Online

Pašreiz BMWPower skatas 57 viesi un 48 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
ixers
20. Feb 2019, 18:51 #4021

Kopš: 29. Jul 2004

No: Ludza

Ziņojumi: 2819

Braucu ar: svešu auto

gan jau ar airu komplektāciju
Offline
kars
20. Feb 2019, 18:51 #4022

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7306

Braucu ar: velo

psc tādas garlaicīgas pensionāru mašīnas pirkt pa 30k+
Online
bertons
20. Feb 2019, 18:55 #4023

Kopš: 24. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 22996

Braucu ar: RS5


20 Feb 2019, 18:51:05 @ixers rakstīja:
gan jau ar airu komplektāciju


Offline
Vantage
20. Feb 2019, 18:55 #4024

Kopš: 02. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 5823

Braucu ar: Ingolstadt und Togliatti


20 Feb 2019, 18:51:05 @ixers rakstīja:
gan jau ar airu komplektāciju


nav jau tik slikti kā tu klārē

https://volvocars.musamotors.lv/piedavajumi/s90-un-v90

ja grib jaunu, nav peļami. noteikti labak kā QWASHUJ
Offline
bertons
20. Feb 2019, 18:58 #4025

Kopš: 24. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 22996

Braucu ar: RS5

Standartaprīkojums Momentum
2-zonu elek Iekšējā gais Pirmsventil Dzinēja pri Logu slotiņ Volvo On C Sagatavots Rūdīta stikl Divu virzie 8 collu digit Manuāli re Manuāli re Apsildāmi Fiksēti aiz Standarta g Apgaismoti 3-spieķu st Ātrumpārsl 12V izvads Tekstila pa Dekoratīva Riepu rem Gaiša sānu Durvju rokt Dubultie iz Sānu atpak Priekšējo l Maināma s Adaptīvā k Priekšējo s Joslas maiņ Kalnā brau Lietus sens
troniskā klimata kontrole
a kvalitātes sistēma
ēšanas un paildzinātas apsildes funkcija pēc dzinēja izslēgšanas
kšapsildes sistēma ar laika uzstādīšanu as bez apsildes
all sistēma
signalizācijas uzstādīšanai a sānu un aizmugurējie logi
u elektriski regulējams atzveltnes izliekums
ālais instrumentu panelis
gulējams vadītāja sēdeklis ar regulējamu augstumu
gulējams priekšējais pasažiera sēdeklis ar regulējamu augstumu
riekšējie sēdekļi
ugurējā sēdekļa galvas balsti
riestu krāsa
spoguļi vadītāja un priekšējā pasažiera saulessargos
ūre ar ādas apdari un dekoratīviem ielaidumiem ēga apdare ar ādu
viduskonsoles aizmugurē
klāju komplekts
plastmasas sliekšņa uzlika Volvo ntkomplekts
logu apdare
uri virsbūves krāsā
ūtēja gali (izņemot D3 dzinēju)
aļskata spoguļu korpusi virsbūves krāsā
kturu mazgātāji
tūres pastiprinātāja jūtība
uīzkontrole
2-pakāpju priekšējie gaisa d Sānu drošības spilveni priek Ceļu drošības spilvens vadīt Sānu drošības aizkari Pasažiera gaisa drošības spil ISOFIX bērnu sēdekļa stiprin Ekstremālās bremzēšanas a Mirgojoši ekstremālās brem Augstu novietots aizmugurē Inteliģentā vadītāja informā Audiosistēma “High Perfor Audiovadība uz stūres Ceļazīmju atpazīšanas funkc Balss vadība
Piekares regulējums Dynam Riepu spiediena kontroles si Digitālā lietotāja instrukcija Moritz ādas sēdekļu apdare Tīkla kabata viduskonsolē Roku balsts viduskonsolē ar Dekoratīvi salona apdares e Salona atpakaļskata spoguli Vidēja līmeņa salona apgais Radiatora restes dizains “Hi Dubultie izpūtēja gali ar hro Automātiski pielokāmi sānu LED priekšējie lukturi Aizmugurējie parkošanās se Vieglmetāla riteņu diski R18
rošības spilveni šējiem sēdekļiem ājam
vena slēdzis
ājumi aizmugurējā sēdeklī
sistents
zēšanas lukturi
jais bremžu lukturis cijas sistēma IDIS
ance” ar USB, Bluetooth ija
ic
stēma, ES standarts
glāžu turētājiem un sīklietu nodalījumu lementi “Iron Ore”
s ar automātisku spilgtuma maiņu mojums
gh Gloss Pianoblack” ma apdari
atpakaļskata spoguļi
nsori
10-spoke turbine Silver bright Top Cut
dursmju izvairīšanās atbalsta sistēma as brīdinājuma sistēma
kšanas bremžu asistents ors
CENA EUR
Modelis: Dzinējs:
Volvo S90 T4 FWD Momentum Modeļa kods: 234 AK 12 0 D 1 19 4-cilindri, 1969 CC, 190 zs, turbobenzīns
47 210
Ātrumkārb
a8:-pakāpju Geartronic
Krāsa:
Denim Blue 723
968
Interjers:
Moritz ādas salona apdare RA30
0
m
Papildaprīkojums: Komplekti
MCY9A Edition
LED miglas lukturi ar pagriezienu apgaismojumu
12.3 collu digitālais instrumentu panelis
Apsildāmas logu apmazgātāju slotiņas
Volvo Guard signalizācija
Salona un ārējie atpakaļskata spoguļi ar automātisku spilgtuma maiņu Sensus Navigācijas sistēma
Adaptīvie LED priekšējie lukturi
Parkošanās sensori priekšā un aizmugurē
“Noskaņas” apgaismojums salonā
Viedtālruņa integrācija/2 USB ligzdas
3 370


Opcijas
165 Pagaidu rezerves ritenis 111 603 "Aklo zonu" kontroles un informācijas sistēma BLIS 605 790 Atpakaļskata kamera 514
Reģistrācija CSDD/ Octa 3 mēnešiem 420
Piedāvājumu sagatavoja: Oskars Stepans, t. 26104023, e-pasts: oskars.stepans@mmg.lv
A/M CENA BEZ PVN PVN (21%) A/M CENA AR PVN
A/M CENA BEZ PVN PVN (21%)
A/M CENA AR PVN UN ATLAIDI
43 965,29 9 232,71 53 198,00
33 396,69 7 013,31
40 410,00
EUR EUR EUR
EUR EUR
EUR
Offline
bertons
20. Feb 2019, 19:51 #4026

Kopš: 24. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 22996

Braucu ar: RS5


20 Feb 2019, 18:51:43 @kars rakstīja:
psc tādas garlaicīgas pensionāru mašīnas pirkt pa 30k+


Vai ne? Labaak nopirkt gaming kompi pa 399eur un braukt ar F1
Offline
AdultHitler
21. Feb 2019, 17:13 #4027

Kopš: 17. Feb 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 32

Braucu ar:

Pārrakstu topic no citas diskusijas!
Esmu nobriedis iegādāties jaunāku BMW, protams no kādas rietumeiropas valsts, bet biedē, ka dokumentos redzamas eļļas maiņas tikai pie ražotāja noteiktajiem nobraukumiem. Nobraukumu skatos no 0 līdz 80k. Precīzāk interesē N57D30T1 naftas izstrādājumu dedzinošs drapaks.

Kādam ir kāda šaubīga pieredze ar mazlietotiem auto, mazu nobraukumu un retiem eļļas maiņas intervāliem, kas novedis pie pāragras motora nāves u.c. dārgām, nevajadzīgām izmaksām un rietumeiropas ignoranto iedzīvotāju lādēšanas, ko varēja novērst laicīga eļļas maiņa no iepriekšējā saimnieka puses?

Paldies par sapratni!
Offline
13lucky
21. Feb 2019, 18:52 #4028

Kopš: 28. May 2018

Ziņojumi: 629

Braucu ar:


21 Feb 2019, 17:13:10 @AdultHitler rakstīja:
Pārrakstu topic no citas diskusijas!
Esmu nobriedis iegādāties jaunāku BMW, protams no kādas rietumeiropas valsts, bet biedē, ka dokumentos redzamas eļļas maiņas tikai pie ražotāja noteiktajiem nobraukumiem. Nobraukumu skatos no 0 līdz 80k. Precīzāk interesē N57D30T1 naftas izstrādājumu dedzinošs drapaks.

Kādam ir kāda šaubīga pieredze ar mazlietotiem auto, mazu nobraukumu un retiem eļļas maiņas intervāliem, kas novedis pie pāragras motora nāves u.c. dārgām, nevajadzīgām izmaksām un rietumeiropas ignoranto iedzīvotāju lādēšanas, ko varēja novērst laicīga eļļas maiņa no iepriekšējā saimnieka puses?

Paldies par sapratni!


Vācijā ar 1 eļļu 30.000km vēl ir ok (uz robežas)
Latvijā ar 1 eļļu 30.000km - nomaini x3 un meklē jaunu motoru
Offline
Mizx
21. Feb 2019, 21:18 #4029

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3245

Braucu ar: Brabus B6S; MB 450 SLC; 350 SLC; 280 SLC; 280 TE; C36 AMG


21 Feb 2019, 18:52:15 @13lucky rakstīja:

21 Feb 2019, 17:13:10 @AdultHitler rakstīja:
Pārrakstu topic no citas diskusijas!
Esmu nobriedis iegādāties jaunāku BMW, protams no kādas rietumeiropas valsts, bet biedē, ka dokumentos redzamas eļļas maiņas tikai pie ražotāja noteiktajiem nobraukumiem. Nobraukumu skatos no 0 līdz 80k. Precīzāk interesē N57D30T1 naftas izstrādājumu dedzinošs drapaks.

Kādam ir kāda šaubīga pieredze ar mazlietotiem auto, mazu nobraukumu un retiem eļļas maiņas intervāliem, kas novedis pie pāragras motora nāves u.c. dārgām, nevajadzīgām izmaksām un rietumeiropas ignoranto iedzīvotāju lādēšanas, ko varēja novērst laicīga eļļas maiņa no iepriekšējā saimnieka puses?

Paldies par sapratni!


Vācijā ar 1 eļļu 30.000km vēl ir ok (uz robežas)
Latvijā ar 1 eļļu 30.000km - nomaini x3 un meklē jaunu motoru
Tas fakts. Bāņa nobraukumus arī nevar salīdzināt ar nobraukumiem pilsētās. Ir jau arī tāda lieta eļļai kā darba stundas, ko kilometros nesarēķināt. Drīzāk novērtē faktu, ka vācietis ar vecu auto braucis pie dīlera ar tādiem niekiem kā eļļas maiņa — tad jau nopietnākas lietas arī būs centies labi uzturēt.
Offline
alnisg
22. Feb 2019, 09:54 #4030

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 598

Braucu ar:


21 Feb 2019, 18:52:15 @13lucky rakstīja:
========
Paldies par sapratni!


Vācijā ar 1 eļļu 30.000km vēl ir ok (uz robežas)
Latvijā ar 1 eļļu 30.000km - nomaini x3 un meklē jaunu motoru


...prātā, gan vairāk ir jāpatur, ka, pat, pērkot kaut ko pavisam ļoti mazlietotu, vienmēr jāspēlē loterija par jautājumu vai nav bijis pārsists kartera vāks un pāris kilometri bez eļļas pabraukti... Nekāda diagnostika šito neuzrādīs... Un, varbūt, tieši šāds ir patiesais pārdošanas iemesls...
Offline
bertons
22. Feb 2019, 10:01 #4031

Kopš: 24. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 22996

Braucu ar: RS5

cik biezhi taa notiek?
Offline
alnisg
22. Feb 2019, 10:15 #4032

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 598

Braucu ar:


22 Feb 2019, 10:01:25 @bertons rakstīja:
cik biezhi taa notiek?

...nav būtiski. Kāda starpība - viens no desmit vai viens no miljona. Svarīga ir veiksme loterijā.
Civilizētu ceļu valstīs uz kaut kā asa pārsist var būt rets gadījums, bet, pat sīka avārija ir jau paaugstināta iespēja bez eļļas palikt.
Offline
bertons
22. Feb 2019, 10:45 #4033

Kopš: 24. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 22996

Braucu ar: RS5

Offline
jurists
22. Feb 2019, 11:12 #4034

Kopš: 27. Sep 2010

Ziņojumi: 493

Braucu ar:


20 Feb 2019, 17:31:35 @Arsmens rakstīja:
Ir kāds skaidrojums leišu pārdotajam kvantumam un lielajai mīlestībai uz Fiat 500? Kurwas izpērk LT jaunos mazauto, jo lietotos frankenšteinus pārāk augsts risks pirkt?
Firmām 500tais nešķiet piemērots, ģimenei ne tik... Jaunieši sabiezēja vai pa tādu cenu nevar neņemt Powera 20gs baudāmo premium komentāri ļoti velkomēti.


Desmit pārdotākie jauno auto modeļi Latvijā 2018. gadā bija: "VW Golf" – 894 pārdoti auto, "Nissan Qashqai" – 680, "Toyota RAV4" – 540, "VW Tiguan" – 538, "Toyota Auris" – 513, "Škoda Octavia" – 460, "VW Passat" – 449, "Toyota C-HR" – 366, "KIA Sportage" – 363; un "Toyota Avensis" – 290.

Pārdotāko jauno auto TOP-10 Lietuvā: "FIAT 500" – 5769, "FIAT Tipo" – 1899, "Škoda Octavia" – 1222, "FIAT 500X" – 1206, "Toyota C-HR" – 1010, "Toyota RAV4" – 980, "Nissan Qashqai" – 804, "VW Golf" – 789, "Toyota Auris" – 766; un "VW Passat" – 745.

Pārdotāko jauno auto TOP-10 Igaunijā: "Škoda Octavia" – 1025, "Toyota RAV4" – 997, "Renault Clio" – 861, "Toyota Avensis" – 785, "KIA Sportage" – 663, "Toyota Auris" – 653, "Škoda Superb" – 636, "Toyota C-HR" – 594, "KIA Ceed" – 572; un "VW Golf" – 564.



Mazliet zinošāka cilvēka vakardienas komentārs par šo:

Andris Kulbergs: "TVNET ņēm tik un copy paste bullshit, pat elementāri neiedziļinoties datos un informācijā. Fiat popularitāte LT nav saistīta ar pircēju mīlestību, bet gan dēļ reģistrācijām re-exportam + katram tirgum ir specifika, kas nav saistīta ar patērētāju iegribām"
Offline
RVR
22. Feb 2019, 11:19 #4035

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 19020

Braucu ar: RVR

To taču jebkurš loģiski domājošs tāpat var saprast bez visiem komentāriem - paskatieties taču uz ciparu atšķirību. Lietuvā pēkšņi pērk TIK ĻOTI daudz jaunus auto?
Offline
Arsmens
22. Feb 2019, 11:21 #4036

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 9887

Braucu ar: brūnišķīgu auto


22 Feb 2019, 11:19:27 @RVR rakstīja:
To taču jebkurš loģiski domājošs tāpat var saprast bez visiem komentāriem - paskatieties taču uz ciparu atšķirību. Lietuvā pēkšņi pērk TIK ĻOTI daudz jaunus auto?
Nu vo tāpēc jau minēju, ka kurwas iespējams importē no šiem.
Offline
daticho
22. Feb 2019, 11:23 #4037

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 10215

Braucu ar: IS-15

Vairāk vai mazāk, visi turas uz re-exportu
Offline
Mizx
22. Feb 2019, 14:36 #4038

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3245

Braucu ar: Brabus B6S; MB 450 SLC; 350 SLC; 280 SLC; 280 TE; C36 AMG


22 Feb 2019, 09:54:00 @alnisg rakstīja:

21 Feb 2019, 18:52:15 @13lucky rakstīja:
========
Paldies par sapratni!


Vācijā ar 1 eļļu 30.000km vēl ir ok (uz robežas)
Latvijā ar 1 eļļu 30.000km - nomaini x3 un meklē jaunu motoru


...prātā, gan vairāk ir jāpatur, ka, pat, pērkot kaut ko pavisam ļoti mazlietotu, vienmēr jāspēlē loterija par jautājumu vai nav bijis pārsists kartera vāks un pāris kilometri bez eļļas pabraukti... Nekāda diagnostika šito neuzrādīs... Un, varbūt, tieši šāds ir patiesais pārdošanas iemesls...
Esi mēģinājis pa Vāciju pabraukt ar eļļas noplūdi? Var rīkot totalizatoru, pēc cik km tiksi nolikts malā un cik zīmēm rakstāmu sodu saņemsi.
Offline
alnisg
22. Feb 2019, 16:15 #4039

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 598

Braucu ar:


22 Feb 2019, 14:36:15 @Mizx rakstīja:
;;;;;;;;;
Esi mēģinājis pa Vāciju pabraukt ar eļļas noplūdi? Var rīkot totalizatoru, pēc cik km tiksi nolikts malā un cik zīmēm rakstāmu sodu saņemsi.

OK! Turpmāk zināšu, ka Vācijā eļļas noplūde nav iespējama!
Offline
Mizx
22. Feb 2019, 16:18 #4040

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3245

Braucu ar: Brabus B6S; MB 450 SLC; 350 SLC; 280 SLC; 280 TE; C36 AMG


22 Feb 2019, 16:15:44 @alnisg rakstīja:

22 Feb 2019, 14:36:15 @Mizx rakstīja:
;;;;;;;;;
Esi mēģinājis pa Vāciju pabraukt ar eļļas noplūdi? Var rīkot totalizatoru, pēc cik km tiksi nolikts malā un cik zīmēm rakstāmu sodu saņemsi.

OK! Turpmāk zināšu, ka Vācijā eļļas noplūde nav iespējama!
Uz ceļa nav, ja negribi, lai izģērbj pēc pilnas programmas. Tādu pilošu auto kustināt var sanākt dārgāk kā nopirkt pašam savu autoevakuatoru un viņi to labi zina.
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, noisex, zzips