Online

Pašreiz BMWPower skatās 65 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Banānrepublika IV

AutorsZiņojums
uldens1
28. Oct 2019, 22:27 #21261

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16765

Braucu ar:


28 Oct 2019, 22:24:11 @kaprons rakstīja:
Pag a statistika vispār ir?
Vai tikai viedoklis ...
Cik % no kopējā degvielas apjoma tiek nosvilināts pieclitrīgās ļerkatās? Nu, cik? 0,002% ? Vai tomēr 0,003%?
Tad kāpēc pa šo segmentu ir jāsit visstiprāk, itkā tas kautko reāli mainītu?
(agrāk bija komunisti tagad eko komunisti apmēram tas pats)
nu bet iedziļinies tēmā nevis dzen sūdu,būs jamaksā par CO gramiem,un jo lielāks motors jo vairāk gramu
Offline
F50
28. Oct 2019, 22:29 #21262

Kopš: 02. Jul 2016

Ziņojumi: 3018

Braucu ar: Nacionālo Populismu


28 Oct 2019, 22:27:38 @uldens1 rakstīja:

28 Oct 2019, 22:24:11 @kaprons rakstīja:
Pag a statistika vispār ir?
Vai tikai viedoklis ...
Cik % no kopējā degvielas apjoma tiek nosvilināts pieclitrīgās ļerkatās? Nu, cik? 0,002% ? Vai tomēr 0,003%?
Tad kāpēc pa šo segmentu ir jāsit visstiprāk, itkā tas kautko reāli mainītu?
(agrāk bija komunisti tagad eko komunisti apmēram tas pats)
nu bet iedziļinies tēmā nevis dzen sūdu,būs jamaksā par CO gramiem,un jo lielāks motors jo vairāk gramu


Kapeec peerkot jauno auto, nav jamaksaa par razhotaja izmestajiem CO vinju skruuveejot, transporteejot, uzturot diileri?
Offline
uldens1
28. Oct 2019, 22:33 #21263

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16765

Braucu ar:


28 Oct 2019, 22:31:37 @user rakstīja:

28 Oct 2019, 22:15:37 @uldens1 rakstīja:
kārtējais piemērs ar savu veco ļerkatu


ja runā par ekoloģiju, tad kas ir videi draudzīgāk?

katru gadu pirkt jaunu auto, veco utilizēt, vai nopirkt vienu auto un ar to bruakt 20 gadu?

tātad kas ir ekoloģiskāk - uzražot vienu auto un braukt 20 gadu vai uzražot 20 auto?

pats paskaties tālāk par degungalu kādreiz, nevis akli klausies kā autoražotāji bļauj, ka visu laiku jāpērk jauni auto bet marketings un PR labi strādā, lielisks piemērs esi
Bet vai tad kāds aizliedz ar 1.2 skodu braukt 20 gadus???Kur es ko tādu esmu rakstījis??Tu skaidrā vai apkurījies??
Offline
uldens1
28. Oct 2019, 22:34 #21264

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16765

Braucu ar:


28 Oct 2019, 22:29:03 @F50 rakstīja:

28 Oct 2019, 22:27:38 @uldens1 rakstīja:

28 Oct 2019, 22:24:11 @kaprons rakstīja:
Pag a statistika vispār ir?
Vai tikai viedoklis ...
Cik % no kopējā degvielas apjoma tiek nosvilināts pieclitrīgās ļerkatās? Nu, cik? 0,002% ? Vai tomēr 0,003%?
Tad kāpēc pa šo segmentu ir jāsit visstiprāk, itkā tas kautko reāli mainītu?
(agrāk bija komunisti tagad eko komunisti apmēram tas pats)
nu bet iedziļinies tēmā nevis dzen sūdu,būs jamaksā par CO gramiem,un jo lielāks motors jo vairāk gramu


Kapeec peerkot jauno auto, nav jamaksaa par razhotaja izmestajiem CO vinju skruuveejot, transporteejot, uzturot diileri?
Ku tu rāvi ka nav jāmaksā??
Offline
abyss
28. Oct 2019, 22:37 #21265

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8599

Braucu ar: e39 523


28 Oct 2019, 22:33:32 @uldens1 rakstīja:

28 Oct 2019, 22:31:37 @user rakstīja:

28 Oct 2019, 22:15:37 @uldens1 rakstīja:
kārtējais piemērs ar savu veco ļerkatu


ja runā par ekoloģiju, tad kas ir videi draudzīgāk?

katru gadu pirkt jaunu auto, veco utilizēt, vai nopirkt vienu auto un ar to bruakt 20 gadu?

tātad kas ir ekoloģiskāk - uzražot vienu auto un braukt 20 gadu vai uzražot 20 auto?

pats paskaties tālāk par degungalu kādreiz, nevis akli klausies kā autoražotāji bļauj, ka visu laiku jāpērk jauni auto bet marketings un PR labi strādā, lielisks piemērs esi
Bet vai tad kāds aizliedz ar 1.2 skodu braukt 20 gadus???Kur es ko tādu esmu rakstījis??Tu skaidrā vai apkurījies??



Jau pēc 5 gadiem tava 1.2 skoda skaitīsies videi nedraudzīga. Un moderns bmw 3.0 hibrīds ļoti iespējams būs pat videi draudzīgāks. Ja Tu regulāri brauc ar ātrumu 130+, cik īsti tie 1.2-1.4 benzīni tērē?

[ Šo ziņu laboja abyss, 28 Oct 2019, 22:39:05 ]

Offline
ezis_
28. Oct 2019, 22:37 #21266

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1364

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


28 Oct 2019, 22:31:37 @user rakstīja:

28 Oct 2019, 22:15:37 @uldens1 rakstīja:
kārtējais piemērs ar savu veco ļerkatu


ja runā par ekoloģiju, tad kas ir videi draudzīgāk?

katru gadu pirkt jaunu auto, veco utilizēt, vai nopirkt vienu auto un ar to bruakt 20 gadu?

tātad kas ir ekoloģiskāk - uzražot vienu auto un braukt 20 gadu vai uzražot 20 auto?

pats paskaties tālāk par degungalu kādreiz, nevis akli klausies kā autoražotāji bļauj, ka visu laiku jāpērk jauni auto bet marketings un PR labi strādā, lielisks piemērs esi
Un vel tiek sini kampanaa iesaistits mazs berns (Greta) kura pati nesaprot ko runa nozaka naudas rausejus un pati tikmer vesa meira apcelo pasauli ar 15 lemu vertu dizel jahtu
Offline
uldens1
28. Oct 2019, 22:39 #21267

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16765

Braucu ar:


28 Oct 2019, 22:37:16 @abyss rakstīja:

28 Oct 2019, 22:33:32 @uldens1 rakstīja:

28 Oct 2019, 22:31:37 @user rakstīja:

28 Oct 2019, 22:15:37 @uldens1 rakstīja:
kārtējais piemērs ar savu veco ļerkatu


ja runā par ekoloģiju, tad kas ir videi draudzīgāk?

katru gadu pirkt jaunu auto, veco utilizēt, vai nopirkt vienu auto un ar to bruakt 20 gadu?

tātad kas ir ekoloģiskāk - uzražot vienu auto un braukt 20 gadu vai uzražot 20 auto?

pats paskaties tālāk par degungalu kādreiz, nevis akli klausies kā autoražotāji bļauj, ka visu laiku jāpērk jauni auto bet marketings un PR labi strādā, lielisks piemērs esi
Bet vai tad kāds aizliedz ar 1.2 skodu braukt 20 gadus???Kur es ko tādu esmu rakstījis??Tu skaidrā vai apkurījies??



Jau pēc 5 gadiem tava 1.2 skoda skaitīsies videi nedraudzīga. Un moderns bmw 3.0 hibrīds ļoti iespējams būs pat videi draudzīgāks. Ja Tev regulāri brauc ar ātrumu 130+, cik īsti tie 1.2-1.4 benzīni tērē?
LV var braukt uz 90,tā ka tā problēma atkrīt,un pēc 5 gadiem būs 1.2l hibrīdi kas būs vēl draudzīgāki videi kā 3.0 hibrīds
Offline
abyss
28. Oct 2019, 22:43 #21268

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8599

Braucu ar: e39 523


28 Oct 2019, 22:39:50 @uldens1 rakstīja:

28 Oct 2019, 22:37:16 @abyss rakstīja:

28 Oct 2019, 22:33:32 @uldens1 rakstīja:

28 Oct 2019, 22:31:37 @user rakstīja:

28 Oct 2019, 22:15:37 @uldens1 rakstīja:
kārtējais piemērs ar savu veco ļerkatu


ja runā par ekoloģiju, tad kas ir videi draudzīgāk?

katru gadu pirkt jaunu auto, veco utilizēt, vai nopirkt vienu auto un ar to bruakt 20 gadu?

tātad kas ir ekoloģiskāk - uzražot vienu auto un braukt 20 gadu vai uzražot 20 auto?

pats paskaties tālāk par degungalu kādreiz, nevis akli klausies kā autoražotāji bļauj, ka visu laiku jāpērk jauni auto bet marketings un PR labi strādā, lielisks piemērs esi
Bet vai tad kāds aizliedz ar 1.2 skodu braukt 20 gadus???Kur es ko tādu esmu rakstījis??Tu skaidrā vai apkurījies??



Jau pēc 5 gadiem tava 1.2 skoda skaitīsies videi nedraudzīga. Un moderns bmw 3.0 hibrīds ļoti iespējams būs pat videi draudzīgāks. Ja Tev regulāri brauc ar ātrumu 130+, cik īsti tie 1.2-1.4 benzīni tērē?
LV var braukt uz 90,tā ka tā problēma atkrīt,un pēc 5 gadiem būs 1.2l hibrīdi kas būs vēl draudzīgāki videi kā 3.0 hibrīds


Nop, drīkst. Var uz cik vari pabraukt. Tā kā problēma ir ļoti aktuāla .

P.S vispār drīkst arī uz 100, sataisīs infrastruktūru varbūt būs arī 120 kaut kur aļautais

[ Šo ziņu laboja abyss, 28 Oct 2019, 22:46:14 ]

Offline
uldens1
28. Oct 2019, 22:48 #21269

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16765

Braucu ar:

vidējais auto parka ātrums tāpat būs zem 50 km/h,un nav svarīgi cik ātri brauks viens powerists,šādas lietas jāvērtē globāli nevis individuāli
Offline
abyss
28. Oct 2019, 22:52 #21270

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8599

Braucu ar: e39 523


28 Oct 2019, 22:48:38 @uldens1 rakstīja:
vidējais auto parka ātrums tāpat būs zem 50 km/h,un nav svarīgi cik ātri brauks viens powerists,šādas lietas jāvērtē globāli nevis individuāli


Tieši vērtējot globāli vidējais ātrums pieaug.

Starpcitu Ķīnā un Indijā ir pilns ar mazauto, bet piesārņojuma līmenis
Offline
uldens1
28. Oct 2019, 22:57 #21271

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16765

Braucu ar:


28 Oct 2019, 22:52:32 @abyss rakstīja:

28 Oct 2019, 22:48:38 @uldens1 rakstīja:
vidējais auto parka ātrums tāpat būs zem 50 km/h,un nav svarīgi cik ātri brauks viens powerists,šādas lietas jāvērtē globāli nevis individuāli


Tieši vērtējot globāli vidējais ātrums pieaug.

Starpcitu Ķīnā un Indijā ir pilns ar mazauto, bet piesārņojuma līmenis
Ja runā par ķīnu tad derētu arī pieminēt kādas atgāzu normas tur ir spēkā,cik tur divtakteru smirdinās.
Offline
DeeCee
28. Oct 2019, 23:07 #21272

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber

da labi, tā pat rezultātā 3l dīzeļus nomainīs 2l n lapas cepiens par kaut ko, ko nemaz netaisās pieņemt, ejiet labāk saimnieks meklē sievu skatīties

[ Šo ziņu laboja DeeCee, 28 Oct 2019, 23:08:14 ]

Offline
uldens1
28. Oct 2019, 23:09 #21273

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16765

Braucu ar:

nē user,neko neviens neiestāsta,tikai tu iebāz galvu smiltīs lai neredzētu problēmu,ja ražotājiem zaļie nespiestu,tad ražotāji pat katalizatoru neliktu.To cik katrs izmešus rada ir viegli izrēķināt,bet powers nav tā vieta kur cilvēki domā tālāk kā par šodienu,galvenais lai bembim rati kūp un logā ''greta fuck''ielīmēts
Offline
uldens1
28. Oct 2019, 23:13 #21274

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16765

Braucu ar:

2014. gadā pārdoti 72 miljoni auto,pieņemot ka katrs pa gadu nobrauc 500litrus degvielas,jums tiešām liekas ka tas nodedzinātais degvielas kvantums ir nieks???
Offline
uldens1
28. Oct 2019, 23:14 #21275

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16765

Braucu ar:


28 Oct 2019, 23:12:54 @user rakstīja:

28 Oct 2019, 23:09:47 @uldens1 rakstīja:
nē user,neko neviens neiestāsta,tikai tu iebāz galvu smiltīs lai neredzētu problēmu,ja ražotājiem zaļie nespiestu,tad ražotāji pat katalizatoru neliktu.To cik katrs izmešus rada ir viegli izrēķināt,bet powers nav tā vieta kur cilvēki domā tālāk kā par šodienu,galvenais lai bembim rati kūp un logā ''greta fuck''ielīmēts


kā jau es teicu - maksā piesārņotājs, tātad tieši tas, kurš dedzina degvielu, nevis, kurš tur garāžā 5 gab. V8

tiešām to grūti saprast? lai maksā visi degvielas dedzinātāji! un arī komerctransports paliks zaļāks, kurš kurina degvielu 24/7, tiešām tik grūti to apzmadzeņot
Tad kāpēc par degvielu būs jamaksā tam kas pirks maizi un kuram auto nav??
Offline
abyss
28. Oct 2019, 23:14 #21276

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8599

Braucu ar: e39 523


28 Oct 2019, 23:09:47 @uldens1 rakstīja:
nē user,neko neviens neiestāsta,tikai tu iebāz galvu smiltīs lai neredzētu problēmu,ja ražotājiem zaļie nespiestu,tad ražotāji pat katalizatoru neliktu.To cik katrs izmešus rada ir viegli izrēķināt,bet powers nav tā vieta kur cilvēki domā tālāk kā par šodienu,galvenais lai bembim rati kūp un logā ''greta fuck''ielīmēts


Tu šonakt esi radījis daudz pa daudz

Bet user ieteikums zaļajiem ir 100% patiess

Jāmaksa tapec, ka ir demokrātija. Kapēc man jāmaksā kādam pensija, ja man to tagad nevejag? .

Katrs maksājam tikai par to, ko katram uz doto brīdi vajag

[ Šo ziņu laboja abyss, 28 Oct 2019, 23:17:00 ]

Offline
uldens1
28. Oct 2019, 23:17 #21277

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16765

Braucu ar:


28 Oct 2019, 23:14:40 @user rakstīja:

28 Oct 2019, 23:13:27 @uldens1 rakstīja:
2014. gadā pārdoti 72 miljoni auto,pieņemot ka katrs pa gadu nobrauc 500litrus degvielas,jums tiešām liekas ka tas nodedzinātais degvielas kvantums ir nieks???


precīzi - katrs sadedzinātais degvielas litrs rada huiņi, par katru litru arī jāmaksā - viss pareizi. gadā 500l? tad vispār - nahuj privāto auto
Tos 500 litrus izdomāju,bet pareizinot ar hvz cik miljardiem auto kas katru dienu kurina,nav jābŗinās ka klimats tik strauji mainās,un pilnīgi noteikti ir ar jebkādām metodēm jasamazina izmeši,kaut vai lielmotoru braucēji jānošauj
Offline
kaprons
28. Oct 2019, 23:20 #21278

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 5248

Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...


28 Oct 2019, 23:14:25 @uldens1 rakstīja:
Tad kāpēc par degvielu būs jamaksā tam kas pirks maizi un kuram auto nav??

Jo viņš ir patiesais piesārņotājs. Maizi ved priekš viņa, kas tur tik sarežģīts
Offline
uldens1
28. Oct 2019, 23:22 #21279

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16765

Braucu ar:


28 Oct 2019, 23:20:38 @kaprons rakstīja:

28 Oct 2019, 23:14:25 @uldens1 rakstīja:
Tad kāpēc par degvielu būs jamaksā tam kas pirks maizi un kuram auto nav??

Jo viņš ir patiesais piesārņotājs. Maizi ved priekš viņa, kas tur tik sarežģīts
tās ir pamatvajadzības,liemotors nav pamatvajadzība,bet krāna staipīšana
Offline
Staris
28. Oct 2019, 23:24 #21280

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30528

Braucu ar: ra ucuarB

Tieši tā. Pats audzē rudzus un cep maizi, ja nevēlies maksāt par iztērēto degvielu, lai tev maksimāli tuvu mājām pievestu to maizi. Paņem savu linu maisiņu un dui ar savu velosipēdu uz maizes ceptuvi pēc maizes. Pa ceļam piebrauc pie kāda dārzeņu audzētāja un savācies dārzeņus.
Vēlies ekstras savā dzīvē? Gribi blakus maksimu mājām? Nu tad pieņem to kā faktu, ka loģistika šobrīd bez milzīga degvielas patēriņa neeksistē. Fuj loģistika - tik vidi piesārņo
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, CP17, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4