Online

Pašreiz BMWPower skatās 141 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
Pufaix
14. Dec 2019, 20:12 #4021

Kopš: 07. Apr 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1705

Braucu ar: Street triple, Multivan, gludekli

Nezinu kā ir Škodai, bet VW 2.0 TDI paaudzei no ~2015.g 150Zs ir bez add blue, kā jaudīgāks tā ar add blue sistēmu. Vai par to jāuztraucas pērkot jaunu auto - diez vai, bet lietotiem kārtējais mezgls ko vai nu čipsotājiem amputēt, vai dārgi remontēt

Savādāk - it seviši pērkot jaunu, nav tur par ko uztraukties. Ir dzirdēts, piemēram, par ūdenssūkņa failure pie 60k - bet tas varbūt 1 no 10k mašīnām... Tas tā pat būs garantijas periodā un varbūt jau izslimota slimība.

1.4 benzīni ir plašs jēdziens - tie ir bijuši dažādās modifikācijās - "problemātiskas" un mazāk problemātiskas... Par 1.5 dzirdēts, ka esot lifetime zobsiksna


[ Šo ziņu laboja Pufaix, 14 Dec 2019, 20:15:01 ]

Offline
e34
14. Dec 2019, 20:18 #4022

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 3935

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


14 Dec 2019, 20:12:48 @Pufaix rakstīja:
Nezinu kā ir Škodai, bet VW 2.0 TDI paaudzei no ~2015.g 150Zs ir bez add blue, kā jaudīgāks tā ar add blue sistēmu. Vai par to jāuztraucas pērkot jaunu auto - diez vai, bet lietotiem kārtējais mezgls ko vai nu čipsotājiem amputēt, vai dārgi remontēt

Savādāk - it seviši pērkot jaunu, nav tur par ko uztraukties. Ir dzirdēts, piemēram, par ūdenssūkņa failure pie 60k - bet tas varbūt 1 no 10k mašīnām... Tas tā pat būs garantijas periodā un varbūt jau izslimota slimība.

1.4 benzīni ir plašs jēdziens - tie ir bijuši dažādās modifikācijās - "problemātiskas" un mazāk problemātiskas... Par 1.5 dzirdēts, ka esot lifetime zobsiksna





Par tiem 2.0tdi tu kautkādas muļķības raksti.Bija konkrēts auto, vw pasud 2018 2.0tdi ar 150zs un ad blue bačoku.
Offline
Pufaix
14. Dec 2019, 20:21 #4023

Kopš: 07. Apr 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1705

Braucu ar: Street triple, Multivan, gludekli

Negarantēju ka pēdējie 150Zs motori ir bez adblue

Nezinu cik svaigus motorus Škoda dabū no VW.
Offline
michals1
14. Dec 2019, 21:52 #4024

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 1977

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!

Nezinu kā ar b8 pasatiem,bet škoda mana uztverē ir lēta kakka.
Nesen biju atdzinis vienu 15 gada eksemplāru ar 2,0td un dsg karbu uz pādošanu.Iet viņa pa trasi labi,taču visi apdares materiāli reāli ir lēti.
Ja jauna maksātu ne vairāk par 20k.,tad OK,piedodami un saprotami.
Savukārt ja jāmaksā ap 30,tad neredzu vispar jēgas ņemt šo auto izstrādājumu......
Offline
40
14. Dec 2019, 22:26 #4025

Kopš: 11. Oct 2014

Ziņojumi: 411

Braucu ar:

VW TOURAN 2015g, beidzamais modelis, 2,0tdi 150 zs ir ar Adblue
Offline
desadesa
14. Dec 2019, 22:33 #4026

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k


14 Dec 2019, 21:52:43 @michals1 rakstīja:
Nezinu kā ar b8 pasatiem,bet škoda mana uztverē ir lēta kakka.
Nesen biju atdzinis vienu 15 gada eksemplāru ar 2,0td un dsg karbu uz pādošanu.Iet viņa pa trasi labi,taču visi apdares materiāli reāli ir lēti.
Ja jauna maksātu ne vairāk par 20k.,tad OK,piedodami un saprotami.
Savukārt ja jāmaksā ap 30,tad neredzu vispar jēgas ņemt šo auto izstrādājumu......


Te viss powers kā viens bļāva ŠKODA - DAS AUTO!
Offline
Ismails
14. Dec 2019, 23:20 #4027

Kopš: 09. Aug 2017

Ziņojumi: 1289

Braucu ar: E46 Touring


14 Dec 2019, 21:52:43 @michals1 rakstīja:
Nezinu kā ar b8 pasatiem,bet škoda mana uztverē ir lēta kakka.
Nesen biju atdzinis vienu 15 gada eksemplāru ar 2,0td un dsg karbu uz pādošanu.Iet viņa pa trasi labi,taču visi apdares materiāli reāli ir lēti.
Ja jauna maksātu ne vairāk par 20k.,tad OK,piedodami un saprotami.
Savukārt ja jāmaksā ap 30,tad neredzu vispar jēgas ņemt šo auto izstrādājumu......

Iedod labāku alternatīvu tirgū par to cenu un gadu.
Offline
smudo
14. Dec 2019, 23:51 #4028

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX

VW koncernā viss ir salikts pa plauktiem: seat, skoda, vw, audi un talāk jau seko ekskluzīvāki auto. Katrai cenu grupai ir iemesls, kādēļ tāda cena. To nedaudz mazāk jūt no skoda iekāpjot vw vai no VW pārsēžoties uz Audi, bet pretējā virzienā starpība ir ļoti jūtama. Bet tas nenozīmē, ka škoda tehniski ir slikti auto.
Offline
wxy
14. Dec 2019, 23:55 #4029

Kopš: 14. Oct 2009

Ziņojumi: 1464

Braucu ar: savu auto


14 Dec 2019, 21:52:43 @michals1 rakstīja:
Nezinu kā ar b8 pasatiem,bet škoda mana uztverē ir lēta kakka.
Nesen biju atdzinis vienu 15 gada eksemplāru ar 2,0td un dsg karbu uz pādošanu.Iet viņa pa trasi labi,taču visi apdares materiāli reāli ir lēti.
Ja jauna maksātu ne vairāk par 20k.,tad OK,piedodami un saprotami.
Savukārt ja jāmaksā ap 30,tad neredzu vispar jēgas ņemt šo auto izstrādājumu......

Saki labāk jaunu S60 par 50 štukām?
Offline
michals1
15. Dec 2019, 00:11 #4030

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 1977

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!


14 Dec 2019, 23:55:07 @wxy rakstīja:

14 Dec 2019, 21:52:43 @michals1 rakstīja:
Nezinu kā ar b8 pasatiem,bet škoda mana uztverē ir lēta kakka.
Nesen biju atdzinis vienu 15 gada eksemplāru ar 2,0td un dsg karbu uz pādošanu.Iet viņa pa trasi labi,taču visi apdares materiāli reāli ir lēti.
Ja jauna maksātu ne vairāk par 20k.,tad OK,piedodami un saprotami.
Savukārt ja jāmaksā ap 30,tad neredzu vispar jēgas ņemt šo auto izstrādājumu......

Saki labāk jaunu S60 par 50 štukām?

Nē,labāka alternatīva škodai būs kaut vai tāds bembis.A cenas gandrīz vienādas.
https://kaltenbach-gruppe.de/fahrzeugboerse/bmw...details-kjb4tspa

[ Šo ziņu laboja michals1, 15 Dec 2019, 00:12:21 ]

Offline
Eicheberg
15. Dec 2019, 00:21 #4031

Kopš: 21. Nov 2017

Ziņojumi: 1052

Braucu ar:


15 Dec 2019, 00:11:36 @michals1 rakstīja:

14 Dec 2019, 23:55:07 @wxy rakstīja:

14 Dec 2019, 21:52:43 @michals1 rakstīja:
Nezinu kā ar b8 pasatiem,bet škoda mana uztverē ir lēta kakka.
Nesen biju atdzinis vienu 15 gada eksemplāru ar 2,0td un dsg karbu uz pādošanu.Iet viņa pa trasi labi,taču visi apdares materiāli reāli ir lēti.
Ja jauna maksātu ne vairāk par 20k.,tad OK,piedodami un saprotami.
Savukārt ja jāmaksā ap 30,tad neredzu vispar jēgas ņemt šo auto izstrādājumu......

Saki labāk jaunu S60 par 50 štukām?

Nē,labāka alternatīva škodai būs kaut vai tāds bembis.A cenas gandrīz vienādas.
https://kaltenbach-gruppe.de/fahrzeugboerse/bmw...details-kjb4tspa

"cenas gandriz vienadas"
paga, sanak tu nesen nopirki 15 gada skodu par 25k eur?
Offline
michals1
15. Dec 2019, 00:34 #4032

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 1977

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!

Nē,runa iet par citu.Ja cilvēki te gatavi izlikt par jaunu škodu 25+ pakas,tad vienkārši nesaprotu viņu entuziasmu.
Nu nav viņa to vērta,tici man
Offline
968-jk
15. Dec 2019, 00:39 #4033

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13454

Braucu ar: 30niekiem

Mazāk klausiet Salaspils Viktoru! Mazliet piemet un paņem bmw. Ja jau varēji piemest, tad piemet vēl mazliet un paņem kajēni!
Offline
Eicheberg
15. Dec 2019, 00:52 #4034

Kopš: 21. Nov 2017

Ziņojumi: 1052

Braucu ar:


15 Dec 2019, 00:34:15 @michals1 rakstīja:
Nē,runa iet par citu.Ja cilvēki te gatavi izlikt par jaunu škodu 25+ pakas,tad vienkārši nesaprotu viņu entuziasmu.
Nu nav viņa to vērta,tici man

ko nozime nav verta? bazes versija vina maksa 16-17k, kas ari ir tas auto pec butibas. nav adekvati? un kas ir tas kas bazes versija tik ahujanna trukst?
tas ka vinu var apkarinat ar tik daudz podzinam ka cena ir x2 jau nav skodas vaina, skoda vienkarsi grib nopelnit
Offline
Ismails
15. Dec 2019, 00:55 #4035

Kopš: 09. Aug 2017

Ziņojumi: 1289

Braucu ar: E46 Touring


15 Dec 2019, 00:34:15 @michals1 rakstīja:
Nē,runa iet par citu.Ja cilvēki te gatavi izlikt par jaunu škodu 25+ pakas,tad vienkārši nesaprotu viņu entuziasmu.
Nu nav viņa to vērta,tici man

Nu, bet iedod man alternatīvas, ja man ir 25 pakas un gribu jaunu auto?
Offline
Kalnz
15. Dec 2019, 08:45 #4036

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14292

Braucu ar:


15 Dec 2019, 00:55:46 @Ismails rakstīja:

15 Dec 2019, 00:34:15 @michals1 rakstīja:
Nē,runa iet par citu.Ja cilvēki te gatavi izlikt par jaunu škodu 25+ pakas,tad vienkārši nesaprotu viņu entuziasmu.
Nu nav viņa to vērta,tici man

Nu, bet iedod man alternatīvas, ja man ir 25 pakas un gribu jaunu auto?


Avensis?
Offline
michals1
15. Dec 2019, 09:24 #4037

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 1977

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!


15 Dec 2019, 00:55:46 @Ismails rakstīja:

15 Dec 2019, 00:34:15 @michals1 rakstīja:
Nē,runa iet par citu.Ja cilvēki te gatavi izlikt par jaunu škodu 25+ pakas,tad vienkārši nesaprotu viņu entuziasmu.
Nu nav viņa to vērta,tici man

Nu, bet iedod man alternatīvas, ja man ir 25 pakas un gribu jaunu auto?

Tik tiešām,tas pats Avensis ir daudz labāka izvēlne.
Offline
ATB
15. Dec 2019, 09:27 #4038

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5182

Braucu ar: ♛ ♛


14 Dec 2019, 16:13:35 @edzulis rakstīja:
1.5tsi? Nezinu par 1.5, bet 1.4 esot bijushi mesli vagiem. 1.6 dizelis pa mazu. Kas vainas 2.0d ar dsg? Atceros, ka pasatiem agrak bija vairaki DSG un vairaki dizeli. Vienus vareja nemt, citus noteikti nee.



Ja nav pret kaimiņiem iebildumi, tad var noskatīties Academeg aprakstu par 1.5tsi dzinēju.
4:10 - 6:49
Spied "Play", lai skatītos video!


Nesen no noliktavas tika paņemta Oktāvija. Bija izvēle starp 1.5tsi un 1.6tdi. No sākuma bijām noskaņoti par labu benzīnam, jo nobraucamie attālumi ir <10k gadā un vēl 80% pa pilsētu. Tad maziņš google search un atradu:
No end in sight for Volkswagen 1.5 TSI engine problems

The issue - which particularly affects 1.5 TSI models paired with the manual gearbox - results in the car hesitating when cold, creating a 'kangarooing' effect.


Pameklējot vēl, atradu, ka arī daži DSG neizbēg no šīs problēmas.
Secinot, lai vai kā gribējās benzīnu, nācās vien ņemt 1.6tdi. Redzēs kā veiksies ar DPF, bet nu pagaidām cilvēks cenšās ik pēc 400-500 km izbraukt uz šosejas, lai reģenerācijas kaut cik notiktu tā kā vajag.


Kāpēc gribās Superb? Drīzumā būs jaunā Oktāvija - arī ar lediem, ventilējamiem sēdekļiem, apsildāmu stiklu un ko tur vēl ne.
Nu škoda ir škoda Neredzu jēgu piemaksāt par Superb (kas "it kā" ir škodas premium gals), ja tajā cenu kategorijā, kur Superbs sākas, jau nāk pilnas Oktāvijas RS komplektācijās ar jaudīgiem dzinējiem. It īpaši, ka aiz 30k jau nāk kaut cik kaut kādi Passati vai ne tā?

Un par alternatīvām runājot, vidējās klases ģiemenes auto kā Oktāvijai sakarīgas alternatīvas NAV it īpaši tajā cenu kategorijā. Lēts, labs auto līdz 20k cenu kategorijā.

edit: Aizmirsu piebilst, ka tieši salona sēdvietu plašuma ziņā alternatīvu nav. Ja es ar savu 1.95 varu ok aiz sevis apsēsties - man tas der.

[ Šo ziņu laboja ATB, 15 Dec 2019, 09:30:22 ]

Offline
e34
15. Dec 2019, 09:29 #4039

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 3935

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


14 Dec 2019, 21:52:43 @michals1 rakstīja:
Nezinu kā ar b8 pasatiem,bet škoda mana uztverē ir lēta kakka.
Nesen biju atdzinis vienu 15 gada eksemplāru ar 2,0td un dsg karbu uz pādošanu.Iet viņa pa trasi labi,taču visi apdares materiāli reāli ir lēti.
Ja jauna maksātu ne vairāk par 20k.,tad OK,piedodami un saprotami.
Savukārt ja jāmaksā ap 30,tad neredzu vispar jēgas ņemt šo auto izstrādājumu......


Hmm, tu laikam tiešām nezini kas ir reāli lēti materiāli.Ar skodām price pret perf viss ir labi.
Offline
e34
15. Dec 2019, 09:36 #4040

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 3935

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


15 Dec 2019, 09:27:21 @ATB rakstīja:

14 Dec 2019, 16:13:35 @edzulis rakstīja:
1.5tsi? Nezinu par 1.5, bet 1.4 esot bijushi mesli vagiem. 1.6 dizelis pa mazu. Kas vainas 2.0d ar dsg? Atceros, ka pasatiem agrak bija vairaki DSG un vairaki dizeli. Vienus vareja nemt, citus noteikti nee.




Secinot, lai vai kā gribējās benzīnu, nācās vien ņemt 1.6tdi. Redzēs kā veiksies ar DPF, bet nu pagaidām cilvēks cenšās ik pēc 400-500 km izbraukt uz šosejas, lai reģenerācijas kaut cik notiktu tā kā vajag.





Ar tām reģenerācijām skodām ir mazliet neskaidri arī man. Regulāri braucu vismaz 60km pa šoseju, tomēr ir reizes, kad iebraucot pagalmā, konstatētju,ka apgriezieni ir augšā, mazliet uzsmird pēc gumijas un reģenerācija notiek tāpat.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo