Online

Pašreiz BMWPower skatās 61 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Banānrepublika IV

AutorsZiņojums
bum_bumz
22. Aug 2019, 11:08 #20881

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 7122

Braucu ar: E34


22 Aug 2019, 10:44:41 @Artest rakstīja:
Pēc līknes var saprast, ka samazinās avāriju un mirušo skaits, jo cilvēki labāk iemācās braukt. Tagad ir 2reizes vairāk māšīnu kā agrāk un vēl telefonu lietošana, bet avāriju skaits mazāks? Tas tāpēc, ka nejau satiksme, mašīnu skaits un telefoni ietekmē to visu, bet vadītāja prasmes, tikai nejēgas taisa avārijas, neprasme ievērot distanci, neprasme rubīt fišku kas notiek uz ceļa, neprasme apdzīt, neprasme sajust sevi un mašīnu, vajag kārtīgāk csdd eksāmenā atsijāt un tad būs mazāk avāriju, jo nejau telefoni un citas lietas vainīgas, bet nemākulība braukt. Vislielākie avāriju taisītāji ir: 1.fāteri kuriem ir 50+ un kuri jau 20gadus stūrē un domā ka ir profi, bet nesaprot ka pēc 50 jau neesi tik labs kā pirms, tad 2.caciņas un omītes, kurām pilnas galvas ar huijnu un atraujas domas no satiksmes un protams 3.tie kas jau gadu ir ar svaigu aplieciibu un domaa ka nu jau ir profi, un ja veel izdomaa apguut bmw prasmes

neapdris fāterus , turpat jau 40 gadus stūrēju tev safilmēt tizlus 20g. gurķus, 30+ kingus, kuri nerāda pagriezienus, tarkšķ un parkojas šķērsām
Ja nopietni - svaigs sniedziņš, netīrīts, tik uzbērta sāls, pretī braucošs baļķenieks piemēž visus logus - nedrošs braucējs tad ātri var atrasties dziļā, modernā grāvī. Cēlonis tam nebūt nebūs 100% nemākulība, bet daļēji sekas no infrastruktūras, tās apkalpotājiem un citiem satiksmes dalībniekiem.
Offline
hronists
22. Aug 2019, 11:16 #20882

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


22 Aug 2019, 11:08:53 @bum_bumz rakstīja:

neapdris fāterus ,


lasot poweru liekas, ka daļai šeit esošo šķiet, ka vecums paies garām un viņi jau nu savos 50+ būs tikpat izveicīgi kā tagad
Offline
Mikuzz
22. Aug 2019, 11:17 #20883

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41381

Braucu ar: Transporta līdzekli


22 Aug 2019, 10:27:35 @Nixx rakstīja:
Mani tomēr pārsteidz dienvidnieku labie rezultāti uz EU vidējā fona

Ceļi tur ir reāls izaicinājums, daudzkur vnk nobraukšana no ceļa = haivej to heven. Viņu klinšu aizas nav mūsu aizaugušie grāvji
Braukšanas kultūra - nu arī so-so, it kā tolerē, bet nu uzsit reizēm baigo road rage. + 2 riteņotie ir reāli gangsta
Noteikumu / ātrumu limitu ievērošana Vīniņš vēderā pēc 20:00 tur ir visiem
Tehnika - pilsētās labāka par mūsējo, bet laukos tāpat ir ļoti švaka


Tu jātur acis uz ceļa, nevar glāstīt instagramu
Un pieļauju ka tur visi mauc, nevis nepārliecināti, pie katra lielā ceļa, met uz pirkstiem-paspēšu, nepaspēšu, un lec ārā, kad jau noteikti ir par vēlu :lv:
Offline
Artest
22. Aug 2019, 11:55 #20884

Kopš: 04. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 701

Braucu ar: Ford Fiesta F11 un divriteni MT7


22 Aug 2019, 11:08:53 @bum_bumz rakstīja:

22 Aug 2019, 10:44:41 @Artest rakstīja:
Pēc līknes var saprast, ka samazinās avāriju un mirušo skaits, jo cilvēki labāk iemācās braukt. Tagad ir 2reizes vairāk māšīnu kā agrāk un vēl telefonu lietošana, bet avāriju skaits mazāks? Tas tāpēc, ka nejau satiksme, mašīnu skaits un telefoni ietekmē to visu, bet vadītāja prasmes, tikai nejēgas taisa avārijas, neprasme ievērot distanci, neprasme rubīt fišku kas notiek uz ceļa, neprasme apdzīt, neprasme sajust sevi un mašīnu, vajag kārtīgāk csdd eksāmenā atsijāt un tad būs mazāk avāriju, jo nejau telefoni un citas lietas vainīgas, bet nemākulība braukt. Vislielākie avāriju taisītāji ir: 1.fāteri kuriem ir 50+ un kuri jau 20gadus stūrē un domā ka ir profi, bet nesaprot ka pēc 50 jau neesi tik labs kā pirms, tad 2.caciņas un omītes, kurām pilnas galvas ar huijnu un atraujas domas no satiksmes un protams 3.tie kas jau gadu ir ar svaigu aplieciibu un domaa ka nu jau ir profi, un ja veel izdomaa apguut bmw prasmes

neapdris fāterus , turpat jau 40 gadus stūrēju tev safilmēt tizlus 20g. gurķus, 30+ kingus, kuri nerāda pagriezienus, tarkšķ un parkojas šķērsām
Ja nopietni - svaigs sniedziņš, netīrīts, tik uzbērta sāls, pretī braucošs baļķenieks piemēž visus logus - nedrošs braucējs tad ātri var atrasties dziļā, modernā grāvī. Cēlonis tam nebūt nebūs 100% nemākulība, bet daļēji sekas no infrastruktūras, tās apkalpotājiem un citiem satiksmes dalībniekiem.

Easy situācija pat iesācējam, ja māk braukt, ceļu vismaz uz trīs sekundēm pat ar acīm ciet jāmak nostūrēt un ierēķināt iespējamās situācijas. Pa 14gadiem tikai vienreiz esmu saskaņoto rakstījis
Offline
cmax
22. Aug 2019, 11:59 #20885

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1118

Braucu ar:


22 Aug 2019, 11:17:22 @Mikuzz rakstīja:

22 Aug 2019, 10:27:35 @Nixx rakstīja:
Mani tomēr pārsteidz dienvidnieku labie rezultāti uz EU vidējā fona

Ceļi tur ir reāls izaicinājums, daudzkur vnk nobraukšana no ceļa = haivej to heven. Viņu klinšu aizas nav mūsu aizaugušie grāvji
Braukšanas kultūra - nu arī so-so, it kā tolerē, bet nu uzsit reizēm baigo road rage. + 2 riteņotie ir reāli gangsta
Noteikumu / ātrumu limitu ievērošana Vīniņš vēderā pēc 20:00 tur ir visiem
Tehnika - pilsētās labāka par mūsējo, bet laukos tāpat ir ļoti švaka


Tu jātur acis uz ceļa, nevar glāstīt instagramu
Un pieļauju ka tur visi mauc, nevis nepārliecināti, pie katra lielā ceļa, met uz pirkstiem-paspēšu, nepaspēšu, un lec ārā, kad jau noteikti ir par vēlu :lv:

Vot vot, visa uzmanība uz ceļu nevis pusaizmidzies ar roku uz 12.
Offline
uldens1
22. Aug 2019, 12:01 #20886

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16763

Braucu ar:


22 Aug 2019, 10:44:41 @Artest rakstīja:
Pēc līknes var saprast, ka samazinās avāriju un mirušo skaits, jo cilvēki labāk iemācās braukt. Tagad ir 2reizes vairāk māšīnu kā agrāk un vēl telefonu lietošana, bet avāriju skaits mazāks? Tas tāpēc, ka nejau satiksme, mašīnu skaits un telefoni ietekmē to visu, bet vadītāja prasmes, tikai nejēgas taisa avārijas, neprasme ievērot distanci, neprasme rubīt fišku kas notiek uz ceļa, neprasme apdzīt, neprasme sajust sevi un mašīnu, vajag kārtīgāk csdd eksāmenā atsijāt un tad būs mazāk avāriju, jo nejau telefoni un citas lietas vainīgas, bet nemākulība braukt. Vislielākie avāriju taisītāji ir: 1.fāteri kuriem ir 50+ un kuri jau 20gadus stūrē un domā ka ir profi, bet nesaprot ka pēc 50 jau neesi tik labs kā pirms, tad 2.caciņas un omītes, kurām pilnas galvas ar huijnu un atraujas domas no satiksmes un protams 3.tie kas jau gadu ir ar svaigu aplieciibu un domaa ka nu jau ir profi, un ja veel izdomaa apguut bmw prasmes
Lai nebūtu tukša diršana tad iemet statistikas datus,bet paredzu ka šitā ir tukša runa kurai ar realitāti nekāda sakara
Offline
DeeCee
22. Aug 2019, 12:05 #20887

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


22 Aug 2019, 11:56:24 @user rakstīja:
shēmotāji un terorisma finansētāji pēc savas netīrās naudas stāv


paraudi vēl ka paķīti aizvēra un neļauj cilvēkiem strādāt
Offline
hronists
22. Aug 2019, 12:05 #20888

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


22 Aug 2019, 12:01:51 @uldens1 rakstīja:

22 Aug 2019, 10:44:41 @Artest rakstīja:
Pēc līknes var saprast, ka samazinās avāriju un mirušo skaits, jo cilvēki labāk iemācās braukt. Tagad ir 2reizes vairāk māšīnu kā agrāk un vēl telefonu lietošana, bet avāriju skaits mazāks? Tas tāpēc, ka nejau satiksme, mašīnu skaits un telefoni ietekmē to visu, bet vadītāja prasmes, tikai nejēgas taisa avārijas, neprasme ievērot distanci, neprasme rubīt fišku kas notiek uz ceļa, neprasme apdzīt, neprasme sajust sevi un mašīnu, vajag kārtīgāk csdd eksāmenā atsijāt un tad būs mazāk avāriju, jo nejau telefoni un citas lietas vainīgas, bet nemākulība braukt. Vislielākie avāriju taisītāji ir: 1.fāteri kuriem ir 50+ un kuri jau 20gadus stūrē un domā ka ir profi, bet nesaprot ka pēc 50 jau neesi tik labs kā pirms, tad 2.caciņas un omītes, kurām pilnas galvas ar huijnu un atraujas domas no satiksmes un protams 3.tie kas jau gadu ir ar svaigu aplieciibu un domaa ka nu jau ir profi, un ja veel izdomaa apguut bmw prasmes
Lai nebūtu tukša diršana tad iemet statistikas datus,bet paredzu ka šitā ir tukša runa kurai ar realitāti nekāda sakara


ka tikai nesanāk, ka visvairāk sitās vecuma grupa līdz ~30-35
Offline
upgrayedd
22. Aug 2019, 12:12 #20889

Kopš: 10. Jan 2018

Ziņojumi: 188

Braucu ar:

Smagos ceļu satiksmes negadījumos iekļuvušā vieglā autovadītāja portrets ir vīrietis vecumā no 18 līdz 29 gadiem, kurš 80% gadījumu pārkāpumus izdarījis jau iepriekš, iekļūstot kādā negadījumā.


Turpretī smagos ceļu satiksmes negadījumos biežāk iekļuvušo gājēju portrets ir vīrietis vecumā virs 60 gadiem, kas negadījumā smagi ievainots vai gājis bojā. Katrs sestais ir bijis alkohola reibumā.


Tas gan par 2016. gadu.

[ Šo ziņu laboja upgrayedd, 22 Aug 2019, 12:14:38 ]

Offline
uldens1
22. Aug 2019, 12:33 #20890

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16763

Braucu ar:


22 Aug 2019, 12:05:15 @hronists rakstīja:

22 Aug 2019, 12:01:51 @uldens1 rakstīja:

22 Aug 2019, 10:44:41 @Artest rakstīja:
Pēc līknes var saprast, ka samazinās avāriju un mirušo skaits, jo cilvēki labāk iemācās braukt. Tagad ir 2reizes vairāk māšīnu kā agrāk un vēl telefonu lietošana, bet avāriju skaits mazāks? Tas tāpēc, ka nejau satiksme, mašīnu skaits un telefoni ietekmē to visu, bet vadītāja prasmes, tikai nejēgas taisa avārijas, neprasme ievērot distanci, neprasme rubīt fišku kas notiek uz ceļa, neprasme apdzīt, neprasme sajust sevi un mašīnu, vajag kārtīgāk csdd eksāmenā atsijāt un tad būs mazāk avāriju, jo nejau telefoni un citas lietas vainīgas, bet nemākulība braukt. Vislielākie avāriju taisītāji ir: 1.fāteri kuriem ir 50+ un kuri jau 20gadus stūrē un domā ka ir profi, bet nesaprot ka pēc 50 jau neesi tik labs kā pirms, tad 2.caciņas un omītes, kurām pilnas galvas ar huijnu un atraujas domas no satiksmes un protams 3.tie kas jau gadu ir ar svaigu aplieciibu un domaa ka nu jau ir profi, un ja veel izdomaa apguut bmw prasmes
Lai nebūtu tukša diršana tad iemet statistikas datus,bet paredzu ka šitā ir tukša runa kurai ar realitāti nekāda sakara


ka tikai nesanāk, ka visvairāk sitās vecuma grupa līdz ~30-35
tak skaidrs ka želejgalvas sitās nejau penži
Offline
wanksta
22. Aug 2019, 13:48 #20891

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7652

Braucu ar:

http://www.ptac.gov.lv/lv/news/ptac-soda-sia-ke...-cenu-noradisana

Nu tad beidzot, es jau domāju cik ilgi tas sviests turpināsies
Sods, kaut arī smieklīgs bet tomēr
Offline
Yanny
22. Aug 2019, 16:01 #20892

Kopš: 19. Jul 2002

Ziņojumi: 18643

Braucu ar: 18


22 Aug 2019, 11:56:24 @user rakstīja:

shēmotāji un terorisma finansētāji pēc savas netīrās naudas stāv


Guseļnikova interviju ir vērts izlasīt. Diena un Dienas Bizness. Dažas zīmīgas domas. Bet nu jā, viņs jau urlāts , ko tur

-----------------
No matter how big your house is,how recent your car is,or how big your bank account is. Our graves will always be the same size. Stay humble.
Offline
kaprons
25. Aug 2019, 22:18 #20893

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 5248

Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...

Parakstās kam nav slinkums kāda vēl nah Ulbroka Garkalnei Berģiem Baltezeram jābūt vienā katlā ar Ādažiem Carnikavu
https://manabalss.lv/apvienot-garkalnes-un-adazu-novadus/show
(pat ja Ādažos dzīvo @sn vienalga tas nav tik sūdīgi kā Ulbroka nevienu negribēju aizskart)
Paldies!
Offline
sn
26. Aug 2019, 01:31 #20894

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879747

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

Ādažiem nah nevajag Garkalnes mēri, pie kura regulāri dodas Bez Tabu un prasa kāpēc dažiem koplietošanas ceļiem priekšā ir vārti vai barjeras, bet mērim viss po, jo čoms tak kukuli ir iedevis

vienreiz pat Garkalnes mērs to uzmācīgo žurnālistu durvīs ievēra

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
bmwaddict
26. Aug 2019, 01:35 #20895

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


22 Aug 2019, 16:01:56 @Yanny rakstīja:

22 Aug 2019, 11:56:24 @user rakstīja:

shēmotāji un terorisma finansētāji pēc savas netīrās naudas stāv


Guseļnikova interviju ir vērts izlasīt. Diena un Dienas Bizness. Dažas zīmīgas domas. Bet nu jā, viņs jau urlāts , ko tur


+1 par interviju
Offline
Mixzzz
26. Aug 2019, 02:02 #20896

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2962

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


25 Aug 2019, 22:18:52 @kaprons rakstīja:
Parakstās kam nav slinkums kāda vēl nah Ulbroka Garkalnei Berģiem Baltezeram jābūt vienā katlā ar Ādažiem Carnikavu
https://manabalss.lv/apvienot-garkalnes-un-adazu-novadus/show
(pat ja Ādažos dzīvo @sn vienalga tas nav tik sūdīgi kā Ulbroka nevienu negribēju aizskart)
Paldies!
Komatus māki? Vismaz 2x jāpārlasa, lai kko saprastu.
Offline
kaprons
26. Aug 2019, 08:30 #20897

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 5248

Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...

apgūst iSporcu!
Offline
desadesa
26. Aug 2019, 13:10 #20898

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k

https://jauns.lv/raksts/bizness/346086-ilmars-r...anos-runat-nevar

Ja sāk runāt par krīzi, tas ir pirmais zvaniņš?
Offline
DeeCee
29. Aug 2019, 09:30 #20899

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber

hz kurā topikā šo vates mēslu ielikt

https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=8...=100011540556700

tur ir vēl pērles
Baltijas (ne) ceļu pieminot.

Gandrīz 30 gadus pēc PSRS sabrukuma joprojām nav īsti skaidrs, kāpēc tā notika? 1991. gada vasarā par vienotas valsts saglabāšanu referendumā nobalsoja 77.7% tās pilsoņu. Bet jau šī paša gada beigās daudzas ‘brālīgās republikas’ organizēja savas, vietējās balsošanas un tur jau tika prasīta neatkarība. Piemēram, Ukrainā tādu gribētāju bija 90%, Armēnijā- pat 99%, ja ticēt oficiāliem datiem.

Pēc kādiem principiem vietējie kņazēni varēja iedvest savām tautām vajadzību atbrīvoties no Maskavas ‘rokas’? Ko vēl, izņemot nacionālo lepnumu, kuru taču uz maizes neuzsmērēt?
...
Offline
Bender
29. Aug 2019, 09:53 #20900

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 2067

Braucu ar: E91

Tak ziņot tādus mēslus par naida kurināšanu, lai turpmāk latviešu valodā cenšas VKontakte rakstīt un justies sabiedrībai un mērķauditorijai noderīgs.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, CP17, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4