Autors | Ziņojums |
RoDeO | 30. Aug 2010, 15:57 |
#2401
|
|
 Kopš: 30. Aug 2006
Ziņojumi: 229
Braucu ar:
|
30 Aug 2010, 15:38:15 17oz rakstīja:
9.1 Priekšējā un aizmugurējā ritošā daļa Savienojumu materiāls drīkst atšķirties no oriģinālā (piem., cietāki sailentbloki, alumīnijs, Uniball šarnīri utt.). Priekšējo piekari drīkst modificēt ar tirdzniecībā brīvi pieejamām ražotāja izstrādātām vai pašrocīgi izstrādātām sporta tipa piekares svirām un kustīgiem mehānismiem, bet ja tiek saglabāta oriģinālā piekares sviras detaļām nedrīkst veikt nekādus pārveidojumus noņemot, pievienojot materiālu griežot vai metinot. Stūres stieņi, stūres savienojumi un tos savienojošās daļas nav reglamentētas, bet tām jābūt izgatavotām no dzelzs materiāla.
labi ka nissaniem ar sho nav problemas! 
Jau gatavi
iespejams ka tie ir tie pasi orginalie tikai japana sametinaati
bet vienalga stupicas tak nav piekares svira, ko nedrikst metinaat. sapratu ka plauktus un kkadas kegas nedrikst metinaat! pec shi nolikuma!
un kapec tad ciruli nediskvalificeja??? ][ Šo ziņu laboja RoDeO, 30 Aug 2010, 16:00:58 ] |
Offline | |
|
GintsK | 30. Aug 2010, 16:00 |
#2402
|
|
 Kopš: 19. May 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar:
|
30 Aug 2010, 15:52:29 323daavis rakstīja:
Izskatās ka vienkārši tiek palielinātas izmaksas iekļaujot kautkādus punktus nolikumā?
Rodas jautājumi: kas sastāda nolikumu un kādi ir plusi un mīnusi šādiem punktiem. Es saprotu-drošība, bet tādā veidā tiek bremzēta drifta attīstība, vai arī šie punkti ir pielīdzināti kautkādiem starptautiskiem standartiem?
1.vietā itkā būtu jāliek meistarība nevis maka biezums.
Tehniskie noteikumi nevis nolikums. Ideja ir tāda, lai nesaīsinātu stupicas sviru vienkārši to nogriežot un sametinot īsāku. |
Offline | |
|
17oz | 30. Aug 2010, 16:21 |
#2403
|
|
 Kopš: 28. Apr 2005
Ziņojumi: 1200
Braucu ar: UR-68.
| |
Offline | |
|
17oz | 30. Aug 2010, 16:29 |
#2404
|
|
 Kopš: 28. Apr 2005
Ziņojumi: 1200
Braucu ar: UR-68.
| D-1 vieni mauc ar tādiem otri ar šitādiem un ko nu  [ Šo ziņu laboja 17oz, 30 Aug 2010, 16:29:34 ] |
Offline | |
|
DoubleD  | 30. Aug 2010, 16:33 |
#2405
|
|
 Kopš: 01. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 50162
Braucu ar: HH-325
| Profesionālā izaugsme, a paši brauc/brauca ar metinātu reduktoru.
smiekli nāk...
----------------- раз пошла такая пьянка ... |
Offline | |
|
RM1  | 30. Aug 2010, 16:41 |
#2406
|
|
 Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
|
30 Aug 2010, 15:38:15 17oz rakstīja:
9.1 Priekšējā un aizmugurējā ritošā daļa Savienojumu materiāls drīkst atšķirties no oriģinālā (piem., cietāki sailentbloki, alumīnijs, Uniball šarnīri utt.). Priekšējo piekari drīkst modificēt ar tirdzniecībā brīvi pieejamām ražotāja izstrādātām vai pašrocīgi izstrādātām sporta tipa piekares svirām un kustīgiem mehānismiem, bet ja tiek saglabāta oriģinālā piekares sviras detaļām nedrīkst veikt nekādus pārveidojumus noņemot, pievienojot materiālu griežot vai metinot. Stūres stieņi, stūres savienojumi un tos savienojošās daļas nav reglamentētas, bet tām jābūt izgatavotām no dzelzs materiāla.
Pieļauju ka liela daļa uz sacenēm var nebraukt bet ja brauc tad nevajag pretendēt uz augstām vietām... skumji gan 
Vai stupica ir svira, ka to nedrīkst modeficēt 
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс |
Offline | |
|
gg | 30. Aug 2010, 16:48 |
#2407
|
|
 Kopš: 14. Apr 2003
Ziņojumi: 570
Braucu ar: NISSAN RS13
| man ar interesē kas ir šī punkta pamatā! kāds starptautisks teh. nolikums vai pašu izdomāts!?
zinu ka D1GP Japānas drift čempī drīks braukt ar skrūvējamajiem tikai! bet pārējā pasaule brauc ar to ko rokas māk radīt!
labi ka man viss ir no brīvā tirgus(japānas) metinātājiem!  [ Šo ziņu laboja gg, 30 Aug 2010, 16:50:35 ] |
Offline | |
|
17oz | 30. Aug 2010, 16:54 |
#2408
|
|
 Kopš: 28. Apr 2005
Ziņojumi: 1200
Braucu ar: UR-68.
|
30 Aug 2010, 16:48:27 gg rakstīja:
man ar interesē kas ir šī punkta pamatā! kāds starptautisks teh. nolikums vai pašu izdomāts!?
zinu ka D1GP Japānas drift čempī drīks braukt ar skrūvējamajiem tikai! bet pārējā pasaule brauc ar to ko rokas māk radīt!
labi ka man viss ir no brīvā tirgus(japānas) metinātājiem! 
ko nozīmē skrūvētie  |
Offline | |
|
|
RM1  | 30. Aug 2010, 16:58 |
#2409
|
|
 Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
| Piem. šinī bildē var redzēt, ka orig.stupica ir pāmerināta 
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс |
Offline | |
|
gg | 30. Aug 2010, 17:05 |
#2410
|
|
 Kopš: 14. Apr 2003
Ziņojumi: 570
Braucu ar: NISSAN RS13
|
30 Aug 2010, 16:54:17 17oz rakstīja:
30 Aug 2010, 16:48:27 gg rakstīja:
man ar interesē kas ir šī punkta pamatā! kāds starptautisks teh. nolikums vai pašu izdomāts!?
zinu ka D1GP Japānas drift čempī drīks braukt ar skrūvējamajiem tikai! bet pārējā pasaule brauc ar to ko rokas māk radīt!
labi ka man viss ir no brīvā tirgus(japānas) metinātājiem! 
ko nozīmē skrūvētie 
tas ko RoDeO ielika kas ar ir oriģinālie nissan sazāģēti un ielikta starplika uz skrūvēm(neMetināti) šos D1GP akceptē... |
Offline | |
|
gg | 30. Aug 2010, 17:06 |
#2411
|
|
 Kopš: 14. Apr 2003
Ziņojumi: 570
Braucu ar: NISSAN RS13
| man ir šie! tik plaukti no driftworks... un Amerikā Formula D un visā eiropā ar šiem brauc PRO braucēji!!!
30 Aug 2010, 16:58:41 RM1 rakstīja:
Piem. šinī bildē var redzēt, ka orig.stupica ir pāmerināta 
|
Offline | |
|
17oz | 30. Aug 2010, 17:10 |
#2412
|
|
 Kopš: 28. Apr 2005
Ziņojumi: 1200
Braucu ar: UR-68.
|
30 Aug 2010, 16:58:41 RM1 rakstīja:
Piem. šinī bildē var redzēt, ka orig.stupica ir pāmerināta 
Jā tas izskatas šādi
|
Offline | |
|
RM1  | 30. Aug 2010, 17:17 |
#2413
|
|
 Kopš: 20. Dec 2003
Ziņojumi: 64882
Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli
|
30 Aug 2010, 17:10:18 17oz rakstīja:
30 Aug 2010, 16:58:41 RM1 rakstīja:
Piem. šinī bildē var redzēt, ka orig.stupica ir pāmerināta 
Jā tas izskatas šādi
Tad ar šādu stupicu(metinātu) var piedalīties LV drifta seriālos??? 
Ar sviru laikam nevar, jo tā acīmredzami ir metināta(pastiprināta) 
----------------- Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс |
Offline | |
|
gg | 30. Aug 2010, 17:28 |
#2414
|
|
 Kopš: 14. Apr 2003
Ziņojumi: 570
Braucu ar: NISSAN RS13
| rekur divi metinātie 
p.s. iekš LV parasti vajag visu sarežģīt... 
|
Offline | |
|
sh0rty | 30. Aug 2010, 17:38 |
#2415
|
|
Kopš: 14. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 248
Braucu ar: diesel power
|
30 Aug 2010, 13:57:48 Kipsis rakstīja:
Tā kā esat daļā no Latvijas drifta sabiedrības, tad HGK Jums paziņo sekojošo:
Esam par profesionālu sporta izaugsmi, kur visām lietām ir jābūt sakārtotām, arī auto atbilstība tehniskajiem noteikumiem. Cīrulis trāpījās kā pirmais, tas arī viss, bez viņa ir vēl vairāki auto...
un apsolam, ka tas viss tiks sakārtots.
Un beigās Mēs visi (gan sportisti, gan skatītāji) būsim tikai ieguvēji!!!
....un 95% no Jums pat nesaprot ko runā .
p.s. un braucējam nav jācieš sacensību tiesnešu nekompetences dēļ!!! man tiešām žēl, to vairākumu, kuri parakstījās zem IESNIEGUMA nevis PROTESTA.
arī tam ir nozīme....
ok! Un tikai pasaki, ka tev auto kulaks nav metinats??? |
Offline | |
|
17oz | 30. Aug 2010, 18:02 |
#2416
|
|
 Kopš: 28. Apr 2005
Ziņojumi: 1200
Braucu ar: UR-68.
|
30 Aug 2010, 17:28:01 gg rakstīja:
rekur divi metinātie 
p.s. iekš LV parasti vajag visu sarežģīt... 
ai šitie tie iesācēji ne viniem tur ātrums ne drošība, kautkāds lauķu saiets  |
Offline | |
|
|
Kipsis | 30. Aug 2010, 18:18 |
#2417
|
|
Kopš: 21. Dec 2005
Ziņojumi: 50
Braucu ar:
|
30 Aug 2010, 16:33:56 DoubleD rakstīja:
Profesionālā izaugsme, a paši brauc/brauca ar metinātu reduktoru.
smiekli nāk...
8.3 Diferenciālis Diferenciāļi nav reglamentēti.
Tu labāk nesmejies...sāc braukt... |
Offline | |
|
gg | 30. Aug 2010, 18:19 |
#2418
|
|
 Kopš: 14. Apr 2003
Ziņojumi: 570
Braucu ar: NISSAN RS13
| vai mūsu PRO ar būri un ar slēgto ķiveri drīkst braukt bez durvju logiem? |
Offline | |
|
Muuris | 30. Aug 2010, 18:27 |
#2419
|
|
 Kopš: 09. Jun 2008
No: Sigulda
Ziņojumi: 269
Braucu ar: Dresētu M60B40
| Peec visa sii bardaka jautaajums sekojoss!
KAD BUSS PIEEJAMS NOLIKUMS NAAKAMAA GADA STREET UN PRO TEHNISKIE NOTEIKUMI 2011. GADA SEZONAI!
Ok, Nissaniem ir nopeerkami gatavas, gan statnes, gan plaukti, bet ja es savaa darbnica kaa izejmateriaalu panjemu jau orginaalu BMW stupicu un vinju paartaisu gan uz koilovera, gan stuures pirksta vietu/lenki mainu to visu zaageejott, metinot, sliipeejot, kraasojost, to dara metinaataajs ar metinaataaja sertifikaatu, tad taas stupicas der/driks ar taam piedaliities pro posmaa vai nee??? Un ja sadas stupicas uztais 2vos exemplaaros un otru komplektu interesentiem ir iespeeja iegaadaaties, tad driikst?
 |
Offline | |
|
Muuris | 30. Aug 2010, 18:38 |
#2420
|
|
 Kopš: 09. Jun 2008
No: Sigulda
Ziņojumi: 269
Braucu ar: Dresētu M60B40
| Bet, ja nopietni!? Ir laudis, kas buuveejas jau naakamai sezonai, itkaa aktuaals jautaajums, jo ja tehniskie noteikumi naak klajaa naakamaa gada 1.majaa un tie ir krietni savaadaaki kaa liidzsineejie, tad,ko????
Driftworks vietaa labaak skaneetu - ¨ieveries atvilknee¨, vai kaada cita powera peerle!
30 Aug 2010, 18:34:40 Dzhanis rakstīja:
30 Aug 2010, 18:29:33 esir rakstīja:
nu kā, no stojkas noslīpē orģinālo numuru un gatavs, jaunais izgatavotājs Vasjas tjūņinga ateljē 
nokraso oranzhu un uzliimee driftworks uzliimi 
|
Offline | |
|