Online
Pašreiz BMWPower skatās 120 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Banānrepublika IV
Autors | Ziņojums |
Lala | | Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3206
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
16 Jul 2021, 15:04:18 @Nixx rakstīja:
16 Jul 2021, 14:43:45 @Lala rakstīja:
16 Jul 2021, 14:16:20 @Nixx rakstīja:
Es atkal nesaprotu, ja paši atzina, ka liela daļa to "uzlabojumu" ir sūdz, kāpēc tos tik pat strauji nevar novākt ? Ko gaida ??!!
Neviens nekad nav teicis "lielākā daļa", un tā arī nebūtu patiesība.
Reāla laža bija Vācieša ielā, nekas vairāk nav dzirdēts. Un tur arī visu sakārtoja.
Sakārtoja ko ?
Šorīt braucu. Joprojām tie sūdi tur mētājās
Vai gribi teikt, ka tā kā tagad ir - tā būs permanenti ?
Noņēma tos stabiņus, kuri traucēja ST nogriešanos pa kreisi.
Viss bēda sākās ar autocentrisku domāšanu.
Lai ļautu raitāk pilsētā iebraukt Mārupes privātmāju cienītājiem, RD atsavināja daļu privātīpašuma un izbūvēja nogriešanās joslu.
Tad saprata, ka LVS neļauj izbūvēt neregulējamas gājēju pārejas pāri vairāk nekā 2 joslām.
Luksoforiem naudas nav, pāreju likvidēt arī vairs īsti nevar - plānošanas dokumentus lēnām spiež ievērot, tad nu stabiņi bija lētākais risinājums problēmai, kuru radīja pārlieka izdabāšana autovadītāju ērtībām.
| Offline | | |
Lala | | Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3206
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
16 Jul 2021, 15:18:00 @RVR rakstīja:
16 Jul 2021, 14:43:45 @Lala rakstīja:
Reāla laža bija Vācieša ielā, nekas vairāk nav dzirdēts.
Vakar vai aizvakar burtiski uz minūti biju ieslēdzis "Rīta panorāmu", tur vicemērs teica, ka Tērbatas ielas stabiņu urbšana bruģī bija kļūda.
Ilgāk klausīties man nebija laika
Vicemērs ir āmurs, kuram neinteresē ne stabiņi, ne bruģis.
Also - kad frēzēja aslfatu no Lāčplēša ielas, un pie reizes safrēzēja zem tā esošo vēsturisko bruģi, tad ne VKPAI, ne sašutušie autovadītāji tracis necēla.
Tagad ieurba pārdesmit bruģakmeņos un visi baigā stresā.
Bet pateikt, ka vienkārši grib turpināt braukt kā līdz šim, ar gāzi grīdā no luksofora līdz luksoforam, to varonīgie autofani nespēj.
Pie stūres gan visi baigie siržu rāvēji. | Offline | | |
janexz | | Kopš: 09. Dec 2006
No: Daugavpils
Ziņojumi: 8054
Braucu ar: Euro 4
| Par stabiņu mazgāšanu jau bija apspriede?
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=102...mp;id=1665510311[ Šo ziņu laboja janexz, 16 Jul 2021, 15:33:14 ] | Offline | | |
Lala | | Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3206
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
16 Jul 2021, 15:28:13 @Nixx rakstīja:
16 Jul 2021, 15:18:34 @Lala rakstīja:
16 Jul 2021, 15:04:18 @Nixx rakstīja:
16 Jul 2021, 14:43:45 @Lala rakstīja:
16 Jul 2021, 14:16:20 @Nixx rakstīja:
Es atkal nesaprotu, ja paši atzina, ka liela daļa to "uzlabojumu" ir sūdz, kāpēc tos tik pat strauji nevar novākt ? Ko gaida ??!!
Neviens nekad nav teicis "lielākā daļa", un tā arī nebūtu patiesība.
Reāla laža bija Vācieša ielā, nekas vairāk nav dzirdēts. Un tur arī visu sakārtoja.
Sakārtoja ko ?
Šorīt braucu. Joprojām tie sūdi tur mētājās
Vai gribi teikt, ka tā kā tagad ir - tā būs permanenti ?
Noņēma tos stabiņus, kuri traucēja ST nogriešanos pa kreisi.
Viss bēda sākās ar autocentrisku domāšanu.
Lai ļautu raitāk pilsētā iebraukt Mārupes privātmāju cienītājiem, RD atsavināja daļu privātīpašuma un izbūvēja nogriešanās joslu.
Tad saprata, ka LVS neļauj izbūvēt neregulējamas gājēju pārejas pāri vairāk nekā 2 joslām.
Luksoforiem naudas nav, pāreju likvidēt arī vairs īsti nevar - plānošanas dokumentus lēnām spiež ievērot, tad nu stabiņi bija lētākais risinājums problēmai, kuru radīja pārlieka izdabāšana autovadītāju ērtībām.
[IMG]sudz[/IMG]
Nu bet vispirms ir jāuzdod jautājums - kam tur vispār vajadzēja to gājēju pāreju ?
No kurienes un uz kurieni dodas tās tautas masas ?
Vidēji 2 apmaldījušies gājēji stundā ir svarīgāki par 1000 cilvēkiem, kuri tur vēlas braukt ?
Vienīgais kritērijs - kājāmgājējs = karalis. Plūsmas apjomam nav nekādas nozīmes
Prātiņ, nāc mājās
Jā, apdzīvotās vietās gājējs tiešām ir karalis.
Ja jau tie braucēji prastu pieklājību, un palaistu tos gājējus bez pārejas, tad es tev piekristu, bet tie braucēji taču viens pret otru kā pret suņiem. Kur nu vēl pret gājējiem, pat uz pārējām jāiet ar cietu seju skatoties uz autovadītāju, jo citādi izliekas, ka gājēja tur nemaz nav. | Offline | | |
RR04 | | Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3680
Braucu ar: 41
| Lala izklausās pēc sūra stāvdrāža lietotāja | Offline | | |
spridis | | Kopš: 01. Aug 2007
Ziņojumi: 588
Braucu ar:
|
16 Jul 2021, 15:32:33 @janexz rakstīja:
Par stabiņu mazgāšanu jau bija apspriede?
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=102...mp;id=1665510311
Tur budžets par lielu, lai powers diskutētu. Laikam 39k
Te tomēr nopietnas tēmas ar tik lieliem cipariem necilā. | Offline | | |
Lala | | Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3206
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
16 Jul 2021, 15:37:17 @RR04 rakstīja:
Lala izklausās pēc sūra stāvdrāža lietotāja
Nope, nekad neesmu lietojis. | Offline | | |
DeeCee | | Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
|
16 Jul 2021, 14:43:45 @Lala rakstīja:
16 Jul 2021, 14:16:20 @Nixx rakstīja:
Es atkal nesaprotu, ja paši atzina, ka liela daļa to "uzlabojumu" ir sūdz, kāpēc tos tik pat strauji nevar novākt ? Ko gaida ??!!
Tantes pieturā runā, ka RDSD nodarbojas ar sabotāžu, lai noraktu jebkādas iespējas beidzot nolikt pie vietas privāto autotransportu.
Tad kaut kāds saprāts tur vēl palicis un pretoja PilsētaDauņiem kravasvelo fašistiem, kuriem nav nekādas sajēgas par plašāka mēroga satiksmes organizāciju.
Privātajam transportam sākumā jārada iespējas apbraukt centru un park and ride iespējas, un sabiedriskais transports, tad var privāto nelaist centrā, uz tualeti ejot arī sākumā jānovelk bikses, tad jāapsēžas uz poda un tad jādirš, nevis jāveic darbības tieši pretējā secībā kā to pilscilvēki utml. atkritumi grib darīt
16 Jul 2021, 15:23:21 @Lala rakstīja:
16 Jul 2021, 15:18:00 @RVR rakstīja:
16 Jul 2021, 14:43:45 @Lala rakstīja:
Reāla laža bija Vācieša ielā, nekas vairāk nav dzirdēts.
Vakar vai aizvakar burtiski uz minūti biju ieslēdzis "Rīta panorāmu", tur vicemērs teica, ka Tērbatas ielas stabiņu urbšana bruģī bija kļūda.
Ilgāk klausīties man nebija laika
Vicemērs ir āmurs, kuram neinteresē ne stabiņi, ne bruģis.
Also - kad frēzēja aslfatu no Lāčplēša ielas, un pie reizes safrēzēja zem tā esošo vēsturisko bruģi, tad ne VKPAI, ne sašutušie autovadītāji tracis necēla.
Tagad ieurba pārdesmit bruģakmeņos un visi baigā stresā.
Bet pateikt, ka vienkārši grib turpināt braukt kā līdz šim, ar gāzi grīdā no luksofora līdz luksoforam, to varonīgie autofani nespēj.
Pie stūres gan visi baigie siržu rāvēji.
Es pateiktu milzīgu paldies ja kāds visu ārpus vecrīgas un gaisa tilta esošo bruģi šķembās pārstrādātu, vai, vismaz, aizvāktu nahuj no ielām | Offline | | |
|
Mikels | | Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4617
Braucu ar: cieņu
|
16 Jul 2021, 15:34:18 @Lala rakstīja:
16 Jul 2021, 15:28:13 @Nixx rakstīja:
16 Jul 2021, 15:18:34 @Lala rakstīja:
16 Jul 2021, 15:04:18 @Nixx rakstīja:
16 Jul 2021, 14:43:45 @Lala rakstīja:
16 Jul 2021, 14:16:20 @Nixx rakstīja:
Es atkal nesaprotu, ja paši atzina, ka liela daļa to "uzlabojumu" ir sūdz, kāpēc tos tik pat strauji nevar novākt ? Ko gaida ??!!
Neviens nekad nav teicis "lielākā daļa", un tā arī nebūtu patiesība.
Reāla laža bija Vācieša ielā, nekas vairāk nav dzirdēts. Un tur arī visu sakārtoja.
Sakārtoja ko ?
Šorīt braucu. Joprojām tie sūdi tur mētājās
Vai gribi teikt, ka tā kā tagad ir - tā būs permanenti ?
Noņēma tos stabiņus, kuri traucēja ST nogriešanos pa kreisi.
Viss bēda sākās ar autocentrisku domāšanu.
Lai ļautu raitāk pilsētā iebraukt Mārupes privātmāju cienītājiem, RD atsavināja daļu privātīpašuma un izbūvēja nogriešanās joslu.
Tad saprata, ka LVS neļauj izbūvēt neregulējamas gājēju pārejas pāri vairāk nekā 2 joslām.
Luksoforiem naudas nav, pāreju likvidēt arī vairs īsti nevar - plānošanas dokumentus lēnām spiež ievērot, tad nu stabiņi bija lētākais risinājums problēmai, kuru radīja pārlieka izdabāšana autovadītāju ērtībām.
[IMG]sudz[/IMG]
Nu bet vispirms ir jāuzdod jautājums - kam tur vispār vajadzēja to gājēju pāreju ?
No kurienes un uz kurieni dodas tās tautas masas ?
Vidēji 2 apmaldījušies gājēji stundā ir svarīgāki par 1000 cilvēkiem, kuri tur vēlas braukt ?
Vienīgais kritērijs - kājāmgājējs = karalis. Plūsmas apjomam nav nekādas nozīmes
Prātiņ, nāc mājās
Jā, apdzīvotās vietās gājējs tiešām ir karalis.
Ja jau tie braucēji prastu pieklājību, un palaistu tos gājējus bez pārejas, tad es tev piekristu, bet tie braucēji taču viens pret otru kā pret suņiem. Kur nu vēl pret gājējiem, pat uz pārējām jāiet ar cietu seju skatoties uz autovadītāju, jo citādi izliekas, ka gājēja tur nemaz nav.
Itkā velosipēdisti uz gājēju ietvēm uzvestos citādāk, arī tur gājējs ir karalis, bet velosipēdistiem liekas, ka visiem ir japafis malā, kad viņi brauc uz tallinas kvartālu pēc pipamatmētru lates. | Offline | | |
Lala | | Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3206
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
16 Jul 2021, 15:38:41 @Nixx rakstīja:
16 Jul 2021, 15:34:18 @Lala rakstīja:
16 Jul 2021, 15:28:13 @Nixx rakstīja:
16 Jul 2021, 15:18:34 @Lala rakstīja:
16 Jul 2021, 15:04:18 @Nixx rakstīja:
16 Jul 2021, 14:43:45 @Lala rakstīja:
16 Jul 2021, 14:16:20 @Nixx rakstīja:
Es atkal nesaprotu, ja paši atzina, ka liela daļa to "uzlabojumu" ir sūdz, kāpēc tos tik pat strauji nevar novākt ? Ko gaida ??!!
Neviens nekad nav teicis "lielākā daļa", un tā arī nebūtu patiesība.
Reāla laža bija Vācieša ielā, nekas vairāk nav dzirdēts. Un tur arī visu sakārtoja.
Sakārtoja ko ?
Šorīt braucu. Joprojām tie sūdi tur mētājās
Vai gribi teikt, ka tā kā tagad ir - tā būs permanenti ?
Noņēma tos stabiņus, kuri traucēja ST nogriešanos pa kreisi.
Viss bēda sākās ar autocentrisku domāšanu.
Lai ļautu raitāk pilsētā iebraukt Mārupes privātmāju cienītājiem, RD atsavināja daļu privātīpašuma un izbūvēja nogriešanās joslu.
Tad saprata, ka LVS neļauj izbūvēt neregulējamas gājēju pārejas pāri vairāk nekā 2 joslām.
Luksoforiem naudas nav, pāreju likvidēt arī vairs īsti nevar - plānošanas dokumentus lēnām spiež ievērot, tad nu stabiņi bija lētākais risinājums problēmai, kuru radīja pārlieka izdabāšana autovadītāju ērtībām.
[IMG]sudz[/IMG]
Nu bet vispirms ir jāuzdod jautājums - kam tur vispār vajadzēja to gājēju pāreju ?
No kurienes un uz kurieni dodas tās tautas masas ?
Vidēji 2 apmaldījušies gājēji stundā ir svarīgāki par 1000 cilvēkiem, kuri tur vēlas braukt ?
Vienīgais kritērijs - kājāmgājējs = karalis. Plūsmas apjomam nav nekādas nozīmes
Prātiņ, nāc mājās
Jā, apdzīvotās vietās gājējs tiešām ir karalis.
Ja jau tie braucēji prastu pieklājību, un palaistu tos gājējus bez pārejas, tad es tev piekristu, bet tie braucēji taču viens pret otru kā pret suņiem. Kur nu vēl pret gājējiem, pat uz pārējām jāiet ar cietu seju skatoties uz autovadītāju, jo citādi izliekas, ka gājēja tur nemaz nav.
Ak, karalīt's tu mans
Pēdējoreiz, kad gāju skolā, man mācīja, ka ir tomēr sadalītas teritorijas
Ietves un gājēju pārejas - gājējiem
Ielas - mašīnām
Un tad regulē priekšrocības saskarsmes vietās
CSN viss ir skaisti aprakstīts
Tas, ka kāds netiek ar sevi galā, nav iemesls tūkstošiem cilvēku čakarēt dzīvi.
Tad, kad tu iemācīsies atšķirību starp ielu un brauktuvi, tad varēsi asprātības bērt.
CSN nav tas pats, kas pilsētas plānošanas dokumenti. | Offline | | |
CP17
| | Kopš: 17. Dec 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 17
Braucu ar:
|
16 Jul 2021, 15:32:33 @janexz rakstīja:
Par stabiņu mazgāšanu jau bija apspriede?
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=102...mp;id=1665510311
veselas 2 lpp atpakaļ | Offline | | |
Lala | | Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3206
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
16 Jul 2021, 15:40:48 @Mikels rakstīja:
16 Jul 2021, 15:34:18 @Lala rakstīja:
16 Jul 2021, 15:28:13 @Nixx rakstīja:
16 Jul 2021, 15:18:34 @Lala rakstīja:
16 Jul 2021, 15:04:18 @Nixx rakstīja:
16 Jul 2021, 14:43:45 @Lala rakstīja:
16 Jul 2021, 14:16:20 @Nixx rakstīja:
Es atkal nesaprotu, ja paši atzina, ka liela daļa to "uzlabojumu" ir sūdz, kāpēc tos tik pat strauji nevar novākt ? Ko gaida ??!!
Neviens nekad nav teicis "lielākā daļa", un tā arī nebūtu patiesība.
Reāla laža bija Vācieša ielā, nekas vairāk nav dzirdēts. Un tur arī visu sakārtoja.
Sakārtoja ko ?
Šorīt braucu. Joprojām tie sūdi tur mētājās
Vai gribi teikt, ka tā kā tagad ir - tā būs permanenti ?
Noņēma tos stabiņus, kuri traucēja ST nogriešanos pa kreisi.
Viss bēda sākās ar autocentrisku domāšanu.
Lai ļautu raitāk pilsētā iebraukt Mārupes privātmāju cienītājiem, RD atsavināja daļu privātīpašuma un izbūvēja nogriešanās joslu.
Tad saprata, ka LVS neļauj izbūvēt neregulējamas gājēju pārejas pāri vairāk nekā 2 joslām.
Luksoforiem naudas nav, pāreju likvidēt arī vairs īsti nevar - plānošanas dokumentus lēnām spiež ievērot, tad nu stabiņi bija lētākais risinājums problēmai, kuru radīja pārlieka izdabāšana autovadītāju ērtībām.
[IMG]sudz[/IMG]
Nu bet vispirms ir jāuzdod jautājums - kam tur vispār vajadzēja to gājēju pāreju ?
No kurienes un uz kurieni dodas tās tautas masas ?
Vidēji 2 apmaldījušies gājēji stundā ir svarīgāki par 1000 cilvēkiem, kuri tur vēlas braukt ?
Vienīgais kritērijs - kājāmgājējs = karalis. Plūsmas apjomam nav nekādas nozīmes
Prātiņ, nāc mājās
Jā, apdzīvotās vietās gājējs tiešām ir karalis.
Ja jau tie braucēji prastu pieklājību, un palaistu tos gājējus bez pārejas, tad es tev piekristu, bet tie braucēji taču viens pret otru kā pret suņiem. Kur nu vēl pret gājējiem, pat uz pārējām jāiet ar cietu seju skatoties uz autovadītāju, jo citādi izliekas, ka gājēja tur nemaz nav.
Itkā velosipēdisti uz gājēju ietvēm uzvestos citādāk, arī tur gājējs ir karalis, bet velosipēdistiem liekas, ka visiem ir japafis malā, kad viņi brauc uz tallinas kvartālu pēc pipamatmētru lates.
Tieši tāpēc vajag katram savu vietu uz ielas.
Pa ietvēm atļāva braukt tieši tāpēc, ka domāja kā tikai netraucēt lielajiem biznesmeņiem pie auto stūres. Tikai neiedomājās, ka tauta sāks saprast, ka auto nav nekāds panākumu un veiksmes rādītājs. | Offline | | |
Lala | | Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3206
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
16 Jul 2021, 15:39:37 @DeeCee rakstīja:
16 Jul 2021, 14:43:45 @Lala rakstīja:
16 Jul 2021, 14:16:20 @Nixx rakstīja:
Es atkal nesaprotu, ja paši atzina, ka liela daļa to "uzlabojumu" ir sūdz, kāpēc tos tik pat strauji nevar novākt ? Ko gaida ??!!
Tantes pieturā runā, ka RDSD nodarbojas ar sabotāžu, lai noraktu jebkādas iespējas beidzot nolikt pie vietas privāto autotransportu.
Tad kaut kāds saprāts tur vēl palicis un pretoja PilsētaDauņiem kravasvelo fašistiem, kuriem nav nekādas sajēgas par plašāka mēroga satiksmes organizāciju.
Privātajam transportam sākumā jārada iespējas apbraukt centru un park and ride iespējas, un sabiedriskais transports, tad var privāto nelaist centrā, uz tualeti ejot arī sākumā jānovelk bikses, tad jāapsēžas uz poda un tad jādirš, nevis jāveic darbības tieši pretējā secībā kā to pilscilvēki utml. atkritumi grib darīt
Izmazgā muti, atkritum! | Offline | | |
Lala | | Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3206
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
16 Jul 2021, 15:48:19 @Nixx rakstīja:
16 Jul 2021, 15:42:09 @Lala rakstīja:
16 Jul 2021, 15:38:41 @Nixx rakstīja:
16 Jul 2021, 15:34:18 @Lala rakstīja:
16 Jul 2021, 15:28:13 @Nixx rakstīja:
16 Jul 2021, 15:18:34 @Lala rakstīja:
16 Jul 2021, 15:04:18 @Nixx rakstīja:
16 Jul 2021, 14:43:45 @Lala rakstīja:
16 Jul 2021, 14:16:20 @Nixx rakstīja:
Es atkal nesaprotu, ja paši atzina, ka liela daļa to "uzlabojumu" ir sūdz, kāpēc tos tik pat strauji nevar novākt ? Ko gaida ??!!
Neviens nekad nav teicis "lielākā daļa", un tā arī nebūtu patiesība.
Reāla laža bija Vācieša ielā, nekas vairāk nav dzirdēts. Un tur arī visu sakārtoja.
Sakārtoja ko ?
Šorīt braucu. Joprojām tie sūdi tur mētājās
Vai gribi teikt, ka tā kā tagad ir - tā būs permanenti ?
Noņēma tos stabiņus, kuri traucēja ST nogriešanos pa kreisi.
Viss bēda sākās ar autocentrisku domāšanu.
Lai ļautu raitāk pilsētā iebraukt Mārupes privātmāju cienītājiem, RD atsavināja daļu privātīpašuma un izbūvēja nogriešanās joslu.
Tad saprata, ka LVS neļauj izbūvēt neregulējamas gājēju pārejas pāri vairāk nekā 2 joslām.
Luksoforiem naudas nav, pāreju likvidēt arī vairs īsti nevar - plānošanas dokumentus lēnām spiež ievērot, tad nu stabiņi bija lētākais risinājums problēmai, kuru radīja pārlieka izdabāšana autovadītāju ērtībām.
[IMG]sudz[/IMG]
Nu bet vispirms ir jāuzdod jautājums - kam tur vispār vajadzēja to gājēju pāreju ?
No kurienes un uz kurieni dodas tās tautas masas ?
Vidēji 2 apmaldījušies gājēji stundā ir svarīgāki par 1000 cilvēkiem, kuri tur vēlas braukt ?
Vienīgais kritērijs - kājāmgājējs = karalis. Plūsmas apjomam nav nekādas nozīmes
Prātiņ, nāc mājās
Jā, apdzīvotās vietās gājējs tiešām ir karalis.
Ja jau tie braucēji prastu pieklājību, un palaistu tos gājējus bez pārejas, tad es tev piekristu, bet tie braucēji taču viens pret otru kā pret suņiem. Kur nu vēl pret gājējiem, pat uz pārējām jāiet ar cietu seju skatoties uz autovadītāju, jo citādi izliekas, ka gājēja tur nemaz nav.
Ak, karalīt's tu mans
Pēdējoreiz, kad gāju skolā, man mācīja, ka ir tomēr sadalītas teritorijas
Ietves un gājēju pārejas - gājējiem
Ielas - mašīnām
Un tad regulē priekšrocības saskarsmes vietās
CSN viss ir skaisti aprakstīts
Tas, ka kāds netiek ar sevi galā, nav iemesls tūkstošiem cilvēku čakarēt dzīvi.
Tad, kad tu iemācīsies atšķirību starp ielu un brauktuvi, tad varēsi asprātības bērt.
CSN nav tas pats, kas pilsētas plānošanas dokumenti.
Tu gribi teikt, ka Rygai ir plānošanas dokumenc
Lai nebūtu pārpratumu - "ieraudziju vietu - iepi$u stabiņu" nav plāns
Rīgā gandrīz visi krustojumi ir sašaurināmi, tā kā principā varētu salasīt saprātīgus ceļiniekus, un pēc vienotas shēmas maukt ar tiem stabiņiem no krustojuma uz krustojumu.
Čaļiem tikai RS maršrutu karte līdzi jāiedod, lai nesanāk kā Vācieša ielā. | Offline | | |
DeeCee | | Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
| samauksim 1000000 stabiņus un katru mēnesi 14 000 000 par mazgāšanu, tad jau Lembergu par Rīgas mēru būtu lētāk | Offline | | |
Mikels | | Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4617
Braucu ar: cieņu
|
16 Jul 2021, 15:45:45 @Lala rakstīja:
16 Jul 2021, 15:40:48 @Mikels rakstīja:
16 Jul 2021, 15:34:18 @Lala rakstīja:
16 Jul 2021, 15:28:13 @Nixx rakstīja:
16 Jul 2021, 15:18:34 @Lala rakstīja:
16 Jul 2021, 15:04:18 @Nixx rakstīja:
16 Jul 2021, 14:43:45 @Lala rakstīja:
16 Jul 2021, 14:16:20 @Nixx rakstīja:
Es atkal nesaprotu, ja paši atzina, ka liela daļa to "uzlabojumu" ir sūdz, kāpēc tos tik pat strauji nevar novākt ? Ko gaida ??!!
Neviens nekad nav teicis "lielākā daļa", un tā arī nebūtu patiesība.
Reāla laža bija Vācieša ielā, nekas vairāk nav dzirdēts. Un tur arī visu sakārtoja.
Sakārtoja ko ?
Šorīt braucu. Joprojām tie sūdi tur mētājās
Vai gribi teikt, ka tā kā tagad ir - tā būs permanenti ?
Noņēma tos stabiņus, kuri traucēja ST nogriešanos pa kreisi.
Viss bēda sākās ar autocentrisku domāšanu.
Lai ļautu raitāk pilsētā iebraukt Mārupes privātmāju cienītājiem, RD atsavināja daļu privātīpašuma un izbūvēja nogriešanās joslu.
Tad saprata, ka LVS neļauj izbūvēt neregulējamas gājēju pārejas pāri vairāk nekā 2 joslām.
Luksoforiem naudas nav, pāreju likvidēt arī vairs īsti nevar - plānošanas dokumentus lēnām spiež ievērot, tad nu stabiņi bija lētākais risinājums problēmai, kuru radīja pārlieka izdabāšana autovadītāju ērtībām.
[IMG]sudz[/IMG]
Nu bet vispirms ir jāuzdod jautājums - kam tur vispār vajadzēja to gājēju pāreju ?
No kurienes un uz kurieni dodas tās tautas masas ?
Vidēji 2 apmaldījušies gājēji stundā ir svarīgāki par 1000 cilvēkiem, kuri tur vēlas braukt ?
Vienīgais kritērijs - kājāmgājējs = karalis. Plūsmas apjomam nav nekādas nozīmes
Prātiņ, nāc mājās
Jā, apdzīvotās vietās gājējs tiešām ir karalis.
Ja jau tie braucēji prastu pieklājību, un palaistu tos gājējus bez pārejas, tad es tev piekristu, bet tie braucēji taču viens pret otru kā pret suņiem. Kur nu vēl pret gājējiem, pat uz pārējām jāiet ar cietu seju skatoties uz autovadītāju, jo citādi izliekas, ka gājēja tur nemaz nav.
Itkā velosipēdisti uz gājēju ietvēm uzvestos citādāk, arī tur gājējs ir karalis, bet velosipēdistiem liekas, ka visiem ir japafis malā, kad viņi brauc uz tallinas kvartālu pēc pipamatmētru lates.
Tieši tāpēc vajag katram savu vietu uz ielas.
Pa ietvēm atļāva braukt tieši tāpēc, ka domāja kā tikai netraucēt lielajiem biznesmeņiem pie auto stūres. Tikai neiedomājās, ka tauta sāks saprast, ka auto nav nekāds panākumu un veiksmes rādītājs.
nevis atļāva braukt velo pa ietvēm,bet pateica,ka jābrauc ir pa ielu,bet pa ietvi var braukt tikai izņēmuma gadījumos [ Šo ziņu laboja Mikels, 16 Jul 2021, 15:59:24 ] | Offline | | |
|
Lala | | Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3206
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
16 Jul 2021, 15:58:28 @Mikels rakstīja:
16 Jul 2021, 15:45:45 @Lala rakstīja:
16 Jul 2021, 15:40:48 @Mikels rakstīja:
16 Jul 2021, 15:34:18 @Lala rakstīja:
16 Jul 2021, 15:28:13 @Nixx rakstīja:
16 Jul 2021, 15:18:34 @Lala rakstīja:
16 Jul 2021, 15:04:18 @Nixx rakstīja:
16 Jul 2021, 14:43:45 @Lala rakstīja:
16 Jul 2021, 14:16:20 @Nixx rakstīja:
Es atkal nesaprotu, ja paši atzina, ka liela daļa to "uzlabojumu" ir sūdz, kāpēc tos tik pat strauji nevar novākt ? Ko gaida ??!!
Neviens nekad nav teicis "lielākā daļa", un tā arī nebūtu patiesība.
Reāla laža bija Vācieša ielā, nekas vairāk nav dzirdēts. Un tur arī visu sakārtoja.
Sakārtoja ko ?
Šorīt braucu. Joprojām tie sūdi tur mētājās
Vai gribi teikt, ka tā kā tagad ir - tā būs permanenti ?
Noņēma tos stabiņus, kuri traucēja ST nogriešanos pa kreisi.
Viss bēda sākās ar autocentrisku domāšanu.
Lai ļautu raitāk pilsētā iebraukt Mārupes privātmāju cienītājiem, RD atsavināja daļu privātīpašuma un izbūvēja nogriešanās joslu.
Tad saprata, ka LVS neļauj izbūvēt neregulējamas gājēju pārejas pāri vairāk nekā 2 joslām.
Luksoforiem naudas nav, pāreju likvidēt arī vairs īsti nevar - plānošanas dokumentus lēnām spiež ievērot, tad nu stabiņi bija lētākais risinājums problēmai, kuru radīja pārlieka izdabāšana autovadītāju ērtībām.
[IMG]sudz[/IMG]
Nu bet vispirms ir jāuzdod jautājums - kam tur vispār vajadzēja to gājēju pāreju ?
No kurienes un uz kurieni dodas tās tautas masas ?
Vidēji 2 apmaldījušies gājēji stundā ir svarīgāki par 1000 cilvēkiem, kuri tur vēlas braukt ?
Vienīgais kritērijs - kājāmgājējs = karalis. Plūsmas apjomam nav nekādas nozīmes
Prātiņ, nāc mājās
Jā, apdzīvotās vietās gājējs tiešām ir karalis.
Ja jau tie braucēji prastu pieklājību, un palaistu tos gājējus bez pārejas, tad es tev piekristu, bet tie braucēji taču viens pret otru kā pret suņiem. Kur nu vēl pret gājējiem, pat uz pārējām jāiet ar cietu seju skatoties uz autovadītāju, jo citādi izliekas, ka gājēja tur nemaz nav.
Itkā velosipēdisti uz gājēju ietvēm uzvestos citādāk, arī tur gājējs ir karalis, bet velosipēdistiem liekas, ka visiem ir japafis malā, kad viņi brauc uz tallinas kvartālu pēc pipamatmētru lates.
Tieši tāpēc vajag katram savu vietu uz ielas.
Pa ietvēm atļāva braukt tieši tāpēc, ka domāja kā tikai netraucēt lielajiem biznesmeņiem pie auto stūres. Tikai neiedomājās, ka tauta sāks saprast, ka auto nav nekāds panākumu un veiksmes rādītājs.
nevis atļāva braukt velo pa ietvēm,bet pateica,ka jābrauc ir pa ielu,bet pa ietvi var braukt tikai izņēmuma gadījumos
Es par daudz senāku vēsturi.
| Offline | | |
Zalespljavejs | | Kopš: 28. Jul 2015
Ziņojumi: 2345
Braucu ar: tautas auto
| Tas , ka esi nopircis Teslašrotu vēl nenozīmē ka vari tagad stāstīt, ka gājēji/velosipēdisti/skūteristi ir mazākas šķiras cilvēki. Tie arī ir satiksmes dalībnieki un ar tiem ir jārēķinās.
Pa lielam esmu par autosu palēninātai izskaušanai no Rīgas centra, un mazāku tā izmantošanu Rīgā. Bet tas nāk ar papildus problēmām - Park&Ride stāvvietas izveidi, sabtransa sakārtošanu un citām neērtībām. Stabiņi nav risinājums. | Offline | | |
Arturiks | | Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9010
Braucu ar: 26 & 26
| Sen ir skaidrs, ka no centra aizvāksies ģimenes un tā tautas daļa, kas nevēlas -30 grādos braukt ar fiksīti, vasarā sēdēt uz tērbatas ielas uz ceļa uz soliņa pie savas gurķu dobes aiz sētas bijušās sporta pils teritorijā dzerot bezkofeīna piparmētru vegānisko latti.
Pa lielam centru atstāj studentiem/jauniešiem, hipsteriem un iebraucējiem.
Pārējie visi dzīvo un skolo ārpus centra, nepaveicas tiem, kam jābrauc strādāt uz centru, bet nu tendences ar biroju ēkām ārpus centra jau arī ir redzamas.
Dzīve izdodas, ejam uz attīstību. | Offline | | |
CP17
| | Kopš: 17. Dec 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 17
Braucu ar:
| Tak sapūs tā Rīga, bez businesa un deklarētajiem Rīgā... | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|