Online
Pašreiz BMWPower skatās 38 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Banānrepublika IV
Autors | Ziņojums |
Belluuns | |  Kopš: 16. Jun 2007
Ziņojumi: 9696
Braucu ar: quattro
| hronist, tās skābenes un dadži nenāk par labu uzturā  | Offline | | |
Red_Rocket | |  Kopš: 24. Oct 2007
No: Jelgava
Ziņojumi: 4444
Braucu ar: C124 E320
|
09 Dec 2016, 23:27:55 @hronists rakstīja:
09 Dec 2016, 23:08:08 @Red_Rocket rakstīja:
Šadurskis tiek TV. Un viņiem ir sponsori, bija vismaz Jābūt taču galīgan dundukam lai par kaut ko tādu vēl balsotu, sabalsoja jau ne vienu vien reizi, kur rezultāts???? Cilvēki vienkārši neceņšas pat iedziļināties, dzird, radio smuku, lipīgu tekstu un viss, bet to, ka iepriekšējās vēlēšanās bija tieši tādi paši smuki, skanīgi, lipīgi tekstiņi, bet rezultāts bij dirsā, to jau vairāk neviens neatceras, galvenais, ka smuki izskatās, māk angliski un hvz kas vēl tur. aa jā, lāga cilvēks
pajāt. es vairāk ticu, ka tāds šadurskis reiz pievērs krievu skolas nekā visi bordāni kopā ņemti. un jā, man tas ir svarīgāk par kaut kādiem obskūriem solījumiem iznīdēt korupciju.
Mārīte Seile - visādi citādi progresīvs cilvēciņš, kā tika amatā tā pēc mēneša jau zināja teikt, ka procesu nedrīkstot sasteigt. 25 gadi ir par maz, davai taisam pāreju uz mācībām valsts valodā vēl pēc 25.
un par skolotāju algām visi dirsa piecus gadus kamēr atnāca Šadurskis un pacēla
Nu kad sauklis "Krievi nāk" Vairs nebūs efektīvs, tad arī pievērs tās krievu skolas. | Offline | | |
hronists | |  Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
09 Dec 2016, 23:32:40 @Robercz rakstīja:
Šadurskis tip politiskais Lāčplēsis? 
nē, nu ja jāizvēlās starp Šadurski un Bordānu tad… 
| Offline | | |
hronists | |  Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
09 Dec 2016, 23:34:02 @Red_Rocket rakstīja:
Nu kad sauklis "Krievi nāk" Vairs nebūs efektīvs, tad arī pievērs tās krievu skolas.
da lai no sākuma tiek galā ar nepilsoņu bērniem. tur arī būs garantēts cirks. | Offline | | |
Fandulis | | Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13762
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Jūs nopietni? | Offline | | |
pekinens | |  Kopš: 10. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 980
Braucu ar: e30; e87
| gribētos jau kalvīti vēlreiz par premjeru  | Offline | | |
hronists | |  Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
09 Dec 2016, 23:42:14 @Fandulis rakstīja:
Jūs nopietni?
man kārlis patīk kopš viņš kūrēja daļēju pāreju uz mācībām valsts valodā.
ļoti daudzi "revolucionāri" ir apdirsušies, bet tie kas izdzīvo.. | Offline | | |
Robercz | |  Kopš: 27. Jan 2012
No: Jūrmala
Ziņojumi: 567
Braucu ar: 4
|
09 Dec 2016, 23:42:45 @pekinens rakstīja:
gribētos jau kalvīti vēlreiz par premjeru 
Šleseru satiksmes ministra beņķī un Šķēli VARAM? 
Diez vai no katra esošā politiskā grupējuma var izrakt vairāk par trim-pieciem ğeldīgiem kakliem. Pārējā ir vnk samazgu masa.  | Offline | | |
|
Red_Rocket | |  Kopš: 24. Oct 2007
No: Jelgava
Ziņojumi: 4444
Braucu ar: C124 E320
|
09 Dec 2016, 23:40:49 @hronists rakstīja:
09 Dec 2016, 23:34:02 @Red_Rocket rakstīja:
Nu kad sauklis "Krievi nāk" Vairs nebūs efektīvs, tad arī pievērs tās krievu skolas.
da lai no sākuma tiek galā ar nepilsoņu bērniem. tur arī būs garantēts cirks.
Nu tieši tā, nepilsoņu bērni ir izdevīgi gan kaimiņam, gan mūsu pašu bāleliņiem, jo viņus izmantojot gan viens gan otrs var skaļāk pabļaut, nebūtu nepilsoņu bērni, respektīvi skolas, kur viņiem viņu valodā vecie pasniedzēji māca visādas gudrības un tad vēl analfabēts sencīts mājās saskatījies RTR nebūtu ko izmantot lai pabļautu, tā kā tikmēr sauklis "Krievi nāk" Timēr tās skolas būs, protams samazinoties iedzīvotāju skaitam, viņas paliks mazāk, bet nu to pašu var teikt par Latviešu skolām, tā ir cita tēma. | Offline | | |
Arsmens | |  Kopš: 28. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 13306
Braucu ar: Trim durvīm
| Netīšām uzgāju incantu vecu rakstiņu
http://www.aljazeera.com/programmes/peopleandpo...26085956123.html
| Offline | | |
HUBLOC | |  Kopš: 02. Oct 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4742
Braucu ar: Q7
|
13 Dec 2016, 11:49:33 @91 rakstīja:
No ziņām:
AS "Latvijas Dzelzceļš" atjauno 1901.gadā būvēto Ventspils pasažieru stacijas ēku, aģentūrai LETA pavēstīja uzņēmuma pārstāvis.
[..]
LDz Staciju ēku kapitālā remonta programmā 2017.gadā iekļauts arī Gulbenes, Daugavpils un Liepājas stacijas ēku remonts.
Viss jau skaisti, tikai uz Ventspili pasažieru vilcieni nebrauc vispār, uz Gulbeni vien dažas reizes gadā un uz Liepāju vienreiz nedēļā 
Normāli būtu jābūt tā, ka lielās pilsētas savieno ātri pasažieru vilcieni ar dažām pieturas vietām pa ceļam, un autobusi uz šīm stacijām pieved pasažierus no visas apkārtnes. Pie mums joprojām ir tā, ka daudzviet pasažieru vilcienu nav vai gandrīz nav, bet autobusi ir vairumā arī starp tām lielajām pilsētām, kurās ir dzelzceļš (jo tā var vieglāk nopelnīt). Zinot, kam pieder virkne lielo autobusu parku, skaidrs, ka šī situācija tik drīz nemainīsies...
kā tagad atceros līnijas Rīga-Ērgļi norietu, kad 60km attālā Suntažu stacija tika sasniegta iespaidīgās 2,5h Protams, tas viss tika pamatots ar sliežu tehnisko stāvokli utt., beigās vēl uztaisīja kaut kādu feiko avāriju uz pārbrauktuves un līnija tika slēgta.
P.S. Ar ļoteni uz Londonu var 2h aizlidot  | Offline | | |
Hirschenhof | |  Kopš: 07. May 2013
Ziņojumi: 658
Braucu ar: SL 500
| Jā, tur kaut kas nav labi ar LDz un plānošanu ka tādu.
Nesen savos laukos konstatēju, ka vilciens kā tāds vairs nav, savukārt nesen remontētajā stacijā ir lepna zīme - autobuss uz Rīgu 5 Km. | Offline | | |
ramex | | Kopš: 08. Apr 2010
Ziņojumi: 2411
Braucu ar: Dīzeli!
|
13 Dec 2016, 11:59:36 @91 rakstīja:
13 Dec 2016, 11:52:18 @HUBLOC rakstīja:
kā tagad atceros līnijas Rīga-Ērgļi norietu, kad 60km attālā Suntažu stacija tika sasniegta iespaidīgās 2,5h Protams, tas viss tika pamatots ar sliežu tehnisko stāvokli utt., beigās vēl uztaisīja kaut kādu feiko avāriju uz pārbrauktuves un līnija tika slēgta.
Ērgļu dzelzceļš ir cits stāsts, tur patiešām vairs nedzīvo tik daudz cilvēku, lai būtu jēga uzturēt pasažieru vilcienu satiksmi. Arī kravas vest dzelzceļa apjomos tur vairs nevienam nevajag.
Stāsts ir par salīdzinoši lielajām pilsētām - Ventspili, Liepāju, Valmieru, Rēzekni un vēl dažām, kur pieprasījums būtu (jo autobusu uz Rīgu ir daudz un tie ir pilni - un tiek arī dotēti no valsts), dzelzceļš ir, bet pasažieru vilcienu ir maz vai nav pavisam. Vilcieni ir nepieciešami, kad jāved lieli apjomi un ātri.
visviarāk jau tam LDZ kliboja tas ātri 
nezinu kā tagad, bet kādu laiku atpakaļ autobuss no valmieras uz rīgu bija lētāks, ērtāks un Ātrāks! nekā vilciens ar savām koka taburetēm (plus vel lokācija pilsētā vilciena stacijai ir "ļooti izdevīgā vietā"- bet nu labi tas vēsturiski jo tur ir visa rūpniecība apkārt....) | Offline | | |
kkas | |  Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9802
Braucu ar: Alfu
| LDZ jāapgūst ES nauda.  | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 7101
Braucu ar: E34
| Tad, kad Lembergs bija spiests pavadīt laiciņu būrī, dzelzceļa satiksme tika atjaunota.... Ventspilī monopols nepastāv tikai humpalu veikaliem | Offline | | |
gunars_b | |  Kopš: 25. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 241
Braucu ar: 525d
| Turpmāk Liepājas slimnīcā uzmanās - būs reāla iespēja uzrauties nevis uz ārstu, bet jaunu politiķu draudzenēm, kas tur nonākušas visai apšaubāmā veidā.
http://www.irliepaja.lv/lv/raksti/viedokli/jaun...zenei-bus-vieta/ | Offline | | |
|
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 7101
Braucu ar: E34
|
13 Dec 2016, 13:22:57 @91 rakstīja:
Cits piemērs: Rīga - Ventspils.
Šobrīd dienā ir 14 autobusu reisi, ir dienas, kad vēl vairāk. Ātrākajā variantā ceļā pavada 3 h.
Vilcienu nav vispār. Toties būs svaiga stacija.
Stacija ok, nav stresa, vēstures objekts. Zinot, cik ļoti Lembergs "mīl" visu vēsturisko, taisni brīnums. Bet domāju, ka valsts finansēja un stacija jau ir atrestaurēta. | Offline | | |
Laoshi | |  Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
13 Dec 2016, 13:36:22 @91 rakstīja:
13 Dec 2016, 13:29:12 @bum_bumz rakstīja:
Tad, kad Lembergs bija spiests pavadīt laiciņu būrī, dzelzceļa satiksme tika atjaunota.... Ventspilī monopols nepastāv tikai humpalu veikaliem
Ir arī pozitīvi piemēri - pirms pāris gadiem tika izveidots vilciena ekspresis uz Dobeli un tam ir pieprasījums. Loģiski, ka Dobeles autobusu parks, kura mikriņi bieži brauca tajā maršrutā, to sajuta. Tikai tam uzņēmumam droši vien nav īpašniekos ne Savickis, ne Šķēle kā Nordekai vai Liepājas autobusu parkam.
Nav jau tik rožaini ar vilcieniem. Viņu vnk nav. Zasulaukā mētājas pāris papildus sastāvi un tas ir viss. Vēl Škirotavā pie uzpildēm kaut kas ir. Ja tagad vajag vilcienus 8x dienā turp atpakaļ uz miestu, tad tas pasākums ir dārgs. Vilcienu iepirkums ir pakaļā, kaut ko nesadalīja un kumosu nenorija neviens. Izdevīgāk tagad ir izraut lietotus busus un vazāt ar tiem un tos remontēt, nekā sameklēt dzelzceļa ritošo sastāvu, turklāt diez vai kāds akceptēs veco dīzeļu iegādi (ja jau modernizēšana vairs neiet krastā), re, kā ar lokomotīvēm Magonim iznāca  | Offline | | |
ramex | | Kopš: 08. Apr 2010
Ziņojumi: 2411
Braucu ar: Dīzeli!
|
13 Dec 2016, 13:15:05 @91 rakstīja:
13 Dec 2016, 12:54:41 @ramex rakstīja:
nezinu kā tagad, bet kādu laiku atpakaļ autobuss no valmieras uz rīgu bija lētāks, ērtāks un Ātrāks! nekā vilciens ar savām koka taburetēm (plus vel lokācija pilsētā vilciena stacijai ir "ļooti izdevīgā vietā"- bet nu labi tas vēsturiski jo tur ir visa rūpniecība apkārt....)
Valmiera kā reiz ir tipisks piemērs, kad visam būtu jābūt savādāk.
Tagad autobuss brauc 2:00-2:20 h un cena ir 4.75 EUR. Autobusi brauc bieži, ir brīži, kad intervāli ir pat mazāki par stundu. Tas nozīmē, ka braukt gribētāju ir patiešām daudz.
Vilciens jau šobrīd ātrākajā variantā brauc 1:51 h (no rīta), cena ir 4.20 EUR. Ja atstātu pieturas tikai Cēsīs, Siguldā un dažās Rīgas stacijās, varētu iekļauties 1:40-1:45 h. Tas viss ar esošajiem vilcieniem un esošo infrastruktūru (nav jau vairs tā, ka pat vecajos vilcienos būtu taburetes, viss ir puslīdz OK). Tomēr vilcieni no Valmieras uz Rīgu brauc tikai 4 reizes dienā - lai gan autobusu skaits un piepildījums rāda, ka braucēju būtu daudz.
Gan autobusus, gan vilcienus valsts dotē.
Jautājums - kāda X pēc vilcienu nevarētu būt vairāk un autobusu mazāk? Citur pasaulē tā notiek. Pie mums autobusu parku saimnieki veiksmīgi lobē savu biznesu (un naudas plūsmu no valsts dotācijām).
kā jau minēju, manuprāt, Valmieras gadijumā dzelzceļa stacijas atrašanās vieta spēlē lielu lomu - nu ir viņa pašā bezmaz tālākajā stūrī. toties autoosta pašā centrā - cilvēki ir slinki pēc savas dabas. | Offline | | |
gunars_b | |  Kopš: 25. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 241
Braucu ar: 525d
|
13 Dec 2016, 13:36:22 @91 rakstīja:
13 Dec 2016, 13:29:12 @bum_bumz rakstīja:
Tad, kad Lembergs bija spiests pavadīt laiciņu būrī, dzelzceļa satiksme tika atjaunota.... Ventspilī monopols nepastāv tikai humpalu veikaliem
Ir arī pozitīvi piemēri - pirms pāris gadiem tika izveidots vilciena ekspresis uz Dobeli un tam ir pieprasījums. Loģiski, ka Dobeles autobusu parks, kura mikriņi bieži brauca tajā maršrutā, to sajuta. Tikai tam uzņēmumam droši vien nav īpašniekos ne Savickis, ne Šķēle kā Nordekai vai Liepājas autobusu parkam.
Šeit piekrītu par visiem 100%. Principā tas piespieda mani kļūt par BMW īpašnieku, jo LAP un Nordekas busi, kas kursē uz Liepāju ir kaut kādi budžeta varianti - man tur 186cm garam vīrietim trūkst vietas kājām. Šādu problēmu nekad nav bijis, piemēram, Lux Express. Bet diemžēl viņi nedrīkst vadāt cilvēkus starp Liepāju un Rīgu. Lieki gan piebilst, ka šādos mākslīgos nekonkurences apstākļos LAP nav ieinteresēts nedz piedāvāt konurētspējīgu cenu, ne arī komfortablus busus. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, CP17, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|