Online

Pašreiz BMWPower skatas 38 viesi un 4 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
smudo
07. Feb 2019, 22:12 #3981

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1851

Braucu ar:


07 Feb 2019, 22:02:44 @daticho rakstīja:

07 Feb 2019, 16:11:45 @smudo rakstīja:
Off topic: Razotaju noraditajs videjais paterins ir loti objektivs raditajs ka salidzinat auto paterinu dazadiem auto sava starpa, jo ieguts laboratorijas apstaklos ripinot pa rulli tuvu tuksgaitai - realaja dzive vienkarsi japieskaita noteikts procents, lai saprastu, ar ko jarekinas braucot pa ielu. Jaunais WTLP vispasaules tests, savukart, jau ir samera objektivs realais paterins videjam braucejam, kur nesez sastregumos. Tas ir obligats visiem auto, ko tirgo ES no 2019. Gada.




Kura dileri Tu strada?

Daudzi neizprot, ka tiek noteikti degvielas paterini rupnica.


Man auto ir hobijs - darbs ir citā jomā.

[ Šo ziņu laboja smudo, 10 Feb 2019, 22:36:18 ]

Offline
968-jk
07. Feb 2019, 22:13 #3982

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 10788

Braucu ar: 30niekiem


07 Feb 2019, 22:12:07 @bertons rakstīja:
incanti vini to kilometraazhu pieraksta liidz rezervei vai ka tuliit tuliit baaka buus tuksha?

vajag @vwfans komentaaru

Iebrauc DUSā, noraksta km no spidometra un litrus no sūkņa pēc uzpildes.
Offline
protams
07. Feb 2019, 22:19 #3983

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 4480

Braucu ar: F07


07 Feb 2019, 13:49:00 @Sandis_UR rakstīja:
Mercedes CLS Shooting brake ar 3,0 265 zs dīzeli formatic, ar vidējo ātrumu 179km/h (tika nobraukti 240km), degvielas patēriņš 12,8l/100km ta kā neticiet ražotāja teiktajam, pēc pases bija jābūt 6,5 l/100km.
Mercedes stipri melo.

Mercedes varbut ari melo, bet Tu nejedz, ka ārpuspilsētas pateriņu mēra ar 90km/h nevis 179
Offline
CP17
07. Feb 2019, 23:05 #3984

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: BMW, RR, WV, Q, Harley, ski-doo, arctic cat u.c. nr1

Kurš vispār skatās patēriņu apkatkas laikā? Tur tak pavisam cita padeve kā pēc kautkādiem 10k

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
RaL
07. Feb 2019, 23:31 #3985

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2665

Braucu ar: kruīzu

tagad nobraukti no 0 - 20k km, nejūtu atšķirību patēriņā...
Datus piefiksēju visu laiku ar pilnas bākas metodi.
Offline
kurbuls
07. Feb 2019, 23:44 #3986

Kopš: 11. Apr 2008

Ziņojumi: 739

Braucu ar: V8


07 Feb 2019, 23:05:37 @CP17 rakstīja:
Kurš vispār skatās patēriņu apkatkas laikā? Tur tak pavisam cita padeve kā pēc kautkādiem 10k

Senos laikos ņemtiem LC120 un LC200 bija jūtama atšķirība pēc nobrauktiem 5kkm. Šobrīd jauniem auto (Lexus 450h un Amarok V6) atšķirību nejūtu. Laikam zaļie "apkatku" aizlieguši.
Offline
Amish_1984
07. Feb 2019, 23:47 #3987

Kopš: 02. Dec 2018

Ziņojumi: 609

Braucu ar:

Jūs tak esiet
Meklēt kkādu 1l degvielas pārtēriņu ar rūpnīcas datos norādītajiem?
Laikam, tik tiešām, iedomājaties, ka to auto pūš vējš ar 15 m/s un pārējie fizikas likumi nestrādā.
Offline
968-jk
08. Feb 2019, 13:55 #3988

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 10788

Braucu ar: 30niekiem

Vivaro `17 145hp ne reizi nav noķerts ražotāja solītie litri.

Offline
Bender
08. Feb 2019, 14:30 #3989

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1051

Braucu ar: E91


07 Feb 2019, 22:03:27 @968-jk rakstīja:

07 Feb 2019, 21:55:38 @smudo rakstīja:
Reku ir laba lapa ar Vācijas datiem (varbūt viņiem labāki ceļi un degviela + nav tik aukstu ziemu, kā mums, kas samazina vidējo patēriņu ilgtermiņā). Tur vidējo rāda 11.5 l.

https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/47-Su...&powerunit=2

Spritmonitor izmanto arī vairāki pazīstami, kas katrā tankštellē aizpilda aplikāciju.

+1, un vēl vismaz 6 pazīstu...
Kopā ap 11 auto.

Tas ir vnk ērtākais.
Offline
Bender
08. Feb 2019, 14:33 #3990

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1051

Braucu ar: E91


07 Feb 2019, 23:05:37 @CP17 rakstīja:
Kurš vispār skatās patēriņu apkatkas laikā? Tur tak pavisam cita padeve kā pēc kautkādiem 10k

Gadus daudz nav tāds jēdziens... Dzinējs "обкатку" ir nogājis vēl rūpnīcā uz stenda. Pirmajos tūkstošos vnk neiesaka lielāku slodzi, jo saliet minerāleļļa, tāpēc arī ir pirmā rekomendējošā apkopē pie 5k km...
Offline
Matinsh
08. Feb 2019, 15:04 #3991

Kopš: 12. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 439

Braucu ar:

Mazda 3, benzīns 2.0, automāts. Vasarā 7.6L/100km, ziemā tagad uz 8.2L/100km pacēlies. Braucot tikai pa Rīgu un dažreiz uz laukiem. Pa
soseju, ja brauc kruīzā 110-115KM/H, tad patērins ap 6.5L/100KM.
Offline
Archuks
08. Feb 2019, 16:47 #3992

Kopš: 31. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7945

Braucu ar: GTI / 328 / 106 ABC RACE


06 Feb 2019, 15:12:28 @smudo rakstīja:
Ja nevajag AWD tad ar atlaidi Arteon ieklausies kados 40-45k. Biju panemis uz paris dienam notestet Arteon ar 2,0tsi dzineju, jo ap eru tadu, jo man pirms kada laika no 0 lidz 68k km bija facelift CC - tikai ellas mainas principa. Vecais CC skita pat ar nedaudz labaku skanas izolacoju, neka Arteons un kopuma newkita ar neko sliktaks, bet protams elektronika jaunaja ir modernaka. Tads pats Audi A4 vienritenis vai jaunais G20 vienritenis ar atbilstosu daineju un aprikojumu bus ap 55k (pret 40-45k Arteon). Vai verts par G20 320d piemaksat 10-15k? - ja vari atlauties, tad protams, ka verts es emaz nerunaju par S4 vai G20 340i - to bez 65-70k nemaz gar nepetit jaunus. Principa del visam prasibam, kas ir izviraitas auto razotajiem, auto cenas kops 2010. Gada ir pieautusas par kadi 30-40%. Atceros, kad 2010. Nopirku jaunu facelift B6, highline un R-Line paku pa nepilni 24k EUR. Tagad tads B8 butu ap 32-34k.

G20 šobrīd ir labs launch piedāvājums ar M-paku un Comfort Plus/Innovation pakām - 320d/330i pa 48k.
Offline
gustavs
08. Feb 2019, 16:52 #3993

Kopš: 08. Mar 2007

Ziņojumi: 85

Braucu ar: 30d


08 Feb 2019, 16:47:29 @Archuks rakstīja:

G20 šobrīd ir labs launch piedāvājums ar M-paku un Comfort Plus/Innovation pakām - 320d/330i pa 48k.


kurā vietā? bmw.lv nav

[ Šo ziņu laboja gustavs, 08 Feb 2019, 16:52:31 ]

Offline
VWfans
08. Feb 2019, 18:42 #3994

Kopš: 16. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 2604

Braucu ar: Škoda-Fabia 2013, KIA-Sportage 2020


06 Feb 2019, 12:37:45 @add rakstīja:
Interesē kaut kas kombinācijā benzīns + automāts, kuram var uzlikt gāzi, vecumā līdz 5 gadiem. No šiem 3 kuru izskatīt: Octavia/Superb, Mondeo, Insignia, varbūt ir kāda labāka alternatīva no Japāņiem?


Iesaku Honda-CR-V !

Piemēram, šādu:

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/honda/cr-v/bnixe.html

Offline
VWfans
08. Feb 2019, 18:54 #3995

Kopš: 16. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 2604

Braucu ar: Škoda-Fabia 2013, KIA-Sportage 2020

Mana pieredze līdz šim.

1. Honda-Jazz, 1,3 benzīns, 102 zirgspēki. Mašīnai 2 gadi, nobraukums 44 tūkst.km. Veiktas trīs apkopes. Vienīgā tehniskā piezīme - rudenī šad tad, vidēji kādu reizi mēnesī meta viltus kļūdu, ka ir pazemināts spiediens riepās. Sekojošajā apkopē dīleris paregulēja uzstādījumus, iestatot plašāku pieļaujamo spiediena svārstību intervālu. Pēc tam kļūdas vairs nav bijušas. Vēl ir izdilis caurums grīdas paklājiņā zem kreisās kājas papēža.

Honda ekonomiska (jauktā ciklā 5,8 litri benzīna uz 100 km), taču skaļa un ,,neiet,, .
Offline
VWfans
08. Feb 2019, 19:00 #3996

Kopš: 16. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 2604

Braucu ar: Škoda-Fabia 2013, KIA-Sportage 2020

2. Škoda-Fabia, 1,2 benzīns/gāze, 70 zirgspēki. 5 gadi un 5 mēneši, nobraukums 134 tūkst.km.

Nekas liels un dārgs nav plīsis, bijuši tikai sīkumi piekarē un bremžu sistēmā. Traucējošākais defekts: gaudoja viens riteņa gultnis pie 105 tūkst.km. Kādas pāris dienas bija tā, ka šaubījos: gaudo gultnis vai nē. Pēc tam jau secināju, ka patiešām gaudo un jāmaina.

Škoda-Fabia sniedz daudz vairāk nekā no tās sagaida, tērējot tikai 8 litrus autogāzes uz 100 km un vidēji 0,5 litrus benzīna uz 100 km, kamēr motors vēl nav iesilis.

[ Šo ziņu laboja VWfans, 08 Feb 2019, 20:28:14 ]

Offline
macshad
08. Feb 2019, 22:36 #3997

Kopš: 20. Jul 2013

Ziņojumi: 78

Braucu ar:

Nissan Qashqai 2015 1.6 dīzelis.

N-tec komplektācijā ļoti baudāms auto. Apdares materiāli samērā visur ir mīksti un pēc 3.5 gadiem un 40k+ nobraukuma nekas lieki negrab un neklab. Par to cenu labāku auto nevaru iedomāties.

No mīnusiem.
- Skaņas izolācija varētu būt nedaudz labāka. Bet ņemot vērā auto cenas kategoriju ir labi.
- Braucot ļoti jāpierod pie jūtīgā gāzes pedāļa. Šogad bija sanācis pabraukt ar 2018 gada feisliftu un tam jau šī problēma ir novērsta (pēc tehniskajiem parametriem itkā autiņi identiski, bet feisliftam jutās līdzenāka tā jauda). Nezinu kā ir ar automātu, bet pieļauju, ka tas varētu būt baudāmāks.

No tehniskajām problēmām, pa garantijai nomainītas 2x kvēlsveces un akumulators. Savādāk problēmu nav bijis.
Offline
jaks
09. Feb 2019, 08:58 #3998

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3021

Braucu ar:


08 Feb 2019, 16:47:29 @Archuks rakstīja:

06 Feb 2019, 15:12:28 @smudo rakstīja:
Ja nevajag AWD tad ar atlaidi Arteon ieklausies kados 40-45k. Biju panemis uz paris dienam notestet Arteon ar 2,0tsi dzineju, jo ap eru tadu, jo man pirms kada laika no 0 lidz 68k km bija facelift CC - tikai ellas mainas principa. Vecais CC skita pat ar nedaudz labaku skanas izolacoju, neka Arteons un kopuma newkita ar neko sliktaks, bet protams elektronika jaunaja ir modernaka. Tads pats Audi A4 vienritenis vai jaunais G20 vienritenis ar atbilstosu daineju un aprikojumu bus ap 55k (pret 40-45k Arteon). Vai verts par G20 320d piemaksat 10-15k? - ja vari atlauties, tad protams, ka verts es emaz nerunaju par S4 vai G20 340i - to bez 65-70k nemaz gar nepetit jaunus. Principa del visam prasibam, kas ir izviraitas auto razotajiem, auto cenas kops 2010. Gada ir pieautusas par kadi 30-40%. Atceros, kad 2010. Nopirku jaunu facelift B6, highline un R-Line paku pa nepilni 24k EUR. Tagad tads B8 butu ap 32-34k.

G20 šobrīd ir labs launch piedāvājums ar M-paku un Comfort Plus/Innovation pakām - 320d/330i pa 48k.


nav tā ka dažādas klases?
Offline
Deivid
11. Feb 2019, 08:34 #3999

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 37333

Braucu ar: M3

Cik traģiska ir frančū auto būve mūsdienās ?

Vajag pagarinātu bulku vāģi. Noskatīts VW Caddy Maxi un Peugeot Rifter/Berlingo 2018

tā kā pamatā brauks īsos gabalus un ap 15k gadā, tad izvēle krīt uz benzīnu ar automātu. dīzelis 90% pat nedabūs darba temp, filtrs ciet utt.

VW Caddy liekas dikti pārcenots. praktiski pliks un ar atlaidēm ap 26k bez pvn

francūzis ir ap 18k bez pvn un diezgan pilns. extras pec būtības nav svarīgas, bet nu caddy liekas pabriesmigs value for money.

pieņemot ka tiks braukts 3-4 gadus vai ir utopiski cerēt ka francūži to izvilks bez problemām, jeb evakuators un egle paneli būs ikdiena?

tehniski izvēle ir starp 1.2 , 3 cil 8pak automatu un 1.4, 4 cil, 7 robu DSG.
Offline
968-jk
11. Feb 2019, 08:40 #4000

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 10788

Braucu ar: 30niekiem

Varbūt kāds var pastāstīt.
Ja ir AdBlue sistēma tad tam dīzelim tik un tā ir dpf?
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, noisex, zzips