Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 112 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Bitīt' matos, Corona atnākusi

AutorsZiņojums
Spok5
19. Mar 2020, 15:37 #3061

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1616

Braucu ar: ВАЗ 2103

Rolls, Fords un Honda ir ok. Par JLR gan ir jautājumi :-)
Offline
kaprons
19. Mar 2020, 15:39 #3062

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 5248

Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...


19 Mar 2020, 15:03:57 @iwj rakstīja:
Varbūt ir pienācis laiks nopirkt plēvi un kokmateriālu siltumnicai? Gurķu, tomātu, kabaču u.c sēklas, zeme ir pietiekami varbūt apstrādāt un kaut ko saset/sastādīt, kad vīsi sūkās liko varbūt sanāks no krīzes iziet ar profilu?

kautko no šitiem svaigajiem paiconiem jau vakar @steelrat ielika dienas snapshotos
Offline
HF
19. Mar 2020, 15:39 #3063

Kopš: 28. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 469

Braucu ar: tramvaju


19 Mar 2020, 15:32:22 @Usins rakstīja:
Tagad ir atsevišķi piemēri, kur Itālijā cilvēki pārrasēja kautkādu plastmasas detaļu no elpošanas aparāta un 3d drukāja. jo detaļu nevarēja dabūt. oriģināla ražotājs ne tikai nedeva rasējuma, bet arī tagad sola tiesāties, jo to detaļu tirgo par 10 000 euro.



Detaļa nebija 10k, bet viss verķis kopā. Lai nu kā, kompānija jau ieslēdza atpakaļgaitu un to detaļu dos par brīvu.
Offline
MarC
19. Mar 2020, 15:40 #3064

Kopš: 02. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4396

Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu

šoreiz tev nepiekrītu. Nejauc CPAP ar MPV. CPAP var uztaisīt no visvienkāršākā gaisa pūtēja un plastmasas burkas. MPV ir pilnīgi cits līmenis. Konkrēti šiem pacientiem jau no pirmajām dienām rekomendē lietot MPV iekārtu VC vai PC režīmā. To nevar nodrošināt ar manuālu ventilāciju 17 dienas . Tiko klausījos tiešraidi no ķīnas kur ārsti atdzina savu kļūdu tajā , ka jau no pirmjām dienām netika izmantots MPV iekārta, līdz ar to bija tik daudz mirušo. Tu vēl pasaki ka ECMO arī mājās vari uztaisīt


19 Mar 2020, 15:32:22 @Usins rakstīja:
Mehāniskā plaušu ventilācija ir interesanta lieta

ir kas ir gatavi mēģināt izdzīvot ar metināmā skābekļa balonu

ir piemēri kur pat ķīnā ģimene vairākus gadus uztur pie dzīvības dēlu elpinot ar ROKĀM, jo nav naudas elektrībai un pa nakti slēdz paštaisītu aparātu kur motors spaida pudeli

palasot tematu tur diezgan interesanti, pa gadiem kā tas attīstās pieķūnējot parametrus izdodas samazināt pacientu mirstību par pārdesmit procentiem,

ir dažādi studentu līmeņa projekti kur praktiski uz kāda mikrkontroliera, sensoriem, logu tīrītāja dzinēja, kko uzbūvē arī,

tagad aktuāla fantāzija

links

iepriekš studenti bija sacerējušies 3. pasaules valstīm ka varētu uzprojektēt, verķi kas maksātu 20-30x mazāk kā esošie

bet tur nekādi 20% nesanāks pēc tam iepirkumā, + ar sertifikāciju nekas nespīd, vai pēc tam maksās kā visi

Tagad ir atsevišķi piemēri, kur Itālijā cilvēki pārrasēja kautkādu plastmasas detaļu no elpošanas aparāta un 3d drukāja. jo detaļu nevarēja dabūt. oriģināla ražotājs ne tikai nedeva rasējuma, bet arī tagad sola tiesāties, jo to detaļu tirgo par 10 000 euro.

Pa lielam ārsts ar inženieri sev šitādu verķi var uzcept, bet tas arī viss.
Offline
Mizx
19. Mar 2020, 15:42 #3065

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7006

Braucu ar:


19 Mar 2020, 15:33:52 @robobots rakstīja:
https://www.delfi.lv/auto/zinas/lielbritanija-a...ce.d?id=51977723

kurs gribetu lai vinu pie dzivibas uztur kaut kas no britu autobuves?
Rolls-Royce, Jaguar, Land Rover, Honda, Ford — tie nav tikai briti un tikai autobūve. Lidot nebaidies? — Rolls-Royce strādā ne tikai uz zemes, bet arī gaisā un uz ūdens. Šāds aicinājums ir ļoti loģisks, jo autoindustrijā kvalitātes standarti, prasības ir līdzīgas medicīnas ekipējuma ražotāju prasībām. Kaut kādā parastā cehā strādnieki nesaprastu, ko un kāpēc no viņiem prasa, kāpēc jādara kas jādara ražošanas procesā. Un skaidrs, ka šai nozarei šobrīd parādās brīvas jaudas, ko varētu veltīt medicīnas vajadzībām. Ja jau mūsējie var pa vienkāršo sākt ražot dezinfekcijas līdzekļus un sejas maskas, tad šis ir tikai loģiski.
Offline
DeeCee
19. Mar 2020, 15:42 #3066

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


19 Mar 2020, 15:39:37 @HF rakstīja:

19 Mar 2020, 15:32:22 @Usins rakstīja:
Tagad ir atsevišķi piemēri, kur Itālijā cilvēki pārrasēja kautkādu plastmasas detaļu no elpošanas aparāta un 3d drukāja. jo detaļu nevarēja dabūt. oriģināla ražotājs ne tikai nedeva rasējuma, bet arī tagad sola tiesāties, jo to detaļu tirgo par 10 000 euro.



Detaļa nebija 10k, bet viss verķis kopā. Lai nu kā, kompānija jau ieslēdza atpakaļgaitu un to detaļu dos par brīvu.


ir avots par to, ar čomu bija diskusija par šo gadījumu
Offline
Usins
19. Mar 2020, 15:43 #3067

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3534

Braucu ar: w163; w639; w203


19 Mar 2020, 15:22:26 @MarC rakstīja:
drēbju un apavu dezinfekcijai es izmantoju Ozonu. var apģērbu salikt plastmasas kastītē un caur caurumu pievadīt ozonu no ģeneratora. 99 minūtes viss ir sterils. lēti un 100% garantija


kāda ražība ģeneratoram?

citas atsauksmes?

kā zini tas ozons tik tiešām tur bija gana?

nu spirtā Spodrības produktam ja rakstīs 70% var daudzmaz ticēt, ja netici, var iemērt nomērīt.
Offline
MarC
19. Mar 2020, 15:44 #3068

Kopš: 02. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4396

Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu

sarkasms nevietā. nekas nevar būt labāks par veco labo Ozonu. es arī istabas ozonēju, protams pirms tam no istabas izvācot visu dzīvo


19 Mar 2020, 15:36:32 @DeeCee rakstīja:

19 Mar 2020, 15:22:26 @MarC rakstīja:
drēbju un apavu dezinfekcijai es izmantoju Ozonu. var apģērbu salikt plastmasas kastītē un caur caurumu pievadīt ozonu no ģeneratora. 99 minūtes viss ir sterils. lēti un 100% garantija


Pievienojot ozona caurulīti gāzmaskai var dezinficēt plaušas un pasargāt sevi no kornas

/Darvina balva
Offline
HF
19. Mar 2020, 15:48 #3069

Kopš: 28. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 469

Braucu ar: tramvaju


19 Mar 2020, 15:42:08 @DeeCee rakstīja:

19 Mar 2020, 15:39:37 @HF rakstīja:

19 Mar 2020, 15:32:22 @Usins rakstīja:
Tagad ir atsevišķi piemēri, kur Itālijā cilvēki pārrasēja kautkādu plastmasas detaļu no elpošanas aparāta un 3d drukāja. jo detaļu nevarēja dabūt. oriģināla ražotājs ne tikai nedeva rasējuma, bet arī tagad sola tiesāties, jo to detaļu tirgo par 10 000 euro.



Detaļa nebija 10k, bet viss verķis kopā. Lai nu kā, kompānija jau ieslēdza atpakaļgaitu un to detaļu dos par brīvu.


ir avots par to, ar čomu bija diskusija par šo gadījumu

https://twitter.com/intersurgical/status/1240396140618625024
Offline
MarC
19. Mar 2020, 15:49 #3070

Kopš: 02. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4396

Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu

tu jau saproti, ka uz šo jautājumu var atbildēt tikai tad, ja ir veikti testi, kurus es protams neveicu Es ozona ģeneratoru sāku respektēt pēc tam, kad ieelpoju to ar pilnu krūti, savā foreļu fermā, kurā ar to ozonēju ūdeni. man likās, ka ģenerators tā īsti nedarbojas, gribējās paostīt. Paostīju, tālāk neatceros


19 Mar 2020, 15:43:31 @Usins rakstīja:

19 Mar 2020, 15:22:26 @MarC rakstīja:
drēbju un apavu dezinfekcijai es izmantoju Ozonu. var apģērbu salikt plastmasas kastītē un caur caurumu pievadīt ozonu no ģeneratora. 99 minūtes viss ir sterils. lēti un 100% garantija


kāda ražība ģeneratoram?

citas atsauksmes?

kā zini tas ozons tik tiešām tur bija gana?

nu spirtā Spodrības produktam ja rakstīs 70% var daudzmaz ticēt, ja netici, var iemērt nomērīt.
Offline
MarC
19. Mar 2020, 15:56 #3071

Kopš: 02. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4396

Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu

šī konkrētā detaļa ir daļa no elpošanas kontūra, kuru ražo Intersurgical un tas ir CPAP nevis MPV. viņi neražo aparātus bet gan tikai vienreizlietojamos konturus.

jau rakstīju , ka ķīnieši bija negatīva pieredze lietojot CPAP tieši šiem pacientiem.




19 Mar 2020, 15:48:03 @HF rakstīja:

19 Mar 2020, 15:42:08 @DeeCee rakstīja:

19 Mar 2020, 15:39:37 @HF rakstīja:

19 Mar 2020, 15:32:22 @Usins rakstīja:
Tagad ir atsevišķi piemēri, kur Itālijā cilvēki pārrasēja kautkādu plastmasas detaļu no elpošanas aparāta un 3d drukāja. jo detaļu nevarēja dabūt. oriģināla ražotājs ne tikai nedeva rasējuma, bet arī tagad sola tiesāties, jo to detaļu tirgo par 10 000 euro.



Detaļa nebija 10k, bet viss verķis kopā. Lai nu kā, kompānija jau ieslēdza atpakaļgaitu un to detaļu dos par brīvu.


ir avots par to, ar čomu bija diskusija par šo gadījumu

https://twitter.com/intersurgical/status/1240396140618625024
Offline
robobots
19. Mar 2020, 15:57 #3072

Kopš: 14. Nov 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 309

Braucu ar: glanci


19 Mar 2020, 15:42:03 @Mizx rakstīja:

19 Mar 2020, 15:33:52 @robobots rakstīja:
https://www.delfi.lv/auto/zinas/lielbritanija-a...ce.d?id=51977723

kurs gribetu lai vinu pie dzivibas uztur kaut kas no britu autobuves?
Rolls-Royce, Jaguar, Land Rover, Honda, Ford — tie nav tikai briti un tikai autobūve. Lidot nebaidies? — Rolls-Royce strādā ne tikai uz zemes, bet arī gaisā un uz ūdens. Šāds aicinājums ir ļoti loģisks, jo autoindustrijā kvalitātes standarti, prasības ir līdzīgas medicīnas ekipējuma ražotāju prasībām. Kaut kādā parastā cehā strādnieki nesaprastu, ko un kāpēc no viņiem prasa, kāpēc jādara kas jādara ražošanas procesā. Un skaidrs, ka šai nozarei šobrīd parādās brīvas jaudas, ko varētu veltīt medicīnas vajadzībām. Ja jau mūsējie var pa vienkāršo sākt ražot dezinfekcijas līdzekļus un sejas maskas, tad šis ir tikai loģiski.


ak jel, humoru tacu vel neviens nav aizliedzis nevajag stastit visparzinamus faktus par RR aviacija utt, bet visiem ir zinama bedigi slavena JLR reliability, jo iipashi autoforuma. dazreiz verts tomer ari pasmaidit.
par pasu raksta saturu tirakais respekts protams
Offline
Mikuzz
19. Mar 2020, 15:59 #3073

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41381

Braucu ar: Transporta līdzekli


19 Mar 2020, 11:54:26 @edzulis rakstīja:
A ko jus tur tik loti dezinficejat? Ok, ja autinjaa metajas flakoninjs ar roku lidzekli. Kada jega majas gridas un virsmaz dezinficet?

Rokas, rokturus
Publiskajā telpā ir kā ir.
Offline
Mizx
19. Mar 2020, 16:06 #3074

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7006

Braucu ar:


19 Mar 2020, 15:57:40 @robobots rakstīja:

19 Mar 2020, 15:42:03 @Mizx rakstīja:

19 Mar 2020, 15:33:52 @robobots rakstīja:
https://www.delfi.lv/auto/zinas/lielbritanija-a...ce.d?id=51977723

kurs gribetu lai vinu pie dzivibas uztur kaut kas no britu autobuves?
Rolls-Royce, Jaguar, Land Rover, Honda, Ford — tie nav tikai briti un tikai autobūve. Lidot nebaidies? — Rolls-Royce strādā ne tikai uz zemes, bet arī gaisā un uz ūdens. Šāds aicinājums ir ļoti loģisks, jo autoindustrijā kvalitātes standarti, prasības ir līdzīgas medicīnas ekipējuma ražotāju prasībām. Kaut kādā parastā cehā strādnieki nesaprastu, ko un kāpēc no viņiem prasa, kāpēc jādara kas jādara ražošanas procesā. Un skaidrs, ka šai nozarei šobrīd parādās brīvas jaudas, ko varētu veltīt medicīnas vajadzībām. Ja jau mūsējie var pa vienkāršo sākt ražot dezinfekcijas līdzekļus un sejas maskas, tad šis ir tikai loģiski.


ak jel, humoru tacu vel neviens nav aizliedzis nevajag stastit visparzinamus faktus par RR aviacija utt, bet visiem ir zinama bedigi slavena JLR reliability, jo iipashi autoforuma. dazreiz verts tomer ari pasmaidit.
par pasu raksta saturu tirakais respekts protams
Ar JLR reliability problēmas pārsvarā praktiskajiem latviešiem, kas maina tikai salūzušas detaļas, nevis kā noteikts pēc nobraukuma. OK, pie mums jau vēl cieņā lēti rumbulas auto, kam maina pēc nobraukuma arī nedarbojas. Rezultatā neticam JLR reliability. Te drīzāk jautājums par kopējo filozofiju — jālabo kad saplīst vs jālabo kad ražotājs to vēlas. Operatīvā līzinga fanus principā šādas problēmas neskar.
Offline
MarC
19. Mar 2020, 16:08 #3075

Kopš: 02. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4396

Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu


19 Mar 2020, 15:36:03 @Usins rakstīja:

19 Mar 2020, 15:28:01 @MarC rakstīja:
par atkārtotu inficēšanos



stunda...
kāda ir TL DR versija?


nav pierādījumu ka šie pacienti saslima atkārtoti. Versija tāda , ka netika kārtīgi izārstēti. viņeim ir uz pērtiķiem testēts modelis , kas pierāda , ka nevar atkārtoti saslimt.

[ Šo ziņu laboja MarC, 19 Mar 2020, 16:17:03 ]

Offline
DeeCee
19. Mar 2020, 16:15 #3076

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber

tas bija joks par balinātāju dzert gataviem idiotiem, nevis ozonu.



19 Mar 2020, 15:44:13 @MarC rakstīja:
sarkasms nevietā. nekas nevar būt labāks par veco labo Ozonu. es arī istabas ozonēju, protams pirms tam no istabas izvācot visu dzīvo


19 Mar 2020, 15:36:32 @DeeCee rakstīja:

19 Mar 2020, 15:22:26 @MarC rakstīja:
drēbju un apavu dezinfekcijai es izmantoju Ozonu. var apģērbu salikt plastmasas kastītē un caur caurumu pievadīt ozonu no ģeneratora. 99 minūtes viss ir sterils. lēti un 100% garantija


Pievienojot ozona caurulīti gāzmaskai var dezinficēt plaušas un pasargāt sevi no kornas

/Darvina balva

Offline
robobots
19. Mar 2020, 16:19 #3077

Kopš: 14. Nov 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 309

Braucu ar: glanci


19 Mar 2020, 16:06:28 @Mizx rakstīja:

19 Mar 2020, 15:57:40 @robobots rakstīja:

19 Mar 2020, 15:42:03 @Mizx rakstīja:

19 Mar 2020, 15:33:52 @robobots rakstīja:
https://www.delfi.lv/auto/zinas/lielbritanija-a...ce.d?id=51977723

kurs gribetu lai vinu pie dzivibas uztur kaut kas no britu autobuves?
Rolls-Royce, Jaguar, Land Rover, Honda, Ford — tie nav tikai briti un tikai autobūve. Lidot nebaidies? — Rolls-Royce strādā ne tikai uz zemes, bet arī gaisā un uz ūdens. Šāds aicinājums ir ļoti loģisks, jo autoindustrijā kvalitātes standarti, prasības ir līdzīgas medicīnas ekipējuma ražotāju prasībām. Kaut kādā parastā cehā strādnieki nesaprastu, ko un kāpēc no viņiem prasa, kāpēc jādara kas jādara ražošanas procesā. Un skaidrs, ka šai nozarei šobrīd parādās brīvas jaudas, ko varētu veltīt medicīnas vajadzībām. Ja jau mūsējie var pa vienkāršo sākt ražot dezinfekcijas līdzekļus un sejas maskas, tad šis ir tikai loģiski.


ak jel, humoru tacu vel neviens nav aizliedzis nevajag stastit visparzinamus faktus par RR aviacija utt, bet visiem ir zinama bedigi slavena JLR reliability, jo iipashi autoforuma. dazreiz verts tomer ari pasmaidit.
par pasu raksta saturu tirakais respekts protams
Ar JLR reliability problēmas pārsvarā praktiskajiem latviešiem, kas maina tikai salūzušas detaļas, nevis kā noteikts pēc nobraukuma. OK, pie mums jau vēl cieņā lēti rumbulas auto, kam maina pēc nobraukuma arī nedarbojas. Rezultatā neticam JLR reliability. Te drīzāk jautājums par kopējo filozofiju — jālabo kad saplīst vs jālabo kad ražotājs to vēlas. Operatīvā līzinga fanus principā šādas problēmas neskar.

nosacīti tev piekrītu, īpaši ar pēdējo modeļu paaudzēm tas ir krietni mainijies, tachu tapat problemas ir un par to liecina daudz dazadas statistikas utt. bedigi slavenas klokjenes 2.7 un velak 3.0 dizeliem ari, pneimas utt. bet overall - jaa, protams, prieks tik advancetiem auto prieks sava laika tas ir gaidams, ipasi ja noperc auto kurs savulaik maksaja 100k pa >10k tacu, tomer, jebkur pasaule, jebkura autokomuna bus savi joki, prikoli par JLR reliability. PS es neheitoju, man tas markas loti patik un tuvas, tacu savs joks tomer tur ir!
ps pedejam paaudzem mainas uz augsu dati jo vairaki mezgli tiek outscorcoti, piem tie pasi ford dizeli

[ Šo ziņu laboja robobots, 19 Mar 2020, 16:20:31 ]

Offline
uldens1
19. Mar 2020, 16:24 #3078

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16785

Braucu ar:

galvenais lai BMW nesāk ražot tos medicīnas aparātus,tur chek engins iedegsies pie otrā slimnieka
Offline
Mizx
19. Mar 2020, 16:26 #3079

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7006

Braucu ar:

Tas jau te offtopiks, bet britu pneimas kaut kā vidēji stipri mazāk maksā kā MB, tā ka parasti par to it kā baigi neraud, cik esmu runājis.
Offline
F50
19. Mar 2020, 16:33 #3080

Kopš: 02. Jul 2016

Ziņojumi: 3018

Braucu ar: Nacionālo Populismu

Tad kad kara laikā rūpnicas pārorientē uz kara tehniku, tad arī noteikti ir kāds, kas bļauj, ka bmw gavno, kā var fāterlandi ar bmw tankiem aizsargāt, tur tak EGR aizaugs
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4