Online
Pašreiz BMWPower skatās 146 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Briesmu lietas XXXI
Autors | Ziņojums |
Lala | |  Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3400
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
16 Apr 2021, 14:29:02 @Zalespljavejs rakstīja:
A par sabtransu - kamēr tas būs dārgāks par privāto tr.līdzekli, tikmēr nekas nemainīsies. Nu negrib cilvēki maksāt 2.30 par diviem braucieniem, regulāru spiešanos tr.līdzeklī, vietas meklēšanu, un vēl pa vidam atkauties no bezpajumtniekiem, ja par to pašu naudu var aizbraukt uz darbu ar savu privato transportu bez visām (ne)ērtībām.
Taisnība. | Offline | | |
RVR  | |  Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22574
Braucu ar: RVR
|
16 Apr 2021, 14:21:13 @Lala rakstīja:
2 gadus tur bija remonts un divas joslas. Kaut kā apokalipses neiestājās. Viss būs labi, jo autosatiksme ļoti veiksmīgi pielāgojas.
Ā, tātad - ja šīs neērtības kaut kā pārdzīvoja remontu laikā, kad to nācās darīt, jo remontus ir jātaisa ik pa laikam, tad mierīgi tik neērti visu var atstāt arī uz pastāvīgu palikšanu?
Super loģika! 
| Offline | | |
Mizx | |  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6768
Braucu ar:
| Argumentēt ar to kā izskatās ainiņa ielā Amsterdamā un ainiņa ielā Rīgā var atļauties tikai tie, kas nevienu skolu nav normāli beiguši. Apskatamies statistiku — Nīderlandē 487 automašīnas uz 1000 iedzivotājiem, Latvijā 381. Rīgā. Rīgā 2020. gadā skaitās, ka ir 633 tukstoši iedzīvotāju. Tātad, lai līdzinātos Amsterdamai, Rīgā būtu vieta vēl apmēram 63000 automašīnām. Riteņbraucēji varētu sākt bļaut kādā veidā? — ar normālu infrastruktūru, ar daudzstāvvu autostāvvietām, ar autostāvvietām pagrabu stāvos, ar ātrgaitas (70 km/h) ceļiem caur visiem pilsētu rajoniem un faktiski līdz centram. tādā veidā auto nav mazajās ielās, tur, kur tie atrodas, tiem izveidota ērta infrastruktūra, lai netraucētu aizbraukt nekrītot acīs riteņbraucējiem. Esmu par velojoslām visās ielās, tikai lai to projektētājs ieprojektē kur Rīgā palikt vēl 63000 papildu automašīnām. Citādi pēc skata taisām Amsterdamu, bet reāli skats būs tikai tāpēc, ka līdz attiecīgam dzīves līmenim nonākt nespējam. | Online | | |
FAMAS | |  Kopš: 09. Apr 2010
Ziņojumi: 1625
Braucu ar:
|
16 Apr 2021, 14:20:23 @F50 rakstīja:
16 Apr 2021, 14:16:54 @Lala rakstīja:
16 Apr 2021, 14:08:32 @F50 rakstīja:
16 Apr 2021, 14:06:01 @Lala rakstīja:
Ko tālāk?
Atliek tikai tradīciju "arguments".
Kā ko tālāk?
Decembrī, kad Rīgā sniegs un pļura visur, amsterdamā labi ja lietus, nav nekāda atšķirība?
Tas, ka Jūnijā ir līdzīgi neko nenozīmē
Tu būsi pārsteigts, bet sniegu var notīrīt arī divās sniegotās ziemās katrā desmitgadē. Pārējās ziemās sniegs Rīgā ir pavisam nenozīmīga problēma.
Kā tu viņu notīrisi ja tev visu sabāzti stabiņi un sadalošās bordas?
Atceries, ka Amsterdam uber alles ir metro sistēma un nav pilnīga virszemes publiskā transporta atkarība kā Rīgā, kuram tā pat vajag funkcionējošas ielas un ceļus
Ar nomaalu traķi es domaaju, ka tos stabiņus nemaz nejūt kad tīra  | Offline | | |
Lala | |  Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3400
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
16 Apr 2021, 14:46:12 @RVR rakstīja:
16 Apr 2021, 14:21:13 @Lala rakstīja:
2 gadus tur bija remonts un divas joslas. Kaut kā apokalipses neiestājās. Viss būs labi, jo autosatiksme ļoti veiksmīgi pielāgojas.
Ā, tātad - ja šīs neērtības kaut kā pārdzīvoja remontu laikā, kad to nācās darīt, jo remontus ir jātaisa ik pa laikam, tad mierīgi tik neērti visu var atstāt arī uz pastāvīgu palikšanu?
Super loģika! 
Nē, tas bija piemērs tam, ka autosatiksme lieliski pielāgojas izmaiņām. | Offline | | |
markelis | |  Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 12985
Braucu ar: eFku
|
16 Apr 2021, 14:59:52 @Lala rakstīja:
16 Apr 2021, 14:46:12 @RVR rakstīja:
16 Apr 2021, 14:21:13 @Lala rakstīja:
2 gadus tur bija remonts un divas joslas. Kaut kā apokalipses neiestājās. Viss būs labi, jo autosatiksme ļoti veiksmīgi pielāgojas.
Ā, tātad - ja šīs neērtības kaut kā pārdzīvoja remontu laikā, kad to nācās darīt, jo remontus ir jātaisa ik pa laikam, tad mierīgi tik neērti visu var atstāt arī uz pastāvīgu palikšanu?
Super loģika! 
Nē, tas bija piemērs tam, ka autosatiksme lieliski pielāgojas izmaiņām.
labs piemeers. ja likivdeetu visas esohsaas velojoslas, velobrauceeji tak arii kaut kaa pielaagotos, ne? | Offline | | |
Lala | |  Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3400
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
16 Apr 2021, 14:46:47 @Mizx rakstīja:
Argumentēt ar to kā izskatās ainiņa ielā Amsterdamā un ainiņa ielā Rīgā var atļauties tikai tie, kas nevienu skolu nav normāli beiguši. Apskatamies statistiku — Nīderlandē 487 automašīnas uz 1000 iedzivotājiem, Latvijā 381. Rīgā. Rīgā 2020. gadā skaitās, ka ir 633 tukstoši iedzīvotāju. Tātad, lai līdzinātos Amsterdamai, Rīgā būtu vieta vēl apmēram 63000 automašīnām. Riteņbraucēji varētu sākt bļaut kādā veidā? — ar normālu infrastruktūru, ar daudzstāvvu autostāvvietām, ar autostāvvietām pagrabu stāvos, ar ātrgaitas (70 km/h) ceļiem caur visiem pilsētu rajoniem un faktiski līdz centram. tādā veidā auto nav mazajās ielās, tur, kur tie atrodas, tiem izveidota ērta infrastruktūra, lai netraucētu aizbraukt nekrītot acīs riteņbraucējiem. Esmu par velojoslām visās ielās, tikai lai to projektētājs ieprojektē kur Rīgā palikt vēl 63000 papildu automašīnām. Citādi pēc skata taisām Amsterdamu, bet reāli skats būs tikai tāpēc, ka līdz attiecīgam dzīves līmenim nonākt nespējam.
Rīgai vajag ātrgaitas apvedceļu, par to nav diskusiju.
Viss pārējais ir garām. Ne jau dēļ dzīves līmeņa viņiem ir veloinfrastruktūra. Drīzāk dzīves līmeni uzlabo velo infrastruktūra. | Offline | | |
Lala | |  Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3400
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
16 Apr 2021, 15:01:26 @markelis rakstīja:
16 Apr 2021, 14:59:52 @Lala rakstīja:
16 Apr 2021, 14:46:12 @RVR rakstīja:
16 Apr 2021, 14:21:13 @Lala rakstīja:
2 gadus tur bija remonts un divas joslas. Kaut kā apokalipses neiestājās. Viss būs labi, jo autosatiksme ļoti veiksmīgi pielāgojas.
Ā, tātad - ja šīs neērtības kaut kā pārdzīvoja remontu laikā, kad to nācās darīt, jo remontus ir jātaisa ik pa laikam, tad mierīgi tik neērti visu var atstāt arī uz pastāvīgu palikšanu?
Super loģika! 
Nē, tas bija piemērs tam, ka autosatiksme lieliski pielāgojas izmaiņām.
labs piemeers. ja likivdeetu visas esohsaas velojoslas, velobrauceeji tak arii kaut kaa pielaagotos, ne?
Jā, to skaits kristos. | Offline | | |
|
kaprons | |  Kopš: 20. Jan 2018
No: Salacgrīva
Ziņojumi: 5248
Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...
| es domāju Ziemeļu koridors + iebraukšanas maksa centrā būtu risinājums, nafig to centru kādam diži vajag izņemot kas tur dzīvo.
piemērs
Es no Berģiem Bukultiem braucu uz Jūrmalas objektiem pēdējos gadus regulāri.
Atkarībā no situācijas vai nu pa Juglas Dreiliņu ielām uz Slāvu Krastene Salenieks Jurmala
Vai arī taisni caur centru Brīvībene VEF (Gaisa) tilts , kautkur lejā uz Valdemāreni, un Vantenieks utt.
Otrajā versijā es taisu centra sastrēgumu, kautgan man tikai jātiek pāri Daugavai, un virs Vantenieka nekā nav.
Atpakaļ virzienā tas pats.
Ja varētu centru apbraukt pa Z pusi tāpat kā tagad pa D pusi- tas dotu milzu efektu. | Offline | | |
petka17 | | Kopš: 17. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 521
Braucu ar: Braucu ar divriteni, jo dārgs benzīns
| Kāpēc visi velodrasti var iet norauties podā:
1)Laikapstākļi. Kā jau šeit minēja un ar grafikiem pierādīja, tad Rīgā 5-6 mēnešus gadā ir mega hujovāki laikapstākļi kā Amsterdamā. Sniegs, šļura, auksts. Tie ir laikapstākļi, kuros vidējais komfortablais 21. gadsimta cilvēks nevēlas atrasties ārā. Un Amsterdamā arī daļa tautas pārvācās uz sabiedrisko un privāto auto, kad temperatūra un laikapstākļi kļūst sūdīgāki. Tikai tur tādi tie ir uz pusi māzāk kā pie mums.
2) Sabiedriskais transports. Nīderlandē ir reāli labs sabiedriskais transports. Reāli no jebkurienes uz jebkurieni var aizbraukt ar sabiedrisko + 10min ar kājām. Sabiedriskais ir dārgāks, bet ne ļoti (īpaši ja salīdzinām uz vidējo algu, kas Nīderlandē ir 2861 EUR vs LV 915(dati par Rīgu ne visu LV).
3) Latvieša mentalitāte. Salīdzinot ar Nīderlandi, latvieši ir monokulturāli un ļoti noslēgti. Tādi mēs esam un nedomāju, ka to būtu ar varu jāmaina. Ja kādam nepatīk - dzīvo Amsterdamā. Vidējam latvietim patīk noslēgtība. Jā ir kruti aiziet ar čomiem padzert, ieiet pirtī, bet vidējais latvietis labprat pavada laiku ar sevi + tuvējo ģimeni. Latvietim patīk lauki, plašums. Vidējais latvietis jūtās ierobežots dzīvojot rīgas dzīvoklī un sapņo pārvākties uz savu māju (šeit kliegs visi, kas ir izņēmumi). Tas arī ir iemesls, kāpēc Rīgas centrā tauta īpaši negrib dzīvot - nav vietas. Plus latvietim vajag vietu, kur nolikt auto, jo ja dzīvo dzīvoklī, tad gribas no tā izrauties ārā un vienīgāis veids, kā to izdarīt ir ar auto. Tāpēc piekrītu publiksi izskanējušajam viedoklim, ka ar velo pamatā Rīgā ikdienā pārvietojās neprecēti hipsteri vīrieši bez bērniem. Tie dzīvo centrā, nevajag auto, ofiss vecrīgā. Viss.
Latvieši nav metropoles iedzīvotāji un viņus par tādiem nepadarīsi.
Šeit klāt var pielikt mūsu iestagnējušo sabiedrības viedokli, ka laba darba vieta ir tā, kas ir centrā. Kāpēc visam jābūt pilsētas centrā? Kāpēc ofiss nevar būt prestižs un atrasties kaut kur citur kā Rīgas centrā? Nu tam protams arī praktisks iemesls - vienīgais kur var noklūt no pilsētas guļamrajoniem ir centrs.
Rezumē ir tāds, ka tiem hipsteriem ir laiks skriet pa domēm un kliegt lai dod viņu utopiskajiem divriteņu braucēju modeļiem naudu un vietu pilsētas infrasruktūrā. Citiem nav, un tāpēc viņi cieš. Rīgas un visas aktīvās zonas ap Rīgu lielākās problēmas, manuprāt ir:
1) P+R infrastruktūras trūkums
2) Kvalitatīvas autobusu, tramvaju, troļļuku un vilciena sistēmas trūkums. Šo transportu integrācijas trūkums, infrastruktūra pieturās utt.
3)Sabiedriskā transporta pasažieru kvalitāte. Kāpēc visiem no rīta braucot uz darbu jāspiežās kopā ar bezmaksas braucošajiem penšiem? Vai penši nevar braukt 1-2h vēlāk? Kāpēc sabiedriskais regulāri ir pilns ar smirdošiem un neatdekvātas uzvedības personāžiem?
4) Sabiedriskā transporta cena - ir neskaitāmi piemēri, kur cilvēkam jābrauc uz darbu no viena mikrorajona uz otru un sabtranss nav pa taisno. Tas nozīmē, ka jābrauc ar vairākiem transportiem un tad ir vai nu 1.15 par katru braucienu vai mēnešbiļete, bet attālums ar auto ir tik īss, ka var izbraukt par 1/2 no sabtransa cenas.
| Offline | | |
mrc | |  Kopš: 04. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: baltu datsun/ sarkanu scania/ pirkstu pa karti
|
16 Apr 2021, 13:20:46 @SteelRat rakstīja:
16 Apr 2021, 13:18:30 @Lala rakstīja:
Choose your flights wisely.
say what 
Neko aplamu jau nepateica, pameklējo bieži var atrast normālākus ciparus aviobiļetēm | Offline | | |
funkyasshit | |  Kopš: 13. Aug 2014
Ziņojumi: 3480
Braucu ar: E46 330i
| A kad sāks likt sodus par braukšanu pāri sarkanajiem arī riteņbraucējiem? Reāli zajebal. Stāvi pie luksafora, pārgāž pāri sarkanajam un atpakaļ uz ietves, nogriežās utml.
Visatļautība tak arī kāda brīdī būtu jāizbeidz.  | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 14125
Braucu ar:
|
16 Apr 2021, 14:29:48 @Lala rakstīja:
16 Apr 2021, 14:20:03 @user rakstīja:
16 Apr 2021, 14:16:54 @Lala rakstīja:
16 Apr 2021, 14:08:32 @F50 rakstīja:
16 Apr 2021, 14:06:01 @Lala rakstīja:
Ko tālāk?
Atliek tikai tradīciju "arguments".
Kā ko tālāk?
Decembrī, kad Rīgā sniegs un pļura visur, amsterdamā labi ja lietus, nav nekāda atšķirība?
Tas, ka Jūnijā ir līdzīgi neko nenozīmē
Tu būsi pārsteigts, bet sniegu var notīrīt arī divās sniegotās ziemās katrā desmitgadē. Pārējās ziemās sniegs Rīgā ir pavisam nenozīmīga problēma.
es saprotu un atbalstu, ka pilsētai visos virzienos var izbruakt cauri ar velo. Barona ielu vispār varētu slēgt auto un pārtaisīt tikai - tramvajs + velo.. bet kāda sūda pēc vajag vēl brīvības un čaka ielā nograut satiksmi ar velo joslām? paskaidro man šo ideju labāk. ja Barona iela būtu tik pilna ar velosipēdistiem, ka tiem vairs nav vietas, tad jā - tas var likt vēl kaut ko klāt, bet pastāsti logīsku argumentu kādēļ čakenē un brīvībenē vajadzētu velo joslas, ja varētu visu barona ielu tam nodot?
Tāpēc, ka arī tur dzīvo un strādā cilvēki, un viņiem nav jādala ietves ar gājējiem, vai jādomā, ka tik kāds nenotriec uz brauktuves.
Veloinfrastruktūrai nav jābūt gar katru šoseju, bet tai noteikti jābūt katrā pilsētas centra maģistrālē. Centrā būs jāpieraujas auto.
pa perpendikulārajām ielām šie cilvēki var nokļūt uz galvenās velo ielas un to izmantot. man šķiet daudziem nav sajēgas, ka nevar visu tikai sev! auto jau sen dala ielas ar asbiedrikso, ar gājējiem utt, bet tie ienāk daži hipstri, kuri izdomā, ka viņu velo ir svarīgās par auto, pat svarīgāks par sabiedrikso, ko pierāda pat praksē čaka iela.
nu ir jāsaprt, ka visa pasaule negriežas un negiezīsies ap velo un tā vēlme, lai tā būtu ir diezgan infantila un egoistiska[ Šo ziņu laboja user, 16 Apr 2021, 15:32:01 ] | Offline | | |
Kapcis | |  Kopš: 06. May 2008
No: Ogre
Ziņojumi: 811
Braucu ar: Giant, Scott, BMW un Opeļ
|
16 Apr 2021, 00:59:38 @user rakstīja:
16 Apr 2021, 00:49:30 @Mo4itajs rakstīja:
16 Apr 2021, 00:36:09 @m8archa rakstīja:
16 Apr 2021, 00:25:09 @Mo4itajs rakstīja:
15 Apr 2021, 23:55:56 @Ruudis rakstīja:
Ideja bija tāda, ka nomest to behu max tuvu stropam, kur vnk neaizdomāsies meklēt
Tipo viss iecirknis kājās sacelts, taču viss notiek acu priekšā 
Ok, ok, eju skatīties filmas tālāk 
Tas visu mūžu ir strādājis un strādās, tikai tobrīd neviens šādā situācijā pat to acīmredzot neiedomājās, un tas pat ir gudrākais gājiens nemukt nekur tālu, jo tupie jau visi domā ka muks prom (tas ir standarts), cik filmas ir labs piemērs nemukt tālu prom, bet te taču ir Latvijas ar mūsu Policiju kas ir izsmiekls, viņi tikai covid maskas nevealkātājus spēj noķert. 
Nu jā, mentiem (ar 600 lietām uz inspektoru) nav laika skatīties netflix crime documentaries, attiecīgi arī neizsecināja, ka ilgāk par 10-15 minūtēm tā mašīna nebūs ielās.
Latvijā spēj tikai atrisināt lietas kur sīkie pašaudās ar pneimo ieročiem, vai kur kāds iedod kādam pa muti pālī, bet kur legit simtiem cilvēku priekšā tiek nošauts cilvēks apdraudot bļin visus apkārtējos, tur apdiršās un kameru priekšā runā kārtējo sūdu ka visu risinās, bļin, tieši tadā mazā valstī būtu jārīkojas operatīvi, amerikā šādus šāvējus atrod ļoti ātri, it sevišķi tādus predurakus kas uz busy ielas izdomā kādu nošaut, tie čaļi usa netiktu tālāk par 10km kad jau sen būtu sašņorēti vai utilizēti.
nu pa lielam jau vienīgais, kurš apdraudēja citus bija čalis, kurš pusbeigts mēģināja mukt
nuu jaaa. usa nekur neviens netiktu, tur vispar šis viss ir neiedomājami 
US&A vissiem ir stroķi un garāmgājēji novāktu killerus - viesiest Latvijā obligāto ireoču nēsāšanu visiiem virs 21 gada | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 14125
Braucu ar:
|
16 Apr 2021, 14:26:22 @Lala rakstīja:
16 Apr 2021, 14:21:48 @user rakstīja:
16 Apr 2021, 14:18:13 @Lala rakstīja:
16 Apr 2021, 14:13:38 @user rakstīja:
16 Apr 2021, 14:06:01 @Lala rakstīja:
16 Apr 2021, 13:55:25 @F50 rakstīja:
16 Apr 2021, 13:52:01 @Lala rakstīja:
Tev uz statistikas pārvaldi, klimata speciālist!
Dod datus, vai arī nedod, jo es zinu konkrēti, ka Tu dirs.
Es tieši domāju, ka ar šalli kaklā un labu flaneli mugurā nāk arī spēja iesist gūglē un paskatīties 
[I]http://www.weather-atlas.com/weather/images/climate/9/6/1344869-1000-temperature-c-en.gif[/IMG]
[IM]http://www.weather-atlas.com/weather/images/climate/8/8/188-1000-temperature-c-en.gif[/IMG]
Ko tālāk?
Atliek tikai tradīciju "arguments".
pats tak redzi, ka Amsterdamā nav zem nulles 
un vispār labāk šādu krafiku tad liec, lai abi vienā grafikā:
[IG]https://fv2-5.failiem.lv/thumb_show.php?i=6qtwbhym7&view[/IMG]
Es varu ielikt ar Oulu. Netālu no polārā loka.
Pāris grādi mīnusā ir pzc, pzc.
kas ir Tava oulā? velo gāž apkārt pilsētu vai ciemu, vai kas tur ir?
Pilsētu, pilsētu. Uzsit Google.
pastāsti kas tajā pilsēta ir ar tiem velo? ja Tu zini, tad tas būs ātrāk nekā man tagad googlēt par velosipēdiem pilsētā pie polārā loka | Offline | | |
Arturiks  | |  Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9225
Braucu ar: 26 & 26 & 11
|
16 Apr 2021, 15:33:08 @user rakstīja:
16 Apr 2021, 14:26:22 @Lala rakstīja:
16 Apr 2021, 14:21:48 @user rakstīja:
16 Apr 2021, 14:18:13 @Lala rakstīja:
16 Apr 2021, 14:13:38 @user rakstīja:
16 Apr 2021, 14:06:01 @Lala rakstīja:
16 Apr 2021, 13:55:25 @F50 rakstīja:
16 Apr 2021, 13:52:01 @Lala rakstīja:
Tev uz statistikas pārvaldi, klimata speciālist!
Dod datus, vai arī nedod, jo es zinu konkrēti, ka Tu dirs.
Es tieši domāju, ka ar šalli kaklā un labu flaneli mugurā nāk arī spēja iesist gūglē un paskatīties 
[I]http://www.weather-atlas.com/weather/images/climate/9/6/1344869-1000-temperature-c-en.gif[/IMG]
[IM]http://www.weather-atlas.com/weather/images/climate/8/8/188-1000-temperature-c-en.gif[/IMG]
Ko tālāk?
Atliek tikai tradīciju "arguments".
pats tak redzi, ka Amsterdamā nav zem nulles 
un vispār labāk šādu krafiku tad liec, lai abi vienā grafikā:
[IG]https://fv2-5.failiem.lv/thumb_show.php?i=6qtwbhym7&view[/IMG]
Es varu ielikt ar Oulu. Netālu no polārā loka.
Pāris grādi mīnusā ir pzc, pzc.
kas ir Tava oulā? velo gāž apkārt pilsētu vai ciemu, vai kas tur ir?
Pilsētu, pilsētu. Uzsit Google.
pastāsti kas tajā pilsēta ir ar tiem velo? ja Tu zini, tad tas būs ātrāk nekā man tagad googlēt par velosipēdiem pilsētā pie polārā loka
Visi lepni mauc ar ričukiem ziemā - https://www.eltis.org/lv/search/site/oulu?f%5B0%5D=bundle%3Aphoto
Bet nu citās zemēs citi arī lepni apēd savu cilts biedru.  | Offline | | |
|
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 14125
Braucu ar:
| blje nu un kāds kaifs no tā? | Offline | | |
petka17 | | Kopš: 17. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 521
Braucu ar: Braucu ar divriteni, jo dārgs benzīns
|
16 Apr 2021, 15:33:08 @user rakstīja:
16 Apr 2021, 14:26:22 @Lala rakstīja:
16 Apr 2021, 14:21:48 @user rakstīja:
16 Apr 2021, 14:18:13 @Lala rakstīja:
16 Apr 2021, 14:13:38 @user rakstīja:
16 Apr 2021, 14:06:01 @Lala rakstīja:
16 Apr 2021, 13:55:25 @F50 rakstīja:
16 Apr 2021, 13:52:01 @Lala rakstīja:
Tev uz statistikas pārvaldi, klimata speciālist!
Dod datus, vai arī nedod, jo es zinu konkrēti, ka Tu dirs.
Es tieši domāju, ka ar šalli kaklā un labu flaneli mugurā nāk arī spēja iesist gūglē un paskatīties 
[I]http://www.weather-atlas.com/weather/images/climate/9/6/1344869-1000-temperature-c-en.gif[/IMG]
[IM]http://www.weather-atlas.com/weather/images/climate/8/8/188-1000-temperature-c-en.gif[/IMG]
Ko tālāk?
Atliek tikai tradīciju "arguments".
pats tak redzi, ka Amsterdamā nav zem nulles 
un vispār labāk šādu krafiku tad liec, lai abi vienā grafikā:
[IG]https://fv2-5.failiem.lv/thumb_show.php?i=6qtwbhym7&view[/IMG]
Es varu ielikt ar Oulu. Netālu no polārā loka.
Pāris grādi mīnusā ir pzc, pzc.
kas ir Tava oulā? velo gāž apkārt pilsētu vai ciemu, vai kas tur ir?
Pilsētu, pilsētu. Uzsit Google.
pastāsti kas tajā pilsēta ir ar tiem velo? ja Tu zini, tad tas būs ātrāk nekā man tagad googlēt par velosipēdiem pilsētā pie polārā loka
Pilsēta, kurā visi mīl riteņbraukšanu. Bet visās bildēs studenti. un kas pats svarīgākais - ielas nekaisa ar sāli un neveido pļuru 
Pilsētas iedzīvotāju skaits <200k
Līst 1/2 no Rīgas apjoma | Offline | | |
warchief | |  Kopš: 06. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 208
Braucu ar: Eiropas gada auto
|
16 Apr 2021, 14:29:48 @Lala rakstīja:
ļer ļer
...
Veloinfrastruktūrai nav jābūt gar katru šoseju, bet tai noteikti jābūt katrā pilsētas centra maģistrālē. Centrā būs jāpieraujas auto.
Jā, līdz nākamajām Rīgas vēlēšanām, kad visi mikrorajonu iedzīvotāji ieliks atpakaļ Jakrinu un gŅilu.
Kad cilvēki saka, ka nafig visiem vilties ar auto uz centru, es kā centrā visu dzīvi nodzīvojis cilvēks varu teikt, ka man ir uzsmidzināt uz to, ka kāds ar savu lisapēdu grib atbraukt iedzert Latti no mikrorajona. Man vajag, lai mašīnas un sabiedriskais nesmird zem logiem sastrēgumā dēļ 5% Rīgas iedzīvotāju.
Utopiskās bildītes ar puķupodiem un kokiem čakenē var censoņi paturēt savos circle-jerk pasākumos, jo zem ielām Rīgā ir komunikācijas un nekādi koki tur nespīd.
Labāk būtu sakārtojuši ceļu apzīmējumus, uzbliezuši normālu daudzstāvu stāvvietas carsharingam un elektroauto kā tas ir ārzemes. Tad daļa varētu izvērtēt vajadzību pašam savu auto turēt zem loga.
P.S. Tie sūda cargo-velo aizņem tik pat daudz vietas cik FIAT 500 vai cita pilsētas blusa.
P.S.S. Par sasmaku nebalsošu, bet Progresīvie var iet nosvērties velokamerā 
[ Šo ziņu laboja warchief, 16 Apr 2021, 15:44:50 ] | Offline | | |
Balaganovs | |  Kopš: 07. Aug 2019
Ziņojumi: 505
Braucu ar:
| Baigi zīmīgi, ka visi lielākie urbānisti, zaļie un uz velo ar varu pārsēdinātāji ir tie paši, kas baigi iestājas par privilēģijām arī citām minoritātēm. Nu jūs sapratāt...
Principā nebūtu jāskatās uz temperatūru atšķirību starp Rīgu un Amsterdamu, kaut gan 6 grādi ir vienkārši dramatiska atšķirība.
Apskatieties uz iedzīvotāju daudzumu un blīvumu! Tas, ka Eiropas 40-gadīgi veiksminieki vecos uzvalciņos, beretē un ar aprūsējušu riteni pa lietu un aukstumā braukā uz darbu ne vienmēr ir saistīts ar cilvēka pārliecību. Tā pat, kā dzīvošana kaut kādā vienistabas ūķī, par kuru tu atdod pusi algas visa mūža garumā. Vienkārši tā ir realitāte - daudz iedzīvotāju un ārkārtīgi ierobežoti zemes resursi, kā rezultātā baigās cenas visam, kuras reti kurš var pavilkt.
Pie mums taču situācija ir pavisam cita. Vakarā ielidojot RIX, no ļotenes rodas iespaids, ka piezemējies kaut kādā tumšā ciematā meža vidū. Te taču zemes apkārt lielpilsētai tik daudz, ka iedzīvotāji mierīgi varētu izretināties.
Visā normālā pasaulē tendences ir vienādas - cilvēki tiecās uz dzīvošanu priekšpilsētās. Pilsētu centros ir kaut kādi ofisi un niggu rezervāti, kur vakarā var piebraukt pēc dozas. Bagātās pilsētās centus mēģina hipsterizēt, tad nu gangu memberus drusku izspiež piparmētru latte dzērāji un skrejriteņu lietotāji.
Es domāju, ka ar tādu iedzīvotāju daudzumu un blīvumu optimālais risinājums būtu maksimāli autopiemērotas maģistrālās ielas. Vairāk ASV koncepcija, nevis Eiropas. Rīgas plānojums jau tā ir diezgan drausmīgs, tāpēc katra velopidarasu sačakarētā iela ir vēl viens naža dūriens mugurā transportam. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, CP17, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|