Online
Pašreiz BMWPower skatās 102 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E32 M30B35 automātiskās kārbas kontakti
Autors | Ziņojums |
TOSOLS | |  Kopš: 25. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 391
Braucu ar: BMW e39
| kārba uzlikta no ejošas mašīnas...
Vēl jau nekrīt, bet laikam vakarā nokritīs 
Laikam jāliek manuāls, pi**** tos tomātus... [ Šo ziņu laboja TOSOLS, 28 Dec 2012, 09:25:04 ] | Offline | | |
markelis | |  Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 13002
Braucu ar: eFku
|
27 Dec 2012, 22:34:28 TOSOLS rakstīja:
kautkada mistika ar to e32...
mistika ir tas kaa tu vinju meegjini remonteet. | Offline | | |
TOSOLS | |  Kopš: 25. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 391
Braucu ar: BMW e39
| kapēc ? domā par kārbu ? jeb pašu e32 ? | Offline | | |
markelis | |  Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 13002
Braucu ar: eFku
| tev neiet kaarba. taa vietaa lai noskaidrotu kaapeec, tu nopeerc citu (ne iisti taadu kaa vajag) un taa arii neiet. tagad tu meklee citu kaarbas vadiibu. naakamais logiskais solis buutu mekleet citu mashiinu.
P.S. a kaa tu to kaarbu pieshtepseleeji, ja shtekeri nesakriit? | Offline | | |
TOSOLS | |  Kopš: 25. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 391
Braucu ar: BMW e39
| liekos vadus kuriem nebija vieta štekerī pievienoju pie tiem kuriem ir pretī kontakti kārbā pēc krāsām notiriju izolāciju un aptinu apkārt 
es dabuju pareizo kārbu... | Offline | | |
markelis | |  Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 13002
Braucu ar: eFku
| es galiigi neesmu guru, bet tu esi paarleicinaats ka to kaarbu var taa vienkaarshi plug&play, un ka vinju nevajag kaut kaa "iepaziistinaat" ar vadiibas bloku. nu vai otraadaak. | Offline | | |
Czars  | |  Kopš: 13. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14367
Braucu ar: 3 sek līdz 100
|
28 Dec 2012, 10:19:19 markelis rakstīja:
es galiigi neesmu guru, bet tu esi paarleicinaats ka to kaarbu var taa vienkaarshi plug&play, un ka vinju nevajag kaut kaa "iepaziistinaat" ar vadiibas bloku. nu vai otraadaak.
nu neraksti glupības, e32 tā arī ir, ir 2 un/vai 8 (moš sadirsu, jāpārskaita ) kontaktu ligza, piespraud identisku kārbu un jāiet ... no e34 neder kārbas, kardāns par īsu vai kkā tā
ir precīzs kārbas kods, kas paredzēts uz konkrētā auto.
Tosols ja tu saki, ka kods ir īstais, bet kontakti neder, tad nu nav tev īstā kārba vai sataisīts gemars kkāds.
Runājot par diagnostiku, nav nekas konkrēts par kārbu uz e32 tajos kompjos, permalat, latbema arī diagnostikā skaidri pateica - neko nevar redzēt, remonts kārbai sākot no 250ls.
Ja gribas braukt ar viņu, tad met manuāli, sagāzē un būs tanks ar ko maukt. Ziemas priekiem ir diferenciālis, pilnīgi pietiek slīpēšanai ar 7er 
Draivers varētu tev palīdzēt.
Tosols - kārbas kods ir kāds tavam ZF 4HP22 ?[ Šo ziņu laboja Czar, 28 Dec 2012, 10:40:15 ] | Offline | | |
TOSOLS | |  Kopš: 25. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 391
Braucu ar: BMW e39
| Es dabuju citu kārbu kurai kōds sakrīt, un kontakti ligzdā arī sakrita...
A tas hidrotransformātors var būt pie vainas ka, R auto iet, bet kad pārmet uz D vai 3 2 1 nedaudz tikai pakustās un viss ? Es lasiju kā kaut kas ar to vadību varētu būt, jo simtomi tādi kā citi rakstija ar tādu problēmu, uz paneļa mazu brīdi padeg blakus kur rāda kurā robā S E vai M, un tad nodziest un var pārslēgt bet nekas nerādās, un ASC vēl papildus kko gļuko, spied vai nespiedied, reaģē kad sagrib viņš.
Nu tā vismaz ir rakstīts ka ZF4HP22
A ar ko atšķirās ZF4HP22 un ZF4HP22/EH ?[ Šo ziņu laboja TOSOLS, 28 Dec 2012, 10:44:26 ] | Offline | | |
|
Belluuns | |  Kopš: 16. Jun 2007
Ziņojumi: 9706
Braucu ar: quattro
| ieteiktu šajā forumā neko nopietnāku par biezpiena ķeksēšanu no aizādas nerakstīt, jo jebkurā gadījumā piešķirs diagnozi - debīls! | Offline | | |
PASSATizhi | |  Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| ZF 4HP22 ir kārbas tips. kodam vel klāt jābūt. | Offline | | |
cipargalva | |  Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6721
Braucu ar: quattro
| Debīls vai ne debīls, bet 4. mēnesi pašam jāties bez rezultātiem - tā jau ir sava veida diagnoze.
Sen jau būtu aizdzinis uz automātu servisu vai iemetis manuāli...
Bet paga, tur tak remonts var pārsniegt pašas lamatas vērtību  [ Šo ziņu laboja cipargalva, 28 Dec 2012, 10:52:20 ] | Offline | | |
TOSOLS | |  Kopš: 25. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 391
Braucu ar: BMW e39
|
28 Dec 2012, 10:47:37 Belluuns rakstīja:
ieteiktu šajā forumā neko nopietnāku par biezpiena ķeksēšanu no aizādas nerakstīt, jo jebkurā gadījumā piešķirs diagnozi - debīls!
 | Offline | | |
TOSOLS | |  Kopš: 25. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 391
Braucu ar: BMW e39
|
28 Dec 2012, 10:52:00 cipargalva rakstīja:
Debīls vai ne debīls, bet 4. mēnesi pašam jāties bez rezultātiem - tā jau ir sava veida diagnoze.
Sen jau būtu aizdzinis uz automātu servisu vai iemetis manuāli...
Bet paga, tur tak remonts var pārsniegt pašas lamatas vērtību 
4mēneši jājiens ir tāpēc ka laiks ir tikai naktīs no 6dienas uz 7dienu, vairāk nav laika, jo mājās darba dienās esmu 4h ne vairāk... | Offline | | |
Montana  | | Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10721
Braucu ar: Šahs un mats !
|
28 Dec 2012, 10:52:00 cipargalva rakstīja:
Debīls vai ne debīls, bet 4. mēnesi pašam jāties bez rezultātiem - tā jau ir sava veida diagnoze.
Sen jau būtu aizdzinis uz automātu servisu vai iemetis manuāli...
Bet paga, tur tak remonts var pārsniegt pašas lamatas vērtību 
a ko tu gribi teikt ? mašīna maksā 750Ls, ja saplīst kārba mašīna maksā 150ls(lūžņu cenu) tātad -600ls vai uzreiz tomātkārbas remonts recro -700ls (atlikusī atgūstamā vērtība 50ls(pus bāka)) ?, loģiski ir pisties pašam kamēr sanāk nevis izmest auto. | Offline | | |
Czars  | |  Kopš: 13. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14367
Braucu ar: 3 sek līdz 100
|
28 Dec 2012, 10:58:25 Montana rakstīja:
28 Dec 2012, 10:52:00 cipargalva rakstīja:
Debīls vai ne debīls, bet 4. mēnesi pašam jāties bez rezultātiem - tā jau ir sava veida diagnoze.
Sen jau būtu aizdzinis uz automātu servisu vai iemetis manuāli...
Bet paga, tur tak remonts var pārsniegt pašas lamatas vērtību 
a ko tu gribi teikt ? mašīna maksā 750Ls, ja saplīst kārba mašīna maksā 150ls(lūžņu cenu) tātad -600ls vai uzreiz tomātkārbas remonts recro -700ls (atlikusī atgūstamā vērtība 50ls(pus bāka)) ?, loģiski ir pisties pašam kamēr sanāk nevis izmest auto.
Var iepist kapeiku, Sameklēt kārbu,kurvi,sajūtu utt + Darbs ~250ls un būs Manuāls. Atlikusī vērtība 400ls, sanāk i nodoklim i izgāst 
Pa 499Ls notirgot topikā auto izvēle ziemai līdz 500ls [ Šo ziņu laboja Czar, 28 Dec 2012, 11:07:50 ] | Offline | | |
cipargalva | |  Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6721
Braucu ar: quattro
|
28 Dec 2012, 10:58:25 Montana rakstīja:
28 Dec 2012, 10:52:00 cipargalva rakstīja:
Debīls vai ne debīls, bet 4. mēnesi pašam jāties bez rezultātiem - tā jau ir sava veida diagnoze.
Sen jau būtu aizdzinis uz automātu servisu vai iemetis manuāli...
Bet paga, tur tak remonts var pārsniegt pašas lamatas vērtību 
a ko tu gribi teikt ? mašīna maksā 750Ls, ja saplīst kārba mašīna maksā 150ls(lūžņu cenu) tātad -600ls vai uzreiz tomātkārbas remonts recro -700ls (atlikusī atgūstamā vērtība 50ls(pus bāka)) ?, loģiski ir pisties pašam kamēr sanāk nevis izmest auto.

Uz priekšu, meistari.[ Šo ziņu laboja cipargalva, 28 Dec 2012, 11:11:55 ] | Offline | | |
|
markelis | |  Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 13002
Braucu ar: eFku
| nja bmw tas i pacots.  | Offline | | |
TOSOLS | |  Kopš: 25. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 391
Braucu ar: BMW e39
| ņjāā, te laikam neko vairāk kā kaku grūstīšanu sagaidīt nevar... | Offline | | |
TOSOLS | |  Kopš: 25. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 391
Braucu ar: BMW e39
|
28 Dec 2012, 11:37:00 user rakstīja:
dunduki te visi sanāk, ja tas būtu neBMW tad varētu dirsties, bet ar bmw nē? tiešām galvu esat saspieduši? 
es senāk savam scirocco pats motoru ārā cēlu un 2 kārbas nomainīju - vispār nesapratu kā tas ir - vest auto uz servisu.. pats detaļas pirku un laukos mainīju visu.. neesmu jau kādus 8 gadus neko pats mainījis vairāk par spuldzīti, bet toreiz viss bija un būtu māja ar garāžu - papistos vēl kādreiz - sava veida laika pavadīšana! ir ok
+1 | Offline | | |
PASSATizhi | |  Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
28 Dec 2012, 11:37:00 user rakstīja:
dunduki te visi sanāk, ja tas būtu neBMW tad varētu dirsties, bet ar bmw nē? tiešām galvu esat saspieduši? 
es senāk savam scirocco pats motoru ārā cēlu un 2 kārbas nomainīju - vispār nesapratu kā tas ir - vest auto uz servisu.. pats detaļas pirku un laukos mainīju visu.. neesmu jau kādus 8 gadus neko pats mainījis vairāk par spuldzīti, bet toreiz viss bija un būtu māja ar garāžu - papistos vēl kādreiz - sava veida laika pavadīšana! ir ok
ooo, dažreiz Tu pat mēģini sevi pasniegt kā normālu keksu  | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|