Online

Pašreiz BMWPower skatas 80 viesi un 61 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
martins1111
01. Jan 2019, 21:41 #3881

Kopš: 18. May 2008

Ziņojumi: 239

Braucu ar:


01 Jan 2019, 20:33:17 @Bender rakstīja:
Vito un V klase ir divi pavisam atšķirīgi auto vienā virsbūvē. Tos vieno tikai šilde uz haubes.


Nezinu, kas ir ”šilde”, bet tos vieno arī rūsa.
Offline
martins1111
01. Jan 2019, 21:56 #3882

Kopš: 18. May 2008

Ziņojumi: 239

Braucu ar:

Vw Transporter T6 dsg, 2016 :
0 km - Kaut kas grab/krakšķ priekšējos (amortizatoros, atsperēs, gultņos). Dīleris neredz problēmu
Ap 40.000 km - grab kaut kāds siksnas spriegotājs/rullītis
Tiek nomainīts pa garantiju.
Ap 50.000 km - parādās brīvkustība stūres reikā. Dīleris neredz problēmu.
Ap 60.000 km - dsg sāk neslēgties 1 pārnesumā, ieslēdzas ar sitienu (dažas reizes gadā)
81.000 km - dsg kārba tiek nomainīta pa garantiju.

Tad vēl daži sīkumi, kā eļļas noplūde motoram, skaļrunis sāk grabēt, parking sensori, kas tiek salaboti/nomainīti pa garantiju
Offline
83
01. Jan 2019, 23:55 #3883

Kopš: 21. Aug 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 156

Braucu ar: Salona ķīmiskā tīrīšana, CarPro keramika un auto pulēšana, tel: 24333353

Nezinu, vai ir jau bijis šeit pieminēts, bet ir vērts apskatīt Yardrey
kanālu youtube, par juristu Krievijā, kurš auto īpašniekiem palīdz atgūt naudu un atgriezt dīleriem auto, kas pastāvīgi lūzt, ir bijuši ar rūpnīcas defektiem, utt.

[ Šo ziņu laboja 83, 02 Jan 2019, 00:03:48 ]

Offline
968-jk
05. Jan 2019, 12:10 #3884

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 7790

Braucu ar: 30niekiem

Auto tirgus tendences.
Online
martins1111
05. Jan 2019, 16:37 #3885

Kopš: 18. May 2008

Ziņojumi: 239

Braucu ar:

Vw Amarok 3.0TDI V6 Aventura
7000km - AdBlue un degviela jaapielej
Offline
ATB
05. Jan 2019, 17:05 #3886

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 3995

Braucu ar: ♛ E61 535d ♛

Turpinot par Iveco Daily 2018

33k un caurumiņš ātrumpārslēga fake ādā
Offline
V.I.P.
05. Jan 2019, 21:05 #3887

Kopš: 18. May 2005

Ziņojumi: 15979

Braucu ar: AA numuriem [M3, SL500, STI, GSX-R, S1000RR]


05 Jan 2019, 16:37:20 @martins1111 rakstīja:
Vw Amarok 3.0TDI V6 Aventura
7000km - AdBlue un degviela jaapielej

buutu jociigi, ja taa nebuutu.
ieraksti, kad buusi nobraucis vismaz x5.

citaadi izklausaas peec tiem, kuri slavee savu kasko kantori, bet, kad paprasi, kaada pieredze bijusi, tad izraadaas, ka vieniigais, ko aas izdariijusi, ir iekaseejushi preemiju.

[ Šo ziņu laboja V.I.P., 05 Jan 2019, 21:06:37 ]

Offline
add
05. Jan 2019, 21:37 #3888

Kopš: 27. Nov 2011

Ziņojumi: 1980

Braucu ar:


05 Jan 2019, 12:10:36 @968-jk rakstīja:
Auto tirgus tendences.


Ko vēl no bankas reklāmraksta varētu sagaidīt? Nē, cilvēki, neņemiet kredītus, padomājiem vai jums tiešām ir vajadzīga tā jaunā dzelzs-plastmasas kaste, kas apmierina jūsu ego un īslaicīgi nostabilizē jūsu statusa simbolu starp pārējiem žurku skrējiena dalībniekiem Kaut ko tādu laikam būtu grūti ieraudzīt bankas mājaslapā
Kapēc viņi neielika citu ziemeļeiropas paraugu savā mājaslapā, kur Zviedrijā tiek popularizēti workshopi, kuros cilvēki mācās salabot savas vecās lietas, nevis mest ārā un pirkt jaunu. Consumerism at its finest
Offline
vieplis
10. Jan 2019, 16:02 #3889

Kopš: 01. May 2018

Ziņojumi: 22

Braucu ar:


05 Jan 2019, 21:37:29 @add rakstīja:

05 Jan 2019, 12:10:36 @968-jk rakstīja:
Auto tirgus tendences.


Ko vēl no bankas reklāmraksta varētu sagaidīt? Nē, cilvēki, neņemiet kredītus, padomājiem vai jums tiešām ir vajadzīga tā jaunā dzelzs-plastmasas kaste, kas apmierina jūsu ego un īslaicīgi nostabilizē jūsu statusa simbolu starp pārējiem žurku skrējiena dalībniekiem Kaut ko tādu laikam būtu grūti ieraudzīt bankas mājaslapā
Kapēc viņi neielika citu ziemeļeiropas paraugu savā mājaslapā, kur Zviedrijā tiek popularizēti workshopi, kuros cilvēki mācās salabot savas vecās lietas, nevis mest ārā un pirkt jaunu. Consumerism at its finest

Tieši tā. Un turpat blakus citā krītu reklāmrakstā eksperts Normunds Avotiņš lietpratīgi pamāca, ka, kā un kad vajag savlaicīgi iesmērēt krīta objektu citam. Krīti kaklā un prasme iesmērēt citam - plaukstošas sabiedrības stūrakmeņi!

[ Šo ziņu laboja vieplis, 10 Jan 2019, 16:06:33 ]

Offline
koderis
10. Jan 2019, 21:33 #3890

Kopš: 21. Mar 2016

Ziņojumi: 1976

Braucu ar: '16 džūku mellā krāsā

Neko nepareizu jau nepasaka Beidzas krīts, pirmais remonts, kas pārsniedz krīta maksājumu, beidzas ar asarām, izgrieztu PDF, eglīti panelī utt
Offline
kvatra
11. Jan 2019, 08:23 #3891

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 868

Braucu ar: Audi Quattro


16 Nov 2018, 07:26:44 @kvatra rakstīja:
Subaru Forester, CVT, 2.0 LPG, kopš 04.2017., šodien sasniedzu 100 tk. Pa garantiju nomainīti abi aizmugurējie gultņi, priekšējo suportu skavas ar vadīklām un kārbas vadības bloks. Bet nu lietots diezgan smagi pa grantenēm.


Ar otru nav tik labi, pie 90k pazuda vienā cilindrā kompresija, tagad liek jaunu bloku pa garantiju Tipa nedzesē normāli vienu stroķi un piecepās eļļas gredzeni. Esot jau trešais gada laikā.

[ Šo ziņu laboja kvatra, 11 Jan 2019, 08:24:06 ]

Offline
13lucky
11. Jan 2019, 08:56 #3892

Kopš: 28. May 2018

Ziņojumi: 553

Braucu ar:


11 Jan 2019, 08:23:00 @kvatra rakstīja:

16 Nov 2018, 07:26:44 @kvatra rakstīja:
Subaru Forester, CVT, 2.0 LPG, kopš 04.2017., šodien sasniedzu 100 tk. Pa garantiju nomainīti abi aizmugurējie gultņi, priekšējo suportu skavas ar vadīklām un kārbas vadības bloks. Bet nu lietots diezgan smagi pa grantenēm.


Ar otru nav tik labi, pie 90k pazuda vienā cilindrā kompresija, tagad liek jaunu bloku pa garantiju Tipa nedzesē normāli vienu stroķi un piecepās eļļas gredzeni. Esot jau trešais gada laikā.


Subaru ar saviem sūdmotoriem
Offline
kvatra
11. Jan 2019, 08:58 #3893

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 868

Braucu ar: Audi Quattro

Hvz, iepriekšējie modeļi ar tādu pašu dzinēju iet bez problēmām
Offline
normal
11. Jan 2019, 09:28 #3894

Kopš: 11. Apr 2017

Ziņojumi: 21

Braucu ar:

Subaru EJ sērijas dzinēji vel kalpo labi (pamatā atmo)
ar turbām ar cits stāsts...
bet no modernajiem dzinējiem FB,FA sērijām labāk tad izvairīties... tur arī ir pamatā augstāk minētās problēmas
Offline
13lucky
11. Jan 2019, 09:56 #3895

Kopš: 28. May 2018

Ziņojumi: 553

Braucu ar:

ej20 best reizi ik pa 5 gadiem kapremonts
http://wikimotors.ru/ej20/

pajautā jebkuram impreza īpašniekam, kurš pēc skaita viņam motors man pazīstams servisnieks ielika trešo un pārdeva

[ Šo ziņu laboja 13lucky, 11 Jan 2019, 09:58:47 ]

Offline
Kalnz
11. Jan 2019, 10:00 #3896

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 13125

Braucu ar: pirkstu pa karti


11 Jan 2019, 09:56:41 @13lucky rakstīja:
ej20 best reizi ik pa 5 gadiem kapremonts
http://wikimotors.ru/ej20/

pajautā jebkuram impreza īpašniekam, kurš pēc skaita viņam motors man pazīstams servisnieks ielika trešo un pārdeva


nu bet ko tu gribēji, no četriem cilindriem izpiest šo jaudu + kā tie motori tiek spīdzināti
Offline
muldis
11. Jan 2019, 10:43 #3897

Kopš: 26. Nov 2002

Ziņojumi: 99

Braucu ar: x

evo tadu probl nav
Offline
smudo
11. Jan 2019, 10:46 #3898

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 1060

Braucu ar:


11 Jan 2019, 08:23:00 @kvatra rakstīja:

Ar otru nav tik labi, pie 90k pazuda vienā cilindrā kompresija, tagad liek jaunu bloku pa garantiju Tipa nedzesē normāli vienu stroķi un piecepās eļļas gredzeni. Esot jau trešais gada laikā.


Kapec nedzese? Nosprostoti dzeses skidruma kanali?

[ Šo ziņu laboja smudo, 11 Jan 2019, 10:46:55 ]

Offline
13lucky
11. Jan 2019, 10:48 #3899

Kopš: 28. May 2018

Ziņojumi: 553

Braucu ar:


11 Jan 2019, 10:00:54 @Kalnz rakstīja:

11 Jan 2019, 09:56:41 @13lucky rakstīja:
ej20 best reizi ik pa 5 gadiem kapremonts
http://wikimotors.ru/ej20/

pajautā jebkuram impreza īpašniekam, kurš pēc skaita viņam motors man pazīstams servisnieks ielika trešo un pārdeva


nu bet ko tu gribēji, no četriem cilindriem izpiest šo jaudu + kā tie motori tiek spīdzināti


Fords no 2.0 WRC motora spiež 1000hp
Offline
kvatra
11. Jan 2019, 10:50 #3900

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 868

Braucu ar: Audi Quattro


11 Jan 2019, 10:46:00 @smudo rakstīja:

11 Jan 2019, 08:23:00 @kvatra rakstīja:

Ar otru nav tik labi, pie 90k pazuda vienā cilindrā kompresija, tagad liek jaunu bloku pa garantiju Tipa nedzesē normāli vienu stroķi un piecepās eļļas gredzeni. Esot jau trešais gada laikā.


Kapec nedzese? Nosprostoti dzeses skidruma kanali?



Nezinu, dīleris neko baigi nestāstīja. Viens te stāstīja, ka varbūt dēļ eļļošanas, tipa šauri kanāli un, ja maina eļļu pa 15k, tad aizdiršās, bet nu neticās kaut kā. Sanāk laikam 4 cilindrs, tas kurš visdziļāk motortelpā. Visticamāk, ka vienkārši brāķis.
Offline

Moderatori: AV, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, muldis, noisex, zzips