Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 144 viesi un 28 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
HE9600
21. May 2020, 17:53 #3301

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2384

Braucu ar: Veciem BMW

Zonde uz katru banku atnāca ar m52. M3.1 un m3.3 tak tikai pa 1 zondei.
Vanos atnāca kopā ar m3.3
M52 single vanos ms41 mehāniskā drosele.
Offline
sys9291
21. May 2020, 18:04 #3302

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


21 May 2020, 17:53:55 @HE9600 rakstīja:
Zonde uz katru banku atnāca ar m52. M3.1 un m3.3 tak tikai pa 1 zondei.
Vanos atnāca kopā ar m3.3
M52 single vanos ms41 mehāniskā drosele.

PAr droseli nebūs tev taisnība - uz M52 bija elektroniskā drosele, kur ar trosīti droseli varēja pavērt tikai daļēji (avārijas režīmam), normālos darba apstākļos drosele vadās elektriski... (pedāļa potenciometri atrodas droseles korpusā un piedzenas ar trosīti no pedāļa)
Pie kam M50TUB20 bija gan ar BOSCH gan siemens vadību - un paradokss bija tāds, ka vadības sistēmu un dzinēju savstarpējs swap bez mehāniskas dzinēja pārtaisīšanas negāja cauri

[ Šo ziņu laboja sys9291, 21 May 2020, 18:05:54 ]

Offline
sys9291
21. May 2020, 18:13 #3303

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


21 May 2020, 17:32:34 @DM-101 rakstīja:

21 May 2020, 17:18:34 @sys9291 rakstīja:
Motronic 1.0 piro reizi parādījās uz M20b27, jeb ETA dzinēja E30 E28, pēc tam to sāka izmantot arī uz E28 M30B35


ha, tomeer pirms shiem - E24 pirms 81.gada iisu briidi ir 1.0 bijis! Alpina pat ir pamaniijusies uz taas versijas baazes uzchiniit upgrade!

it kaa pat paraadaas info:
1.0 no 79.gada septembra;
1.0 adaptive [aciimredzot, E24 ar to sleedzi] no 90.taa gada vienu briidi.

citāts no wiki
The 1979 732i is BMW's first use of Bosch's Motronic fuel injection
Offline
sys9291
21. May 2020, 18:18 #3304

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


21 May 2020, 18:16:09 @DM-101 rakstīja:

21 May 2020, 18:13:42 @sys9291 rakstīja:

21 May 2020, 17:32:34 @DM-101 rakstīja:

21 May 2020, 17:18:34 @sys9291 rakstīja:
Motronic 1.0 piro reizi parādījās uz M20b27, jeb ETA dzinēja E30 E28, pēc tam to sāka izmantot arī uz E28 M30B35


ha, tomeer pirms shiem - E24 pirms 81.gada iisu briidi ir 1.0 bijis! Alpina pat ir pamaniijusies uz taas versijas baazes uzchiniit upgrade!

it kaa pat paraadaas info:
1.0 no 79.gada septembra;
1.0 adaptive [aciimredzot, E24 ar to sleedzi] no 90.taa gada vienu briidi.

citāts no wiki
The 1979 732i is BMW's first use of Bosch's Motronic fuel injection

o, labs. taatad: 1.0 bija E23, 1.0 adaptive E24 iisu briidi. Tad 1.3 jau E24, E30, u.t.t.

piemirsi 1.1, kas bija upgreidojams uz 1,3 plug@drive
Offline
HE9600
21. May 2020, 18:26 #3305

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2384

Braucu ar: Veciem BMW


21 May 2020, 18:04:17 @sys9291 rakstīja:

21 May 2020, 17:53:55 @HE9600 rakstīja:
Zonde uz katru banku atnāca ar m52. M3.1 un m3.3 tak tikai pa 1 zondei.
Vanos atnāca kopā ar m3.3
M52 single vanos ms41 mehāniskā drosele.

PAr droseli nebūs tev taisnība - uz M52 bija elektroniskā drosele, kur ar trosīti droseli varēja pavērt tikai daļēji (avārijas režīmam), normālos darba apstākļos drosele vadās elektriski... (pedāļa potenciometri atrodas droseles korpusā un piedzenas ar trosīti no pedāļa)
Pie kam M50TUB20 bija gan ar BOSCH gan siemens vadību - un paradokss bija tāds, ka vadības sistēmu un dzinēju savstarpējs swap bez mehāniskas dzinēja pārtaisīšanas negāja cauri


Uz m52 single vanos ar ms41???
Par m52tu, protams, skaidrs, bet single vanos mehāniskā drosele ar prastu poci.

Ms40.1 uz e34 ir vispār nesaprotams risinājums, kāpēc tas bija vajadzīgs, ja e36 ar m3.3 ļoti labi strādāja.
Btw, imho mehānika starp ms40.1 un m3.3 neatšķīrās. M3.1 (aka bezvanoss) un m3.3 bija atšķirīgi kloķvārpstas skriemeļi un sadales vārpstas "gredzens"

[ Šo ziņu laboja HE9600, 21 May 2020, 18:29:24 ]

Offline
HiJaCKeR
21. May 2020, 18:27 #3306

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4496

Braucu ar: BMW E90 330i


21 May 2020, 16:31:27 @DM-101 rakstīja:
Zelta laikmets

nu ko, skaitam lazhas. Ja buus vismaz 177, katram, kursh veeleesies, izsuutiishu savu kailfoto

viņi ir sapratuši, ka cilvēkiem nevajag ātrus auto, bet vajag tādus, kas uzrauj no vietas ātri pa taisni. šai paaudzei tikai tas ir svarīgi. kas tur ir zem haubes, tas neiinteresē. šajā pašā lapā raksta, ka E30 M3 esot sūds, nav uzrāviena. man gribētos teikt, ka tas auto radīts nedaudz savādākai brukšanai, ne pa taisni un tās jaudas ir pietiekami priekš tās virsbūves.
Offline
HE9600
21. May 2020, 18:33 #3307

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2384

Braucu ar: Veciem BMW


21 May 2020, 18:28:23 @DM-101 rakstīja:

21 May 2020, 18:26:39 @HE9600 rakstīja:

21 May 2020, 18:04:17 @sys9291 rakstīja:

21 May 2020, 17:53:55 @HE9600 rakstīja:
Zonde uz katru banku atnāca ar m52. M3.1 un m3.3 tak tikai pa 1 zondei.
Vanos atnāca kopā ar m3.3
M52 single vanos ms41 mehāniskā drosele.

PAr droseli nebūs tev taisnība - uz M52 bija elektroniskā drosele, kur ar trosīti droseli varēja pavērt tikai daļēji (avārijas režīmam), normālos darba apstākļos drosele vadās elektriski... (pedāļa potenciometri atrodas droseles korpusā un piedzenas ar trosīti no pedāļa)
Pie kam M50TUB20 bija gan ar BOSCH gan siemens vadību - un paradokss bija tāds, ka vadības sistēmu un dzinēju savstarpējs swap bez mehāniskas dzinēja pārtaisīšanas negāja cauri


Uz m52 single vanos ar ms41???
Par m52tu, protams, skaidrs, bet single vanos mehāniskā drosele ar prastu poci.

Ms40.1 uz e34 ir vispār nesaprotams risinājums, kāpēc tas bija vajadzīgs, ja e36 ar m3.3 ļoti labi strādāja.
Btw, imho mehānika starp ms41 un m3.3 neatšķīrās. M3.1 (aka bezvanoss) un m3.3 bija atšķirīgi kloķvārpstas skriemeļi un sadales vārpstas "gredzens"


jaa, M50B25TU uz E39 gaaja ar MS41


Kaut ko pavisam nesaprotamu un nepazīstamu Jūs te ceļat ārā.
Nu nēesmu es savā dzīvē redzējis e39 ar m50tu. Tik ar m52, kas starp citu jau parādījās krietni pirms e39...94.g otrajā pusē.
M52 ar ms41 un elektriskā drosele...nu nav tāds aparāts redzēts..nu nav.
Offline
crime
21. May 2020, 18:43 #3308

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8413

Braucu ar: m635csi

iemet VIN tam tavam e39, lai varam to unicornu paskatīties mdecoder.com, kas tur vinjam par m50 nāca no zavoda
Offline
snowy
21. May 2020, 18:44 #3309

Kopš: 05. Feb 2011

Ziņojumi: 1222

Braucu ar: Kapeiku

Frenkijs no LT
Offline
snowy
21. May 2020, 18:49 #3310

Kopš: 05. Feb 2011

Ziņojumi: 1222

Braucu ar: Kapeiku

Tas ir M52B25 ar vienu anālo. E46 tāds pats bij.
Offline
sys9291
21. May 2020, 18:57 #3311

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


21 May 2020, 18:37:55 @DM-101 rakstīja:

21 May 2020, 18:33:59 @HE9600 rakstīja:

21 May 2020, 18:28:23 @DM-101 rakstīja:

21 May 2020, 18:26:39 @HE9600 rakstīja:

21 May 2020, 18:04:17 @sys9291 rakstīja:

21 May 2020, 17:53:55 @HE9600 rakstīja:
Zonde uz katru banku atnāca ar m52. M3.1 un m3.3 tak tikai pa 1 zondei.
Vanos atnāca kopā ar m3.3
M52 single vanos ms41 mehāniskā drosele.

PAr droseli nebūs tev taisnība - uz M52 bija elektroniskā drosele, kur ar trosīti droseli varēja pavērt tikai daļēji (avārijas režīmam), normālos darba apstākļos drosele vadās elektriski... (pedāļa potenciometri atrodas droseles korpusā un piedzenas ar trosīti no pedāļa)
Pie kam M50TUB20 bija gan ar BOSCH gan siemens vadību - un paradokss bija tāds, ka vadības sistēmu un dzinēju savstarpējs swap bez mehāniskas dzinēja pārtaisīšanas negāja cauri


Uz m52 single vanos ar ms41???
Par m52tu, protams, skaidrs, bet single vanos mehāniskā drosele ar prastu poci.

Ms40.1 uz e34 ir vispār nesaprotams risinājums, kāpēc tas bija vajadzīgs, ja e36 ar m3.3 ļoti labi strādāja.
Btw, imho mehānika starp ms41 un m3.3 neatšķīrās. M3.1 (aka bezvanoss) un m3.3 bija atšķirīgi kloķvārpstas skriemeļi un sadales vārpstas "gredzens"


jaa, M50B25TU uz E39 gaaja ar MS41


Kaut ko pavisam nesaprotamu un nepazīstamu Jūs te ceļat ārā.
Nu nēesmu es savā dzīvē redzējis e39 ar m50tu. Tik ar m52, kas starp citu jau parādījās krietni pirms e39...94.g otrajā pusē.
M52 ar ms41 un elektriskā drosele...nu nav tāds aparāts redzēts..nu nav.

man pasham bija E39 ar M50TU zub daju!
drosele bija veel parastaa.

M50TU uz E39?????
MS40.1 bija arī uz E36 bet tikai uz B20... pie kam diagnoze bija plašāka neka uz M3.3

[ Šo ziņu laboja sys9291, 21 May 2020, 18:59:00 ]

Offline
sys9291
21. May 2020, 19:00 #3312

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


21 May 2020, 18:58:37 @DM-101 rakstīja:

21 May 2020, 18:57:22 @sys9291 rakstīja:

21 May 2020, 18:37:55 @DM-101 rakstīja:

21 May 2020, 18:33:59 @HE9600 rakstīja:

21 May 2020, 18:28:23 @DM-101 rakstīja:

21 May 2020, 18:26:39 @HE9600 rakstīja:

21 May 2020, 18:04:17 @sys9291 rakstīja:

21 May 2020, 17:53:55 @HE9600 rakstīja:
Zonde uz katru banku atnāca ar m52. M3.1 un m3.3 tak tikai pa 1 zondei.
Vanos atnāca kopā ar m3.3
M52 single vanos ms41 mehāniskā drosele.

PAr droseli nebūs tev taisnība - uz M52 bija elektroniskā drosele, kur ar trosīti droseli varēja pavērt tikai daļēji (avārijas režīmam), normālos darba apstākļos drosele vadās elektriski... (pedāļa potenciometri atrodas droseles korpusā un piedzenas ar trosīti no pedāļa)
Pie kam M50TUB20 bija gan ar BOSCH gan siemens vadību - un paradokss bija tāds, ka vadības sistēmu un dzinēju savstarpējs swap bez mehāniskas dzinēja pārtaisīšanas negāja cauri


Uz m52 single vanos ar ms41???
Par m52tu, protams, skaidrs, bet single vanos mehāniskā drosele ar prastu poci.

Ms40.1 uz e34 ir vispār nesaprotams risinājums, kāpēc tas bija vajadzīgs, ja e36 ar m3.3 ļoti labi strādāja.
Btw, imho mehānika starp ms41 un m3.3 neatšķīrās. M3.1 (aka bezvanoss) un m3.3 bija atšķirīgi kloķvārpstas skriemeļi un sadales vārpstas "gredzens"


jaa, M50B25TU uz E39 gaaja ar MS41


Kaut ko pavisam nesaprotamu un nepazīstamu Jūs te ceļat ārā.
Nu nēesmu es savā dzīvē redzējis e39 ar m50tu. Tik ar m52, kas starp citu jau parādījās krietni pirms e39...94.g otrajā pusē.
M52 ar ms41 un elektriskā drosele...nu nav tāds aparāts redzēts..nu nav.

man pasham bija E39 ar M50TU zub daju!
drosele bija veel parastaa.

M50TU uz E39?????


nu, cik atceros - jaa. par to jau prikols. jo nebija kaa visi klaareeja M52. Nu, vismaz taa es atceros!

atklāšu noslēpumu - uz E39 M50TU nekad nebija...viņus beidza ražot 1994 gadā...
jā M52 nāca ar mehānisko droseli - M52TU ar elektrisko
P.S lauku šķūnings netiek apskatīts...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 21 May 2020, 19:10:29 ]

Offline
HE9600
21. May 2020, 19:18 #3313

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2384

Braucu ar: Veciem BMW

Jo dziļāk mežā jo vairāk koku
Uldi, ms40.1 uz e36 es ar nebiju manījis, tikai uz e34. Esi pārliecināts, ka tas nebija konstruktors?

P.s. ehh, kur tas laiks, kad bija jāskrūvē klientiem e34, e36, kur nu vēl e30, e28.
Tajā laikā ms41 likās mega sarežģīta vadība
Paldies Dievam sanāca nomainīt profesiju, f un g paaudzes man kādu laiku galvassāpes neradīs

[ Šo ziņu laboja HE9600, 21 May 2020, 19:22:01 ]

Offline
HE9600
21. May 2020, 19:25 #3314

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2384

Braucu ar: Veciem BMW

Pag, a kā e39 gadījumā IKE, piemēram, tad izvilka vajadzīgos parametrus?
M3.3 tak nakuj IKE pasūtīs, kad tas sagribēs dzinēja temp uzzināt, piemēram.
Offline
sys9291
21. May 2020, 19:47 #3315

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


21 May 2020, 19:25:39 @HE9600 rakstīja:
Pag, a kā e39 gadījumā IKE, piemēram, tad izvilka vajadzīgos parametrus?
M3.3 tak nakuj IKE pasūtīs, kad tas sagribēs dzinēja temp uzzināt, piemēram.

tak viņam pat nav pa kurieni runāties ar IKE...
Offline
HE9600
21. May 2020, 19:50 #3316

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2384

Braucu ar: Veciem BMW

Nu tur tā sāls
Kaspich...kaut kā nelīmējas mums tas konstruktors kopā.

[ Šo ziņu laboja HE9600, 21 May 2020, 19:51:20 ]

Offline
sys9291
21. May 2020, 19:57 #3317

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


21 May 2020, 19:56:05 @DM-101 rakstīja:

21 May 2020, 19:47:02 @sys9291 rakstīja:

21 May 2020, 19:25:39 @HE9600 rakstīja:
Pag, a kā e39 gadījumā IKE, piemēram, tad izvilka vajadzīgos parametrus?
M3.3 tak nakuj IKE pasūtīs, kad tas sagribēs dzinēja temp uzzināt, piemēram.

tak viņam pat nav pa kurieni runāties ar IKE...


pag, prichom M3.3, ja es jau rakstiju, ka maneejam bija MS41!


ms41 uz M50TU?
a man liekas, ka visdrīzāk tev bija m52... tie dzinēji tak stipri līdzīgi, vēl ar ieplūdi paspēlējas...lai nebūtu CCV jāmaina...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 21 May 2020, 20:10:18 ]

Offline
HE9600
21. May 2020, 20:02 #3318

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2384

Braucu ar: Veciem BMW

Man šķiet, ka kaspichs mūs smagi troļļo. Blogā padaudz "kļūdiņu", neticās, ka cilvēks, kas ir apmānījis msd80, pēkšņi "klasikā" putrojas.
Offline
snowy
21. May 2020, 21:27 #3319

Kopš: 05. Feb 2011

Ziņojumi: 1222

Braucu ar: Kapeiku

A mok Tev bija M52 ar M50 galvu?

Tā tak varēja sakombinēt?
Offline
Sancix
21. May 2020, 21:34 #3320

Kopš: 03. May 2008

Ziņojumi: 6851

Braucu ar: to kas pa rokai

Kādus salmus Jūs te kuļat ?
MS 40.1 ir siemens uz m50
MS 41 nāk tikai un vienīgi iekš m52
MS 42 jau uz m52TU

Iekš e39 nekad nav bijis m50 dzinējs.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4