Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 151 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Briesmu lietas XXXI

AutorsZiņojums
Lala
16. Apr 2021, 18:23 #22021

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3400

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


16 Apr 2021, 17:04:41 @cipargalva rakstīja:
Drosmīgi apgalvojumi. Labi, ka @Lala nav onlainā.


Es jau esmu samīzies. Šalli ar no stresa ierāvu spieķos.
Offline
user
16. Apr 2021, 18:45 #22022

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 14125

Braucu ar:


16 Apr 2021, 18:21:04 @Lala rakstīja:

16 Apr 2021, 18:09:54 @user rakstīja:

16 Apr 2021, 18:05:49 @Lala rakstīja:

16 Apr 2021, 15:26:42 @user rakstīja:

pa perpendikulārajām ielām šie cilvēki var nokļūt uz galvenās velo ielas un to izmantot. man šķiet daudziem nav sajēgas, ka nevar visu tikai sev! auto jau sen dala ielas ar asbiedrikso, ar gājējiem utt, bet tie ienāk daži hipstri, kuri izdomā, ka viņu velo ir svarīgās par auto, pat svarīgāks par sabiedrikso, ko pierāda pat praksē čaka iela.

nu ir jāsaprt, ka visa pasaule negriežas un negiezīsies ap velo un tā vēlme, lai tā būtu ir diezgan infantila un egoistiska


Auto var braukt katrā ielā, velo jābrauc pa vienu un perpendikulārajām.

Kurš te ir egoists?




izlasi kārtīgi - auto piepilda ielas, tādēļ vajag citas! ja auto uz katras ielas būtu tieši 5, tad jā - nav problēmu visiem braukt, pa vienu ielu un tieši tas pats ar velo - kad būs tik daudz velosipēdistu, lai piepildītu vienu ielu, saprotams, ka cilvēkiem ir interese un taisām nākamo! kādēļ taisa šosejas ar vairākām joslām? jo tās tiek piepildītas un ar velo tas pats - nav jēgas turēt 10 tukšus veloceliņus, jo efektīvai pilsētai vajag, lai transprta joslas ir pilnas - ietves, velo celiņi, auto joslas. to tik grūti saprast?

tieši tādēļ arī Amsterdamā vajag tik daudz veloceliņu, jo fiziski visi velo nesatilpst uz viens ielas


Pirms uzbūvēja Dienvidu tiltu tur neviens pāri nebrauca. Kā uzbūvēja tā pa pilno. Nojaut uz ko es velku?


visi citi tilti bija pilni, tad būvēja nākamo!
tieši to pašu saku par velo - piepildiet esošo un tad būs jaunas joslas. pats pat šo saproti izrādās, bet runā sudu

ja būtu tukši citi tilti, jaunu nebūvētu. kamēr tukša barona iela - jaunu paralēlo ielu nevajag, kad tā būs pilna, tad pat es piekrītu, ka ir vērtīgi taisīt nākamo

[ Šo ziņu laboja user, 16 Apr 2021, 18:47:22 ]

Offline
DeeCee
16. Apr 2021, 18:55 #22023

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


16 Apr 2021, 18:45:51 @user rakstīja:

16 Apr 2021, 18:21:04 @Lala rakstīja:

16 Apr 2021, 18:09:54 @user rakstīja:

16 Apr 2021, 18:05:49 @Lala rakstīja:

16 Apr 2021, 15:26:42 @user rakstīja:

pa perpendikulārajām ielām šie cilvēki var nokļūt uz galvenās velo ielas un to izmantot. man šķiet daudziem nav sajēgas, ka nevar visu tikai sev! auto jau sen dala ielas ar asbiedrikso, ar gājējiem utt, bet tie ienāk daži hipstri, kuri izdomā, ka viņu velo ir svarīgās par auto, pat svarīgāks par sabiedrikso, ko pierāda pat praksē čaka iela.

nu ir jāsaprt, ka visa pasaule negriežas un negiezīsies ap velo un tā vēlme, lai tā būtu ir diezgan infantila un egoistiska


Auto var braukt katrā ielā, velo jābrauc pa vienu un perpendikulārajām.

Kurš te ir egoists?




izlasi kārtīgi - auto piepilda ielas, tādēļ vajag citas! ja auto uz katras ielas būtu tieši 5, tad jā - nav problēmu visiem braukt, pa vienu ielu un tieši tas pats ar velo - kad būs tik daudz velosipēdistu, lai piepildītu vienu ielu, saprotams, ka cilvēkiem ir interese un taisām nākamo! kādēļ taisa šosejas ar vairākām joslām? jo tās tiek piepildītas un ar velo tas pats - nav jēgas turēt 10 tukšus veloceliņus, jo efektīvai pilsētai vajag, lai transprta joslas ir pilnas - ietves, velo celiņi, auto joslas. to tik grūti saprast?

tieši tādēļ arī Amsterdamā vajag tik daudz veloceliņu, jo fiziski visi velo nesatilpst uz viens ielas


Pirms uzbūvēja Dienvidu tiltu tur neviens pāri nebrauca. Kā uzbūvēja tā pa pilno. Nojaut uz ko es velku?


visi citi tilti bija pilni, tad būvēja nākamo!
tieši to pašu saku par velo - piepildiet esošo un tad būs jaunas joslas. pats pat šo saproti izrādās, bet runā sudu

ja būtu tukši citi tilti, jaunu nebūvētu. kamēr tukša barona iela - jaunu paralēlo ielu nevajag, kad tā būs pilna, tad pat es piekrītu, ka ir vērtīgi taisīt nākamo


cilvēki vienmēr izvēlēsies mazākās pretestības ceļu un, kamēr būs ērti braukt ar auto, turpinās bezjēdzīgi smirdināt centru. tāpēc ir jāpadara liekie izbraucieni neērtāki, bet, sākumā jāizveido varianti lai nebūtu centrā naher jālien lai tiktu pāri Daugavai
Offline
user
16. Apr 2021, 18:57 #22024

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 14125

Braucu ar:


16 Apr 2021, 18:55:01 @DeeCee rakstīja:

16 Apr 2021, 18:45:51 @user rakstīja:

16 Apr 2021, 18:21:04 @Lala rakstīja:

16 Apr 2021, 18:09:54 @user rakstīja:

16 Apr 2021, 18:05:49 @Lala rakstīja:

16 Apr 2021, 15:26:42 @user rakstīja:

pa perpendikulārajām ielām šie cilvēki var nokļūt uz galvenās velo ielas un to izmantot. man šķiet daudziem nav sajēgas, ka nevar visu tikai sev! auto jau sen dala ielas ar asbiedrikso, ar gājējiem utt, bet tie ienāk daži hipstri, kuri izdomā, ka viņu velo ir svarīgās par auto, pat svarīgāks par sabiedrikso, ko pierāda pat praksē čaka iela.

nu ir jāsaprt, ka visa pasaule negriežas un negiezīsies ap velo un tā vēlme, lai tā būtu ir diezgan infantila un egoistiska


Auto var braukt katrā ielā, velo jābrauc pa vienu un perpendikulārajām.

Kurš te ir egoists?




izlasi kārtīgi - auto piepilda ielas, tādēļ vajag citas! ja auto uz katras ielas būtu tieši 5, tad jā - nav problēmu visiem braukt, pa vienu ielu un tieši tas pats ar velo - kad būs tik daudz velosipēdistu, lai piepildītu vienu ielu, saprotams, ka cilvēkiem ir interese un taisām nākamo! kādēļ taisa šosejas ar vairākām joslām? jo tās tiek piepildītas un ar velo tas pats - nav jēgas turēt 10 tukšus veloceliņus, jo efektīvai pilsētai vajag, lai transprta joslas ir pilnas - ietves, velo celiņi, auto joslas. to tik grūti saprast?

tieši tādēļ arī Amsterdamā vajag tik daudz veloceliņu, jo fiziski visi velo nesatilpst uz viens ielas


Pirms uzbūvēja Dienvidu tiltu tur neviens pāri nebrauca. Kā uzbūvēja tā pa pilno. Nojaut uz ko es velku?


visi citi tilti bija pilni, tad būvēja nākamo!
tieši to pašu saku par velo - piepildiet esošo un tad būs jaunas joslas. pats pat šo saproti izrādās, bet runā sudu

ja būtu tukši citi tilti, jaunu nebūvētu. kamēr tukša barona iela - jaunu paralēlo ielu nevajag, kad tā būs pilna, tad pat es piekrītu, ka ir vērtīgi taisīt nākamo


cilvēki vienmēr izvēlēsies mazākās pretestības ceļu un, kamēr būs ērti braukt ar auto, turpinās bezjēdzīgi smirdināt centru. tāpēc ir jāpadara liekie izbraucieni neērtāki, bet, sākumā jāizveido varianti lai nebūtu centrā naher jālien lai tiktu pāri Daugavai


mhm un padaram sabiedrikso transportu lēnāku par iešanu ar kājām, kas ir ģeniāli uz čakaenes.. toc kādi mērkaķi tur tikuši pie plānošanas. un velo saemei ir jāaug organiski, dabīgā ceļā, nevis piespiežot, jo daži hipsteri, kuri nespēj pat atrast darbu zinās kā labāk dzivot lielipilsētas iedzīvotājiem
Offline
Lala
16. Apr 2021, 19:02 #22025

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3400

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


16 Apr 2021, 18:45:51 @user rakstīja:

16 Apr 2021, 18:21:04 @Lala rakstīja:

16 Apr 2021, 18:09:54 @user rakstīja:

16 Apr 2021, 18:05:49 @Lala rakstīja:

16 Apr 2021, 15:26:42 @user rakstīja:

pa perpendikulārajām ielām šie cilvēki var nokļūt uz galvenās velo ielas un to izmantot. man šķiet daudziem nav sajēgas, ka nevar visu tikai sev! auto jau sen dala ielas ar asbiedrikso, ar gājējiem utt, bet tie ienāk daži hipstri, kuri izdomā, ka viņu velo ir svarīgās par auto, pat svarīgāks par sabiedrikso, ko pierāda pat praksē čaka iela.

nu ir jāsaprt, ka visa pasaule negriežas un negiezīsies ap velo un tā vēlme, lai tā būtu ir diezgan infantila un egoistiska


Auto var braukt katrā ielā, velo jābrauc pa vienu un perpendikulārajām.

Kurš te ir egoists?




izlasi kārtīgi - auto piepilda ielas, tādēļ vajag citas! ja auto uz katras ielas būtu tieši 5, tad jā - nav problēmu visiem braukt, pa vienu ielu un tieši tas pats ar velo - kad būs tik daudz velosipēdistu, lai piepildītu vienu ielu, saprotams, ka cilvēkiem ir interese un taisām nākamo! kādēļ taisa šosejas ar vairākām joslām? jo tās tiek piepildītas un ar velo tas pats - nav jēgas turēt 10 tukšus veloceliņus, jo efektīvai pilsētai vajag, lai transprta joslas ir pilnas - ietves, velo celiņi, auto joslas. to tik grūti saprast?

tieši tādēļ arī Amsterdamā vajag tik daudz veloceliņu, jo fiziski visi velo nesatilpst uz viens ielas


Pirms uzbūvēja Dienvidu tiltu tur neviens pāri nebrauca. Kā uzbūvēja tā pa pilno. Nojaut uz ko es velku?


visi citi tilti bija pilni, tad būvēja nākamo!
tieši to pašu saku par velo - piepildiet esošo un tad būs jaunas joslas. pats pat šo saproti izrādās, bet runā sudu

ja būtu tukši citi tilti, jaunu nebūvētu. kamēr tukša barona iela - jaunu paralēlo ielu nevajag, kad tā būs pilna, tad pat es piekrītu, ka ir vērtīgi taisīt nākamo



Pļec, Barona iela ir sūds visiem. Loģiski, ka viņa ir tukša.
Rīgā nav neviena veloinfrastruktūras posma, kuru jēgas ziņā varētu pielīdzināt Dienvidu tiltam un tā pievedceļiem.
Nevar cerēt, ka vienā ielas posmā izbūvējot velo infrastruktūru tā būs maksimāli noslogota.
Čaka ielā velojoslas apraujas krietni pirms pašas nozīmīgākās vietas - Stacijas laukuma.
Jo tur viss ir daudz sarežģītāk, un jebkuras izmaiņas tur izraisītu šādu pat čīkstēšanu, tikai citā apjomā.
Bet not mīzing, RailBaltic tur ieviesīs savas korekcijas.
Offline
Lala
16. Apr 2021, 19:04 #22026

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3400

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


16 Apr 2021, 18:57:35 @user rakstīja:

16 Apr 2021, 18:55:01 @DeeCee rakstīja:

16 Apr 2021, 18:45:51 @user rakstīja:

16 Apr 2021, 18:21:04 @Lala rakstīja:

16 Apr 2021, 18:09:54 @user rakstīja:

16 Apr 2021, 18:05:49 @Lala rakstīja:

16 Apr 2021, 15:26:42 @user rakstīja:

pa perpendikulārajām ielām šie cilvēki var nokļūt uz galvenās velo ielas un to izmantot. man šķiet daudziem nav sajēgas, ka nevar visu tikai sev! auto jau sen dala ielas ar asbiedrikso, ar gājējiem utt, bet tie ienāk daži hipstri, kuri izdomā, ka viņu velo ir svarīgās par auto, pat svarīgāks par sabiedrikso, ko pierāda pat praksē čaka iela.

nu ir jāsaprt, ka visa pasaule negriežas un negiezīsies ap velo un tā vēlme, lai tā būtu ir diezgan infantila un egoistiska


Auto var braukt katrā ielā, velo jābrauc pa vienu un perpendikulārajām.

Kurš te ir egoists?




izlasi kārtīgi - auto piepilda ielas, tādēļ vajag citas! ja auto uz katras ielas būtu tieši 5, tad jā - nav problēmu visiem braukt, pa vienu ielu un tieši tas pats ar velo - kad būs tik daudz velosipēdistu, lai piepildītu vienu ielu, saprotams, ka cilvēkiem ir interese un taisām nākamo! kādēļ taisa šosejas ar vairākām joslām? jo tās tiek piepildītas un ar velo tas pats - nav jēgas turēt 10 tukšus veloceliņus, jo efektīvai pilsētai vajag, lai transprta joslas ir pilnas - ietves, velo celiņi, auto joslas. to tik grūti saprast?

tieši tādēļ arī Amsterdamā vajag tik daudz veloceliņu, jo fiziski visi velo nesatilpst uz viens ielas


Pirms uzbūvēja Dienvidu tiltu tur neviens pāri nebrauca. Kā uzbūvēja tā pa pilno. Nojaut uz ko es velku?


visi citi tilti bija pilni, tad būvēja nākamo!
tieši to pašu saku par velo - piepildiet esošo un tad būs jaunas joslas. pats pat šo saproti izrādās, bet runā sudu

ja būtu tukši citi tilti, jaunu nebūvētu. kamēr tukša barona iela - jaunu paralēlo ielu nevajag, kad tā būs pilna, tad pat es piekrītu, ka ir vērtīgi taisīt nākamo


cilvēki vienmēr izvēlēsies mazākās pretestības ceļu un, kamēr būs ērti braukt ar auto, turpinās bezjēdzīgi smirdināt centru. tāpēc ir jāpadara liekie izbraucieni neērtāki, bet, sākumā jāizveido varianti lai nebūtu centrā naher jālien lai tiktu pāri Daugavai


mhm un padaram sabiedrikso transportu lēnāku par iešanu ar kājām, kas ir ģeniāli uz čakaenes.. toc kādi mērkaķi tur tikuši pie plānošanas. un velo saemei ir jāaug organiski, dabīgā ceļā, nevis piespiežot, jo daži hipsteri, kuri nespēj pat atrast darbu zinās kā labāk dzivot lielipilsētas iedzīvotājiem


Tad, kad ST bija tikpat lēns, bet visi spiedās 4 joslās un skrāpēja ST sānus, tad te neviens poverists par ST neraudāja.
Liekuļi jūs esat.
Offline
user
16. Apr 2021, 19:06 #22027

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 14125

Braucu ar:


16 Apr 2021, 19:02:09 @Lala rakstīja:

16 Apr 2021, 18:45:51 @user rakstīja:

16 Apr 2021, 18:21:04 @Lala rakstīja:

16 Apr 2021, 18:09:54 @user rakstīja:

16 Apr 2021, 18:05:49 @Lala rakstīja:

16 Apr 2021, 15:26:42 @user rakstīja:

pa perpendikulārajām ielām šie cilvēki var nokļūt uz galvenās velo ielas un to izmantot. man šķiet daudziem nav sajēgas, ka nevar visu tikai sev! auto jau sen dala ielas ar asbiedrikso, ar gājējiem utt, bet tie ienāk daži hipstri, kuri izdomā, ka viņu velo ir svarīgās par auto, pat svarīgāks par sabiedrikso, ko pierāda pat praksē čaka iela.

nu ir jāsaprt, ka visa pasaule negriežas un negiezīsies ap velo un tā vēlme, lai tā būtu ir diezgan infantila un egoistiska


Auto var braukt katrā ielā, velo jābrauc pa vienu un perpendikulārajām.

Kurš te ir egoists?




izlasi kārtīgi - auto piepilda ielas, tādēļ vajag citas! ja auto uz katras ielas būtu tieši 5, tad jā - nav problēmu visiem braukt, pa vienu ielu un tieši tas pats ar velo - kad būs tik daudz velosipēdistu, lai piepildītu vienu ielu, saprotams, ka cilvēkiem ir interese un taisām nākamo! kādēļ taisa šosejas ar vairākām joslām? jo tās tiek piepildītas un ar velo tas pats - nav jēgas turēt 10 tukšus veloceliņus, jo efektīvai pilsētai vajag, lai transprta joslas ir pilnas - ietves, velo celiņi, auto joslas. to tik grūti saprast?

tieši tādēļ arī Amsterdamā vajag tik daudz veloceliņu, jo fiziski visi velo nesatilpst uz viens ielas


Pirms uzbūvēja Dienvidu tiltu tur neviens pāri nebrauca. Kā uzbūvēja tā pa pilno. Nojaut uz ko es velku?


visi citi tilti bija pilni, tad būvēja nākamo!
tieši to pašu saku par velo - piepildiet esošo un tad būs jaunas joslas. pats pat šo saproti izrādās, bet runā sudu

ja būtu tukši citi tilti, jaunu nebūvētu. kamēr tukša barona iela - jaunu paralēlo ielu nevajag, kad tā būs pilna, tad pat es piekrītu, ka ir vērtīgi taisīt nākamo



Pļec, Barona iela ir sūds visiem. Loģiski, ka viņa ir tukša.
Rīgā nav neviena veloinfrastruktūras posma, kuru jēgas ziņā varētu pielīdzināt Dienvidu tiltam un tā pievedceļiem.
Nevar cerēt, ka vienā ielas posmā izbūvējot velo infrastruktūru tā būs maksimāli noslogota.
Čaka ielā velojoslas apraujas krietni pirms pašas nozīmīgākās vietas - Stacijas laukuma.
Jo tur viss ir daudz sarežģītāk, un jebkuras izmaiņas tur izraisītu šādu pat čīkstēšanu, tikai citā apjomā.
Bet not mīzing, RailBaltic tur ieviesīs savas korekcijas.


td vajag plānu un ideju kā izveidot sākumā vienu veloceliņu visam cauri, kurš ir sakarīgs, kaut aizklapēt vispār kādu ielu ciet auto, nevis mēģināt sapist brivibas, barona un caka ielas vienlaicigi. nodalit auto plusmu no velo
Offline
Balaganovs
16. Apr 2021, 19:13 #22028

Kopš: 07. Aug 2019

Ziņojumi: 505

Braucu ar:


16 Apr 2021, 18:55:01 @DeeCee rakstīja:

cilvēki vienmēr izvēlēsies mazākās pretestības ceļu un, kamēr būs ērti braukt ar auto, turpinās bezjēdzīgi smirdināt centru. tāpēc ir jāpadara liekie izbraucieni neērtāki, bet, sākumā jāizveido varianti lai nebūtu centrā naher jālien lai tiktu pāri Daugavai


Arī šeit Tu uzspied savas jauno marksistu pulciņa idejas. Jā, man ir ērtāk braukāt ar auto, un es turpināšu ar dīzeli bezjēdzīgi smirdināt gan centru, gan citus rajonus. Par laimi gan reti nākas to darīt.
Jo.
Man ir bērni un suns.
Es esmu pieradis pie zināma komforta līmeņa un to jaunās pasaules cēlāji man varēs atņemt tikai ar varu.
Cits jautājums - kas notiek galvās "pilsētplānotājiem", kuri nevar uztaisīt normālu nobeigumu Dienvidu tiltam. Kāda no viņa jēga, ja tā pat nevar tālāk normāli nokļūt Jūrmalas virzienā, jāstumdās pa Graudeni vai Mūkusalas.
Offline
funkyasshit
16. Apr 2021, 19:15 #22029

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Grūti neipiekrist user. Kur problēma uztaisīt vienu normāli izplānotu pilot projektu?

Čaka iela bija izgāšanās, bet nesaprotu, kapēc tik ļoti jāspirinās pretī to atzīt.
Offline
DeeCee
16. Apr 2021, 19:19 #22030

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


16 Apr 2021, 19:13:42 @Balaganovs rakstīja:

16 Apr 2021, 18:55:01 @DeeCee rakstīja:

cilvēki vienmēr izvēlēsies mazākās pretestības ceļu un, kamēr būs ērti braukt ar auto, turpinās bezjēdzīgi smirdināt centru. tāpēc ir jāpadara liekie izbraucieni neērtāki, bet, sākumā jāizveido varianti lai nebūtu centrā naher jālien lai tiktu pāri Daugavai


Arī šeit Tu uzspied savas jauno marksistu pulciņa idejas. Jā, man ir ērtāk braukāt ar auto, un es turpināšu ar dīzeli bezjēdzīgi smirdināt gan centru, gan citus rajonus. Par laimi gan reti nākas to darīt.
Jo.
Man ir bērni un suns.
Es esmu pieradis pie zināma komforta līmeņa un to jaunās pasaules cēlāji man varēs atņemt tikai ar varu.
Cits jautājums - kas notiek galvās "pilsētplānotājiem", kuri nevar uztaisīt normālu nobeigumu Dienvidu tiltam. Kāda no viņa jēga, ja tā pat nevar tālāk normāli nokļūt Jūrmalas virzienā, jāstumdās pa Graudeni vai Mūkusalas.



un kāpēc tu jūties tiesīgs ar savu dīzeli pist citiem gaisu?
Offline
Lala
16. Apr 2021, 19:24 #22031

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3400

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


16 Apr 2021, 19:13:42 @Balaganovs rakstīja:

16 Apr 2021, 18:55:01 @DeeCee rakstīja:

cilvēki vienmēr izvēlēsies mazākās pretestības ceļu un, kamēr būs ērti braukt ar auto, turpinās bezjēdzīgi smirdināt centru. tāpēc ir jāpadara liekie izbraucieni neērtāki, bet, sākumā jāizveido varianti lai nebūtu centrā naher jālien lai tiktu pāri Daugavai


Arī šeit Tu uzspied savas jauno marksistu pulciņa idejas. Jā, man ir ērtāk braukāt ar auto, un es turpināšu ar dīzeli bezjēdzīgi smirdināt gan centru, gan citus rajonus. Par laimi gan reti nākas to darīt.
Jo.
Man ir bērni un suns.
Es esmu pieradis pie zināma komforta līmeņa un to jaunās pasaules cēlāji man varēs atņemt tikai ar varu.
Cits jautājums - kas notiek galvās "pilsētplānotājiem", kuri nevar uztaisīt normālu nobeigumu Dienvidu tiltam. Kāda no viņa jēga, ja tā pat nevar tālāk normāli nokļūt Jūrmalas virzienā, jāstumdās pa Graudeni vai Mūkusalas.



Par Dienvidu tiltu tu rullē ausis satiksmes departamentam. Labākie speciālisti valstī tur strādājot ir sajājuši ne to vien. Austrumu maģistrāli tagad raus, projekts ir pilnīgs sūds. Arī autobraucējiem.
Offline
Lala
16. Apr 2021, 19:27 #22032

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3400

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


16 Apr 2021, 19:06:59 @user rakstīja:

16 Apr 2021, 19:02:09 @Lala rakstīja:

16 Apr 2021, 18:45:51 @user rakstīja:

16 Apr 2021, 18:21:04 @Lala rakstīja:

16 Apr 2021, 18:09:54 @user rakstīja:

16 Apr 2021, 18:05:49 @Lala rakstīja:

16 Apr 2021, 15:26:42 @user rakstīja:

pa perpendikulārajām ielām šie cilvēki var nokļūt uz galvenās velo ielas un to izmantot. man šķiet daudziem nav sajēgas, ka nevar visu tikai sev! auto jau sen dala ielas ar asbiedrikso, ar gājējiem utt, bet tie ienāk daži hipstri, kuri izdomā, ka viņu velo ir svarīgās par auto, pat svarīgāks par sabiedrikso, ko pierāda pat praksē čaka iela.

nu ir jāsaprt, ka visa pasaule negriežas un negiezīsies ap velo un tā vēlme, lai tā būtu ir diezgan infantila un egoistiska


Auto var braukt katrā ielā, velo jābrauc pa vienu un perpendikulārajām.

Kurš te ir egoists?




izlasi kārtīgi - auto piepilda ielas, tādēļ vajag citas! ja auto uz katras ielas būtu tieši 5, tad jā - nav problēmu visiem braukt, pa vienu ielu un tieši tas pats ar velo - kad būs tik daudz velosipēdistu, lai piepildītu vienu ielu, saprotams, ka cilvēkiem ir interese un taisām nākamo! kādēļ taisa šosejas ar vairākām joslām? jo tās tiek piepildītas un ar velo tas pats - nav jēgas turēt 10 tukšus veloceliņus, jo efektīvai pilsētai vajag, lai transprta joslas ir pilnas - ietves, velo celiņi, auto joslas. to tik grūti saprast?

tieši tādēļ arī Amsterdamā vajag tik daudz veloceliņu, jo fiziski visi velo nesatilpst uz viens ielas


Pirms uzbūvēja Dienvidu tiltu tur neviens pāri nebrauca. Kā uzbūvēja tā pa pilno. Nojaut uz ko es velku?


visi citi tilti bija pilni, tad būvēja nākamo!
tieši to pašu saku par velo - piepildiet esošo un tad būs jaunas joslas. pats pat šo saproti izrādās, bet runā sudu

ja būtu tukši citi tilti, jaunu nebūvētu. kamēr tukša barona iela - jaunu paralēlo ielu nevajag, kad tā būs pilna, tad pat es piekrītu, ka ir vērtīgi taisīt nākamo



Pļec, Barona iela ir sūds visiem. Loģiski, ka viņa ir tukša.
Rīgā nav neviena veloinfrastruktūras posma, kuru jēgas ziņā varētu pielīdzināt Dienvidu tiltam un tā pievedceļiem.
Nevar cerēt, ka vienā ielas posmā izbūvējot velo infrastruktūru tā būs maksimāli noslogota.
Čaka ielā velojoslas apraujas krietni pirms pašas nozīmīgākās vietas - Stacijas laukuma.
Jo tur viss ir daudz sarežģītāk, un jebkuras izmaiņas tur izraisītu šādu pat čīkstēšanu, tikai citā apjomā.
Bet not mīzing, RailBaltic tur ieviesīs savas korekcijas.


td vajag plānu un ideju kā izveidot sākumā vienu veloceliņu visam cauri, kurš ir sakarīgs, kaut aizklapēt vispār kādu ielu ciet auto, nevis mēģināt sapist brivibas, barona un caka ielas vienlaicigi. nodalit auto plusmu no velo


Te nu mēs beidzot esam uz viena viļņa. Tik vien, ka tas neliedz paralēli veidot infrastruktūru arī pa posmiem, galvenais, lai tā ir kvalitatīva.
Offline
Balaganovs
16. Apr 2021, 19:35 #22033

Kopš: 07. Aug 2019

Ziņojumi: 505

Braucu ar:


16 Apr 2021, 19:19:48 @DeeCee rakstīja:

un kāpēc tu jūties tiesīgs ar savu dīzeli pist citiem gaisu?


Nu mans Euro6 dīzelis gan piš gaisu daudz mazāk, nekā velo fana paduses birojā pēc brauciena.

Offline
RVR
16. Apr 2021, 19:42 #22034

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22574

Braucu ar: RVR

Izskatās, ka esošā Rīgas domes vara ir vēl lielāka muhosranskas cienītāja par iepriekšējo.

Kā, bļ*, rekonstrukcijas ietvaros mūsdienās var saskaņot kaut ko tādu savā īpašumā, Centrāltirgus piena (!) paviljonā??

Welcome to 1995!

https://twitter.com/IvansNikonovs/status/1382998149954949121?s=19

Offline
DeeCee
16. Apr 2021, 19:48 #22035

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber

Šito bijāt redzējuši?

https://twitter.com/otucis/status/1381135425763487744
Offline
DeeCee
16. Apr 2021, 19:51 #22036

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


16 Apr 2021, 19:35:34 @Balaganovs rakstīja:

16 Apr 2021, 19:19:48 @DeeCee rakstīja:

un kāpēc tu jūties tiesīgs ar savu dīzeli pist citiem gaisu?


Nu mans Euro6 dīzelis gan piš gaisu daudz mazāk, nekā velo fana paduses birojā pēc brauciena.




citi cilvēki māk dezodorantu un dušu
Offline
CAPSLOCK
16. Apr 2021, 19:58 #22037

Kopš: 17. Oct 2016

Ziņojumi: 885

Braucu ar:


16 Apr 2021, 19:51:54 @DeeCee rakstīja:

16 Apr 2021, 19:35:34 @Balaganovs rakstīja:

16 Apr 2021, 19:19:48 @DeeCee rakstīja:

un kāpēc tu jūties tiesīgs ar savu dīzeli pist citiem gaisu?


Nu mans Euro6 dīzelis gan piš gaisu daudz mazāk, nekā velo fana paduses birojā pēc brauciena.




citi cilvēki māk dezodorantu un dušu

Tiem citiem cilvekiem laikam nav ko darīt kā dirnēt stundām pirms un pēc darba darbā
Offline
Locis
16. Apr 2021, 20:37 #22038

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11457

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


16 Apr 2021, 13:42:19 @user rakstīja:

16 Apr 2021, 11:57:50 @SteelRat rakstīja:
Tā jau ir hipstera kāda slimīgi utopiskā ideja ja vel tie velopedoni brauktu pa savām joslām, bet puse tāpat tirinās pa ietvi


jā, hipsteri izdomājuši, ka viņiem pieder Rīga

un tas ir fakts - hipsteris uzdirsīs par jebkuru, kurš nepalaiž hipsteri pār pāreju, jo viņš min ar 20km/h, nevis kā noteikumos rakstīts, bet darīs kā ērtāk - mauks pa ceļu, pa velo joslu, pa ietvi, jo tā pēkšņi iegribējās

atkārtojumam: top gear velo reklāmas

Spied "Play", lai skatītos video!


Man kaut kā šķiet, ka ņirgāties par kādu citu grupu ir diezgan bērnišķīgi. Pamatskolā metālisti nodirsa reperus un otrādi utt. Saņemās džeki.
Offline
Locis
16. Apr 2021, 20:41 #22039

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11457

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


16 Apr 2021, 13:44:42 @Lala rakstīja:

16 Apr 2021, 13:40:49 @RVR rakstīja:

16 Apr 2021, 13:35:06 @Lala rakstīja:

Čaka ielas risinājumu ir par ko kritizēt, to neviens nenoliedz.

Kopenhāgena un Amsterdama bija tieši tādas pašas kā Rīga. Auto über alles.
Tikai tur par protestiem pirms piecdesmit gadiem nesūtīja uz tālajiem ziemeļiem.
Amsterdamā, starp citu, bija pat grautiņi, lai apturētu pilsētas pārvēršanu par autobāni.

Šo argumentu Tu vari aizmirst un vairs nelietot, citādi muļķīgi izklausies.


Man ir vienalga kā izklausos
Esmu bijis šajās pilsētās un pats redzējis kā tur viss iekārtots. Tur tiešām ļoti daudz cilvēku brauc ar velosipēdiem un tur tas tā ir pieņemts, vairums iedzīvotāju to akceptē.
Pie mums šīs abas pilsētas visādi aktīvisti bieži min kā piemēru, lai gan pie mums iedzīvotāju vairākumam ir citi pieradumi attiecībā uz pārvietošanos.


Arī tur vispirms vairums bija par auto. Un ir gana daudzi joprojām. Nav tur nekāda velo utopija.
Atsaukšanās uz tradīcijām un pieradumu ir sūdīgs arguments.


Nu loģiski, ka te nav tāda tradīcija. Ja nav kur normāli braukt, tad nebrauc.
Offline
user
16. Apr 2021, 20:42 #22040

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 14125

Braucu ar:


16 Apr 2021, 20:37:03 @Locis rakstīja:

16 Apr 2021, 13:42:19 @user rakstīja:

16 Apr 2021, 11:57:50 @SteelRat rakstīja:
Tā jau ir hipstera kāda slimīgi utopiskā ideja ja vel tie velopedoni brauktu pa savām joslām, bet puse tāpat tirinās pa ietvi


jā, hipsteri izdomājuši, ka viņiem pieder Rīga

un tas ir fakts - hipsteris uzdirsīs par jebkuru, kurš nepalaiž hipsteri pār pāreju, jo viņš min ar 20km/h, nevis kā noteikumos rakstīts, bet darīs kā ērtāk - mauks pa ceļu, pa velo joslu, pa ietvi, jo tā pēkšņi iegribējās

atkārtojumam: top gear velo reklāmas

Spied "Play", lai skatītos video!


Man kaut kā šķiet, ka ņirgāties par kādu citu grupu ir diezgan bērnišķīgi. Pamatskolā metālisti nodirsa reperus un otrādi utt. Saņemās džeki.


man šķiet, ka humors ir vienmēr labs un humoram nav īsti tabu tēmu. vismaz pasaulē
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, CP17, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4