Online

Pašreiz BMWPower skatās 80 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Automobiļu sacensības

Tēma: Drifts VI

AutorsZiņojums
RoDeO
30. Aug 2010, 15:57 #2401

Kopš: 30. Aug 2006

Ziņojumi: 229

Braucu ar:


30 Aug 2010, 15:38:15 17oz rakstīja:
9.1 Priekšējā un aizmugurējā ritošā daļa Savienojumu materiāls drīkst atšķirties no oriģinālā (piem., cietāki sailentbloki, alumīnijs, Uniball šarnīri utt.). Priekšējo piekari drīkst modificēt ar tirdzniecībā brīvi pieejamām ražotāja izstrādātām vai pašrocīgi izstrādātām sporta tipa piekares svirām un kustīgiem mehānismiem, bet ja tiek saglabāta oriģinālā piekares sviras detaļām nedrīkst veikt nekādus pārveidojumus noņemot, pievienojot materiālu griežot vai metinot. Stūres stieņi, stūres savienojumi un tos savienojošās daļas nav reglamentētas, bet tām jābūt izgatavotām no dzelzs materiāla.



labi ka nissaniem ar sho nav problemas!
Jau gatavi
iespejams ka tie ir tie pasi orginalie tikai japana sametinaati
bet vienalga stupicas tak nav piekares svira, ko nedrikst metinaat. sapratu ka plauktus un kkadas kegas nedrikst metinaat! pec shi nolikuma!

un kapec tad ciruli nediskvalificeja??? ]

[ Šo ziņu laboja RoDeO, 30 Aug 2010, 16:00:58 ]

Offline
GintsK
30. Aug 2010, 16:00 #2402

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:


30 Aug 2010, 15:52:29 323daavis rakstīja:
Izskatās ka vienkārši tiek palielinātas izmaksas iekļaujot kautkādus punktus nolikumā?
Rodas jautājumi: kas sastāda nolikumu un kādi ir plusi un mīnusi šādiem punktiem. Es saprotu-drošība, bet tādā veidā tiek bremzēta drifta attīstība, vai arī šie punkti ir pielīdzināti kautkādiem starptautiskiem standartiem?
1.vietā itkā būtu jāliek meistarība nevis maka biezums.

Tehniskie noteikumi nevis nolikums. Ideja ir tāda, lai nesaīsinātu stupicas sviru vienkārši to nogriežot un sametinot īsāku.
Offline
17oz
30. Aug 2010, 16:21 #2403

Kopš: 28. Apr 2005

Ziņojumi: 1200

Braucu ar: UR-68.

Offline
17oz
30. Aug 2010, 16:29 #2404

Kopš: 28. Apr 2005

Ziņojumi: 1200

Braucu ar: UR-68.

D-1 vieni mauc ar tādiem otri ar šitādiem un ko nu

[ Šo ziņu laboja 17oz, 30 Aug 2010, 16:29:34 ]

Offline
DoubleD
30. Aug 2010, 16:33 #2405

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50162

Braucu ar: HH-325

Profesionālā izaugsme, a paši brauc/brauca ar metinātu reduktoru.
smiekli nāk...

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
RM1
30. Aug 2010, 16:41 #2406

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli


30 Aug 2010, 15:38:15 17oz rakstīja:
9.1 Priekšējā un aizmugurējā ritošā daļa Savienojumu materiāls drīkst atšķirties no oriģinālā (piem., cietāki sailentbloki, alumīnijs, Uniball šarnīri utt.). Priekšējo piekari drīkst modificēt ar tirdzniecībā brīvi pieejamām ražotāja izstrādātām vai pašrocīgi izstrādātām sporta tipa piekares svirām un kustīgiem mehānismiem, bet ja tiek saglabāta oriģinālā piekares sviras detaļām nedrīkst veikt nekādus pārveidojumus noņemot, pievienojot materiālu griežot vai metinot. Stūres stieņi, stūres savienojumi un tos savienojošās daļas nav reglamentētas, bet tām jābūt izgatavotām no dzelzs materiāla.


Pieļauju ka liela daļa uz sacenēm var nebraukt bet ja brauc tad nevajag pretendēt uz augstām vietām... skumji gan

Vai stupica ir svira, ka to nedrīkst modeficēt

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
gg
30. Aug 2010, 16:48 #2407

Kopš: 14. Apr 2003

Ziņojumi: 570

Braucu ar: NISSAN RS13

man ar interesē kas ir šī punkta pamatā! kāds starptautisks teh. nolikums vai pašu izdomāts!?

zinu ka D1GP Japānas drift čempī drīks braukt ar skrūvējamajiem tikai! bet pārējā pasaule brauc ar to ko rokas māk radīt!
labi ka man viss ir no brīvā tirgus(japānas) metinātājiem!

[ Šo ziņu laboja gg, 30 Aug 2010, 16:50:35 ]

Offline
17oz
30. Aug 2010, 16:54 #2408

Kopš: 28. Apr 2005

Ziņojumi: 1200

Braucu ar: UR-68.


30 Aug 2010, 16:48:27 gg rakstīja:
man ar interesē kas ir šī punkta pamatā! kāds starptautisks teh. nolikums vai pašu izdomāts!?

zinu ka D1GP Japānas drift čempī drīks braukt ar skrūvējamajiem tikai! bet pārējā pasaule brauc ar to ko rokas māk radīt!
labi ka man viss ir no brīvā tirgus(japānas) metinātājiem!


ko nozīmē skrūvētie
Offline
RM1
30. Aug 2010, 16:58 #2409

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Piem. šinī bildē var redzēt, ka orig.stupica ir pāmerināta


-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
gg
30. Aug 2010, 17:05 #2410

Kopš: 14. Apr 2003

Ziņojumi: 570

Braucu ar: NISSAN RS13


30 Aug 2010, 16:54:17 17oz rakstīja:

30 Aug 2010, 16:48:27 gg rakstīja:
man ar interesē kas ir šī punkta pamatā! kāds starptautisks teh. nolikums vai pašu izdomāts!?

zinu ka D1GP Japānas drift čempī drīks braukt ar skrūvējamajiem tikai! bet pārējā pasaule brauc ar to ko rokas māk radīt!
labi ka man viss ir no brīvā tirgus(japānas) metinātājiem!


ko nozīmē skrūvētie


tas ko RoDeO ielika kas ar ir oriģinālie nissan sazāģēti un ielikta starplika uz skrūvēm(neMetināti) šos D1GP akceptē...
Offline
gg
30. Aug 2010, 17:06 #2411

Kopš: 14. Apr 2003

Ziņojumi: 570

Braucu ar: NISSAN RS13

man ir šie! tik plaukti no driftworks... un Amerikā Formula D un visā eiropā ar šiem brauc PRO braucēji!!!


30 Aug 2010, 16:58:41 RM1 rakstīja:
Piem. šinī bildē var redzēt, ka orig.stupica ir pāmerināta

Offline
17oz
30. Aug 2010, 17:10 #2412

Kopš: 28. Apr 2005

Ziņojumi: 1200

Braucu ar: UR-68.


30 Aug 2010, 16:58:41 RM1 rakstīja:
Piem. šinī bildē var redzēt, ka orig.stupica ir pāmerināta




Jā tas izskatas šādi

Offline
RM1
30. Aug 2010, 17:17 #2413

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli


30 Aug 2010, 17:10:18 17oz rakstīja:

30 Aug 2010, 16:58:41 RM1 rakstīja:
Piem. šinī bildē var redzēt, ka orig.stupica ir pāmerināta




Jā tas izskatas šādi



Tad ar šādu stupicu(metinātu) var piedalīties LV drifta seriālos???

Ar sviru laikam nevar, jo tā acīmredzami ir metināta(pastiprināta)

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
gg
30. Aug 2010, 17:28 #2414

Kopš: 14. Apr 2003

Ziņojumi: 570

Braucu ar: NISSAN RS13

rekur divi metinātie


p.s. iekš LV parasti vajag visu sarežģīt...
Offline
sh0rty
30. Aug 2010, 17:38 #2415

Kopš: 14. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 248

Braucu ar: diesel power


30 Aug 2010, 13:57:48 Kipsis rakstīja:
Tā kā esat daļā no Latvijas drifta sabiedrības, tad HGK Jums paziņo sekojošo:
Esam par profesionālu sporta izaugsmi, kur visām lietām ir jābūt sakārtotām, arī auto atbilstība tehniskajiem noteikumiem. Cīrulis trāpījās kā pirmais, tas arī viss, bez viņa ir vēl vairāki auto...
un apsolam, ka tas viss tiks sakārtots.
Un beigās Mēs visi (gan sportisti, gan skatītāji) būsim tikai ieguvēji!!!
....un 95% no Jums pat nesaprot ko runā .

p.s. un braucējam nav jācieš sacensību tiesnešu nekompetences dēļ!!! man tiešām žēl, to vairākumu, kuri parakstījās zem IESNIEGUMA nevis PROTESTA.
arī tam ir nozīme....



ok! Un tikai pasaki, ka tev auto kulaks nav metinats???
Offline
17oz
30. Aug 2010, 18:02 #2416

Kopš: 28. Apr 2005

Ziņojumi: 1200

Braucu ar: UR-68.


30 Aug 2010, 17:28:01 gg rakstīja:
rekur divi metinātie


p.s. iekš LV parasti vajag visu sarežģīt...



ai šitie tie iesācēji ne viniem tur ātrums ne drošība, kautkāds lauķu saiets
Offline
Kipsis
30. Aug 2010, 18:18 #2417

Kopš: 21. Dec 2005

Ziņojumi: 50

Braucu ar:


30 Aug 2010, 16:33:56 DoubleD rakstīja:
Profesionālā izaugsme, a paši brauc/brauca ar metinātu reduktoru.
smiekli nāk...


8.3 Diferenciālis Diferenciāļi nav reglamentēti.
Tu labāk nesmejies...sāc braukt...
Offline
gg
30. Aug 2010, 18:19 #2418

Kopš: 14. Apr 2003

Ziņojumi: 570

Braucu ar: NISSAN RS13

vai mūsu PRO ar būri un ar slēgto ķiveri drīkst braukt bez durvju logiem?
Offline
Muuris
30. Aug 2010, 18:27 #2419

Kopš: 09. Jun 2008

No: Sigulda

Ziņojumi: 269

Braucu ar: Dresētu M60B40

Peec visa sii bardaka jautaajums sekojoss!
KAD BUSS PIEEJAMS NOLIKUMS NAAKAMAA GADA STREET UN PRO TEHNISKIE NOTEIKUMI 2011. GADA SEZONAI!
Ok, Nissaniem ir nopeerkami gatavas, gan statnes, gan plaukti, bet ja es savaa darbnica kaa izejmateriaalu panjemu jau orginaalu BMW stupicu un vinju paartaisu gan uz koilovera, gan stuures pirksta vietu/lenki mainu to visu zaageejott, metinot, sliipeejot, kraasojost, to dara metinaataajs ar metinaataaja sertifikaatu, tad taas stupicas der/driks ar taam piedaliities pro posmaa vai nee??? Un ja sadas stupicas uztais 2vos exemplaaros un otru komplektu interesentiem ir iespeeja iegaadaaties, tad driikst?
Offline
Muuris
30. Aug 2010, 18:38 #2420

Kopš: 09. Jun 2008

No: Sigulda

Ziņojumi: 269

Braucu ar: Dresētu M60B40

Bet, ja nopietni!? Ir laudis, kas buuveejas jau naakamai sezonai, itkaa aktuaals jautaajums, jo ja tehniskie noteikumi naak klajaa naakamaa gada 1.majaa un tie ir krietni savaadaaki kaa liidzsineejie, tad,ko????

Driftworks vietaa labaak skaneetu - ¨ieveries atvilknee¨, vai kaada cita powera peerle!


30 Aug 2010, 18:34:40 Dzhanis rakstīja:

30 Aug 2010, 18:29:33 esir rakstīja:
nu kā, no stojkas noslīpē orģinālo numuru un gatavs, jaunais izgatavotājs Vasjas tjūņinga ateljē


nokraso oranzhu un uzliimee driftworks uzliimi


Offline

Moderatori: 6500, 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, DoubleD, GirtzB, Krauze, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo