Online
Pašreiz BMWPower skatās 99 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Briesmu lietas XXXI
Autors | Ziņojums |
Inducing | | Kopš: 06. Feb 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 143
Braucu ar: 9er
| Problēma ir tā, ka šīs problēmas cenšas risināt ar velojoslām, bet pareizi būtu, ja velojoslas būtu blakus produkts.
Ir jābūt tā, ka tie kas nedzīvo centrā, tie ar saviem auto tur bez liekas vajadzības nerādās. Viņi, pa maģistrālo ceļu, atbrauc no sava mikro rajona, vai pilsētas, ar sabiedrisko, vai nomet auto centrālās stāvvietās, un dodas gaitās, ar kājām, ar taksi, ar sabiedrisko, ar no bagāžnieka izcelta velo, vai paņem aplikāciju velo/moto pofig, un nenoslogo centra satiksmes infratruktūru ar savu auto.
Tad arī tie kuri dzīvo centrā, un tur auto savos pagalmos vai stāvvietās, var izvedāt bērnus uz skolu, bez sastrēgumiem utt. un tā ar katru mikrorajonu.
Izveidojot tikai velojoslas, nerisinot pārējās problēmas, problēmu tikai padara lielāku, to īsti neatrisinot, un rada bardaku.
Tādēļ vajag centrālas stāvvietas, no kurām ērti/ātri piekļūt takšiem, sabiedrsikajam, un maģistrālos ceļus. Bez ziemeļu koridora arī nekas nenotiks. Pēc koridora motivējošā iebraukšana maksa nebūtu slikts risinājums. Un tad nenoslogotās ielās arī varēs izpausties ar velojoslām, puķītēm, dzimumneitrālām gājēju ielām utt | Offline | | |
korumpante | |  Kopš: 29. May 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 626
Braucu ar:
|
16 Apr 2021, 16:17:03 @Inducing rakstīja:
Ir jābūt tā, ka tie kas nedzīvo centrā, tie ar saviem auto tur bez liekas vajadzības nerādās. Viņi, pa maģistrālo ceļu, atbrauc no sava mikro rajona, vai pilsētas, ar sabiedrisko, vai nomet auto centrālās stāvvietās, un dodas gaitās, ar kājām, ar taksi, ar sabiedrisko, ar no bagāžnieka izcelta velo, vai paņem aplikāciju velo/moto pofig, un nenoslogo centra satiksmes infratruktūru ar savu auto.
Atceries, ka cilvēki ir slinki un savus dupšus īpaši negrib kustināt. Es arī dzīvoju mikrorajonā, strādāju centrā. Auto nometu apmēram 1.5 km no darba, ārpus centra, un tālāk eju ar kājām. Visiem pārējiem tas kilometrs ir mega tālu, var taču atrast stāvvietu kaut kur tuvāk, ziemā taču auksti bla bla bla. Bez būtiskas kultūras un paradumu maiņas var būvēt veloceliņus, stāvvietas, satiksmes mezglus, attīstīt sabiedrisko cik vien pilsētplānotāji ir spējīgi izsapņot, bet problēma nemazināsies.
Pilsēta sliņķiem un pārējie zvērinātie velosipēdisti, kad viņiem iesaka pabraukt 300 metrus, kas vispār nekādu piepūli neprasa, un maršrutu plānot pa Valdemāra vai Barona veloceliņiem un Brīvības ielu likt mierā, atbild tieši tāpat kā tie, kas nevar 15 minūtes ar kājām pačāpot. | Offline | | |
cipargalva | |  Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6670
Braucu ar: quattro
| Varētu eksperimenta kārtā šādi transformēt, piemēram, Bolderāju. Domāju neviens no jums nebūtu pret  | Offline | | |
RapidBelge | |  Kopš: 12. Oct 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 59
Braucu ar: Melnu dūmu
| Skaidrs ir viens - mazākums Rīgas nediktēs noteikumus vairākumam.
Agri vai vēlu, velo aktīvisti, to sūdu pilsētā dabūsiet ēst. | Offline | | |
cipargalva | |  Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6670
Braucu ar: quattro
| Drosmīgi apgalvojumi. Labi, ka @Lala nav onlainā. | Offline | | |
Balaganovs | |  Kopš: 07. Aug 2019
Ziņojumi: 505
Braucu ar:
|
16 Apr 2021, 16:59:36 @RapidBelge rakstīja:
Skaidrs ir viens - mazākums Rīgas nediktēs noteikumus vairākumam.
Agri vai vēlu, velo aktīvisti, to sūdu pilsētā dabūsiet ēst.
Diemžēl diktēs, un ne tikai Rīgas.
Jāsaprot, ka šiem veloceliņu būvētājiem saimnieki nedzīvo Puzē vai Saulkrastos, viņu jumts ir krietni nopietnāki onkas.
| Offline | | |
Mizx | |  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6768
Braucu ar:
|
16 Apr 2021, 15:02:29 @Lala rakstīja:
16 Apr 2021, 14:46:47 @Mizx rakstīja:
Argumentēt ar to kā izskatās ainiņa ielā Amsterdamā un ainiņa ielā Rīgā var atļauties tikai tie, kas nevienu skolu nav normāli beiguši. Apskatamies statistiku — Nīderlandē 487 automašīnas uz 1000 iedzivotājiem, Latvijā 381. Rīgā. Rīgā 2020. gadā skaitās, ka ir 633 tukstoši iedzīvotāju. Tātad, lai līdzinātos Amsterdamai, Rīgā būtu vieta vēl apmēram 63000 automašīnām. Riteņbraucēji varētu sākt bļaut kādā veidā? — ar normālu infrastruktūru, ar daudzstāvvu autostāvvietām, ar autostāvvietām pagrabu stāvos, ar ātrgaitas (70 km/h) ceļiem caur visiem pilsētu rajoniem un faktiski līdz centram. tādā veidā auto nav mazajās ielās, tur, kur tie atrodas, tiem izveidota ērta infrastruktūra, lai netraucētu aizbraukt nekrītot acīs riteņbraucējiem. Esmu par velojoslām visās ielās, tikai lai to projektētājs ieprojektē kur Rīgā palikt vēl 63000 papildu automašīnām. Citādi pēc skata taisām Amsterdamu, bet reāli skats būs tikai tāpēc, ka līdz attiecīgam dzīves līmenim nonākt nespējam.
Rīgai vajag ātrgaitas apvedceļu, par to nav diskusiju.
Viss pārējais ir garām. Ne jau dēļ dzīves līmeņa viņiem ir veloinfrastruktūra. Drīzāk dzīves līmeni uzlabo velo infrastruktūra.
Stulbs vai izliecies? Par dzīves līmeni liecinātu rīdzinieku spēja iegādāties vēl 63000 automašīnu, to turēšana atbilstošās vietās pilsētā tuvu dzīvesvietai + pa divritenim katram ģimenes loceklim. Katram pa divritenim un viss tikai apliecina, ka esam bomžu valsts un nepienākas arī pilsētā nekā vairāk. | Offline | | |
DeeCee | |  Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
|
16 Apr 2021, 16:59:36 @RapidBelge rakstīja:
Skaidrs ir viens - mazākums Rīgas nediktēs noteikumus vairākumam.
Agri vai vēlu, velo aktīvisti, to sūdu pilsētā dabūsiet ēst.
ja bildē esi tu, tad, noteikti, atbalsti vairākuma vēlmi ar offroad močiem aizliegt rādīties ārpus krosa trases  | Offline | | |
|
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 14126
Braucu ar:
|
16 Apr 2021, 17:36:39 @Vantage rakstīja:
Amsterdama, Brisele, vēl ko piesaucat, KAPĒC tieši šīs pilsētas? kas tā par meku- apsolīto sapņu zemi? Paņemsim viņu iedomātos labumus, bet viņu problēmas nē?
mhm, šajās pilsētās var mierīgi ar šņabi iet pa ielu un arī maukas ir legālas! | Online | | |
m8archa | |  Kopš: 28. Dec 2009
Ziņojumi: 1102
Braucu ar: Zirdzinnu
| Par alko taisnība, bet velosidari tur ir kaitinošāki pat kā te, studiju laikā nācās gana ar riteni pabraukāties, pēc tam vēl gadu nodzīvoju, jau ar darba auto... Šūmaņa aplis, 3 joslas un malā velojosla... Katrs trešais dalbajobs ar ciskudrilli mauc starp mašīnām pa iekšējām joslām, šitādus jokus pat Rīgā neredz.
Un vispār, tur ar visu nedaudz siltāko klimatu tāpat ir jābūt mazohistam, lai ziemas mēnešos kaut ko baigi mītos, jo lietus ir diezgan regulāri un atgādina tādu pretīgāku lv rudeni. 
Kad nelīst - ir ok.
Vispār te varēja kā tur, atļaut velo labo pagriezienu pie sarkanās.[ Šo ziņu laboja m8archa, 16 Apr 2021, 17:59:22 ] | Offline | | |
DeeCee | |  Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
|
16 Apr 2021, 17:45:35 @user rakstīja:
16 Apr 2021, 17:36:39 @Vantage rakstīja:
Amsterdama, Brisele, vēl ko piesaucat, KAPĒC tieši šīs pilsētas? kas tā par meku- apsolīto sapņu zemi? Paņemsim viņu iedomātos labumus, bet viņu problēmas nē?
mhm, šajās pilsētās var mierīgi ar šņabi iet pa ielu un arī maukas ir legālas!
tas jāpārņem komplektā ar veloinfrastruktūru, zaļumi arī 
bet nav jau arī liela problēma braukt ziemā
ūdensizturīgi apavi, vai ziemas velozābaki, normāla jaka un cepure komplektā ar dubļiniekiem saglabā sakarīgi sausu, vienīgais iemesls kāpēc pārtraucu braukt ziemās, jo nav pa kurieni, tumšajā laika nav baigi forši bez ietves/veloceļa, ja auto brauc garām uz 70~80 ar netīriem logiem[ Šo ziņu laboja DeeCee, 16 Apr 2021, 17:57:07 ] | Offline | | |
Lala | |  Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3400
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
16 Apr 2021, 15:26:42 @user rakstīja:
pa perpendikulārajām ielām šie cilvēki var nokļūt uz galvenās velo ielas un to izmantot. man šķiet daudziem nav sajēgas, ka nevar visu tikai sev! auto jau sen dala ielas ar asbiedrikso, ar gājējiem utt, bet tie ienāk daži hipstri, kuri izdomā, ka viņu velo ir svarīgās par auto, pat svarīgāks par sabiedrikso, ko pierāda pat praksē čaka iela.
nu ir jāsaprt, ka visa pasaule negriežas un negiezīsies ap velo un tā vēlme, lai tā būtu ir diezgan infantila un egoistiska
Auto var braukt katrā ielā, velo jābrauc pa vienu un perpendikulārajām.
Kurš te ir egoists? | Offline | | |
DeeCee | |  Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
|
16 Apr 2021, 18:05:06 @koderis rakstīja:
DeeCee, tu dandālis esi? R-eiropā velk normālas drēbes, kurām pa virsu uzvelk pončo vai cita veida kondomu 
pončo utt nevar normāli pabraukt, ja jāmin vairāk kā paris km un galvenā saslapināmā daļa ir kājas. pončo nepalīdzēs no 20cm dziļa dīķa ielas vidū  | Offline | | |
Lala | |  Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3400
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
16 Apr 2021, 15:44:38 @warchief rakstīja:
16 Apr 2021, 14:29:48 @Lala rakstīja:
ļer ļer
...
Veloinfrastruktūrai nav jābūt gar katru šoseju, bet tai noteikti jābūt katrā pilsētas centra maģistrālē. Centrā būs jāpieraujas auto.
Jā, līdz nākamajām Rīgas vēlēšanām, kad visi mikrorajonu iedzīvotāji ieliks atpakaļ Jakrinu un gŅilu.
Kad cilvēki saka, ka nafig visiem vilties ar auto uz centru, es kā centrā visu dzīvi nodzīvojis cilvēks varu teikt, ka man ir uzsmidzināt uz to, ka kāds ar savu lisapēdu grib atbraukt iedzert Latti no mikrorajona. Man vajag, lai mašīnas un sabiedriskais nesmird zem logiem sastrēgumā dēļ 5% Rīgas iedzīvotāju.
Utopiskās bildītes ar puķupodiem un kokiem čakenē var censoņi paturēt savos circle-jerk pasākumos, jo zem ielām Rīgā ir komunikācijas un nekādi koki tur nespīd.
Labāk būtu sakārtojuši ceļu apzīmējumus, uzbliezuši normālu daudzstāvu stāvvietas carsharingam un elektroauto kā tas ir ārzemes. Tad daļa varētu izvērtēt vajadzību pašam savu auto turēt zem loga.
P.S. Tie sūda cargo-velo aizņem tik pat daudz vietas cik FIAT 500 vai cita pilsētas blusa.
P.S.S. Par sasmaku nebalsošu, bet Progresīvie var iet nosvērties velokamerā 
Vairāk telpas auto Tavu vēlmi pēc mazāk izplūdes gāzēm nenodrošinās.
Tā ir satiksmes plānošanas ābece. Nevis mans izdomājums. | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 14126
Braucu ar:
|
16 Apr 2021, 18:05:49 @Lala rakstīja:
16 Apr 2021, 15:26:42 @user rakstīja:
pa perpendikulārajām ielām šie cilvēki var nokļūt uz galvenās velo ielas un to izmantot. man šķiet daudziem nav sajēgas, ka nevar visu tikai sev! auto jau sen dala ielas ar asbiedrikso, ar gājējiem utt, bet tie ienāk daži hipstri, kuri izdomā, ka viņu velo ir svarīgās par auto, pat svarīgāks par sabiedrikso, ko pierāda pat praksē čaka iela.
nu ir jāsaprt, ka visa pasaule negriežas un negiezīsies ap velo un tā vēlme, lai tā būtu ir diezgan infantila un egoistiska
Auto var braukt katrā ielā, velo jābrauc pa vienu un perpendikulārajām.
Kurš te ir egoists?

izlasi kārtīgi - auto piepilda ielas, tādēļ vajag citas! ja auto uz katras ielas būtu tieši 5, tad jā - nav problēmu visiem braukt, pa vienu ielu un tieši tas pats ar velo - kad būs tik daudz velosipēdistu, lai piepildītu vienu ielu, saprotams, ka cilvēkiem ir interese un taisām nākamo! kādēļ taisa šosejas ar vairākām joslām? jo tās tiek piepildītas un ar velo tas pats - nav jēgas turēt 10 tukšus veloceliņus, jo efektīvai pilsētai vajag, lai transprta joslas ir pilnas - ietves, velo celiņi, auto joslas. to tik grūti saprast?
tieši tādēļ arī Amsterdamā vajag tik daudz veloceliņu, jo fiziski visi velo nesatilpst uz viens ielas | Online | | |
Lala | |  Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3400
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
16 Apr 2021, 16:46:57 @Vantage rakstīja:
Jā, kautkā tā - visi, kas kaislīgi atbalsta, tsk. @Lala, neko nesaprot no pilsētu plānošanas un loģiskas darbību secības. Tualetē taču arī visupirms jānovelk bikses un tad jānokārtojās. Šeit to grib izdarīt otrādi.
1) Maģistrālie ceļi caur Rīgu, tas pats Ziemeļu koridors un ne tikai
2) Daudzsstāvu stāvvietas/pazemes, Park Ride utt.
3) Sabtrans - īpaši tramvajs pagarinot kur tas jau ir IESPĒJAMS - piem. Zemitānu tilts, pagarināt 1. tramvaju līdz berģiem kautvai.
4) utt utjp. te daudz jau idejas izskanēja
Beigt šito aizmālēt ar lokālā biznesa uzplaukuma ideju un to, ka visi gaida ar atplestām rokām, kuras reāli nav, puķītēm un kociņiem kuri tur nevar būt un to, ka mums vajag līdzināties amsterdamai.
Izdarīs augšējos, tad var domāt par šīs dienas dumjajiem risinājumiem.
Pļec, prasu naudu no universitātes atpakaļ. Viņi man diplomu pārdeva. Tieši par plānošanu.
1) cauri Rīgai jābūt tikai ST maģistrālēm. ZŠ nerisina centra problēmas. To apstiprina modelēšanas dati. Links nav pie rokas.
Ap Rīgu jābūt ātrgaitas apvedceļam, nav obligāti kā noslēgts loks.
2)p&r bija jau sen jārealizē. Tas ir visos plānos, bet SD dara visu, lai nerealizētu. Pazemes/daudzstāvu stāvvietām jābūt. Bet tikai par maksu. Par to te atkal pieraudās pāris lapas.
3) Tramvaja tīkls noteikti jāpaplašina. Tramvajam jāatgriežas lielajās ielās - Čaka, Brīvības un Valdemāra. Bet to jau tu nebiji domājis, atkal raudāšana, ka apbižo autobraucējus.
| Offline | | |
|
Lala | |  Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3400
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
16 Apr 2021, 18:09:54 @user rakstīja:
16 Apr 2021, 18:05:49 @Lala rakstīja:
16 Apr 2021, 15:26:42 @user rakstīja:
pa perpendikulārajām ielām šie cilvēki var nokļūt uz galvenās velo ielas un to izmantot. man šķiet daudziem nav sajēgas, ka nevar visu tikai sev! auto jau sen dala ielas ar asbiedrikso, ar gājējiem utt, bet tie ienāk daži hipstri, kuri izdomā, ka viņu velo ir svarīgās par auto, pat svarīgāks par sabiedrikso, ko pierāda pat praksē čaka iela.
nu ir jāsaprt, ka visa pasaule negriežas un negiezīsies ap velo un tā vēlme, lai tā būtu ir diezgan infantila un egoistiska
Auto var braukt katrā ielā, velo jābrauc pa vienu un perpendikulārajām.
Kurš te ir egoists?

izlasi kārtīgi - auto piepilda ielas, tādēļ vajag citas! ja auto uz katras ielas būtu tieši 5, tad jā - nav problēmu visiem braukt, pa vienu ielu un tieši tas pats ar velo - kad būs tik daudz velosipēdistu, lai piepildītu vienu ielu, saprotams, ka cilvēkiem ir interese un taisām nākamo! kādēļ taisa šosejas ar vairākām joslām? jo tās tiek piepildītas un ar velo tas pats - nav jēgas turēt 10 tukšus veloceliņus, jo efektīvai pilsētai vajag, lai transprta joslas ir pilnas - ietves, velo celiņi, auto joslas. to tik grūti saprast?
tieši tādēļ arī Amsterdamā vajag tik daudz veloceliņu, jo fiziski visi velo nesatilpst uz viens ielas
Pirms uzbūvēja Dienvidu tiltu tur neviens pāri nebrauca. Kā uzbūvēja tā pa pilno. Nojaut uz ko es velku? | Offline | | |
Lala | |  Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3400
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
16 Apr 2021, 18:09:54 @user rakstīja:
16 Apr 2021, 18:05:49 @Lala rakstīja:
16 Apr 2021, 15:26:42 @user rakstīja:
pa perpendikulārajām ielām šie cilvēki var nokļūt uz galvenās velo ielas un to izmantot. man šķiet daudziem nav sajēgas, ka nevar visu tikai sev! auto jau sen dala ielas ar asbiedrikso, ar gājējiem utt, bet tie ienāk daži hipstri, kuri izdomā, ka viņu velo ir svarīgās par auto, pat svarīgāks par sabiedrikso, ko pierāda pat praksē čaka iela.
nu ir jāsaprt, ka visa pasaule negriežas un negiezīsies ap velo un tā vēlme, lai tā būtu ir diezgan infantila un egoistiska
Auto var braukt katrā ielā, velo jābrauc pa vienu un perpendikulārajām.
Kurš te ir egoists?

izlasi kārtīgi - auto piepilda ielas, tādēļ vajag citas! ja auto uz katras ielas būtu tieši 5, tad jā - nav problēmu visiem braukt, pa vienu ielu un tieši tas pats ar velo - kad būs tik daudz velosipēdistu, lai piepildītu vienu ielu, saprotams, ka cilvēkiem ir interese un taisām nākamo! kādēļ taisa šosejas ar vairākām joslām? jo tās tiek piepildītas un ar velo tas pats - nav jēgas turēt 10 tukšus veloceliņus, jo efektīvai pilsētai vajag, lai transprta joslas ir pilnas - ietves, velo celiņi, auto joslas. to tik grūti saprast?
tieši tādēļ arī Amsterdamā vajag tik daudz veloceliņu, jo fiziski visi velo nesatilpst uz viens ielas
Pirms uzbūvēja Dienvidu tiltu tur neviens pāri nebrauca. Kā uzbūvēja tā pa pilno. Nojaut uz ko es velku? | Offline | | |
Balaganovs | |  Kopš: 07. Aug 2019
Ziņojumi: 505
Braucu ar:
|
16 Apr 2021, 18:05:49 @Lala rakstīja:
Auto var braukt katrā ielā, velo jābrauc pa vienu un perpendikulārajām.
Kurš te ir egoists?
Rīgā ir daudzas reizes mazāk hipsteru-vegānu, kuri intensīvi izmanto velojoslas, nekā Purčika pensionāru, kuri katru rītu brauc neatliekamajās darīšanās uz centru. Un ir spiesti trolejbusos nīkt korķos uz Čaka ielas.
Principā tie veloceliņi ir tik pat rīdziniekiem nepieciešami, kā ūdeņraža autobusi, vienīgais lētāki. Nu bet par klimatneitralitāti nāksies maksāt. | Offline | | |
Balaganovs | |  Kopš: 07. Aug 2019
Ziņojumi: 505
Braucu ar:
|
16 Apr 2021, 18:19:04 @Lala rakstīja:
Pirms uzbūvēja Dienvidu tiltu tur neviens pāri nebrauca. Kā uzbūvēja tā pa pilno. Nojaut uz ko es velku?
Ka vajag nospert kārtējo miljardu veloceliņos?
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, CP17, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|