Online

Pašreiz BMWPower skatās 85 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Briesmu lietas XXXI

AutorsZiņojums
Ksneps
09. Aug 2019, 11:49 #12601

Kopš: 02. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1477

Braucu ar:


09 Aug 2019, 11:39:06 @Dambergs rakstīja:
Bāc, brīnos, ka te sēž tomēr tik daudz debīliķu.
Es arī bieži braucu pa Tallinnas šoseju un pārsvarā 110-120 kmh. Un turos cik vien varu labajā malā pie malas, neskatoties uz nekādām līnijām. Tas visiem labāk, nesaprotu, kur problēma?!?
Un tiem, kas joprojām nesaprot - jā, ir jāvācās maximāli pa labi, ja tevi apdzen.

Cits stāsts ir par tumšo laiku - piekrītu, ka tad vajag turēties pa joslu - tad tāpat nav liels trafiks.


Ok, vecīt. Tu vari garantēt, ka braucot pa labo malu tur nebrauc kāds velosipēdists. Vai neiet kāds cilvēks. Vai kāds saplīsis auto stāv.

Tevi apdzen, tu lien malā un nones kādu cilvēki. Vainīgs būsi Tu.

Tev to vajag?
Offline
ATB
09. Aug 2019, 11:53 #12602

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5324

Braucu ar: ♛ ♛

Manas divas kapeikas par via Baltica. Esmu pamanījis, ka riktīgi labi strādā tas, ka pārkārtojoties/palaižot kādu parādu pagriezienu. Nošpikoju šo no vienas fūres.
+ Ja sāk dzīt vairākas mašīnas jau garām mani, tad ar ieslēgto kreiso pagriezienu parasti varu sabremzēt dzinējus un pats ielīst atpakaļ joslā, gadījumā, ja nomale ir bloķēta.

Protams, intensīvā satiksmē dažreiz liekas, ka es kā muļķis tos pagriezienus šurpu turpu rādu, bet vispār cilvēki arī ir daudz pieklājīgāki - biežāk parāda paldies, kad aiziet garām.

Un visiem tiem, kuri brauc visu laiku pa ceļa nomali - jebkādu CSN gadījumā, jums var uzvelt daļu vainas par to, ka nebraucāt pēc noteikumiem. Vai tad tā nav?
Offline
RVR
09. Aug 2019, 11:54 #12603

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22662

Braucu ar: RVR


09 Aug 2019, 11:39:06 @Dambergs rakstīja:

turos cik vien varu labajā malā pie malas, neskatoties uz nekādām līnijām



Tā mala nav domāta PASTĀVĪGAI braukšanai. Tā ir domāta, lai palaistu garām kādu - ja tur ir brīvs, nav krustojumu, utt.
Offline
janchikz
09. Aug 2019, 11:57 #12604

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:


09 Aug 2019, 11:49:09 @Ksneps rakstīja:

09 Aug 2019, 11:39:06 @Dambergs rakstīja:
Bāc, brīnos, ka te sēž tomēr tik daudz debīliķu.
Es arī bieži braucu pa Tallinnas šoseju un pārsvarā 110-120 kmh. Un turos cik vien varu labajā malā pie malas, neskatoties uz nekādām līnijām. Tas visiem labāk, nesaprotu, kur problēma?!?
Un tiem, kas joprojām nesaprot - jā, ir jāvācās maximāli pa labi, ja tevi apdzen.

Cits stāsts ir par tumšo laiku - piekrītu, ka tad vajag turēties pa joslu - tad tāpat nav liels trafiks.


Ok, vecīt. Tu vari garantēt, ka braucot pa labo malu tur nebrauc kāds velosipēdists. Vai neiet kāds cilvēks. Vai kāds saplīsis auto stāv.

Tevi apdzen, tu lien malā un nones kādu cilvēki. Vainīgs būsi Tu.

Tev to vajag?
Nevajag runāt muļķības. Tad man ir jautājums, ar kādu distanci Tu brauc no priekšā braucošā transportlīdzekļa lai neredzētu kas notiek uz ceļmalas? Tu elpo dirsā fūrei? Vai kāda cita liela siena priekšā ir? Cik tizlam, aklam ir jābūt un cik šķībām rokām ir jābūt lai nonestu kādu uz apmales ejošu/stāvošu/braucošu? Vai ieraugot, ka kāds taisās dzīt, Tu asi stūri rausi pa labi, nepārliecinoties kas notiek priekšā?
Offline
abyss
09. Aug 2019, 12:01 #12605

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8589

Braucu ar: e39 523

Jau cik x ir izrunāts tas "3" joslu dizains ir pilnīga huiņa. Jo mazāk iesaistīto pušu, jo lielāka iespēja, ka manevrs būs veiksmīgs
Online
Dambergs
09. Aug 2019, 12:09 #12606

Kopš: 15. May 2002

Ziņojumi: 817

Braucu ar: M3 CSL; Macan, dažādi Nissan, Hyundai, Skoda, Bentley, McLaren, Aston Martin, Lamborghini, Ferrari


09 Aug 2019, 11:49:09 @Ksneps rakstīja:

09 Aug 2019, 11:39:06 @Dambergs rakstīja:
Bāc, brīnos, ka te sēž tomēr tik daudz debīliķu.
Es arī bieži braucu pa Tallinnas šoseju un pārsvarā 110-120 kmh. Un turos cik vien varu labajā malā pie malas, neskatoties uz nekādām līnijām. Tas visiem labāk, nesaprotu, kur problēma?!?
Un tiem, kas joprojām nesaprot - jā, ir jāvācās maximāli pa labi, ja tevi apdzen.

Cits stāsts ir par tumšo laiku - piekrītu, ka tad vajag turēties pa joslu - tad tāpat nav liels trafiks.


Ok, vecīt. Tu vari garantēt, ka braucot pa labo malu tur nebrauc kāds velosipēdists. Vai neiet kāds cilvēks. Vai kāds saplīsis auto stāv.

Tevi apdzen, tu lien malā un nones kādu cilvēki. Vainīgs būsi Tu.

Tev to vajag?


Ko nozīmē garantēt? Tāpēc ir cilvēkiem acis domātas. Kā var kaut ko tamlīdzīgu nepamanīt laicīgi?!? Nē, nu, protams, ja blenž telefonā tad jā.
Offline
DeeCee
09. Aug 2019, 12:17 #12607

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


09 Aug 2019, 12:01:15 @abyss rakstīja:
Jau cik x ir izrunāts tas "3" joslu dizains ir pilnīga huiņa. Jo mazāk iesaistīto pušu, jo lielāka iespēja, ka manevrs būs veiksmīgs


ideja laba, praktiski nestrādā

imo risinājumi vai nu jābūvē klāt nedaudz lai ir 2+2 vai jāpārtaisa par 2+1, kur vienā virzienā 2 joslas, otrā viena un pēc noteikta laika mainās, vienīgi tur dakuja nobrauktuves
Offline
markelis
09. Aug 2019, 12:30 #12608

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12998

Braucu ar: eFku


09 Aug 2019, 12:09:19 @Dambergs rakstīja:

09 Aug 2019, 11:49:09 @Ksneps rakstīja:

09 Aug 2019, 11:39:06 @Dambergs rakstīja:
Bāc, brīnos, ka te sēž tomēr tik daudz debīliķu.
Es arī bieži braucu pa Tallinnas šoseju un pārsvarā 110-120 kmh. Un turos cik vien varu labajā malā pie malas, neskatoties uz nekādām līnijām. Tas visiem labāk, nesaprotu, kur problēma?!?
Un tiem, kas joprojām nesaprot - jā, ir jāvācās maximāli pa labi, ja tevi apdzen.

Cits stāsts ir par tumšo laiku - piekrītu, ka tad vajag turēties pa joslu - tad tāpat nav liels trafiks.


Ok, vecīt. Tu vari garantēt, ka braucot pa labo malu tur nebrauc kāds velosipēdists. Vai neiet kāds cilvēks. Vai kāds saplīsis auto stāv.

Tevi apdzen, tu lien malā un nones kādu cilvēki. Vainīgs būsi Tu.

Tev to vajag?


Ko nozīmē garantēt? Tāpēc ir cilvēkiem acis domātas. Kā var kaut ko tamlīdzīgu nepamanīt laicīgi?!? Nē, nu, protams, ja blenž telefonā tad jā.


kasa paliidz laiciiga pamaniishana ja pretiimbaucoshais izlec no fuures aimugures pa 2/3 manaa joslaa a pa nomali tai laikaa minaas ritenjbrauceejs? braukaaju riiga-saulkrasti-riiga biezhi un sitais ir
Offline
Achtung
09. Aug 2019, 12:32 #12609

Kopš: 13. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 828

Braucu ar: hergestellt in deutschland / made in germany

Kpc būtu jābīdās uz labo - šauro joslu, ja kāds apdzen? Jo apdzen tad, ja pretī ir brīvs, ne? Kā uz normāla 1+1 ceļa. Brīvs - ej garām.
Ja nāk pretī, tad gaidi, līdz brīvs. Protams, ja ātrums nav mazāks par 90.

Pats gan vienmēr iebraucu labajā pusē (lai gan likums to nepieprasa) un palaižu, ja priekšā pārredzamība ir puskilometrs. Jo citādi var iznākt ļoti sāpīgi pašam un daudziem.

Ko pateikt par tiem, kas neskatoties uz to, ka pretī nāk un tāpat lien ārā uz apdzīšanu, esot pārliecībā, ka visi pamuks? Un tad kā highway kings kruīzā uz 110 - 120 visiem parāda savu testosterona līmeni.
Offline
Mikels
09. Aug 2019, 12:38 #12610

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 5197

Braucu ar: cieņu


09 Aug 2019, 12:30:50 @markelis rakstīja:

09 Aug 2019, 12:09:19 @Dambergs rakstīja:

09 Aug 2019, 11:49:09 @Ksneps rakstīja:

09 Aug 2019, 11:39:06 @Dambergs rakstīja:
Bāc, brīnos, ka te sēž tomēr tik daudz debīliķu.
Es arī bieži braucu pa Tallinnas šoseju un pārsvarā 110-120 kmh. Un turos cik vien varu labajā malā pie malas, neskatoties uz nekādām līnijām. Tas visiem labāk, nesaprotu, kur problēma?!?
Un tiem, kas joprojām nesaprot - jā, ir jāvācās maximāli pa labi, ja tevi apdzen.

Cits stāsts ir par tumšo laiku - piekrītu, ka tad vajag turēties pa joslu - tad tāpat nav liels trafiks.


Ok, vecīt. Tu vari garantēt, ka braucot pa labo malu tur nebrauc kāds velosipēdists. Vai neiet kāds cilvēks. Vai kāds saplīsis auto stāv.

Tevi apdzen, tu lien malā un nones kādu cilvēki. Vainīgs būsi Tu.

Tev to vajag?


Ko nozīmē garantēt? Tāpēc ir cilvēkiem acis domātas. Kā var kaut ko tamlīdzīgu nepamanīt laicīgi?!? Nē, nu, protams, ja blenž telefonā tad jā.


kasa paliidz laiciiga pamaniishana ja pretiimbaucoshais izlec no fuures aimugures pa 2/3 manaa joslaa a pa nomali tai laikaa minaas ritenjbrauceejs? braukaaju riiga-saulkrasti-riiga biezhi un sitais ir

šahs un mats
Offline
kurlis
09. Aug 2019, 12:41 #12611

Kopš: 19. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4185

Braucu ar:


09 Aug 2019, 12:32:17 @Achtung rakstīja:
Kpc būtu jābīdās uz labo - šauro joslu, ja kāds apdzen? Jo apdzen tad, ja pretī ir brīvs, ne? Kā uz normāla 1+1 ceļa. Brīvs - ej garām.
Ja nāk pretī, tad gaidi, līdz brīvs. Protams, ja ātrums nav mazāks par 90.

Pats gan vienmēr iebraucu labajā pusē (lai gan likums to nepieprasa) un palaižu, ja priekšā pārredzamība ir puskilometrs. Jo citādi var iznākt ļoti sāpīgi pašam un daudziem.

Ko pateikt par tiem, kas neskatoties uz to, ka pretī nāk un tāpat lien ārā uz apdzīšanu, esot pārliecībā, ka visi pamuks? Un tad kā highway kings kruīzā uz 110 - 120 visiem parāda savu testosterona līmeni.


Es saku to pašu, bet ko tas maina, ja Dambergs ar putām uz lūpām, ieslēdzis tālos un taurēdams šusssseee nāk

Un, ja viņam būs jāpiebremzē, lai palaistu pretīm braucošos, visdrīzāk izraus man sirdi.

[ Šo ziņu laboja kurlis, 09 Aug 2019, 12:41:57 ]

Offline
uldens1
09. Aug 2019, 13:07 #12612

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16763

Braucu ar:


09 Aug 2019, 10:54:08 @janchikz rakstīja:

09 Aug 2019, 09:42:46 @RonaldinsH rakstīja:
Un re kur pēc dažiem postiem izkristalizējas braucēja kultūra. Katrs mēģina pierādīt savu taisnību uz ceļa un nedomā par citiem ceļu satiksmes dalībniekiem, jo viņam poh un nospļauties par citiem. Labākajās rašas tradīcijās
+1, bezjēdzīgi

Mudaki ir visur, arī pie mums LV un citviet Eiropā, vienīgi mudaku īpatsvars pie mums ir daudz lielāks. Ir tāds teiciens: “Sargi sevi un Dievs Tevi sargās”. Man, pieņemsim, galvenais ir aizbraukt mājās sveikam un veselam un pilnīgi pajāt vai mani kāds dzen vai pretī braucošais dzen, es vienmēr pabīdīšos, protams, ja ir iespēja. Nezinu kas tā ir par slimu domāšanu, ka bīdīties nav nepieciešams un lai dzenējs dzen kā grib- viņa problēmas.

Kā tagad atceros, kad 12 gadus atpakaļ lliku tiesības, CSN noteikumos bija rakstīts un skolotājs mācīja, ka dzenamajam transportlīdzeklim ir pienākums pabīdīties un jāturas pēc iespējas tuvāk brauktuves labajai malai pie apdzīšanas manevra. Uz šo dienu kaut kas ir mainījies?
Bet visu ko mācija CSN neatceries,atceries tikai to kas tev patīk-izdevīgi,tādi dubultie standarti
Offline
janchikz
09. Aug 2019, 13:39 #12613

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:


09 Aug 2019, 13:07:02 @uldens1 rakstīja:

09 Aug 2019, 10:54:08 @janchikz rakstīja:

09 Aug 2019, 09:42:46 @RonaldinsH rakstīja:
Un re kur pēc dažiem postiem izkristalizējas braucēja kultūra. Katrs mēģina pierādīt savu taisnību uz ceļa un nedomā par citiem ceļu satiksmes dalībniekiem, jo viņam poh un nospļauties par citiem. Labākajās rašas tradīcijās
+1, bezjēdzīgi

Mudaki ir visur, arī pie mums LV un citviet Eiropā, vienīgi mudaku īpatsvars pie mums ir daudz lielāks. Ir tāds teiciens: “Sargi sevi un Dievs Tevi sargās”. Man, pieņemsim, galvenais ir aizbraukt mājās sveikam un veselam un pilnīgi pajāt vai mani kāds dzen vai pretī braucošais dzen, es vienmēr pabīdīšos, protams, ja ir iespēja. Nezinu kas tā ir par slimu domāšanu, ka bīdīties nav nepieciešams un lai dzenējs dzen kā grib- viņa problēmas.

Kā tagad atceros, kad 12 gadus atpakaļ lliku tiesības, CSN noteikumos bija rakstīts un skolotājs mācīja, ka dzenamajam transportlīdzeklim ir pienākums pabīdīties un jāturas pēc iespējas tuvāk brauktuves labajai malai pie apdzīšanas manevra. Uz šo dienu kaut kas ir mainījies?
Bet visu ko mācija CSN neatceries,atceries tikai to kas tev patīk-izdevīgi,tādi dubultie standarti
Nē, ne dēļ tā, ka tas man ir izdevīgi, vnk atceros, ka uz to tika likts uzsvars, tāpēc, varbūt, esmu ko piemirsis, bet tas jau lietas būtību nemaina. Runa nav par atsaldeņiem/mudakiem, kuri uzsāk apdzīšanu, kad redz, ka pretī nāk autiņš, ar domu- pabīdīsies. Runa iet par elementāru kultūru un cieņu uz ceļa. Ja esi pie stūres, tad kontrolē sev apkārt notiekošo katru sekundi ko brauc, esi lietas kursā par visu kas notiek apkārt tavam auto, cieni citus vadītājus un nepieciešamības gadījumā esi solidārs, nevis pidars, kurš ir ieķēries stūrē un ar cietu seju mauc pa savu joslu kā tramvajs pa sliedēm. Pēc iespējas stājos malā un dodu ceļu ja mani apdzen, palīdzu citiem ja tas nepieciešams (pastumt malā ja noplīsis auto joslas vidū, riepa jāmaina vai tml.) un gabals man nav nokritis.
Offline
Oo_jaa_rs
09. Aug 2019, 13:57 #12614

Kopš: 14. Nov 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 662

Braucu ar: Subaru

Un atceries - pabīdoties pa labi uz malu, NAV jābrauc pāri nepārtrauktajām līnijām un citiem sadalošajiem marķējumiem!
Offline
janchikz
09. Aug 2019, 13:57 #12615

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:


09 Aug 2019, 13:51:06 @lk130 rakstīja:
Tas, ko tu tikko pateici ir - ja pārkāpj noteikumus barā, tad to jau sauc par solidaritāti, kultūru un cieņu... Psc
Offline
Zalespljavejs
09. Aug 2019, 13:57 #12616

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2645

Braucu ar: tautas auto


09 Aug 2019, 13:51:06 @lk130 rakstīja:
Tas, ko tu tikko pateici ir - ja pārkāpj noteikumus barā, tad to jau sauc par solidaritāti, kultūru un cieņu... Psc


+ geļiks

CSN atrunā to, ka pa brauktuves malu braukt nedrīkst.

2.21. nomale – ceļa daļa, kas piekļaujas brauktuvei un nav paredzēta mehānisko transportlīdzekļu braukšanai
Offline
DeeCee
09. Aug 2019, 14:08 #12617

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber

https://twitter.com/EvijaUnama/status/1159774226301292545

https://twitter.com/Valsts_policija/status/1159769249235243008
Varam apstiprināt, ka vakar pulksten 13.01 saņemta informācija par aizdomīgu autovadītāju uz a/c A9. Tā nekavējoties tika nodota tuvākajiem VP norīkojumiem, kuri tajā brīdī formēja CSNg Liepājā un strādāja uz a/c P105 un P108. Diemžēl nelaime notika pirms paspējām ierasties. 1/2


[ Šo ziņu laboja DeeCee, 09 Aug 2019, 14:09:42 ]

Offline
NO
09. Aug 2019, 15:05 #12618

Kopš: 03. Dec 2018

Ziņojumi: 170

Braucu ar:

Bet pa lielo tā arī ir,ka uz tās šosejas var ļoti reti satikt CP.
Vienīgie,kas patstāvīgi tur ir Moka kas ķer uz ātrumu pie Saldus.
Pārējā posmā ļoti reti var CP satikt
Offline
NO
09. Aug 2019, 15:14 #12619

Kopš: 03. Dec 2018

Ziņojumi: 170

Braucu ar:


09 Aug 2019, 15:08:48 @riddler rakstīja:
kas tur īsti bija fūra vafelē un purns purnā ar līķiem?

Par vafelē,vēl ekspertīze nav pabeigta.
Bet čalis zvanījis 13.01 uz CP,ka maxima fūre neadekvāti brauc uz Liepājas pusi 13:30 Maxima fūre, atradās Cemex fūrei purnā,līkumā kur abās pusēs metāla margas,ka pat grāvī nevari iebraukt.
Tā arī nekur neredzu info vai viņš kādu apdzina,vai vienk aizgāja purnā
P.S. Jā abi šoferi gāja bojā

[ Šo ziņu laboja NO, 09 Aug 2019, 15:15:04 ]

Offline
artis83
09. Aug 2019, 15:37 #12620

Kopš: 24. Jul 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 6255

Braucu ar: audi

njā. līdzjūtība cemex. maximai kārtējais fail. uz tā smagā bija maxima logo? jo maximas pārstāvji, izskatot līdzjūtību, atsaucās uz apaksniekpaŗvadātāju kaut kādu sia. moska pa lēto ņem visādus koljas ar priv. smagiem.

edit SIA "Akatrans

[ Šo ziņu laboja artis83, 09 Aug 2019, 15:39:08 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, CP17, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4