Online

Pašreiz BMWPower skatas 49 viesi un 3 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
janisdaubergs
11. Jan 2019, 15:15 #3921

Kopš: 12. Sep 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 284

Braucu ar: E90/F11


11 Jan 2019, 15:10:23 @cufiks rakstīja:
Kas ietilpst tajā 1500-2000€ gadā?

Vērtības kritums, apkopes un remonts;
Neietilpst riepas/degviela/apdrošināšana/mazgāšana un nodokļi;

[ Šo ziņu laboja janisdaubergs, 11 Jan 2019, 15:16:56 ]

Offline
cufiks
11. Jan 2019, 15:18 #3922

Kopš: 03. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 6387

Braucu ar: pirkstu pa Tirzu


11 Jan 2019, 15:15:57 @janisdaubergs rakstīja:

11 Jan 2019, 15:10:23 @cufiks rakstīja:
Kas ietilpst tajā 1500-2000€ gadā?

Vērtības kritums, apkopes un remonts;
Neietilpst riepas/degviela/apdrošināšana/mazgāšana un nodokļi;




Jāsaka, ka nespēju iedomāties, kā Tu pamanījies iegāzt 10 pakas e90 remontos, vai traki dārgi nopirki

[ Šo ziņu laboja cufiks, 11 Jan 2019, 15:19:04 ]

Offline
Vantage
11. Jan 2019, 15:20 #3923

Kopš: 02. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4971

Braucu ar: nīstākajiem auto powerā

vienkārši lielākā problēma ir sapistais tirgus. negribu ar cipariem mētāties, bet sķiet ka 60-70% ir nobraukti, sakruķīti auto, ja mēs runājam par to pašu nelaimīgo premium segmentu.

jāsaka tā, ka tiešām labs, pāris gadus pabraukts variants nostāsies savus aptuveni ~30k eur, varbūt vēl pat garantija būs spēkā, piemēram, zemāk esošie auto.

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/530/gxojd.html
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/volksw...teon/bpcidk.html

diemžēl, ne visi var atļauties ~30k. a tipiskos F10tos jau pērk 300-400k uzpederasītos M-paket, voll edišen variantus par 13-15k.

morāle: lietotie auto - liela loterija, labs lietotais nemaksā kapeikas.
Offline
janisdaubergs
11. Jan 2019, 15:21 #3924

Kopš: 12. Sep 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 284

Braucu ar: E90/F11


11 Jan 2019, 15:18:20 @cufiks rakstīja:

11 Jan 2019, 15:15:57 @janisdaubergs rakstīja:

11 Jan 2019, 15:10:23 @cufiks rakstīja:
Kas ietilpst tajā 1500-2000€ gadā?

Vērtības kritums, apkopes un remonts;
Neietilpst riepas/degviela/apdrošināšana/mazgāšana un nodokļi;




Jāsaka, ka nespēju iedomāties, kā Tu pamanījies iegāzt 10 pakas e90 remontos, vai traki dārgi nopirki

16k par 3+ gadu vecu e90 ar 67k km noskrējienu - nav dārgi un kā Tu redzi, 6g griezumā, diez vai ar kādu no Tevis ieteiktajām jaunajām lamatām sanāktu lētāk

[ Šo ziņu laboja janisdaubergs, 11 Jan 2019, 15:23:29 ]

Offline
Sternwolf
11. Jan 2019, 15:21 #3925

Kopš: 03. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1872

Braucu ar: 1.3 un 4.4

Te dažas savas atziņas uzskricelēju

1. Pilnīgi jauns no salona nav labi jo sākumā strauji nokrītās vērtība un nereti laiks no pasūtīšanas līdz saņemšanai ir tik liels ka velmes jau var mainīties.
2. Laika zobs mašīnu saēd vairāk nekā nobraukums.
3. 200k DE nobraukums auto nebūs sabojājis ja visas apkopes ir darītas laicīgi.
4. Lai neiekristu uz lieliem izdevumiem, kas nav patīkami, vajag investēt laiku pagūglējot par modeļu un motoru inženiertehnisko risinājumu veiksmīgumu un pārējām īpatnībām.
5. Nevajag mašīnā "iemīlēties"
6. Mašīnai tomēr jābūt uzticamai lai ja uznāk spontāna ideja var ar ģimeni bez stresa aizbraukt kādā tālākā ārzemju ceļojumā.

Pirms laika arī šeit jautāju ko labāk izvēlēties starp BMW F30, Audi A6, Passat B8
Izvēlējos divgadīgu B8 un braukāju laimīgs.
Ja būtu mazāk naudas ņemtu kautkādu mazāku škodu vai kia. Noteikti nevienam nerekomendēju pirkt vecas premium klases auto, var izvērsties par ļoti ķēpīgu un nepatīkamu pasākumu.
Offline
cufiks
11. Jan 2019, 15:26 #3926

Kopš: 03. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 6387

Braucu ar: pirkstu pa Tirzu


11 Jan 2019, 15:21:04 @janisdaubergs rakstīja:

11 Jan 2019, 15:18:20 @cufiks rakstīja:

11 Jan 2019, 15:15:57 @janisdaubergs rakstīja:

11 Jan 2019, 15:10:23 @cufiks rakstīja:
Kas ietilpst tajā 1500-2000€ gadā?

Vērtības kritums, apkopes un remonts;
Neietilpst riepas/degviela/apdrošināšana/mazgāšana un nodokļi;




Jāsaka, ka nespēju iedomāties, kā Tu pamanījies iegāzt 10 pakas e90 remontos, vai traki dārgi nopirki

16k par 3+ gadu vecu e90 ar 67k km noskrējienu - nav dārgi un kā Tu redzi, 6g griezumā, diez vai ar kādu no Tevis ieteiktajām jaunajām lamatām sanāktu lētāk


Absolūti neko neiesaku, pērkot jaunu, toč nesanāktu lētāk, neaizstāvies, nevienam neko nepārmetu

Offline
VWfans
11. Jan 2019, 18:44 #3927

Kopš: 16. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 2550

Braucu ar: Škoda-Fabia 1.2 2013 un Honda-Jazz 1.3 2017

Es balsoju tikai par jauniem auto lētākajās komplektācijās un bezrūpīgu to izbaudīšanu. Kāpēc pirkt 2011.gada Volvo-XC60 par 12 K, ja par 19 K var ieķert jaunu KIA-Sportage?
Offline
kexxx
11. Jan 2019, 19:54 #3928

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 4687

Braucu ar:


11 Jan 2019, 18:44:06 @VWfans rakstīja:
Es balsoju tikai par jauniem auto lētākajās komplektācijās un bezrūpīgu to izbaudīšanu. Kāpēc pirkt 2011.gada Volvo-XC60 par 12 K, ja par 19 K var ieķert jaunu KIA-Sportage?


kas tad nu, nīstāko xc-90 nu ir nomainījis xc60?
Offline
VWfans
11. Jan 2019, 21:53 #3929

Kopš: 16. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 2550

Braucu ar: Škoda-Fabia 1.2 2013 un Honda-Jazz 1.3 2017

Salīdzināsim divus variantus: 2011.gada Volvo-XC60 ar 220 tūkst.km nobraukumu un jaunu KIA-Sportage. Mērķis: ar šādu dīzeļauto braukt sešus gadus un 150 tūkst.km.

Skaitām tagad visas izmaksas. Volvo pērk par 13 K, bet pēc sešiem gadiem 13,5 gadus vecu pārdod par 6 K. Vērtības kritums 7 K. KIA pērk par 22 K, pārdod 6 gadus vecu par 9 K. Vērtības kritums 13 K.

Degviela. Volvo ir lieli motori, vidējais dīzeļdegvielas patēriņš 8 litri uz 100 km. KIA ir mazāks dīzelītis, degvielas patēriņš 6,5 litri uz 100 km. Starpība 15 litri uz 1000 km jeb 17 eiro uz 1000 km jeb 2550 eiro uz 6 gadu laikā nobraucamajiem 150 tūkst.km.

Remonti. Volvo tiks braukts, kad tam būs nobraukums 220 līdz 370 tūkst.km, bet KIA no nulles līdz 150 tūkst.km. Volvo būs neizbēgami jāremontē lielās lietas: DPF filtrs, automāts, turbīna, vai vismaz divas no trim minētajām. Šeit izmaksas jau būs 2-3 tūkst.EUR kopā. Tad vēl mazākas lietas: akumulators, kāds gultnis, bremžu diski, daudz kas piekarē. Droši var prognozēt, ka palietotam Volvo nāksies remontos tērēt 800 eiro gadā jeb 4,8 K kopā sešos gados. KIA sešos gados salasīsies tikai sīkumi 300 eiro kopsummā, varbūt kaut ko nāksies mainīt garantijas ietvaros.

Velkam kopā galus. Vērtības kritums KIA par 6 K lielāks. Bet uz degvielu KIA ietaupa 2,5 K. Un uz remontiem 4,5 K. Kopā tātad jauna KIA izmaksās par 1000 eiro mazāk sešu gadu periodā.
Offline
Remjanis
11. Jan 2019, 22:02 #3930

Kopš: 31. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 558

Braucu ar: Darba fordu

Raivisp piekrītu pilnīgi un šoreiz pat fana teiktajā ir liela taisnība. Turklāt braucot ar jaunu,mazlietotu auto ir daudz vairāk laika citām lietām,nekā dzīvoties pa servisiem un minot vai nākamajā rītā pieleks.Pirkt auto kredītā ir vispār lielākā muļķība-ja jau nav naudas nopirkt,par ko tad to auto uzturēsi?
Offline
Ksneps
11. Jan 2019, 22:03 #3931

Kopš: 02. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 844

Braucu ar:

Sick - tikai 300€ Remontos Kia 6 gados.

Tiešām 1000€ ir tā vērti, lai uz sevi spogulī skatītos ka esi lox nopērkot kia?
Offline
VWfans
11. Jan 2019, 22:07 #3932

Kopš: 16. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 2550

Braucu ar: Škoda-Fabia 1.2 2013 un Honda-Jazz 1.3 2017


11 Jan 2019, 22:02:37 @highlander rakstīja:

11 Jan 2019, 21:53:40 @VWfans rakstīja:
.


bet kurš ir baudāmāks?


Esmu braucis ar jauniem X3, 7.sēriju, Audi-A4, Volvo-XC60, Land Rover Discovery, un jāsaka: Latvijas ātrumos līdz 100-110 km/h tie nav daudz baudāmāki par 2013.gada Fabiju. Tie ir tikai drusku, drusku baudāmāki, jo Fabija jau ir stipri baudāma.
Offline
VWfans
11. Jan 2019, 22:08 #3933

Kopš: 16. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 2550

Braucu ar: Škoda-Fabia 1.2 2013 un Honda-Jazz 1.3 2017


11 Jan 2019, 22:03:02 @Ksneps rakstīja:
Sick - tikai 300€ Remontos Kia 6 gados.

Tiešām 1000€ ir tā vērti, lai uz sevi spogulī skatītos ka esi lox nopērkot kia?


Ja man būtu KIA-Sportage, tad es ar to lepotos.
Offline
Deivid
11. Jan 2019, 22:10 #3934

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 36210

Braucu ar: M3


11 Jan 2019, 22:03:02 @Ksneps rakstīja:
Tiešām 1000€ ir tā vērti, lai uz sevi spogulī skatītos ka esi lox nopērkot kia?


es protams gaidu kad ziedot.lv būs kampaņa tās amēbas ārstēšanai bet nevaru nepajautāt vai tiešām XC60 ir tas kas padara vīrieti par alfa tēviņu kamēr KIA kā izvēle ir jaatliek priekš tiem kas mostas ar pilsētas kanāla pīlēm zem tilta?
Offline
Remjanis
11. Jan 2019, 22:11 #3935

Kopš: 31. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 558

Braucu ar: Darba fordu


11 Jan 2019, 22:03:02 @Ksneps rakstīja:
Sick - tikai 300€ Remontos Kia 6 gados.

Tiešām 1000€ ir tā vērti, lai uz sevi spogulī skatītos ka esi lox nopērkot kia?


Nu lohs ne lohs grūti teikt...Tas Kia vismaz pirmos trīs gadus ies bez remontiem,ko šajā gadījumā diezvai var teikt par nodzītu Volvo.Viss atkarīgs cik kuram brīvā laika čakarēties ar mašīnu.Es,piemēram,vecākas par 4 gadiem vai ar noskrējienu virs 70 vispār neizskatu kā variantu.
Offline
VWfans
11. Jan 2019, 22:13 #3936

Kopš: 16. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 2550

Braucu ar: Škoda-Fabia 1.2 2013 un Honda-Jazz 1.3 2017

Būsim reāli: 95% apkārtējo ir dziļi vienalga, vai Tu brauc ar behu, fābiju vai KIA. Tātad uz zīmolu nevajag iespringt!

[ Šo ziņu laboja VWfans, 11 Jan 2019, 22:16:49 ]

Offline
Gordenfromlv
11. Jan 2019, 23:00 #3937

Kopš: 22. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 396

Braucu ar: F01 730d, A8L D4, Pajero 2 (2.8)


11 Jan 2019, 21:53:40 @VWfans rakstīja:
Salīdzināsim divus variantus: 2011.gada Volvo-XC60 ar 220 tūkst.km nobraukumu un jaunu KIA-Sportage. Mērķis: ar šādu dīzeļauto braukt sešus gadus un 150 tūkst.km.

Skaitām tagad visas izmaksas. Volvo pērk par 13 K, bet pēc sešiem gadiem 13,5 gadus vecu pārdod par 6 K. Vērtības kritums 7 K. KIA pērk par 22 K, pārdod 6 gadus vecu par 9 K. Vērtības kritums 13 K.

Degviela. Volvo ir lieli motori, vidējais dīzeļdegvielas patēriņš 8 litri uz 100 km. KIA ir mazāks dīzelītis, degvielas patēriņš 6,5 litri uz 100 km. Starpība 15 litri uz 1000 km jeb 17 eiro uz 1000 km jeb 2550 eiro uz 6 gadu laikā nobraucamajiem 150 tūkst.km.

Remonti. Volvo tiks braukts, kad tam būs nobraukums 220 līdz 370 tūkst.km, bet KIA no nulles līdz 150 tūkst.km. Volvo būs neizbēgami jāremontē lielās lietas: DPF filtrs, automāts, turbīna, vai vismaz divas no trim minētajām. Šeit izmaksas jau būs 2-3 tūkst.EUR kopā. Tad vēl mazākas lietas: akumulators, kāds gultnis, bremžu diski, daudz kas piekarē. Droši var prognozēt, ka palietotam Volvo nāksies remontos tērēt 800 eiro gadā jeb 4,8 K kopā sešos gados. KIA sešos gados salasīsies tikai sīkumi 300 eiro kopsummā, varbūt kaut ko nāksies mainīt garantijas ietvaros.

Velkam kopā galus. Vērtības kritums KIA par 6 K lielāks. Bet uz degvielu KIA ietaupa 2,5 K. Un uz remontiem 4,5 K. Kopā tātad jauna KIA izmaksās par 1000 eiro mazāk sešu gadu periodā.


Tu bljac, Fabias fanaats, kaadi 300 eur, 6 gados uz KIA. Es nopirku darbam KIA no salona 2016.gadaa, kur katra Teh.apkope ir ap 400+ EUR, tadas apkopes man gada ir vismaz 2 reizes! Jebalais!
Vispar shii tema ir LLP, kursh var atlauties premium, lai to njem, kursh to nevar, tad, lai nenjem un neiesliikt paraados ar mogo, pzdc.
Es katru dienu meeroju vismaz 100km, kaa minimums un pat vairaak darba dariishanaas visas dienas garumaa, tad nu naxuj to KIA, kas man ir kaa darbam nopirkta un man ir ahueno ar 7er 2011.gada, ari nakamo es njemshu BMW, visticamaak F15, jaa lietotu, jo jaunu G05 nepavilkshu, jeb naxuj nelidishu lizinga, only cash pidrilas, pizduj naxuj ar saviem korejieshiem vai VAGiem aiz vaiga!

[ Šo ziņu laboja Gordenfromlv, 11 Jan 2019, 23:14:31 ]

Offline
Gordenfromlv
11. Jan 2019, 23:33 #3938

Kopš: 22. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 396

Braucu ar: F01 730d, A8L D4, Pajero 2 (2.8)

par to manuaali, es uzburu draamu, nav nekaa traka, bet nu nafig, ja ir automats, ists automats, nevis variators.
Es reali neizskatu ik dienai vairs manuaalo, bet pat tas pats VAGA DSG 6 ir zaibiss, DSG 7 gan suuds. ( Pieredze )

[ Šo ziņu laboja Gordenfromlv, 11 Jan 2019, 23:34:22 ]

Offline
Eicheberg
11. Jan 2019, 23:52 #3939

Kopš: 21. Nov 2017

Ziņojumi: 564

Braucu ar:

Noskaidrosim reizi par visām reizēm par automātu. Automāts ir vajadzīgs nevis ikdienai, bet rīdzinieka ikdienai. Ja auto stāv sastrēgumā vai pie kārtējā luksofora, tad auto tobrīd nevis brauc, bet dara huiņu, un automāts šo procesu padara mazliet ciešamāku. Kamēr tu "baudi" automātu plkst. 17.00 uz Valdemāra ielas, virzienā uz Pārdaugavu, tikmēr kāds manuāļa īpašnieks Smārdē brauc uz tuvāko Top veikalu pa 1) tukšu ceļu 2) ātrumu 100km/h un 3) pēc litrīgajām apinīša skārdenēm, kurām ir baigi labā akcija. Pēc tam padomā, kurš no jums vairāk bauda dzīvi.
Offline
QB81
12. Jan 2019, 00:25 #3940

Kopš: 17. Dec 2016

Ziņojumi: 22

Braucu ar:

Pirmie paris t ar Q7 mildhybrid 286zs d nobraukti un pagaidam tfutfu vis atskiriba no ieprieksejiem oooo.

Bik leenigi tie 286zs sakumaa, bet vel nav iebraukts pa istam un galva ar 190cm pret grabaznieka vaaku atduras, tas viss no minusiem pagaidam

[ Šo ziņu laboja QB81, 12 Jan 2019, 00:30:25 ]

Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, muldis, noisex, zzips