Online
Pašreiz BMWPower skatās 61 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Banānrepublika IV
Autors | Ziņojums |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 7122
Braucu ar: E34
|
22 Aug 2019, 10:44:41 @Artest rakstīja:
Pēc līknes var saprast, ka samazinās avāriju un mirušo skaits, jo cilvēki labāk iemācās braukt. Tagad ir 2reizes vairāk māšīnu kā agrāk un vēl telefonu lietošana, bet avāriju skaits mazāks? Tas tāpēc, ka nejau satiksme, mašīnu skaits un telefoni ietekmē to visu, bet vadītāja prasmes, tikai nejēgas taisa avārijas, neprasme ievērot distanci, neprasme rubīt fišku kas notiek uz ceļa, neprasme apdzīt, neprasme sajust sevi un mašīnu, vajag kārtīgāk csdd eksāmenā atsijāt un tad būs mazāk avāriju, jo nejau telefoni un citas lietas vainīgas, bet nemākulība braukt. Vislielākie avāriju taisītāji ir: 1.fāteri kuriem ir 50+ un kuri jau 20gadus stūrē un domā ka ir profi, bet nesaprot ka pēc 50 jau neesi tik labs kā pirms, tad 2.caciņas un omītes, kurām pilnas galvas ar huijnu un atraujas domas no satiksmes un protams 3.tie kas jau gadu ir ar svaigu aplieciibu un domaa ka nu jau ir profi, un ja veel izdomaa apguut bmw prasmes
neapdris fāterus , turpat jau 40 gadus stūrēju tev safilmēt tizlus 20g. gurķus, 30+ kingus, kuri nerāda pagriezienus, tarkšķ un parkojas šķērsām 
Ja nopietni - svaigs sniedziņš, netīrīts, tik uzbērta sāls, pretī braucošs baļķenieks piemēž visus logus - nedrošs braucējs tad ātri var atrasties dziļā, modernā grāvī. Cēlonis tam nebūt nebūs 100% nemākulība, bet daļēji sekas no infrastruktūras, tās apkalpotājiem un citiem satiksmes dalībniekiem. | Offline | | |
hronists | |  Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
22 Aug 2019, 11:08:53 @bum_bumz rakstīja:
neapdris fāterus ,
lasot poweru liekas, ka daļai šeit esošo šķiet, ka vecums paies garām un viņi jau nu savos 50+ būs tikpat izveicīgi kā tagad | Offline | | |
Mikuzz  | |  Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41381
Braucu ar: Transporta līdzekli
|
22 Aug 2019, 10:27:35 @Nixx rakstīja:
Mani tomēr pārsteidz dienvidnieku labie rezultāti uz EU vidējā fona
Ceļi tur ir reāls izaicinājums, daudzkur vnk nobraukšana no ceļa = haivej to heven. Viņu klinšu aizas nav mūsu aizaugušie grāvji
Braukšanas kultūra - nu arī so-so, it kā tolerē, bet nu uzsit reizēm baigo road rage. + 2 riteņotie ir reāli gangsta
Noteikumu / ātrumu limitu ievērošana Vīniņš vēderā pēc 20:00 tur ir visiem
Tehnika - pilsētās labāka par mūsējo, bet laukos tāpat ir ļoti švaka
Tu jātur acis uz ceļa, nevar glāstīt instagramu
Un pieļauju ka tur visi mauc, nevis nepārliecināti, pie katra lielā ceļa, met uz pirkstiem-paspēšu, nepaspēšu, un lec ārā, kad jau noteikti ir par vēlu :lv: | Offline | | |
Artest | |  Kopš: 04. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 701
Braucu ar: Ford Fiesta F11 un divriteni MT7
|
22 Aug 2019, 11:08:53 @bum_bumz rakstīja:
22 Aug 2019, 10:44:41 @Artest rakstīja:
Pēc līknes var saprast, ka samazinās avāriju un mirušo skaits, jo cilvēki labāk iemācās braukt. Tagad ir 2reizes vairāk māšīnu kā agrāk un vēl telefonu lietošana, bet avāriju skaits mazāks? Tas tāpēc, ka nejau satiksme, mašīnu skaits un telefoni ietekmē to visu, bet vadītāja prasmes, tikai nejēgas taisa avārijas, neprasme ievērot distanci, neprasme rubīt fišku kas notiek uz ceļa, neprasme apdzīt, neprasme sajust sevi un mašīnu, vajag kārtīgāk csdd eksāmenā atsijāt un tad būs mazāk avāriju, jo nejau telefoni un citas lietas vainīgas, bet nemākulība braukt. Vislielākie avāriju taisītāji ir: 1.fāteri kuriem ir 50+ un kuri jau 20gadus stūrē un domā ka ir profi, bet nesaprot ka pēc 50 jau neesi tik labs kā pirms, tad 2.caciņas un omītes, kurām pilnas galvas ar huijnu un atraujas domas no satiksmes un protams 3.tie kas jau gadu ir ar svaigu aplieciibu un domaa ka nu jau ir profi, un ja veel izdomaa apguut bmw prasmes
neapdris fāterus , turpat jau 40 gadus stūrēju tev safilmēt tizlus 20g. gurķus, 30+ kingus, kuri nerāda pagriezienus, tarkšķ un parkojas šķērsām 
Ja nopietni - svaigs sniedziņš, netīrīts, tik uzbērta sāls, pretī braucošs baļķenieks piemēž visus logus - nedrošs braucējs tad ātri var atrasties dziļā, modernā grāvī. Cēlonis tam nebūt nebūs 100% nemākulība, bet daļēji sekas no infrastruktūras, tās apkalpotājiem un citiem satiksmes dalībniekiem.
Easy situācija pat iesācējam, ja māk braukt, ceļu vismaz uz trīs sekundēm pat ar acīm ciet jāmak nostūrēt un ierēķināt iespējamās situācijas. Pa 14gadiem tikai vienreiz esmu saskaņoto rakstījis | Offline | | |
cmax | | Kopš: 03. Jan 2013
Ziņojumi: 1118
Braucu ar:
|
22 Aug 2019, 11:17:22 @Mikuzz rakstīja:
22 Aug 2019, 10:27:35 @Nixx rakstīja:
Mani tomēr pārsteidz dienvidnieku labie rezultāti uz EU vidējā fona
Ceļi tur ir reāls izaicinājums, daudzkur vnk nobraukšana no ceļa = haivej to heven. Viņu klinšu aizas nav mūsu aizaugušie grāvji
Braukšanas kultūra - nu arī so-so, it kā tolerē, bet nu uzsit reizēm baigo road rage. + 2 riteņotie ir reāli gangsta
Noteikumu / ātrumu limitu ievērošana Vīniņš vēderā pēc 20:00 tur ir visiem
Tehnika - pilsētās labāka par mūsējo, bet laukos tāpat ir ļoti švaka
Tu jātur acis uz ceļa, nevar glāstīt instagramu
Un pieļauju ka tur visi mauc, nevis nepārliecināti, pie katra lielā ceļa, met uz pirkstiem-paspēšu, nepaspēšu, un lec ārā, kad jau noteikti ir par vēlu :lv:
Vot vot, visa uzmanība uz ceļu nevis pusaizmidzies ar roku uz 12. | Offline | | |
uldens1 | |  Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16763
Braucu ar:
|
22 Aug 2019, 10:44:41 @Artest rakstīja:
Pēc līknes var saprast, ka samazinās avāriju un mirušo skaits, jo cilvēki labāk iemācās braukt. Tagad ir 2reizes vairāk māšīnu kā agrāk un vēl telefonu lietošana, bet avāriju skaits mazāks? Tas tāpēc, ka nejau satiksme, mašīnu skaits un telefoni ietekmē to visu, bet vadītāja prasmes, tikai nejēgas taisa avārijas, neprasme ievērot distanci, neprasme rubīt fišku kas notiek uz ceļa, neprasme apdzīt, neprasme sajust sevi un mašīnu, vajag kārtīgāk csdd eksāmenā atsijāt un tad būs mazāk avāriju, jo nejau telefoni un citas lietas vainīgas, bet nemākulība braukt. Vislielākie avāriju taisītāji ir: 1.fāteri kuriem ir 50+ un kuri jau 20gadus stūrē un domā ka ir profi, bet nesaprot ka pēc 50 jau neesi tik labs kā pirms, tad 2.caciņas un omītes, kurām pilnas galvas ar huijnu un atraujas domas no satiksmes un protams 3.tie kas jau gadu ir ar svaigu aplieciibu un domaa ka nu jau ir profi, un ja veel izdomaa apguut bmw prasmes
Lai nebūtu tukša diršana tad iemet statistikas datus,bet paredzu ka šitā ir tukša runa kurai ar realitāti nekāda sakara | Offline | | |
DeeCee | |  Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
|
22 Aug 2019, 11:56:24 @user rakstīja:
shēmotāji un terorisma finansētāji pēc savas netīrās naudas stāv
paraudi vēl ka paķīti aizvēra un neļauj cilvēkiem strādāt | Offline | | |
hronists | |  Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
22 Aug 2019, 12:01:51 @uldens1 rakstīja:
22 Aug 2019, 10:44:41 @Artest rakstīja:
Pēc līknes var saprast, ka samazinās avāriju un mirušo skaits, jo cilvēki labāk iemācās braukt. Tagad ir 2reizes vairāk māšīnu kā agrāk un vēl telefonu lietošana, bet avāriju skaits mazāks? Tas tāpēc, ka nejau satiksme, mašīnu skaits un telefoni ietekmē to visu, bet vadītāja prasmes, tikai nejēgas taisa avārijas, neprasme ievērot distanci, neprasme rubīt fišku kas notiek uz ceļa, neprasme apdzīt, neprasme sajust sevi un mašīnu, vajag kārtīgāk csdd eksāmenā atsijāt un tad būs mazāk avāriju, jo nejau telefoni un citas lietas vainīgas, bet nemākulība braukt. Vislielākie avāriju taisītāji ir: 1.fāteri kuriem ir 50+ un kuri jau 20gadus stūrē un domā ka ir profi, bet nesaprot ka pēc 50 jau neesi tik labs kā pirms, tad 2.caciņas un omītes, kurām pilnas galvas ar huijnu un atraujas domas no satiksmes un protams 3.tie kas jau gadu ir ar svaigu aplieciibu un domaa ka nu jau ir profi, un ja veel izdomaa apguut bmw prasmes
Lai nebūtu tukša diršana tad iemet statistikas datus,bet paredzu ka šitā ir tukša runa kurai ar realitāti nekāda sakara
ka tikai nesanāk, ka visvairāk sitās vecuma grupa līdz ~30-35 | Offline | | |
|
upgrayedd | |  Kopš: 10. Jan 2018
Ziņojumi: 188
Braucu ar:
| Smagos ceļu satiksmes negadījumos iekļuvušā vieglā autovadītāja portrets ir vīrietis vecumā no 18 līdz 29 gadiem, kurš 80% gadījumu pārkāpumus izdarījis jau iepriekš, iekļūstot kādā negadījumā.
Turpretī smagos ceļu satiksmes negadījumos biežāk iekļuvušo gājēju portrets ir vīrietis vecumā virs 60 gadiem, kas negadījumā smagi ievainots vai gājis bojā. Katrs sestais ir bijis alkohola reibumā.
Tas gan par 2016. gadu.[ Šo ziņu laboja upgrayedd, 22 Aug 2019, 12:14:38 ] | Offline | | |
uldens1 | |  Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16763
Braucu ar:
|
22 Aug 2019, 12:05:15 @hronists rakstīja:
22 Aug 2019, 12:01:51 @uldens1 rakstīja:
22 Aug 2019, 10:44:41 @Artest rakstīja:
Pēc līknes var saprast, ka samazinās avāriju un mirušo skaits, jo cilvēki labāk iemācās braukt. Tagad ir 2reizes vairāk māšīnu kā agrāk un vēl telefonu lietošana, bet avāriju skaits mazāks? Tas tāpēc, ka nejau satiksme, mašīnu skaits un telefoni ietekmē to visu, bet vadītāja prasmes, tikai nejēgas taisa avārijas, neprasme ievērot distanci, neprasme rubīt fišku kas notiek uz ceļa, neprasme apdzīt, neprasme sajust sevi un mašīnu, vajag kārtīgāk csdd eksāmenā atsijāt un tad būs mazāk avāriju, jo nejau telefoni un citas lietas vainīgas, bet nemākulība braukt. Vislielākie avāriju taisītāji ir: 1.fāteri kuriem ir 50+ un kuri jau 20gadus stūrē un domā ka ir profi, bet nesaprot ka pēc 50 jau neesi tik labs kā pirms, tad 2.caciņas un omītes, kurām pilnas galvas ar huijnu un atraujas domas no satiksmes un protams 3.tie kas jau gadu ir ar svaigu aplieciibu un domaa ka nu jau ir profi, un ja veel izdomaa apguut bmw prasmes
Lai nebūtu tukša diršana tad iemet statistikas datus,bet paredzu ka šitā ir tukša runa kurai ar realitāti nekāda sakara
ka tikai nesanāk, ka visvairāk sitās vecuma grupa līdz ~30-35
tak skaidrs ka želejgalvas sitās nejau penži | Offline | | |
wanksta | |  Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7652
Braucu ar:
| http://www.ptac.gov.lv/lv/news/ptac-soda-sia-ke...-cenu-noradisana
Nu tad beidzot, es jau domāju cik ilgi tas sviests turpināsies
Sods, kaut arī smieklīgs bet tomēr | Offline | | |
Yanny  | |  Kopš: 19. Jul 2002
Ziņojumi: 18643
Braucu ar: 18
|
22 Aug 2019, 11:56:24 @user rakstīja:
shēmotāji un terorisma finansētāji pēc savas netīrās naudas stāv
Guseļnikova interviju ir vērts izlasīt. Diena un Dienas Bizness. Dažas zīmīgas domas. Bet nu jā, viņs jau urlāts , ko tur 
----------------- No matter how big your house is,how recent your car is,or how big your bank account is. Our graves will always be the same size. Stay humble. | Offline | | |
kaprons | |  Kopš: 20. Jan 2018
No: Salacgrīva
Ziņojumi: 5248
Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...
| Parakstās kam nav slinkums kāda vēl nah Ulbroka Garkalnei Berģiem Baltezeram jābūt vienā katlā ar Ādažiem Carnikavu
https://manabalss.lv/apvienot-garkalnes-un-adazu-novadus/show
(pat ja Ādažos dzīvo @sn vienalga tas nav tik sūdīgi kā Ulbroka nevienu negribēju aizskart)
Paldies! | Offline | | |
sn  | |  Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879747
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
| Ādažiem nah nevajag Garkalnes mēri, pie kura regulāri dodas Bez Tabu un prasa kāpēc dažiem koplietošanas ceļiem priekšā ir vārti vai barjeras, bet mērim viss po, jo čoms tak kukuli ir iedevis 
vienreiz pat Garkalnes mērs to uzmācīgo žurnālistu durvīs ievēra 
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! | Offline | | |
bmwaddict | |  Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
22 Aug 2019, 16:01:56 @Yanny rakstīja:
22 Aug 2019, 11:56:24 @user rakstīja:
shēmotāji un terorisma finansētāji pēc savas netīrās naudas stāv
Guseļnikova interviju ir vērts izlasīt. Diena un Dienas Bizness. Dažas zīmīgas domas. Bet nu jā, viņs jau urlāts , ko tur 
+1 par interviju | Offline | | |
Mixzzz | |  Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2962
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
25 Aug 2019, 22:18:52 @kaprons rakstīja:
Parakstās kam nav slinkums kāda vēl nah Ulbroka Garkalnei Berģiem Baltezeram jābūt vienā katlā ar Ādažiem Carnikavu
https://manabalss.lv/apvienot-garkalnes-un-adazu-novadus/show
(pat ja Ādažos dzīvo @sn vienalga tas nav tik sūdīgi kā Ulbroka nevienu negribēju aizskart)
Paldies!
Komatus māki? Vismaz 2x jāpārlasa, lai kko saprastu. | Offline | | |
|
kaprons | |  Kopš: 20. Jan 2018
No: Salacgrīva
Ziņojumi: 5248
Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...
| apgūst iSporcu!  | Offline | | |
desadesa | |  Kopš: 01. Jul 2019
Ziņojumi: 2100
Braucu ar: noskrējienu <100k
| https://jauns.lv/raksts/bizness/346086-ilmars-r...anos-runat-nevar
Ja sāk runāt par krīzi, tas ir pirmais zvaniņš? | Offline | | |
DeeCee | |  Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
| hz kurā topikā šo vates mēslu ielikt

https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=8...=100011540556700
tur ir vēl pērles 
Baltijas (ne) ceļu pieminot.
Gandrīz 30 gadus pēc PSRS sabrukuma joprojām nav īsti skaidrs, kāpēc tā notika? 1991. gada vasarā par vienotas valsts saglabāšanu referendumā nobalsoja 77.7% tās pilsoņu. Bet jau šī paša gada beigās daudzas ‘brālīgās republikas’ organizēja savas, vietējās balsošanas un tur jau tika prasīta neatkarība. Piemēram, Ukrainā tādu gribētāju bija 90%, Armēnijā- pat 99%, ja ticēt oficiāliem datiem.
Pēc kādiem principiem vietējie kņazēni varēja iedvest savām tautām vajadzību atbrīvoties no Maskavas ‘rokas’? Ko vēl, izņemot nacionālo lepnumu, kuru taču uz maizes neuzsmērēt?
... | Offline | | |
Bender | | Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 2067
Braucu ar: E91
| Tak ziņot tādus mēslus par naida kurināšanu, lai turpmāk latviešu valodā cenšas VKontakte rakstīt un justies sabiedrībai un mērķauditorijai noderīgs. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, CP17, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|