Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 88 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Banānrepublika IV

AutorsZiņojums
lurkersgonnalurk
15. Jul 2021, 15:50 #24401

Kopš: 14. Dec 2020

Ziņojumi: 1070

Braucu ar: cietu seju


15 Jul 2021, 10:01:54 @RVR rakstīja:
Cik zinu, jaunākie maršruti, kas tika izveidoti tieši pēc tāda principa, lai nebūtu jābrauc caur centru (56. Ziepniekkalns - Daugavgrīva, 58. Purvciems - Vecmīlgrāvis un 60. Ziepniekkalns - Ķengarags) ir pat ļoti piepildīti.

58. manās acīs ir perfekts, ātrs maršruts starp rajoniem, kaut gan tas būtu vēl labāks, ja tas Gaujas ielu šķērsotu pa leju, ar pieturu priekš pārsēšanās uz 11. tramvaju, bet tam, iespējams, būtu nepieciešama neliela tā krustojuma pārbūve (vai pat nē, tikai horizontālo apzīmējumu korekcija - sabiedriskajam taču nav jāievēro 401. - 406. zīmes, un ja tās neievēro, man izskatās ka tur var izbraukt taisni abos šī autobusa maršruta virzienos). Ātrumu šis apgreids īpaši nemazinātu, tās būt kādas 2 minūtes klāt.
Ar 60. neesmu braucis, bet kartē izskatās ok.
56. ir perebors ar līkločiem caur Āģi un Šampi, to pašu var teikt par 44. un 46. un 15. un 31., pieļauju ka ja ne visos tad vismaz dažos no šiem ceļš no galapunkta uz galapunktu ir ilgāks nekā aizbraukt ar pārsēšanos caur centru.
Kā jau rakstīju, manuprāt, Rīgai pietrūkst eksprešu autobusu maršrutu. Tai skaitā eksprešu starp rajoniem, ne caur centru. Piemēram, Imanta - Zoļiks - K. Ulmaņa gatve - Zepčiks.
Offline
RVR
15. Jul 2021, 15:51 #24402

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 21947

Braucu ar: RVR


15 Jul 2021, 15:18:52 @lurkersgonnalurk rakstīja:

Kas notiek ar Dreiliņu tramvaja plānu? Tas turpina stāvēt putekļainā plauktā nezināmai nākotnei, vai ir permanenti izmests miskastē?
Lasīju kaut ko par plānotu sliežu novākšanu no Zemitānu tilta


Izmests nav, tramvajs uz Purvciemu ir plānos.
Protams, viss atkarīgs no finansējuma - būsim reāli, runa var būt tikai par Eiropas naudu, Rīgai vienai pašai priekš tā naudas nebūs.

Esošās sliedes no tilta ir jāvāc prom jebkurā gadījumā, tās nav iespējams izmantot. Kad kādreiz tiks līdz jaunās tramvaja līnijas būvniecībai, tur viss būs jābūvē no jauna.

[ Šo ziņu laboja RVR, 15 Jul 2021, 15:51:47 ]

Offline
lurkersgonnalurk
15. Jul 2021, 16:06 #24403

Kopš: 14. Dec 2020

Ziņojumi: 1070

Braucu ar: cietu seju


15 Jul 2021, 09:47:16 @RVR rakstīja:
Te savu roku pielika arī vīruss.
Garmoškas salika visur, kur vien varēja.

Pamanīju, un brīnījos - no kurienes viņi tos ņēma? Vienīgā atbilde, ko varu iedomāties šai mīklai, ir, ka ūdeņražtrolejbusi laikam kādu brītiņu pēc piegādes stāvēja parkā, jo nebija dabūjuši kādu tur sertifikāciju vai ko, un kad tos beidzot varēja palaist, no 1. un 40. maršrutiem atbrīvojušies busi tika izmantoti mazintensīvāko maršrutu garmoškizēšanai?
Bet garmoškizēšana bija novērojama arī jau pirms 1A. un 4. trolejbusu parādīšanās


15 Jul 2021, 09:47:16 @RVR rakstīja:
Tāpat arī agros rītos vai vēlos vakaros to cilvēku ir ļoti maz, bet tikai uz stundu vai divām nomainīt autobusu (dzīt uz/no parka un iesaistīt arī vēl vienu šoferi) izmaksā dārgāk, nekā tajos 1-2 reisos laist to pašu garo busu, kaut vai gandrīz tukšu.

Bet kāpēc tad 2. tramvaja maršrutā tiek (tika) darīts pretējais, proti, 2 vagonu sastāvi tikai pilnākajās stundās (nezinu vai arvien tā ir, bet pirms kovida tā bija)?
Offline
lurkersgonnalurk
15. Jul 2021, 16:26 #24404

Kopš: 14. Dec 2020

Ziņojumi: 1070

Braucu ar: cietu seju


15 Jul 2021, 15:51:16 @RVR rakstīja:
Izmests nav, tramvajs uz Purvciemu ir plānos.

Forši, bet nax, rekonstruējot Čaka ielu, posmā no Ērgļu līdz Pērnavas ielai bijušais ielas viducis ar zālīti, kas, kā noprotu, bija paredzēts tramvaja līnijai, tika noklāts ar iebetonētu bruģi?
Sliedes uz tilta, ok, ticu ka varētu būt neglābjami nopuvušas, bet paskatoties uz to bruģi, man šķiet, ka varētu gadīties, ka tilta rekonstrukcijā brauktuves klātne (vai kā nu sauc to betona plāceni zem asfalta) tiks izveidota tā, ka, lai tur varētu uzlikt sliedes, nepietiks tikai nokasīt asfaltu, bet būs vēlreiz jānojauc un no jauna jāuzbūvē viss tilts
Offline
Mizx
15. Jul 2021, 19:18 #24405

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5735

Braucu ar:


15 Jul 2021, 09:45:40 @RVR rakstīja:

14 Jul 2021, 23:58:40 @Mizx rakstīja:
Vēl jau veca patiesība, ka Rīgā sabiedriskā transporta tīkla plānojums ir akmens laikmeta — viss ved uz "centru". Bet cilvēkiem to vairs galīgi nevajag, negrib visi braukt uz centru, lai pārsēstos citā transportā. OK, sliedes ātri un lēti citur nepārlikt, bet autobusu maršrutu nomainīšana būtu sīkums.


Īstenībā tas jau labu laiku notiek.
Izveidoja gan garos maršrutus cauri centram, lai populārākajos virzienos nav jāpārsēžas (1. tramvajs, 4. trolejbuss, 3., 13. autobusi, utt.) gan arī maršrutus ārpus centra.
Paskaties RS kartē 15., 28., 29., 31., 36., 44., 46., 48., 49., 56., 58., 60. autobusus un 16. trolejbusu.

Skaidrs, ka var un vajag visu vēl labāk, bet pamazām jau kaut ko dara.

Tramvaju sakarā tagad nākošais solis būs Ķengaraga un Iļģuciema virzienu pārbūve priekš zemās grīdas tramvajiem un Ķengaraga virziena pagarināšana līdz Šķirotavas stacijai (tas notiks par ES "Atveseļošanās" naudu).
Attiecīgi jaunie tramvaji būs 7. maršrutā visā garumā, bet Iļģuciema virzienu pieliks klāt 11. maršrutam (būs jaunie tramvaji pagarinātā 11. maršrutā Mežaparks - Iļģuciems).

Es tieši rakstīju, ka tie mazie uzlabojumi reāli neko nedod, tikai paildzina agoniju un rada arvien lielāku pieradumu — daļai, ka transports iet tur, kur iet, otrai daļai, ka transports ir saplānots ne priekš cilvēkiem, kas kaut ko cenšas Rigā izdarīt. "Apvienojot" divus maršrutus, kas iet caur centru varbūt kaut ko iegūst RS procesu optimizācijā, bet ne jau cilvēki. Pārmaiņām jābūt radikālām un visā Rīgā vienlaicīgi, citādi notiekošais ir kā anekdote par cūkas kaušanu pa gabaliņam. Un, kā jau rakstīju, par tramvajiem skaidrs — tos "pārvietot" grūti, bet autobusu maršrutu pārplānošana veicama loti strauji. Piedevām, tagad tieši notika pieturvietu demontāža līgumiem beidzoties — bija ideāls brīdis novākt veco un kaut kur citur veidot jaunu maršrutu ar jaunām nojumēm. Tagad uzcels veco vietā un tad pukstēs, ka kaut ko mainīt ir dārgi.
Offline
RVR
15. Jul 2021, 20:11 #24406

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 21947

Braucu ar: RVR


15 Jul 2021, 16:06:12 @lurkersgonnalurk rakstīja:

Bet kāpēc tad 2. tramvaja maršrutā tiek (tika) darīts pretējais, proti, 2 vagonu sastāvi tikai pilnākajās stundās (nezinu vai arvien tā ir, bet pirms kovida tā bija)?


Tas ir cits stāsts, tie ir papildus sastāvi tikai uz sastrēgumstundām. Tie neko nenomaina, tie izbrauc maršrutā papildus jau esošajiem ("pilnas maiņas" ) sastāviem.

Piemēram, tajā pašā 2. tramvaju maršrutā visu dienu ir 2 sastāvi. Kamēr ir 2 sastāvi, intervāls ir ap 30 minūtēm. No rudens līdz pavasarim darba dienu rīta un pēcpusdienas stundās parādās arī trešais sastāvs un tad intervāls ir 20 minūtes.
Tagad ir vasaras saraksts, tāpēc visu laiku ir 30 min. un vīrusa dēļ abi sastāvi ir divvagonīgie.

[ Šo ziņu laboja RVR, 15 Jul 2021, 20:12:12 ]

Offline
vvv
15. Jul 2021, 20:20 #24407

Kopš: 19. Feb 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 1997

Braucu ar: e53FL 4,4;e38

Šodienas Beztabu bija sižets, ka stabiņu uzstādītāji viņus arī mazgā. Ja nav dramatiski netīri, tad 1x mēnesī mazgā.
1 stabiņā mazgāšanas izmaksas mēnesī 14€!!!!
Offline
restar79
15. Jul 2021, 20:49 #24408

Kopš: 24. Jan 2010

Ziņojumi: 2828

Braucu ar: Var mūžīgi skatīties kā tek ūdens, kā deg uguns un kā ukraiņi iznīcina rašistu okupantus


15 Jul 2021, 20:20:03 @vvv rakstīja:
Šodienas Beztabu bija sižets, ka stabiņu uzstādītāji viņus arī mazgā. Ja nav dramatiski netīri, tad 1x mēnesī mazgā.
1 stabiņā mazgāšanas izmaksas mēnesī 14€!!!!


Toties assholiem nav līdzekļu par ko apliet puķu kastes,pļaut zāli utt, bet pabrucināt dildo pa 14 eiro līdzekļi atradīsies
Offline
CP17
15. Jul 2021, 21:09 #24409

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


15 Jul 2021, 20:20:03 @vvv rakstīja:
Šodienas Beztabu bija sižets, ka stabiņu uzstādītāji viņus arī mazgā. Ja nav dramatiski netīri, tad 1x mēnesī mazgā.
1 stabiņā mazgāšanas izmaksas mēnesī 14€!!!!


tur bik savādāk, apseko 1x nedēļā un uzreiz mazgā ja 'vajag', obligāti mazgā 1x mēnesī, ja arī neapdraud sat.drošību. Teorētiski tas var notikt arī 4x mēnesī (katru stabiņu) Mazgāšana notiek no marta līdz novembrim un maksā viena stabiņa nomazgāšana 13.81+PVN, sareiziniet ar stabiņu skaitu un būs cipars, slinkums rēķināt
Tajā sižetā varēja redzēt cik 'netīri' viņi bija

[ Šo ziņu laboja CP17, 15 Jul 2021, 21:13:13 ]

Offline
CP17
15. Jul 2021, 21:15 #24410

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

pieļauju, ka pat powera oligarhi aizskrietu nomazgāt kādus 50mit stabiņus dienā tur izskatījās max 30sek uz stabiņu

[ Šo ziņu laboja CP17, 15 Jul 2021, 21:16:24 ]

Offline
karro
15. Jul 2021, 21:17 #24411

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4377

Braucu ar: studentu variantu

Vienādiņ esmu teicis, ka stabiņi primāri ir lielisks bizness, un sekundāri - ekomentālistu slapjais sapnītis
Offline
vvv
15. Jul 2021, 21:20 #24412

Kopš: 19. Feb 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 1997

Braucu ar: e53FL 4,4;e38


15 Jul 2021, 21:09:26 @CP17 rakstīja:

15 Jul 2021, 20:20:03 @vvv rakstīja:
Šodienas Beztabu bija sižets, ka stabiņu uzstādītāji viņus arī mazgā. Ja nav dramatiski netīri, tad 1x mēnesī mazgā.
1 stabiņā mazgāšanas izmaksas mēnesī 14€!!!!


tur bik savādāk, apseko 1x nedēļā un uzreiz mazgā ja 'vajag', obligāti mazgā 1x mēnesī, ja arī neapdraud sat.drošību. Teorētiski tas var notikt arī 4x mēnesī (katru stabiņu) Mazgāšana notiek no marta līdz novembrim un maksā viena stabiņa nomazgāšana 13.81+PVN, sareiziniet ar stabiņu skaitu un būs cipars, slinkums rēķināt
Tajā sižetā varēja redzēt cik 'netīri' viņi bija


Es esmu ar mieru pa mazgāt. Jānodibina sia TĪRI STABIŅI TĪRAI RĪGAI un uz priekšu. Kautkāds indiešu mopēds ar kravas kasti vajadzīgs, kompresors, karčers. Jāpaņem vecie dvieļi no virtuves.. Ā vēl tak var izmantot arī nanotehnoloģiju ūdeni par papildu piemaksām
Offline
RR04
16. Jul 2021, 09:28 #24413

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3673

Braucu ar: 41

Skaisti tiek izsaimniekota nauda
Staķim un kam vēl tur pa stabiņam vajadzētu. Vai nu arī šis tiešām ir plāns, lai staķis izskatās pēc mēsla un nils atnāk atpakaļ kā atpestītājs
Offline
bum_bumz
16. Jul 2021, 09:41 #24414

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6429

Braucu ar: E34


16 Jul 2021, 09:28:24 @RR04 rakstīja:
Skaisti tiek izsaimniekota nauda
Staķim un kam vēl tur pa stabiņam vajadzētu. Vai nu arī šis tiešām ir plāns, lai staķis izskatās pēc mēsla un nils atnāk atpakaļ kā atpestītājs

vienkārši raksti tagadnē un nebūsi kļūdījies
Offline
Hasks
16. Jul 2021, 09:41 #24415

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 606

Braucu ar: Z900;

Staķa stabiņus liekam vienā maisā ar fiktīvi nodarbinātajiem, RS iepirkumiem, Namsaimnieka brīnumiem un visiem citiem labumiem, kas bija? naissss!

P.s: stabiņus atbalstu tikai atsevišķos gadījumos, nevis visur, kā tie ir samesti
Offline
lurkersgonnalurk
16. Jul 2021, 10:05 #24416

Kopš: 14. Dec 2020

Ziņojumi: 1070

Braucu ar: cietu seju


15 Jul 2021, 19:18:47 @Mizx rakstīja:
Es tieši rakstīju, ka tie mazie uzlabojumi reāli neko nedod, tikai paildzina agoniju un rada arvien lielāku pieradumu — daļai, ka transports iet tur, kur iet, otrai daļai, ka transports ir saplānots ne priekš cilvēkiem, kas kaut ko cenšas Rigā izdarīt. "Apvienojot" divus maršrutus, kas iet caur centru varbūt kaut ko iegūst RS procesu optimizācijā, bet ne jau cilvēki. Pārmaiņām jābūt radikālām un visā Rīgā vienlaicīgi, citādi notiekošais ir kā anekdote par cūkas kaušanu pa gabaliņam. Un, kā jau rakstīju, par tramvajiem skaidrs — tos "pārvietot" grūti, bet autobusu maršrutu pārplānošana veicama loti strauji. Piedevām, tagad tieši notika pieturvietu demontāža līgumiem beidzoties — bija ideāls brīdis novākt veco un kaut kur citur veidot jaunu maršrutu ar jaunām nojumēm. Tagad uzcels veco vietā un tad pukstēs, ka kaut ko mainīt ir dārgi.

Kur un kādu maršrutu, tavuprāt, pietrūkst? Un kur esošie ir nevietā, un būtu efektīvāki, ja maršruts tiktu pārveidots?
Offline
markelis
16. Jul 2021, 10:22 #24417

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12846

Braucu ar: eFku

https://www.delfi.lv/delfi-tv-ar-jani-domburu/r...os.d?id=53393139

nu un par ko riidziniekiem balsot naakamajaas veeleeshnaas?

par sitiem razpidjajiem/rukabludiem, kur pat nevar atziit ka ir vainiigi un nosaukt tos, kas to izdariija?
Offline
RR04
16. Jul 2021, 10:23 #24418

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3673

Braucu ar: 41


16 Jul 2021, 10:22:15 @markelis rakstīja:
https://www.delfi.lv/delfi-tv-ar-jani-domburu/r...os.d?id=53393139

nu un par ko riidziniekiem balsot naakamajaas veeleeshnaas?

par sitiem razpidjajiem/rukabludiem, kur pat nevar atziit ka ir vainiigi un nosaukt tos, kas to izdariija?

kā jau parasti, viss caur dirsu
Offline
Mikels
16. Jul 2021, 10:32 #24419

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4612

Braucu ar: cieņu


16 Jul 2021, 10:22:15 @markelis rakstīja:
https://www.delfi.lv/delfi-tv-ar-jani-domburu/r...os.d?id=53393139

nu un par ko riidziniekiem balsot naakamajaas veeleeshnaas?

par sitiem razpidjajiem/rukabludiem, kur pat nevar atziit ka ir vainiigi un nosaukt tos, kas to izdariija?

Bet rīdzinieki jau nebalso par Rīgas domes satiksmes departamenta amatpersonām un darbiniekiem
Offline
kkas
16. Jul 2021, 10:33 #24420

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8874

Braucu ar: zviedru ledusskapi


16 Jul 2021, 10:23:46 @RR04 rakstīja:

16 Jul 2021, 10:22:15 @markelis rakstīja:
https://www.delfi.lv/delfi-tv-ar-jani-domburu/r...os.d?id=53393139

nu un par ko riidziniekiem balsot naakamajaas veeleeshnaas?

par sitiem razpidjajiem/rukabludiem, kur pat nevar atziit ka ir vainiigi un nosaukt tos, kas to izdariija?

kā jau parasti, viss caur dirsu


caur dirsu, jo jāizliek max daudz stabiņu. līgums jāapgūst

es neticu, ka tādu lažu ar stabiņiem krustojumā var apzināti izdarīt cilvēki, kuri ikdienā rūpējas par satiksmes organizāciju.

vai nut tur visos līmeņos salikti tādi dalbajobi, lai tik būtu savējie
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4