Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 102 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: E32 M30B35 automātiskās kārbas kontakti

AutorsZiņojums
TOSOLS
28. Dec 2012, 09:24 #21

Kopš: 25. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 391

Braucu ar: BMW e39

kārba uzlikta no ejošas mašīnas...
Vēl jau nekrīt, bet laikam vakarā nokritīs
Laikam jāliek manuāls, pi**** tos tomātus...

[ Šo ziņu laboja TOSOLS, 28 Dec 2012, 09:25:04 ]

Offline
markelis
28. Dec 2012, 09:32 #22

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 13002

Braucu ar: eFku


27 Dec 2012, 22:34:28 TOSOLS rakstīja:
kautkada mistika ar to e32...


mistika ir tas kaa tu vinju meegjini remonteet.
Offline
TOSOLS
28. Dec 2012, 09:35 #23

Kopš: 25. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 391

Braucu ar: BMW e39

kapēc ? domā par kārbu ? jeb pašu e32 ?
Offline
markelis
28. Dec 2012, 09:58 #24

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 13002

Braucu ar: eFku

tev neiet kaarba. taa vietaa lai noskaidrotu kaapeec, tu nopeerc citu (ne iisti taadu kaa vajag) un taa arii neiet. tagad tu meklee citu kaarbas vadiibu. naakamais logiskais solis buutu mekleet citu mashiinu.

P.S. a kaa tu to kaarbu pieshtepseleeji, ja shtekeri nesakriit?
Offline
TOSOLS
28. Dec 2012, 10:07 #25

Kopš: 25. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 391

Braucu ar: BMW e39

liekos vadus kuriem nebija vieta štekerī pievienoju pie tiem kuriem ir pretī kontakti kārbā pēc krāsām notiriju izolāciju un aptinu apkārt
es dabuju pareizo kārbu...
Offline
markelis
28. Dec 2012, 10:19 #26

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 13002

Braucu ar: eFku

es galiigi neesmu guru, bet tu esi paarleicinaats ka to kaarbu var taa vienkaarshi plug&play, un ka vinju nevajag kaut kaa "iepaziistinaat" ar vadiibas bloku. nu vai otraadaak.
Offline
Czars
28. Dec 2012, 10:27 #27

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100


28 Dec 2012, 10:19:19 markelis rakstīja:
es galiigi neesmu guru, bet tu esi paarleicinaats ka to kaarbu var taa vienkaarshi plug&play, un ka vinju nevajag kaut kaa "iepaziistinaat" ar vadiibas bloku. nu vai otraadaak.

nu neraksti glupības, e32 tā arī ir, ir 2 un/vai 8 (moš sadirsu, jāpārskaita ) kontaktu ligza, piespraud identisku kārbu un jāiet ... no e34 neder kārbas, kardāns par īsu vai kkā tā

ir precīzs kārbas kods, kas paredzēts uz konkrētā auto.

Tosols ja tu saki, ka kods ir īstais, bet kontakti neder, tad nu nav tev īstā kārba vai sataisīts gemars kkāds.

Runājot par diagnostiku, nav nekas konkrēts par kārbu uz e32 tajos kompjos, permalat, latbema arī diagnostikā skaidri pateica - neko nevar redzēt, remonts kārbai sākot no 250ls.

Ja gribas braukt ar viņu, tad met manuāli, sagāzē un būs tanks ar ko maukt. Ziemas priekiem ir diferenciālis, pilnīgi pietiek slīpēšanai ar 7er

Draivers varētu tev palīdzēt.


Tosols - kārbas kods ir kāds tavam ZF 4HP22 ?

[ Šo ziņu laboja Czar, 28 Dec 2012, 10:40:15 ]

Offline
TOSOLS
28. Dec 2012, 10:42 #28

Kopš: 25. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 391

Braucu ar: BMW e39

Es dabuju citu kārbu kurai kōds sakrīt, un kontakti ligzdā arī sakrita...
A tas hidrotransformātors var būt pie vainas ka, R auto iet, bet kad pārmet uz D vai 3 2 1 nedaudz tikai pakustās un viss ? Es lasiju kā kaut kas ar to vadību varētu būt, jo simtomi tādi kā citi rakstija ar tādu problēmu, uz paneļa mazu brīdi padeg blakus kur rāda kurā robā S E vai M, un tad nodziest un var pārslēgt bet nekas nerādās, un ASC vēl papildus kko gļuko, spied vai nespiedied, reaģē kad sagrib viņš.
Nu tā vismaz ir rakstīts ka ZF4HP22
A ar ko atšķirās ZF4HP22 un ZF4HP22/EH ?

[ Šo ziņu laboja TOSOLS, 28 Dec 2012, 10:44:26 ]

Offline
Belluuns
28. Dec 2012, 10:47 #29

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9706

Braucu ar: quattro

ieteiktu šajā forumā neko nopietnāku par biezpiena ķeksēšanu no aizādas nerakstīt, jo jebkurā gadījumā piešķirs diagnozi - debīls!
Offline
PASSATizhi
28. Dec 2012, 10:51 #30

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

ZF 4HP22 ir kārbas tips. kodam vel klāt jābūt.
Offline
cipargalva
28. Dec 2012, 10:52 #31

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6721

Braucu ar: quattro

Debīls vai ne debīls, bet 4. mēnesi pašam jāties bez rezultātiem - tā jau ir sava veida diagnoze.
Sen jau būtu aizdzinis uz automātu servisu vai iemetis manuāli...
Bet paga, tur tak remonts var pārsniegt pašas lamatas vērtību

[ Šo ziņu laboja cipargalva, 28 Dec 2012, 10:52:20 ]

Offline
TOSOLS
28. Dec 2012, 10:55 #32

Kopš: 25. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 391

Braucu ar: BMW e39


28 Dec 2012, 10:47:37 Belluuns rakstīja:
ieteiktu šajā forumā neko nopietnāku par biezpiena ķeksēšanu no aizādas nerakstīt, jo jebkurā gadījumā piešķirs diagnozi - debīls!


Offline
TOSOLS
28. Dec 2012, 10:57 #33

Kopš: 25. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 391

Braucu ar: BMW e39


28 Dec 2012, 10:52:00 cipargalva rakstīja:
Debīls vai ne debīls, bet 4. mēnesi pašam jāties bez rezultātiem - tā jau ir sava veida diagnoze.
Sen jau būtu aizdzinis uz automātu servisu vai iemetis manuāli...
Bet paga, tur tak remonts var pārsniegt pašas lamatas vērtību


4mēneši jājiens ir tāpēc ka laiks ir tikai naktīs no 6dienas uz 7dienu, vairāk nav laika, jo mājās darba dienās esmu 4h ne vairāk...
Offline
Montana
28. Dec 2012, 10:58 #34

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10721

Braucu ar: Šahs un mats !


28 Dec 2012, 10:52:00 cipargalva rakstīja:
Debīls vai ne debīls, bet 4. mēnesi pašam jāties bez rezultātiem - tā jau ir sava veida diagnoze.
Sen jau būtu aizdzinis uz automātu servisu vai iemetis manuāli...
Bet paga, tur tak remonts var pārsniegt pašas lamatas vērtību
a ko tu gribi teikt ? mašīna maksā 750Ls, ja saplīst kārba mašīna maksā 150ls(lūžņu cenu) tātad -600ls vai uzreiz tomātkārbas remonts recro -700ls (atlikusī atgūstamā vērtība 50ls(pus bāka)) ?, loģiski ir pisties pašam kamēr sanāk nevis izmest auto.
Offline
Czars
28. Dec 2012, 11:07 #35

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100


28 Dec 2012, 10:58:25 Montana rakstīja:

28 Dec 2012, 10:52:00 cipargalva rakstīja:
Debīls vai ne debīls, bet 4. mēnesi pašam jāties bez rezultātiem - tā jau ir sava veida diagnoze.
Sen jau būtu aizdzinis uz automātu servisu vai iemetis manuāli...
Bet paga, tur tak remonts var pārsniegt pašas lamatas vērtību
a ko tu gribi teikt ? mašīna maksā 750Ls, ja saplīst kārba mašīna maksā 150ls(lūžņu cenu) tātad -600ls vai uzreiz tomātkārbas remonts recro -700ls (atlikusī atgūstamā vērtība 50ls(pus bāka)) ?, loģiski ir pisties pašam kamēr sanāk nevis izmest auto.
Var iepist kapeiku, Sameklēt kārbu,kurvi,sajūtu utt + Darbs ~250ls un būs Manuāls. Atlikusī vērtība 400ls, sanāk i nodoklim i izgāst
Pa 499Ls notirgot topikā auto izvēle ziemai līdz 500ls

[ Šo ziņu laboja Czar, 28 Dec 2012, 11:07:50 ]

Offline
cipargalva
28. Dec 2012, 11:09 #36

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6721

Braucu ar: quattro


28 Dec 2012, 10:58:25 Montana rakstīja:

28 Dec 2012, 10:52:00 cipargalva rakstīja:
Debīls vai ne debīls, bet 4. mēnesi pašam jāties bez rezultātiem - tā jau ir sava veida diagnoze.
Sen jau būtu aizdzinis uz automātu servisu vai iemetis manuāli...
Bet paga, tur tak remonts var pārsniegt pašas lamatas vērtību
a ko tu gribi teikt ? mašīna maksā 750Ls, ja saplīst kārba mašīna maksā 150ls(lūžņu cenu) tātad -600ls vai uzreiz tomātkārbas remonts recro -700ls (atlikusī atgūstamā vērtība 50ls(pus bāka)) ?, loģiski ir pisties pašam kamēr sanāk nevis izmest auto.



Uz priekšu, meistari.

[ Šo ziņu laboja cipargalva, 28 Dec 2012, 11:11:55 ]

Offline
markelis
28. Dec 2012, 11:11 #37

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 13002

Braucu ar: eFku

nja bmw tas i pacots.
Offline
TOSOLS
28. Dec 2012, 11:37 #38

Kopš: 25. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 391

Braucu ar: BMW e39

ņjāā, te laikam neko vairāk kā kaku grūstīšanu sagaidīt nevar...
Offline
TOSOLS
28. Dec 2012, 11:38 #39

Kopš: 25. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 391

Braucu ar: BMW e39


28 Dec 2012, 11:37:00 user rakstīja:
dunduki te visi sanāk, ja tas būtu neBMW tad varētu dirsties, bet ar bmw nē? tiešām galvu esat saspieduši?
es senāk savam scirocco pats motoru ārā cēlu un 2 kārbas nomainīju - vispār nesapratu kā tas ir - vest auto uz servisu.. pats detaļas pirku un laukos mainīju visu.. neesmu jau kādus 8 gadus neko pats mainījis vairāk par spuldzīti, bet toreiz viss bija un būtu māja ar garāžu - papistos vēl kādreiz - sava veida laika pavadīšana! ir ok


+1
Offline
PASSATizhi
28. Dec 2012, 11:38 #40

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


28 Dec 2012, 11:37:00 user rakstīja:
dunduki te visi sanāk, ja tas būtu neBMW tad varētu dirsties, bet ar bmw nē? tiešām galvu esat saspieduši?
es senāk savam scirocco pats motoru ārā cēlu un 2 kārbas nomainīju - vispār nesapratu kā tas ir - vest auto uz servisu.. pats detaļas pirku un laukos mainīju visu.. neesmu jau kādus 8 gadus neko pats mainījis vairāk par spuldzīti, bet toreiz viss bija un būtu māja ar garāžu - papistos vēl kādreiz - sava veida laika pavadīšana! ir ok


ooo, dažreiz Tu pat mēģini sevi pasniegt kā normālu keksu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo