Online

Pašreiz BMWPower skatas 49 viesi un 1 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
smudo
14. Jan 2019, 16:34 #3961

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1208

Braucu ar:

Taisniba - katrs EU razotajs bija spiests pielagoties, lai parietu uz jaunajam prasibam un katrs to darija sava veida. Kolege, kas vasaras sakuma pasutija jaunu BMW un ko solija uz septembri vai oktorbri, to reali dabuja tikai decembra beigas. Premium brendiem sis radija vairak grutibas, jo vini nevar avansa sastancet krajumus paris menesus uz prieksu un tad pamazam tirgot ara, kamer rupnica tiek pielagota, atskiriba no Toyotas, kurai katram modelim ir tris aprikojuma limeni un 7 krasas.
Offline
Nixx
14. Jan 2019, 16:41 #3962

Kopš: 20. Apr 2017

Ziņojumi: 720

Braucu ar:

Cik es sapratu, prasības jau neko diži stiprākas nepalika. Lai nesanāktu kā folkswāgenim "gadijās" tagad jāveic reāli testi. nu reizēm pat diezgan jancīgi. Nu no sērijas - pieliek farkopu - mainās degvielas patēriņš = mainās co2 -> cits tests / sertifikāts
Offline
smudo
14. Jan 2019, 17:34 #3963

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1208

Braucu ar:

No 2019. ieviesta jauna metodologija, kas ir krietni detalizetaka (vairak testu, jo tagad janem vera ari aprikojuma ietekme uz paterinu, piemēram, atkarībā no riepām utml.) un atskiriga no vecas ES metodologijas, lidz ar to visi modeli ir jateste pa jaunam. Vel no 2019. gada lielai dalai benzina dzinejiem jabut ar cieto dalinu filtru. Sekas ir tadas, ka daudzi 2019. gada benzina modeli nemaz vēl nav pat pasutami, jo nav pabeigta pielagosana jaunajām prasībām. Ja nav ko darit, var papetit kaut vai to pasu Audi konfiguratoru. Tur saka, ka 2018. gada modeli ir izpardoti - tads pazinojums bija jau no 2018. Ggda vasaras un 2019. gada modeli vel nav pieejami, iznemot mazos benzina dzinējus ar 4 cilindriem.

[ Šo ziņu laboja smudo, 14 Jan 2019, 22:13:49 ]

Offline
bertons
14. Jan 2019, 17:41 #3964

Kopš: 24. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 22799

Braucu ar: RS5

viss buus kedaa
Offline
smudo
14. Jan 2019, 19:34 #3965

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1208

Braucu ar:

Par to jau nav strids - jautajums, ko katrs sagaida no nakotnes autobuves Gan jau daudzi atceras, ka 70tajos un 80tajos ASV tika jaudas zina apdaliti Eiropas modeli - tagad esam mainitas lomas, jo 2019. Gada USA benzina auto bus bez cieto dalinu filtra. Ja nemaldos, tad BMW M2 US versijai bus paris ZS vairak un pat ja ZS daudziem modeļime tie pasi, tad tas uz dzineja resursa rekina.

[ Šo ziņu laboja smudo, 14 Jan 2019, 22:09:43 ]

Offline
OS83
14. Jan 2019, 19:39 #3966

Kopš: 06. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 153

Braucu ar: GTG


14 Jan 2019, 13:43:58 @Chris rakstīja:
Par kādu aizturi iet runa? Ieliekam "S" režīmā un aizture pazūd. "D" jā, piekritīšu, ir bedre pirms uzrāviena.


Tu esi braucis ar konkrētiem auto, ka tik pārliecinoši saki?!
Es pārsvarā “S” režīmā braucu ar visām mašīnām, A7 nav iznēmums, kad braucu ar vinu, dabūjis vinš izdirsties ir ka maz neliekās, bet nekas tur nemainās. Tā bedre ir nemainīgi, jebkurā braukšanas režīmā.
Offline
bum_bumz
14. Jan 2019, 20:00 #3967

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 3143

Braucu ar: E34


14 Jan 2019, 13:43:58 @Chris rakstīja:
Par kādu aizturi iet runa? Ieliekam "S" režīmā un aizture pazūd. "D" jā, piekritīšu, ir bedre pirms uzrāviena.

Tā bija 2 dzinējus iepriekš.
Jaunie jāpārprogrammē
Offline
daticho
14. Jan 2019, 20:54 #3968

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 9804

Braucu ar: IS-15


14 Jan 2019, 17:34:18 @smudo rakstīja:
No 2019. ieviesta jauna metodologija, kas ir krietni detalizetaka (vairak testu, jo janem vera ari aprikojuma ietekme uz paterinu) un atskiriga no vecas ES metodologijas, lidz ar to visi modeli jateste pa jaunu. Vel no 2019. Daudziem benzina dzinejiem jabut ar cieto dalinu filtru. Sekas ir tadas, ka daudzi 2019. Gada benzina modeli nemaz nav pat pasutami. Ja nav ko darit, paperi kaut vai to pasu Audi konfiguratorus. Saka, ka 2018. Gada modeli izparsoti (jau 2018. Gada vasara ) un 2019. Gada vel nav pieejami.


Cilveks zin ko runa, un ta ari ir... pensini nu jau ir ar filtriem.. daudzi leca nost.. aizgaja kur viss uz vietas, lidz 59,900 eur
Offline
968-jk
14. Jan 2019, 20:58 #3969

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8588

Braucu ar: 30niekiem

Tad kad pavasarī meklēju sievai mašīnu, tad vairāki tirgoņi teica, lai nevelku garumā, ka zaudēšu iespēju tikt pie normāla auto. Acīmredzot, par šo viņi runāja.
Offline
bertons
14. Jan 2019, 21:27 #3970

Kopš: 24. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 22799

Braucu ar: RS5

Znachet liidz tam visas ir naakotnes klasikas
Offline
daticho
14. Jan 2019, 21:31 #3971

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 9804

Braucu ar: IS-15

Cik zinu oplim LV vel jo projam nav cenas... pardosana nenotiek
Offline
shiirs_legit
14. Jan 2019, 22:26 #3972

Kopš: 16. Jul 2018

Ziņojumi: 2405

Braucu ar: Tavu muteri uz Biķernieku mežu

fantasti.

eu zapar, tad tu to mašīnu sievai nopirki jeb tikai "meklēji"? varēji ņemt uz firmu, tad būtu 50% pvn atsitis.

aa paga. tas laikam uz nodokļu parādniekiem neattiecas
Offline
Maxis
15. Jan 2019, 07:43 #3973

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 9899

Braucu ar: X3, Allroad

Kad septembrī Škodas pasūtījumu taisīju, tad uz konkrēto brīdi arī 2.0 tsi 280zs versija nemaz nebija viņu pasūtījuma formā rūpnīcai "ieklikšķināma" un neviens arī nezināja, cik zs tur būs palikuši pāri pēc jaunā testa iziešanas

Bet ļoti ātri tur viss atrisinājās un jau nov. sākumā auto tika piegādāts (ar 272zs)

Tajā pašā laikā (septembrī) VW Alltrack (ar analogu dzinēju) piegāde tika solīta ne ātrāk kā feb beigās

Offline
kamikadzemk
15. Jan 2019, 08:33 #3974

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2920

Braucu ar:


14 Jan 2019, 21:31:56 @daticho rakstīja:
Cik zinu oplim LV vel jo projam nav cenas... pardosana nenotiek

Viņiem tās mājaslapas tizlas. Vakar konfiguratoru biju atradis un cenas tur arī bija.

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
Chris
15. Jan 2019, 08:38 #3975

Kopš: 16. May 2004

Ziņojumi: 956

Braucu ar: V8


14 Jan 2019, 19:39:15 @OS83 rakstīja:

14 Jan 2019, 13:43:58 @Chris rakstīja:
Par kādu aizturi iet runa? Ieliekam "S" režīmā un aizture pazūd. "D" jā, piekritīšu, ir bedre pirms uzrāviena.


Tu esi braucis ar konkrētiem auto, ka tik pārliecinoši saki?!
Es pārsvarā “S” režīmā braucu ar visām mašīnām, A7 nav iznēmums, kad braucu ar vinu, dabūjis vinš izdirsties ir ka maz neliekās, bet nekas tur nemainās. Tā bedre ir nemainīgi, jebkurā braukšanas režīmā.



Šeit konkrēti runāju par 2016 C7 3,0tdi.

"D" režīmā ir gauss, it sevišķi no rītiem, kamēr auksts motors.
Man viņš neadekvāti parsti uzvedās, pie krustojumiem, kad kustība turpinās pie 10-15km/h.
Offline
smudo
15. Jan 2019, 10:09 #3976

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1208

Braucu ar:

Augstak runaja par jauno A7 un citiem 2018. un 2019. Gada modeliem, kuriem ir minētā aizture. 2016. gada C7 viss vel pa vecam.
Offline
Deivid
15. Jan 2019, 10:21 #3977

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 36366

Braucu ar: M3

Ir kādi komentāri par šiem Fordiem?
Esmu kaut kādus šausmu stāstus klausijies par S-Max kurš garantijas laikā vairāk stāv servisā kā brauc, bet citādi tumša bilde par šo marku

Grand Tourneo Connect https://www.ford.lv/ford-tourneo-connect/dizains/

Tourneo Custom

https://www.ford.lv/ford-transit-custom-3/

Multivans nedereja. Ceļgala trauma prasa novietot kāju tā ka dažos auto tas nav iespējams. kaut kas tur spieda potencialajam lietotajam
Offline
Nixx
15. Jan 2019, 10:41 #3978

Kopš: 20. Apr 2017

Ziņojumi: 720

Braucu ar:


15 Jan 2019, 10:21:51 @Deivid rakstīja:
Ir kādi komentāri par šiem Fordiem?
Esmu kaut kādus šausmu stāstus klausijies par S-Max kurš garantijas laikā vairāk stāv servisā kā brauc, bet citādi tumša bilde par šo marku

Grand Tourneo Connect https://www.ford.lv/ford-tourneo-connect/dizains/

Tourneo Custom

https://www.ford.lv/ford-transit-custom-3/

Multivans nedereja. Ceļgala trauma prasa novietot kāju tā ka dažos auto tas nav iespējams. kaut kas tur spieda potencialajam lietotajam



ŠitaisŠitais mans




Pavisam godīgi - mazliet tecēja lūka, to sataisija pa garantiju
Un tagad ļoti viegli klaudz aizmugurējo amortu augšējie gali. forda izpratnē bukses nepienākās, jāmaina amortiņš komplektā Pirms nolikt placī uztaisiju apkopi, samainiju bremžu klučus utt


Tā - expluatācija bez problēmām

To turnejo samainijām pret tranzītu. Nu ar to gan mums bēdīgi iet, ļoti, ļoti bēdīgi. Braukt forši - 180 Zs, adaptīvais kruīzs utt. Iet 180 km/h Bet nu tas adblu čakarējas patstāvīgi
Offline
Deivid
15. Jan 2019, 11:03 #3979

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 36366

Braucu ar: M3

Paldies par info!
Vai tos sedeklus ari var iznemt jeb tikai nolokas?
Pagaidām īpaši atbaida konsole. šķiet bērns taisījis.

Tam tourneo custom gan salidzinosi ok.

Vai pirms tranzita to ari skatijies? Tranzits liekas par lielu.

[ Šo ziņu laboja Deivid, 15 Jan 2019, 11:04:54 ]

Offline
ZulandersKebabish
15. Jan 2019, 12:31 #3980

🍕 Picu Andris 🍕

Kopš: 19. Apr 2016

Ziņojumi: 909

Braucu ar:


15 Jan 2019, 10:21:51 @Deivid rakstīja:
Ir kādi komentāri par šiem Fordiem?
Esmu kaut kādus šausmu stāstus klausijies par S-Max kurš garantijas laikā vairāk stāv servisā kā brauc, bet citādi tumša bilde par šo marku

Grand Tourneo Connect https://www.ford.lv/ford-tourneo-connect/dizains/

Tourneo Custom

https://www.ford.lv/ford-transit-custom-3/

Multivans nedereja. Ceļgala trauma prasa novietot kāju tā ka dažos auto tas nav iespējams. kaut kas tur spieda potencialajam lietotajam

Šitie busi riktīgi labie, gan vizuālais, gan salons bomba, doma mainīt pret t5, dodat info, kas tur ar varikli un ritošo + kas tas par kosmosa pakām, izskatās vienkārši mega



Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, muldis, noisex, zzips