Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 69 viesi un 22 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
shiirs_legit
06. Feb 2019, 09:32 #4021

Kopš: 16. Jul 2018

Ziņojumi: 2405

Braucu ar: Tavu muteri uz Biķernieku mežu

Par tām eļļas mutēm -true story.

Diskusijas iznākums ir paredzams. Tulit saskries bomāri un mēginas ieviest "kārtibu". Rekur viens jau uzzīmējās.
Offline
Vantage
06. Feb 2019, 09:43 #4022

Kopš: 02. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 5095

Braucu ar: Ingolstadt und Togliatti

taču vienalga. nekad nav viena "taisnā" viedokļa. visa dzīve kazino - tajā skaitā auto, jauns vai lietots.

rekur te viens stāvēja ssā- +- ok komplektācija, garantija arī vēl kautkāda ir.

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/volksw...teon/bpcidk.html
Offline
shiirs_legit
06. Feb 2019, 09:52 #4023

Kopš: 16. Jul 2018

Ziņojumi: 2405

Braucu ar: Tavu muteri uz Biķernieku mežu

Jauns auto tas nav nekāds kazino. Tāpec arī tiek pirkts jauns auto, lai nebūtu jāčakarējās ar remontiem, un ja tomēr ir problēma, tad remonts notiek ne par saviem līdzekliem.


Bet kam es to stāstu...

Offline
RR04
06. Feb 2019, 10:00 #4024

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 846

Braucu ar: Nofleksētu jumtu


06 Feb 2019, 09:52:15 @shiirs_legit rakstīja:
Jauns auto tas nav nekāds kazino. Tāpec arī tiek pirkts jauns auto, lai nebūtu jāčakarējās ar remontiem, un ja tomēr ir problēma, tad remonts notiek ne par saviem līdzekliem.


Bet kam es to stāstu...




Palasi ko @OS83 rakstīja kkādu laiciņu atpakaļ. Var sanākt arī kazino
Offline
fujaks
06. Feb 2019, 10:17 #4025

Kopš: 17. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2814

Braucu ar: prātu

Lai nav off tofiks.

Nobraucu 0-90tkm 16. gada Tiguan (ieprieksējā bundžā) 2 litru TDi 4motion.
Salīdzinoši plašs un ērts auto ar mazu bagāžnieku. 7 pakāpju DSG slēdzas diezgan truli un pilsētas satiksmē reizēm pašam uznāca slikta dūša no savas braukšanas.
Ideāls auto sievietei, vai ofisa žurkai.


Pa garantiju samainīja visas atsaites pa 2 lāgiem, un durvju eņģi. Neviens servisa apmeklējums nebija ilgāks par 2 stundām. Auto Īle ļoti sakarīgs kantoris kur remontēt VW
Debīli bija liet AdBlue bagāžniekā, lai ielietu vajadzēja izņemt grīdu, rezerves riteni un pārējās ķeskas.

Braucu, kur acis rāda, griezu saules un vispār biju pārsteigts cik daudz tā mašīna spēj sniegt pret to ko no viņas sagaidīju (neko)

Offline
BigDog24
06. Feb 2019, 10:20 #4026

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 424

Braucu ar: dīzeli


06 Feb 2019, 09:43:40 @Vantage rakstīja:
taču vienalga. nekad nav viena "taisnā" viedokļa. visa dzīve kazino - tajā skaitā auto, jauns vai lietots.


+1

Manuprāt, jauna auto pirkums uz pasūtījumu ir izdevies ja
1) ja esi iekrājis pieredzi ar opcijām, kuras Tu augsti novērtē un viņas samērā atšķiras no noliktavā/mazlietotu auto tirgū esošajiem;
2) Auto pirmajos 3-5 gados praktiski nav jāremontē- tikai apkopes.

Offline
13lucky
06. Feb 2019, 11:17 #4027

Kopš: 28. May 2018

Ziņojumi: 629

Braucu ar:


06 Feb 2019, 10:17:44 @fujaks rakstīja:
Lai nav off tofiks.

Nobraucu 0-90tkm 16. gada Tiguan (ieprieksējā bundžā) 2 litru TDi 4motion.
Salīdzinoši plašs un ērts auto ar mazu bagāžnieku. 7 pakāpju DSG slēdzas diezgan truli un pilsētas satiksmē reizēm pašam uznāca slikta dūša no savas braukšanas.
Ideāls auto sievietei, vai ofisa žurkai.


Pa garantiju samainīja visas atsaites pa 2 lāgiem, un durvju eņģi. Neviens servisa apmeklējums nebija ilgāks par 2 stundām. Auto Īle ļoti sakarīgs kantoris kur remontēt VW
Debīli bija liet AdBlue bagāžniekā, lai ielietu vajadzēja izņemt grīdu, rezerves riteni un pārējās ķeskas.

Braucu, kur acis rāda, griezu saules un vispār biju pārsteigts cik daudz tā mašīna spēj sniegt pret to ko no viņas sagaidīju (neko)




otrreiz tādu ņemtu?
Offline
patric
06. Feb 2019, 12:16 #4028

Kopš: 22. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3164

Braucu ar: Fordu

Maz ticams, bet varbūt kādam ir bijusi saskarsme ar bomāru auto Dacia Lodgy? Intersē benzīns/gāze versija - tā gāzes iekārta ir ok, jeb ir sūds un bieži uz servisu būs jābrauc? Kā auto ir daudz maz ok, jeb labāk turēties pa gabalu?
Internetā tīri ok atsauksmes izņemot par apdari
Offline
shiirs_legit
06. Feb 2019, 12:20 #4029

Kopš: 16. Jul 2018

Ziņojumi: 2405

Braucu ar: Tavu muteri uz Biķernieku mežu

biju paņēmis nomā. tieši benzīnu, bet bez gāzes. benzīna motoru neņem nekādā gadījumā. viņš nebrauc un rij 8-9 litrus pa šoseju. un ir nenormāli skaļš. es biju ahujā, kur 2018 gadā kāds vēl liek tādus motorus.
tikai un vienīgi diesel.
daciai cik saprotu nav normālu benzīna motoru.
man ir čomam gadu vecs dusters. dīzels. tam ir 1:1 motors kā lodgy. iet normāli, nerij.
Offline
Eicheberg
06. Feb 2019, 12:35 #4030

Kopš: 21. Nov 2017

Ziņojumi: 664

Braucu ar:

dusteram sovasar laikam paradisies ari 1.3t benzinieks ar kkadiem 150zs, ta ka vari paprasit dacijai vai tam lodgy ari nav kadi jaunumi ieplanoti
Offline
add
06. Feb 2019, 12:37 #4031

Kopš: 27. Nov 2011

Ziņojumi: 2000

Braucu ar:

Interesē kaut kas kombinācijā benzīns + automāts, kuram var uzlikt gāzi, vecumā līdz 5 gadiem. No šiem 3 kuru izskatīt: Octavia/Superb, Mondeo, Insignia, varbūt ir kāda labāka alternatīva no Japāņiem?
Offline
Vantage
06. Feb 2019, 12:42 #4032

Kopš: 02. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 5095

Braucu ar: Ingolstadt und Togliatti

tur varu piekrist. reno koncerna 1.5dCI pat ar 90zs ir ļoti labs un sprigans dzinējs. patēriņs 4.5 litri tādam megane sūdukam. reno mazie benzīni gan ir sūdi.

[ Šo ziņu laboja Vantage, 06 Feb 2019, 12:43:51 ]

Offline
13lucky
06. Feb 2019, 12:50 #4033

Kopš: 28. May 2018

Ziņojumi: 629

Braucu ar:


06 Feb 2019, 12:37:45 @add rakstīja:
Interesē kaut kas kombinācijā benzīns + automāts, kuram var uzlikt gāzi, vecumā līdz 5 gadiem. No šiem 3 kuru izskatīt: Octavia/Superb, Mondeo, Insignia, varbūt ir kāda labāka alternatīva no Japāņiem?


es uzliku LPG X3. Visas tās extra šlaukas, pildīšanās 2 tankos un beigās tā pat nostājas 10eur/100km ziemā pilsētā. Danunah
Offline
Matinsh
06. Feb 2019, 12:59 #4034

Kopš: 12. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 438

Braucu ar:


06 Feb 2019, 12:50:40 @13lucky rakstīja:

06 Feb 2019, 12:37:45 @add rakstīja:
Interesē kaut kas kombinācijā benzīns + automāts, kuram var uzlikt gāzi, vecumā līdz 5 gadiem. No šiem 3 kuru izskatīt: Octavia/Superb, Mondeo, Insignia, varbūt ir kāda labāka alternatīva no Japāņiem?


es uzliku LPG X3. Visas tās extra šlaukas, pildīšanās 2 tankos un beigās tā pat nostājas 10eur/100km ziemā pilsētā. Danunah


Mitsu labi gāzējas, bet tāpat būs diezgan rijīgs. Kad man bija auto ar gāzes iekārtu, tad reizi gadā pielēju pilnu bāku ar benzīnu un aizmirsu par to problēmu. Ar gāzi varēju nobraukt tik pat, cik ar vienu benzīna bāku, tāpēc nekādu diskomfortu nesajutu. VAGiem uzstādīt gāzes iekārtu diez vai atmaksāsies, jo tās visas tiešās iesmidzināšanas utt. sadārdzinās to prieku.
Es personīgi nākamo auto skatīšos hibrīdu, jo tā visticamāk ir nākotne mums visiem. Elektro auto pagaidām neredzu pielietojumu, ja jābraukā garāki gabali katru dienu.
Offline
fujaks
06. Feb 2019, 13:21 #4035

Kopš: 17. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2814

Braucu ar: prātu


06 Feb 2019, 11:17:03 @13lucky rakstīja:

06 Feb 2019, 10:17:44 @fujaks rakstīja:
Lai nav off tofiks.

Nobraucu 0-90tkm 16. gada Tiguan (ieprieksējā bundžā) 2 litru TDi 4motion.
Salīdzinoši plašs un ērts auto ar mazu bagāžnieku. 7 pakāpju DSG slēdzas diezgan truli un pilsētas satiksmē reizēm pašam uznāca slikta dūša no savas braukšanas.
Ideāls auto sievietei, vai ofisa žurkai.


Pa garantiju samainīja visas atsaites pa 2 lāgiem, un durvju eņģi. Neviens servisa apmeklējums nebija ilgāks par 2 stundām. Auto Īle ļoti sakarīgs kantoris kur remontēt VW
Debīli bija liet AdBlue bagāžniekā, lai ielietu vajadzēja izņemt grīdu, rezerves riteni un pārējās ķeskas.

Braucu, kur acis rāda, griezu saules un vispār biju pārsteigts cik daudz tā mašīna spēj sniegt pret to ko no viņas sagaidīju (neko)




otrreiz tādu ņemtu?

Jau biju sakonfigurējis jaunu Tiguanu, bet beigās izleca super mega piedāvājums citam modelim. Visādi citādi pilnpiedziņa, augstāks klīrens un mūsdienīgas sistēmas ir way to go, uzticamai ikdienas mašīnai. Turklāt pēc tam ir ļoti laba atlikusī vērtība. Bez garantijas es laikam viņu nepirktu, domāju, ka pēc 3 gadiem ar apkopju intervālu 30k dīzelis būs kārtējais iemesls lamāties cik mūsdienu mašīnas ir hujovas.
Offline
cipargalva
06. Feb 2019, 13:37 #4036

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 3071

Braucu ar: quattro

Neviens jau nav aizliedzis iet apkopes biežāk.
Offline
fujaks
06. Feb 2019, 14:14 #4037

Kopš: 17. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2814

Braucu ar: prātu


06 Feb 2019, 13:37:25 @cipargalva rakstīja:
Neviens jau nav aizliedzis iet apkopes biežāk.

Ja to mašīnu vēlies pēc tam atstāt sev, tad protams, ja Tev mašīna pēc garantijas beigām jāatdod atpakaļ dīlerim un noteiktais intervāls ir 30km tad pie dirsas mazas ragaviņas. Tur jau ar putām uz lūpām gaida vieksminieki, kuri pērk mazlietotos auto un mega ietaupa.
Offline
add
06. Feb 2019, 14:44 #4038

Kopš: 27. Nov 2011

Ziņojumi: 2000

Braucu ar:


06 Feb 2019, 12:59:41 @Matinsh rakstīja:

06 Feb 2019, 12:50:40 @13lucky rakstīja:

06 Feb 2019, 12:37:45 @add rakstīja:
Interesē kaut kas kombinācijā benzīns + automāts, kuram var uzlikt gāzi, vecumā līdz 5 gadiem. No šiem 3 kuru izskatīt: Octavia/Superb, Mondeo, Insignia, varbūt ir kāda labāka alternatīva no Japāņiem?


es uzliku LPG X3. Visas tās extra šlaukas, pildīšanās 2 tankos un beigās tā pat nostājas 10eur/100km ziemā pilsētā. Danunah


Mitsu labi gāzējas, bet tāpat būs diezgan rijīgs. Kad man bija auto ar gāzes iekārtu, tad reizi gadā pielēju pilnu bāku ar benzīnu un aizmirsu par to problēmu. Ar gāzi varēju nobraukt tik pat, cik ar vienu benzīna bāku, tāpēc nekādu diskomfortu nesajutu. VAGiem uzstādīt gāzes iekārtu diez vai atmaksāsies, jo tās visas tiešās iesmidzināšanas utt. sadārdzinās to prieku.
Es personīgi nākamo auto skatīšos hibrīdu, jo tā visticamāk ir nākotne mums visiem. Elektro auto pagaidām neredzu pielietojumu, ja jābraukā garāki gabali katru dienu.


Auto gada nobraukums plānojas 60+ tūkstoši tā, ka gāze ātri atmaksāsies. Dīzelis un hibrīdi šoreiz neinteresē.
Mitsubishi cik skatos nav nekā piedāvājumā starp D segmenta auto.
Kas ar pēdējo mazda 6?
Offline
smudo
06. Feb 2019, 15:12 #4039

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1260

Braucu ar:

Ja nevajag AWD tad ar atlaidi Arteon ieklausies kados 40-45k. Biju panemis uz paris dienam notestet Arteon ar 2,0tsi dzineju, jo ap eru tadu, jo man pirms kada laika no 0 lidz 68k km bija facelift CC - tikai ellas mainas principa. Vecais CC skita pat ar nedaudz labaku skanas izolacoju, neka Arteons un kopuma newkita ar neko sliktaks, bet protams elektronika jaunaja ir modernaka. Tads pats Audi A4 vienritenis vai jaunais G20 vienritenis ar atbilstosu daineju un aprikojumu bus ap 55k (pret 40-45k Arteon). Vai verts par G20 320d piemaksat 10-15k? - ja vari atlauties, tad protams, ka verts es emaz nerunaju par S4 vai G20 340i - to bez 65-70k nemaz gar nepetit jaunus. Principa del visam prasibam, kas ir izviraitas auto razotajiem, auto cenas kops 2010. Gada ir pieautusas par kadi 30-40%. Atceros, kad 2010. Nopirku jaunu facelift B6, highline un R-Line paku pa nepilni 24k EUR. Tagad tads B8 butu ap 32-34k.
Online
smudo
06. Feb 2019, 15:12 #4040

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1260

Braucu ar:

Ja nevajag AWD tad normāli aprīkots Arteon ar atlaidi ieklausies kādos 40-45k. Biju paņēmis uz pāris dienām notestēt Arteon ar 2,0tsi dzineju, jo man pirms kāda laika no 0 līdz 68k km bija facelift CC - tikai eļļas maiņas principa. Vecais CC sķita pat ar nedaudz labāku skanas izolāciju, nekā Arteons un kopuma Arteon nešķita neko īpaši labāks Piekare, skaņas izloācija, salona apdare), bet protams elektronika jaunajā ir krietni modernākā. Tāds pats Audi A4 bez Q vai jaunais G20 vienritenis ar atbilstošu dzinēju un aprīkojumu būs ap 55k (pret 40-45k Arteon). Vai vērts par G20 320d piemaksāt 10-15k? Kā jau visam dzīvē, ja vari un gribi atļauties, tad protams, ka vērts! Es nemaz nerunāju par S4 vai G20 340i - tos bez 65-70k nemaz var neskatīt jaunus. Principa dēļ visām ES prasībām, kas ir izvirzītas auto ražotajiem, auto cenas kops 2010. gada ir pieaugušas par kādi 30-40%. Atceros, kad 2010. gadā nopirku jaunu facelift B6, highline un R-Line paku pa nepilni 24k EUR. Tagad tāds B8 būtu ap 32-34k. Līdzīga + 30% proporcija ir CC vs Atreon, savukārt tagad braucu ar 17. gada A6 C7 – uzkonfigurēju jauno A6 ar sulaspakas dīzeli un samērā pieticīgi aprīkotu un cena sanāca + 20k pirms 18mēneši līdzīgi aprīkotam C7  Toties ir Mild hibrid bezjēdzīgā sistēma, tas pats dzinējs un kārba un salonā touch screeni, bet kuriem varu izztikt.

[ Šo ziņu laboja smudo, 06 Feb 2019, 15:27:47 ]

Online

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, muldis, noisex, zzips