Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 53 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60/61 III

AutorsZiņojums
KaspichsS
26. Apr 2019, 10:59 #1181

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


26 Apr 2019, 10:26:03 @sys9291 rakstīja:
da vispār jau Starim jautāju - pats to jau tā kā būtu apguvis 35 gadus atpakaļ...bet nu paldies kungi...


Nu, es taa arii sapratu, ka info vinjam tiek likts..
Offline
sys9291
26. Apr 2019, 11:13 #1182

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5217

Braucu ar: F20 R1200RT

a doma bija - lai pats sameklē un saprot ko ir atradis

[ Šo ziņu laboja sys9291, 26 Apr 2019, 11:14:05 ]

Offline
Staris
26. Apr 2019, 12:31 #1183

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30528

Braucu ar: ra ucuarB

Kungi, 7V nav problēma. Nezinu vai iepriekš minēju, bet es pēc interneta manuāļa mērīju pašā štekerī voltus. Acīmredzot norautam štekerim visu laiku nāk 7V līdz viņš neatrod kaut kādu pretestību un nesaprot, ka pretī ir iekārta. Iedūros vados, kad štekeris ir piesprausts un tad ir korekti - vai nu 12v vai 0v. Tas gan tāpat nerisina problēmu par haotisko strādāšanu. Tagad plāns ir aizvilkt vadus no tā štekera līdz salonam un salonā pielikt testeri klāt. Tad jāvizinās un jāskatās kurā brīdī sūta 12V un kurā nē.
ja vien nav labākas idejas
Offline
KaspichsS
26. Apr 2019, 12:43 #1184

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


26 Apr 2019, 12:31:40 @Staris rakstīja:
Kungi, 7V nav problēma. Nezinu vai iepriekš minēju, bet es pēc interneta manuāļa mērīju pašā štekerī voltus. Acīmredzot norautam štekerim visu laiku nāk 7V līdz viņš neatrod kaut kādu pretestību un nesaprot, ka pretī ir iekārta. Iedūros vados, kad štekeris ir piesprausts un tad ir korekti - vai nu 12v vai 0v. Tas gan tāpat nerisina problēmu par haotisko strādāšanu. Tagad plāns ir aizvilkt vadus no tā štekera līdz salonam un salonā pielikt testeri klāt. Tad jāvizinās un jāskatās kurā brīdī sūta 12V un kurā nē.
ja vien nav labākas idejas


praatiiga doma.

p.s. aa, tu norautam meeriiji?
nu, taa gan nevar dariit! tur tak var buut IPS - intelligent power switch salikti. logjiski, ka dumiibu raadiis.
vai Bosch perifeerijas driveri - arii dumiibas buus.
galu gala, pat, ja parasts MOSFET elikts - pat tad ar taadu multimetru neko pareizu neredzeesi.

un jaa, protams, visi sleegumi paarbauda slodzes esamibu. nepaartraukti.
Offline
Staris
26. Apr 2019, 13:42 #1185

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30528

Braucu ar: ra ucuarB

Diemžēl internetā redzēju pamācību, kur norautam mēra un tas tajā brīdī likās labāks variants kā bojāt vadu izolāciju. Protams, ka sanāca feils. Tagad paņēmu 3M "klipšus" ar ko pievienoties katram vadam + aizvilkšu uz salonu, kur jāuzliek fast and furious "pulksteņi"
Ja pareizi saprotu, tad šim štekerim otrs gals pa tiešo ir IHKA blokā un teorētiski varu izzvanīt vadus? vai tas viss caur CAN kaut kā skrien?
Offline
KaspichsS
26. Apr 2019, 13:46 #1186

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


26 Apr 2019, 13:42:09 @Staris rakstīja:
Diemžēl internetā redzēju pamācību, kur norautam mēra un tas tajā brīdī likās labāks variants kā bojāt vadu izolāciju. Protams, ka sanāca feils. Tagad paņēmu 3M "klipšus" ar ko pievienoties katram vadam + aizvilkšu uz salonu, kur jāuzliek fast and furious "pulksteņi"
Ja pareizi saprotu, tad šim štekerim otrs gals pa tiešo ir IHKA blokā un teorētiski varu izzvanīt vadus? vai tas viss caur CAN kaut kā skrien?


Nuu, es tev ash linku biju iemetis. Vaarsti pa tiesho iet uz ihka.

Nee, norautam nekam neko meeriit nevar! Izmet miskastee to video. Tas ir pilniigu dunduku ieteikums.
Tiesa gan, kaadi 95% visa neta informaacijas ir episks fail..
Offline
uldens1
26. Apr 2019, 13:52 #1187

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16765

Braucu ar:


26 Apr 2019, 13:42:09 @Staris rakstīja:
Diemžēl internetā redzēju pamācību, kur norautam mēra un tas tajā brīdī likās labāks variants kā bojāt vadu izolāciju. Protams, ka sanāca feils. Tagad paņēmu 3M "klipšus" ar ko pievienoties katram vadam + aizvilkšu uz salonu, kur jāuzliek fast and furious "pulksteņi"
Ja pareizi saprotu, tad šim štekerim otrs gals pa tiešo ir IHKA blokā un teorētiski varu izzvanīt vadus? vai tas viss caur CAN kaut kā skrien?
kāpēc jābojā izolācija,vai tad adatas nevar iespraust gar štekeri līdz pinam
Offline
Staris
26. Apr 2019, 14:06 #1188

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30528

Braucu ar: ra ucuarB

Adatas jau arī iespraudu uz ātro tagad. I to viņas atstāj caurumu un vietu korozijai. Esmu jau pieredzējis kā nopūst štekeri un attiecīgi negribējās bojāt vadu izolāciju. Tas nekas, tagad ir atbilstošākas pieslēgšanās iekārtas iegādātas un šas salikšu visu. Ja vēl pirms stundas man abās pusēs pūta vēsu, tad tagad pečkas karstums cīnās ar klimu un iekšā ir tāda sutoņa, ka varētu pērkons būt.
Offline
KaspichsS
26. Apr 2019, 14:07 #1189

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


26 Apr 2019, 13:52:07 @uldens1 rakstīja:

26 Apr 2019, 13:42:09 @Staris rakstīja:
Diemžēl internetā redzēju pamācību, kur norautam mēra un tas tajā brīdī likās labāks variants kā bojāt vadu izolāciju. Protams, ka sanāca feils. Tagad paņēmu 3M "klipšus" ar ko pievienoties katram vadam + aizvilkšu uz salonu, kur jāuzliek fast and furious "pulksteņi"
Ja pareizi saprotu, tad šim štekerim otrs gals pa tiešo ir IHKA blokā un teorētiski varu izzvanīt vadus? vai tas viss caur CAN kaut kā skrien?
kāpēc jābojā izolācija,vai tad adatas nevar iespraust gar štekeri līdz pinam

Nu, tas jau ir veel smalkaak.
Te ir staasts, ka pat taadi siikumi visi maina. Mudaks elektrikis sachakares vadu izolaaciju ar resnaam adataam, peec gada vads buus sapuvis. Un buus jau naakoshais remonts. Labs elektrikis piesleegsies korekti. Tb, siikumu nav.
Offline
uldens1
26. Apr 2019, 15:18 #1190

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16765

Braucu ar:


26 Apr 2019, 14:06:26 @Staris rakstīja:
Adatas jau arī iespraudu uz ātro tagad. I to viņas atstāj caurumu un vietu korozijai. Esmu jau pieredzējis kā nopūst štekeri un attiecīgi negribējās bojāt vadu izolāciju. Tas nekas, tagad ir atbilstošākas pieslēgšanās iekārtas iegādātas un šas salikšu visu. Ja vēl pirms stundas man abās pusēs pūta vēsu, tad tagad pečkas karstums cīnās ar klimu un iekšā ir tāda sutoņa, ka varētu pērkons būt.
tu nesaprati laikam,es domaju adatu sprauz ne jau caur izolaciju,bet gar izolaciju ieksa stekeri,tiesi tapec jau izmanto smalkas adatas lai nebojatu izolaciju
Offline
citrons1
26. Apr 2019, 15:21 #1191

Kopš: 26. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 769

Braucu ar:

Stari, braucot ar mašīnu tev tikuntā pūš to silto pa vienu lūku ja uzlikts uz aukstu? vai tikai stāvošam? Vienam nomas e60 bija kautkads gluks ka pūta silto pa pr vējstikla aug''sejo lūku, bet pārējos pūta kā vaig. Līdzko sāka braukt tā arī tur pūta vēsu. Tā arī neremontējām, atstājām kā ir jo visi masteri raustija plecus... SIltu pūta ja ilgi stāvēja uz vietas.
Offline
KaspichsS
26. Apr 2019, 15:24 #1192

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


26 Apr 2019, 15:21:15 @citrons1 rakstīja:
Stari, braucot ar mašīnu tev tikuntā pūš to silto pa vienu lūku ja uzlikts uz aukstu? vai tikai stāvošam? Vienam nomas e60 bija kautkads gluks ka pūta silto pa pr vējstikla aug''sejo lūku, bet pārējos pūta kā vaig. Līdzko sāka braukt tā arī tur pūta vēsu. Tā arī neremontējām, atstājām kā ir jo visi masteri raustija plecus... SIltu pūta ja ilgi stāvēja uz vietas.


Ja uzliek uz 17 graafiem, peckas radiatoram jaabuut veesam, nekur silts vnk nedriikst buut. Meistari rausta plecus, jo ir Meistari.
Offline
citrons1
26. Apr 2019, 15:31 #1193

Kopš: 26. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 769

Braucu ar:


Meistari rausta plecus, jo ir Meistari.


Protams, tā pat kā Staris pēdējās 2dienas zīlē savā e60 kas pa vainu un tu veic interneta diagnostiku

Tā vnk nav izslimota ''slimība'' kurai kāds zin atrisinājumu. Pagaidām izskatās pēc tikai minējumiem.

Offline
KaspichsS
26. Apr 2019, 15:33 #1194

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


26 Apr 2019, 15:31:29 @citrons1 rakstīja:

Meistari rausta plecus, jo ir Meistari.


Protams, tā pat kā Staris pēdējās 2dienas zīlē savā e60 kas pa vainu un tu veic interneta diagnostiku

Tā vnk nav izslimota ''slimība'' kurai kāds zin atrisinājumu. Pagaidām izskatās pēc tikai minējumiem.




Hvz, es nekad neskatos peec shabloniem. Taa var pusi auto nomainiit. Peec tipveida simptomiem - taa vairs nav dianostika.
Ir jaasaprot, kaa mezgls straadaa, jaaredz, ko raada dati un meeriijumi, jaaizdara secinaajumi. Tas arii atskjir diagnostiku no nejeegas bakstiishanaas.

P. S. Staris shobriid iet pateizaa virzienaa. Ja live data saka, ka vaarstam jaabuut aizveertam, bet gaazhas karsts gaiss - jaameera spanis.

[ Šo ziņu laboja KateG, 26 Apr 2019, 15:35:06 ]

Offline
sys9291
26. Apr 2019, 15:34 #1195

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5217

Braucu ar: F20 R1200RT

beigās izrādīsies, ka nav blīvgumijas uz motortelpu no gaisa kastes un ventilators velk karsto gaisu tieši no izplūdes kolektoru rajona...a tas kā zināms ir tāds pasilts...
Offline
KaspichsS
26. Apr 2019, 15:36 #1196

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


26 Apr 2019, 15:34:44 @sys9291 rakstīja:
beigās izrādīsies, ka nav blīvgumijas uz motortelpu no gaisa kastes un ventilators velk karsto gaisu tieši no izplūdes kolektoru rajona...a tas kā zināms ir tāds pasilts...


Bet, buus guuta veertiiga pieredze. Kaa meeriit izejas, kaa nemeerit. Kaa testeet vaarstus.
Offline
sys9291
26. Apr 2019, 15:40 #1197

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5217

Braucu ar: F20 R1200RT


26 Apr 2019, 15:36:02 @KateG rakstīja:

26 Apr 2019, 15:34:44 @sys9291 rakstīja:
beigās izrādīsies, ka nav blīvgumijas uz motortelpu no gaisa kastes un ventilators velk karsto gaisu tieši no izplūdes kolektoru rajona...a tas kā zināms ir tāds pasilts...


Bet, buus guuta veertiiga pieredze. Kaa meeriit izejas, kaa nemeerit. Kaa testeet vaarstus.

un iegādāts vērtīgs aprīkojums nākotnes experimentiem - no ko lai saka - visu cieņu...
Offline
KaspichsS
26. Apr 2019, 15:42 #1198

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


26 Apr 2019, 15:40:09 @sys9291 rakstīja:

26 Apr 2019, 15:36:02 @KateG rakstīja:

26 Apr 2019, 15:34:44 @sys9291 rakstīja:
beigās izrādīsies, ka nav blīvgumijas uz motortelpu no gaisa kastes un ventilators velk karsto gaisu tieši no izplūdes kolektoru rajona...a tas kā zināms ir tāds pasilts...


Bet, buus guuta veertiiga pieredze. Kaa meeriit izejas, kaa nemeerit. Kaa testeet vaarstus.

un iegādāts vērtīgs aprīkojums nākotnes experimentiem - no ko lai saka - visu cieņu...


Tieshi taa! Te nav ko kauneeties!
Offline
Staris
26. Apr 2019, 15:56 #1199

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30528

Braucu ar: ra ucuarB

par blīvgumijām nepiekritīšu, jo ir brīži, kad visur pūš ledainu gaisu un tad ir brīži, kad vienā pusē ir ledains, bet otrā ir remdens( kondiška + pečka karo).
Jaunākie dati:
Piespraudos pirms štekera un aizvilku vadu uz salonu. Tā kā voltu dačiki laukos maksā 30euro/gb, tad pieliku 2 multimetrus. Var likt lauku tūningā droši

Tas ko es novēroju. Šie +13v ir abās pusēs, kad man ir +17c uzlikts un nekad nenokrīt. Tātad šajā gadījumā jāsaka, ka arī jaunais vārsts ir sūds (Šeit cepums Kaspicham, jo visu laiku vaino vārstu )
Vēlāk uzlikšu veco vārstu atpakaļ ko izjaucu un izkustināju visu. Ja tas nepalīdzēs, tad mēģināšu no jaunā un vecā vārsta kaut ko sakombinēt. Kāpēc? Tāpēc, ka nekur viņš nav uz vietas un pat e-parts piedāvā par 118e orģinālu un tikai pirmdien.

Papildjautājumi.
Ja pie +17c ir 13V un pie 27c ir 0v, tad kam jānotiek pie +23c? Man viens multimetrs pie šādas konfigurācijas ik pa 2-3 sec nomet uz 2v un tad atpakaļ uz 13v. Jeb tāda kā dozēšana notiek tam vārstam. Savukārt otrā pusē tie 13v ir pastāvīgi. To varētu izskaidrot ar to, ka viens multimetrs ir par lēnu, lai noķertu to momentu?
Vienīgais brīdis, kad abās pusēs volti ir uz nullēm ir tad, kad uzgriež maksimālo karstumu. Tiklīdz 0.5 grādus abās pusēs nogriež nost, tad kreisajā pusē lēkā 13v, 2v, 13v,2v, bet labajā pusē konstanti tie paši 13v.

Kā auto nodrošina tos 23 grādus salonā? Dozē tos vārstus vai ielaiž pečkā kaut kādu daļu karstā dzesēšanas šķidruma un tad ar lūkām dozē gaisa plūsmu uz salonu?


P.S. Jā un nekaunos par feiliem vai stulbiem jautājumiem. Man patīk kaut ko iemācīties un izprast. Tāpēc ir labi, ka ir kāds, kas padalās ar zināšanām vai spriedelējumiem.

[ Šo ziņu laboja Staris, 26 Apr 2019, 16:01:59 ]

Offline
KaspichsS
26. Apr 2019, 16:34 #1200

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


26 Apr 2019, 15:56:43 @Staris rakstīja:
par blīvgumijām nepiekritīšu, jo ir brīži, kad visur pūš ledainu gaisu un tad ir brīži, kad vienā pusē ir ledains, bet otrā ir remdens( kondiška + pečka karo).
Jaunākie dati:
Piespraudos pirms štekera un aizvilku vadu uz salonu. Tā kā voltu dačiki laukos maksā 30euro/gb, tad pieliku 2 multimetrus. Var likt lauku tūningā droši

Tas ko es novēroju. Šie +13v ir abās pusēs, kad man ir +17c uzlikts un nekad nenokrīt. Tātad šajā gadījumā jāsaka, ka arī jaunais vārsts ir sūds (Šeit cepums Kaspicham, jo visu laiku vaino vārstu )
Vēlāk uzlikšu veco vārstu atpakaļ ko izjaucu un izkustināju visu. Ja tas nepalīdzēs, tad mēģināšu no jaunā un vecā vārsta kaut ko sakombinēt. Kāpēc? Tāpēc, ka nekur viņš nav uz vietas un pat e-parts piedāvā par 118e orģinālu un tikai pirmdien.

Papildjautājumi.
Ja pie +17c ir 13V un pie 27c ir 0v, tad kam jānotiek pie +23c? Man viens multimetrs pie šādas konfigurācijas ik pa 2-3 sec nomet uz 2v un tad atpakaļ uz 13v. Jeb tāda kā dozēšana notiek tam vārstam. Savukārt otrā pusē tie 13v ir pastāvīgi. To varētu izskaidrot ar to, ka viens multimetrs ir par lēnu, lai noķertu to momentu?
Vienīgais brīdis, kad abās pusēs volti ir uz nullēm ir tad, kad uzgriež maksimālo karstumu. Tiklīdz 0.5 grādus abās pusēs nogriež nost, tad kreisajā pusē lēkā 13v, 2v, 13v,2v, bet labajā pusē konstanti tie paši 13v.

Kā auto nodrošina tos 23 grādus salonā? Dozē tos vārstus vai ielaiž pečkā kaut kādu daļu karstā dzesēšanas šķidruma un tad ar lūkām dozē gaisa plūsmu uz salonu?


P.S. Jā un nekaunos par feiliem vai stulbiem jautājumiem. Man patīk kaut ko iemācīties un izprast. Tāpēc ir labi, ka ir kāds, kas padalās ar zināšanām vai spriedelējumiem.


Palasi, luudzu, manu linku par pwm. No taa tu sapratiisi, kas tas ir.
Otra teema - logjiski, ja ihka redz, ka gaisa vada t peec vaarsta ir par augstu, taa arvien retaak ver vaarstu valjaa, lai padotu siltumu radiatoraa. Kad neizdodas nodziit lejaa t liidz vajadziigai pat ar aizveertu vaarstu - logjsiki, tur vaarstu ciet. Patiesiibaa vaarsts ir valjaa, jo kjiilee.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo