Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 96 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: e39 kick-down mašīna neiet

AutorsZiņojums
protams
09. Oct 2016, 11:37 #41

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5415

Braucu ar: null ziiben

Kads vispar sakars kick-downam ar to pec 4krpm neiet?
Kick-down tak ir karbas setings...

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
edzinhs2
09. Oct 2016, 11:55 #42

Kopš: 18. Feb 2016

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

Sveiks.
Man līdzīgs bēdu auto arī 525d 2001.g ar manuālo kārbu. Situācija tāda apdzenot pie 130km/h sajutu tādu kā sitienu, bet auto uz priekšu gāja. Vēlāk konstatēju, ka kaite parādās pie 3000 apgriezieniem, auto met nost jaudu un pat sāka slāpt. Caur ārzemju forumiem salasījos pa MAP sensoriem un pamēģināju test braucienu ar izrautu sensoru un auto apgriezienus vairs nenomea. Sensoru noskrūvēju, iztīrīju un problēma nav vairs parādījusies. Nesku, ka kaite tā pati, bet ja galīgi neatrod cēloni MAP sensora virzienā arī vari paskatīties.
Offline
RenegadeX
09. Oct 2016, 15:36 #43

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3434

Braucu ar: e39, pc34

A man kad jauda nebij pie kickdown, nomainiju turbinas deveju, vakuma caurulites, mahistralo un bakas sukni. Tagad iet labi. Kas no visa bija istais vajais posms nezinu
Offline
sprinters90
11. Oct 2016, 08:39 #44

Kopš: 30. Aug 2011

Ziņojumi: 49

Braucu ar: e61 , e39

Sveiki. Tātad mašīnu izņēmu no servisa, problēma ir tajā, ka pārpūš turbīna.
Tātad nākamais jautājums ir sekojošs, kur iesakat restaurēt turbīnu un cik tas maksā?
Offline
sprinters90
11. Oct 2016, 08:41 #45

Kopš: 30. Aug 2011

Ziņojumi: 49

Braucu ar: e61 , e39

Es īsto un vienīgo risinājumu negaidu, bet gan dalos informācijā. Uzdodu jautājumus, lai pašam veidotos lielāka izpratne par šiem tehniskajiem jautājumiem.
Offline
AF
11. Oct 2016, 08:47 #46

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


11 Oct 2016, 08:39:15 @sprinters90 rakstīja:
Sveiki. Tātad mašīnu izņēmu no servisa, problēma ir tajā, ka pārpūš turbīna.
Tātad nākamais jautājums ir sekojošs, kur iesakat restaurēt turbīnu un cik tas maksā?

3lpp diršana lai to saprastu.

Turbīna var pārpūst arī ja auto ir čipojis banāns
Vai arī kāds ar savām līkām rokām ielīdis un paskrūvējis to ko nevajag.

Par cik ir kkāds nezināmas izcelsmes čips. Jāsāk ar stock softa ielādi un skatamies tālāk

[ Šo ziņu laboja AF, 11 Oct 2016, 08:48:04 ]

Offline
HiJaCKeR
11. Oct 2016, 09:09 #47

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4507

Braucu ar: BMW E90 330i


11 Oct 2016, 08:39:15 @sprinters90 rakstīja:
Sveiki. Tātad mašīnu izņēmu no servisa, problēma ir tajā, ka pārpūš turbīna.
Tātad nākamais jautājums ir sekojošs, kur iesakat restaurēt turbīnu un cik tas maksā?

viss kopā ap 800 EUR, vismaz Audi 2.0D tā bija

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 11 Oct 2016, 09:17:18 ]

Offline
RS7
11. Oct 2016, 09:46 #48

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9315

Braucu ar: dīzeļ Teslu

kur tevi tā grillë?
Offline
sprinters90
11. Oct 2016, 10:53 #49

Kopš: 30. Aug 2011

Ziņojumi: 49

Braucu ar: e61 , e39

Cik zinu, tad pirms 2 gadiem Rīgā cena bija ap 250 euro 800 euro jau gandrīz jaunu var nopirkt
Offline
sprinters90
11. Oct 2016, 10:57 #50

Kopš: 30. Aug 2011

Ziņojumi: 49

Braucu ar: e61 , e39

Man liekas, ka vienkārši restaurēt vajadzēs, kad saņēmšos to izdarīt šim autiņam, jo pašlaik baigi nedeg, jo braukt var normāli un apdzīt arī var, problēmas parādās, ja pēc 130 vai 140 gribi kādam iet garām.
Par lietotu turbīnu jāmaksā no 150-250 euro, bet garantija, ka nebūs tāda pati kā vecā nav nekāda
Offline
AF
11. Oct 2016, 11:11 #51

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Reāls jautājums, nafig tu prasi padomu šeit ja pats tāpat taisies darīt kā vēlies.
Dodu 70% ka pēc restaurācijas problēma nepazudīs

Krč veiksmi. Katrs pats savas laimes kalējs.
Offline
HiJaCKeR
11. Oct 2016, 14:35 #52

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4507

Braucu ar: BMW E90 330i


11 Oct 2016, 10:53:00 @sprinters90 rakstīja:
Cik zinu, tad pirms 2 gadiem Rīgā cena bija ap 250 euro 800 euro jau gandrīz jaunu var nopirkt

varbūt tur ko vēl taisīja, kopā tam čalim viss nostājās uz 800 EUR
pieņemu, atrestaurēta pa 250 EUR nepūtīs kā vajag

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 11 Oct 2016, 14:37:03 ]

Offline
HiJaCKeR
11. Oct 2016, 14:40 #53

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4507

Braucu ar: BMW E90 330i


11 Oct 2016, 10:57:29 @sprinters90 rakstīja:
Man liekas, ka vienkārši restaurēt vajadzēs, kad saņēmšos to izdarīt šim autiņam, jo pašlaik baigi nedeg, jo braukt var normāli un apdzīt arī var, problēmas parādās, ja pēc 130 vai 140 gribi kādam iet garām.
Par lietotu turbīnu jāmaksā no 150-250 euro, bet garantija, ka nebūs tāda pati kā vecā nav nekāda

jā jā, paliec klūcīti zem gāzes pedāļa, problēma pazudīs

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 11 Oct 2016, 14:41:45 ]

Offline
Ruudis
11. Oct 2016, 19:19 #54

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2095

Braucu ar: Pienpak

Automats ir nesen, tapec atļaušos pajautāt, kas ir kickdown
Offline
RS7
11. Oct 2016, 19:31 #55

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9315

Braucu ar: dīzeļ Teslu

Kad tu akseleratora pedāli iespied grīdā (asi) Automāts iemetas zemākā robā.
Offline
Ruudis
11. Oct 2016, 19:49 #56

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2095

Braucu ar: Pienpak


11 Oct 2016, 19:31:41 @RS7 rakstīja:
Kad tu akseleratora pedāli iespied grīdā (asi) Automāts iemetas zemākā robā.


Ahaa, paldies. Jaunas zināšanas
P.S. Kickdown darbojas, citreiz gribas, lai ātrāk apsmadzeņo
Offline
sprinters90
11. Oct 2016, 19:50 #57

Kopš: 30. Aug 2011

Ziņojumi: 49

Braucu ar: e61 , e39


11 Oct 2016, 11:11:51 @AF rakstīja:
Reāls jautājums, nafig tu prasi padomu šeit ja pats tāpat taisies darīt kā vēlies.
Dodu 70% ka pēc restaurācijas problēma nepazudīs

Krč veiksmi. Katrs pats savas laimes kalējs.


Kāpēc domā, ka nepazudīs, ja var redzēt kompī, ka turbīna pārpūš? Mans personīgais pieņēmums ir tāds, pacik tā mašīna ir čipota, viņai turbīna noklājās, ja restaurēšu turbīnu, tad problēma atrisināsies uz kādu laiku.
Offline
RS7
11. Oct 2016, 20:12 #58

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9315

Braucu ar: dīzeļ Teslu

davai davai restaurē
Offline
AF
11. Oct 2016, 20:15 #59

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

No sirds novēlu veiksmi.
Ja vari pēcāk atraksti par rezultātu
Offline
Driver
11. Oct 2016, 20:59 #60

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Tak pats par visu gudrs
Tapat kaa dazi citi saja topika nespej saprast, ka karbas darbiba saistita ar dzineja darbibu plus kautko murgo par kickdown settingiem

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo