Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatas 63 viesi un 24 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
raivisp
11. Jan 2019, 11:05 #3901

Kopš: 22. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 8591

Braucu ar: to kas pagalmā mētājas


10 Jan 2019, 16:02:25 @vieplis rakstīja:

05 Jan 2019, 21:37:29 @add rakstīja:

05 Jan 2019, 12:10:36 @968-jk rakstīja:
Auto tirgus tendences.


Ko vēl no bankas reklāmraksta varētu sagaidīt? Nē, cilvēki, neņemiet kredītus, padomājiem vai jums tiešām ir vajadzīga tā jaunā dzelzs-plastmasas kaste, kas apmierina jūsu ego un īslaicīgi nostabilizē jūsu statusa simbolu starp pārējiem žurku skrējiena dalībniekiem Kaut ko tādu laikam būtu grūti ieraudzīt bankas mājaslapā
Kapēc viņi neielika citu ziemeļeiropas paraugu savā mājaslapā, kur Zviedrijā tiek popularizēti workshopi, kuros cilvēki mācās salabot savas vecās lietas, nevis mest ārā un pirkt jaunu. Consumerism at its finest

Tieši tā. Un turpat blakus citā krītu reklāmrakstā eksperts Normunds Avotiņš lietpratīgi pamāca, ka, kā un kad vajag savlaicīgi iesmērēt krīta objektu citam. Krīti kaklā un prasme iesmērēt citam - plaukstošas sabiedrības stūrakmeņi!


Lielākā sabiedrības daļa nekad nevēlēsies iedziļināties auto tehniskajās lietās, remontos utt. Viss, kas viņiem reāli vajadzīgs - dirsas pārvietotājs.

Vienmēr nāk smiekli par idiotiem, kas nopērk 5-gadīgu Q7, X5 vai tamlīdzīgu nobrauktu mēslu par ciparu, kur sanāk labi aprīkots kompatklases vai pat vidējās klases auto ar 3-5 gadu garantiju (par nobraukuma ierobežojumu garantijai vispār nav jēgas runāt, jo reti kurš to LV sasniedz pirms termiņa) un pēc tam pisās ar remontiem, raud ka tas nobrucis, šitas gļučī utt., un vēl maksā līzingu, beigās atdodot milzīgu savu ienākumu daļu par lamatu.

Kāpēc cilvēki vēl joprojām vairumā gadījumu izvēlas šo variantu nevis jaunu, mazāku auto? Atbilde pavisam vienkārša - sabiedrībā vēl joprojām valda kaut kāds postokupācijas mazvērtības kompleksa sindroms.

Skaļi pasaka - es nebraukšu ar jaunu Fokusu, viņš takš ir neērts sūds, man nepatīk ātrumkloķa novietojums, pagriezienu sviras izliekums un radio UI. Iesēžoties F10 uzreiz es jūtu, vot te ir zajebis, kā pie cilvēkiem.

Klusībā pie sevis - F10 ir krutāks, piebraukšu pie veikala un visi domās, ka esmu baigais čalis ar 3 biznesiem.

Cilvēki vienkārši pērk savu mazvērtību kompleksu dzīti nobrauktas lamatas, ar ko izskatīties krutāk citu acīs un izdod vājprātīgi daudz laiku un naudu remontējot tos sūdus. Priecājos, ka tendence, lai arī lēni, tomēr virzās normālas, civilizētas domāšanas virzienā, nevis auto tiek pirkts, lai pirādītu nezin kam nezin ko.
Offline
bertons
11. Jan 2019, 11:07 #3902

Kopš: 24. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 22532

Braucu ar: RS-tron


11 Jan 2019, 10:43:11 @muldis rakstīja:
evo tadu probl nav


tapeec vinjus beidza razhot?
Online
normal
11. Jan 2019, 11:21 #3903

Kopš: 11. Apr 2017

Ziņojumi: 21

Braucu ar:


11 Jan 2019, 09:56:41 @13lucky rakstīja:
ej20 best reizi ik pa 5 gadiem kapremonts
http://wikimotors.ru/ej20/

pajautā jebkuram impreza īpašniekam, kurš pēc skaita viņam motors man pazīstams servisnieks ielika trešo un pārdeva

uzsvars tiek likts uz atmo aparātiem...
turbo ar pipec
Offline
shiirs_legit
11. Jan 2019, 11:41 #3904

Kopš: 16. Jul 2018

Ziņojumi: 2405

Braucu ar: Tavu muteri uz Biķernieku mežu

Berton powera eksperti ir runājuši. ko darīsim?
Offline
cufiks
11. Jan 2019, 11:43 #3905

Kopš: 03. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 6400

Braucu ar: pirkstu pa Tirzu


11 Jan 2019, 11:41:56 @shiirs_legit rakstīja:
Berton powera eksperti ir runājuši. ko darīsim?


Nu tas, ko tu darīsi tāpat visiem ir skaidrs


Online
13lucky
11. Jan 2019, 11:51 #3906

Kopš: 28. May 2018

Ziņojumi: 629

Braucu ar:


11 Jan 2019, 11:05:10 @raivisp rakstīja:

Lielākā sabiedrības daļa nekad nevēlēsies iedziļināties auto tehniskajās lietās, remontos utt. Viss, kas viņiem reāli vajadzīgs - dirsas pārvietotājs.

Vienmēr nāk smiekli par idiotiem, kas nopērk 5-gadīgu Q7, X5 vai tamlīdzīgu nobrauktu mēslu par ciparu, kur sanāk labi aprīkots kompatklases vai pat vidējās klases auto ar 3-5 gadu garantiju (par nobraukuma ierobežojumu garantijai vispār nav jēgas runāt, jo reti kurš to LV sasniedz pirms termiņa) un pēc tam pisās ar remontiem, raud ka tas nobrucis, šitas gļučī utt., un vēl maksā līzingu, beigās atdodot milzīgu savu ienākumu daļu par lamatu.

Kāpēc cilvēki vēl joprojām vairumā gadījumu izvēlas šo variantu nevis jaunu, mazāku auto? Atbilde pavisam vienkārša - sabiedrībā vēl joprojām valda kaut kāds postokupācijas mazvērtības kompleksa sindroms.

Skaļi pasaka - es nebraukšu ar jaunu Fokusu, viņš takš ir neērts sūds, man nepatīk ātrumkloķa novietojums, pagriezienu sviras izliekums un radio UI. Iesēžoties F10 uzreiz es jūtu, vot te ir zajebis, kā pie cilvēkiem.

Klusībā pie sevis - F10 ir krutāks, piebraukšu pie veikala un visi domās, ka esmu baigais čalis ar 3 biznesiem.

Cilvēki vienkārši pērk savu mazvērtību kompleksu dzīti nobrauktas lamatas, ar ko izskatīties krutāk citu acīs un izdod vājprātīgi daudz laiku un naudu remontējot tos sūdus. Priecājos, ka tendence, lai arī lēni, tomēr virzās normālas, civilizētas domāšanas virzienā, nevis auto tiek pirkts, lai pirādītu nezin kam nezin ko.


Vēl lielāku sviestu izdomāt laikam nevar

Vispār kādā sakarā tad esi šeit, ja braukā ar ļoti baudāmu škoda fabia vai fordu focus?

[ Šo ziņu laboja 13lucky, 11 Jan 2019, 11:51:48 ]

Offline
m12
11. Jan 2019, 12:25 #3907

Kopš: 04. Jan 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 501

Braucu ar: 39


11 Jan 2019, 11:05:10 @raivisp rakstīja:

10 Jan 2019, 16:02:25 @vieplis rakstīja:

05 Jan 2019, 21:37:29 @add rakstīja:

05 Jan 2019, 12:10:36 @968-jk rakstīja:
Auto tirgus tendences.


Ko vēl no bankas reklāmraksta varētu sagaidīt? Nē, cilvēki, neņemiet kredītus, padomājiem vai jums tiešām ir vajadzīga tā jaunā dzelzs-plastmasas kaste, kas apmierina jūsu ego un īslaicīgi nostabilizē jūsu statusa simbolu starp pārējiem žurku skrējiena dalībniekiem Kaut ko tādu laikam būtu grūti ieraudzīt bankas mājaslapā
Kapēc viņi neielika citu ziemeļeiropas paraugu savā mājaslapā, kur Zviedrijā tiek popularizēti workshopi, kuros cilvēki mācās salabot savas vecās lietas, nevis mest ārā un pirkt jaunu. Consumerism at its finest

Tieši tā. Un turpat blakus citā krītu reklāmrakstā eksperts Normunds Avotiņš lietpratīgi pamāca, ka, kā un kad vajag savlaicīgi iesmērēt krīta objektu citam. Krīti kaklā un prasme iesmērēt citam - plaukstošas sabiedrības stūrakmeņi!


Lielākā sabiedrības daļa nekad nevēlēsies iedziļināties auto tehniskajās lietās, remontos utt. Viss, kas viņiem reāli vajadzīgs - dirsas pārvietotājs.

Vienmēr nāk smiekli par idiotiem, kas nopērk 5-gadīgu Q7, X5 vai tamlīdzīgu nobrauktu mēslu par ciparu, kur sanāk labi aprīkots kompatklases vai pat vidējās klases auto ar 3-5 gadu garantiju (par nobraukuma ierobežojumu garantijai vispār nav jēgas runāt, jo reti kurš to LV sasniedz pirms termiņa) un pēc tam pisās ar remontiem, raud ka tas nobrucis, šitas gļučī utt., un vēl maksā līzingu, beigās atdodot milzīgu savu ienākumu daļu par lamatu.

Kāpēc cilvēki vēl joprojām vairumā gadījumu izvēlas šo variantu nevis jaunu, mazāku auto? Atbilde pavisam vienkārša - sabiedrībā vēl joprojām valda kaut kāds postokupācijas mazvērtības kompleksa sindroms.

Skaļi pasaka - es nebraukšu ar jaunu Fokusu, viņš takš ir neērts sūds, man nepatīk ātrumkloķa novietojums, pagriezienu sviras izliekums un radio UI. Iesēžoties F10 uzreiz es jūtu, vot te ir zajebis, kā pie cilvēkiem.

Klusībā pie sevis - F10 ir krutāks, piebraukšu pie veikala un visi domās, ka esmu baigais čalis ar 3 biznesiem.

Cilvēki vienkārši pērk savu mazvērtību kompleksu dzīti nobrauktas lamatas, ar ko izskatīties krutāk citu acīs un izdod vājprātīgi daudz laiku un naudu remontējot tos sūdus. Priecājos, ka tendence, lai arī lēni, tomēr virzās normālas, civilizētas domāšanas virzienā, nevis auto tiek pirkts, lai pirādītu nezin kam nezin ko.

Idiota pazīme ir visu sabiedrību sašķirot pēc sava skatījuma
Es nekad nepirktu moci, jo maksā dahuja, jābrauc pa lietu un nevar pat 3 sakreta maisus aizvest, bet ir cilvēki, kas vienalga kā, bet tiks pie moča, un ne jau uzreiz viņi ir debīli.
Lielai daļai vismaz latviešu tautības premium klases īpašniekiem ir visai pajāt, ko tādi raivji pie lielveikala domā, jo pērk sev, savam komfortam
Offline
bum_bumz
11. Jan 2019, 12:36 #3908

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 3106

Braucu ar: E34


11 Jan 2019, 11:05:10 @raivisp rakstīja:
Lielākā sabiedrības daļa nekad nevēlēsies iedziļināties auto tehniskajās lietās, remontos utt. Viss, kas viņiem reāli vajadzīgs - dirsas pārvietotājs.

Vienmēr nāk smiekli par idiotiem, kas nopērk 5-gadīgu Q7, X5 vai tamlīdzīgu nobrauktu mēslu par ciparu, kur sanāk labi aprīkots kompatklases vai pat vidējās klases auto ar 3-5 gadu garantiju

Man jau liekas ka to Q7 viņi (pircēji) var atļauties.
Nesanāk vidējam latvietim jauna kompaktklase un busa-takša izsaukšana katram lielākam pirkumam.
Bet vidējais latvietis var paņemt 7-15 gadus vecu premium klases kūtiņu ar ko var vest bērnus, kartupeļus, ķieģeļus un pat pārgulēt tajā. Un ja rocība augs, viņš paņems klāt lietotu kompaktklasi ar ko skraidīt pa pilsētu.
Skaidrs, ka NL, FR arī braukātu ar Q7, ja spētu to atļauties. Vienkārši nodoklis tik liels, ka jābrauc ar mazām bundžām. Mēs pakāpeniski arī uz to ejam. Nebūs ilgi jāgaida, kad virs 2L nolocīsim 600-700 nodevā. Tad arī sāks izmirt premium lūžņi.
Offline
Dambergs
11. Jan 2019, 13:48 #3909

Kopš: 15. May 2002

Ziņojumi: 698

Braucu ar: M3 CSL; Cayenne diesel, dažādi Mitsubishi, Nissan, Hyundai, Skoda, Bentley un McLaren

Pilnīgi precīzi. Izrāvi vārdus no mutes!


11 Jan 2019, 11:05:10 @raivisp rakstīja:

10 Jan 2019, 16:02:25 @vieplis rakstīja:

05 Jan 2019, 21:37:29 @add rakstīja:

05 Jan 2019, 12:10:36 @968-jk rakstīja:
Auto tirgus tendences.


Ko vēl no bankas reklāmraksta varētu sagaidīt? Nē, cilvēki, neņemiet kredītus, padomājiem vai jums tiešām ir vajadzīga tā jaunā dzelzs-plastmasas kaste, kas apmierina jūsu ego un īslaicīgi nostabilizē jūsu statusa simbolu starp pārējiem žurku skrējiena dalībniekiem Kaut ko tādu laikam būtu grūti ieraudzīt bankas mājaslapā
Kapēc viņi neielika citu ziemeļeiropas paraugu savā mājaslapā, kur Zviedrijā tiek popularizēti workshopi, kuros cilvēki mācās salabot savas vecās lietas, nevis mest ārā un pirkt jaunu. Consumerism at its finest

Tieši tā. Un turpat blakus citā krītu reklāmrakstā eksperts Normunds Avotiņš lietpratīgi pamāca, ka, kā un kad vajag savlaicīgi iesmērēt krīta objektu citam. Krīti kaklā un prasme iesmērēt citam - plaukstošas sabiedrības stūrakmeņi!


Lielākā sabiedrības daļa nekad nevēlēsies iedziļināties auto tehniskajās lietās, remontos utt. Viss, kas viņiem reāli vajadzīgs - dirsas pārvietotājs.

Vienmēr nāk smiekli par idiotiem, kas nopērk 5-gadīgu Q7, X5 vai tamlīdzīgu nobrauktu mēslu par ciparu, kur sanāk labi aprīkots kompatklases vai pat vidējās klases auto ar 3-5 gadu garantiju (par nobraukuma ierobežojumu garantijai vispār nav jēgas runāt, jo reti kurš to LV sasniedz pirms termiņa) un pēc tam pisās ar remontiem, raud ka tas nobrucis, šitas gļučī utt., un vēl maksā līzingu, beigās atdodot milzīgu savu ienākumu daļu par lamatu.

Kāpēc cilvēki vēl joprojām vairumā gadījumu izvēlas šo variantu nevis jaunu, mazāku auto? Atbilde pavisam vienkārša - sabiedrībā vēl joprojām valda kaut kāds postokupācijas mazvērtības kompleksa sindroms.

Skaļi pasaka - es nebraukšu ar jaunu Fokusu, viņš takš ir neērts sūds, man nepatīk ātrumkloķa novietojums, pagriezienu sviras izliekums un radio UI. Iesēžoties F10 uzreiz es jūtu, vot te ir zajebis, kā pie cilvēkiem.

Klusībā pie sevis - F10 ir krutāks, piebraukšu pie veikala un visi domās, ka esmu baigais čalis ar 3 biznesiem.

Cilvēki vienkārši pērk savu mazvērtību kompleksu dzīti nobrauktas lamatas, ar ko izskatīties krutāk citu acīs un izdod vājprātīgi daudz laiku un naudu remontējot tos sūdus. Priecājos, ka tendence, lai arī lēni, tomēr virzās normālas, civilizētas domāšanas virzienā, nevis auto tiek pirkts, lai pirādītu nezin kam nezin ko.
Offline
Vantage
11. Jan 2019, 14:21 #3910

Kopš: 02. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4986

Braucu ar: nīstākajiem auto powerā


11 Jan 2019, 11:05:10 @raivisp rakstīja:

10 Jan 2019, 16:02:25 @vieplis rakstīja:

05 Jan 2019, 21:37:29 @add rakstīja:

05 Jan 2019, 12:10:36 @968-jk rakstīja:
Auto tirgus tendences.


Ko vēl no bankas reklāmraksta varētu sagaidīt? Nē, cilvēki, neņemiet kredītus, padomājiem vai jums tiešām ir vajadzīga tā jaunā dzelzs-plastmasas kaste, kas apmierina jūsu ego un īslaicīgi nostabilizē jūsu statusa simbolu starp pārējiem žurku skrējiena dalībniekiem Kaut ko tādu laikam būtu grūti ieraudzīt bankas mājaslapā
Kapēc viņi neielika citu ziemeļeiropas paraugu savā mājaslapā, kur Zviedrijā tiek popularizēti workshopi, kuros cilvēki mācās salabot savas vecās lietas, nevis mest ārā un pirkt jaunu. Consumerism at its finest

Tieši tā. Un turpat blakus citā krītu reklāmrakstā eksperts Normunds Avotiņš lietpratīgi pamāca, ka, kā un kad vajag savlaicīgi iesmērēt krīta objektu citam. Krīti kaklā un prasme iesmērēt citam - plaukstošas sabiedrības stūrakmeņi!


Lielākā sabiedrības daļa nekad nevēlēsies iedziļināties auto tehniskajās lietās, remontos utt. Viss, kas viņiem reāli vajadzīgs - dirsas pārvietotājs.

Vienmēr nāk smiekli par idiotiem, kas nopērk 5-gadīgu Q7, X5 vai tamlīdzīgu nobrauktu mēslu par ciparu, kur sanāk labi aprīkots kompatklases vai pat vidējās klases auto ar 3-5 gadu garantiju (par nobraukuma ierobežojumu garantijai vispār nav jēgas runāt, jo reti kurš to LV sasniedz pirms termiņa) un pēc tam pisās ar remontiem, raud ka tas nobrucis, šitas gļučī utt., un vēl maksā līzingu, beigās atdodot milzīgu savu ienākumu daļu par lamatu.

Kāpēc cilvēki vēl joprojām vairumā gadījumu izvēlas šo variantu nevis jaunu, mazāku auto? Atbilde pavisam vienkārša - sabiedrībā vēl joprojām valda kaut kāds postokupācijas mazvērtības kompleksa sindroms.

Skaļi pasaka - es nebraukšu ar jaunu Fokusu, viņš takš ir neērts sūds, man nepatīk ātrumkloķa novietojums, pagriezienu sviras izliekums un radio UI. Iesēžoties F10 uzreiz es jūtu, vot te ir zajebis, kā pie cilvēkiem.

Klusībā pie sevis - F10 ir krutāks, piebraukšu pie veikala un visi domās, ka esmu baigais čalis ar 3 biznesiem.

Cilvēki vienkārši pērk savu mazvērtību kompleksu dzīti nobrauktas lamatas, ar ko izskatīties krutāk citu acīs un izdod vājprātīgi daudz laiku un naudu remontējot tos sūdus. Priecājos, ka tendence, lai arī lēni, tomēr virzās normālas, civilizētas domāšanas virzienā, nevis auto tiek pirkts, lai pirādītu nezin kam nezin ko.


daļa taisnības tur ir, BET - no kura brīža skaitās nobraukta lamata? 300 vai 400k? 150k nobraukts ir baigi slikts auto?
Offline
walder
11. Jan 2019, 14:36 #3911

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 7608

Braucu ar: Pseidodžipu + ģimenes universāli

Te labs piemērs, ka 2007.gada
MB GL350 Links
maksā tik pat cik 20016.gada VVW GOLF 7
Links

[ Šo ziņu laboja walder, 11 Jan 2019, 14:37:47 ]

Offline
raivisp
11. Jan 2019, 14:38 #3912

Kopš: 22. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 8591

Braucu ar: to kas pagalmā mētājas


11 Jan 2019, 11:51:32 @13lucky rakstīja:

Vēl lielāku sviestu izdomāt laikam nevar

Vispār kādā sakarā tad esi šeit, ja braukā ar ļoti baudāmu škoda fabia vai fordu focus?


Man tīri subjektīvi ir alerģija pret Škodām, pat neatceros kad pēdējo reizi braucu ar tādu. Un ar aktuālo Fokusu arī es pēdējo reizi braucu tad, kad viņš tikko bija parādijies, tā kā netrāpiji

Nezināju, ka bmwpower.lv ir tikai nobrauktu 5-10 gadīgu dīzeļu lietotājiem, sorry, centīšos turpmāk vairs nepostēt



11 Jan 2019, 12:25:24 @m12 rakstīja:

Idiota pazīme ir visu sabiedrību sašķirot pēc sava skatījuma
Es nekad nepirktu moci, jo maksā dahuja, jābrauc pa lietu un nevar pat 3 sakreta maisus aizvest, bet ir cilvēki, kas vienalga kā, bet tiks pie moča, un ne jau uzreiz viņi ir debīli.
Lielai daļai vismaz latviešu tautības premium klases īpašniekiem ir visai pajāt, ko tādi raivji pie lielveikala domā, jo pērk sev, savam komfortam



Īpaši komfortabli man liekas ir beigtā sūkņa dēļ nevarēt aukstā ziemas rītā piešķilt

Jauna mašīna ir jauna. Savus 100k tā funkcionēs bez baigām problēmām, turklāt, ja uzradīsies kaut kas, garantijas laikā tās nav lietotāja galvas sāpes. Mūsdienu mašīnām lielai daļai agregātu dzīves cikls nav paredzēts lielāks par 200-300k. Sen tie laiki ir beigušies, kad ar E klases mersi bez baigiem remontiem taksists var miljonu novizināties. Bieži automātiskajām kārbām pēc ražotāja specifikācijas mūžs ir 200k. Tas, protams, nenozīmē, ka tā mašīna ir jāpārkausē armatūrā pēc 200k, bet realitātē turpinot to lietot ir jārēķinās ar regulāriem remontiem. Un es tiešām personīgi pazīstu tikai vienu cilvēku, kurš kaut kādā mērā priecājas kad kaut kas viņam izbeidzas un ir jādomā par remontiem, jo tas viņam patīk

Ja Tu man dotu izvēli - braukt gadu ar 3. Golfu ar garantiju, ka katru rītu es viņu piešķilšu un vakarā tikšu mājās vai izvēlēties F10 šo gadu, ar garantiju, ka vienu reizi es viņu nepiešķilšu un tas man izpisīs dienu, es ņemu golfu

P.S. ikdienā pārvietojos ar dažādiem auto, gan veciem, jauniem. Man jau sen ir radusies pārliecība, ka ir tikai 2 varianti auto izvēlē.
1. jauns auto.
2. vecs un vienkāršs auto ļoti labā tehniskā stāvoklī, kas ražots 20-30 gadus atpakaļ, protams, parasti par cenu, kas krietni pārsniedz vidējo aritmētisko konkrētam modelim ss'ā un citur. Tam nāksies kaut ko sākumā saremontēt, taču pēc tam tas kalpos ļoti labi, turklāt finansiāli izdevīgi.

Man ļoti patīk premium markas, protams, nenoliegšu, ka tas pats F10 ir superpatīkams auto ar jebkuru motoru, ko ir sanācis braukt. Jebkuras paaudzes X5 un X6 ir Taču, tas, ka es nevaru atļauties jaunu 5er, nenozīmē, ka es esmu gatavs pirkt lietotu un čakarēties ar visām problēmām tikai dēļ tā, ka viņš ir foršāks par jaunu nepremium tādā pašā cenu kategorijā. Man ir interesantākas lietas ko darīt, kā domāt par sprauslu maiņu. Un ne jau pa velti jo tālāk uz veco Eiropu, jo vairāk jaunu, mazu auto veco, lielo vietā
Offline
wanksta
11. Jan 2019, 14:39 #3913

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 4861

Braucu ar: muti

Vispār jau fokuss arī ir neērts sūds, nerunāsim par korozijnoturību uc
Ar piem. pēdējo gadu hujdajiem nav sanācis braukt bet nu tie kas ap divtūkstoš sesto, septīto ražoti - jebaķ jebaķ, pilnīgi bezpersoniski suudi, b/u dzinējs maksā vairāk kā premium klasei un rūsē pēc pieciem gadiem trakāk ka vecs žigulis
Offline
raivisp
11. Jan 2019, 14:40 #3914

Kopš: 22. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 8591

Braucu ar: to kas pagalmā mētājas


11 Jan 2019, 14:21:35 @Vantage rakstīja:

daļa taisnības tur ir, BET - no kura brīža skaitās nobraukta lamata? 300 vai 400k? 150k nobraukts ir baigi slikts auto?
es teiktu, ka katram auto individuāli. Man grūti būtu nenosaukt par lamatu kaut vai to pašu BMW benzīnu, kuram tas nikohujsil vai kāds tur pārklājums ir beidzies un nav kompresijas vairs arī pie 100k
Offline
ATB
11. Jan 2019, 14:41 #3915

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 4085

Braucu ar: ♛ E61 535d ♛

Koks ar diviem galiem. No vienas puses taisnība - pat MESA savās dziesmās iepin to cik gan "cayennes stāv daudzstāvnamu pagalmos", bet no otras puses 10gadīga premium interior kvalitāte ar 250k nobraukumu ir labāka nekā jaunam budžetniekam. Ir daļa cilvēku, kas pērk ponta pēc un ir daļa, kas pērk priekš sevis.

Un runājot par biznesu un auto kā statusa simbola ietekmj, bija gadījums ozo golfa klubā, kad vajadzēja noslēgt deal'u ar ostas uzņēmumu. Nu gribiet vai nē, bet ja aizbrauc ar e65 750 (un tajā stajankā pat neizcelies) ar tevi runā savādāk. Nu tā ir vnk... bija vēl daudz dažādi sīkumi, kas liecināja, ka tā tačka palīdzēja noslēgtu darījumu... stulbi jau sanāk, bet stāstu no pazīstamā pieredzes
Offline
cufiks
11. Jan 2019, 14:49 #3916

Kopš: 03. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 6400

Braucu ar: pirkstu pa Tirzu

Nē, nu stop!

Tad, kas tad ir tas pareizais auto, ko izvēlēties planktonam?

Ir taču arī 1er

Kas vainas labi apkoptam 150-200k e9x?

Nav jau arī tā, ka te visi lielie dirsēji brauc ar BMW, RR, Q utt.

Manā skatījumā, braukt nejēdzošam pilsētas dandālim, kas MAX aizbrauks zelta rudeni uz Siguldu, ar visiem pārējiem sev līdzīgajiem, ielūrēt vajag kkādu elektroauto.

Ja dzīvo galīgos pāķos, vajag kko džipveidīgu...

Viss nav melns vai balts, ir arī citas opcijas, bet saukt tos, kas paņem pēcgarantijas džipus par lohiem nav gluži pareizi, man tas izklausas vnk pēc skaudības..
Online
13lucky
11. Jan 2019, 14:54 #3917

Kopš: 28. May 2018

Ziņojumi: 629

Braucu ar:


11 Jan 2019, 14:38:25 @raivisp rakstīja:
Man jau sen ir radusies pārliecība, ka ir tikai 2 varianti auto izvēlē.
1. jauns auto.
2. vecs un vienkāršs auto ļoti labā tehniskā stāvoklī, kas ražots 20-30 gadus atpakaļ, protams, parasti par cenu, kas krietni pārsniedz vidējo aritmētisko konkrētam modelim ss'ā un citur. Tam nāksies kaut ko sākumā saremontēt, taču pēc tam tas kalpos ļoti labi, turklāt finansiāli izdevīgi.


jauns auto
Offline
janisdaubergs
11. Jan 2019, 15:08 #3918

Kopš: 12. Sep 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 285

Braucu ar: E90/F11


11 Jan 2019, 14:40:32 @raivisp rakstīja:

11 Jan 2019, 14:21:35 @Vantage rakstīja:

daļa taisnības tur ir, BET - no kura brīža skaitās nobraukta lamata? 300 vai 400k? 150k nobraukts ir baigi slikts auto?
es teiktu, ka katram auto individuāli. Man grūti būtu nenosaukt par lamatu kaut vai to pašu BMW benzīnu, kuram tas nikohujsil vai kāds tur pārklājums ir beidzies un nav kompresijas vairs arī pie 100k


Pirms pats braucu ar jaunu mašīnu 3 gadus (2008g Astra), arī man likās, ka jauns auto ir garantija, ka ir jauns auto;
Realitātē pie 10k nobira MT kārba un mēnesi man nebija mana jaunā auto;
Pa vidam vēl bija pāris reizes, kad auto pie viņiem dzīvojās ilgāk, nekā dienu;
Garantija beidzās pēc otrā gada un trešajā gadā MT kārbai 3 ātrumam remkomplekts bija jāliek jau par savu naudu (ap 700latu);

Ar 2 lietotām lamatām, laikam ne reizi nav bijis, ka auto nav braucams ilgāk kā dienu;
E90 no 67k-167k km noskrējiens; 6g laikā, izmaksa ap 1500-2000/gadā;
F11 130-170 1.5g, pagaidām apkopēs ap 600Eur remontos (sviras, amortiz., spilvens) vēl ap 800;

[ Šo ziņu laboja janisdaubergs, 11 Jan 2019, 15:09:18 ]

Offline
cufiks
11. Jan 2019, 15:10 #3919

Kopš: 03. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 6400

Braucu ar: pirkstu pa Tirzu

Kas ietilpst tajā 1500-2000€ gadā?
Online
raivisp
11. Jan 2019, 15:12 #3920

Kopš: 22. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 8591

Braucu ar: to kas pagalmā mētājas


11 Jan 2019, 14:49:01 @cufiks rakstīja:
Nē, nu stop!

Tad, kas tad ir tas pareizais auto, ko izvēlēties planktonam?

Ir taču arī 1er

Kas vainas labi apkoptam 150-200k e9x?

Nav jau arī tā, ka te visi lielie dirsēji brauc ar BMW, RR, Q utt.

Manā skatījumā, braukt nejēdzošam pilsētas dandālim, kas MAX aizbrauks zelta rudeni uz Siguldu, ar visiem pārējiem sev līdzīgajiem, ielūrēt vajag kkādu elektroauto.

Ja dzīvo galīgos pāķos, vajag kko džipveidīgu...

Viss nav melns vai balts, ir arī citas opcijas, bet saukt tos, kas paņem pēcgarantijas džipus par lohiem nav gluži pareizi, man tas izklausas vnk pēc skaudības..
Maz jau ir tie nenobrauktie lietotie auto. Un tie kas ir, arī attiecīgi maksā, ko, vidusmēra pircējs tāpat nenovērtē un paņem lētāku.

Elektromobīļi pilsēta man šķiet būtu izcila izvēle, ja ir kur lādēt gan mājās, gan darbā. Bet šobrīd finansiāli galīgi nezidevīgi, jo cenas galīgi nav zemas, turklāt pilsētas režīmā lietojot uz degvielu ar neko diži atsist nevar. Tas vairāk tāds "es gribu, man patīk". Labprāt braukātu, būtu tagad tā atbalsta programma uzņēmumiem ar 80% līdzfinansējumu, noteikti paņemtu kaut kādu e-Up, neskatoties uz to, ka VW
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, muldis, noisex, zzips