Autors | Ziņojums |
kexxx | 02. Sep 2025, 15:52 |
#3021
|
|
 Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 13127
Braucu ar:
| kāpēc jāliek tieši N, nevis P?  [ Šo ziņu laboja kexxx, 02 Sep 2025, 15:52:35 ] |
Online | |
|
GirtzB  | 02. Sep 2025, 15:53 |
#3022
|
|
 Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22326
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| Pamēģini....
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Online | |
|
divkosigais | 02. Sep 2025, 15:55 |
#3023
|
|
 Kopš: 15. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 6579
Braucu ar:
|
02 Sep 2025, 15:53:29 @GirtzB rakstīja:
Pamēģini....
viens ex. kolēģis bija tālākā komandējumā nekurienē. Izdomāja ka varētu E34 automātam arī braucot ielikt N ripojot no kalna. Tipa kā ar manuāli paripot tukšgaitā..
Pēctam ilgi bija uz sevi dusmas par tādām idejām. |
Offline | |
|
subaru | 02. Sep 2025, 15:56 |
#3024
|
|
 Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10392
Braucu ar: rokām uz stūres
|
02 Sep 2025, 15:50:02 @versatile rakstīja:
Ja cilvēks brauc par automātu, viņam galvā, ļoti iespējams, nav koncepta "N".
Ir P, D, R un viss. Kam normālam cilvēkam ikdienā uz automāta N?!
A, ja kārba ir Draivā, tad vnk spiežot bremzes viņš arī neļaus motoram vnk baigi celt apgriezienus?
Ar mešalku elementāri - atstāj robā, nospied bremzes un viss gerai. |
Offline | |
|
kexxx | 02. Sep 2025, 15:56 |
#3025
|
|
 Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 13127
Braucu ar:
|
02 Sep 2025, 15:53:29 @GirtzB rakstīja:
Pamēģini....
negribas bembi pirkt 
varbūt kāds var normāli paskaidrot?
edit: laikam pašam pieleca- iemest N, kamēr auto vēl ripo, nevis mēģināt to pilnībā nobremzēt [ Šo ziņu laboja kexxx, 02 Sep 2025, 15:58:23 ] |
Online | |
|
josi | 02. Sep 2025, 16:12 |
#3026
|
|
 Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3226
Braucu ar: Puf-puf
|
02 Sep 2025, 15:55:57 @divkosigais rakstīja:
viens ex. kolēģis bija tālākā komandējumā nekurienē. Izdomāja ka varētu E34 automātam arī braucot ielikt N ripojot no kalna. Tipa kā ar manuāli paripot tukšgaitā..
Pēctam ilgi bija uz sevi dusmas par tādām idejām.
Stāsti, kādēl tāds satraukums? Tā ir normāla darbība, nekam sliktam tur nevajadzētu notikt, ja vien to nemēģina darīt caur P vai R 
|
Offline | |
|
divkosigais | 02. Sep 2025, 16:18 |
#3027
|
|
 Kopš: 15. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 6579
Braucu ar:
|
02 Sep 2025, 16:12:26 @josi rakstīja:
02 Sep 2025, 15:55:57 @divkosigais rakstīja:
viens ex. kolēģis bija tālākā komandējumā nekurienē. Izdomāja ka varētu E34 automātam arī braucot ielikt N ripojot no kalna. Tipa kā ar manuāli paripot tukšgaitā..
Pēctam ilgi bija uz sevi dusmas par tādām idejām.
Stāsti, kādēl tāds satraukums? Tā ir normāla darbība, nekam sliktam tur nevajadzētu notikt, ja vien to nemēģina darīt caur P vai R 
Viņam bija kārbas remonts pēctam . Bija klakšķis un ieliekot pēctam D vai R auto nekustējās nenovietas
Varbū tas no ātrum aatkarīgs? Zinu ka vecākiem automātiem bija drīkst vilkt ieliekot N ne ātrāk kā 40km/h un ik p alaikam jāapstājas lai atdziest [ Šo ziņu laboja divkosigais, 02 Sep 2025, 16:19:26 ] |
Offline | |
|
ATB | 02. Sep 2025, 16:27 |
#3028
|
|
 Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5337
Braucu ar: ♛ ♛
| Varbūt viņam sanāca tas klakšķis liekot pēc tam atpakaļ D pēc tās ripošanas?
|
Offline | |
|
|
Mizx | 02. Sep 2025, 16:36 |
#3029
|
|
 Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7060
Braucu ar:
|
02 Sep 2025, 16:18:25 @divkosigais rakstīja:
02 Sep 2025, 16:12:26 @josi rakstīja:
02 Sep 2025, 15:55:57 @divkosigais rakstīja:
viens ex. kolēģis bija tālākā komandējumā nekurienē. Izdomāja ka varētu E34 automātam arī braucot ielikt N ripojot no kalna. Tipa kā ar manuāli paripot tukšgaitā..
Pēctam ilgi bija uz sevi dusmas par tādām idejām.
Stāsti, kādēl tāds satraukums? Tā ir normāla darbība, nekam sliktam tur nevajadzētu notikt, ja vien to nemēģina darīt caur P vai R 
Viņam bija kārbas remonts pēctam . Bija klakšķis un ieliekot pēctam D vai R auto nekustējās nenovietas
Varbū tas no ātrum aatkarīgs? Zinu ka vecākiem automātiem bija drīkst vilkt ieliekot N ne ātrāk kā 40km/h un ik p alaikam jāapstājas lai atdziest
Vecos MB automātus var pat ievilkt, ievērojot noteiktu darbību kopumu. Ka tur tur nebūs bijis vēl kaut kas komplektā no vienkāršas iemešanas N ripināšanās laikā. |
Offline | |
|
versatile | 02. Sep 2025, 16:40 |
#3030
|
|
 Kopš: 03. Sep 2015
Ziņojumi: 1448
Braucu ar:
|
02 Sep 2025, 15:56:18 @subaru rakstīja:
A, ja kārba ir Draivā, tad vnk spiežot bremzes viņš arī neļaus motoram vnk baigi celt apgriezienus?
Mators pie raznosa nevienam neko neprasa. Turbīna griežas, spļauj eļļu podos, dzinējs ražo gāzes, griež turbīnu, turbīna griežas, spļauj eļļu... |
Offline | |
|
kkas | 02. Sep 2025, 16:54 |
#3031
|
|
 Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9914
Braucu ar: Alfu
| kā man patīk šitās pilsētu leģendas. ielika ripojot N kārbai pipec. Ielika ripojot P arī pipec. odziņa ir nelikt P stāvot, jo bojājot kārbu ā vēl pie luksofora vienmēr jāizņem no D.
jūs tiešām domājat ka inženieri nav parūpējušies, lai dundunki nenokauj kārbu gaitā ieliekot N D P? arī nu jau klasikas auto. |
Offline | |
|
sliir | 02. Sep 2025, 17:24 |
#3032
|
|
Kopš: 01. Sep 2013
Ziņojumi: 877
Braucu ar: Intel Ātruma Dēmonu
| Ko darīt vispār? Mest lupatu gaisa ieplūdē? Ja ieraus, arī labi nebūs
Vai tad vairumam moderno dīzeļu nav klape kas aizverās priekšā ieplūdei izslēdzot "aizdedzi"?
Un kas viņam liedza lietot bremzes, gan darba gan stāvbremzi. |
Offline | |
|
qa | |
Kopš: 09. Dec 2008
Ziņojumi: 1431
Braucu ar:
|
02 Sep 2025, 17:24:29 @sliir rakstīja:
Ko darīt vispār? Mest lupatu gaisa ieplūdē? Ja ieraus, arī labi nebūs
Vai tad vairumam moderno dīzeļu nav klape kas aizverās priekšā ieplūdei izslēdzot "aizdedzi"?
Un kas viņam liedza lietot bremzes, gan darba gan stāvbremzi.
slapju lupatu,dvieli ,tkreklu, kas pa rokai uz gaisinieka. |
Offline | |
|
RSAWorkshop  | |
 Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7699
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Trubu uz ieplūdi no interkūlera norauj nost vai sasit ieplūdes kolektoru, lai nevar pasūknēt eļļu un būs miers
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
uldens1 | |
 Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16803
Braucu ar:
|
02 Sep 2025, 14:19:37 @karro rakstīja:
02 Sep 2025, 12:47:18 @sliir rakstīja:
https://www.delfi.lv/auto/42826678/celu-reporti...o-velosipedistam
Ieplūdes kolektors? 
Un kapeec jaalec aaraa un jaalaizh mashiina lai taranee pretiibraucoshos?
pārbijās un parāva paniku.. bet speciālisti varētu pastāstīt, pa kurieni šitādā situācijā cilindros sarauj eļļu; man doma būtu, ka gar turbīnas blīvslēgiem kkur 
Rakstā gan bija minēts, ka tur atliek tikai lūgšanas, bet vai tad ieplūdes aizbāšana nepalīdzētu? Baigi maz ticams, ka varētu gaisu saraut caur citurieni
Mūsdienu auto nobloķēt ieplūdi nemaz tik viegli nebūs pat esot autoservisā,nemaz nerunājot kaut kur uz ceļa bez instrumentiem un zināšanām kur ņem gaisu  |
Offline | |
|
Araajz  | |
 Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28492
Braucu ar: E39
| Bet nu tas jau arī laikam tikai teorijā ofisā pie galda. Kad tas notiek, ej nu tur rocies pie motora, kad tas ķērc pilnā čadā. Pirmā doma laikam būtu izvākt visu vērtīgo, ja nu tā ļerkata nodeg vēl papildus visam |
Offline | |
|
|
Atonioo | |
Kopš: 04. Mar 2010
Ziņojumi: 1511
Braucu ar:
| Klasika Vajadzeeja noraut kreklu sev, tajaa pashaa laikaa ar otru roku paraut paarsega rokturi, peec tam atveert logu, kaa normaals cilveeks parastais aiz stuuriisha pacelt paarsegu, uzleekt uz motora, izsist gaisa filtra korpusu un iebaazt nopleesto maiku. Nopuusties ka sagaaja un ar mazu izbiili pazvaniit evakuatoram maacaties brauceeji 
Ja nopietni, brauceejs lohs un tas ir fakts, tik pat liels daunis ir tas velomaasters kurs neredz un nesaprot neko. |
Offline | |
|
Kaross  | |
 Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4476
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
02 Sep 2025, 16:54:07 @kkas rakstīja:
kā man patīk šitās pilsētu leģendas. ielika ripojot N kārbai pipec. Ielika ripojot P arī pipec. odziņa ir nelikt P stāvot, jo bojājot kārbu ā vēl pie luksofora vienmēr jāizņem no D.
jūs tiešām domājat ka inženieri nav parūpējušies, lai dundunki nenokauj kārbu gaitā ieliekot N D P? arī nu jau klasikas auto.
Leģendas ir labas un, protams, nekas tai kārbai nevar notikt braucot ieliekot N. Esmu tā desmitām reižu darījis savam klasikajam auto ar 4 ātrumu kārbu.
Tiesa P ieliekot gaitā vairs nekas neglābs un to var izdarīt. Tur ir fizisks bloķētājs kārbā, kas pie liela ātruma "skries" pāri savai vietai, kur tam jāielec, bet ļoti liela iespēja to nolauzt un pēc tam auto ripos ieliekot uz vietas P. Esmu reāli redzējis vienu DSG kārbu, kur vecene gaitā iemeta P un kārbai pipec. Auto brauca, bet parkinga nebija, tas fiziski bija izlauzts. Auto ap 2008.gadu.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
wasntme | |
 Kopš: 24. Sep 2012
Ziņojumi: 1493
Braucu ar: Financial mistake
| Links
Un vel jurists esot... |
Offline | |
|
RG | |
 Kopš: 02. Nov 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 739
Braucu ar:
| PTAC pēdējā laikā sviestā sagājuši. Šuj vaļā sarežģītas lietas. Bezjēdzīga iestāde.
Visvairāk mani izbrīna summas limits, kas ir PTAC kompetencē.
Nopērc saplēstus apavus, moška palīdzēs.
Ielidoji uz auto vai nekustamo... tiec pats galā. |
Online | |
|