Online
Pašreiz BMWPower skatās 233 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.  
 
		 
 | 		
Tēma: 318i E30 1984 nav jaudas
| Autors | Ziņojums |  
| dipo |  |   Kopš: 13. Oct 2006 
No: Rīga 
Ziņojumi: 179 
Braucu ar:  
 | Lieta tāda - motoram varētu teikt galīgi nav jaudas un pie tam braucot 4 ātrumā uz 60 km/h vienmērīgi, viņš drusku raustās. Izdomāju paregulēt aizdedzi - pagriezu agrāku - bik labāka jauda, taču traki raustās, tad pagriezu vēlāku - jaudas vispār nav, taču raustās ļoti minimāli. 
Ā un vēl atgāzes sliktas - kad motoram ir apgriezieni ir viss normās, taču kad darbojas brīvgaitā, cipari sakāpj ne pa jokam (norma ir 3.5, bet uzkāpj pāri 6). 
Problēma ka 1984. gada modelim ir vecais štekeris motoram un nav viņu iespējams pieslēgt pie kompja un uztaisīt normālu diagnostiku, tādēļ tagad pat nezinu kur lai dzen vai ko lai dara ar viņu, lai dabūtu viņu jēdzīgā stāvoklī - lai neraustās un jauda ir, neprasu jau lielu, tikai tik cik pienākas tādam 1.8i   
Varbūt kāds varētu pasviest kādu ideju, kas par vainu varētu būt vai kur varētu aizdzītu un noskaidrot, kas par vainu.[ This message was edited by: dipo on 2006-10-13 00:30 ] |    Offline |  |   |  
Huligaans   |  |   Kopš: 03. Jan 2006 
No: Jūrmala 
Ziņojumi: 5291 
Braucu ar: e34 
 | aizdedzi jau nu gan nevajadzeeja aiztikt   kad pirku e28, tad saimnieks izstaastijis, ka bijis liidziigi kaa tu apraksti, bet kautkaada truba bijusi saspreegaajusi(tik neatceros kaada)   karoceh vinjam taa nerazha notika kautkaadaa djerevnjaa, vinjsh sataisija tuvaakajaa servii, taaka ja jau laukos vareeja aatri sataisiit, Riigaa nebuus probleemu atrast kaadu iestaadijumu kur sataisiit tavu auto, lai veicas   
  ----------------- Viss ko es daru, ir nepieciešams, pareizs un jauks! |    Offline |  |   |  
BigArchi   |  |   Kopš: 17. Aug 2005 
No: Rīga 
Ziņojumi: 4169 
Braucu ar: dA Power 
 | Iebrauc normālā, vienk. servisā, pat bez diagnostikas, šādam vienk. motoram varēs palīdzēt! Kurā pusē tevi serviss interesētu ? 
  ----------------- Ja nav ko teikt, vienkārši paklusē!  |    Offline |  |   |  
| KREATIFF |  |  Kopš: 19. Sep 2006 
Ziņojumi: 429 
Braucu ar:  
 | ielej skipidaru ar metilspirtu un tavs pepelacs perdolis slifos un ebnis          |    Offline |  |   |  
| -ATAMAH- |  |  Kopš: 30. Dec 2005 
No: Rīga 
Ziņojumi: 5564 
Braucu ar: zirgu 
 |  Nesaprotu jautajumu temas nosaukumaa!   |    Offline |  |   |  
| -ATAMAH- |  |  Kopš: 30. Dec 2005 
No: Rīga 
Ziņojumi: 5564 
Braucu ar: zirgu 
 |  
2006-10-13 00:57, riddler rakstīja: 
 
2006-10-13 00:54, -ATAMAH- rakstīja: 
 Nesaprotu jautajumu temas nosaukumaa!   
  
 
nu blja nevaig huinju dziit    
  
 Labi!        |    Offline |  |   |  
Huligaans   |  |   Kopš: 03. Jan 2006 
No: Jūrmala 
Ziņojumi: 5291 
Braucu ar: e34 
 |  
2006-10-13 00:52, riddler rakstīja: 
paarbaudi vai nav kaada vakuma shljauka nokritusi, taa bija manam, arii tolkom negaaja un kauko raustiijaas   
  
 
vo!! atcereejos, bija vakuma slauka saspreegaajusi  
  ----------------- Viss ko es daru, ir nepieciešams, pareizs un jauks! |    Offline |  |   |  
| bmwaddict |  |   Kopš: 23. Oct 2002 
No: Ogre 
Ziņojumi: 8263 
Braucu ar: BMW pa Los Angeles 
 |  
2006-10-13 00:29, dipo rakstīja: 
Lieta tāda - motoram varētu teikt galīgi nav jaudas un pie tam braucot 4 ātrumā uz 60 km/h vienmērīgi, viņš drusku raustās. Izdomāju paregulēt aizdedzi - pagriezu agrāku - bik labāka jauda, taču traki raustās, tad pagriezu vēlāku - jaudas vispār nav, taču raustās ļoti minimāli. 
Ā un vēl atgāzes sliktas - kad motoram ir apgriezieni ir viss normās, taču kad darbojas brīvgaitā, cipari sakāpj ne pa jokam (norma ir 3.5, bet uzkāpj pāri 6). 
Problēma ka 1984. gada modelim ir vecais štekeris motoram un nav viņu iespējams pieslēgt pie kompja un uztaisīt normālu diagnostiku, tādēļ tagad pat nezinu kur lai dzen vai ko lai dara ar viņu, lai dabūtu viņu jēdzīgā stāvoklī - lai neraustās un jauda ir, neprasu jau lielu, tikai tik cik pienākas tādam 1.8i   
  
A tas tev ir kursh motors, ar mehaanisko shprici veel vai kas? Tipa inzhektori elektroniskie vai bez vadinjiem? 
Taa raustiishanaas iisteniibaa vairaak izklausaas peec augstsprieguma probleemas.. Tas pie nosaciijuma, ka gofra ir kaartiibaa, jo tad iespeejams raustaas un neiet deelj galiigi liesa maisiijuma - pirmkaart nocheko gofru un visaadas vakumtrubas (piem bremzhu pastuuzis, kartera atgaazu shljauka). Tad skaties tumsaa svechvadus un kolpachoku. Ja peec gofras nomainjas atgaazes taapat iet shkjeersaam tad maini lamda zondi jo taa noteikti ir beigta. 
 |    Offline |  |   |  
| 
 |  
Jagr   |  |   Kopš: 02. Jan 2003 
No: Rīga 
Ziņojumi: 638 
Braucu ar: X3, E36 329Turbo un KTM 
 |  
2006-10-13 00:47, KREATIFF rakstīja: 
ielej skipidaru ar metilspirtu un tavs pepelacs perdolis slifos un ebnis          
  |    Offline |  |   |  
PowerBMW   |  |   Kopš: 27. Jul 2006 
Ziņojumi: 5812 
Braucu ar:  
 |  
2006-10-13 01:57, bmwaddict rakstīja: 
 
2006-10-13 00:29, dipo rakstīja: 
Lieta tāda - motoram varētu teikt galīgi nav jaudas un pie tam braucot 4 ātrumā uz 60 km/h vienmērīgi, viņš drusku raustās. Izdomāju paregulēt aizdedzi - pagriezu agrāku - bik labāka jauda, taču traki raustās, tad pagriezu vēlāku - jaudas vispār nav, taču raustās ļoti minimāli. 
Ā un vēl atgāzes sliktas - kad motoram ir apgriezieni ir viss normās, taču kad darbojas brīvgaitā, cipari sakāpj ne pa jokam (norma ir 3.5, bet uzkāpj pāri 6). 
Problēma ka 1984. gada modelim ir vecais štekeris motoram un nav viņu iespējams pieslēgt pie kompja un uztaisīt normālu diagnostiku, tādēļ tagad pat nezinu kur lai dzen vai ko lai dara ar viņu, lai dabūtu viņu jēdzīgā stāvoklī - lai neraustās un jauda ir, neprasu jau lielu, tikai tik cik pienākas tādam 1.8i   
  
A tas tev ir kursh motors, ar mehaanisko shprici veel vai kas? Tipa inzhektori elektroniskie vai bez vadinjiem? 
Taa raustiishanaas iisteniibaa vairaak izklausaas peec augstsprieguma probleemas.. Tas pie nosaciijuma, ka gofra ir kaartiibaa, jo tad iespeejams raustaas un neiet deelj galiigi liesa maisiijuma - pirmkaart nocheko gofru un visaadas vakumtrubas (piem bremzhu pastuuzis, kartera atgaazu shljauka). Tad skaties tumsaa svechvadus un kolpachoku. Ja peec gofras nomainjas atgaazes taapat iet shkjeersaam tad maini lamda zondi jo taa noteikti ir beigta. 
 
  
lamdas zonde 84 gadam nu ti dajoš!!!    |    Offline |  |   |  
| bmwaddict |  |   Kopš: 23. Oct 2002 
No: Ogre 
Ziņojumi: 8263 
Braucu ar: BMW pa Los Angeles 
 |  
2006-10-13 01:59, PowerBMW rakstīja: 
lamdas zonde 84 gadam nu ti dajoš!!!    
  
 
kur ir probleema?   LE-Jetronic. |    Offline |  |   |  
rolis   |  |   Kopš: 27. Oct 2002 
No: Zilupe 
Ziņojumi: 6379 
Braucu ar: M•PWR 777               BMW HP4 Competition 
 | Es jau iepriekš pievienojos Tunelim           |    Offline |  |   |  
| Gacans |  |  Kopš: 25. Feb 2005 
Ziņojumi: 138 
Braucu ar: BMW 320 D 
 | Ganjau ka pie vainas vecais labais gaisa daudzuma mērītājs !!!! |    Offline |  |   |  
| markelis |  |   Kopš: 28. Oct 2002 
Ziņojumi: 13004 
Braucu ar: eFku 
 | man daudzus gadus apakalj ar bij tieshi taads aparaats un vienu briidi ar bij taada probleema. permalats atrisinaaja padsmit minuutees noreguleejot sprici. 
P.S. tiesa gan tasbij gadus 10 apakalj. nezinu vai tagad vinji gribees ar taadu aparaatu kraameeties. |    Offline |  |   |  
| dipo |  |   Kopš: 13. Oct 2006 
No: Rīga 
Ziņojumi: 179 
Braucu ar:  
 | * serviss man interesē ap Ogri-Rīgu 
* man ir elektroniskā iešprice 
* lambda zondes nav (mašīna ir 84’, bet motors ir ielikts cits, no 86’ un tam it kā nāca lambda zonde, taču tā ir atvienota) 
* tur kur pie gaisa filtra regulējās apgriezieni tukšgaitā, tā skrūve varētu būt sačakarēta, jo gandrīz neko tur nevar noregulēt. kā to gaisa mērītāju var pārbaudīt? |    Offline |  |   |  
| Martiii |  |   Kopš: 09. Jun 2003 
Ziņojumi: 1109 
Braucu ar: F11 
 | Man jau liekas, ka tas nav jautājums, bet fakta konstatācija!   
labi, labi no ofense...jautrums galvaa...  |    Offline |  |   |  
| 
 |  
  |  
  
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo 
		 
 |