Online

Pašreiz BMWPower skatās 24 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 20

AutorsZiņojums
BeeDoo
03. Jul 2011, 20:55 #13601

Kopš: 02. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 724

Braucu ar: E39, Mitsubishi Lancer 06`

Signalizācijai, kas uzstādīta E36, nav virsū nekādi numuri, bet ir interese par tās funkcijām.
Sastāv no 1 bloka kas ir smadzenes, 2 kur regulējas jūtība ar diviem slēdžiem un 3 ko es nezinu, tāda maza kastīte, kas bija novietota zem plastmasām pie rocenes.
Nekādu imoblaizeru man nav, itkā.
Un vēl viena lieta, ka no signalizācijas uz katra loga slēdzi nāk pa vienam vadam.
Signalizācijas pultiņa:

Kāds varētu man izskaidrot kas tā pa trešo kasti un kāpēc vilkti vadi uz logiem, ja man aizslēdzot ar pultiņu tāpat nekas automātiski neaizveras.
Offline
roliks
03. Jul 2011, 20:56 #13602

Kopš: 25. Jan 2003

Ziņojumi: 2775

Braucu ar: neizgrieztu dpf un EX80**


03 Jul 2011, 19:26:23 Turbomen rakstīja:
kads var iedot kadus kontaktus kur var nodot katalizatorus normali?


+1 man arī vajag
Offline
Driver
03. Jul 2011, 21:05 #13603

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


03 Jul 2011, 20:55:42 BeeDoo rakstīja:
Signalizācijai, kas uzstādīta E36, nav virsū nekādi numuri, bet ir interese par tās funkcijām.
Sastāv no 1 bloka kas ir smadzenes, 2 kur regulējas jūtība ar diviem slēdžiem un 3 ko es nezinu, tāda maza kastīte, kas bija novietota zem plastmasām pie rocenes.
Nekādu imoblaizeru man nav, itkā.
Un vēl viena lieta, ka no signalizācijas uz katra loga slēdzi nāk pa vienam vadam.
Signalizācijas pultiņa:

Kāds varētu man izskaidrot kas tā pa trešo kasti un kāpēc vilkti vadi uz logiem, ja man aizslēdzot ar pultiņu tāpat nekas automātiski neaizveras.


gruti bus komentet to, ko kads likrocigi ir salicis, jo pec pults ir skaidrs kada siga virsu, bet kapec ir vilkti uz logiem hvz.
lai stradatu funkcija "komforts" taa darit nav vajadzigs...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
BeeDoo
03. Jul 2011, 21:11 #13604

Kopš: 02. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 724

Braucu ar: E39, Mitsubishi Lancer 06`


03 Jul 2011, 21:05:47 Driver rakstīja:

03 Jul 2011, 20:55:42 BeeDoo rakstīja:
Signalizācijai, kas uzstādīta E36, nav virsū nekādi numuri, bet ir interese par tās funkcijām.
Sastāv no 1 bloka kas ir smadzenes, 2 kur regulējas jūtība ar diviem slēdžiem un 3 ko es nezinu, tāda maza kastīte, kas bija novietota zem plastmasām pie rocenes.
Nekādu imoblaizeru man nav, itkā.
Un vēl viena lieta, ka no signalizācijas uz katra loga slēdzi nāk pa vienam vadam.
Signalizācijas pultiņa:

Kāds varētu man izskaidrot kas tā pa trešo kasti un kāpēc vilkti vadi uz logiem, ja man aizslēdzot ar pultiņu tāpat nekas automātiski neaizveras.


gruti bus komentet to, ko kads likrocigi ir salicis, jo pec pults ir skaidrs kada siga virsu, bet kapec ir vilkti uz logiem hvz.
lai stradatu funkcija "komforts" taa darit nav vajadzigs...

a kas tā trešā pa kastīti ir? kāda funkcija tai?
Offline
nagla
03. Jul 2011, 21:32 #13605

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


03 Jul 2011, 21:11:53 BeeDoo rakstīja:

03 Jul 2011, 21:05:47 Driver rakstīja:

03 Jul 2011, 20:55:42 BeeDoo rakstīja:
Signalizācijai, kas uzstādīta E36, nav virsū nekādi numuri, bet ir interese par tās funkcijām.
Sastāv no 1 bloka kas ir smadzenes, 2 kur regulējas jūtība ar diviem slēdžiem un 3 ko es nezinu, tāda maza kastīte, kas bija novietota zem plastmasām pie rocenes.
Nekādu imoblaizeru man nav, itkā.
Un vēl viena lieta, ka no signalizācijas uz katra loga slēdzi nāk pa vienam vadam.
Signalizācijas pultiņa:

Kāds varētu man izskaidrot kas tā pa trešo kasti un kāpēc vilkti vadi uz logiem, ja man aizslēdzot ar pultiņu tāpat nekas automātiski neaizveras.


gruti bus komentet to, ko kads likrocigi ir salicis, jo pec pults ir skaidrs kada siga virsu, bet kapec ir vilkti uz logiem hvz.
lai stradatu funkcija "komforts" taa darit nav vajadzigs...

a kas tā trešā pa kastīti ir? kāda funkcija tai?
mikrovilnu sensors gan jau ka,reaghe uz kustibu salona,a moshka limena sensors?
Offline
mastermind
03. Jul 2011, 21:48 #13606

Kopš: 24. May 2010

Ziņojumi: 366

Braucu ar:

Vajag biļetes uz Skonto - Wisla.
Labās vietās.
Offline
SCHNITZEL
03. Jul 2011, 22:13 #13607

Kopš: 26. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3387

Braucu ar: dyzelinas

Spečuki, varētu fikso interneta diagnostiku?

M50B25 parastais. Visu laiku, kopš iestādīju motoru (būs 2 gadi), zem eļļas korķa ir emulsija (tipa jogurts), bet pati eļļa vienmēr ir tīra un līmenī. Pa šo laiku ir nomainīts radiators (e36 lielais) uz pilnīgi jaunu ķīnieti. Ir nomainīti 2 termostati (80 un 88 grādi), čekots ūdenssūknis (tīri vai lāpstiņas vietā un vai var pagriezt ar roku).

Problēma: visu laiku pazūd dzes. šķidrums. Dūmu nav nekādu, bet ja ielej pilnu bačoku (līdz max), tad viņš drusku pabraucot ir knapi saskatāms lejā (šķidrums). Ja turpina braukt ar tādu zem minimuma līmeni, it kā viss ir ok, vairāk viņš nepazūd. Bet ik pa laikam, acīmredzot sarauj gaisu iekšā un sāk vārīties. Tad lejot tosolu var saliet 5L pudeli. Agrāk tas bija reti (reizi sezonā), bet pēdējo mēnesi jau esmu ielējis kādus 15L Kaut kur apstājoties un izslēdzot dzinēju var redzēt kā izpil peļķīte zem radiatora (nepil visu laiku, vnk pa tādām kā porcijām, vienalga cik ilgi stāv). Dzesēt viņu arī grūti... ar pečku un atvērtu kapotu mierīgi braucot nepietiek. Pēdējā mēneša notikumus norakstīju uz to, ka nav ventilatora (braukāju ar pečku un atvērtu kapotu, visu laiku skatos temp. mērinstrumentu), bet vakar uzvārijās, ielēju ūdeni (nebija naudas līdzi tosolam un biju ceļa malā), pabraucu 5km un viņš atkal uzvārijās. Atkal pielēju 5L un atkal uzvārijās pa pāris km. Ir aizdomas, ka šoreiz sanāca viņu nokaut da galam.

Vai ir vērts vēl kaut ko mēģināt, jeb te viss principā ir skaidrs un jāliek tas dzinējs tomēr vien uz galda?


-----------------
Offline
Driver
03. Jul 2011, 22:19 #13608

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

visdrizak plaisa galvaa/blokaa, bet mosh haljava - parkokojusies galvas blive

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
SCHNITZEL
03. Jul 2011, 22:24 #13609

Kopš: 26. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3387

Braucu ar: dyzelinas

Katrā ziņā jājauc ārā... tā jau man likās Bet moš labi vien ir, zb jau cīnīties ar šito černi un skatīties kā apkārt visiem m50tie normāli nodzesējas no 95 uz 85 pa 1min pēc elektroventilatora vai pat pečkas ieslēgšanas

-----------------
Offline
matheuss
03. Jul 2011, 23:50 #13610

Kopš: 06. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 98

Braucu ar:

Ņem nost galvu un papēti vai nav blīve, vai galva! Ilgi cīnījos ar līdzīgu problēmu, vainīga bija blīve.
Radiatorā nav baigais spiediens?
Offline
Zeds
04. Jul 2011, 02:13 #13611

Kopš: 15. Jul 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1930

Braucu ar: Q7

manai kastei bija galvas skrūve nolūzusi. Kad deva virsū spieda garām un garoja ārā.
Offline
peecise28
04. Jul 2011, 09:33 #13612

Kopš: 19. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3590

Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto

e36 topiks klusē, mēģināšu šajā

uzgriezu pāris saules, stūres pastiprinātājs vairs nedarbojas

sūknim pesec?

pirms tam it kā problēmu nebija...
Offline
Martinsse
04. Jul 2011, 09:38 #13613

Kopš: 13. Jun 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 2444

Braucu ar: Turbo Cosworth

Tu to darīji ar līdz galam izgrieztu stūri, vai ne? Ja jā, tad laikam točna sūknis.
Offline
peecise28
04. Jul 2011, 09:44 #13614

Kopš: 19. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3590

Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto


04 Jul 2011, 09:38:39 Martinsse rakstīja:
Tu to darīji ar līdz galam izgrieztu stūri, vai ne? Ja jā, tad laikam točna sūknis.


ok, skaidrs

lietots sūknis maksā Ls 15-20, cik ir saprātīga samaksā par darbu?
Offline
SCHNITZEL
04. Jul 2011, 10:45 #13615

Kopš: 26. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3387

Braucu ar: dyzelinas

Paldies par info, kaut kad drīz varēšu pastāstīt, kas tur beigās bija.

-----------------
Offline
IELEJAM
04. Jul 2011, 11:52 #13616

Kopš: 28. Jan 2008

Ziņojumi: 3263

Braucu ar: prieku

A6 C4 problēma ar klimatu. Radiators ir uzpildīts, klimata vadības bloks darbojas nevainojami. Problēma tāda, ka netiek ieslēgts kompresors. Spriegums tiek novadīts līdz pēdējam štekerim pirms kompresora, bet mehānisms, kas ar magnēta palīdzību saslēdz kompresoru ar vadošo skriemeli nenostrādā. Kādas idejas, kas par vainu, kur to var novērst?
Offline
ozis9
04. Jul 2011, 14:14 #13617

Kopš: 22. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1386

Braucu ar: 730

kur precizi uz m50 dzineeja bloka ir dzineeja kods?
chota man chuguna bloka vieta aluminijs,jazin kads tilpums utt
Offline
Dzvile
04. Jul 2011, 14:20 #13618

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


04 Jul 2011, 14:14:56 ozis9 rakstīja:
kur precizi uz m50 dzineeja bloka ir dzineeja kods?
chota man chuguna bloka vieta aluminijs,jazin kads tilpums utt


Zem ieplūdnieka paskaties.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
ozis9
04. Jul 2011, 14:24 #13619

Kopš: 22. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1386

Braucu ar: 730

paldies
Offline
Mc-Gywer
04. Jul 2011, 18:26 #13620

Kopš: 28. Jun 2011

No: Līvāni

Ziņojumi: 7

Braucu ar: BMW E34 525TDS automāts 1994gads

Lieta tada,ka nepūš karsto gaisu,karsts pūš tikai uz apgriezieniem un tikai plakussēdētājam prekšā,visur citur auksts! tiku iztirijis salona filtrs,tas bij netīrs pēc velna,atgaisojis arī tiku,testeju termostatu,arī ITKĀ darbojas. kas tur varētu būt?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo