Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 92 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Banānrepublika IV

AutorsZiņojums
DeeCee
16. Jul 2021, 17:45 #24461

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


16 Jul 2021, 17:16:07 @Nixx rakstīja:

Nu traki, kad tādi te tiek pie satiksmes organizēšanas


Tiešām jums tur tiem velorastiem ir pārliecība, ka aizliegs (labi, padarīs neiespējamu) privāto transportu, tad cilvēkiem arī automātiski atkritīs vajadzība pārvietoties ? Visi tā arī mierā sēdēs mājās / brauks ar velo vai sabtrans


Ir saprātīga sašaurināšana, kur ir iemesls un jēga, bet tad ir visādi pilscivēku utml klaunu dirsas darbi


normāls piemērs te - maza satiksme, netraucē, bet padara pārskatāmāku un novērš iespēju ka steidzīgie sāks braukt 2+2 joslās

[ Šo ziņu laboja DeeCee, 16 Jul 2021, 17:48:53 ]

Offline
mrkaupo
16. Jul 2021, 20:30 #24462

Kopš: 10. Apr 2019

Ziņojumi: 44

Braucu ar:


Parādi man, kur es kaut ko tā teicu

Mans jautājums ir pavisam vienkāršs - vai 2 gājēju stundā dēļ drīkst čakarēt dzīvi tūkstošiem, kuri brauc ar transportu (vienalga - priv vai sab)

Lielisks jautājums.
Bet Rīgas Domei prioritātei nebūtu jābūt Pierīgā dzīvojošo ērtības. Tā kā sēdi Teslā un baudi sastrēgumu.

Šeit ir vairāku problēmu, diemžēl nauda ir tikai stādīt mietus pa labi un pa kreisi.
Offline
kaprons
16. Jul 2021, 20:46 #24463

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 5247

Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...

Es jau te šobrīd nepiebildīšu, ka Teslā, ja pareizi atceros, bērni no rīta tiek vesti no pierīgas uz pretējo Rīgas pusi, kas pēc definīcijas ir

Parādiet man kaut vienu pasaules pilsētu, kur satiksmi organizē, lai izpildītu šādas pilsoņu irracionālas darbības

(nabadzīgajā Norvēģijā jautājums par iešanu pamatskolā ne kājām sasniedzamā attālumā izraisītu lielu :wtf: )
Offline
Arturiks
16. Jul 2021, 21:41 #24464

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9010

Braucu ar: 26 & 26


16 Jul 2021, 17:45:14 @DeeCee rakstīja:

16 Jul 2021, 17:16:07 @Nixx rakstīja:

Nu traki, kad tādi te tiek pie satiksmes organizēšanas


Tiešām jums tur tiem velorastiem ir pārliecība, ka aizliegs (labi, padarīs neiespējamu) privāto transportu, tad cilvēkiem arī automātiski atkritīs vajadzība pārvietoties ? Visi tā arī mierā sēdēs mājās / brauks ar velo vai sabtrans


Ir saprātīga sašaurināšana, kur ir iemesls un jēga, bet tad ir visādi pilscivēku utml klaunu dirsas darbi


normāls piemērs te - maza satiksme, netraucē, bet padara pārskatāmāku un novērš iespēju ka steidzīgie sāks braukt 2+2 joslās


Tieši tā, šis ir pareizais ceļš uz uzvaru.



Apkārt neviens kafūzis, ieskrietuve vai kas cits. Kā jau minēju postā augstāk - puķupodi un soli tiem, kas aiz sētas rīgas centrā audzē gurķus un tomātus.

[ Šo ziņu laboja Arturiks, 16 Jul 2021, 21:44:35 ]

Offline
Arsmens
16. Jul 2021, 22:57 #24465

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13305

Braucu ar: Trim durvīm

Iespējams esmu ar nepopulāru viedokli, bet pie teikšanas ir tikusi čaļi, kuriem Latgales mežu zemnīcās basām kājām būtu jādzīvo, bet neizprotamu iemeslu dēļ viņi ir Rīgas centrā un to grib padarīt par laukiem. Atkal neizprotamu iemeslu dēļ.

Tas kā es gribētu vēžot Latgales ezeros, bet būtu ļeņis tik tālu braukt un beigās savāktu aktīvistus un politiķus, ar kuru palīdzību katru centra fontānu pieprasītu kristāldzidru un vēžiem pildītu
Offline
DeeCee
16. Jul 2021, 23:00 #24466

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber

Viņi pat negrib padarīt par laukiem, zaļumu maz redz viņu plānā, viņus bērnībā anāli izmantoja sliktais kaimiņu onkulis savā moskvičā un tagad auto viņiem rada sāpīgas atmiņas
Offline
CP17
17. Jul 2021, 01:20 #24467

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:



Offline
rr94
17. Jul 2021, 13:47 #24468

Kopš: 14. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 562

Braucu ar: 7k rpm


17 Jul 2021, 01:20:01 @CP17 rakstīja:

https://www. facebook.com/jakobsoneinga/videos/1748851588795576/" data-width="600">



Par daudz, lieki, iztērēts ūdens.. pietiktu spainī pamērcēt lupatu un notīrīt..
Offline
Mizx
17. Jul 2021, 17:29 #24469

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5746

Braucu ar:


16 Jul 2021, 10:05:37 @lurkersgonnalurk rakstīja:

15 Jul 2021, 19:18:47 @Mizx rakstīja:
Es tieši rakstīju, ka tie mazie uzlabojumi reāli neko nedod, tikai paildzina agoniju un rada arvien lielāku pieradumu — daļai, ka transports iet tur, kur iet, otrai daļai, ka transports ir saplānots ne priekš cilvēkiem, kas kaut ko cenšas Rigā izdarīt. "Apvienojot" divus maršrutus, kas iet caur centru varbūt kaut ko iegūst RS procesu optimizācijā, bet ne jau cilvēki. Pārmaiņām jābūt radikālām un visā Rīgā vienlaicīgi, citādi notiekošais ir kā anekdote par cūkas kaušanu pa gabaliņam. Un, kā jau rakstīju, par tramvajiem skaidrs — tos "pārvietot" grūti, bet autobusu maršrutu pārplānošana veicama loti strauji. Piedevām, tagad tieši notika pieturvietu demontāža līgumiem beidzoties — bija ideāls brīdis novākt veco un kaut kur citur veidot jaunu maršrutu ar jaunām nojumēm. Tagad uzcels veco vietā un tad pukstēs, ka kaut ko mainīt ir dārgi.

Kur un kādu maršrutu, tavuprāt, pietrūkst? Un kur esošie ir nevietā, un būtu efektīvāki, ja maršruts tiktu pārveidots?
Moderns sabiedriskais tranports tiek veidots apļveida kustībai ap un varbūt caur centru dažādās vietās un virzienos. Rīgā izteikts zvaigznes princips, kas ir palicis no 60-tiem gadiem. Video otrajā pusē parādīti kopējie maršrutu veidošanas principi. Lai tādus izveidotu Rīgā, sākumā ir jālikvidē visi vēsturiskie zvaigznes principa maršruti, tos nevar pat tā "pa vienam" ieviest, jo nebūtu nekādas jēgas, tie neko neatslogotu un nemainītu, ja nesāktu strādāt visi reizē.
Spied "Play", lai skatītos video!

[ Šo ziņu laboja Mizx, 17 Jul 2021, 17:31:25 ]

Offline
CP17
17. Jul 2021, 19:21 #24470

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

Pa FB klejo... kur tur 39k?
Offline
Mixzzz
17. Jul 2021, 19:23 #24471

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


16 Jul 2021, 17:25:51 @Arturiks rakstīja:
Sen ir skaidrs, ka no centra aizvāksies ģimenes un tā tautas daļa, kas nevēlas -30 grādos braukt ar fiksīti, vasarā sēdēt uz tērbatas ielas uz ceļa uz soliņa pie savas gurķu dobes aiz sētas bijušās sporta pils teritorijā dzerot bezkofeīna piparmētru vegānisko latti.

Pa lielam centru atstāj studentiem/jauniešiem, hipsteriem un iebraucējiem.

Pārējie visi dzīvo un skolo ārpus centra, nepaveicas tiem, kam jābrauc strādāt uz centru, bet nu tendences ar biroju ēkām ārpus centra jau arī ir redzamas.

Dzīve izdodas, ejam uz attīstību.
Ja ģimenes un biznesi izvāktos ārā no Rīgas kā tādas tad vispār būtu zbis Lai savā marinādē tur grillējas bārdainie.
Offline
Mixzzz
17. Jul 2021, 19:29 #24472

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2630

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


16 Jul 2021, 17:21:17 @Zalespljavejs rakstīja:
Tas , ka esi nopircis Teslašrotu vēl nenozīmē ka vari tagad stāstīt, ka gājēji/velosipēdisti/skūteristi ir mazākas šķiras cilvēki. Tie arī ir satiksmes dalībnieki un ar tiem ir jārēķinās.

Pa lielam esmu par autosu palēninātai izskaušanai no Rīgas centra, un mazāku tā izmantošanu Rīgā. Bet tas nāk ar papildus problēmām - Park&Ride stāvvietas izveidi, sabtransa sakārtošanu un citām neērtībām. Stabiņi nav risinājums.
Ok labi, ir skaidrs kāpēc stabiņus liek centrā, tērbatas ielā utt. Bet kāds var paskaidrot nah viņi ir vācieša ielā? Kur tajā ielas pusē rodas tie gājeji? Tur pārsimt metru attālumā no tā krustojuma uz abām pusēm ir gājēju pāreja. Tu tiešām gribi teikt, ka tur no viadas uz printful ofisu stundā staigā vismaz 50 cilvēki? Es saprotu, ka gājējiem tā smadzeņu masa nav baigi liela, bet nu tak pirms jau var saplānot kā iet, tā lai varētu izvairīties no turienes. Tad drīzāk pirms kuprainā uztaisīt vēl vienu pāreju un manuprāt tur problēmu vairs nebūtu bijis arī gājējiem.
Offline
Lala
17. Jul 2021, 21:33 #24473

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3206

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


17 Jul 2021, 19:21:10 @CP17 rakstīja:
Pa FB klejo... kur tur 39k?



Bet EIS'ā atrast iepirkumu dokumentāciju nesanāk?
Labāk lasīt sejugrāmatā uzticamu avotu Excel'i.
Paši pūta, paši dega.
Offline
shirminieks
18. Jul 2021, 11:51 #24474

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1311

Braucu ar: 81


16 Jul 2021, 17:25:51 @Arturiks rakstīja:
Sen ir skaidrs, ka no centra aizvāksies ģimenes un tā tautas daļa, kas nevēlas -30 grādos braukt ar fiksīti, vasarā sēdēt uz tērbatas ielas uz ceļa uz soliņa pie savas gurķu dobes aiz sētas bijušās sporta pils teritorijā dzerot bezkofeīna piparmētru vegānisko latti.

Pa lielam centru atstāj studentiem/jauniešiem, hipsteriem un iebraucējiem.

Pārējie visi dzīvo un skolo ārpus centra, nepaveicas tiem, kam jābrauc strādāt uz centru, bet nu tendences ar biroju ēkām ārpus centra jau arī ir redzamas.

Dzīve izdodas, ejam uz attīstību.


Nevis ģimenes centru pametis, bet centrs atdzīvosies - vairāk cilvēki staigās ar kājām, brauks ar velo/elektroskuteriem, mazināsies gaisa piesārņojums, būs patīkamāka vide, vairāk kafejnīcas, bari, restorāni. Tie, kas 15min pastaigas vieta uz darbu brauc ar auto nav “centra iedzivotaji”, bet vnk apmaldījusies. Parēķini pats cik daudz ielas un stāvvietas vajag lai visi sabrauktu uz darbu / dārziņiem / skolām ar privātajiem auto. Plus uz katru dzīvokli vismaz divas autostavvietas (jo ar kājām/velo nekur netiksi).

Nav iespējams radīt pietiekošu infrastruktūru lai visu transportu nodrosinatu ar privātajiem auto, tāpēc jāmudina cilvēkus izmantot citas transporta formas (iet ar kājām, velo, elektroskuteris, sabiedriskais transports); tas, ka šis ērtības tiek piešķirtas atņemot ērtības autotransportam ir pilnīgi normāli. centieni veidot autocentriskas pilsētas noved pie ASV/RUS stila pilsētām, kur ir drausmīgā gaisa kvalitāte, nebeidzami sastrēgumi, un bez auto nekur nevar tikt (no rīta iekāp auto, pavadi 1.5h sastrēgumos ar auto, tad noparko pazemes stāvvieta pie darba; pēc tam vakara atkārto pretēja virzienā).

[ Šo ziņu laboja shirminieks, 18 Jul 2021, 11:52:34 ]

Offline
DeeCee
18. Jul 2021, 12:19 #24475

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber

Tas viss būtu baigi forši ja būtu nodrošināta iespēja nebraukt tajā sūda centrā, bet apvadceļš ir nelietojams sūds un ziemeļu šķersojumu nogremdēja
Offline
shirminieks
18. Jul 2021, 12:24 #24476

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1311

Braucu ar: 81


18 Jul 2021, 12:19:34 @DeeCee rakstīja:
Tas viss būtu baigi forši ja būtu nodrošināta iespēja nebraukt tajā sūda centrā, bet apvadceļš ir nelietojams sūds un ziemeļu šķersojumu nogremdēja


Pagaidām sanāk ātrāk izbraukt caur centru nevis apbraukt pa krastā ielu un slavu apli - tā nav normāla situācija, pie kuras būtu jāpierod. Liela daļa no centra sastrēgumiem ir tieši dēļ tranzīta satiksmes (no sērijas: dzīvoju Ādažos, strādāju Mārupē), kuru vajadzētu izdzīt no centra lauka.

Tūlīt jau saks taisīt slavu apļa un Gustava Zemgala gatves savienojumu.
Offline
DeeCee
18. Jul 2021, 12:27 #24477

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber

Lietām ir secība, sākumā jānovelk bikses, tad jādirš, sākumā jāuztaisa apbraukšanas iespējas un jānodrošina sabiedriskais, tad jāmet auto ārā no centra, pilsēta klauniem abās situācijās rīkojas pretēji
Offline
orlovs
18. Jul 2021, 12:44 #24478

Kopš: 18. Dec 2011

Ziņojumi: 195

Braucu ar:


18 Jul 2021, 12:24:09 @shirminieks rakstīja:

18 Jul 2021, 12:19:34 @DeeCee rakstīja:
Tas viss būtu baigi forši ja būtu nodrošināta iespēja nebraukt tajā sūda centrā, bet apvadceļš ir nelietojams sūds un ziemeļu šķersojumu nogremdēja


Pagaidām sanāk ātrāk izbraukt caur centru nevis apbraukt pa krastā ielu un slavu apli - tā nav normāla situācija, pie kuras būtu jāpierod. Liela daļa no centra sastrēgumiem ir tieši dēļ tranzīta satiksmes (no sērijas: dzīvoju Ādažos, strādāju Mārupē), kuru vajadzētu izdzīt no centra lauka.

Tūlīt jau saks taisīt slavu apļa un Gustava Zemgala gatves savienojumu.
"Tūliņ" katru gadu pārceļas. Cerams, ka nākošajā gadā nebūs atkal "naudas nav, bet Jūs tur turaties"

Un nevajag jau aizmirst, ka tur kur ir kaut kas ring-road veidīgs ir tāpat tiek bojāts uz nebēdu. Kaut vai ģeniālā doma uzbūvēt luksaforu nogrieztuvei uz Lidl bāzi pie IKEA.

Kaut kas jau notiek tā kā vajadzētu notikt: pēc ilgiem gadiem tika aizvākta iespēja uz Lubānas ielas griezties pa kreisi. Tomēr bez kapitālām investīcijām Rīgas apbraukšanas infrā nekas nebūs.
Offline
shirminieks
18. Jul 2021, 13:05 #24479

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1311

Braucu ar: 81


18 Jul 2021, 12:27:50 @DeeCee rakstīja:
Lietām ir secība, sākumā jānovelk bikses, tad jādirš, sākumā jāuztaisa apbraukšanas iespējas un jānodrošina sabiedriskais, tad jāmet auto ārā no centra, pilsēta klauniem abās situācijās rīkojas pretēji


Divas lietas tomēr jārisina pirms tam:
- Gaisa kvalitāte centrā (Valdemāra/Čaka ielas);
- Satiksmes drošība velosipēdistiem.

Otrais risinājums pats samazinās auto skaitu ielās (vairāk velosipedisti / elektroskūteristi).

[ Šo ziņu laboja shirminieks, 18 Jul 2021, 13:08:31 ]

Offline
Arturiks
18. Jul 2021, 13:11 #24480

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9010

Braucu ar: 26 & 26


18 Jul 2021, 11:51:46 @shirminieks rakstīja:

16 Jul 2021, 17:25:51 @Arturiks rakstīja:
Sen ir skaidrs, ka no centra aizvāksies ģimenes un tā tautas daļa, kas nevēlas -30 grādos braukt ar fiksīti, vasarā sēdēt uz tērbatas ielas uz ceļa uz soliņa pie savas gurķu dobes aiz sētas bijušās sporta pils teritorijā dzerot bezkofeīna piparmētru vegānisko latti.

Pa lielam centru atstāj studentiem/jauniešiem, hipsteriem un iebraucējiem.

Pārējie visi dzīvo un skolo ārpus centra, nepaveicas tiem, kam jābrauc strādāt uz centru, bet nu tendences ar biroju ēkām ārpus centra jau arī ir redzamas.

Dzīve izdodas, ejam uz attīstību.


Nevis ģimenes centru pametis, bet centrs atdzīvosies - vairāk cilvēki staigās ar kājām, brauks ar velo/elektroskuteriem, mazināsies gaisa piesārņojums, būs patīkamāka vide, vairāk kafejnīcas, bari, restorāni. Tie, kas 15min pastaigas vieta uz darbu brauc ar auto nav “centra iedzivotaji”, bet vnk apmaldījusies. Parēķini pats cik daudz ielas un stāvvietas vajag lai visi sabrauktu uz darbu / dārziņiem / skolām ar privātajiem auto. Plus uz katru dzīvokli vismaz divas autostavvietas (jo ar kājām/velo nekur netiksi).

Nav iespējams radīt pietiekošu infrastruktūru lai visu transportu nodrosinatu ar privātajiem auto, tāpēc jāmudina cilvēkus izmantot citas transporta formas (iet ar kājām, velo, elektroskuteris, sabiedriskais transports); tas, ka šis ērtības tiek piešķirtas atņemot ērtības autotransportam ir pilnīgi normāli. centieni veidot autocentriskas pilsētas noved pie ASV/RUS stila pilsētām, kur ir drausmīgā gaisa kvalitāte, nebeidzami sastrēgumi, un bez auto nekur nevar tikt (no rīta iekāp auto, pavadi 1.5h sastrēgumos ar auto, tad noparko pazemes stāvvieta pie darba; pēc tam vakara atkārto pretēja virzienā).



Pie mums tas nav iespējams, jo ir šauras ielas. Max 2 joslas katrā virzienā uz galvenajām centra ielām. Sanāk, ka bildē atspoguļotais nav iespējams. Pie mums no 4 joslām atstāj 2, norauj pusi no stāvvietām un saskrūvē stolbikus ar krēsliņiem ar galveno argumentu, ka tas viss ir drošības labā.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4