Online

Pašreiz BMWPower skatās 103 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 20

AutorsZiņojums
kapeikpisejs
03. Aug 2011, 01:56 #14441

Kopš: 30. Jun 2011

Ziņojumi: 670

Braucu ar:

Tukšgaitā lēkā apgriezieni, nokrītās līdz kādiem 600, uzkāpj lielāki, ik pa laikam palielinās diapazons, pat līdz kādiem 1.2-1.5k rpm.

Jāmeklē jau gaisa masas mērītājs? Mopēds e36 2.5 vanos.
Offline
KeX
03. Aug 2011, 02:34 #14442

Kopš: 24. Feb 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 6693

Braucu ar: Turbinizētu e36 un bobiku

Diezgan vispārīgs jautājums!
Tiko pēc galvas noņemšanas un vārstu slīpēšanas, salikšanas atpakaļ tika izsecināts ka kompresija tā pat nav, vaina atklāta ka uzliekot sadalenes vārsti paliek vaļā (protams ar kulakiem uz augšu)!

Tad nu jautājums tāds, ko darīt ar tiem kompensātoriem, viņi mazgājās vai kas
Izskatās šādi
Offline
Driver
03. Aug 2011, 03:48 #14443

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

+ tai skaita ari vecs benzins ja kas, pie manis ir pieejamas ari zondes.

02 Aug 2011, 18:21:59 kexxx rakstīja:

02 Aug 2011, 18:14:14 runiigais rakstīja:
e36 ar m50b25 dzinēju shn gāju TA.auto gadu stāvējis nekustināts. atgāzēs parādīja CO 4,2%. autiņš arī ik pa laikam rīstās un liekas ka strebj vairāk.jautājums vai pie vainas būs tikai zonde vai vēl kas cits var būt.izpūtējs it kā vesels.


gaisa masas mērītājs arī var būt pie vainas...

nu un vēl n-tie iemesli


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
03. Aug 2011, 03:53 #14444

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Tev nepaveicas, kapeikpisej
pec visa stasta izlasishanas izklausas, ka beigts bus abs bloks - 400ls jauns un 80-150 lietots un bez jebkadam garantijam...
Gribi 100% garantiju, nomaini auto!
bet ja neesi samainijis vel nevienu deveju, tad ko tu gribi no mums?

02 Aug 2011, 23:42:31 lybex rakstīja:
Sveicināti spečuki !!

Problēma itkā diezgan izplatīta : Nestrādā ABS, pretislīdēšana. Bet ir āķis, ziemā un dažreiz mitrā laikā nestrādā arī spidometrs. Vasarā 99% strādā spidometrs, arī ja nestrādā, tad pēc pāris minūtēm braukšanas tomēr sāk rādīt un turpina to darīt. PArastā atbilde ir ABS devēji, ABS bloks ! Bet ņemot vērā to, ka ziemā spidometrs nestrādā, vasarā strādā, dažreiz mitrā laikā nestrādā domāju, ka drīzāk problēma ir kkur vados starp devēju un bloku. Zinu, ka kapeikpisēji nav cieņā, bet tomēr nav nekādas velmes nopirkt ntos ABS devējus (diagnostikā kompis uzrāda 3 biegtus, dažreiz 1) Kāds no viņiem visticamāk ir miris, bet man ir ļoti lielas aizdomas, ka aizmugurējais kreisais un abs bloks varētu būt veseli, jo spidometrs strādā vasarā bez nekādiem gļukiem.

Problēmu izskaidroju, tagad vēlos uzzināt kurš ir spējīgs veikt tādu dieagnostiku, lai viasmaz pa 99% zinātu kas tieši jāpērk/ jātaisa. Kā jau minēju nav jēgas no tā, ka kā lielākajā daļā servisu nolasīs kļudu - pateiks nomaini to to un to devēju, ja neies tas tad vēl restaurē abs bloku. Un ja tas viss vēl nepalīdzēs līdz galam tad būšu rupji sakot izmetis miskastē 200+ ls.

Auto ir BMW 523i, manual, tourings. 1999g. ja nemaldos 2008 gadā ievests no Itālijas. IEspējams itālijas karstais klimats sačakarējis kaut kur vadiem izdolāciju vai kkas tāds un tagad LV daba liek dačikiem ārdīties ?!


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
03. Aug 2011, 03:57 #14445

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


03 Aug 2011, 01:56:15 kapeikpisejs rakstīja:
Tukšgaitā lēkā apgriezieni, nokrītās līdz kādiem 600, uzkāpj lielāki, ik pa laikam palielinās diapazons, pat līdz kādiem 1.2-1.5k rpm.

Jāmeklē jau gaisa masas mērītājs? Mopēds e36 2.5 vanos.

jamekle uzreiz vesels motors sboraa, ar iespeju izbraukt!
meritajs ir deficits un ko darisi, ja problema tapat izradisies citur?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
vadims
03. Aug 2011, 08:44 #14446

Kopš: 27. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 1951

Braucu ar: piedziņu


03 Aug 2011, 02:34:58 KeX rakstīja:
Diezgan vispārīgs jautājums!
Tiko pēc galvas noņemšanas un vārstu slīpēšanas, salikšanas atpakaļ tika izsecināts ka kompresija tā pat nav, vaina atklāta ka uzliekot sadalenes vārsti paliek vaļā (protams ar kulakiem uz augšu)!

Tad nu jautājums tāds, ko darīt ar tiem kompensātoriem, viņi mazgājās vai kas
Izskatās šādi

Kas tieši tev kompensātoros nepatīk? Mazgāt viņus nav jēga. Jauns maksā 4-5.5ls./gb. Pareizi esat salikuši ķēdes/siksnas

[ Šo ziņu laboja vadims, 03 Aug 2011, 08:45:04 ]

Offline
KeX
03. Aug 2011, 13:12 #14447

Kopš: 24. Feb 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 6693

Braucu ar: Turbinizētu e36 un bobiku


03 Aug 2011, 08:44:46 vadims rakstīja:

03 Aug 2011, 02:34:58 KeX rakstīja:
Diezgan vispārīgs jautājums!
Tiko pēc galvas noņemšanas un vārstu slīpēšanas, salikšanas atpakaļ tika izsecināts ka kompresija tā pat nav, vaina atklāta ka uzliekot sadalenes vārsti paliek vaļā (protams ar kulakiem uz augšu)!

Tad nu jautājums tāds, ko darīt ar tiem kompensātoriem, viņi mazgājās vai kas
Izskatās šādi
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSz8mQe...Et6PgG9aJ0ssbddU
Kas tieši tev kompensātoros nepatīk? Mazgāt viņus nav jēga. Jauns maksā 4-5.5ls./gb. Pareizi esat salikuši ķēdes/siksnas
viss ir taka vajag, vnk uzgriez jau kulas augšā un viņi stāv vaļā! kompensators nospiež jau vārstu, domāju ka sasprūdis un jāizmazgā!
Offline
uldens1
03. Aug 2011, 13:16 #14448

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16679

Braucu ar:


03 Aug 2011, 13:12:51 KeX rakstīja:

03 Aug 2011, 08:44:46 vadims rakstīja:

03 Aug 2011, 02:34:58 KeX rakstīja:
Diezgan vispārīgs jautājums!
Tiko pēc galvas noņemšanas un vārstu slīpēšanas, salikšanas atpakaļ tika izsecināts ka kompresija tā pat nav, vaina atklāta ka uzliekot sadalenes vārsti paliek vaļā (protams ar kulakiem uz augšu)!

Tad nu jautājums tāds, ko darīt ar tiem kompensātoriem, viņi mazgājās vai kas
Izskatās šādi
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSz8mQe...Et6PgG9aJ0ssbddU
Kas tieši tev kompensātoros nepatīk? Mazgāt viņus nav jēga. Jauns maksā 4-5.5ls./gb. Pareizi esat salikuši ķēdes/siksnas
viss ir taka vajag, vnk uzgriez jau kulas augšā un viņi stāv vaļā! kompensators nospiež jau vārstu, domāju ka sasprūdis un jāizmazgā!
tas ir normali,pec remonta ilgak japastarte lai lieko eļļu izspaida no kompensatora un pamazam aizies.No sakuma neies visi stobri,bet paris minušu laika nostabilizesies
Online
KeX
03. Aug 2011, 13:21 #14449

Kopš: 24. Feb 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 6693

Braucu ar: Turbinizētu e36 un bobiku


03 Aug 2011, 13:16:28 uldens1 rakstīja:
tas ir normali,pec remonta ilgak japastarte lai lieko eļļu izspaida no kompensatora un pamazam aizies.No sakuma neies visi stobri,bet paris minušu laika nostabilizesies
biju pielaidis un tā pat negāja! parūca labu laiciņu
Offline
uldens1
03. Aug 2011, 13:23 #14450

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16679

Braucu ar:


03 Aug 2011, 13:21:40 KeX rakstīja:

03 Aug 2011, 13:16:28 uldens1 rakstīja:
tas ir normali,pec remonta ilgak japastarte lai lieko eļļu izspaida no kompensatora un pamazam aizies.No sakuma neies visi stobri,bet paris minušu laika nostabilizesies
biju pielaidis un tā pat negāja! parūca labu laiciņu
kapec tad doma ka varsts vaļa??Varbut gredzeni pizda
Online
KeX
03. Aug 2011, 13:25 #14451

Kopš: 24. Feb 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 6693

Braucu ar: Turbinizētu e36 un bobiku


03 Aug 2011, 13:23:34 uldens1 rakstīja:
kapec tad doma ka varsts vaļa??Varbut gredzeni pizda

biju noņēmis galvu uzlēju dīzeli uz vārstiem tecēja cauri kad kulaki bija augšā- noņēmu sadalenes netecēja vairs!

pēc tam saslīpēju vārstus uzliku atpakaļ ar visām sadelenēm nav kompresija, noņēmu nost sadalenes un bija kompresija!
Offline
Dzvile
03. Aug 2011, 13:25 #14452

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


03 Aug 2011, 13:12:51 KeX rakstīja:
viss ir taka vajag, vnk uzgriez jau kulas augšā un viņi stāv vaļā! kompensators nospiež jau vārstu, domāju ka sasprūdis un jāizmazgā!


Ja Tev viņi nav rupji ar smiltīm vai vēl kādu drazu aplipuši tad neko tur mazgāt nevajag,patiešām bezjēdzīgi.Eļļu virsū un gatavs,protams pārbaudi cik taisni Tu viņus tur sabāz.


P.S. Dažiem dzinējiem bija jāgaida kāds brīdis,pirms kompensatori iesēžas kur viņiem jābūt pēc salikšanas.

P.P.S. Tu tak neesi ieplūdniekus ar izplūdniekiem sajaucis.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
uldens1
03. Aug 2011, 13:26 #14453

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16679

Braucu ar:


03 Aug 2011, 08:35:18 OX rakstīja:
ir šeit kāds virpotājs?
PM
vajadzīgs šis


doma malkas skaldišanai???Man tads ir,ar cirvi iet atrak
Online
KeX
03. Aug 2011, 13:30 #14454

Kopš: 24. Feb 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 6693

Braucu ar: Turbinizētu e36 un bobiku


03 Aug 2011, 13:25:57 Dzvile rakstīja:

03 Aug 2011, 13:12:51 KeX rakstīja:
viss ir taka vajag, vnk uzgriez jau kulas augšā un viņi stāv vaļā! kompensators nospiež jau vārstu, domāju ka sasprūdis un jāizmazgā!


Ja Tev viņi nav rupji ar smiltīm vai vēl kādu drazu aplipuši tad neko tur mazgāt nevajag,patiešām bezjēdzīgi.Eļļu virsū un gatavs,protams pārbaudi cik taisni Tu viņus tur sabāz.


P.S. Dažiem dzinējiem bija jāgaida kāds brīdis,pirms kompensatori iesēžas kur viņiem jābūt pēc salikšanas.

P.P.S. Tu tak neesi ieplūdniekus ar izplūdniekiem sajaucis.
nekā virsū nav tik daudz notīriju!
nu tur šķībi viņu nemaz nevar ielikt
taču nēē, neesmu jau nekāds kLucifersss

p.s. a kā ir ar spaidīšanu? to jau labāk nedarīt kompensatoriem
Offline
uldens1
03. Aug 2011, 13:31 #14455

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16679

Braucu ar:

spaidi droši,neko nasapisisi
Online
ate12
03. Aug 2011, 15:03 #14456

Kopš: 25. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3

Braucu ar: 735 i e32

Elektro ķibele ... nezinu vai auto modelis ir svarīgs, bet ja nu kas 735 e32 ...

izklausās jau pavisam vienkārši, bet ... nerisinās ...
Gan faktiski, gan kompis met ārā, ka nedeg gabarīts ... priekša kreisā puse ...
Samainu lampu vienalga nedeg, noņemu patronu (kur spraužas lampiņa, pielieku pie lādētāja - viss deg - attiecīgi patronā nav vaina ...
Pielieku testeri rāda, diode iedegas, pielieku voltmetru rāda, neiedarbinātma kaut kas ap 12v ... lieku atpakaļ lampu nedeg ...
domāju saliekot vada galiņus jābūt dzirkstele, bet nav ... atkal voltmetru - tie paši 12 ...
Pieliekot lampiņu ar patronu un pamērot pie spailēm 0 v ... izņem lampu parādās atkal 12v ...
Karoč mistika ...
ak jā - beigās pie izslēgta slēdža vienalga rāda tos 12v, bet lampa nedeg ...
voltmetrs ok, tie paši rādītāji pie tuvās gaismas, bet tur viss notiek, drošinātājs ok, relejs ar noklikšķ ...

Ir kādas idejas - kur "augoni" meklēt ?
Paldies.

[ Šo ziņu laboja ate12, 03 Aug 2011, 15:04:28 ]

Offline
gvaido
03. Aug 2011, 15:11 #14457

Kopš: 20. Sep 2010

Ziņojumi: 292

Braucu ar: 330ci

Pagriežot aizdedzi parādas šada lietiņa


e36
interesē - kāpēc radās ka nav ēļļas, ja vakar tika nomainīta tā? Īsti nesaprotu.
Offline
KeX
03. Aug 2011, 15:12 #14458

Kopš: 24. Feb 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 6693

Braucu ar: Turbinizētu e36 un bobiku

noņēmi inspekciju?
Offline
zzips
03. Aug 2011, 15:12 #14459

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 28219

Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju

Viņš rāda ka eļā jāmaina

-----------------
*Keep going..... It will all make sense soon
Offline
Chainsaw
03. Aug 2011, 15:13 #14460

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 6537

Braucu ar: trimmeri

tas ir oil service interval rādījums, parējais google.lv
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo