Online

Pašreiz BMWPower skatās 101 viesi un 23 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
Indo
10. Apr 2024, 22:53 #7581

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 4956

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati


10 Apr 2024, 22:17:58 @subaru rakstīja:
un vēl pret start/stop - sīkais, kad mašīnā aizmieg (forši ja paguļ, kad kaut kur ir jābrauc), tad mostas, kad atbrauc un noglušī motoru ... būtu nelāgi, ja pamostos pie pirmā krustojuma vai sastrēguma


Suns (liels/pieaudzis) uzvedās tāpat. Klusums -jākāp ārā. K-9 squad
Offline
martins_usars
10. Apr 2024, 23:10 #7582

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 736

Braucu ar: 530i, Giulia Super Lusso

vaita mūsdienu auto nav elektriskais eļļas sūknis, kurš turpina dzenāt gan pie startstop, gan pēc izslēgšanas, lai turbīna ilgāk dzīvo? Tas izklausās pēc deviņdesmito gadu problēmām
Offline
Mizx
10. Apr 2024, 23:20 #7583

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5746

Braucu ar:


10 Apr 2024, 23:10:58 @martins_usars rakstīja:
vaita mūsdienu auto nav elektriskais eļļas sūknis, kurš turpina dzenāt gan pie startstop, gan pēc izslēgšanas, lai turbīna ilgāk dzīvo? Tas izklausās pēc deviņdesmito gadu problēmām
Dažiem arī auto tik skaļš un grabošs, ka ir milzīga atšķirība motors darbojas vai nedarbojas. Man šķiet, ka tie auto ir no 80-tiem, nu varbūt kāds lētāks no 90-tiem, kam bija tik liela atšķirība.
Offline
kkas
11. Apr 2024, 04:07 #7584

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8883

Braucu ar: zviedru ledusskapi


10 Apr 2024, 23:10:58 @martins_usars rakstīja:
vaita mūsdienu auto nav elektriskais eļļas sūknis, kurš turpina dzenāt gan pie startstop, gan pēc izslēgšanas, lai turbīna ilgāk dzīvo? Tas izklausās pēc deviņdesmito gadu problēmām


Tomātkārbām ir. Tās start stop sistēmas ir daudz gudrāk uztaisītas kā te visi eļļas bada un starteru mirēji pīkst. Ir Ntie scenāriji kad viņa nestrādā, lai nebūtu eļļas bads un tamlīdzīgi. Ecu rēķina līdzi ntos parametrus, galīgi nav tipa apstājos un motors izslēdzas.
Offline
subaru
11. Apr 2024, 08:33 #7585

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10173

Braucu ar: rokām uz stūres


11 Apr 2024, 04:07:04 @kkas rakstīja:

10 Apr 2024, 23:10:58 @martins_usars rakstīja:
vaita mūsdienu auto nav elektriskais eļļas sūknis, kurš turpina dzenāt gan pie startstop, gan pēc izslēgšanas, lai turbīna ilgāk dzīvo? Tas izklausās pēc deviņdesmito gadu problēmām


Tomātkārbām ir. Tās start stop sistēmas ir daudz gudrāk uztaisītas kā te visi eļļas bada un starteru mirēji pīkst. Ir Ntie scenāriji kad viņa nestrādā, lai nebūtu eļļas bads un tamlīdzīgi. Ecu rēķina līdzi ntos parametrus, galīgi nav tipa apstājos un motors izslēdzas.

kāds vēl eļļas bads.
motors nerūc, eļļas sūknis negriežas un eļļu nekačā. Nav jau bads. Vnk eļļa notek atpakaļ karterī un šķiļot atkal iet relatīvi pa sauso, kamēr sūknis uzceļ augšā eļļu.
Offline
martins_usars
11. Apr 2024, 08:38 #7586

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 736

Braucu ar: 530i, Giulia Super Lusso

tu jau runā kā par sporta mašīnu bez kartera ar eļļas tvērēju, kad jāliek 4.5bar eļļas spiediens uz līkumiem, lai kloķene nav pa sauso eļļas cirkulācija notiek, spiediens nokrīt uz atmosfēras spiedienu un eļļo to, kas netiek eļļots ar augstspiedienu
Offline
Agritis
11. Apr 2024, 08:45 #7587

Kopš: 25. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2087

Braucu ar: Astra ST

Ir lietošanā golf7 ar s/s. Sākumā uzvedās jocīgi, kautkā bezjēdzīgos brīžos slāpēja nost, bet tad garantijas laikā dēļ kautkādas problēmas dīleris upgreidoja softu, un tagad gan s/s strādā forši, gan arī tas eco režīms vairs nav tik dīvains kā bija sākumā

Ja runā par ACC, tad īsais rezumējums ir "man patīk". Izskatās, ka viena daļa vadītāju, kam ir visi šitie pribambasi (stūrēšanu ieskaitot) sastrēgumos pie stūres lasa grāmatu, un pa priekšējo logu vispār ārā neskatās.
Online
EmWe
12. Apr 2024, 10:29 #7588

Kopš: 02. Dec 2003

Ziņojumi: 1439

Braucu ar:

Runājot par “veco cilvēku” auto Volvo V90 , nu jau esmu ieripinājies otrajā desmitā pēc 100K km. Tikko nomainīta zobsiksna, ko iesaka darīt pie 120K km un jauni priekšējie bremžu diski ar klučiem (aizmugurējos diskus ar klučiem nomainīju pagājušā gadā, jo ACC palīdz tos nolietot ātrāk). Pārējā ritošajā savos 4,5 gados nav mainīts ne kas, ņemot vērā Rīgas ielas un vasaras 21” diskus. Savukārt, kas attiecas uz start/stop, tas ir atslēgts individuālajos braukšanas uzstādījumos. Feina lieta ir Pilot Assist , kas lieti noder kruīzējot garos gabalos. Tas ir ACC papildināts ar sturēšanas palīgu (bez 5 minūtēm autopilots )

[ Šo ziņu laboja EmWe, 12 Apr 2024, 10:36:26 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo