Online

Pašreiz BMWPower skatās 87 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: e39 kick-down mašīna neiet

AutorsZiņojums
karro
11. Oct 2016, 22:59 #61

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4381

Braucu ar: studentu variantu

Kas tieši ir domāts ar "turbīna pārpūš"? Čipšotājs pārcenties ar settingiem, un wastegate netiek darbināts vispār, t.i., visas izplūdes gāzes, cik ir, tik griež to nabaga turbīnu? Man par to ir stipri maza nojausma, un ir vairāk alus ribās, kā būtu pieklājīgi atzīt, bet tur var iestāties daudz postažas dēļ tā, sākot ar to, ka sūknis nespēj piesūknēt gana degvielas => pārāk liess maisījums => motors glābjas, kā var (ir tā, ka pārlieku liess maisījums var netieši izraisīt detonāciju dēļ tā, ka t* degkamerā ir pārāk augsta, ko pēc tam saprot knock sensori?), un turpinot ar to, ka turbīna vnk nav paredzēta darbam tādā režīmā? Ir man sajūtiņš, ka turbīnas restaurācija problēmu nenovērsīs, bet, turpinot uzņemto kursu, tā pēc laika būs patiešām nepieciešama . Bet tikpat labi es varu būt sapinies terminos un tehnoloģijās, no grāmatiņas esmu redzējis vāku , speciālisti, droši labojiet
Offline
AF
12. Oct 2016, 08:02 #62

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Nereti čipotāji sajūtas visvareno un ielien VNT darbības kartē un sāk uz izjūtām spēlēties ar rādītājiem
Beigās uz lieliem rpm vnt mehānisms gribot negribot ir gandrīz līdz galam ciet. Turbīna mēģina sapūst uzdotos 2+bar. Izplūdes gāzes atdūrās pret vnt. Motoram pretspiediens tik liels ka mēdz pat izplūdes vārsti neaizvērties un dabun uzsist nedaudz pa tiem. Degmaisījuma nesadeg. Līdz ar to izsit dūmu un auto aizrijās.
Offline
karro
12. Oct 2016, 08:59 #63

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4381

Braucu ar: studentu variantu

Cilvēks noteikti darīs, kā gribēs, bet izskatās, ka pareizais sākums būtu atņemt auto čipšus un paskatītes darbību ar standarta regulējumiem. Tāpat arī tas auto no konveijera ir noripojis ar 163 ponijiem, no kuriem kādi 10 no vecuma vairs tikai zviedz, ne velk, līdz ar ko minētie 288 ir vai nu fantastika, vai jāuzsaka vācu inženieri, ka tur viss vēl nav aizgājis mehāniskos medību laukos.. Mēģināt nosmelt 2x no standartā paredzētās jaudas tikai ar motora vadību, neko citu nedarot, ir potenciāli dārgs pasākums, IMO, bet kā jau teic, grāmatiņu lasījis neesmu.
Offline
Ruudis
12. Oct 2016, 09:38 #64

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2095

Braucu ar: Pienpak

Tantes runā, ka + 30-40 poniji čipsojot ir ok, tālāk jau var rasties sūdi
Offline
AF
12. Oct 2016, 10:07 #65

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

288hp no vecā m57 ar veco degvielas sistēmu un mazo turbīnu nedabūsi kā ausis redzēt. Diršana pedējā
Offline
AF
12. Oct 2016, 10:10 #66

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


09 Oct 2016, 06:00:59 @sprinters90 rakstīja:

09 Oct 2016, 00:00:49 @Driver rakstīja:
Nezinu kaa citi doma, bet es uzskatu, ka automasinas motoram un karbai ir jastrada korekti visa tahometra un velams ari spidometra diapazona.

Nevis pec 4000rpm vairs negriez, bet atrak kaa 120kmh neiet.

Un kikdauns nav taa lieta, ko lieto reizi pusgada.
Ja viss strada kaa vajag, tad cilveki ari min grida un paatrinas dinamiskmh

Labi, eju jau eju no bmw neko nesaprotu...



Ar to braucamo, ko ikdiena pārvietojos 288zs nemaz kick-down neprasās bieži izmantot. Pusgadā tik reizes 5 ir gadījies iekarst

Zinu cilvēkus, kas gadiem nobrauc un kick-down nav izmantojuši.

Protams, gribās lai arī šis eksemplārs, kas paredzēts kā skrienamais zirgs ietu ar pilnu jaudu, tapēc jau arī diskusiju uzsāku, jo iespējams kādam ir līdzīga problēma un vēlāk , kad sataisīšu to ķibeli, tad uzrakstīšu šajā diskusijā, kā to visu esmu atrisinājis un cik tas man ir maksājis.
Manuprāt ir labi padalīties ar ķibelēm un padiskutēt kādas vainas piemeklējušas mūsu autiņus, jo tāda jau ir jēga šim forumam.

288zs? To tev pārdevējs pateica vai ne?
Jo šī motora degvielas sistēma to nemaz reāli nevar pavilkt. Es pat neprasīšu jaudas izdruku jo zinu ka tas nav iespējams.
Offline
zona
12. Oct 2016, 10:11 #67

Kopš: 24. Feb 2008

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 106

Braucu ar: Transportlīdzekli

Kur jūs rāvāt ka 288 kumeļi ir 2,5niekam?
Cilvis tak skaidri uzrakstījis ka tie piemīt auto, ar kuru ikdienā pārvietojas un gribētu arī lai šī tačka strādā pilnā diapazonā!
Offline
AF
12. Oct 2016, 10:17 #68

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Ā pag tas vēl ir 2.5d
Krč viss skaidrs. Atā!
Offline
protams
12. Oct 2016, 10:21 #69

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5415

Braucu ar: null ziiben


11 Oct 2016, 20:59:10 @Driver rakstīja:
Tak pats par visu gudrs
Tapat kaa dazi citi saja topika nespej saprast, ka karbas darbiba saistita ar dzineja darbibu plus kautko murgo par kickdown settingiem

Ja Tu par manis rakstīto, tad varu paskaidrot-"kick-down" taču attiecas tikai uz kārbu vai ne? Kam "iestājoties" tikai pēc tam arī motora rpm griežas vairāk.
Un ja auto neceļ virs 4 krpm, tas nekādi navar būt saistīts tikai ar to kicku, tik pat labi neceļ arī bez kickdowna, vai ne?

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
AF
12. Oct 2016, 10:58 #70

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Nav tāda kickdown faktiski. Izjauc pedāli redzēsi tikai stulbu bumbiņu un atsperi. Realitātē ecu vadās vnk pēc potenciometra uzrādītajiem leņķa procentiem
Offline
protams
12. Oct 2016, 11:04 #71

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5415

Braucu ar: null ziiben

Tak pilnīgi po kas tur kā vadās, bumbiņas ujumbiņas, kādi teksti tādi komentāri

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
karro
12. Oct 2016, 11:29 #72

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4381

Braucu ar: studentu variantu


12 Oct 2016, 10:11:29 @zona rakstīja:
Kur jūs rāvāt ka 288 kumeļi ir 2,5niekam?
Cilvis tak skaidri uzrakstījis ka tie piemīt auto, ar kuru ikdienā pārvietojas un gribētu arī lai šī tačka strādā pilnā diapazonā!



yep, stāvu korektēts! rūpīgi pārlasīju pōstus - nekur nav minēts, ka konkrētajam 2.5 ir uzskrūvēti 288, my bad
Offline
kkas
12. Oct 2016, 12:27 #73

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8887

Braucu ar: zviedru ledusskapi

te vnk jāgaida un jābauda kā čali serviss uzgrillē + paša ''zinu labāk'' iztukšo maku
Offline
sprinters90
12. Oct 2016, 16:36 #74

Kopš: 30. Aug 2011

Ziņojumi: 49

Braucu ar: e61 , e39


12 Oct 2016, 08:59:32 @karro rakstīja:
Cilvēks noteikti darīs, kā gribēs, bet izskatās, ka pareizais sākums būtu atņemt auto čipšus un paskatītes darbību ar standarta regulējumiem. Tāpat arī tas auto no konveijera ir noripojis ar 163 ponijiem, no kuriem kādi 10 no vecuma vairs tikai zviedz, ne velk, līdz ar ko minētie 288 ir vai nu fantastika, vai jāuzsaka vācu inženieri, ka tur viss vēl nav aizgājis mehāniskos medību laukos.. Mēģināt nosmelt 2x no standartā paredzētās jaudas tikai ar motora vadību, neko citu nedarot, ir potenciāli dārgs pasākums, IMO, bet kā jau teic, grāmatiņu lasījis neesmu.




Es tak nesaku cik viņam zirgu, pat nav ne jausmas. Tie 288 zs ir manam auto ar ko pārvietojos ikdienā 61 kuzavam Var redzēt, ka lielākā daļa nemaz nelasa, ko rakstu, izlasa 2 vārdus no 100 un paši kaut kādas gudrības bārsta.
Tas e39 par ko te uzrakstīju ir domāts kā ģimenes braucamais vāģis ar kuru brauc pakaļ cementam, krāsām, sieva paņem,ja vajadzīgs utt. Uzrakstīju par šo vāģi, jo laika gaitā gribu savest viņu pienācīgā kārtībā. Pašlaik hadene, bremzes, virsbūve ir savesta kārtībā, gribas lai tā turbīna ar darbotos labi. Tā jau mašīna griež un ceļ labi līdz tiem noteiktajiem apgriezieniem, bet gribās, lai vis būtu 100% ok.
Par tiem rūpnīcas parametriem domāju ir prātīga doma, un to noteikti vajadzētu izmēģināt. Vēl pašam liekas, varbūt kaut kur ir kāds caurums, ko nevar pamanīt.
Servisā man diezgan skopas atbildes sniedza pēc diagnostikas. Teica, ka turbīna pārpūš un skanot ne tā kā vajadzīgs. Tad es jautāju, ko man darīt- Atbildēja, lai restaurēju vai mainu.
Offline
sprinters90
12. Oct 2016, 16:39 #75

Kopš: 30. Aug 2011

Ziņojumi: 49

Braucu ar: e61 , e39


12 Oct 2016, 10:21:24 @protams rakstīja:

11 Oct 2016, 20:59:10 @Driver rakstīja:
Tak pats par visu gudrs
Tapat kaa dazi citi saja topika nespej saprast, ka karbas darbiba saistita ar dzineja darbibu plus kautko murgo par kickdown settingiem

Ja Tu par manis rakstīto, tad varu paskaidrot-"kick-down" taču attiecas tikai uz kārbu vai ne? Kam "iestājoties" tikai pēc tam arī motora rpm griežas vairāk.
Un ja auto neceļ virs 4 krpm, tas nekādi navar būt saistīts tikai ar to kicku, tik pat labi neceļ arī bez kickdowna, vai ne?


Par to kick-down ir man kļūda, tā bremze jau pirms kick down ir novērojama. Tā kā nekoncentrējamies uz to kick-down. Kārba viņam laba.
Offline
sprinters90
12. Oct 2016, 16:42 #76

Kopš: 30. Aug 2011

Ziņojumi: 49

Braucu ar: e61 , e39


12 Oct 2016, 12:27:59 @kkas rakstīja:
te vnk jāgaida un jābauda kā čali serviss uzgrillē + paša ''zinu labāk'' iztukšo maku


Tur jau tā lieta, ka negribās ,lai tukšo maku, bet lai sataisa to, kas tiešām ir cēlonis. Servisā vienkārši pateica, ka turbīna vainīga un viss. Kā turbīna slikti strādājot un pārpūšot, cik saprotu to uzrādīja kompis un meistara dzirdīgā auss.
Offline
RS7
12. Oct 2016, 17:38 #77

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9315

Braucu ar: dīzeļ Teslu


12 Oct 2016, 08:02:47 @AF rakstīja:
Nereti čipotāji sajūtas visvareno un ielien VNT darbības kartē un sāk uz izjūtām spēlēties ar rādītājiem
Beigās uz lieliem rpm vnt mehānisms gribot negribot ir gandrīz līdz galam ciet. Turbīna mēģina sapūst uzdotos 2+bar. Izplūdes gāzes atdūrās pret vnt. Motoram pretspiediens tik liels ka mēdz pat izplūdes vārsti neaizvērties un dabun uzsist nedaudz pa tiem. Degmaisījuma nesadeg. Līdz ar to izsit dūmu un auto aizrijās.

iecitēšu lai tev mierigak restauret turbinu iemet ka gaja
Offline
HiJaCKeR
12. Oct 2016, 17:50 #78

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4507

Braucu ar: BMW E90 330i


12 Oct 2016, 10:58:48 @AF rakstīja:
Nav tāda kickdown faktiski. Izjauc pedāli redzēsi tikai stulbu bumbiņu un atsperi. Realitātē ecu vadās vnk pēc potenciometra uzrādītajiem leņķa procentiem

bet ir tak grīdā slēdzītis kuru nodarbina līdz galam nospiests gāzes pedālis
Offline
sprinters90
12. Oct 2016, 20:20 #79

Kopš: 30. Aug 2011

Ziņojumi: 49

Braucu ar: e61 , e39


12 Oct 2016, 17:38:20 @RS7 rakstīja:

12 Oct 2016, 08:02:47 @AF rakstīja:
Nereti čipotāji sajūtas visvareno un ielien VNT darbības kartē un sāk uz izjūtām spēlēties ar rādītājiem
Beigās uz lieliem rpm vnt mehānisms gribot negribot ir gandrīz līdz galam ciet. Turbīna mēģina sapūst uzdotos 2+bar. Izplūdes gāzes atdūrās pret vnt. Motoram pretspiediens tik liels ka mēdz pat izplūdes vārsti neaizvērties un dabun uzsist nedaudz pa tiem. Degmaisījuma nesadeg. Līdz ar to izsit dūmu un auto aizrijās.

iecitēšu lai tev mierigak restauret turbinu iemet ka gaja


Jautājums nākamais. Kas man Jelgavā vai Jelgavas rajonā var iestatīt atpakaļ rūpnīcas parametrus? Drošvien jābūt kādam zinošam foruma biedram Jelgavā ar nepieciešamo softu?

[ Šo ziņu laboja sprinters90, 12 Oct 2016, 20:21:06 ]

Offline
sprinters90
14. Apr 2017, 22:00 #80

Kopš: 30. Aug 2011

Ziņojumi: 49

Braucu ar: e61 , e39

Tātad vainīga bija turbīne. Kļūdas nekādas sākumā neatrada arī riktīgie meistari, bet beigās testējot auto turbīna aizgāja pie dieviem pati
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo