Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 150 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 20

AutorsZiņojums
uldens1
14. Aug 2011, 23:41 #14821

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16699

Braucu ar:


14 Aug 2011, 23:27:21 MatissC rakstīja:
ja jau par atslegam.
vw touran ir 2 atslegas, ar vienu viss ok, bet otrai ir taa, ka ar pogaam atslegt nevar masinu, tikai ar roku liekot sledzenee atslegu. bet piedarbinaat var(znacit nav taa ka bateriju vaina, jo tad jau imobilaizers nesancetu?)

imo ar bateriju nav sakara
Offline
hasans
15. Aug 2011, 01:18 #14822

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7699

Braucu ar:

Ko nozīmē ZF kārba?
Offline
Dzvile
15. Aug 2011, 02:39 #14823

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


15 Aug 2011, 01:18:07 hasans rakstīja:
Ko nozīmē ZF kārba?


ZF Friedrichshafen AG ,firmas nosaukums un tikai.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
Kalnz
15. Aug 2011, 10:56 #14824

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14348

Braucu ar:

Kādai reduktora attiecībai būtu jābūt uz e36, 2.8, `97, automāta?!
Offline
IELEJAM
15. Aug 2011, 11:01 #14825

Kopš: 28. Jan 2008

Ziņojumi: 3266

Braucu ar: prieku

Ar ko atšķirās grand voyager no town&country?
Offline
kexxx
15. Aug 2011, 11:04 #14826

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12918

Braucu ar:

bremzhu suportam laika gaitaa ir nepareizi izdilusi taa plakne, ar kuru tiek piespiests bremzhu klucis pie diska, taa rezultaataa kluchi nevienmerigi dilst. Varbut kads zin kadu metalapstrades kantori, kur varetu to virsmu pielabot (drosi vien ar frezi)? Ideali, ja pardaugavaa
Offline
Edzhhhaa
15. Aug 2011, 11:12 #14827

Kopš: 25. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 684

Braucu ar: e60/e53/e36

pec prieksejas durvju mainjas e39 nestrada no pults atversana tikai ar atslegu! parejam durvim vis ok! bet aizversana strada visam ok! kas par vainu?
Offline
Dzvile
15. Aug 2011, 11:35 #14828

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


15 Aug 2011, 11:01:59 IELEJAM rakstīja:
Ar ko atšķirās grand voyager no town&country?


Nearko,tas pats kas Alhambra-Galaxy-Sharan.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
IELEJAM
15. Aug 2011, 11:40 #14829

Kopš: 28. Jan 2008

Ziņojumi: 3266

Braucu ar: prieku


15 Aug 2011, 11:35:21 Dzvile rakstīja:

15 Aug 2011, 11:01:59 IELEJAM rakstīja:
Ar ko atšķirās grand voyager no town&country?


Nearko,tas pats kas Alhambra-Galaxy-Sharan.


Ok, tad uzreiz seko nākamais jautājums. Kas nez ģimenes vizināšanai labāk, 2.8 merša CRD, vai 3.3, 3.8 + laba gāzes iekārta?
Offline
uldens1
15. Aug 2011, 11:42 #14830

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16699

Braucu ar:


15 Aug 2011, 11:40:44 IELEJAM rakstīja:

15 Aug 2011, 11:35:21 Dzvile rakstīja:

15 Aug 2011, 11:01:59 IELEJAM rakstīja:
Ar ko atšķirās grand voyager no town&country?


Nearko,tas pats kas Alhambra-Galaxy-Sharan.


Ok, tad uzreiz seko nākamais jautājums. Kas nez ģimenes vizināšanai labāk, 2.8 merša CRD, vai 3.3, 3.8 + laba gāzes iekārta?
kads merša CRD No kura laika voyageriem nak MB motori
Offline
Ch
15. Aug 2011, 11:44 #14831

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4355

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


15 Aug 2011, 10:56:45 Kalnz rakstīja:
Kādai reduktora attiecībai būtu jābūt uz e36, 2.8, `97, automāta?!

3.91

source: http://www.bokchoys.com/differential/GearRatios.htm
Offline
Dzvile
15. Aug 2011, 11:46 #14832

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


15 Aug 2011, 11:42:46 uldens1 rakstīja:

15 Aug 2011, 11:40:44 IELEJAM rakstīja:

15 Aug 2011, 11:35:21 Dzvile rakstīja:

15 Aug 2011, 11:01:59 IELEJAM rakstīja:
Ar ko atšķirās grand voyager no town&country?


Nearko,tas pats kas Alhambra-Galaxy-Sharan.


Ok, tad uzreiz seko nākamais jautājums. Kas nez ģimenes vizināšanai labāk, 2.8 merša CRD, vai 3.3, 3.8 + laba gāzes iekārta?
kads merša CRD No kura laika voyageriem nak MB motori

+,nekad viņiem nav bijis merša dzinējs.
A par to vizināšanu,tad jau labāk 3.8 ar gāzi.
Tas 3.3 motors rij un neiet,viņu dīzelis tas pats.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
uldens1
15. Aug 2011, 11:48 #14833

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16699

Braucu ar:

voyageriem nak VM itaļu dizelis
Offline
Kalnz
15. Aug 2011, 11:53 #14834

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14348

Braucu ar:


15 Aug 2011, 11:44:25 Ch rakstīja:

15 Aug 2011, 10:56:45 Kalnz rakstīja:
Kādai reduktora attiecībai būtu jābūt uz e36, 2.8, `97, automāta?!

3.91

source: http://www.bokchoys.com/differential/GearRatios.htm


3.15 tak var mest virsū, vai ne?!

Būs labāks uzrāviens? Bet uz šosejas lielāki apgriezieni?
Offline
Dzvile
15. Aug 2011, 11:57 #14835

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


15 Aug 2011, 11:48:59 uldens1 rakstīja:
voyageriem nak VM itaļu dizelis


Vai tad 4 un 5 paaudzei nebija kaut kas ar Mitsubishi saistīts? Kaut ko pa ausu galam esmu dzirdējis.

Bet tāpat,es to vojageri ar dīzeli neņemtu,patēriņš pa lielu uz to smago būdu.
3.8 ar gāzi ir OK.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
uldens1
15. Aug 2011, 12:01 #14836

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16699

Braucu ar:


15 Aug 2011, 11:57:57 Dzvile rakstīja:

15 Aug 2011, 11:48:59 uldens1 rakstīja:
voyageriem nak VM itaļu dizelis


Vai tad 4 un 5 paaudzei nebija kaut kas ar Mitsubishi saistīts? Kaut ko pa ausu galam esmu dzirdējis.

Bet tāpat,es to vojageri ar dīzeli neņemtu,patēriņš pa lielu uz to smago būdu.
3.8 ar gāzi ir OK.
Kad pajauc to motoru tad virsu lieliem aluminija burtiem ir VM Cik esmu pabraucis iet tiri ok tie dzinejie,pa pateriņu neesmu lietas kursa.Bet domaju uz šo bridi gaze tiešam butu izdevigakais
Offline
Ch
15. Aug 2011, 12:02 #14837

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4355

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


15 Aug 2011, 11:53:45 Kalnz rakstīja:

15 Aug 2011, 11:44:25 Ch rakstīja:

15 Aug 2011, 10:56:45 Kalnz rakstīja:
Kādai reduktora attiecībai būtu jābūt uz e36, 2.8, `97, automāta?!

3.91

source: http://www.bokchoys.com/differential/GearRatios.htm


3.15 tak var mest virsū, vai ne?!

Būs labāks uzrāviens? Bet uz šosejas lielāki apgriezieni?


otrādi! sūdīgāks rāviens un mazāki apgriezieni uz šosejas
Offline
Kalnz
15. Aug 2011, 12:03 #14838

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14348

Braucu ar:


15 Aug 2011, 12:02:42 Ch rakstīja:

15 Aug 2011, 11:53:45 Kalnz rakstīja:

15 Aug 2011, 11:44:25 Ch rakstīja:

15 Aug 2011, 10:56:45 Kalnz rakstīja:
Kādai reduktora attiecībai būtu jābūt uz e36, 2.8, `97, automāta?!

3.91

source: http://www.bokchoys.com/differential/GearRatios.htm


3.15 tak var mest virsū, vai ne?!

Būs labāks uzrāviens? Bet uz šosejas lielāki apgriezieni?


otrādi! sūdīgāks rāviens un mazāki apgriezieni uz šosejas


ptfu, pareizi
Offline
IELEJAM
15. Aug 2011, 12:17 #14839

Kopš: 28. Jan 2008

Ziņojumi: 3266

Braucu ar: prieku

Paldies visiem, tiku nedaudz apgaismots un nezin kādēļ biju iedomājies, ka Voyagerim pēc Chrysler un Daimler apvienošanas nāk MB dīzeļi. Tad sākšu pētīt 3.8 bendzīnniekus
Offline
marihuans
15. Aug 2011, 12:31 #14840

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23186

Braucu ar: 4 x 666

kādas atsauksmes par E63 645? Ko skatīties pērkot?

-----------------
T: 203-65-203
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo