Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 103 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
GirtzB
25. May 2020, 21:31 #3341

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21918

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


25 May 2020, 21:23:21 @kars rakstīja:
Iesaki normālu benzīnieku kurš maksimāli maz jāremontē

:spam on:
2JZGE, 1UZ-FE, 2UZ-FE, K20A2, M30B34, B54B30, S54B32, M104, M119, AJ-V6, AJ-V8 utt ujtp... dafiga izvēles.

Galvenais izvairīties no Toyota Camry V6.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
snowy
25. May 2020, 21:46 #3342

Kopš: 05. Feb 2011

Ziņojumi: 1222

Braucu ar: Kapeiku

M20 un M50
Offline
Digital
25. May 2020, 22:20 #3343

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3718

Braucu ar: Elektrību

Nezinu par Volvo uzbuvi, bet ganjau lidzigi, BMW ir gadījies ka atstiepjas ventilatora kontrolieris un pūš konstanti lēnajos apgriezienos tikai. Lidzarto pilsētas/stāvošā režīmā nespēj nodzesēt. BMW gadijumā var to ventilatoru caur diagnozi pa diapazonu patestet. Pieļauju ka Volgo ganjau ari var.
Offline
sys9291
25. May 2020, 22:22 #3344

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


25 May 2020, 22:20:58 @Digital rakstīja:
Nezinu par Volvo uzbuvi, bet ganjau lidzigi, BMW ir gadījies ka atstiepjas ventilatora kontrolieris un pūš konstanti lēnajos apgriezienos tikai. Lidzarto pilsētas/stāvošā režīmā nespēj nodzesēt. BMW gadijumā var to ventilatoru caur diagnozi pa diapazonu patestet. Pieļauju ka Volgo ganjau ari var.

a kas notiek, ja patur augstākus dzinēja rpm?
Offline
sys9291
25. May 2020, 22:37 #3345

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


25 May 2020, 22:32:23 @DM-101 rakstīja:

25 May 2020, 22:26:01 @Tor rakstīja:

25 May 2020, 22:10:50 @RicardsP rakstīja:

25 May 2020, 20:01:14 @Tor rakstīja:

09 Apr 2020, 10:26:18 @Tor rakstīja:

24 Feb 2020, 20:21:55 @Tor rakstīja:
Man atkal interesē, kas izraisa tādu kā dūkoņu motora telpā uz kādām 10-15sek ik pa kādai stundai? Cik ir novērots tad aptuveni stundu pēc auto aizslēgšanas kaut kas to pamodina. Atceros, ka uz E39 problēma bieži bija 'ēzī''klimata relejā. Ir kaut kas līdzīgs novērots arī uz e70?
Ir aizdoma arī, ka kaut kas lēnām izēd akumulatoru, neesmu vēl pamērijis patēriņu pie aizmiguša auto, bet varbūt ir kādas idejas ar ko sākt?


Pamēriju patēriņu aizmigušam auto, dīvaini ka rādija pilnīgu nulli. Kādu laiku atpakaļ savam un čoma e70 salikām LED salona apgaismojumu un vakar izsecinājām, ka kādu laiku pēc LED montāžas abiem sākās šī te problēma. Čoms arī nopirka jaunu aķīti domādams, ka vecais vienkārši lēnām beidzās, bet tā pati problēma arī ar jaunu aķīti tieši tā pat kā man. Tad nu jautājums tāds - ja tās LED spūldzes sūktu ārā aķīti vai tad tam nevajadzētu parādīties uz testera, kad tiek mērīts strāvas patēriņš aizmigušam auto?

Sveiki kungi.
Varbūt kāds zinošs var pakomentēt! Visi LED ir aizvākti, bet problēma nav pazudusi. Kā jau minēju iepriekš patēriņš smuki nokrīt līdz 0 ma tikko auto aizmieg pāris minūšu laikā. Pat nezinu vairs kur meklēt problēmu, aķītis jauns jau otrais, strāvas patēriņš nekāds, ar lādēšanu arī viss ok. Varbūt kādam ir bijis līdzīgi. Ja auto pastāv pāris dienas, tad salīdzinoši švaki griež, pat speciālu testeri aķim nopirku. Kā aķītis uz auto tā vairāk par 600-650 A ārā nedod pie testa, vajadzētu dot 900A, kā izņem ārā viss ok, pat nedaudz virs 900A dod.


Tev tas autiņš tiešām kārtīgi aizmieg ? Respektīvi nedeg vairs nekas salonā?

Nekur nekas nedeg un nekas neliecina, ka neaizmigtu. Vienīgais uz ko neesmu atradis atbildi, kāpēc viņš vienmēr kad ir braukts pēc aptuveni stundas pamostās un motora telpā parādās tāda kā sīkoņa/dūkoņa uz dažām sekundēm un tad ar tādu kā klikšķi pazūd, tāda sajūta it kā kaut kāds vārsts aizvērtos.


uz cik lapaam tiks dziite pilniigs suuds?
IBS sadaljaa ir SOC un SOH operatiivie dati, energjeetiskaa balansa dati, arii pa dienaam.
ir iemigshanas log. ir iespeeja iemest sleep mode.
par tiem mA un 900A - ipniigs suuds sarakstiits.
par skanju - nu, varbuut ir veerts palasiit BMW materiaalus par teemu?
nu, nu var te meeneshiem suudu stumt..

tak viss jau skaidrs - viņam pēc 1h atstrādā drosele, kas liecina, ka body nav aizmidzis - tātad cikls atkārtojas...un tā kamēr aķis sauss...
Offline
sys9291
25. May 2020, 22:37 #3346

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


25 May 2020, 22:32:23 @DM-101 rakstīja:

25 May 2020, 22:26:01 @Tor rakstīja:

25 May 2020, 22:10:50 @RicardsP rakstīja:

25 May 2020, 20:01:14 @Tor rakstīja:

09 Apr 2020, 10:26:18 @Tor rakstīja:

24 Feb 2020, 20:21:55 @Tor rakstīja:
Man atkal interesē, kas izraisa tādu kā dūkoņu motora telpā uz kādām 10-15sek ik pa kādai stundai? Cik ir novērots tad aptuveni stundu pēc auto aizslēgšanas kaut kas to pamodina. Atceros, ka uz E39 problēma bieži bija 'ēzī''klimata relejā. Ir kaut kas līdzīgs novērots arī uz e70?
Ir aizdoma arī, ka kaut kas lēnām izēd akumulatoru, neesmu vēl pamērijis patēriņu pie aizmiguša auto, bet varbūt ir kādas idejas ar ko sākt?


Pamēriju patēriņu aizmigušam auto, dīvaini ka rādija pilnīgu nulli. Kādu laiku atpakaļ savam un čoma e70 salikām LED salona apgaismojumu un vakar izsecinājām, ka kādu laiku pēc LED montāžas abiem sākās šī te problēma. Čoms arī nopirka jaunu aķīti domādams, ka vecais vienkārši lēnām beidzās, bet tā pati problēma arī ar jaunu aķīti tieši tā pat kā man. Tad nu jautājums tāds - ja tās LED spūldzes sūktu ārā aķīti vai tad tam nevajadzētu parādīties uz testera, kad tiek mērīts strāvas patēriņš aizmigušam auto?

Sveiki kungi.
Varbūt kāds zinošs var pakomentēt! Visi LED ir aizvākti, bet problēma nav pazudusi. Kā jau minēju iepriekš patēriņš smuki nokrīt līdz 0 ma tikko auto aizmieg pāris minūšu laikā. Pat nezinu vairs kur meklēt problēmu, aķītis jauns jau otrais, strāvas patēriņš nekāds, ar lādēšanu arī viss ok. Varbūt kādam ir bijis līdzīgi. Ja auto pastāv pāris dienas, tad salīdzinoši švaki griež, pat speciālu testeri aķim nopirku. Kā aķītis uz auto tā vairāk par 600-650 A ārā nedod pie testa, vajadzētu dot 900A, kā izņem ārā viss ok, pat nedaudz virs 900A dod.


Tev tas autiņš tiešām kārtīgi aizmieg ? Respektīvi nedeg vairs nekas salonā?

Nekur nekas nedeg un nekas neliecina, ka neaizmigtu. Vienīgais uz ko neesmu atradis atbildi, kāpēc viņš vienmēr kad ir braukts pēc aptuveni stundas pamostās un motora telpā parādās tāda kā sīkoņa/dūkoņa uz dažām sekundēm un tad ar tādu kā klikšķi pazūd, tāda sajūta it kā kaut kāds vārsts aizvērtos.


uz cik lapaam tiks dziite pilniigs suuds?
IBS sadaljaa ir SOC un SOH operatiivie dati, energjeetiskaa balansa dati, arii pa dienaam.
ir iemigshanas log. ir iespeeja iemest sleep mode.
par tiem mA un 900A - ipniigs suuds sarakstiits.
par skanju - nu, varbuut ir veerts palasiit BMW materiaalus par teemu?
nu, nu var te meeneshiem suudu stumt..

tak viss jau skaidrs - viņam pēc 1h atstrādā drosele, kas liecina, ka body nav aizmidzis - tātad cikls atkārtojas...un tā kamēr aķis sauss...
Offline
sys9291
26. May 2020, 12:19 #3347

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


26 May 2020, 10:08:30 @DM-101 rakstīja:

26 May 2020, 07:48:03 @Tor rakstīja:

26 May 2020, 00:39:15 @Angelz rakstīja:

26 May 2020, 00:26:51 @Tor rakstīja:

25 May 2020, 23:36:20 @Angelz rakstīja:
A/m patērē miegā režīmā 0.3..0.5A un tas ir normāli. Tas ka tavos tekstos figurē mA vienības liecina par to, kad tu tiešām neko nejēdz no elektronikas, līdz ar to nafig tērēt savu un citu laiku.

Vairāk tiešām viss ir tik skarbi un iekšējais žīds liedz samaksāt zinošam cilvēkam, kurš atrisinās tavu prbl?

Da kāda starpība vai mēri mA vai A? 50mA ir 0,5A, tev kā elektronikas speciālistam tak vajadzētu to zināt vai arī tomēr pats esi mudaks?


Mjā vecīt, izskatās kad fizikas stundās esi gulējis...

Bezmaksas padoms fizikā 0.5A ir 500mA...

Kurš gan tagad ir mudaks..?
[IMG]null[/IMG]
Nu ok ok lohanulsa, kā jau minēju nepretendēju uz elektriķa amatu. Cik nu google atradu tik arī mēģinu risināt. Paņirdzām par manām zināšanām, tagad varbūt varbūt varam pateikt ko daru nepareizi! Vienā bildē rādījumi pirms auto aizmieg otrā kad visu nakti nostāvējis.
https://fotki.lv/lv/girts12345/1013424/


varbuut kaadam citam noder [par afftaru iluuziju naU]:
1. shaadam multimetram rakstits: 10A max. E70 max straava pamostoties vismaz 4..5 reizes lielaaka. Ja multimetraa ir 10A fuse shim diapazonam, izmauc to un - jaa, tad raada 0 vai ljoti tuvu tam. Ja fuse shim diapazonam nav, nodedzina multimetru;
2. multimetra vadu pretestiiba ir vismaz kaadi 0.2..0.3 Ohm. Kopaa ar shuntu - vismaz 0.3..0.4 Ohm. Kas noziimee - jau pie 10..15A iestaajas undervoltage auto. Realitaatee delj tiem 0.3..0.4 Ohm pamoshanaas briidii iestaajas taads spanja bads, ka visas MCU sisteemas aiziet restarta..
3. taa sleedzot multimetru [paatraucot kjeedi], IBS ilgu laiku [paaris h] guleet neiet, jo pienjem, ka var buut mainiits akjis. IBS paarmeera akja parametrus. Shii situaacija kardinaali atskjiras no ''normaalas'' iemigshanas.

Aftar - marsh pie gliemezhiem! Beidz jaat to mashiinu!

parasti, ja nenodeg drošinātajs - nodeg vadi ai kā pirmsākumos uz to ielidoju...
Offline
FFL
26. May 2020, 12:32 #3348

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 834

Braucu ar:


21 May 2020, 21:38:24 @Sancix rakstīja:
DM 101, M50B25TU nekad, nekad, nekad mūžā nav bijis nevienā virsbūvē ar siemens bloku, bosch tur stāv.

Bet bija tādi retie (nezinu vai atkarīgs no izlaiduma datuma, vai paredzētā tirgus) m52 singlevanosi ČUGUNA blokā. Viņiem vēl kloķenes lasītājs ir blakus starterim. Varbūt tas te jauc galvu visiem
Offline
bum_bumz
26. May 2020, 12:37 #3349

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6422

Braucu ar: E34


26 May 2020, 12:19:17 @sys9291 rakstīja:

parasti, ja nenodeg drošinātajs - nodeg vadi ai kā pirmsākumos uz to ielidoju...

10A sava ligzda ar drošinātāju, bet ne visiem

E39 īzi ar testeri, krievu, analogo miera strāva ap 40mA
Offline
sys9291
26. May 2020, 12:40 #3350

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


26 May 2020, 12:37:08 @bum_bumz rakstīja:

26 May 2020, 12:19:17 @sys9291 rakstīja:

parasti, ja nenodeg drošinātajs - nodeg vadi ai kā pirmsākumos uz to ielidoju...

10A sava ligzda ar drošinātāju, bet ne visiem

E39 īzi ar testeri, krievu, analogo miera strāva ap 40mA

viltk paralēles ar E39 nav korekti...
Offline
Oo_jaa_rs
26. May 2020, 13:58 #3351

Kopš: 14. Nov 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 577

Braucu ar: Subaru

Par šo piekrītu par visiem 100%!!!
Offline
zzips
26. May 2020, 14:42 #3352

Kopš: 20. Feb 2004

Ziņojumi: 28218

Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju

Taupīgi latvieši

-----------------
*Keep going..... It will all make sense soon
Offline
HE9600
26. May 2020, 15:23 #3353

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2384

Braucu ar: Veciem BMW


26 May 2020, 12:32:30 @FFL rakstīja:

21 May 2020, 21:38:24 @Sancix rakstīja:
DM 101, M50B25TU nekad, nekad, nekad mūžā nav bijis nevienā virsbūvē ar siemens bloku, bosch tur stāv.

Bet bija tādi retie (nezinu vai atkarīgs no izlaiduma datuma, vai paredzētā tirgus) m52 singlevanosi ČUGUNA blokā. Viņiem vēl kloķenes lasītājs ir blakus starterim. Varbūt tas te jauc galvu visiem


Kloķvārpstas devējs blokā kā m52tu/m54 ir ms41.1 un ms41.2 - US, emirāti, āzija un laikam arī austrālija.
Attiecīgi varbūt arī agrīnie ms41.1 bija ar čuguna bloku, bet itin visi ms41.2 (aka s52us) bija tikai ar čuguna blokiem.

Ms41.0 never ever netika likts ar čugunu.
Offline
sys9291
26. May 2020, 15:48 #3354

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


26 May 2020, 15:15:23 @koderis rakstīja:
šie citāti lieliski izskaidro TA inspektora šoku, kad paprasīju vai tiešām nav jādara nekas cits, izņemot priekšējā stikla maiņu? Inspektoram bija acis kvadrātā nācās 3 reizes atkārtot jautājumu, vai piekarē viss ir kārtībā, vai ir kaut kas šaubīgs, vai ir kaut kas, ko derētu nomainīt, bet nav tā, ka vajag. dīleris arī šokējās, ka apkopi vēlos taisīt pirms ražotāja noteiktajiem 30k. kā tā, auto 94k nobraukums un jau 6 apkopes?

a par apkopēm tev pilnīgi piekrītu - man pat čoms no Inchape arī izbrīnījās, kad es pēc 15K uz pirmo apkopi pie viņa ierados...
Offline
Oo_jaa_rs
26. May 2020, 15:58 #3355

Kopš: 14. Nov 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 577

Braucu ar: Subaru


26 May 2020, 14:42:34 @zzips rakstīja:
Taupīgi latvieši

Bļe, kādi taupīgie? Taupīgie ir kur lētāk (+ - ok) sataisīt, nevis netaisot neko, vai ar skoča palīdzību iziet!
Offline
FFL
26. May 2020, 18:08 #3356

Kopš: 08. Mar 2016

Ziņojumi: 834

Braucu ar:


26 May 2020, 15:23:55 @HE9600 rakstīja:

26 May 2020, 12:32:30 @FFL rakstīja:

21 May 2020, 21:38:24 @Sancix rakstīja:
DM 101, M50B25TU nekad, nekad, nekad mūžā nav bijis nevienā virsbūvē ar siemens bloku, bosch tur stāv.

Bet bija tādi retie (nezinu vai atkarīgs no izlaiduma datuma, vai paredzētā tirgus) m52 singlevanosi ČUGUNA blokā. Viņiem vēl kloķenes lasītājs ir blakus starterim. Varbūt tas te jauc galvu visiem


Kloķvārpstas devējs blokā kā m52tu/m54 ir ms41.1 un ms41.2 - US, emirāti, āzija un laikam arī austrālija.
Attiecīgi varbūt arī agrīnie ms41.1 bija ar čuguna bloku, bet itin visi ms41.2 (aka s52us) bija tikai ar čuguna blokiem.

Ms41.0 never ever netika likts ar čugunu.

1000000% zinu ka ms41 bija. Bet nevaru neko apgalvot kas agrak ir noticies ap to motoru
Offline
kkas
26. May 2020, 22:41 #3357

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8864

Braucu ar: zviedru ledusskapi


25 May 2020, 21:52:10 @DM-101 rakstīja:

25 May 2020, 14:54:17 @kkas rakstīja:

gribu pats visu mainīt pēc kārtas un pafisties. :shuralabosevzobus:

pacients volvo 2011. problēma tāda, ka jo ātrāk brauc, jo labāk saldē. apstājoties sāk pūst siltu. uz šosejas viss kā vajag.

kondiška uzpildīta, bija pilna tāpat. kompresora sajūgam atstarpe baudīta. saslēdzas ok.
kļūdu nav. vienīgais kas nav kā parasti, stāvot uz vietas un ar karstu salonu/āra t, radiātora ventilātori lēnām griežas.
normāli viņiem vajadzētu griezties daudz ātrāk. radiātori tīri, ūdens smuki tek pa ribām un nekādi netīrumi ārā nepeld.

idejas?



jaazina iztvaikotaaja temperatuura problemaatiskajos apstaakljos.
ja paaugstinaata - ciinja ar augstspiediena kontuuura [paaugstinaatu] temepratuuru;
ja normaala - ciinja ar t reguleeshanu saonaa [klapes, ventilators, utjpr].


ventilātori strādā visos režīmos, arī palaižot no diagnostikas uz max ventilātorus ar ac ieslēgtu, aukstums neparādās.
tā apmēram ac dzīvo savu dzīvi -https://failiem.lv/u/hsxx24tx#/ randomā saldē braucot, citreiz normāli, arī brīvgaitā, citreiz kā zemāk video. ieslēdzot ac spiediens paceļās, max kādas 3 min turās brīvgaitā, bet vairumā kā video uz īsu brīdi paceļās. kompresors visu laiku griežas, arī kad nesaldē. kompresors ar variable tilpumu, attiecīgi sajūgu neslēgā. spiedienu video rāda no augstā spiediena kontūra. pamanīju sakakrību, ka ārā ir virs 20 grādiem, pa šoseju arī normāli nestrādā.
Offline
kkas
26. May 2020, 22:53 #3358

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8864

Braucu ar: zviedru ledusskapi


26 May 2020, 22:41:49 @kkas rakstīja:

25 May 2020, 21:52:10 @DM-101 rakstīja:

25 May 2020, 14:54:17 @kkas rakstīja:

gribu pats visu mainīt pēc kārtas un pafisties. :shuralabosevzobus:

pacients volvo 2011. problēma tāda, ka jo ātrāk brauc, jo labāk saldē. apstājoties sāk pūst siltu. uz šosejas viss kā vajag.

kondiška uzpildīta, bija pilna tāpat. kompresora sajūgam atstarpe baudīta. saslēdzas ok.
kļūdu nav. vienīgais kas nav kā parasti, stāvot uz vietas un ar karstu salonu/āra t, radiātora ventilātori lēnām griežas.
normāli viņiem vajadzētu griezties daudz ātrāk. radiātori tīri, ūdens smuki tek pa ribām un nekādi netīrumi ārā nepeld.

idejas?



jaazina iztvaikotaaja temperatuura problemaatiskajos apstaakljos.
ja paaugstinaata - ciinja ar augstspiediena kontuuura [paaugstinaatu] temepratuuru;
ja normaala - ciinja ar t reguleeshanu saonaa [klapes, ventilators, utjpr].


ventilātori strādā visos režīmos, arī palaižot no diagnostikas uz max ventilātorus ar ac ieslēgtu, aukstums neparādās.
tā apmēram ac dzīvo savu dzīvi -https://failiem.lv/u/hsxx24tx#/ randomā saldē braucot, citreiz normāli, arī brīvgaitā, citreiz kā zemāk video. ieslēdzot ac spiediens paceļās, max kādas 3 min turās brīvgaitā ap 4-6 grādiem iztvaicētājā, bet vairumā kā video uz īsu brīdi paceļās spiediens un viss. kompresors visu laiku griežas, arī kad nesaldē. kompresors ar variable tilpumu, attiecīgi sajūgu neslēgā. spiedienu video rāda no augstā spiediena kontūra. pamanīju sakakrību, ka ārā ir virs 20 grādiem, pa šoseju arī normāli nestrādā.

[ Šo ziņu laboja kkas, 26 May 2020, 22:53:48 ]

Offline
Peecis
26. May 2020, 22:56 #3359

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2299

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI

Bija līdzīgi ar MB Viano 2011. 3.0cdi. Kompresora maiņa atrisināja situāciju.
Offline
streetking
27. May 2020, 13:42 #3360

Kopš: 06. Nov 2017

Ziņojumi: 203

Braucu ar:

expansion valve?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4