Online
Pašreiz BMWPower skatās 111 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Vēsturiskas bildes/video. Otrais sējums.
Autors | Ziņojums |
Digital  | |  Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3732
Braucu ar: Elektrību
| Kaa vispar cilveks var konstatet lidaparata stavokli, tur jau vaig 30min lai vismaz vienreiz apskatitu visas merierices  | Offline | | |
GirtzB  | |  Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22176
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| viens to nedara
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
Valcha  | |  Kopš: 10. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 21314
Braucu ar: ar ar ar ..
| Kas tās par nojumēm Ja lietus līst ?  | Offline | | |
GirtzB  | |  Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22176
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| tas ir muzeja eksemplārs, lai skatītāji nenopēdo ķebel
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
Whazaaa  | |  Kopš: 24. Jun 2004
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 71589
Braucu ar: metro
| karogs uz astes 
reku viens atjaunots, bet arī kā muzeja eksemplārs tik
----------------- Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first. | Offline | | |
RVR  | |  Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22582
Braucu ar: RVR
|
08 Jun 2009, 15:11:57 Bute rakstīja:
pag, pag, Maskava - Alma-Ata vinja lidoja, nekas tur negaazaas
The Tu-144S went into service on 26 December 1975, flying mail and freight between Moscow and Alma-Ata in preparation for passenger services, which commenced in November 1977 and ran a semi-scheduled service until the first Tu-144D experienced an in-flight failure during a pre-delivery test flight, and crash-landed with crew fatalities on 23 May 1978.
te ir sīkāk par TU-144 avāriju Parīzē | Offline | | |
plakanais  | |  Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
|
08 Jun 2009, 16:00:12 91 rakstīja:
08 Jun 2009, 15:11:57 Bute rakstīja:
pag, pag, Maskava - Alma-Ata vinja lidoja, nekas tur negaazaas
The Tu-144S went into service on 26 December 1975, flying mail and freight between Moscow and Alma-Ata in preparation for passenger services, which commenced in November 1977 and ran a semi-scheduled service until the first Tu-144D experienced an in-flight failure during a pre-delivery test flight, and crash-landed with crew fatalities on 23 May 1978.
te ir sīkāk par TU-144 avāriju Parīzē
The Aeroflot flight on 1 June 1978 was the Tu-144's 55th and last scheduled passenger service.
A scheduled Aeroflot freight-only service recommenced using the new production variant Tu-144D (Dal'nyaya - long range[7]) aircraft on 23 June 1979, including longer routes from Moscow to Khabarovsk made possible by the more efficient Kolesov RD-36-51 turbojet engines used in the Tu-144D version, which increased the maximum cruising speed to Mach 2.15.[8] Including the 55 passenger flights, there were 102 scheduled Aeroflot flights before the cessation of commercial service.
It is known that Aeroflot still continued to fly the Tu-144D after the official end of service, with some additional non-scheduled flights through the 1980s. One report showed that it was used on a flight from the Crimea to Kiev in 1987[citation needed].
08 Jun 2009, 15:11:49 Noname rakstīja:
Viena tante teica ka Noņemts tika tapēc ka avioizstādē Francijā šitas saskrējās ar kaut kādu mazgabarītnieku kā rezultātā tam tika liegta kautkāda tur atļauja, kaut kgan pēc visiem rādītājiem bija labāks par konkordi.
В ходе демонстрационного полета на авиасалоне "Ле-Бурже" экипаж выполнил пролет над ВПП на низкой высоте и с 190 м ушел в крутой набор, убрав шасси и переднее крыло. На высоте 1 200 м Ту-144 внезапно перешел в пикирование. Экипаж попытался выйти из него и вновь выпустить переднее крыло, но на высоте 280 м при скорости 780 км/ч левое переднее крыло отломилось и ударило по основному крылу, пробив топливный бак
| Offline | | |
plakanais  | |  Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
| August 06, 2007
http://www.youtube.com/watch?v=lY1coWfnrng
| Offline | | |
|
Valcha  | |  Kopš: 10. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 21314
Braucu ar: ar ar ar ..
| Tieši to pašu gribēju prasīt lai GirtsB uzmin  | Offline | | |
CP17  | |  Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| Dragsters  | Offline | | |
Garenais | |  Kopš: 16. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1847
Braucu ar: toyotu un āfriku
|
| Offline | | |
plakanais  | |  Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
|
08 Jun 2009, 23:47:30 yanks rakstīja:
nus kur ir GirtsB ar saviem skiliem 
Starp citu, ja interesee veel par Tupolev 144 veesturi, atradu labu dok. filmu 5 daljaas
http://www.youtube.com/watch?v=Ps3bXVmhkBQ&feature=related | Offline | | |
Asnats | |  Kopš: 11. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 330
Braucu ar: Krabi un Volgo.
| Kustīgas bildes, nedaudz nost no PSRS tēmas, bet vienalga par vēsturi, nenormāli interesanti un beigu beigās - presented by Jeremy Clarkson - tātad saistoši pastāstīts, daudz kvalitatīvāk kā daža laba Discovery Channel produkcija un beigu beigās foršs humoriņš. 
Spaidam un skatam...
Man jau atkal visa nakts aizgāja.  [ Šo ziņu laboja AnsisZvirgzdins, 09 Jun 2009, 06:02:46 ] | Offline | | |
jurxx | |  Kopš: 11. Oct 2007
No: Jelgava
Ziņojumi: 4392
Braucu ar:
|
04 Jun 2009, 21:30:22 Rih rakstīja:
04 Jun 2009, 18:07:46 him rakstīja:

Sitads te vectevam bija. 
Ja nemaldos man majas ir wafen adas garais metelis.. protams bez simbolikas jo onkols nesaja vinju ari psrs laikaa kaaa arii zundapp db201 pusizjaukta stavoklii (ir psrs dokumenti) mos veel visadi brinumi bet jameklee pa beeninjiem k.kadas karotes arii ir mazaa armijnieku aptiecinja ar morfiju noteiktu apsverumu deelj neturu majas un teritorijaa | Offline | | |
Ivo__ | |  Kopš: 06. Apr 2006
Ziņojumi: 2054
Braucu ar: Auto
| Par Ty-144 Parīzes šovā,reāla versija ir,ka ekipāža izvairījās no "mirage",kas lidoja virs ty-144,lai nočekotu priekšējo spārniņu konstrukciju,kas varžrijējiem bija aktuāli konkordei...ty ekipāžai,protams,neviens par to mirage neko nebija ziņojis...tad nu pārāk ass manevrs,konstrukcijas sabrukšana pārslodzes rezultātā un  | Offline | | |
plakanais  | |  Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
| http://www.youtube.com/watch?v=4upn3M4jtQY

Shitas suuds kaadu pusotru gadu no vietas bija Super FM topaa | Offline | | |
|
RVR  | |  Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22582
Braucu ar: RVR
|
10 Jun 2009, 15:43:34 Bute rakstīja:
http://www.youtube.com/watch?v=4upn3M4jtQY

Shitas suuds kaadu pusotru gadu no vietas bija Super FM topaa
Nu tik ilgi jau nebija 
Vot Prodigy gan reāli turējās viņu Top-10 kādu gadu no vietas un ar vairākiem gabaliem uzreiz  | Offline | | |
Valcha  | |  Kopš: 10. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 21314
Braucu ar: ar ar ar ..
|
10 Jun 2009, 15:43:34 Bute rakstīja:
http://www.youtube.com/watch?v=4upn3M4jtQY

Shitas suuds kaadu pusotru gadu no vietas bija Super FM topaa
1994. gadā radiostacija Pārdaugavā atvēra (tajā laikā lielāko) deju klubu "Super FM deju klubs".[3] Šis klubs kļuva populārs jauniešu vidū un tajā uzstājās populārākie Latvijas dīdžeji. (c)Wiki
Mana pirmā saskare ar naktsdzīvi  | Offline | | |
Valcha  | |  Kopš: 10. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 21314
Braucu ar: ar ar ar ..
| Te var paskatīties Super FM TOPa pirmo vietu ieguvējus 90tajos
http://lv.wikipedia.org/wiki/European_Hit_Radio_Top_40_Nr._1_(1995)#1._vietas_dziesmu_saraksts[ Šo ziņu laboja Valcha, 10 Jun 2009, 17:08:07 ] | Offline | | |
Christian | | Kopš: 19. Jun 2007
No: Jelgava
Ziņojumi: 972
Braucu ar: Blitzkrieg darba zirgu un Suzuki GSF 600S
| 1995. gada 10. decembris - Coolio feat. L.V. Gangsta's Paradise  | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, CP17, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|