Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 104 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Briesmu lietas XXXI

AutorsZiņojums
Tomzs
15. Mar 2021, 13:38 #20681

Kopš: 06. Jan 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 3555

Braucu ar: VS & 29

LVRTC ir nākamais airBaltic.
Offline
toolis
15. Mar 2021, 13:39 #20682

Kopš: 13. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1851

Braucu ar: xc90 / cbr1000rr


15 Mar 2021, 12:19:30 @alnisg rakstīja:

15 Mar 2021, 11:30:36 @Bender rakstīja:

15 Mar 2021, 11:16:52 @Zalespljavejs rakstīja:
Tā problēma neatrisinās to, ka tas viss tiks darbināts uz LVRTC kurš, maigi sakot, ir cimperlīgs.

Ar ko tieši savs skapis ar serveriem LVRTC datu centrā atšķirsies no tā paša skapja DEAC, Latnet, Hostnet vai jebkurā citā?

LVRTC problēma ir pašā saknē - statusā valsts akciju sabiedrība. T.i., kapitāldaļu turētājs un likumdevējs ir viena un tā pati persona ar visu no tā izrietošo.


lvrtc problēma ir, ka neviens kompetents cilvēks tur neiet strādāt un infra saglabājusies no 90. gadiem. kamēr citi būvē servisus mākoņos, lvrtc naktī dežūrē cilvēks, kas ar pirkstu restartē serveri.
Offline
Bender
15. Mar 2021, 13:55 #20683

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 2021

Braucu ar: E91

Aha, un "mākoņos" dzelzis restartē konkrēto VM pēc fen šuj pats, klientam tik atliek iedomāties, ka vajag restartu

Rozā brilles novelciet, kad izsapņojat, ka mākonī dzelži ir savādāki un cilvēka klātbūtne nav nepieciešama. Mļe, tas mākonis ir tieši tāds pats datu centrs, kur nomnieki izvieto savu dzelžus.

Ikdienā sanāk apkalpot bleķus gan DEAC, gan Latnet, gan LVRTC. Atšķiras tikai ar lokāciju, viss pārējais ir identiski, atbilstoši DC Tier līmenim.
Un LVRTC ir VAS, tāpēc algas tur ir konkurētspējīgas, līdz ar to arī personāls ir atbilstošs.

[ Šo ziņu laboja Bender, 15 Mar 2021, 14:11:27 ]

Offline
alnisg
15. Mar 2021, 14:14 #20684

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 1969

Braucu ar:


15 Mar 2021, 13:38:10 @Tomzs rakstīja:
LVRTC ir nākamais airBaltic.

Otrādi.
LVRTC ir nepārtraukti iepludināta nauda no paša sākuma, un likumdošanā garantētais monopolstāvoklis stimulēja neefektīvu darbību, pretēji rezultātam, ja būtu konkurence. Vienkārši tā Baltic darbība ir visiem acu priekšā.
Offline
Bender
15. Mar 2021, 14:28 #20685

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 2021

Braucu ar: E91

Bez tukšas salmu malšanas, ir kāds pamatojums tādam apgalvojumam?
Pēc publiski pieejamās informācijas LVRTC strādā ar peļņu jau hz, cik gadus! Kādas nah investīcijas no valsts budžeta?

EDIT: Pēc Tomzs citāta, atsaucu savu apgalvojumu.

[ Šo ziņu laboja Bender, 15 Mar 2021, 14:32:47 ]

Offline
Tomzs
15. Mar 2021, 14:30 #20686

Kopš: 06. Jan 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 3555

Braucu ar: VS & 29


15 Mar 2021, 14:14:48 @alnisg rakstīja:

15 Mar 2021, 13:38:10 @Tomzs rakstīja:
LVRTC ir nākamais airBaltic.

Otrādi.
LVRTC ir nepārtraukti iepludināta nauda no paša sākuma, un likumdošanā garantētais monopolstāvoklis stimulēja neefektīvu darbību, pretēji rezultātam, ja būtu konkurence. Vienkārši tā Baltic darbība ir visiem acu priekšā.


Linkaita pārraudzībā LVRTC 2019. gadā pirmo reizi strādāja ar 1.2m€ zaudējumiem, kas nozīmē, ka nu jau pamatdarbības zāģi pat nenosedz LMT dividendes. Runā, ka 2020. gadā zaudējumi jau >1.6m€. Kešs vēl ir, bet tūlīt tornī Disnejlendu taisīs. Konkrēts airBaltic #2.
Offline
PiRX
15. Mar 2021, 14:53 #20687

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1287

Braucu ar: Vecu mersi un turboķieģeli

Neesmu Tieto fans, bet vai tad eveselība galvenokārt nebija Tet un DzC?
Offline
user
15. Mar 2021, 15:29 #20688

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 14115

Braucu ar:


15 Mar 2021, 14:34:08 @optimuss rakstīja:

15 Mar 2021, 12:39:28 @Epix rakstīja:
E-veselība nav vienīgais tieto projekts, kurš ir veidots caur dirsu, bagains un nelietojams produkts Vispār nav saprotams kāpēc kāds vel apsver iespēju ar viņiem sadarboties un uzticēt savus projektus.

Neesmu kaut kā dzirdējis, ka esam uzstrādājuši e-veselību (tikai kaut kāda maza recepšu daļa, vai kaut kas uz to pusi). Un VID sistēmu izstrādā Exigen jeb kā to tagad sauc Tieto atteicās no dalības pēdējā konkursā.


jā. exigen bija tas koantoris, kurš ar slepenu vienošanos vienā gadā apguva 40+ miljonus
Offline
Mizx
15. Mar 2021, 16:32 #20689

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6758

Braucu ar:


15 Mar 2021, 14:30:48 @Tomzs rakstīja:

15 Mar 2021, 14:14:48 @alnisg rakstīja:

15 Mar 2021, 13:38:10 @Tomzs rakstīja:
LVRTC ir nākamais airBaltic.

Otrādi.
LVRTC ir nepārtraukti iepludināta nauda no paša sākuma, un likumdošanā garantētais monopolstāvoklis stimulēja neefektīvu darbību, pretēji rezultātam, ja būtu konkurence. Vienkārši tā Baltic darbība ir visiem acu priekšā.


Linkaita pārraudzībā LVRTC 2019. gadā pirmo reizi strādāja ar 1.2m€ zaudējumiem, kas nozīmē, ka nu jau pamatdarbības zāģi pat nenosedz LMT dividendes. Runā, ka 2020. gadā zaudējumi jau >1.6m€. Kešs vēl ir, bet tūlīt tornī Disnejlendu taisīs. Konkrēts airBaltic #2.
Tāda nianse, ka 2019. gada beigās uz visu iepriekšējo problēmu fona LVRTC tika nomainīta visa vadība, jo iepriekšējai tiešām ar kompetenci bija problēmas un tā bija izteikti politiski iecelta. Zinot šo to par jauno vadību un viņu darba stilu, no 2020. vajadzētu būt citādam stāstam par LVRTC iekšējiem procesiem, kas, protams, ietekmē darbību kopumā. Tā ka lejupslīdei būtu bijis jābūt apturētai un ABaltics II tur diez vai sanāks. Skaidrs, ka par 2020. radītāji var nebūt labi, jo tiem pamatus ielika vēl iepriekšējā vadība, savukārt ja par finanšu situāciju, tad to objektīvi varēs vērtēt tikai pēc 2021. gada.
Offline
toolis
15. Mar 2021, 16:52 #20690

Kopš: 13. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1851

Braucu ar: xc90 / cbr1000rr


15 Mar 2021, 13:55:11 @Bender rakstīja:
Aha, un "mākoņos" dzelzis restartē konkrēto VM pēc fen šuj pats, klientam tik atliek iedomāties, ka vajag restartu

Rozā brilles novelciet, kad izsapņojat, ka mākonī dzelži ir savādāki un cilvēka klātbūtne nav nepieciešama. Mļe, tas mākonis ir tieši tāds pats datu centrs, kur nomnieki izvieto savu dzelžus.

Ikdienā sanāk apkalpot bleķus gan DEAC, gan Latnet, gan LVRTC. Atšķiras tikai ar lokāciju, viss pārējais ir identiski, atbilstoši DC Tier līmenim.
Un LVRTC ir VAS, tāpēc algas tur ir konkurētspējīgas, līdz ar to arī personāls ir atbilstošs.


var redzēt, ka ikdienā apkalpo lvrtc. ar mākoni cilvēki saprot aws/azure/gcc sliktākajā gadījumā linode vai DO nevis DEAC

un jā, tur principā viss pēc fen šuj, dzelzis vēl tikai apscver domu par miršanu, bet tu jau esi nomigrēts uz blakus esoša bez pārrāvuma servisā, vai vismaz vari salikt jēdzīgu HA infru bez nepieciešamības algot cilvēku, kas var nospiest restart pogu 24/7.

netrūkst arī custom dzelžu, ko lvrtc neredzēsi, piemēram nitro hipervisori, ARM procesori, custom rūteri utt.
Offline
Tomzs
15. Mar 2021, 17:10 #20691

Kopš: 06. Jan 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 3555

Braucu ar: VS & 29


15 Mar 2021, 16:32:09 @Mizx rakstīja:

15 Mar 2021, 14:30:48 @Tomzs rakstīja:

15 Mar 2021, 14:14:48 @alnisg rakstīja:

15 Mar 2021, 13:38:10 @Tomzs rakstīja:
LVRTC ir nākamais airBaltic.

Otrādi.
LVRTC ir nepārtraukti iepludināta nauda no paša sākuma, un likumdošanā garantētais monopolstāvoklis stimulēja neefektīvu darbību, pretēji rezultātam, ja būtu konkurence. Vienkārši tā Baltic darbība ir visiem acu priekšā.


Linkaita pārraudzībā LVRTC 2019. gadā pirmo reizi strādāja ar 1.2m€ zaudējumiem, kas nozīmē, ka nu jau pamatdarbības zāģi pat nenosedz LMT dividendes. Runā, ka 2020. gadā zaudējumi jau >1.6m€. Kešs vēl ir, bet tūlīt tornī Disnejlendu taisīs. Konkrēts airBaltic #2.
Tāda nianse, ka 2019. gada beigās uz visu iepriekšējo problēmu fona LVRTC tika nomainīta visa vadība, jo iepriekšējai tiešām ar kompetenci bija problēmas un tā bija izteikti politiski iecelta. Zinot šo to par jauno vadību un viņu darba stilu, no 2020. vajadzētu būt citādam stāstam par LVRTC iekšējiem procesiem, kas, protams, ietekmē darbību kopumā. Tā ka lejupslīdei būtu bijis jābūt apturētai un ABaltics II tur diez vai sanāks. Skaidrs, ka par 2020. radītāji var nebūt labi, jo tiem pamatus ielika vēl iepriekšējā vadība, savukārt ja par finanšu situāciju, tad to objektīvi varēs vērtēt tikai pēc 2021. gada.


LVRTC pašreizējā valde bīda 54 mio Fuko svārstu un kafejnīcu. Linkaits. Tiesiskums. Es par 1 mio ar otiņu nokrāsotu to torni. Nu, kā var tā pizğīt?! Par to piķi var uzdāvināt dzīvokļus 400 ğimenēm. Vai uzbūvēt 40 bērnudārzus. Kāpēc es maksāju nodokļus Fuko svārstam? Brasas tilts arī var pagaidīt. Nesmīdini mani par valdes kompetenci.

[ Šo ziņu laboja Tomzs, 15 Mar 2021, 17:18:02 ]

Offline
CP17
15. Mar 2021, 17:27 #20692

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


15 Mar 2021, 17:10:09 @Tomzs rakstīja:
LVRTC pašreizējā valde bīda 54 mio Fuko svārstu

var sīkāk, wtf, čota skaļi nerunā ne1
Offline
Bender
15. Mar 2021, 17:35 #20693

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 2021

Braucu ar: E91


15 Mar 2021, 16:52:40 @toolis rakstīja:

15 Mar 2021, 13:55:11 @Bender rakstīja:
Aha, un "mākoņos" dzelzis restartē konkrēto VM pēc fen šuj pats, klientam tik atliek iedomāties, ka vajag restartu

Rozā brilles novelciet, kad izsapņojat, ka mākonī dzelži ir savādāki un cilvēka klātbūtne nav nepieciešama. Mļe, tas mākonis ir tieši tāds pats datu centrs, kur nomnieki izvieto savu dzelžus.

Ikdienā sanāk apkalpot bleķus gan DEAC, gan Latnet, gan LVRTC. Atšķiras tikai ar lokāciju, viss pārējais ir identiski, atbilstoši DC Tier līmenim.
Un LVRTC ir VAS, tāpēc algas tur ir konkurētspējīgas, līdz ar to arī personāls ir atbilstošs.


var redzēt, ka ikdienā apkalpo lvrtc. ar mākoni cilvēki saprot aws/azure/gcc sliktākajā gadījumā linode vai DO nevis DEAC

un jā, tur principā viss pēc fen šuj, dzelzis vēl tikai apscver domu par miršanu, bet tu jau esi nomigrēts uz blakus esoša bez pārrāvuma servisā, vai vismaz vari salikt jēdzīgu HA infru bez nepieciešamības algot cilvēku, kas var nospiest restart pogu 24/7.

netrūkst arī custom dzelžu, ko lvrtc neredzēsi, piemēram nitro hipervisori, ARM procesori, custom rūteri utt.

Mļec, tie dzelži paši vairojās un adminam e-pastā piekļuves nosūta?
Ibaķ, tiešām dažiem liekas, ka dati dzīvo mākoņos, nevis kāds tos dzelžus uztur un apčubina. Nu ja savā mūžā neesi redzējis vairāk par diviem serveriem stāvot blakus, tad nestāsti, ka proti virtualizāciju un pārējās figņas.
Pļēee, neraksti vairāk tēmā, kur sajēga ir zemāka par plintusa līmeni.

[ Šo ziņu laboja Bender, 15 Mar 2021, 17:54:55 ]

Offline
user
15. Mar 2021, 17:54 #20694

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 14115

Braucu ar:

šķiet te runājot par lvrtc saruna aizgājusi 2 dažādās tēmās - 1) tehniskās lietas 2) biznesa loģika.

par biznesa loģiku neko nezinu, bet tehnisku problēmu nav bijis
Offline
Bender
15. Mar 2021, 17:58 #20695

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 2021

Braucu ar: E91

Biznesa lietas LVRTC mani neskar, bet tehniski tur viss ir līdzvērtīgā līmenī ar konkurējošiem uzņēmumiem.
Offline
user
15. Mar 2021, 18:00 #20696

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 14115

Braucu ar:


15 Mar 2021, 17:58:04 @Bender rakstīja:
Biznesa lietas LVRTC mani neskar, bet tehniski tur viss ir līdzvērtīgā līmenī ar konkurējošiem uzņēmumiem.


+ daudz
Offline
SteelRat
15. Mar 2021, 18:00 #20697

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 164009

Braucu ar: E95


15 Mar 2021, 17:10:09 @Tomzs rakstīja:
LVRTC pašreizējā valde bīda 54 mio Fuko svārstu un kafejnīcu. Linkaits. Tiesiskums. Es par 1 mio ar otiņu nokrāsotu to torni. Nu, kā var tā pizğīt?! Par to piķi var uzdāvināt dzīvokļus 400 ğimenēm. Vai uzbūvēt 40 bērnudārzus. Kāpēc es maksāju nodokļus Fuko svārstam? Brasas tilts arī var pagaidīt. Nesmīdini mani par valdes kompetenci.


Vai Tu par šo vispār drīksti kādam stāstīt

-----------------
Offline
user
15. Mar 2021, 18:02 #20698

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 14115

Braucu ar:

bet, ja runājam vispār par serveriem - vācijā un lietuvā ir pizgec lēti virtuālo serveru pakalpojumu sniedzēji, bet mēs pie digital ocean šobrīd lielāko daļu
Offline
zfed
15. Mar 2021, 18:13 #20699

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 564

Braucu ar: vw golp

Manuprāt, LVRTC vajadzētu būt visam kas ir zem .gov.lv un nemaz nelīst un nenonkurēt ar privāto, piem., DEAC. Privātajam nauda attīstībai jānopelna, tiem.. tikai jauzraksta epasts " partijai" LVRTC nesen bija liels elektrības fuck up, dažiem nemaveicās ar vienu PSU. pat delfos rakstija.
Offline
Zalespljavejs
15. Mar 2021, 18:13 #20700

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2603

Braucu ar: tautas auto

Nu hvz. Ja pāris tūkstoši pieprasījumi uz manavakcina.lv spēj nonest Latvija.lv, tad man rodas nelielas šaubas par to kā tur viss notiek.

Bet nu, tas ir mans mazā mietpilsoņa viedoklis.

[ Šo ziņu laboja Zalespljavejs, 15 Mar 2021, 18:14:08 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, CP17, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4