Online

Pašreiz BMWPower skatas 49 viesi un 1 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
cipargalva
06. Feb 2019, 13:37 #4001

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 3082

Braucu ar: quattro

Neviens jau nav aizliedzis iet apkopes biežāk.
Offline
fujaks
06. Feb 2019, 14:14 #4002

Kopš: 17. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2815

Braucu ar: prātu


06 Feb 2019, 13:37:25 @cipargalva rakstīja:
Neviens jau nav aizliedzis iet apkopes biežāk.

Ja to mašīnu vēlies pēc tam atstāt sev, tad protams, ja Tev mašīna pēc garantijas beigām jāatdod atpakaļ dīlerim un noteiktais intervāls ir 30km tad pie dirsas mazas ragaviņas. Tur jau ar putām uz lūpām gaida vieksminieki, kuri pērk mazlietotos auto un mega ietaupa.
Offline
add
06. Feb 2019, 14:44 #4003

Kopš: 27. Nov 2011

Ziņojumi: 2011

Braucu ar:


06 Feb 2019, 12:59:41 @Matinsh rakstīja:

06 Feb 2019, 12:50:40 @13lucky rakstīja:

06 Feb 2019, 12:37:45 @add rakstīja:
Interesē kaut kas kombinācijā benzīns + automāts, kuram var uzlikt gāzi, vecumā līdz 5 gadiem. No šiem 3 kuru izskatīt: Octavia/Superb, Mondeo, Insignia, varbūt ir kāda labāka alternatīva no Japāņiem?


es uzliku LPG X3. Visas tās extra šlaukas, pildīšanās 2 tankos un beigās tā pat nostājas 10eur/100km ziemā pilsētā. Danunah


Mitsu labi gāzējas, bet tāpat būs diezgan rijīgs. Kad man bija auto ar gāzes iekārtu, tad reizi gadā pielēju pilnu bāku ar benzīnu un aizmirsu par to problēmu. Ar gāzi varēju nobraukt tik pat, cik ar vienu benzīna bāku, tāpēc nekādu diskomfortu nesajutu. VAGiem uzstādīt gāzes iekārtu diez vai atmaksāsies, jo tās visas tiešās iesmidzināšanas utt. sadārdzinās to prieku.
Es personīgi nākamo auto skatīšos hibrīdu, jo tā visticamāk ir nākotne mums visiem. Elektro auto pagaidām neredzu pielietojumu, ja jābraukā garāki gabali katru dienu.


Auto gada nobraukums plānojas 60+ tūkstoši tā, ka gāze ātri atmaksāsies. Dīzelis un hibrīdi šoreiz neinteresē.
Mitsubishi cik skatos nav nekā piedāvājumā starp D segmenta auto.
Kas ar pēdējo mazda 6?
Offline
smudo
06. Feb 2019, 15:12 #4004

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1301

Braucu ar:

Ja nevajag AWD tad ar atlaidi Arteon ieklausies kados 40-45k. Biju panemis uz paris dienam notestet Arteon ar 2,0tsi dzineju, jo ap eru tadu, jo man pirms kada laika no 0 lidz 68k km bija facelift CC - tikai ellas mainas principa. Vecais CC skita pat ar nedaudz labaku skanas izolacoju, neka Arteons un kopuma newkita ar neko sliktaks, bet protams elektronika jaunaja ir modernaka. Tads pats Audi A4 vienritenis vai jaunais G20 vienritenis ar atbilstosu daineju un aprikojumu bus ap 55k (pret 40-45k Arteon). Vai verts par G20 320d piemaksat 10-15k? - ja vari atlauties, tad protams, ka verts es emaz nerunaju par S4 vai G20 340i - to bez 65-70k nemaz gar nepetit jaunus. Principa del visam prasibam, kas ir izviraitas auto razotajiem, auto cenas kops 2010. Gada ir pieautusas par kadi 30-40%. Atceros, kad 2010. Nopirku jaunu facelift B6, highline un R-Line paku pa nepilni 24k EUR. Tagad tads B8 butu ap 32-34k.
Offline
smudo
06. Feb 2019, 15:12 #4005

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1301

Braucu ar:

Ja nevajag AWD tad normāli aprīkots Arteon ar atlaidi ieklausies kādos 40-45k. Biju paņēmis uz pāris dienām notestēt Arteon ar 2,0tsi dzineju, jo man pirms kāda laika no 0 līdz 68k km bija facelift CC - tikai eļļas maiņas principa. Vecais CC sķita pat ar nedaudz labāku skanas izolāciju, nekā Arteons un kopuma Arteon nešķita neko īpaši labāks Piekare, skaņas izloācija, salona apdare), bet protams elektronika jaunajā ir krietni modernākā. Tāds pats Audi A4 bez Q vai jaunais G20 vienritenis ar atbilstošu dzinēju un aprīkojumu būs ap 55k (pret 40-45k Arteon). Vai vērts par G20 320d piemaksāt 10-15k? Kā jau visam dzīvē, ja vari un gribi atļauties, tad protams, ka vērts! Es nemaz nerunāju par S4 vai G20 340i - tos bez 65-70k nemaz var neskatīt jaunus. Principa dēļ visām ES prasībām, kas ir izvirzītas auto ražotajiem, auto cenas kops 2010. gada ir pieaugušas par kādi 30-40%. Atceros, kad 2010. gadā nopirku jaunu facelift B6, highline un R-Line paku pa nepilni 24k EUR. Tagad tāds B8 būtu ap 32-34k. Līdzīga + 30% proporcija ir CC vs Atreon, savukārt tagad braucu ar 17. gada A6 C7 – uzkonfigurēju jauno A6 ar sulaspakas dīzeli un samērā pieticīgi aprīkotu un cena sanāca + 20k pirms 18mēneši līdzīgi aprīkotam C7  Toties ir Mild hibrid bezjēdzīgā sistēma, tas pats dzinējs un kārba un salonā touch screeni, bet kuriem varu izztikt.

[ Šo ziņu laboja smudo, 06 Feb 2019, 15:27:47 ]

Offline
Matinsh
06. Feb 2019, 16:06 #4006

Kopš: 12. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 438

Braucu ar:


06 Feb 2019, 14:44:47 @add rakstīja:

Auto gada nobraukums plānojas 60+ tūkstoši tā, ka gāze ātri atmaksāsies. Dīzelis un hibrīdi šoreiz neinteresē.
Mitsubishi cik skatos nav nekā piedāvājumā starp D segmenta auto.
Kas ar pēdējo mazda 6?


Pajautā gāzes topikā, kā tie skyactiv motori gāzējas. Domāju, ka varētu būt sarežģīti, vai vispār negāzējas.
Offline
shirminieks
06. Feb 2019, 17:31 #4007

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 501

Braucu ar:


06 Feb 2019, 15:12:29 @smudo rakstīja:
Ja nevajag AWD tad normāli aprīkots Arteon ar atlaidi ieklausies kādos 40-45k. Biju paņēmis uz pāris dienām notestēt Arteon ar 2,0tsi dzineju, jo man pirms kāda laika no 0 līdz 68k km bija facelift CC - tikai eļļas maiņas principa. Vecais CC sķita pat ar nedaudz labāku skanas izolāciju, nekā Arteons un kopuma Arteon nešķita neko īpaši labāks Piekare, skaņas izloācija, salona apdare), bet protams elektronika jaunajā ir krietni modernākā. Tāds pats Audi A4 bez Q vai jaunais G20 vienritenis ar atbilstošu dzinēju un aprīkojumu būs ap 55k (pret 40-45k Arteon). Vai vērts par G20 320d piemaksāt 10-15k? Kā jau visam dzīvē, ja vari un gribi atļauties, tad protams, ka vērts! Es nemaz nerunāju par S4 vai G20 340i - tos bez 65-70k nemaz var neskatīt jaunus.


Bet beigu beigās tas Arteon ir vizuāli uzfrišināts Passat, ar tiem pašiem tehniskajiem risinājumiem, apdari, un skaņas izolāciju. Un lai gan tehnoloģiskie risinājumi ir līmenī, var just, ka tā pati piekare ir pacieta / paskaļa, un apdares kvalitāte nav salīdzināma ar to pašu BMW 3-sēriju.

Un kaut vai paskatoties ko var paņemt pa tiem pašiem 40kEUR - jā, nav adaptīvais kruīzs un ir 2013g modelis, bet no lietošanas viedokļa tas auto būs klusāks, ērtāks, un ar labākiem apdares materiāliem.
Offline
Murphy
06. Feb 2019, 18:18 #4008

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8385

Braucu ar: '17 330 M sport


06 Feb 2019, 17:31:11 @shirminieks rakstīja:

Un kaut vai paskatoties ko var paņemt pa tiem pašiem 40kEUR - jā, nav adaptīvais kruīzs un ir 2013g modelis, bet no lietošanas viedokļa tas auto būs klusāks, ērtāks, un ar labākiem apdares materiāliem.



par šo vēl varētu pastrīdēties

Pirms tam bija B8, tagad pilns F30 - sorre, bet pasāta apdares kvalitāte nav ne par matu sliktāka kā f30. F30 salons ir reāli outdated. Par vietu vispār nav diskusiju - tur pasāts ieliek vienos vārtos

Jā, brauc, protams, f30 daudz patīkamāk, kārba, motors ir pavisam citā līgā, bet parējais ir ļoti līdzvērtīgi
Offline
smudo
06. Feb 2019, 18:21 #4009

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1301

Braucu ar:

Tu jau salidzini 3.0d ar 1.4TSI. Ja salidzina 2,0 pret 2,0, tad dzineji ir faktiski identiski.
Offline
Vantage
06. Feb 2019, 18:47 #4010

Kopš: 02. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 5275

Braucu ar: Ingolstadt und Togliatti

Visu tautu pasātisti, savienojaties!

Kā reiz tikko debija feislifta B8.


Manuprāt, glīts, zolīds auto. Ja nav pretenziju pret sulaspaku, tad laba izvēle. Nedomāju, ka 2.0BiTDI un 280PS 2.0TSI būs kauna traips.

https://www.carscoops.com/2019/02/facelifted-eu...autonomous-tech/

Manuprāt lielākais + F30 ir tieši sešcilindru dzinēji un RWD. Pārējais tiešām varētu būt identisks.

[ Šo ziņu laboja Vantage, 06 Feb 2019, 18:48:05 ]

Offline
kars
06. Feb 2019, 20:14 #4011

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 6931

Braucu ar: velo


06 Feb 2019, 18:47:22 @Vantage rakstīja:
Manuprāt lielākais + F30 ir tieši sešcilindru dzinēji un RWD. Pārējais tiešām varētu būt identisks.


Bet tas taču ir 100x svarīgak par kkādu apdari salonā, adaptīvajiem kruīziem un planšetēm panelī
Offline
Vantage
06. Feb 2019, 20:52 #4012

Kopš: 02. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 5275

Braucu ar: Ingolstadt und Togliatti


06 Feb 2019, 20:14:43 @kars rakstīja:

06 Feb 2019, 18:47:22 @Vantage rakstīja:
Manuprāt lielākais + F30 ir tieši sešcilindru dzinēji un RWD. Pārējais tiešām varētu būt identisks.


Bet tas taču ir 100x svarīgak par kkādu apdari salonā, adaptīvajiem kruīziem un planšetēm panelī


nekas nav foršāks par 6 podiem. vēl labāk tikai 8. bet tikai par visu ir jāmaksā
Offline
kars
06. Feb 2019, 20:59 #4013

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 6931

Braucu ar: velo

Labāk mazāk ekstras, bet lai var vaļit bokam, tā es domāju.
Offline
kaprons
06. Feb 2019, 21:05 #4014

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 1719

Braucu ar: mīšanas transport-līdzekli

Tā klusībā domā daudzi, bet viņi pēdējā laikā šajā mājaslapā tiek pakļauti mobingam
Offline
joberis
06. Feb 2019, 22:13 #4015

Kopš: 01. Feb 2019

No: Jūrmala

Ziņojumi: 60

Braucu ar: X5 | X4

kadas ir atsauksmes par Land Rover servisu Latvija?

ja konkreti tad interese jaunie Discovery, bet ar benzina dzineju 300zs modifikacija Si4
Links

var pz
Offline
Norcha324
07. Feb 2019, 08:44 #4016

Kopš: 14. Aug 2002

No: Saldus

Ziņojumi: 758

Braucu ar: 944

Subaru Outback 0 - 50 000 km, mašīna dzīvo laukos.

No salona izripoja ar 5. paaudzes LPG nezaudējot garantiju

Pie 15 000 km izbeidzās multimediju ekrāns - garantija
Pie 35 000 km sāka grabēt cimdu nodalījuma vāks. Pirmajā reizē kad liku skatīt, teica ka viss labi meistars izbraucis neko nedzird. Otrajā reizē salaboja.
45 000 km aizmugures stabilizatora atsaites - garantija
50 000 km nestrādā aklo zonu asistents - uz servisu neesmu bijis.

Atsevišķs stāsts par gāzi.
Gribēju piekto, bet izrādās vialei mana mašīna pirmā kurai uz dalītā ieplūdes kolektora, plastmasa/alumīnijs uzlikta sestā iekārta.
Rezultātā kolektors nesilst vienādi un uz plastmasas daļas veidojas gāzes vižņi, kuri krītot kolektorā pārlej motoru. No sākuma viale nesaprata par ko es sūdzos arī LV meistars nevar noregulēt iekārtu, līdz izgatavotājs atklāja problēmu ieliekot kolektorā kameras. Problēma sākās pēc ilgstošas braukšanas kruīzā.
Tas beidzās ar katalizatora maiņu pie 45 000km - garantija.
Par ad rem servisu nekādu sūdzību, vajag maiņas mašīnu lūdzu, nobraucu divas nedēļas. Bija jaunais demo OBK kurš brauc labāk kā 17.g. mašīna, piekarē kaut kas izmainīts, tik ļoti nepārdzīvo iesēdušās kontrolakas un asas bedres. Demo XV arī ļoti labi sadzīvo ar bedrainu ceļu, gaitas īpašības līdzīgas kā Forester - ļoti labas
17.g. OBK paciets dziļās bedrēs ir caursitiena sajūta un skaņa.
Ar benzīnu braucot zem 8,5 l/100km (kruīzā pa bāni) nepalīst, gāzei vidējais patēriņš 12 l/100km

[ Šo ziņu laboja Norcha324, 07 Feb 2019, 16:32:30 ]

Offline
bertons
07. Feb 2019, 09:35 #4017

Kopš: 24. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 22804

Braucu ar: RS5

nu tu gonish

obk kruiizaa uz 110 eed 6,5-7,5l cieshi

videejais no 0 liidz 11kkm bija 9,3

tikko braukaaju ar demo XV, tam tieshaam piekare daudz labaaka par 17 obk. peedeejos modeljos subaars laikam visiem piekares izmainijis, jo arii STI final edition saliidzinaajumaa ar ieprieksheejiem ir daudz komfortablaaks neskatoties uz R19.

[ Šo ziņu laboja bertons, 07 Feb 2019, 09:39:02 ]

Offline
Esspatss
07. Feb 2019, 09:41 #4018

Kopš: 18. Nov 2016

Ziņojumi: 192

Braucu ar:

Viņš teica pa bāni,tas ir minimums 130.
Offline
bertons
07. Feb 2019, 10:41 #4019

Kopš: 24. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 22804

Braucu ar: RS5

paldies par info. ljoti noderiigi
Offline
crashiks
07. Feb 2019, 10:44 #4020

Kopš: 14. Aug 2006

Ziņojumi: 408

Braucu ar: Accordu

Hyundai i40, 1,7 dīzeļ tomāta kūtiņa. 0-92k,
Pa garantiju mainīts gultnis pie 20k(sāka gaudot pēc pārsistas riepas bedrē). Pie 28k tas pats mainīts arkārtoti jo bija brāķis un atkal sāka gaudot.
Pie 28k mainīti jumta reliņi stiprinājumu sliktās kvalitates dēļ
Pie 87k mainīts spararats ar sajūga komplektu- sākotnējam esot bijis sūdīgs metāla sakausējums kamdēļ pastiprināti dila.
28k kaut kāds atsaukums bagāznieka vadiem, kurus ar mainīja pa garantiju.
Visā visumā- labs pakaļas pārvietošanas līdzeklis, bet nu patēriņš pilsētā ap 7l, šoseja ap 6 (~100km/h).
Brošūras norādītos 4,2 tik pie 85km/h var dabūt
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, noisex, zzips