Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 176 viesi un 29 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Kaspicha topiks: N53, virtuāli 300 ZS utt.

AutorsZiņojums
N53series
10. Apr 2017, 09:08 #1

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

cūkas pērles nav pelnījuši.

[ Šo ziņu laboja N53series, 17 Jul 2017, 08:01:09 ]

Offline
vvv
10. Apr 2017, 11:05 #2

Kopš: 19. Feb 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 1433

Braucu ar: e53FL 4,4;e38

Varētu arī par N62B44.Es pagaidām ar nekādām problēmām neesmu saskāries,bet dzirdēts ka tantes runā daudzko.Būtu interesanta izsmeļoša profesionāla informācija par šaizēm un to risinājumiem,cenām.
Offline
ozo
10. Apr 2017, 11:18 #3

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18401

Braucu ar: Braucu ar

Tu pats arī labo un veic šo dzinēju diagnostiku?
Online
R_BERGS
10. Apr 2017, 11:43 #4

Kopš: 15. Nov 2007

Ziņojumi: 16243

Braucu ar:

Domāju, ka topiks ir lieks
Šeit retais tikai var atļauties braukt ar benzīna dzinēju un tiem runčiem viss tur ir stīgā

[ Šo ziņu laboja HeyTolsty, 10 Apr 2017, 11:43:56 ]



-----------------
PVC logu pasūtīšana un izgatavošana
Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
Greznu banketu klāšana! Trauki, dekorācijas un ja nepieciešams, tad arī garda maltīte
Offline
HiJaCKeR
10. Apr 2017, 11:45 #5

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3626

Braucu ar: BMW E90 330i

nekādu problēmu iet lopā
Online
RSAWorkshop
10. Apr 2017, 13:07 #6

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3755

Braucu ar: e39

Ļoti interesanta lasāmviela

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
sndjs
10. Apr 2017, 13:34 #7

Kopš: 18. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 92

Braucu ar: X

Njā... Bija pieredze ar N52, sapratu, ka mūsu apstākļos vienkāršāk braukt ar dīzeli...
Offline
sndjs
10. Apr 2017, 14:06 #8

Kopš: 18. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 92

Braucu ar: X


10 Apr 2017, 13:55:22 @riddler rakstīja:

10 Apr 2017, 12:27:40 @N53series rakstīja:
Nu, kā to ņem. Ja problēma ir dzinēja sarežģītībā, jaunu lietu apguvē - piekrītu.
Ja runa ir par gaitas īpašībām.. kaifīgākais dzinējs, ar kādu esmu braucis.
Patēriņš? man ir reāli 7.0 manā ciklā (jā, pilsētā iebraucu, nē, uz 80 pa šoseju nečunčinu; jā, kustību uzsākot DTC piepalīdz). Ja gadā nomauc 50+kkm, ar S sēriju būs paliela [arī oligarham] starpība.


problēma ir cilvēku nespējā maksāt par šo dzinēju remontiem un nevēlēšanos izlikt naudu, jo no shrota tak "leetaak" ielikt citu


Manā gadījumā problēma bija tajā, ka izliku naudu, bet rezultāta nebija. Katru dienu brauc ar skatu panelī, gaidot, kad iedegsies misfire vai kas tml.
Ja esi gatavs maksāt par dīzeļa remontu, tad to arī bez problēmām izdarīs ļoti daudz kantoru.
Cita lieta, ka cilvēku nespēja maksāt ir abās frontēs un tad nu tās mašīnas braukā kūpēdamas drebēdamas.
Offline
sndjs
10. Apr 2017, 14:09 #9

Kopš: 18. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 92

Braucu ar: X


10 Apr 2017, 14:00:16 @N53series rakstīja:

nee, ne tur. es zinu gana daudz variantu, kur cilvēki nomainījuši visas sprauslas, spoles, sveces. rēķins kopā virs 2K naudām. Un rezultāta nav.


Precīzi.
Offline
protams
10. Apr 2017, 15:10 #10

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 4748

Braucu ar: eFnulZībn

Interesanti jau, bet ja latviski uzraksta?
Sanāk, ja brauc pa sūdīgu ceļu motors karas augšā? Kas tie par misfairiem un $hit?
Nu kaut pāris teikumos pastāsti bet "latviski"
Offline
HiJaCKeR
10. Apr 2017, 16:32 #11

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3626

Braucu ar: BMW E90 330i

nu es savam N52 taisos nelielu apkopīti profilaksei paveikt - iztīrīt/nomainīt VANOS sietus un kartera ventilāciju, bet tā ar 250kkm pagaidām nekādu problēmu

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 10 Apr 2017, 16:33:15 ]

Online
FR888
10. Apr 2017, 17:20 #12

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2641

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe

Varbut kada gudra galva pastastis man NAHUJ ir vajadzigs tas bezjedzigais progress, ja jau ir M54/S54, kad gala rezultaataa visi tie jauninajumi parvers to visu par nebeidzmu gemoroju ar niecigu resursu. Pirms gadiem desmit man bija S54. Prieks kam vispar kaut ko mainit, nevareeja razot vinu vel sodien??!!
Offline
funkyasshit
10. Apr 2017, 17:23 #13

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3444

Braucu ar: Octavia L&K 4x4

Viss attīstās un viss ir kulē. Tie motori ir ļoti dinamiski un ekonomiski, tik šādas tādas problēmas kā jau visām inovācijām.
Offline
FR888
10. Apr 2017, 17:27 #14

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2641

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe

kaut kads debils trends - ekonomiski! nahuj ekonomet ja galaa tas viss ir tads gemorojs? Tas pats kas ar PIRMO ellas mainu pec 30 tkm! nu kas ta par huinju?! Kapec?
Offline
Mixxx2005
10. Apr 2017, 17:29 #15

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 1718

Braucu ar: seklu filosofiju.

Tas tāpat kā ar vecajiem labajiem VAG tdi sūkņiem - šobrīd ,lai uztaisītu labu metāla mehānisku sūkni izmaksas nostātos uz diviem platmasas CR plastmasas figņu apjoma.

Ekonomiskais un tehnoloģiskais progress dara savu.
Offline
FR888
10. Apr 2017, 18:33 #16

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2641

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe

Tas nav tehnologisks progress. Taa ir kapeikas pishana garantijas laikaa.

Tehnologiskais progress bija DOHC, VANOS, INJECTION utt..

Dzineja apkarinasana ar visadiem nevajadzigiem elektronikas sudiem nav progress.

Ja jau baigi grib ieekonomet tad lai strada KERS virziena. Kamer jabremze ar bremzu diskiem visa pareja ekonomija ir huinja.
Offline
FR888
10. Apr 2017, 19:40 #17

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2641

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe

Da pat ja janem jauns - jega no ta benzina, ja ir dizelis.

Jaa - S54 man rija ne vairak ka 13 pa pilsetu pohuj ka brauc.
Offline
FR888
10. Apr 2017, 19:43 #18

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2641

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe


10 Apr 2017, 18:40:15 @N53series rakstīja:

10 Apr 2017, 18:33:14 @FR888 rakstīja:
Tas nav tehnologisks progress. Taa ir kapeikas pishana garantijas laikaa.

Tehnologiskais progress bija DOHC, VANOS, INJECTION utt..

Dzineja apkarinasana ar visadiem nevajadzigiem elektronikas sudiem nav progress.

Ja jau baigi grib ieekonomet tad lai strada KERS virziena. Kamer jabremze ar bremzu diskiem visa pareja ekonomija ir huinja.

tā nu gan nav.
piem., Sratified charge: reāla ekonomija ap 20% 10..30% slodzes apstākļos līdz 4000RPM. ap 25% ekonomija tukšgaitā.
Homogēni liesais režīms: ap 10..15% ekonomija tā darba apgabalā.
Tiešā smidzināšana - bez saspringuma ap 100Hp no 1L; ļoti laba grieze 1500..6000RPM.
jā, lai šo nodrošinātu, vajag atbilstošu izplūdi (tb, lai nodrošinātu izmešu normas).
nu jā, vēl ir DISA, bet tas jau bija arī agrākiem dzinējiem.. kas tad vēl ir tā liekā elektronika?

p.s. F sērija, hibrīdnieki - tiem jau EfficientDynamcs ietvaros ir tā KERS, ja pareizi atceros..

http://www.bmw.com/com/en/insights/technology/e...egeneration.html


nu jaa, bet piekritisi ka taada veida KERS ir izsmiekls par teemu
Offline
FR888
10. Apr 2017, 19:49 #19

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2641

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe



10 Apr 2017, 19:46:32 @N53series rakstīja:
Eiropā pat lielajos ciemos iekšā braukt vairs nedrīkst ar tādu S54..



da labi..
Offline
N53series
10. Apr 2017, 19:54 #20

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


10 Apr 2017, 19:49:33 @FR888 rakstīja:


10 Apr 2017, 19:46:32 @N53series rakstīja:
Eiropā pat lielajos ciemos iekšā braukt vairs nedrīkst ar tādu S54..



da labi..


pag, Berlīnes centram nav E4 limits? Saprotu - cittautieši mauc pofigā, bet - po ponjatijam?
Offline

Moderatori: AV, CP17, Exclusivity, GirtzB, Jagr, Lafter, MarC, OX, PG, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, xjs_4, zzips