Online
Pašreiz BMWPower skatās 68 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Briesmu lietas XXXI
Autors | Ziņojums |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 14126
Braucu ar:
|
16 Apr 2021, 11:57:50 @SteelRat rakstīja:
Tā jau ir hipstera kāda slimīgi utopiskā ideja ja vel tie velopedoni brauktu pa savām joslām, bet puse tāpat tirinās pa ietvi 
jā, hipsteri izdomājuši, ka viņiem pieder Rīga
un tas ir fakts - hipsteris uzdirsīs par jebkuru, kurš nepalaiž hipsteri pār pāreju, jo viņš min ar 20km/h, nevis kā noteikumos rakstīts, bet darīs kā ērtāk - mauks pa ceļu, pa velo joslu, pa ietvi, jo tā pēkšņi iegribējās
atkārtojumam: top gear velo reklāmas
 Spied "Play", lai skatītos video! | Offline | | |
SteelRat  | |  Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 164010
Braucu ar: E95
|
16 Apr 2021, 13:40:54 @Lala rakstīja:
16 Apr 2021, 13:38:26 @SteelRat rakstīja:
Tak izlasi savu postu Flights 
My fucking bad. Autokorektors, pļe.
Es ta ar padomaaju vienk nav par ko pakashkjeeties poweraa, shii tema vienmer aktuaala Labi vismaz, ka pidaru temu varaviiksnotie ir likushi mieraa
-----------------
| Offline | | |
Lala | |  Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3400
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
16 Apr 2021, 13:40:49 @RVR rakstīja:
16 Apr 2021, 13:35:06 @Lala rakstīja:
Čaka ielas risinājumu ir par ko kritizēt, to neviens nenoliedz.
Kopenhāgena un Amsterdama bija tieši tādas pašas kā Rīga. Auto über alles.
Tikai tur par protestiem pirms piecdesmit gadiem nesūtīja uz tālajiem ziemeļiem.
Amsterdamā, starp citu, bija pat grautiņi, lai apturētu pilsētas pārvēršanu par autobāni.
Šo argumentu Tu vari aizmirst un vairs nelietot, citādi muļķīgi izklausies.
Man ir vienalga kā izklausos 
Esmu bijis šajās pilsētās un pats redzējis kā tur viss iekārtots. Tur tiešām ļoti daudz cilvēku brauc ar velosipēdiem un tur tas tā ir pieņemts, vairums iedzīvotāju to akceptē.
Pie mums šīs abas pilsētas visādi aktīvisti bieži min kā piemēru, lai gan pie mums iedzīvotāju vairākumam ir citi pieradumi attiecībā uz pārvietošanos.
Arī tur vispirms vairums bija par auto. Un ir gana daudzi joprojām. Nav tur nekāda velo utopija.
Atsaukšanās uz tradīcijām un pieradumu ir sūdīgs arguments.
| Offline | | |
F50 | |  Kopš: 02. Jul 2016
Ziņojumi: 3018
Braucu ar: Nacionālo Populismu
|
16 Apr 2021, 13:40:49 @RVR rakstīja:
16 Apr 2021, 13:35:06 @Lala rakstīja:
Čaka ielas risinājumu ir par ko kritizēt, to neviens nenoliedz.
Kopenhāgena un Amsterdama bija tieši tādas pašas kā Rīga. Auto über alles.
Tikai tur par protestiem pirms piecdesmit gadiem nesūtīja uz tālajiem ziemeļiem.
Amsterdamā, starp citu, bija pat grautiņi, lai apturētu pilsētas pārvēršanu par autobāni.
Šo argumentu Tu vari aizmirst un vairs nelietot, citādi muļķīgi izklausies.
Man ir vienalga kā izklausos 
Esmu bijis šajās pilsētās un pats redzējis kā tur viss iekārtots. Tur tiešām ļoti daudz cilvēku brauc ar velosipēdiem un tur tas tā ir pieņemts, vairums iedzīvotāju to akceptē.
Pie mums šīs abas pilsētas visādi aktīvisti bieži min kā piemēru, lai gan pie mums iedzīvotāju vairākumam ir citi pieradumi attiecībā uz pārvietošanos.
Vispirms Rīgai vajadzētu iekārtot infastruktūru, lai sabiedriskais transports būtu laba alternatīva privātajam auto
Tad šī pati infastruktūra atļautu pārkartoties uz velo, izlaižot šo soli viss beigsies tikai ar neveiksmīgu eksperimentu un sačakarētu pilsētu tās iedzīvotājiem.
Un klimats - Rīga ir labus 7-10 grādus aukstāka kā Amsterdama ar no tā izrietošajām sekām gan cilvēku izvēlēs, gan infastruktūras iespējās. | Offline | | |
Tomzs  | | Kopš: 06. Jan 2009
No: Liepāja
Ziņojumi: 3556
Braucu ar: VS & 29
|
16 Apr 2021, 13:20:46 @SteelRat rakstīja:
16 Apr 2021, 13:18:30 @Lala rakstīja:
Choose your flights wisely.
say what 
I am feel. I am very feel. | Offline | | |
cipargalva | |  Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6670
Braucu ar: quattro
| Kā jūs no brigadas bandītiem nonācāt līdz progresīvajiem velosipēdistiem? | Offline | | |
Tomzs  | | Kopš: 06. Jan 2009
No: Liepāja
Ziņojumi: 3556
Braucu ar: VS & 29
| Daklausījāmies tādos čīkstētājos, nākas smilkt līdzi vilk, tfu, čivauvu baram [ Šo ziņu laboja Tomzs, 16 Apr 2021, 13:50:39 ] | Offline | | |
Lala | |  Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3400
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
16 Apr 2021, 13:42:19 @user rakstīja:
16 Apr 2021, 11:57:50 @SteelRat rakstīja:
Tā jau ir hipstera kāda slimīgi utopiskā ideja ja vel tie velopedoni brauktu pa savām joslām, bet puse tāpat tirinās pa ietvi 
jā, hipsteri izdomājuši, ka viņiem pieder Rīga
un tas ir fakts - hipsteris uzdirsīs par jebkuru, kurš nepalaiž hipsteri pār pāreju, jo viņš min ar 20km/h, nevis kā noteikumos rakstīts, bet darīs kā ērtāk - mauks pa ceļu, pa velo joslu, pa ietvi, jo tā pēkšņi iegribējās
atkārtojumam: top gear velo reklāmas
 Spied "Play", lai skatītos video!
Braukšanu visur var atrisināt ātri un vienkārši - kvalitatīva infrastruktūra tiem, kuri brauc ar velo!
99% brauks pa to.
1% nav ārstējams nevienā grupā. | Offline | | |
|
korumpante | |  Kopš: 29. May 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 626
Braucu ar:
|
16 Apr 2021, 13:44:57 @F50 rakstīja:
Tad šī pati infastruktūra atļautu pārkartoties uz velo, izlaižot šo soli viss beigsies tikai ar neveiksmīgu eksperimentu un sačakarētu pilsētu tās iedzīvotājiem.
Bija mēģinājums, ieviešot kaut ko, kas saucas "mobilitātes punkti", tikai tas pie VEFa vispār savu funkciju nepilda. | Offline | | |
F50 | |  Kopš: 02. Jul 2016
Ziņojumi: 3018
Braucu ar: Nacionālo Populismu
|
16 Apr 2021, 13:50:39 @korumpante rakstīja:
16 Apr 2021, 13:44:57 @F50 rakstīja:
Tad šī pati infastruktūra atļautu pārkartoties uz velo, izlaižot šo soli viss beigsies tikai ar neveiksmīgu eksperimentu un sačakarētu pilsētu tās iedzīvotājiem.
Bija mēģinājums, ieviešot kaut ko, kas saucas "mobilitātes punkti", tikai tas pie VEFa vispār savu funkciju nepilda.
Jā tieši tie man ir galvā - tās daudzstāvenes, kuras beigās neviens neizmantoja jo nebija ne praktiski ne izdevīgi | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 14126
Braucu ar:
|
16 Apr 2021, 13:47:42 @cipargalva rakstīja:
Kā jūs no brigadas bandītiem nonācāt līdz progresīvajiem velosipēdistiem?
njā.. atkal pediņu tēma ir back
| Offline | | |
RVR  | |  Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22574
Braucu ar: RVR
|
16 Apr 2021, 13:44:42 @Lala rakstīja:
Atsaukšanās uz tradīcijām un pieradumu ir sūdīgs arguments.
Manis pēc Tu tā vari uzskatīt 
Fakts ir tāds, ka virkne pēdējā laikā radīto jauninājumu reāli traucē lielai iedzīvotāju daļai pārvietoties pilsētā (tai skaitā ar sabiedrisko transportu), nevis kaut ko uzlabo.
Tā tik turpināt un pēc 4 gadiem Nila kompānija ar urrā! atgriezīsies pilsētas vadībā.
| Offline | | |
Lala | |  Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3400
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
16 Apr 2021, 13:44:57 @F50 rakstīja:
16 Apr 2021, 13:40:49 @RVR rakstīja:
16 Apr 2021, 13:35:06 @Lala rakstīja:
Čaka ielas risinājumu ir par ko kritizēt, to neviens nenoliedz.
Kopenhāgena un Amsterdama bija tieši tādas pašas kā Rīga. Auto über alles.
Tikai tur par protestiem pirms piecdesmit gadiem nesūtīja uz tālajiem ziemeļiem.
Amsterdamā, starp citu, bija pat grautiņi, lai apturētu pilsētas pārvēršanu par autobāni.
Šo argumentu Tu vari aizmirst un vairs nelietot, citādi muļķīgi izklausies.
Man ir vienalga kā izklausos 
Esmu bijis šajās pilsētās un pats redzējis kā tur viss iekārtots. Tur tiešām ļoti daudz cilvēku brauc ar velosipēdiem un tur tas tā ir pieņemts, vairums iedzīvotāju to akceptē.
Pie mums šīs abas pilsētas visādi aktīvisti bieži min kā piemēru, lai gan pie mums iedzīvotāju vairākumam ir citi pieradumi attiecībā uz pārvietošanos.
Vispirms Rīgai vajadzētu iekārtot infastruktūru, lai sabiedriskais transports būtu laba alternatīva privātajam auto
Tad šī pati infastruktūra atļautu pārkartoties uz velo, izlaižot šo soli viss beigsies tikai ar neveiksmīgu eksperimentu un sačakarētu pilsētu tās iedzīvotājiem.
Un klimats - Rīga ir labus 7-10 grādus aukstāka kā Amsterdama ar no tā izrietošajām sekām gan cilvēku izvēlēs, gan infastruktūras iespējās.
Tev uz statistikas pārvaldi, klimata speciālist!
Dod datus, vai arī nedod, jo es zinu konkrēti, ka Tu dirs. | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 14126
Braucu ar:
|
16 Apr 2021, 13:47:42 @cipargalva rakstīja:
Kā jūs no brigadas bandītiem nonācāt līdz progresīvajiem velosipēdistiem?
njā.. atkal pediņu tēma ir back
| Offline | | |
Arturiks  | |  Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9225
Braucu ar: 26 & 26 & 11
|
16 Apr 2021, 13:47:42 @cipargalva rakstīja:
Kā jūs no brigadas bandītiem nonācāt līdz progresīvajiem velosipēdistiem?
Vantage iemeta bildes no nākotnes Rīgas un visi sporta pils dārziņu nomnieki sāka berzēt kājstarpi. | Offline | | |
F50 | |  Kopš: 02. Jul 2016
Ziņojumi: 3018
Braucu ar: Nacionālo Populismu
|
16 Apr 2021, 13:52:01 @Lala rakstīja:
Tev uz statistikas pārvaldi, klimata speciālist!
Dod datus, vai arī nedod, jo es zinu konkrēti, ka Tu dirs.
Es tieši domāju, ka ar šalli kaklā un labu flaneli mugurā nāk arī spēja iesist gūglē un paskatīties  | Offline | | |
|
RVR  | |  Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22574
Braucu ar: RVR
| Pēc manas izpratnes, no sākuma vajadzētu sākt ar P+R izbūvi pie tramvaju līnijām un vilcienu stacijām (īpaši ņemot vērā, ka drīz būs jaunie vilcieni).
Nomest tur auto un braukt tālāk ar kvalitatīvu sliežu transportu, tas būtu pilnīgi normāli. Uzdevums samazināt auto skaitu centrā tiktu sākts pildīt.
Tagad notiek hvz kas. | Offline | | |
Lala | |  Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3400
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
16 Apr 2021, 13:51:57 @RVR rakstīja:
16 Apr 2021, 13:44:42 @Lala rakstīja:
Atsaukšanās uz tradīcijām un pieradumu ir sūdīgs arguments.
Manis pēc Tu tā vari uzskatīt 
Fakts ir tāds, ka virkne pēdējā laikā radīto jauninājumu reāli traucē lielai iedzīvotāju daļai pārvietoties pilsētā (tai skaitā ar sabiedrisko transportu), nevis kaut ko uzlabo.
Tā tik turpināt un pēc 4 gadiem Nila kompānija ar urrā! atgriezīsies pilsētas vadībā.
Atkal jau - datus studijā.
Tas vien, ka nevar vairs Čaka ielā skrāpēt sānus, nav traucējums. | Offline | | |
Lala | |  Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3400
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
16 Apr 2021, 13:56:08 @RVR rakstīja:
Pēc manas izpratnes, no sākuma vajadzētu sākt ar P+R izbūvi pie tramvaju līnijām un vilcienu stacijām (īpaši ņemot vērā, ka drīz būs jaunie vilcieni).
Nomest tur auto un braukt tālāk ar kvalitatīvu sliežu transportu, tas būtu pilnīgi normāli. Uzdevums samazināt auto skaitu centrā tiktu sākts pildīt.
Tagad notiek hvz kas.
Tas jau sen ir Rīgas plānošanas dokumentos. Bet ir viens departaments, kurš nepārtraukti dara visu, lai mēs paliktu muhosranskas līmenī.
Neviens no maniem partijas biedriem vēl nav spējis atbildēt, kad tur tiks ieviesta kārtība. | Offline | | |
AVI  | |  Kopš: 09. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 10233
Braucu ar: Air baltic
| Kad sabiedriskā transporta tīkls, tā kvalitāte, izmaksas pret ienākumiem būs tuvu tam līmenim, tad arī daļa autobraucēju izvērtēs savus pārvietošanās ieradumus.
Sakarā ar to, ka par labu privātajam auto ir pārāk daudz + attiecībā pret jebkuru citu pārvietošanās veidu, veidojas šāda lūk jebkuru pārmaiņu nepieņemšana.
Par A.Čaka, tā iela ilgstoši ir bijusi nepievilcīga, vai tādai viņai jāpaliek arī turpmāk... Lai katrs vērtē pats, bet skaidrs, ka vienota risinājuma nav.
Es ietu ceļu, pārvērtēt tā sabiedriskā transporta plūsmu kas tur šobrīd brauc, un varbūt būtu lietderīgi palaist kādus maršrutus pa citām ielām. Otrs apvienot sab joslu ar vello joslu, bet tas jau atkal ir uz gājēju ietves rēķina, tātad kokus u.c. lietas uz tās ielas neredzēt.
p.s. ja paskatās kopumā, A.Čaka iela ir mazākā Rīgas transporta tīkla problēma.
----------------- Omega-3 Omega-6 best performance
RomboutsUNMalongo kafija
PM | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, CP17, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|