Online

Pašreiz BMWPower skatās 153 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Prieks, šeit var dalīties priekos IV

AutorsZiņojums
Lala
08. Aug 2024, 18:18 #1021

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3402

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


08 Aug 2024, 15:55:18 @Output rakstīja:

08 Aug 2024, 14:40:06 @Lala rakstīja:
Plašāki un jauni ceļi/ielas tikai izraisa vairāk satiksmes. Arī ar strauji krītošu valsts iedzīvotāju skaitu.
Ja apvedceļu, skaidrs, ka jāsakārto, jo tas ir vienkārši nedrošs, tad maģistrāles cauri pilsētai ir pilnīgs no-go un pagājušais gadsimts.


Ā nu ta jau uzrokam visus ceļus un pārtaisam par negrēderētām vienjoslas grantenēm un visas satiksmes un sastrēgumu problēmas būs ātrisinātas.

Izklausās pēc tipiska PRO risinājuma


1. privātais autotransports eksistē aptuveni 120 gadus.
2. ielas un ceļi eksistē vismaz tik ilgi, cik eksistē pilsētas un apdzīvotas vietas - tūkstošiem gadu.
3. ceļu un ielu asfaltēšanu pirmie panāca riteņbraucēji.

Tavs pārspīlētais arguments ir bērnudārza diskusijas taktika.
Offline
treshaa_josla
08. Aug 2024, 19:33 #1022

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 561

Braucu ar:


08 Aug 2024, 18:16:04 @Lala rakstīja:

08 Aug 2024, 15:43:27 @treshaa_josla rakstīja:

08 Aug 2024, 13:48:34 @Lala rakstīja:


To sauc par izraisīto pieprasījumu.



Manā skatijumā "izraisītais pieprasijums" ir, kad cilvēki sadzenās pūļos, sāk dzīvot viens otrams virs galvas betona kastēs. Un tad spiesti sākt risināt problēmas, kurām nemaz nevajadzētu būt.

Kāds man var paskaidrot, priekš kam Latvijā vajag māju ar vairāk par 3 stāviem ? Vietas nav ?


~~~~~~~~~~~~

P.S.
LVC pateica, ka kamēr nesazīmēšu stāvlaukumu, māju nepieņems expluatācijā.
Tā kā man tā būve ir Mārupes burkānu laukā, kur vietas gana, savilku vietas 3,5 metrus platas
:kautkāpiedirsasrygasproblēmas: :mārupe:


Jo retāka apbūve, jo lielāki sūdi ar satiksmi - skatīt ASV ārpus lielpilsētu CBD.


veselais saprāts un 30 sec ar gūgli gan saka pretējo

https://www.cnbc.com/2024/06/26/most-congested-...2023-report.html

“More people over the last few decades have been moving into urban areas and that’s a global phenomenon,” Bob Pishue, a transportation analyst at INRIX, tells CNBC Make It. “As they do that, we do see more congestion.


Offline
Mizx
08. Aug 2024, 19:47 #1023

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6794

Braucu ar:


08 Aug 2024, 14:40:06 @Lala rakstīja:
Plašāki un jauni ceļi/ielas tikai izraisa vairāk satiksmes. Arī ar strauji krītošu valsts iedzīvotāju skaitu.
Ja apvedceļu, skaidrs, ka jāsakārto, jo tas ir vienkārši nedrošs, tad maģistrāles cauri pilsētai ir pilnīgs no-go un pagājušais gadsimts.
Pagājušais gadsimts ir maģistrāļu neesamība pilsētās. Normāli pilsētā būtu kaut kas tuvs Pilsēta Stabiņiem vīzijai ar zaļām zonām un max ātrumu 30 km/h ar vienu nosacījumu — no jebkura punkta tajās 30 km/h zonās pāris km attālumā var nonākt līdz maģistrālei, pa kuru var ātri tikt prom no pilsētas / apkārt pilsētai, lai nav jābraukājas pa pašu centru. Ja nav šo atšķirīgu ātrumu funkcionājošu ceļu, tad visi mīcās visur un viss ir slikti. Apkārt pilsētai bānis, caur pilsētu dažas maģistrāles ar 70 km/h bez visādiem pudeles kakliem, tālāk pilsētā kaut vai uzreiz 30 km/h vai dzīvojamā zona. Cauri pilsētai arī pa maģistrālēm brauks tikai tad, ja apkārt apbraukšana ir būtiski lēnāka. Tagad bieži Waze parāda Rīgas absurdu, ka ātrāk ir braukt iekšā centrā sastrēgumos (vidējais ātrums gan jau sanāk pietuvināts dzīvojamās zonas ātruma režīmam), kā braukt apkārt pilsētai vispār.
Tas ir kā salikt maksas autostāvvietas pilnīgi visā pilsētā — ja reiz jāčakarējas un jāmaksā, tad piebrauks līdz galam un maksās. Bet ja pastāvētu iespēja 15 min attālumā nolikt bez maksas / būtiski lētāk, tad jau daļa izvērtētu prioritātes un būtu gatavi necensties iebraukt pašā pilsētas centrā.
Offline
Lala
08. Aug 2024, 19:52 #1024

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3402

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.

Čupa ar mītiem un neizpratni par satiksmi.
Offline
Mizx
08. Aug 2024, 19:52 #1025

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6794

Braucu ar:


08 Aug 2024, 19:52:06 @Lala rakstīja:
Čupa ar mītiem un neizpratni par satiksmi.

Saprati, ka kaut ko nezini?
Offline
treshaa_josla
08. Aug 2024, 19:55 #1026

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 561

Braucu ar:


08 Aug 2024, 19:47:26 @Mizx rakstīja:

08 Aug 2024, 14:40:06 @Lala rakstīja:
Plašāki un jauni ceļi/ielas tikai izraisa vairāk satiksmes. Arī ar strauji krītošu valsts iedzīvotāju skaitu.
Ja apvedceļu, skaidrs, ka jāsakārto, jo tas ir vienkārši nedrošs, tad maģistrāles cauri pilsētai ir pilnīgs no-go un pagājušais gadsimts.
Pagājušais gadsimts ir maģistrāļu neesamība pilsētās. Normāli pilsētā būtu kaut kas tuvs Pilsēta Stabiņiem vīzijai ar zaļām zonām un max ātrumu 30 km/h ar vienu nosacījumu — no jebkura punkta tajās 30 km/h zonās pāris km attālumā var nonākt līdz maģistrālei, pa kuru var ātri tikt prom no pilsētas / apkārt pilsētai, lai nav jābraukājas pa pašu centru. Ja nav šo atšķirīgu ātrumu funkcionājošu ceļu, tad visi mīcās visur un viss ir slikti. Apkārt pilsētai bānis, caur pilsētu dažas maģistrāles ar 70 km/h bez visādiem pudeles kakliem, tālāk pilsētā kaut vai uzreiz 30 km/h vai dzīvojamā zona. Cauri pilsētai arī pa maģistrālēm brauks tikai tad, ja apkārt apbraukšana ir būtiski lēnāka. Tagad bieži Waze parāda Rīgas absurdu, ka ātrāk ir braukt iekšā centrā sastrēgumos (vidējais ātrums gan jau sanāk pietuvināts dzīvojamās zonas ātruma režīmam), kā braukt apkārt pilsētai vispār.
Tas ir kā salikt maksas autostāvvietas pilnīgi visā pilsētā — ja reiz jāčakarējas un jāmaksā, tad piebrauks līdz galam un maksās. Bet ja pastāvētu iespēja 15 min attālumā nolikt bez maksas / būtiski lētāk, tad jau daļa izvērtētu prioritātes un būtu gatavi necensties iebraukt pašā pilsētas centrā.


Tavā koncepcijā nav velo, tātad nav valīda
Offline
Output
08. Aug 2024, 20:13 #1027

Kopš: 02. Jan 2017

Ziņojumi: 626

Braucu ar: G20


08 Aug 2024, 19:47:26 @Mizx rakstīja:

08 Aug 2024, 14:40:06 @Lala rakstīja:
Plašāki un jauni ceļi/ielas tikai izraisa vairāk satiksmes. Arī ar strauji krītošu valsts iedzīvotāju skaitu.
Ja apvedceļu, skaidrs, ka jāsakārto, jo tas ir vienkārši nedrošs, tad maģistrāles cauri pilsētai ir pilnīgs no-go un pagājušais gadsimts.
Pagājušais gadsimts ir maģistrāļu neesamība pilsētās. Normāli pilsētā būtu kaut kas tuvs Pilsēta Stabiņiem vīzijai ar zaļām zonām un max ātrumu 30 km/h ar vienu nosacījumu — no jebkura punkta tajās 30 km/h zonās pāris km attālumā var nonākt līdz maģistrālei, pa kuru var ātri tikt prom no pilsētas / apkārt pilsētai, lai nav jābraukājas pa pašu centru. Ja nav šo atšķirīgu ātrumu funkcionājošu ceļu, tad visi mīcās visur un viss ir slikti. Apkārt pilsētai bānis, caur pilsētu dažas maģistrāles ar 70 km/h bez visādiem pudeles kakliem, tālāk pilsētā kaut vai uzreiz 30 km/h vai dzīvojamā zona. Cauri pilsētai arī pa maģistrālēm brauks tikai tad, ja apkārt apbraukšana ir būtiski lēnāka. Tagad bieži Waze parāda Rīgas absurdu, ka ātrāk ir braukt iekšā centrā sastrēgumos (vidējais ātrums gan jau sanāk pietuvināts dzīvojamās zonas ātruma režīmam), kā braukt apkārt pilsētai vispār.
Tas ir kā salikt maksas autostāvvietas pilnīgi visā pilsētā — ja reiz jāčakarējas un jāmaksā, tad piebrauks līdz galam un maksās. Bet ja pastāvētu iespēja 15 min attālumā nolikt bez maksas / būtiski lētāk, tad jau daļa izvērtētu prioritātes un būtu gatavi necensties iebraukt pašā pilsētas centrā.


Riebjas tas vārds, bet - PRECĪZI!

Waze pats labākais ir, kad ātrākais maršruts ir caur māju pagalmiem.
Offline
Mikels
08. Aug 2024, 20:14 #1028

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 5073

Braucu ar: cieņu

Lala izklausās pēc viena shallinieka no biedrības pilsēta cilvēkiem , Tas vispār ir unikāli, ka neliela, bet aktīva velopidaru apvienība Rīgā mēģina diktēt vairākumam normālu cilvēku kā pilsētā jāorganizē satiksme un jādzīvo autovadītājiem
Offline
Lala
08. Aug 2024, 20:15 #1029

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3402

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


08 Aug 2024, 19:52:56 @Mizx rakstīja:

08 Aug 2024, 19:52:06 @Lala rakstīja:
Čupa ar mītiem un neizpratni par satiksmi.

Saprati, ka kaut ko nezini?

Protams, protams, plānošanu studēju, bet nezinu satiksmes pamatlietas.
Nav iespējama situācija, kurā labi ir visiem satiksmes dalībniekiem. Nav.
Jo ģeometrija ir nepielūdzama.
Tu domā, ka Nīderlandē ar visām šosejām, tiltiem un tuneļiem autovadītāji korķos nestāv, un par ierobežoto braukšanu pilsētās nelamājas?
Offline
Output
08. Aug 2024, 20:16 #1030

Kopš: 02. Jan 2017

Ziņojumi: 626

Braucu ar: G20


08 Aug 2024, 19:52:06 @Lala rakstīja:
Čupa ar mītiem un neizpratni par satiksmi.



Nu tad apgaismo mūs ar patiesību. Kā cilvēkam, kurš negrib mīt velo pa lietu, vai sēdēt blakus bomzim sabiedriskajā, ērti un efektīvi no pierīgas tik centrā ja vajag apmeklēt zobārstu, frizieri, juristu, specifisku veikalu, utt.?
Offline
Lala
08. Aug 2024, 20:16 #1031

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3402

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


08 Aug 2024, 20:14:13 @Mikels rakstīja:
Lala izklausās pēc viena shallinieka no biedrības pilsēta cilvēkiem , Tas vispār ir unikāli, ka neliela, bet aktīva velopidaru apvienība Rīgā mēģina diktēt vairākumam normālu cilvēku kā pilsētā jāorganizē satiksme un jādzīvo autovadītājiem


autovadītāju Rīgā un Latvijā vispār ir absolūts mazākums.
Offline
Output
08. Aug 2024, 20:18 #1032

Kopš: 02. Jan 2017

Ziņojumi: 626

Braucu ar: G20


08 Aug 2024, 20:15:05 @Lala rakstīja:

08 Aug 2024, 19:52:56 @Mizx rakstīja:

08 Aug 2024, 19:52:06 @Lala rakstīja:
Čupa ar mītiem un neizpratni par satiksmi.

Saprati, ka kaut ko nezini?

Protams, protams, plānošanu studēju, bet nezinu satiksmes pamatlietas.
Nav iespējama situācija, kurā labi ir visiem satiksmes dalībniekiem. Nav.
Jo ģeometrija ir nepielūdzama.
Tu domā, ka Nīderlandē ar visām šosejām, tiltiem un tuneļiem autovadītāji korķos nestāv, un par ierobežoto braukšanu pilsētās nelamājas?



ok - visiem nebūs labi. Skan loģiski. Piekrītu
Kāpēc tieši velobraucēji ir izredzētā grupa, kuriem vajag lai ir labi?
Offline
Mikels
08. Aug 2024, 20:18 #1033

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 5073

Braucu ar: cieņu


08 Aug 2024, 20:16:51 @Lala rakstīja:

08 Aug 2024, 20:14:13 @Mikels rakstīja:
Lala izklausās pēc viena shallinieka no biedrības pilsēta cilvēkiem , Tas vispār ir unikāli, ka neliela, bet aktīva velopidaru apvienība Rīgā mēģina diktēt vairākumam normālu cilvēku kā pilsētā jāorganizē satiksme un jādzīvo autovadītājiem


autovadītāju Rīgā un Latvijā vispār ir absolūts mazākums.
Jā,jā velosipēdistii Rīgā un Latvijā ir lielākā grupa ceļu satiksmē
Offline
Lala
08. Aug 2024, 20:19 #1034

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3402

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


08 Aug 2024, 20:16:27 @Output rakstīja:
Nu tad apgaismo mūs ar patiesību. Kā cilvēkam, kurš negrib mīt velo pa lietu, vai sēdēt blakus bomzim sabiedriskajā, ērti un efektīvi no pierīgas tik centrā ja vajag apmeklēt zobārstu, frizieri, juristu, specifisku veikalu, utt.?


Sabiedriskajam transportam nav obligāti jābūt bezpajumtnieku pajumtei. Tu netīras rokas taču nomazagā, nevis vienkārši nocērt?
Rīga, ar Bemhenu sākot, nevis mazgāja rokas, bet pati sev tās cirta nost.
Offline
Lala
08. Aug 2024, 20:20 #1035

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3402

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


08 Aug 2024, 20:18:02 @Output rakstīja:
ok - visiem nebūs labi. Skan loģiski. Piekrītu
Kāpēc tieši velobraucēji ir izredzētā grupa, kuriem vajag lai ir labi?


Kurš to apgalvo?
Offline
Output
08. Aug 2024, 20:22 #1036

Kopš: 02. Jan 2017

Ziņojumi: 626

Braucu ar: G20


08 Aug 2024, 20:16:51 @Lala rakstīja:

08 Aug 2024, 20:14:13 @Mikels rakstīja:
Lala izklausās pēc viena shallinieka no biedrības pilsēta cilvēkiem , Tas vispār ir unikāli, ka neliela, bet aktīva velopidaru apvienība Rīgā mēģina diktēt vairākumam normālu cilvēku kā pilsētā jāorganizē satiksme un jādzīvo autovadītājiem


autovadītāju Rīgā un Latvijā vispār ir absolūts mazākums.


41.8%. Un tas ir neatskaitot bērnus, pensionāru un lates strēbējus.
Ok, dāžiem uz viena vārda ir vairāki auto. Mums ar sievu abi auto uz mana vārda. tāpat sanāk 1:1.

Offline
Mizx
08. Aug 2024, 20:24 #1037

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6794

Braucu ar:


08 Aug 2024, 20:15:05 @Lala rakstīja:

08 Aug 2024, 19:52:56 @Mizx rakstīja:

08 Aug 2024, 19:52:06 @Lala rakstīja:
Čupa ar mītiem un neizpratni par satiksmi.

Saprati, ka kaut ko nezini?

Protams, protams, plānošanu studēju, bet nezinu satiksmes pamatlietas.
Nav iespējama situācija, kurā labi ir visiem satiksmes dalībniekiem. Nav.
Jo ģeometrija ir nepielūdzama.
Tu domā, ka Nīderlandē ar visām šosejām, tiltiem un tuneļiem autovadītāji korķos nestāv, un par ierobežoto braukšanu pilsētās nelamājas?

Ja jau studēji un zini piesaukt Nīderlandi, tad gan jau zini, cik automašīnu ir Amsterdamā uz cik liellu iedzīvotāju skaitu un cik Rīgā uz Rīgas iedzīvotāju skaitu. Tad arī vari nosaukt cik vēl tūkstošus automašīnu būtu jāvar novietot tieši Rīgā Rīgas iedzīvotājiem un attiecīgi ar tām spēt arī kaut kur vajadzības gadījumā aizbraukt no dzīvesvietas centrā. Neesmu paskatījies pašus jaunākos datus, bet ja mēs gribam dzīvot attīstīto vastu līmenī, mums ir jāvar Rīgā dabūt iekšā daudz vairāk automašīnu. Vecos datos tie bija pārdesmit tūkstoši automašīnu, ko būtu jāvar kaut kur Rīgā novietot, salīdzinot ar Amsterdamu. Jā, tās drīkst nelietot, jo ir ērti pa centru pārvietoties citādi, bet automašīnu loģistika Rīgas centrā atpaliek neatkarīgi no tā, kas notiek ar jebkurām citām pārvietošanās iespējām, ar auto brauc bieži vai reti.
Offline
Lala
08. Aug 2024, 20:25 #1038

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3402

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.

Bērni, pensionāri un lates strēbēji neskaitās, jo tikai auto īpašnieks ir īstens cilvēks?
Offline
Lala
08. Aug 2024, 20:29 #1039

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3402

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


08 Aug 2024, 20:24:23 @Mizx rakstīja:
Ja jau studēji un zini piesaukt Nīderlandi, tad gan jau zini, cik automašīnu ir Amsterdamā uz cik liellu iedzīvotāju skaitu un cik Rīgā uz Rīgas iedzīvotāju skaitu. Tad arī vari nosaukt cik vēl tūkstošus automašīnu būtu jāvar novietot tieši Rīgā Rīgas iedzīvotājiem un attiecīgi ar tām spēt arī kaut kur vajadzības gadījumā aizbraukt no dzīvesvietas centrā. Neesmu paskatījies pašus jaunākos datus, bet ja mēs gribam dzīvot attīstīto vastu līmenī, mums ir jāvar Rīgā dabūt iekšā daudz vairāk automašīnu. Vecos datos tie bija pārdesmit tūkstoši automašīnu, ko būtu jāvar kaut kur Rīgā novietot, salīdzinot ar Amsterdamu. Jā, tās drīkst nelietot, jo ir ērti pa centru pārvietoties citādi, bet automašīnu loģistika Rīgas centrā atpaliek neatkarīgi no tā, kas notiek ar jebkurām citām pārvietošanās iespējām, ar auto brauc bieži vai reti.


Rīgas centrā visiem gribētājiem stavvietu nepietiks nekad. Un es atklāšu noslēpumu, tas ir pat labi. Jo atkal pilsētplānošanas ābece:
Vietas, kuras cilvēki grib apmeklēt vienmēr ir ar autostāvvietu problēmām, autostāvvietas vienmēr pieejamas ir tikai vietās, kur cilvēki negrib uzturēties.
Offline
Output
08. Aug 2024, 20:29 #1040

Kopš: 02. Jan 2017

Ziņojumi: 626

Braucu ar: G20


08 Aug 2024, 20:25:16 @Lala rakstīja:
Bērni, pensionāri un lates strēbēji neskaitās, jo tikai auto īpašnieks ir īstens cilvēks?


Bērni sēž vecākiem blakus mašīnā.
Penisonāri sēž mājās un no rīta tikai brauc uz tirgu ar trolejbusu.
Lates strēbēji točna neskaitās
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, CP17, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4