Online

Pašreiz BMWPower skatās 66 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Briesmu lietas XXXII

AutorsZiņojums
kexxx
02. Sep 2025, 15:52 #3021

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 13127

Braucu ar:

kāpēc jāliek tieši N, nevis P?

[ Šo ziņu laboja kexxx, 02 Sep 2025, 15:52:35 ]

Online
GirtzB
02. Sep 2025, 15:53 #3022

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22326

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Pamēģini....

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online
divkosigais
02. Sep 2025, 15:55 #3023

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 6579

Braucu ar:


02 Sep 2025, 15:53:29 @GirtzB rakstīja:
Pamēģini....

viens ex. kolēģis bija tālākā komandējumā nekurienē. Izdomāja ka varētu E34 automātam arī braucot ielikt N ripojot no kalna. Tipa kā ar manuāli paripot tukšgaitā..

Pēctam ilgi bija uz sevi dusmas par tādām idejām.
Offline
subaru
02. Sep 2025, 15:56 #3024

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10392

Braucu ar: rokām uz stūres


02 Sep 2025, 15:50:02 @versatile rakstīja:
Ja cilvēks brauc par automātu, viņam galvā, ļoti iespējams, nav koncepta "N".
Ir P, D, R un viss. Kam normālam cilvēkam ikdienā uz automāta N?!

A, ja kārba ir Draivā, tad vnk spiežot bremzes viņš arī neļaus motoram vnk baigi celt apgriezienus?

Ar mešalku elementāri - atstāj robā, nospied bremzes un viss gerai.
Offline
kexxx
02. Sep 2025, 15:56 #3025

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 13127

Braucu ar:


02 Sep 2025, 15:53:29 @GirtzB rakstīja:
Pamēģini....


negribas bembi pirkt
varbūt kāds var normāli paskaidrot?

edit: laikam pašam pieleca- iemest N, kamēr auto vēl ripo, nevis mēģināt to pilnībā nobremzēt

[ Šo ziņu laboja kexxx, 02 Sep 2025, 15:58:23 ]

Online
josi
02. Sep 2025, 16:12 #3026

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3226

Braucu ar: Puf-puf


02 Sep 2025, 15:55:57 @divkosigais rakstīja:
viens ex. kolēģis bija tālākā komandējumā nekurienē. Izdomāja ka varētu E34 automātam arī braucot ielikt N ripojot no kalna. Tipa kā ar manuāli paripot tukšgaitā..

Pēctam ilgi bija uz sevi dusmas par tādām idejām.

Stāsti, kādēl tāds satraukums? Tā ir normāla darbība, nekam sliktam tur nevajadzētu notikt, ja vien to nemēģina darīt caur P vai R
Offline
divkosigais
02. Sep 2025, 16:18 #3027

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 6579

Braucu ar:


02 Sep 2025, 16:12:26 @josi rakstīja:

02 Sep 2025, 15:55:57 @divkosigais rakstīja:
viens ex. kolēģis bija tālākā komandējumā nekurienē. Izdomāja ka varētu E34 automātam arī braucot ielikt N ripojot no kalna. Tipa kā ar manuāli paripot tukšgaitā..

Pēctam ilgi bija uz sevi dusmas par tādām idejām.

Stāsti, kādēl tāds satraukums? Tā ir normāla darbība, nekam sliktam tur nevajadzētu notikt, ja vien to nemēģina darīt caur P vai R


Viņam bija kārbas remonts pēctam . Bija klakšķis un ieliekot pēctam D vai R auto nekustējās nenovietas


Varbū tas no ātrum aatkarīgs? Zinu ka vecākiem automātiem bija drīkst vilkt ieliekot N ne ātrāk kā 40km/h un ik p alaikam jāapstājas lai atdziest

[ Šo ziņu laboja divkosigais, 02 Sep 2025, 16:19:26 ]

Offline
ATB
02. Sep 2025, 16:27 #3028

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5337

Braucu ar: ♛ ♛

Varbūt viņam sanāca tas klakšķis liekot pēc tam atpakaļ D pēc tās ripošanas?

Offline
Mizx
02. Sep 2025, 16:36 #3029

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7060

Braucu ar:


02 Sep 2025, 16:18:25 @divkosigais rakstīja:

02 Sep 2025, 16:12:26 @josi rakstīja:

02 Sep 2025, 15:55:57 @divkosigais rakstīja:
viens ex. kolēģis bija tālākā komandējumā nekurienē. Izdomāja ka varētu E34 automātam arī braucot ielikt N ripojot no kalna. Tipa kā ar manuāli paripot tukšgaitā..

Pēctam ilgi bija uz sevi dusmas par tādām idejām.

Stāsti, kādēl tāds satraukums? Tā ir normāla darbība, nekam sliktam tur nevajadzētu notikt, ja vien to nemēģina darīt caur P vai R


Viņam bija kārbas remonts pēctam . Bija klakšķis un ieliekot pēctam D vai R auto nekustējās nenovietas


Varbū tas no ātrum aatkarīgs? Zinu ka vecākiem automātiem bija drīkst vilkt ieliekot N ne ātrāk kā 40km/h un ik p alaikam jāapstājas lai atdziest
Vecos MB automātus var pat ievilkt, ievērojot noteiktu darbību kopumu. Ka tur tur nebūs bijis vēl kaut kas komplektā no vienkāršas iemešanas N ripināšanās laikā.
Offline
versatile
02. Sep 2025, 16:40 #3030

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 1448

Braucu ar:


02 Sep 2025, 15:56:18 @subaru rakstīja:

A, ja kārba ir Draivā, tad vnk spiežot bremzes viņš arī neļaus motoram vnk baigi celt apgriezienus?



Mators pie raznosa nevienam neko neprasa. Turbīna griežas, spļauj eļļu podos, dzinējs ražo gāzes, griež turbīnu, turbīna griežas, spļauj eļļu...
Offline
kkas
02. Sep 2025, 16:54 #3031

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9914

Braucu ar: Alfu

kā man patīk šitās pilsētu leģendas. ielika ripojot N kārbai pipec. Ielika ripojot P arī pipec. odziņa ir nelikt P stāvot, jo bojājot kārbu ā vēl pie luksofora vienmēr jāizņem no D.

jūs tiešām domājat ka inženieri nav parūpējušies, lai dundunki nenokauj kārbu gaitā ieliekot N D P? arī nu jau klasikas auto.
Offline
sliir
02. Sep 2025, 17:24 #3032

Kopš: 01. Sep 2013

Ziņojumi: 877

Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu

Ko darīt vispār? Mest lupatu gaisa ieplūdē? Ja ieraus, arī labi nebūs


Vai tad vairumam moderno dīzeļu nav klape kas aizverās priekšā ieplūdei izslēdzot "aizdedzi"?

Un kas viņam liedza lietot bremzes, gan darba gan stāvbremzi.
Offline
qa
Vakar, 21:52 #3033

Kopš: 09. Dec 2008

Ziņojumi: 1431

Braucu ar:


02 Sep 2025, 17:24:29 @sliir rakstīja:
Ko darīt vispār? Mest lupatu gaisa ieplūdē? Ja ieraus, arī labi nebūs


Vai tad vairumam moderno dīzeļu nav klape kas aizverās priekšā ieplūdei izslēdzot "aizdedzi"?

Un kas viņam liedza lietot bremzes, gan darba gan stāvbremzi.
slapju lupatu,dvieli ,tkreklu, kas pa rokai uz gaisinieka.
Offline
RSAWorkshop
Vakar, 22:01 #3034

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7699

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Trubu uz ieplūdi no interkūlera norauj nost vai sasit ieplūdes kolektoru, lai nevar pasūknēt eļļu un būs miers

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
uldens1
Vakar, 22:12 #3035

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16803

Braucu ar:


02 Sep 2025, 14:19:37 @karro rakstīja:

02 Sep 2025, 12:47:18 @sliir rakstīja:
https://www.delfi.lv/auto/42826678/celu-reporti...o-velosipedistam

Ieplūdes kolektors?

Un kapeec jaalec aaraa un jaalaizh mashiina lai taranee pretiibraucoshos?


pārbijās un parāva paniku.. bet speciālisti varētu pastāstīt, pa kurieni šitādā situācijā cilindros sarauj eļļu; man doma būtu, ka gar turbīnas blīvslēgiem kkur

Rakstā gan bija minēts, ka tur atliek tikai lūgšanas, bet vai tad ieplūdes aizbāšana nepalīdzētu? Baigi maz ticams, ka varētu gaisu saraut caur citurieni
Mūsdienu auto nobloķēt ieplūdi nemaz tik viegli nebūs pat esot autoservisā,nemaz nerunājot kaut kur uz ceļa bez instrumentiem un zināšanām kur ņem gaisu
Offline
Araajz
Vakar, 22:13 #3036

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28492

Braucu ar: E39

Bet nu tas jau arī laikam tikai teorijā ofisā pie galda. Kad tas notiek, ej nu tur rocies pie motora, kad tas ķērc pilnā čadā. Pirmā doma laikam būtu izvākt visu vērtīgo, ja nu tā ļerkata nodeg vēl papildus visam
Offline
Atonioo
Vakar, 23:15 #3037

Kopš: 04. Mar 2010

Ziņojumi: 1511

Braucu ar:

Klasika Vajadzeeja noraut kreklu sev, tajaa pashaa laikaa ar otru roku paraut paarsega rokturi, peec tam atveert logu, kaa normaals cilveeks parastais aiz stuuriisha pacelt paarsegu, uzleekt uz motora, izsist gaisa filtra korpusu un iebaazt nopleesto maiku. Nopuusties ka sagaaja un ar mazu izbiili pazvaniit evakuatoram maacaties brauceeji

Ja nopietni, brauceejs lohs un tas ir fakts, tik pat liels daunis ir tas velomaasters kurs neredz un nesaprot neko.
Offline
Kaross
Vakar, 23:34 #3038

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4476

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


02 Sep 2025, 16:54:07 @kkas rakstīja:
kā man patīk šitās pilsētu leģendas. ielika ripojot N kārbai pipec. Ielika ripojot P arī pipec. odziņa ir nelikt P stāvot, jo bojājot kārbu ā vēl pie luksofora vienmēr jāizņem no D.

jūs tiešām domājat ka inženieri nav parūpējušies, lai dundunki nenokauj kārbu gaitā ieliekot N D P? arī nu jau klasikas auto.


Leģendas ir labas un, protams, nekas tai kārbai nevar notikt braucot ieliekot N. Esmu tā desmitām reižu darījis savam klasikajam auto ar 4 ātrumu kārbu.
Tiesa P ieliekot gaitā vairs nekas neglābs un to var izdarīt. Tur ir fizisks bloķētājs kārbā, kas pie liela ātruma "skries" pāri savai vietai, kur tam jāielec, bet ļoti liela iespēja to nolauzt un pēc tam auto ripos ieliekot uz vietas P. Esmu reāli redzējis vienu DSG kārbu, kur vecene gaitā iemeta P un kārbai pipec. Auto brauca, bet parkinga nebija, tas fiziski bija izlauzts. Auto ap 2008.gadu.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
wasntme
Šodien, 08:17 #3039

Kopš: 24. Sep 2012

Ziņojumi: 1493

Braucu ar: Financial mistake

Links

Un vel jurists esot...
Offline
RG
Šodien, 09:25 #3040

Kopš: 02. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 739

Braucu ar:

PTAC pēdējā laikā sviestā sagājuši. Šuj vaļā sarežģītas lietas. Bezjēdzīga iestāde.
Visvairāk mani izbrīna summas limits, kas ir PTAC kompetencē.
Nopērc saplēstus apavus, moška palīdzēs.
Ielidoji uz auto vai nekustamo... tiec pats galā.
Online

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4