Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 126 viesi un 32 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Kaspicha topiks: N53, virtuāli 300 ZS, apsaukāšanās utt.

AutorsZiņojums
DM-101
02. Apr 2020, 15:55 #3321

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 4412

Braucu ar:


02 Apr 2020, 15:44:13 @badmoon rakstīja:

02 Apr 2020, 13:09:01 @DM-101 rakstīja:
paarspiileeju?

ok, ja kriiti jums maksaa juusu apgalvotos 20..30%, tad vismaz 70% paliek paari?
ja taa, tad kaapeec nav nto tuukstoshu iekraajumu? tb., 70% no income juus notralliniet liidz 0?
......


Varbūt tāpēc, ka ne visi pelna tūkstošus?
Elementāra matemātika.
Zinu arī cilvēkus, kuri šobrīd reāli ietaupa, nav jābrauc uz darbu, mazāki izdevumi ēšanai, izpaliek nedēļas nogalēs vazāšanās pa lielveikaliem, klubi, bāri utt.


Tu kaut ko jauc.
shejienes cilveeki [ne-nozheelojamie lohi]:
a) dziivo kaa minimums jaunajaa projektaa 3istabniekaa, bet normaalie - maajaa pieRiigaa;
b) brauc ar BMW F seeriju.

Ja shos abus var pacelt bez chetru ciparu algas un turklaat veel taa, lai kriitu/liizhu maksaajumi buutu sho pilsonju 30%, ne vairaak - es patiesham nesaprotu, ko man maaciija tajos fizmatos. Jo matemaatika sho visu neizskaidro.
Offline
robobots
02. Apr 2020, 16:16 #3322

Kopš: 14. Nov 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 309

Braucu ar: glanci


02 Apr 2020, 15:55:35 @DM-101 rakstīja:

02 Apr 2020, 15:44:13 @badmoon rakstīja:

02 Apr 2020, 13:09:01 @DM-101 rakstīja:
paarspiileeju?

ok, ja kriiti jums maksaa juusu apgalvotos 20..30%, tad vismaz 70% paliek paari?
ja taa, tad kaapeec nav nto tuukstoshu iekraajumu? tb., 70% no income juus notralliniet liidz 0?
......


Varbūt tāpēc, ka ne visi pelna tūkstošus?
Elementāra matemātika.
Zinu arī cilvēkus, kuri šobrīd reāli ietaupa, nav jābrauc uz darbu, mazāki izdevumi ēšanai, izpaliek nedēļas nogalēs vazāšanās pa lielveikaliem, klubi, bāri utt.


Tu kaut ko jauc.
shejienes cilveeki [ne-nozheelojamie lohi]:
a) dziivo kaa minimums jaunajaa projektaa 3istabniekaa, bet normaalie - maajaa pieRiigaa;
b) brauc ar BMW F seeriju.

Ja shos abus var pacelt bez chetru ciparu algas un turklaat veel taa, lai kriitu/liizhu maksaajumi buutu sho pilsonju 30%, ne vairaak - es patiesham nesaprotu, ko man maaciija tajos fizmatos. Jo matemaatika sho visu neizskaidro.


tev ir ljoti eerti, jo tu dazu atseviski lietotaju razkladus uzreiz attiecini pret pilnigi visiem lietotaajiem, lamajot visus par lohiem utt. bet tas nav jauki un objektivi un tu pats to loti labi saproti, vnk prieks pozas ienemsanas tev super izdeviigi, jo nereti tiesam te lasami normali brinumi par efkam un nekustamajiem, tacu no samera saura loka.
Offline
DM-101
02. Apr 2020, 16:20 #3323

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 4412

Braucu ar:


02 Apr 2020, 16:16:50 @robobots rakstīja:

02 Apr 2020, 15:55:35 @DM-101 rakstīja:

02 Apr 2020, 15:44:13 @badmoon rakstīja:

02 Apr 2020, 13:09:01 @DM-101 rakstīja:
paarspiileeju?

ok, ja kriiti jums maksaa juusu apgalvotos 20..30%, tad vismaz 70% paliek paari?
ja taa, tad kaapeec nav nto tuukstoshu iekraajumu? tb., 70% no income juus notralliniet liidz 0?
......


Varbūt tāpēc, ka ne visi pelna tūkstošus?
Elementāra matemātika.
Zinu arī cilvēkus, kuri šobrīd reāli ietaupa, nav jābrauc uz darbu, mazāki izdevumi ēšanai, izpaliek nedēļas nogalēs vazāšanās pa lielveikaliem, klubi, bāri utt.


Tu kaut ko jauc.
shejienes cilveeki [ne-nozheelojamie lohi]:
a) dziivo kaa minimums jaunajaa projektaa 3istabniekaa, bet normaalie - maajaa pieRiigaa;
b) brauc ar BMW F seeriju.

Ja shos abus var pacelt bez chetru ciparu algas un turklaat veel taa, lai kriitu/liizhu maksaajumi buutu sho pilsonju 30%, ne vairaak - es patiesham nesaprotu, ko man maaciija tajos fizmatos. Jo matemaatika sho visu neizskaidro.


tev ir ljoti eerti, jo tu dazu atseviski lietotaju razkladus uzreiz attiecini pret pilnigi visiem lietotaajiem, lamajot visus par lohiem utt. bet tas nav jauki un objektivi un tu pats to loti labi saproti, vnk prieks pozas ienemsanas tev super izdeviigi, jo nereti tiesam te lasami normali brinumi par efkam un nekustamajiem, tacu no samera saura loka.


nuu, es neteiktu, ka no shaura loka ja tas buutu shaurs loks, te nebuutu taads haips par teemu. lai sho shauro loku (C) neaizskartu, mani ash manaa teemaa iespundeeja
Offline
Lafter
02. Apr 2020, 16:21 #3324

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 23394

Braucu ar: wv

DPF vairs nav aktuāli

-----------------
Diplomātija - māksla kādam iedirst dvēselē tā, lai viņam mutē paliktu

viegla meža ogu garša.
Offline
uteo
02. Apr 2020, 16:23 #3325

Kopš: 26. Jun 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 741

Braucu ar: Honda kivič


02 Apr 2020, 16:21:50 @Lafter rakstīja:
DPF vairs nav aktuāli

Var laist Kasparu ārā no būra
Offline
Lafter
02. Apr 2020, 16:24 #3326

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 23394

Braucu ar: wv


02 Apr 2020, 16:23:14 @uteo rakstīja:

02 Apr 2020, 16:21:50 @Lafter rakstīja:
DPF vairs nav aktuāli

Var laist Kasparu ārā no būra
Manis pēc. Man vins nekad nav traucejis.
Varbūt kļūdos. Par par lohu nav paspejis nosaukt
Un tas ir daudz.

[ Šo ziņu laboja Lafter, 02 Apr 2020, 16:25:19 ]



-----------------
Diplomātija - māksla kādam iedirst dvēselē tā, lai viņam mutē paliktu

viegla meža ogu garša.
Offline
Lafter
02. Apr 2020, 16:26 #3327

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 23394

Braucu ar: wv

Ja vins iemacitos izteikties īsāk- vispār būtu ahujenna

-----------------
Diplomātija - māksla kādam iedirst dvēselē tā, lai viņam mutē paliktu

viegla meža ogu garša.
Offline
uteo
02. Apr 2020, 16:26 #3328

Kopš: 26. Jun 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 741

Braucu ar: Honda kivič

Tev ir visas iespējas, nopērc Fku un sāc graizīt
Offline
josi
02. Apr 2020, 16:47 #3329

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 2589

Braucu ar: Ne-BMW


01 Apr 2020, 20:02:30 @DM-101 rakstīja:
tas, ko mees ar Uldi sakam: ja shiem blokiem ir [un shiem ir] EEPROM probleemas ar retention laiku/rakstiishanas ciklu skaitu, bez variantiem - visi suuduki jaamaina, pat ja tie uz remonta briidi ir ar visaam veselaam shuunaam.
Jo tu nekad nevari zinaat, kuraa briidii kaada shuuna nospraags.

Uzreiz teikšu - es pats CCC ar loadāmuru nelienu iekšā, tikai palīdzu čomiem ar konsultācijām, bet nu no pieredzes, atmetot leedfree un PCB kvalitātes problēmas, tik traki jau nav.

Kā jau te minēja, iekš 24C64 EEPROM nemirst vis atsevišķas šūnas bet gan pie sprieguma pazušanas reizēm mēdz ierakstīties kaut kāda draza iekšā.

NOR (Strata) flashi pamatā nobirst pie programmēšanas, bet paši par sevi - manuprāt ļoti reti. Ja pazūd bootloaderis, tad ir bēdīgi, bet ja paveicās un nobrūk tikai fastboot imidžs, tad to var pārģenerēt ar komandu no diagnostikas.

Ar ST10 saistītie flashi - kā paveicās, bet nu tā kā bootloaderis tam ir dublēts, tad GW arī bieži var atdzīvināt tīri caur diagnozi.

NAND flashos bad bloki var parādīties ikdienā, bet, pirmkārt, jau pati sistēma tos uzmana, otrkārt ja arī kas notiek, tad parasti var atjaunot neko nelodējot, tikai ar software CD vai caur diag portu.

Bet nu fakts ir tāds, ka CCC dzelži un sistēma ir novecojuši, jāpriecājas ka tā vispār strādā un labāk lieki to neaiztikt. Man savulaik bija doma uzcept mājaslapu, kurā par mazām naudiņām varētu ģenerēt software CD ar savu boot logo priekš CCC, kurš aizstāj oriģinālo BMW, bet nu atteicos tieši augstākminētā iemesla dēļ.
Offline
DM-101
02. Apr 2020, 16:56 #3330

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 4412

Braucu ar:


02 Apr 2020, 16:47:14 @josi rakstīja:

01 Apr 2020, 20:02:30 @DM-101 rakstīja:
tas, ko mees ar Uldi sakam: ja shiem blokiem ir [un shiem ir] EEPROM probleemas ar retention laiku/rakstiishanas ciklu skaitu, bez variantiem - visi suuduki jaamaina, pat ja tie uz remonta briidi ir ar visaam veselaam shuunaam.
Jo tu nekad nevari zinaat, kuraa briidii kaada shuuna nospraags.

Uzreiz teikšu - es pats CCC ar loadāmuru nelienu iekšā, tikai palīdzu čomiem ar konsultācijām, bet nu no pieredzes, atmetot leedfree un PCB kvalitātes problēmas, tik traki jau nav.

Kā jau te minēja, iekš 24C64 EEPROM nemirst vis atsevišķas šūnas bet gan pie sprieguma pazušanas reizēm mēdz ierakstīties kaut kāda draza iekšā.

NOR (Strata) flashi pamatā nobirst pie programmēšanas, bet paši par sevi - manuprāt ļoti reti. Ja pazūd bootloaderis, tad ir bēdīgi, bet ja paveicās un nobrūk tikai fastboot imidžs, tad to var pārģenerēt ar komandu no diagnostikas.

Ar ST10 saistītie flashi - kā paveicās, bet nu tā kā bootloaderis tam ir dublēts, tad GW arī bieži var atdzīvināt tīri caur diagnozi.

NAND flashos bad bloki var parādīties ikdienā, bet, pirmkārt, jau pati sistēma tos uzmana, otrkārt ja arī kas notiek, tad parasti var atjaunot neko nelodējot, tikai ar software CD vai caur diag portu.

Bet nu fakts ir tāds, ka CCC dzelži un sistēma ir novecojuši, jāpriecājas ka tā vispār strādā un labāk lieki to neaiztikt. Man savulaik bija doma uzcept mājaslapu, kurā par mazām naudiņām varētu ģenerēt software CD ar savu boot logo priekš CCC, kurš aizstāj oriģinālo BMW, bet nu atteicos tieši augstākminētā iemesla dēļ.



o, paldies par info! priecee, ka pie mums arii ir cilveeki, kas teemu ceert! Zinaashu, kur veersties, ja suudi sanaaks.

man CCC patiik sekojoshu iemeslu deelj [godiigi saku - neesmu saliidzinaajis ar CIC]:
a) gan radiotrakts, gan skanjas trakts kopumaa ir nopietni nostraadaaats. gan visas GND lietas, gan 2/3 kaarsha ekraneeshana, gan 'obves' kopumaa.
b) kaa rezultaats - nekaadu trauceejumu no baroshanas/suudiem visapkaart;
c) ljoti reta teema - IMD liimenis zems. tb., palaizhot tetsta treku ar 15..20kHz sweep, IMD ir ljoti kluss. rezultaataa - skanja/skaneejums = tiirs/kvalitatiivs.
liidziiga liimenja IMD esmu sameerijis tikai vienam head unit: savulaik man bija Alpine iDA X001.

Kad savulaik chomam SQ projektam mekleeju, paarskatiijaam paardesmit galvu modeljus, liidz 1..2 normaalas atlasiijaam. Paareejaam: reaalais IMD shausmiigs. Tb., kad man kaads saka ''stock galva suuds, liec aftermarket'' - es patieshaam atljaujos paviipsnaat.

p.s. jaa, vecmodiigs, neerts, bremziigs - bez bazara.
Offline
DM-101
02. Apr 2020, 21:16 #3331

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 4412

Braucu ar:


02 Apr 2020, 17:33:45 @rena123 rakstīja:
Sveiki. Nav par uzlabojumiem bet ir probleema. Auto bij vnk ekraans un nu radio bez hifi bez dsp. Bij tas bloks bm54 itkaa nomiris nu charksteeja un visas tumbas ikpa laikam neskaneja. Pieliku citu nu skan labaak bet kad tikkai uz priekshas tumbaam uzreguleets kaa uzliek aizmuguri klaat taa saak visas charksteet. Kur pie velna probleema? Vados?


Kadam no aizmugures skaljrunjiem daljeejs iisais, jaudas amps iet straavas protektaa. Jeb baroshana kriitaas,iet skarbos klipos.
Offline
Jonjis
02. Apr 2020, 23:39 #3332

Kopš: 06. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1212

Braucu ar:

Es gan īsti nebiju sapratis, ko domāji ar noslēpumainību, bet kā jau sys teica, man nav grūti apstāstīt, to ko zinu, ja reiz cilvēks atbraucis. Savu darba galdu arī neslēpju, var palūrēt, ja atbrauc ciemos... Bet pats saproti un piekritīsi, ka nav daudz, kam vispār interesēs tas un/vai sapratīs detaļās. Bet nojausma, ka kaspich arī skeptiski skatās uz visu rakstīto powerā...

Biedrs @josi raksta salīdzinoši specifisku, arī korektu info, gan jau esi līdis iekšā...

GW ir "stiprākais posms", ja tā varētu teikt iekš šī ccc, ja neskaita eep, st10 internal flash šad tad izbeidzās, bet biežākie gadījumie pie šā defekta, kad iepriekš kaut kas nesaprotams ar plati ir darīts - vai drīzāk nav spējuši veikt diagnozi, external - retu reizi.

Par NANDiem un CD - saprotams, ka mazāk jau to bad blocku nepaliks, bet ja dzelzis paša, kur nav ko zaudēt un sanāk success, tad jāpriecājas kādu laiku...

Bet arī tā pat mirst gan spartans (it īpaši, ja kāds ir "centies" iepriekš), gan procis. Čipsets šķiet ir dzīvākais šajā dzelzī, kaut arī ir problēmu ik pa reizei.
Pēdējā laikā gan arī patrāpās aiz vien vairāk mirstošu tjūneru (47 adrese), tur gan bieži sanāk to eep ar knipi misenē.
Par aukstajiem baigi nav ko daudz runāt, viņi ir pa pilnam un ne tikai /bumbās/, un reflows bumbām nepalīdzēs (ilgtermiņā), nevajag tam noticēt.


02 Apr 2020, 16:47:14 @josi rakstīja:
Man savulaik bija doma uzcept mājaslapu, kurā par mazām naudiņām varētu ģenerēt software CD ar savu boot logo priekš CCC, kurš aizstāj oriģinālo BMW, bet nu atteicos tieši augstākminētā iemesla dēļ.

Es atkal biju piesēdies pie softa tulkošanas, bet laika trūkuma dēļ nedaudz pamests novārtā. Saprotams, ka bezjēdzīgs pasākums laika ziņā, bet tīri sporta pēc gribējās nedaudz izprast sw.

[ Šo ziņu laboja Jonjis, 02 Apr 2020, 23:55:58 ]

Offline
RSAWorkshop
03. Apr 2020, 00:31 #3333

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3755

Braucu ar: e39


02 Apr 2020, 21:16:14 @DM-101 rakstīja:

02 Apr 2020, 17:33:45 @rena123 rakstīja:
Sveiki. Nav par uzlabojumiem bet ir probleema. Auto bij vnk ekraans un nu radio bez hifi bez dsp. Bij tas bloks bm54 itkaa nomiris nu charksteeja un visas tumbas ikpa laikam neskaneja. Pieliku citu nu skan labaak bet kad tikkai uz priekshas tumbaam uzreguleets kaa uzliek aizmuguri klaat taa saak visas charksteet. Kur pie velna probleema? Vados?


Kadam no aizmugures skaljrunjiem daljeejs iisais, jaudas amps iet straavas protektaa. Jeb baroshana kriitaas,iet skarbos klipos.
Da tur karma vnk

-----------------
RSAWorkshop-auto remonts, pārbūve, restaurācija T.26784391
Offline
josi
03. Apr 2020, 09:28 #3334

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 2589

Braucu ar: Ne-BMW


02 Apr 2020, 23:39:39 @Jonjis rakstīja:
Es atkal biju piesēdies pie softa tulkošanas, bet laika trūkuma dēļ nedaudz pamests novārtā. Saprotams, ka bezjēdzīgs pasākums laika ziņā, bet tīri sporta pēc gribējās nedaudz izprast sw.

"Bārda" te jau pirms gadiem 5 bija iemetis piedāvājumu latviskot CCC, bet kaut kā galīgi nebija atsaucības. Tehniski tas viss ir iespējams, Java ser failu pārģenerēt ir sīkums, TAR/FRG arī varētu savākt, par čeksummām CD failos arī viss ir skaidrs. Pat navigācijas balss paziņojumus latviešu valodā varētu ieskaņot, ja tikai kāds gribētu maksāt par to
Offline
DM-101
03. Apr 2020, 09:39 #3335

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 4412

Braucu ar:


02 Apr 2020, 23:39:39 @Jonjis rakstīja:
Es gan īsti nebiju sapratis, ko domāji ar noslēpumainību, bet kā jau sys teica, man nav grūti apstāstīt, to ko zinu, ja reiz cilvēks atbraucis. Savu darba galdu arī neslēpju, var palūrēt, ja atbrauc ciemos... Bet pats saproti un piekritīsi, ka nav daudz, kam vispār interesēs tas un/vai sapratīs detaļās. Bet nojausma, ka kaspich arī skeptiski skatās uz visu rakstīto powerā...

Biedrs @josi raksta salīdzinoši specifisku, arī korektu info, gan jau esi līdis iekšā...

GW ir "stiprākais posms", ja tā varētu teikt iekš šī ccc, ja neskaita eep, st10 internal flash šad tad izbeidzās, bet biežākie gadījumie pie šā defekta, kad iepriekš kaut kas nesaprotams ar plati ir darīts - vai drīzāk nav spējuši veikt diagnozi, external - retu reizi.

Par NANDiem un CD - saprotams, ka mazāk jau to bad blocku nepaliks, bet ja dzelzis paša, kur nav ko zaudēt un sanāk success, tad jāpriecājas kādu laiku...

Bet arī tā pat mirst gan spartans (it īpaši, ja kāds ir "centies" iepriekš), gan procis. Čipsets šķiet ir dzīvākais šajā dzelzī, kaut arī ir problēmu ik pa reizei.
Pēdējā laikā gan arī patrāpās aiz vien vairāk mirstošu tjūneru (47 adrese), tur gan bieži sanāk to eep ar knipi misenē.
Par aukstajiem baigi nav ko daudz runāt, viņi ir pa pilnam un ne tikai /bumbās/, un reflows bumbām nepalīdzēs (ilgtermiņā), nevajag tam noticēt.


02 Apr 2020, 16:47:14 @josi rakstīja:
Man savulaik bija doma uzcept mājaslapu, kurā par mazām naudiņām varētu ģenerēt software CD ar savu boot logo priekš CCC, kurš aizstāj oriģinālo BMW, bet nu atteicos tieši augstākminētā iemesla dēļ.

Es atkal biju piesēdies pie softa tulkošanas, bet laika trūkuma dēļ nedaudz pamests novārtā. Saprotams, ka bezjēdzīgs pasākums laika ziņā, bet tīri sporta pēc gribējās nedaudz izprast sw.


Nee, es esmu patiikami paarsteigts, jo laiku atpakalj tieshaam, kur dzirdeeju, vieniigais, ko dariija - ar feenu pacepinaaja visu peec kaartas.
Zin kaa,ok - sheit jau teema aizgaaja par specifiskaam/kokreetaam lietaam: cilveeks ''parastais'' nesapratiis taadas nianses. Bet, tik un taa - sajuuuta ''šhis dzeks ceert teemu'' jau rodas, attieciigi: briidi, kad buus jaaizveelas, pie kaa vest, cilveeks atcereesies ''aa, shis bija tas, kursh pilniigi nesaprotamas lietas rakstija, bet - izklausiijaas iespaidiigi...''
Offline
DM-101
04. Apr 2020, 10:50 #3336

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 4412

Braucu ar:


04 Apr 2020, 09:13:40 @Locis rakstīja:
Sveiki! Braucot noslāpa F11 525D 3,0D ,pēc tam vairs neleca. Tieši no darba braucu un biju līdz paņēmis diagnostiku. Precīzi neatceros kļūdu,jo krustojumā stāvēju,dzēsu kļūdas ar cerību,lai var piešķilt ,bet doma tāda,ka startējot nav degviela. Pēdējā mēnesī pāris reizes arī nepieleca,vienreiz nospiež start griež pa tukšo,otrajā reizē ar pirmo pielec.

Ir gadījumi,ka izbeidzas sūknis bākā?


Perfektaa kaartiibaa uztureets auto.
Iipasniekam pieejams diagnostikas aparaats un zinaashanas, kaa riikoties. Vinsh izmnato pareizas remonta metodes.
Offline
uldens1
04. Apr 2020, 11:31 #3337

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 12659

Braucu ar:

dažiem jau liekas ka kļūdas ir vainīgas,nevis defekts
Offline
HE9600
04. Apr 2020, 12:06 #3338

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2227

Braucu ar: Veciem BMW


03 Apr 2020, 09:28:46 @josi rakstīja:
"Bārda" te jau pirms gadiem 5 bija iemetis piedāvājumu latviskot CCC, bet kaut kā galīgi nebija atsaucības. Tehniski tas viss ir iespējams, Java ser failu pārģenerēt ir sīkums, TAR/FRG arī varētu savākt, par čeksummām CD failos arī viss ir skaidrs. Pat navigācijas balss paziņojumus latviešu valodā varētu ieskaņot, ja tikai kāds gribētu maksāt par to



Kad ir "bārda", ntās reizes dzirdēts, bet nevaru sazīmēt, kas tas pa personāžu?
Offline
DM-101
04. Apr 2020, 12:38 #3339

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 4412

Braucu ar:


04 Apr 2020, 12:20:53 @desadesa rakstīja:

04 Apr 2020, 12:12:41 @Dizelpuik rakstīja:
Sveiki. Varat ieteikt kādu kas varētu uztaisīt diagnostiku E91 M47? Nevienmērīga motora darbība tukšgaitā un uz zemiem apgriezieniem braucot mēdz maigi noraustīties. Pa ziemu problēma pazuda un tagad, kad siltāks atkal atsākas. Pie diviem esmu bijis, džeki parausta plecus nodzēš kļūdas, naudu neņemot sūta "kādu laiciņu pabraukāt un paskatīties". Motoram 400k, varbūt tāpēc "atšuj"?! Nezinu...


raustīšanās bieži vien ir sprauslu problēma, bet to noteikt var tikai izņemot sprauslas un aizvedod uz dīzeļu centru

vēl diagnostikā var redzēt sprauslu adaptāciju, bet ja čipots, tad tur ecu ir sviestā

ideālā variantā:
1) noņemt čipu
2) izņemt sprauslas
3) nomērīt kompresiju


Tieshi sprauslu raushana aaraa neko nedos. Uz stenda redz tikai dalju probleemu, i to - ja redz. Jo atskjiras temperatuura, atskjiras rail spiediens. Veel vairaak - beam un atomizaaciju neskataas vispaar!
Jaaskataas dzineeja dziivie dati.
Tas menu, kuraa redz sprauslu korekcijas, ir 1/100 dalja no info, ko ar INPA var izcelt. Tiesa gan, tur sajeegai jaabuut. Un ar to ir probleemas.
Offline
DM-101
04. Apr 2020, 12:39 #3340

Kopš: 06. Oct 2019

Ziņojumi: 4412

Braucu ar:


04 Apr 2020, 11:59:18 @guncha31 rakstīja:

04 Apr 2020, 09:13:40 @Locis rakstīja:
Sveiki! Braucot noslāpa F11 525D 3,0D ,pēc tam vairs neleca. Tieši no darba braucu un biju līdz paņēmis diagnostiku. Precīzi neatceros kļūdu,jo krustojumā stāvēju,dzēsu kļūdas ar cerību,lai var piešķilt ,bet doma tāda,ka startējot nav degviela. Pēdējā mēnesī pāris reizes arī nepieleca,vienreiz nospiež start griež pa tukšo,otrajā reizē ar pirmo pielec.

Ir gadījumi,ka izbeidzas sūknis bākā?

Sāc ar bākas sūkņa štepseli! Apskaties Karosa galeriju par F10 problēmām


A varbuut saakt ar diagnostiku, nevis benkju un stepselju raustiishanu?
Ak jaa, blja, te tak kaut kas jaajeedz..
Offline

Moderatori: AV, CP17, Exclusivity, GirtzB, Jagr, MarC, OX, PG, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, xjs_4, zzips