Online

Pašreiz BMWPower skatās 66 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: e39 kick-down mašīna neiet

AutorsZiņojums
marcha2
08. Oct 2016, 16:17 #21

Kopš: 05. Mar 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 257

Braucu ar: Trīsriteni


08 Oct 2016, 16:13:42 @sprinters90 rakstīja:
Atbildēšu tiem, kas saka ka man naudas nav. Sāksim ar to, ka šo auto ieguvu no cilvēka, kurš paņēma manu veco auto, iedeva lielu piemaksu, reāli ieguvu šo auto par 1200 euro. Mašīna bija ar apskati, ikdienā viņa iet, kārba ir perfekta, rūsas nav. Iziet TA var, bet vienkārši kick down nestrādā. Reāli cik bieži mums nepieciešams kick-down?
Jā man naudas nav kā Lembergam, bet pienācīgi uzturēt auto es varu.
Es te nesaprotu tik vienu, ir te cilvēki, kas normāli atbild un pasaka variantus kur skatīties un izklāsta savu pieredzi, bet citiem te ir pirksti gaisā un nezinu ko no sevis iedomājas. Vaitad es kādu esmu aizskāris, es tikai uzdevu jautājumu, jo tam jau forums domāts.
Starpcitu mašīna jau ir servissā pirms es jums rakstiju, kamēr gaidu no servissa atbildi gribēju pajautāt šeit, ko domājiet, jo dažreiz servisos nomaina ne to ko jāmaina, apčakarē tevi un grib lai maksā par neizdarītu darbu.
Tapec ka puse te ir sikie , vai cilveki kuri brauka ar golf 3 , nenem galva tos l*hus
Offline
ilmars4998
08. Oct 2016, 16:37 #22

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: XY-28

Ar Jelgavas mašīnām tā mēdz notikt
Offline
sprinters90
08. Oct 2016, 16:52 #23

Kopš: 30. Aug 2011

Ziņojumi: 49

Braucu ar: e61 , e39


08 Oct 2016, 16:37:41 @ilmars4998 rakstīja:
Ar Jelgavas mašīnām tā mēdz notikt


Kas tieši?
Offline
HiJaCKeR
08. Oct 2016, 17:32 #24

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4507

Braucu ar: BMW E90 330i

tad jau sanāk, ka remonts ir dārgāks kā piķis ko viņš tev iedeva
Offline
sprinters90
08. Oct 2016, 19:21 #25

Kopš: 30. Aug 2011

Ziņojumi: 49

Braucu ar: e61 , e39

Neesmu teicis cik iedeva, tāpēc no kādas loģikas tu to izrāvi?
Offline
HiJaCKeR
08. Oct 2016, 19:24 #26

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4507

Braucu ar: BMW E90 330i

parasti mašīnu sataisa, bet ja nav piķa tad nekā
Offline
sprinters90
08. Oct 2016, 19:43 #27

Kopš: 30. Aug 2011

Ziņojumi: 49

Braucu ar: e61 , e39


08 Oct 2016, 19:24:53 @HiJaCKeR rakstīja:
parasti mašīnu sataisa, bet ja nav piķa tad nekā


Ir cilvēki, kam vienkārši negribas krāmēties ar mašīnu, kas viņiem, pa lielam nav vairs nepieciešama. Pie tam e39 jau nav tā mašīna, kura remontos būtu ļoti dārga. Ja nav naudas jaunām detaļām, tad var nopirkt lietotas, kas šrotos ir pilna d&r%a. Nupat skatījos, ka dārgākā detaļa lietotā e39 ir kārba, par kuru prasa 300 euro
Offline
hrusts
08. Oct 2016, 19:45 #28

Kopš: 17. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1300

Braucu ar: F11 530D, F31 320D, e36 cabrio 328i ///M,

tātad kārbai arī žopa????
Offline
sprinters90
08. Oct 2016, 20:01 #29

Kopš: 30. Aug 2011

Ziņojumi: 49

Braucu ar: e61 , e39


08 Oct 2016, 19:45:08 @hrusts rakstīja:
tātad kārbai arī žopa????


Protams, vispār mašīna ir neejoša un nav kustināma, tai nav dzīvas vietas, turbīna sen kā nestrādā un kārba slēdzās vienā ātrumā un kuzavs knapi turās kopā.

Kaut kāds cirks!
Offline
spriditis
08. Oct 2016, 20:07 #30

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 3979

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Normals ieberziens sanacis ar 39to
Offline
sprinters90
08. Oct 2016, 20:17 #31

Kopš: 30. Aug 2011

Ziņojumi: 49

Braucu ar: e61 , e39

Par 1200 euro iegūt 2001.gada comon rail 2,5d ar TA un ideālu kārbu un diezgan labu ritošo kurš maz rūsējis un kura vienīgais defekts ir , ka virs 4000 apgr vairs tālāk neceļ. Līdz 4000 apgr viņš ceļ labi. Tas ir liels ieberziens?
Offline
spriditis
08. Oct 2016, 20:21 #32

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 3979

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Skatos ss.lv,sapuvusas miskastes pa 300eur piedava,daudziem ir pierakstits,vizuali defekti,karba sledzas ideali,motors darbojas teicami
Offline
sprinters90
08. Oct 2016, 20:22 #33

Kopš: 30. Aug 2011

Ziņojumi: 49

Braucu ar: e61 , e39


08 Oct 2016, 20:21:07 @spriditis rakstīja:
Skatos ss.lv,sapuvusas miskastes pa 300eur piedava,daudziem ir pierakstits,vizuali defekti,karba sledzas ideali,motors darbojas teicami


Cik skatos es ss.lv, tad lētākais sludinājumā ir 1699 euro. 2000-2003 gadam.
Offline
Driver
09. Oct 2016, 00:00 #34

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Nezinu kaa citi doma, bet es uzskatu, ka automasinas motoram un karbai ir jastrada korekti visa tahometra un velams ari spidometra diapazona.

Nevis pec 4000rpm vairs negriez, bet atrak kaa 120kmh neiet.

Un kikdauns nav taa lieta, ko lieto reizi pusgada.
Ja viss strada kaa vajag, tad cilveki ari min grida un paatrinas dinamiskmh

Labi, eju jau eju no bmw neko nesaprotu...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Titans
09. Oct 2016, 00:07 #35

Kopš: 28. Jun 2016

Ziņojumi: 179

Braucu ar: div piec kūtiņ

piekrītu
Offline
Mixzzz
09. Oct 2016, 02:59 #36

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


09 Oct 2016, 00:00:49 @Driver rakstīja:
Un kikdauns nav taa lieta, ko lieto reizi pusgada.
Nu nez, cik jābraukā ar e39 automātiem, tad besī ārā tas kickdown...Vajadzības gadījumā ērtāk laicīgi pārslēgties uz sportu vai manuālo, nekā gaidīt kamēr tā kārba vajadzības brīdi pārslēgsies.

[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 09 Oct 2016, 03:23:07 ]

Offline
sprinters90
09. Oct 2016, 06:00 #37

Kopš: 30. Aug 2011

Ziņojumi: 49

Braucu ar: e61 , e39


09 Oct 2016, 00:00:49 @Driver rakstīja:
Nezinu kaa citi doma, bet es uzskatu, ka automasinas motoram un karbai ir jastrada korekti visa tahometra un velams ari spidometra diapazona.

Nevis pec 4000rpm vairs negriez, bet atrak kaa 120kmh neiet.

Un kikdauns nav taa lieta, ko lieto reizi pusgada.
Ja viss strada kaa vajag, tad cilveki ari min grida un paatrinas dinamiskmh

Labi, eju jau eju no bmw neko nesaprotu...



Ar to braucamo, ko ikdiena pārvietojos 288zs nemaz kick-down neprasās bieži izmantot. Pusgadā tik reizes 5 ir gadījies iekarst

Zinu cilvēkus, kas gadiem nobrauc un kick-down nav izmantojuši.

Protams, gribās lai arī šis eksemplārs, kas paredzēts kā skrienamais zirgs ietu ar pilnu jaudu, tapēc jau arī diskusiju uzsāku, jo iespējams kādam ir līdzīga problēma un vēlāk , kad sataisīšu to ķibeli, tad uzrakstīšu šajā diskusijā, kā to visu esmu atrisinājis un cik tas man ir maksājis.
Manuprāt ir labi padalīties ar ķibelēm un padiskutēt kādas vainas piemeklējušas mūsu autiņus, jo tāda jau ir jēga šim forumam.
Offline
spriditis
09. Oct 2016, 09:39 #38

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 3979

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

288zs 2.5tds?
Offline
rekeds
09. Oct 2016, 09:44 #39

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

šī foruma jēga lielākajai daļai ir onanēt savu ego

un dīzelisti - ātrāk sāk, ātrāk beidz.
Offline
Driver
09. Oct 2016, 11:19 #40

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


09 Oct 2016, 06:00:59 @sprinters90 rakstīja:

09 Oct 2016, 00:00:49 @Driver rakstīja:
Nezinu kaa citi doma, bet es uzskatu, ka automasinas motoram un karbai ir jastrada korekti visa tahometra un velams ari spidometra diapazona.

Nevis pec 4000rpm vairs negriez, bet atrak kaa 120kmh neiet.

Un kikdauns nav taa lieta, ko lieto reizi pusgada.
Ja viss strada kaa vajag, tad cilveki ari min grida un paatrinas dinamiskmh

Labi, eju jau eju no bmw neko nesaprotu...



Ar to braucamo, ko ikdiena pārvietojos 288zs nemaz kick-down neprasās bieži izmantot. Pusgadā tik reizes 5 ir gadījies iekarst

Zinu cilvēkus, kas gadiem nobrauc un kick-down nav izmantojuši.

Protams, gribās lai arī šis eksemplārs, kas paredzēts kā skrienamais zirgs ietu ar pilnu jaudu, tapēc jau arī diskusiju uzsāku, jo iespējams kādam ir līdzīga problēma un vēlāk , kad sataisīšu to ķibeli, tad uzrakstīšu šajā diskusijā, kā to visu esmu atrisinājis un cik tas man ir maksājis.
Manuprāt ir labi padalīties ar ķibelēm un padiskutēt kādas vainas piemeklējušas mūsu autiņus, jo tāda jau ir jēga šim forumam.

Praktiski nav divu identisku problemu. Katrs gadijums jaskatas individuali un ar izpratni.

Pat mikstai riepai ir celonji:
A. Gar bortu laiz
B. Gar ventili laiz
C. Diska plaisa
D. Sadurta
E. Kaimnjpuika nolaidis gaisu, defekta nav.

A te izskatas Tu gaidi isto un vienigo risinajumu, ko ieteiks kads cits

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo