Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 119 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 20

AutorsZiņojums
mc
22. Dec 2011, 13:00 #18481

Kopš: 11. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 48014

Braucu ar: lēnu žurciņu

sasledz shitaa un lieto. aaatri eerti un vienkaarshi



-----------------


Offline
gringo
22. Dec 2011, 13:00 #18482

Kopš: 27. Oct 2011

No: Valmiera

Ziņojumi: 60

Braucu ar: pirkstu pa karti


22 Dec 2011, 12:49:18 autobusavaditajs rakstīja:

22 Dec 2011, 12:47:19 gringo rakstīja:

22 Dec 2011, 11:04:55 gringo rakstīja:
palīgā palīdziet izlemt , nobeidzās motoram šāles, buņdža ir tiešām labā stāvoklī , tagad jaizlemj ko likt vietā svārstos starp 3 iespējām 1. 2.0l 2. 2.5l 3. 2.8l bet nezinu kas labāks kas ko cik ēd cik izturīgs pret smagu kāju utt. kādus ieteikumus lūdzu.. e36coupe 318is


V8 no e38/e39
cik naudas, to ari liec - 2.0 nevienam nevajag, visi met ara, 2.8 bus pa dargo

v8 netā sūdīgāka doma no e39 piemēram 2.8l ar manu is kārbu dabū kopā? cik reāli ēēd tas 2.8L cerība 300ls izbraukt cauri
Offline
mc
22. Dec 2011, 13:01 #18483

Kopš: 11. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 48014

Braucu ar: lēnu žurciņu


22 Dec 2011, 12:56:56 bang-bang rakstīja:

22 Dec 2011, 12:50:22 mcgh rakstīja:
iedod preciizu linku uz tieshi taadu kaads Tev ir.


izskatās, ka tas arī ir tas.

aizrakstīšu ražotājam, vai nevar man samainīt uz kādu eiropai domātu
vinjam pie kontakta nav taada maza melna kastiite ? kurai viena puse kontaktaa sprauzhas, otra tanii taisnotajaaa ?

-----------------


Offline
bang-bang
22. Dec 2011, 13:03 #18484

Kopš: 11. Jun 2010

Ziņojumi: 1770

Braucu ar: foršu bembuku


22 Dec 2011, 13:01:15 mcgh rakstīja:
vinjam pie kontakta nav taada maza melna kastiite ? kurai viena puse kontaktaa sprauzhas, otra tanii taisnotajaaa ?


nē, nav gan.


22 Dec 2011, 13:00:04 mcgh rakstīja:
sasledz shitaa un lieto. aaatri eerti un vienkaarshi



Tu nopietni vai smejies par mani? ja nopietni, tad kā tā saslēgšana notiktu? tač ne jau blakus rozetēs?

[ Šo ziņu laboja bang-bang, 22 Dec 2011, 13:03:55 ]

Offline
mc
22. Dec 2011, 13:06 #18485

Kopš: 11. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 48014

Braucu ar: lēnu žurciņu


22 Dec 2011, 13:03:29 bang-bang rakstīja:

22 Dec 2011, 13:01:15 mcgh rakstīja:
vinjam pie kontakta nav taada maza melna kastiite ? kurai viena puse kontaktaa sprauzhas, otra tanii taisnotajaaa ?


nē, nav gan.


22 Dec 2011, 13:00:04 mcgh rakstīja:
sasledz shitaa un lieto. aaatri eerti un vienkaarshi



Tu nopietni vai smejies par mani? ja nopietni, tad kā tā saslēgšana notiktu? tač ne jau blakus rozetēs?
nopietni tam ir jaastraadaa. suudiigakajaa gadiijumaa Tev buus izcepts taisnotaajs.

katram patereetaajam ir divi vadi
kopaa 4
no katra patereetaaja vienu vadu savieno savaa starpaa, un divus atlikushos kontaktaa spraud.

-----------------


Offline
matrixxxx
22. Dec 2011, 13:09 #18486

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem


22 Dec 2011, 12:44:14 autobusavaditajs rakstīja:
400w lampas pa sturiem toch nemetajas, taa tada jau lustra sanak

Meetaajas gan 400W gan 200W "spuldziites", laikam abas naatrija ;p

Tak kjeedee kaartiigu R un miers maajaas. Viens taads reguleejams kautkur meetaajas. Tik neesmu taadaa slodzee meegjinaajis likt, bet vajadzeetu tureet.

Karoche leetaak (lasiit eertaak) to gludekli izmest.
Offline
mc
22. Dec 2011, 13:18 #18487

Kopš: 11. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 48014

Braucu ar: lēnu žurciņu


22 Dec 2011, 13:15:53 user rakstīja:

22 Dec 2011, 13:00:04 mcgh rakstīja:
sasledz shitaa un lieto. aaatri eerti un vienkaarshi

[IMG]htt//lh6.googleusercontent.com/-CGFk5AExPos/TvMORCAGOxI/AAAAAAAAALw/Pn3M2k39On4/s428/Untitled.jpg[/IMG]


bet tad arī tosteri nevajag uz 110 V dabūt

a) nee
b)


-----------------


Offline
matrixxxx
22. Dec 2011, 13:19 #18488

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem


22 Dec 2011, 13:06:06 mcgh rakstīja:
nopietni tam ir jaastraadaa. suudiigakajaa gadiijumaa Tev buus izcepts taisnotaajs.

katram patereetaajam ir divi vadi
kopaa 4
no katra patereetaaja vienu vadu savieno savaa starpaa, un divus atlikushos kontaktaa spraud.

Nemelo un nejauc sievietei galvu.
90%, ka tur katram taisnotaajam naak 3 vadi.
Es neteikshu, kas tas par tresho vadu, jo tad buus jautaajums "un tad tas zaljais man jaabaazj pukju podaa ? "

PS., Bang-bang, atvaino par muusu spamu. Vieglaak to verkji buus izsviest.
Offline
mc
22. Dec 2011, 13:20 #18489

Kopš: 11. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 48014

Braucu ar: lēnu žurciņu

jaa aizmirsu. zaljo vadu neaiztiec!

-----------------


Offline
bang-bang
22. Dec 2011, 13:21 #18490

Kopš: 11. Jun 2010

Ziņojumi: 1770

Braucu ar: foršu bembuku

nu briesmīgi vispār, es negribu izsviest, man žēl

emm, tā nevarētu būt kļūda tie 400W, jo uz pluss/mīnuss līdzīga taisnotāja (cita firma, cits pārklājums, bet diez vai tas kaut ko tik ļoti ietekmē ) ir rakstīts 47W, vēl uz cita 18W tur gan ir arī 220-240V, ja tas ko maina, bet liekas paliela atšķirība :neko nesaprotu:
Offline
Instigater
22. Dec 2011, 13:29 #18491

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW


22 Dec 2011, 00:16:54 autobusavaditajs rakstīja:

22 Dec 2011, 00:00:40 uldens1 rakstīja:

21 Dec 2011, 23:59:10 autobusavaditajs rakstīja:

21 Dec 2011, 18:14:05 Berlusconi rakstīja:
dots:

1. E34 540 1993
2. Tosols līmenī
3. Motora temp līmenī
4. Ne-klima
5. Kondiška

Problēma
Pūs ļooooti remdenu gaisu pat tad, ja ir uzgriezts temp uz max.

Kas var būt par lietu?

Paldies!

aizaugusi ciet pecka, kas ir pilnigi normali prieksh tik veca auto, kas pietam ir pedejos savus gadus braukts ar tosolu...
pirmos gadus doma brauca ar udeni

udenim ir lielaka ipatneja siltumietilpiba un gan labak dzesesies, gan labak pecka sildis kaa ar tosolu sistema.
Pirmos gadus un sava dzimtene, ganjau tika braukts ar normalu dzeses skidrumu (kvalitativu antifrizu), nevis agresivu (pret Al un plastmasu) dzeses skidruma imitaciju ar nosaukumu tosols...
Kā man besī šitie gudrīši, kas domā, ka visu zin un tikai pļūtī! Kur tu Latvijā vēl īstu tosolu varēsi iegādāt? IMHO tikai lauksaimniecības tehnikas specializētajā veikalā, visur citur tikai antifrīzu vien var dabūt, bet krāsa var būt kaut čuru dzeltenā, ja ražotājs tā ir vēlējies.
Offline
gringo
22. Dec 2011, 13:43 #18492

Kopš: 27. Oct 2011

No: Valmiera

Ziņojumi: 60

Braucu ar: pirkstu pa karti


22 Dec 2011, 13:00:30 gringo rakstīja:

22 Dec 2011, 12:49:18 autobusavaditajs rakstīja:

22 Dec 2011, 12:47:19 gringo rakstīja:

22 Dec 2011, 11:04:55 gringo rakstīja:
palīgā palīdziet izlemt , nobeidzās motoram šāles, buņdža ir tiešām labā stāvoklī , tagad jaizlemj ko likt vietā svārstos starp 3 iespējām 1. 2.0l 2. 2.5l 3. 2.8l bet nezinu kas labāks kas ko cik ēd cik izturīgs pret smagu kāju utt. kādus ieteikumus lūdzu.. e36coupe 318is


V8 no e38/e39
cik naudas, to ari liec - 2.0 nevienam nevajag, visi met ara, 2.8 bus pa dargo

v8 netā sūdīgāka doma no e39 piemēram 2.8l ar manu is kārbu dabū kopā? cik reāli ēēd tas 2.8L cerība 300ls izbraukt cauri
Offline
Instigater
22. Dec 2011, 15:09 #18493

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

pēc 1.8is ieliekot 2.0 būsi ļoti nelaimīgs, ies tāpat, tikai rīs vairāk un arī vadāmība būs biš sūdīgāka dēļ lielākas masas uz priekšējo asi. Ja man būtu tāds jautājums kā Tev, tad es to pašu is vien liktu atpakaļ.
Offline
uldens1
22. Dec 2011, 15:19 #18494

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16740

Braucu ar:


22 Dec 2011, 15:09:34 Instigater rakstīja:
pēc 1.8is ieliekot 2.0 būsi ļoti nelaimīgs, ies tāpat, tikai rīs vairāk un arī vadāmība būs biš sūdīgāka dēļ lielākas masas uz priekšējo asi. Ja man būtu tāds jautājums kā Tev, tad es to pašu is vien liktu atpakaļ.
piekritu,viens no labakajiem motoriem ieks e36 ir is
Offline
gringo
22. Dec 2011, 15:22 #18495

Kopš: 27. Oct 2011

No: Valmiera

Ziņojumi: 60

Braucu ar: pirkstu pa karti


22 Dec 2011, 15:09:34 Instigater rakstīja:
pēc 1.8is ieliekot 2.0 būsi ļoti nelaimīgs, ies tāpat, tikai rīs vairāk un arī vadāmība būs biš sūdīgāka dēļ lielākas masas uz priekšējo asi. Ja man būtu tāds jautājums kā Tev, tad es to pašu is vien liktu atpakaļ.

Nu tev ir taisnība par to 2.0l ,bet ir nelaime tāda ka to is īsti nevar dabūt un ja ir grab un cipars neatdekvāts bet ju tu man vari ieteik kur varētu dabūt normālu is tad nedomājot ieliktu jo nav nekas jāpārbūve un būtu jau man 3 is pēc kārtas
Offline
Instigater
22. Dec 2011, 16:12 #18496

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Kas tad esošajam motoram noticies? Vai tad galīgi nevar saremontēt?
Offline
gringo
22. Dec 2011, 16:21 #18497

Kopš: 27. Oct 2011

No: Valmiera

Ziņojumi: 60

Braucu ar: pirkstu pa karti


22 Dec 2011, 16:12:46 Instigater rakstīja:
Kas tad esošajam motoram noticies? Vai tad galīgi nevar saremontēt?

nu lieta taada ka shaales apraava nezinu vai ir vērts ko darīt bet motors bija vienkārshi super gaaja labi needa neko lielāka beeda ka pirms 2men atjaunoja galvu
Offline
Puika
22. Dec 2011, 16:22 #18498

Kopš: 25. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2509

Braucu ar: Divriteni

Tā jau, laikam, ir, ka mūsdienās ir krutāk nopirkt šrotā citu dzinēju nevis esošajam slīdgultņus nomainīt
Offline
zzips
22. Dec 2011, 16:22 #18499

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 28219

Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju

Vai powerā nav kāds kas var nodiagnosticēt 2007 gada toyota LC.

-----------------
*Keep going..... It will all make sense soon
Offline
gringo
22. Dec 2011, 16:25 #18500

Kopš: 27. Oct 2011

No: Valmiera

Ziņojumi: 60

Braucu ar: pirkstu pa karti


22 Dec 2011, 16:22:29 Puika rakstīja:
Tā jau, laikam, ir, ka mūsdienās ir krutāk nopirkt šrotā citu dzinēju nevis esošajam slīdgultņus nomainīt

istaasti aptuvenās izmaksas to darot jo nav man žeel nomainīt jo motors tad bus pārkrāmēts no a līdz z ,nav mainītas 2 lietas šāles un virzuļi viss pārējais max 1.5 gadus lietots kompresija visos vieaada
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo