Online

Pašreiz BMWPower skatas 83 viesi un 42 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
Eicheberg
13. Jan 2019, 10:39 #3961

Kopš: 21. Nov 2017

Ziņojumi: 377

Braucu ar:

kads nezin kapec jaunas imprezas nav ss'a? nav ne dilera stocks, ne privatie (mazlietoti). vai nu neviens neperk tos auto, vai ari neviens nepardod?
Offline
daticho
13. Jan 2019, 10:51 #3962

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 9501

Braucu ar: 15

bet jauni OBK benzīni arī nav ss.lv dīzeļi žopai ješ
Offline
bertons
13. Jan 2019, 11:45 #3963

Kopš: 24. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 21806

Braucu ar: STI

mosh tapeec, ka shaipus uraaliem jau paars gadi kaa taadu imprezu nemaz vairs nav

-----------------
She, paturi manu alinju!
Offline
ATB
13. Jan 2019, 17:59 #3964

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 3909

Braucu ar: ♛♛♛

Spied "Play", lai skatītos video!


Offline
Danis_e36
13. Jan 2019, 23:46 #3965

Kopš: 02. Apr 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 778

Braucu ar: Braucu ar

Kāds varbūt vizinās ar Peugeot 508 2015-2018?
Interesē kurš no dzinējiem skaitās +- optimālākais variants un kā tie tomāti uzvedas, cik lasu, domas dalās
Offline
bertons
14. Jan 2019, 09:32 #3966

Kopš: 24. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 21806

Braucu ar: STI

Nahuj to gopniku suudu te ieliki

-----------------
She, paturi manu alinju!
Offline
13lucky
14. Jan 2019, 10:19 #3967

Kopš: 28. May 2018

Ziņojumi: 458

Braucu ar:


14 Jan 2019, 09:32:11 @bertons rakstīja:
Nahuj to gopniku suudu te ieliki


Tu jau runā kā īsts vatņiks

Tu arī brauc pa ietvi, taurē ar tekstu "nahui jūs te staigājat"?

[ Šo ziņu laboja 13lucky, 14 Jan 2019, 10:26:52 ]

Offline
Rhs1992
14. Jan 2019, 12:14 #3968

Kopš: 09. Apr 2016

Ziņojumi: 180

Braucu ar: CLK500 W209 M113

Tagad daudziem jaunajiem Audi ir tā aizture sākumā. Nekas tur neiebrauksies.
Offline
martinels
14. Jan 2019, 12:31 #3969

Kopš: 21. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 813

Braucu ar: priekšu pa priekšu

pilns internāts ar to "problēmu" pierakstīts
Offline
Fruktists
14. Jan 2019, 13:42 #3970

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1607

Braucu ar:


14 Jan 2019, 12:14:56 @Rhs1992 rakstīja:
Tagad daudziem jaunajiem Audi ir tā aizture sākumā. Nekas tur neiebrauksies.


Tā aizture drīz būs visiem jaunajiem. Ne tikai Audi. Tas dēļ ekofašistu (un vw krāpnieku) radītās jaunās co2 mērīšanas metodikas. Vienkārši Audi ir pirmie kas serttificē jaunos modeļus pēc jaunās metodikas.
Offline
Chris
14. Jan 2019, 13:43 #3971

Kopš: 16. May 2004

Ziņojumi: 930

Braucu ar: V8

Par kādu aizturi iet runa? Ieliekam "S" režīmā un aizture pazūd. "D" jā, piekritīšu, ir bedre pirms uzrāviena.

[ Šo ziņu laboja Chris, 14 Jan 2019, 13:44:19 ]

Online
smudo
14. Jan 2019, 13:50 #3972

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1018

Braucu ar:

Audi pagajusa gada otra puse bija uz paris menesiem slegusi rupnicas, lai pielagotu jaunajam 2019. Gada eko prasibam. Nakamis vilnis laikam ir 2021. Principa 2017 vai 2018. Gada tagad pirktu jaunu premium un lielas jauda auto jataupa, lai var ilgi braukt, ja vien negribas prec paris gadi uzreiz parsesties uz EV. Protams, es te nedaudz parspileju, bet dala taisnibas tur ir.
Offline
RG
14. Jan 2019, 15:21 #3973

Kopš: 02. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 627

Braucu ar:


13 Jan 2019, 17:59:06 @ATB rakstīja:


Labi video šim džekam. Ar interesi skatos.
Cik esmu saskāries ar šo tēmu LV, rodas sajūta, ka RU patērētāju aizsarga efektīvāk. Likums ir aprakstīts sīkāk un saprotamāk.
Mūsu PTAC vairāk orientējas uz kredītu ņēmēju aizsardzību un kaut kādām muļķībām ar cenām lielveikalos.
Tomēr auto tirgū ir pilnīga nulle. Ir nācies kontaktēt. PTAC nav ne jausmas, kā palīdzēt operatīvā līzinga ņēmējam, ja dīleris atsakās remontēt auto. To atsakās darīt arī līzinga kompānija.
Pie tam, viena no šī džeka video es dzirdēju, ka 6 mēnešu laikā ir notikušas vairākas tiesas sēdes. Tas esot ilgi Mūsu tiesu sistēma pilnīgi normāli izturas pret vienu tiesas sēdi gadā...
Offline
daticho
14. Jan 2019, 16:01 #3974

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 9501

Braucu ar: 15


14 Jan 2019, 13:50:24 @smudo rakstīja:
Audi pagajusa gada otra puse bija uz paris menesiem slegusi rupnicas, lai pielagotu jaunajam 2019. Gada eko prasibam. Nakamis vilnis laikam ir 2021. Principa 2017 vai 2018. Gada tagad pirktu jaunu premium un lielas jauda auto jataupa, lai var ilgi braukt, ja vien negribas prec paris gadi uzreiz parsesties uz EV. Protams, es te nedaudz parspileju, bet dala taisnibas tur ir.


Ne tikai audi to darīja, cits premiums bija jāgaida trīs mēnešu vieta veselus 7-8..
Offline
smudo
14. Jan 2019, 16:34 #3975

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1018

Braucu ar:

Taisniba - katrs EU razotajs bija spiests pielagoties, lai parietu uz jaunajam prasibam un katrs to darija sava veida. Kolege, kas vasaras sakuma pasutija jaunu BMW un ko solija uz septembri vai oktorbri, to reali dabuja tikai decembra beigas. Premium brendiem sis radija vairak grutibas, jo vini nevar avansa sastancet krajumus paris menesus uz prieksu un tad pamazam tirgot ara, kamer rupnica tiek pielagota, atskiriba no Toyotas, kurai katram modelim ir tris aprikojuma limeni un 7 krasas.
Offline
Nixx
14. Jan 2019, 16:41 #3976

Kopš: 20. Apr 2017

Ziņojumi: 572

Braucu ar:

Cik es sapratu, prasības jau neko diži stiprākas nepalika. Lai nesanāktu kā folkswāgenim "gadijās" tagad jāveic reāli testi. nu reizēm pat diezgan jancīgi. Nu no sērijas - pieliek farkopu - mainās degvielas patēriņš = mainās co2 -> cits tests / sertifikāts
Offline
smudo
14. Jan 2019, 17:34 #3977

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1018

Braucu ar:

No 2019. ieviesta jauna metodologija, kas ir krietni detalizetaka (vairak testu, jo tagad janem vera ari aprikojuma ietekme uz paterinu, piemēram, atkarībā no riepām utml.) un atskiriga no vecas ES metodologijas, lidz ar to visi modeli ir jateste pa jaunam. Vel no 2019. gada lielai dalai benzina dzinejiem jabut ar cieto dalinu filtru. Sekas ir tadas, ka daudzi 2019. gada benzina modeli nemaz vēl nav pat pasutami, jo nav pabeigta pielagosana jaunajām prasībām. Ja nav ko darit, var papetit kaut vai to pasu Audi konfiguratoru. Tur saka, ka 2018. gada modeli ir izpardoti - tads pazinojums bija jau no 2018. Ggda vasaras un 2019. gada modeli vel nav pieejami, iznemot mazos benzina dzinējus ar 4 cilindriem.

[ Šo ziņu laboja smudo, 14 Jan 2019, 22:13:49 ]

Offline
bertons
14. Jan 2019, 17:41 #3978

Kopš: 24. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 21806

Braucu ar: STI

viss buus kedaa

-----------------
She, paturi manu alinju!
Offline
smudo
14. Jan 2019, 19:34 #3979

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1018

Braucu ar:

Par to jau nav strids - jautajums, ko katrs sagaida no nakotnes autobuves Gan jau daudzi atceras, ka 70tajos un 80tajos ASV tika jaudas zina apdaliti Eiropas modeli - tagad esam mainitas lomas, jo 2019. Gada USA benzina auto bus bez cieto dalinu filtra. Ja nemaldos, tad BMW M2 US versijai bus paris ZS vairak un pat ja ZS daudziem modeļime tie pasi, tad tas uz dzineja resursa rekina.

[ Šo ziņu laboja smudo, 14 Jan 2019, 22:09:43 ]

Offline
OS83
14. Jan 2019, 19:39 #3980

Kopš: 06. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 113

Braucu ar:


14 Jan 2019, 13:43:58 @Chris rakstīja:
Par kādu aizturi iet runa? Ieliekam "S" režīmā un aizture pazūd. "D" jā, piekritīšu, ir bedre pirms uzrāviena.


Tu esi braucis ar konkrētiem auto, ka tik pārliecinoši saki?!
Es pārsvarā “S” režīmā braucu ar visām mašīnām, A7 nav iznēmums, kad braucu ar vinu, dabūjis vinš izdirsties ir ka maz neliekās, bet nekas tur nemainās. Tā bedre ir nemainīgi, jebkurā braukšanas režīmā.
Offline

Moderatori: AV, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, muldis, noisex, zzips