Online

Pašreiz BMWPower skatas 69 viesi un 26 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
OS83
12. Jan 2019, 09:35 #3941

Kopš: 06. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 153

Braucu ar: GTG


12 Jan 2019, 00:25:22 @QB81 rakstīja:
Pirmie paris t ar Q7 mildhybrid 286zs d nobraukti un pagaidam tfutfu vis atskiriba no ieprieksejiem oooo.

Bik leenigi tie 286zs sakumaa, bet vel nav iebraukts pa istam un galva ar 190cm pret grabaznieka vaaku atduras, tas viss no minusiem pagaidam




Pat kad iebrauksi " pa īstam" nekas tur nemainīsies. Nemāni sevi.

A7 arī nopirku, ritīgi bremzēts, ilgi kārba domā, vai saregulēts tā, hvz (nu vismaz man) prasu Molleram kas par huiņu, rausta plecus, tik cik saka, jāiebrauc un būs ok. Nobraukti jau 14k km un kāds ir bremzēts, tāds arī ir, nekas nav mainījies.

[ Šo ziņu laboja OS83, 12 Jan 2019, 09:36:08 ]

Offline
QB81
12. Jan 2019, 12:20 #3942

Kopš: 17. Dec 2016

Ziņojumi: 23

Braucu ar:

Pat ja taa bus mani tas ipasi nesatrauc kamer taa kaste nemetajas biezi garantijas servisaa. Tapat max 3 gadi ar vinu tiks braukts. Ja gribas kadreiz paskriet, tam man ir citi auto.
Q7 salidzinot ar konkurentiem bija vissabalansetakais gimenes vajadzibam un izpilda visas prasibas attiecibaa uz drosibu, komfortu, ietilpibu un otreizejo tirgu.

ps Man brivaja laika negribas domat kur labak mainit turbinas, ko darit ar sprauslam un tad vel zvanit dpf speciem, veikt cenu aptaujas uc mulkibas tas taa pakomentejot te citu lietotaju salidzinajumus. Bet kaa saka katrs rikojas savu iespeju un praata (ne-) speeju robezaas


12 Jan 2019, 09:35:40 @OS83 rakstīja:

12 Jan 2019, 00:25:22 @QB81 rakstīja:
Pirmie paris t ar Q7 mildhybrid 286zs d nobraukti un pagaidam tfutfu vis atskiriba no ieprieksejiem oooo.

Bik leenigi tie 286zs sakumaa, bet vel nav iebraukts pa istam un galva ar 190cm pret grabaznieka vaaku atduras, tas viss no minusiem pagaidam




Pat kad iebrauksi " pa īstam" nekas tur nemainīsies. Nemāni sevi.

A7 arī nopirku, ritīgi bremzēts, ilgi kārba domā, vai saregulēts tā, hvz (nu vismaz man) prasu Molleram kas par huiņu, rausta plecus, tik cik saka, jāiebrauc un būs ok. Nobraukti jau 14k km un kāds ir bremzēts, tāds arī ir, nekas nav mainījies.
Offline
Lauriko
12. Jan 2019, 16:36 #3943

Kopš: 25. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4037

Braucu ar: Visādiem VW

Jaunie automāti, tak pa vienu dienu iemācās lietotāja režīmu, ja visu laiku sēņo, tad arī viņš tā brauc sēņojot! Pamēģini vienu dienu kārtigi pamocīt viņu, kārtigā racing režīmā, sajutīsi, ka viņš gana labi māk arī ātri visu darīt!
Offline
Vantage
12. Jan 2019, 18:00 #3944

Kopš: 02. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 5030

Braucu ar: nīstākajiem auto powerā

nezinu, bet tas jaunais 286ps 3.0 bīdelis + 8 gang automāts iekš visiem pēdējiem rAudi tiešām kustas ar lielu aizturi.

varbūt kad iznāks biturbo versija ar ~320+zs, tad būs cita runa.
Offline
bertons
12. Jan 2019, 19:09 #3945

Kopš: 24. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 22714

Braucu ar: RS-tron

Psc nopirkt lielu smagu lempiigu govi un cereet uz baigo rakjeti
Offline
Vantage
12. Jan 2019, 19:32 #3946

Kopš: 02. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 5030

Braucu ar: nīstākajiem auto powerā

s-tronic vecajos vai bmw zf 8gang līdzīgos, šķiet patīkamāks

ito tas ir pēc pases ~5.5 sek auto
Offline
Eicheberg
13. Jan 2019, 10:39 #3947

Kopš: 21. Nov 2017

Ziņojumi: 602

Braucu ar:

kads nezin kapec jaunas imprezas nav ss'a? nav ne dilera stocks, ne privatie (mazlietoti). vai nu neviens neperk tos auto, vai ari neviens nepardod?
Offline
daticho
13. Jan 2019, 10:51 #3948

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 9765

Braucu ar: IS-15

bet jauni OBK benzīni arī nav ss.lv dīzeļi žopai ješ
Offline
bertons
13. Jan 2019, 11:45 #3949

Kopš: 24. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 22714

Braucu ar: RS-tron

mosh tapeec, ka shaipus uraaliem jau paars gadi kaa taadu imprezu nemaz vairs nav
Offline
ATB
13. Jan 2019, 17:59 #3950

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 4096

Braucu ar: ♛ E61 535d ♛

Spied "Play", lai skatītos video!


Offline
Danis_e36
13. Jan 2019, 23:46 #3951

Kopš: 02. Apr 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 918

Braucu ar: Braucu ar

Kāds varbūt vizinās ar Peugeot 508 2015-2018?
Interesē kurš no dzinējiem skaitās +- optimālākais variants un kā tie tomāti uzvedas, cik lasu, domas dalās
Offline
bertons
14. Jan 2019, 09:32 #3952

Kopš: 24. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 22714

Braucu ar: RS-tron

Nahuj to gopniku suudu te ieliki
Offline
13lucky
14. Jan 2019, 10:19 #3953

Kopš: 28. May 2018

Ziņojumi: 629

Braucu ar:


14 Jan 2019, 09:32:11 @bertons rakstīja:
Nahuj to gopniku suudu te ieliki


Tu jau runā kā īsts vatņiks

Tu arī brauc pa ietvi, taurē ar tekstu "nahui jūs te staigājat"?

[ Šo ziņu laboja 13lucky, 14 Jan 2019, 10:26:52 ]

Offline
Rhs1992
14. Jan 2019, 12:14 #3954

Kopš: 09. Apr 2016

Ziņojumi: 188

Braucu ar: CLK500 W209 M113

Tagad daudziem jaunajiem Audi ir tā aizture sākumā. Nekas tur neiebrauksies.
Offline
martinels
14. Jan 2019, 12:31 #3955

Kopš: 21. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 820

Braucu ar: priekšu pa priekšu

pilns internāts ar to "problēmu" pierakstīts
Offline
Fruktists
14. Jan 2019, 13:42 #3956

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1611

Braucu ar:


14 Jan 2019, 12:14:56 @Rhs1992 rakstīja:
Tagad daudziem jaunajiem Audi ir tā aizture sākumā. Nekas tur neiebrauksies.


Tā aizture drīz būs visiem jaunajiem. Ne tikai Audi. Tas dēļ ekofašistu (un vw krāpnieku) radītās jaunās co2 mērīšanas metodikas. Vienkārši Audi ir pirmie kas serttificē jaunos modeļus pēc jaunās metodikas.
Offline
Chris
14. Jan 2019, 13:43 #3957

Kopš: 16. May 2004

Ziņojumi: 955

Braucu ar: V8

Par kādu aizturi iet runa? Ieliekam "S" režīmā un aizture pazūd. "D" jā, piekritīšu, ir bedre pirms uzrāviena.

[ Šo ziņu laboja Chris, 14 Jan 2019, 13:44:19 ]

Offline
smudo
14. Jan 2019, 13:50 #3958

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1186

Braucu ar:

Audi pagajusa gada otra puse bija uz paris menesiem slegusi rupnicas, lai pielagotu jaunajam 2019. Gada eko prasibam. Nakamis vilnis laikam ir 2021. Principa 2017 vai 2018. Gada tagad pirktu jaunu premium un lielas jauda auto jataupa, lai var ilgi braukt, ja vien negribas prec paris gadi uzreiz parsesties uz EV. Protams, es te nedaudz parspileju, bet dala taisnibas tur ir.
Offline
RG
14. Jan 2019, 15:21 #3959

Kopš: 02. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 640

Braucu ar:


13 Jan 2019, 17:59:06 @ATB rakstīja:


Labi video šim džekam. Ar interesi skatos.
Cik esmu saskāries ar šo tēmu LV, rodas sajūta, ka RU patērētāju aizsarga efektīvāk. Likums ir aprakstīts sīkāk un saprotamāk.
Mūsu PTAC vairāk orientējas uz kredītu ņēmēju aizsardzību un kaut kādām muļķībām ar cenām lielveikalos.
Tomēr auto tirgū ir pilnīga nulle. Ir nācies kontaktēt. PTAC nav ne jausmas, kā palīdzēt operatīvā līzinga ņēmējam, ja dīleris atsakās remontēt auto. To atsakās darīt arī līzinga kompānija.
Pie tam, viena no šī džeka video es dzirdēju, ka 6 mēnešu laikā ir notikušas vairākas tiesas sēdes. Tas esot ilgi Mūsu tiesu sistēma pilnīgi normāli izturas pret vienu tiesas sēdi gadā...
Offline
daticho
14. Jan 2019, 16:01 #3960

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 9765

Braucu ar: IS-15


14 Jan 2019, 13:50:24 @smudo rakstīja:
Audi pagajusa gada otra puse bija uz paris menesiem slegusi rupnicas, lai pielagotu jaunajam 2019. Gada eko prasibam. Nakamis vilnis laikam ir 2021. Principa 2017 vai 2018. Gada tagad pirktu jaunu premium un lielas jauda auto jataupa, lai var ilgi braukt, ja vien negribas prec paris gadi uzreiz parsesties uz EV. Protams, es te nedaudz parspileju, bet dala taisnibas tur ir.


Ne tikai audi to darīja, cits premiums bija jāgaida trīs mēnešu vieta veselus 7-8..
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, muldis, noisex, zzips