Online
Pašreiz BMWPower skatās 85 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Banānrepublika IV
Autors | Ziņojums |
Arturiks | | Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9010
Braucu ar: 26 & 26
|
18 Jul 2021, 13:05:27 @shirminieks rakstīja:
18 Jul 2021, 12:27:50 @DeeCee rakstīja:
Lietām ir secība, sākumā jānovelk bikses, tad jādirš, sākumā jāuztaisa apbraukšanas iespējas un jānodrošina sabiedriskais, tad jāmet auto ārā no centra, pilsēta klauniem abās situācijās rīkojas pretēji
Divas lietas tomēr jārisina pirms tam:
- Gaisa kvalitāte centrā (Valdemāra/Čaka ielas);
- Satiksmes drošība velosipēdistiem.
Otrais risinājums pats samazinās auto skaitu ielās (vairāk velosipedisti / elektroskūteristi).
Tādēļ jau sanāk piedirst bikses, jo tā vēl nav novilktas, ja jautājumu risina no beigām nevis sākuma pa soļiem -> ieiet tualetē, novilkt bikses, apsēsties uz poda, spiest.
Šobrīd sanāk - vajag gaisu -> spiežam! | Offline | | |
shirminieks | | Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1393
Braucu ar: 81
|
18 Jul 2021, 13:11:27 @Arturiks rakstīja:
18 Jul 2021, 11:51:46 @shirminieks rakstīja:
16 Jul 2021, 17:25:51 @Arturiks rakstīja:
Sen ir skaidrs, ka no centra aizvāksies ģimenes un tā tautas daļa, kas nevēlas -30 grādos braukt ar fiksīti, vasarā sēdēt uz tērbatas ielas uz ceļa uz soliņa pie savas gurķu dobes aiz sētas bijušās sporta pils teritorijā dzerot bezkofeīna piparmētru vegānisko latti.
Pa lielam centru atstāj studentiem/jauniešiem, hipsteriem un iebraucējiem.
Pārējie visi dzīvo un skolo ārpus centra, nepaveicas tiem, kam jābrauc strādāt uz centru, bet nu tendences ar biroju ēkām ārpus centra jau arī ir redzamas.
Dzīve izdodas, ejam uz attīstību.
Nevis ģimenes centru pametis, bet centrs atdzīvosies - vairāk cilvēki staigās ar kājām, brauks ar velo/elektroskuteriem, mazināsies gaisa piesārņojums, būs patīkamāka vide, vairāk kafejnīcas, bari, restorāni. Tie, kas 15min pastaigas vieta uz darbu brauc ar auto nav “centra iedzivotaji”, bet vnk apmaldījusies. Parēķini pats cik daudz ielas un stāvvietas vajag lai visi sabrauktu uz darbu / dārziņiem / skolām ar privātajiem auto. Plus uz katru dzīvokli vismaz divas autostavvietas (jo ar kājām/velo nekur netiksi).
Nav iespējams radīt pietiekošu infrastruktūru lai visu transportu nodrosinatu ar privātajiem auto, tāpēc jāmudina cilvēkus izmantot citas transporta formas (iet ar kājām, velo, elektroskuteris, sabiedriskais transports); tas, ka šis ērtības tiek piešķirtas atņemot ērtības autotransportam ir pilnīgi normāli. centieni veidot autocentriskas pilsētas noved pie ASV/RUS stila pilsētām, kur ir drausmīgā gaisa kvalitāte, nebeidzami sastrēgumi, un bez auto nekur nevar tikt (no rīta iekāp auto, pavadi 1.5h sastrēgumos ar auto, tad noparko pazemes stāvvieta pie darba; pēc tam vakara atkārto pretēja virzienā).
Pie mums tas nav iespējams, jo ir šauras ielas. Max 2 joslas katrā virzienā uz galvenajām centra ielām. Sanāk, ka bildē atspoguļotais nav iespējams. Pie mums no 4 joslām atstāj 2, norauj pusi no stāvvietām un saskrūvē stolbikus ar krēsliņiem ar galveno argumentu, ka tas viss ir drošības labā.
“Ja netiek uztaisītas 12-joslas, tad Maskava nedraud” - bilde ir ilustratīvs piemērs ietvju/braucamās daļas proporcijai. Tā pati Čaka/Valdemāra iela - šaura ietve, kurai blakus ir četras joslas ar atļautajiem 50kmh. Un tad brīnās kāpēc viss putekļains, skaļš un smirdīgs. Un tad tiešām neviens negrib dzīvot tur.
Paskaties uz visiem prestižajiem rajoniem Rīgā un citur - lēna satiksme bez tranzīta, uzsvars uz gājējiem/velobraucējiem, daudz koki/załumi, kafejnīcas, restorāni. Tieši tas, ko pašlaik Rīgas centrā cenšas panākt. | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 5790
Braucu ar:
|
18 Jul 2021, 12:24:09 @shirminieks rakstīja:
18 Jul 2021, 12:19:34 @DeeCee rakstīja:
Tas viss būtu baigi forši ja būtu nodrošināta iespēja nebraukt tajā sūda centrā, bet apvadceļš ir nelietojams sūds un ziemeļu šķersojumu nogremdēja
Pagaidām sanāk ātrāk izbraukt caur centru nevis apbraukt pa krastā ielu un slavu apli - tā nav normāla situācija, pie kuras būtu jāpierod. Liela daļa no centra sastrēgumiem ir tieši dēļ tranzīta satiksmes (no sērijas: dzīvoju Ādažos, strādāju Mārupē), kuru vajadzētu izdzīt no centra lauka.
Tūlīt jau saks taisīt slavu apļa un Gustava Zemgala gatves savienojumu.
Waze esi mēģinājis? Parasti lielāko daļu dienas tās kā ātrāko norāda tevis minēto maršrutu apkārt centram. | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 5790
Braucu ar:
|
18 Jul 2021, 13:05:27 @shirminieks rakstīja:
18 Jul 2021, 12:27:50 @DeeCee rakstīja:
Lietām ir secība, sākumā jānovelk bikses, tad jādirš, sākumā jāuztaisa apbraukšanas iespējas un jānodrošina sabiedriskais, tad jāmet auto ārā no centra, pilsēta klauniem abās situācijās rīkojas pretēji
Divas lietas tomēr jārisina pirms tam:
- Gaisa kvalitāte centrā (Valdemāra/Čaka ielas);
- Satiksmes drošība velosipēdistiem.
Otrais risinājums pats samazinās auto skaitu ielās (vairāk velosipedisti / elektroskūteristi).
Rīgā galvenā gaisa kvalitātes problēma ir putekļi, kas savukārt ir smiltis. Tagad būs daudz stabiņu un vēl vairāk nesatīrītu smilšu, tā ka ar stabiņiem tiek iets uz netīrāku gaisu, nevis tīrāku vidi. | Offline | | |
DeeCee | | Kopš: 29. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9264
Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber
|
18 Jul 2021, 13:05:27 @shirminieks rakstīja:
18 Jul 2021, 12:27:50 @DeeCee rakstīja:
Lietām ir secība, sākumā jānovelk bikses, tad jādirš, sākumā jāuztaisa apbraukšanas iespējas un jānodrošina sabiedriskais, tad jāmet auto ārā no centra, pilsēta klauniem abās situācijās rīkojas pretēji
Divas lietas tomēr jārisina pirms tam:
- Gaisa kvalitāte centrā (Valdemāra/Čaka ielas);
- Satiksmes drošība velosipēdistiem.
Otrais risinājums pats samazinās auto skaitu ielās (vairāk velosipedisti / elektroskūteristi).
Velosatiksme ir un pārskatāmā nākotnē būs neliela daļa no kopējās cilvēku kustības, tāpēc sākumā sabiedriskais un centra apbraukšana, brauktuvju caurlaidību var samazināt tad, kad ir alternatīvas, kur tam transportam likties. savādāk sanāk padirst un tad domāt ko darīt ar to kluci.[ Šo ziņu laboja DeeCee, 18 Jul 2021, 13:57:43 ] | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 5790
Braucu ar:
| Velosipēdu fani ir aizmirsuši, ka divritenis ir izgudrots stipri pirms automašīnas un ir stipri lētāks par automašīnu, bet par spīti šiem plusiem tāpat nav kļuvis par dominējošo transportā. Tas ir tikai palīgrīks, bet ne mugurkauls. [ Šo ziņu laboja Mizx, 18 Jul 2021, 14:04:27 ] | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6453
Braucu ar: E34
|
18 Jul 2021, 14:00:06 @Mizx rakstīja:
Velosipēdu fani ir aizmirsuši, ka divritenis ir izgudrots stipri pirms automašīnas un ir stipri lētāks par automašīnu, bet par spīti šiem plusiem tāpat nav kļuvis par dominējošo transportā. Tas ir tikai palīgrīks, bet ne mugurkauls.
Labrīt! Mistisks apgalvojums
Velo joprojām pastāv, tatad, tas nebija posms transporta evolūcijā.
Ir vietas, kur tas ir cilvēku pārvietošanās mugurkauls. Tieši tāpēc, ka auto radīja diskomfortu.
Nākamajam solim jābūt kautkam lidojošam - bez skaņas un smakas
Mums šobrīd ir sabalansēti transporta nodokļi uz iespējamo lielāko summu. Šobrīd nevaram tos diferencēt (esam finansiāli un politiski nabadzīgi). Nespējam finansiāli tranzītu izdzīt no pilsētas, nespējam politiski uzlikt iebraukšanas maksu pilsētu centros, jo nākamajās vēlēšanās uzvarēs potenciālie nodokļa atcēlāji. Staķīt's jau būtu lidojis ar vienu ielu + velojoslu, jo paši negribam mainīties | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 5790
Braucu ar:
|
18 Jul 2021, 15:12:03 @bum_bumz rakstīja:
18 Jul 2021, 14:00:06 @Mizx rakstīja:
Velosipēdu fani ir aizmirsuši, ka divritenis ir izgudrots stipri pirms automašīnas un ir stipri lētāks par automašīnu, bet par spīti šiem plusiem tāpat nav kļuvis par dominējošo transportā. Tas ir tikai palīgrīks, bet ne mugurkauls.
Labrīt! Mistisks apgalvojums
Velo joprojām pastāv, tatad, tas nebija posms transporta evolūcijā.
Ir vietas, kur tas ir cilvēku pārvietošanās mugurkauls. Tieši tāpēc, ka auto radīja diskomfortu.
Nākamajam solim jābūt kautkam lidojošam - bez skaņas un smakas
Mistisks ir Tavējais ieraksts bez faktiem un piemēriem. Tipisko par Amsterdamu var nepiesaukt, tur uz iedzivotāju skaitu ir vairāk automašīnu kā Rīgā, ja gribam līdzināties Amsterdamai, tad Rīgā būtu jāatrod vieta vēl apmēram 60k automašīnu turēšanai. Ja Rīgā parādītos +60k automašīnu, esmu gatavs uzklausīt Amsterdamas stāstus. Vienkārši viss ir veidots pakāpeniski gadu desmitiem, nevis vienā dienā saskrūvējot stabiņus bez atļaujām, projektiem un (pats galvenais) bez smadzenēm. | Offline | | |
|
Lala | | Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3223
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
18 Jul 2021, 17:28:22 @Mizx rakstīja:
18 Jul 2021, 15:12:03 @bum_bumz rakstīja:
18 Jul 2021, 14:00:06 @Mizx rakstīja:
Velosipēdu fani ir aizmirsuši, ka divritenis ir izgudrots stipri pirms automašīnas un ir stipri lētāks par automašīnu, bet par spīti šiem plusiem tāpat nav kļuvis par dominējošo transportā. Tas ir tikai palīgrīks, bet ne mugurkauls.
Labrīt! Mistisks apgalvojums
Velo joprojām pastāv, tatad, tas nebija posms transporta evolūcijā.
Ir vietas, kur tas ir cilvēku pārvietošanās mugurkauls. Tieši tāpēc, ka auto radīja diskomfortu.
Nākamajam solim jābūt kautkam lidojošam - bez skaņas un smakas
Mistisks ir Tavējais ieraksts bez faktiem un piemēriem. Tipisko par Amsterdamu var nepiesaukt, tur uz iedzivotāju skaitu ir vairāk automašīnu kā Rīgā, ja gribam līdzināties Amsterdamai, tad Rīgā būtu jāatrod vieta vēl apmēram 60k automašīnu turēšanai. Ja Rīgā parādītos +60k automašīnu, esmu gatavs uzklausīt Amsterdamas stāstus. Vienkārši viss ir veidots pakāpeniski gadu desmitiem, nevis vienā dienā saskrūvējot stabiņus bez atļaujām, projektiem un (pats galvenais) bez smadzenēm.
Nemaiz nemaz, Rīgā būs arvien vairāk auto. Un sastrēgumi būs tikai lielāki.
Ne tur Austrumu maģistrāle palīdzēs, ne slapjais - sapnis Ziemeļu šķērsojums.
Rīgas satiksmes mugurkauls ir, vismaz būtu jābūt, ST. Tas, ka uz ielas visvairāk telpas aizņem auto nenozīmē, ka ar auto arī visvairāk pārvietojas.
Kad Brīvības ielā noņēma stāvvietas no Tallinas līdz pat Cēsu ielai, lai tikai auto nebūtu jāatņem josla, tad neviens paniku necēla.
Kad Bruņinieku ielā, divos kvartālos, noņem stāvvietas, tad - aaaaaaaaaaa, kur es likšu savu auto?!? Dajoš stāvvietu par velti! Es maksāju ceļu nodokli! Atlaist Staķi!
Aaa, un kādu atsauci uz stabiņiem bez projektiem un atļaujām.
Visi šie projekti iet caur LVC, nevis kāds deputāts pats uzzīmē. Ieslēdzam arī saprātu.[ Šo ziņu laboja Lala, 18 Jul 2021, 17:45:08 ] | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 5790
Braucu ar:
|
18 Jul 2021, 17:43:38 @Lala rakstīja:
18 Jul 2021, 17:28:22 @Mizx rakstīja:
18 Jul 2021, 15:12:03 @bum_bumz rakstīja:
18 Jul 2021, 14:00:06 @Mizx rakstīja:
Velosipēdu fani ir aizmirsuši, ka divritenis ir izgudrots stipri pirms automašīnas un ir stipri lētāks par automašīnu, bet par spīti šiem plusiem tāpat nav kļuvis par dominējošo transportā. Tas ir tikai palīgrīks, bet ne mugurkauls.
Labrīt! Mistisks apgalvojums
Velo joprojām pastāv, tatad, tas nebija posms transporta evolūcijā.
Ir vietas, kur tas ir cilvēku pārvietošanās mugurkauls. Tieši tāpēc, ka auto radīja diskomfortu.
Nākamajam solim jābūt kautkam lidojošam - bez skaņas un smakas
Mistisks ir Tavējais ieraksts bez faktiem un piemēriem. Tipisko par Amsterdamu var nepiesaukt, tur uz iedzivotāju skaitu ir vairāk automašīnu kā Rīgā, ja gribam līdzināties Amsterdamai, tad Rīgā būtu jāatrod vieta vēl apmēram 60k automašīnu turēšanai. Ja Rīgā parādītos +60k automašīnu, esmu gatavs uzklausīt Amsterdamas stāstus. Vienkārši viss ir veidots pakāpeniski gadu desmitiem, nevis vienā dienā saskrūvējot stabiņus bez atļaujām, projektiem un (pats galvenais) bez smadzenēm.
Nemaiz nemaz, Rīgā būs arvien vairāk auto. Un sastrēgumi būs tikai lielāki.
Ne tur Austrumu maģistrāle palīdzēs, ne slapjais - sapnis Ziemeļu šķērsojums.
Rīgas satiksmes mugurkauls ir, vismaz būtu jābūt, ST. Tas, ka uz ielas visvairāk telpas aizņem auto nenozīmē, ka ar auto arī visvairāk pārvietojas.
Kad Brīvības ielā noņēma stāvvietas no Tallinas līdz pat Cēsu ielai, lai tikai auto nebūtu jāatņem josla, tad neviens paniku necēla.
Kad Bruņinieku ielā, divos kvartālos, noņem stāvvietas, tad - aaaaaaaaaaa, kur es likšu savu auto?!? Dajoš stāvvietu par velti! Es maksāju ceļu nodokli! Atlaist Staķi!
Aaa, un kādu atsauci uz stabiņiem bez projektiem un atļaujām.
Visi šie projekti iet caur LVC, nevis kāds deputāts pats uzzīmē. Ieslēdzam arī saprātu.
Žēļ, ka piedalies diskusijā nezinot par ko runā: Piemērs situācijai bez saskaņojuma, bet šī nav vienīgā vieta kur pieskrūvēja un tikai tad sāka domāt.
Brīvības un Bruņinieku ielas arī piesaudzi nezinot situāciju. Vienā es dzīvoju, otrā bija birojs. Brīvības ielā bija un ir joprojām pietiekami alternatīvu, kur auto novietot, Bruņinieku ielā to tiešām trūkst. | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6453
Braucu ar: E34
|
18 Jul 2021, 17:28:22 @Mizx rakstīja:
18 Jul 2021, 15:12:03 @bum_bumz rakstīja:
18 Jul 2021, 14:00:06 @Mizx rakstīja:
Velosipēdu fani ir aizmirsuši, ka divritenis ir izgudrots stipri pirms automašīnas un ir stipri lētāks par automašīnu, bet par spīti šiem plusiem tāpat nav kļuvis par dominējošo transportā. Tas ir tikai palīgrīks, bet ne mugurkauls.
Labrīt! Mistisks apgalvojums
Velo joprojām pastāv, tatad, tas nebija posms transporta evolūcijā.
Ir vietas, kur tas ir cilvēku pārvietošanās mugurkauls. Tieši tāpēc, ka auto radīja diskomfortu.
Nākamajam solim jābūt kautkam lidojošam - bez skaņas un smakas
Mistisks ir Tavējais ieraksts bez faktiem un piemēriem. Tipisko par Amsterdamu var nepiesaukt, tur uz iedzivotāju skaitu ir vairāk automašīnu kā Rīgā, ja gribam līdzināties Amsterdamai, tad Rīgā būtu jāatrod vieta vēl apmēram 60k automašīnu turēšanai. Ja Rīgā parādītos +60k automašīnu, esmu gatavs uzklausīt Amsterdamas stāstus. Vienkārši viss ir veidots pakāpeniski gadu desmitiem, nevis vienā dienā saskrūvējot stabiņus bez atļaujām, projektiem un (pats galvenais) bez smadzenēm.
Amsterdama arī der, 2x vairāk purnu kā Rīgai, +60K ir nieks. NL protams bija domāta, respektīvi, kā piemērs - Groningena.
Rīgai nav jābūt velogalvaspilsētai, ne jau tamdēļ citēju tevi
Bet gadu desmiti ir mīts - pirms gadiem 10 kūlos caur Varšavas centru uz mājām. Šodien nejūt, kur sākas un beidzas Varšava, nenometot zem 130
Lielākā problēma ir topika nosaukumā. Ļaudis, kuri vada, rīko un ietekmē, jau 30 gadus kā kāmīši velk sev - 50, 150, 500 miljoni - joprojām turina vilkt. Pat no sūda stabiņiem grib izspiest vasku. Paaudze, liekas, ka nomainījusies, bet tikumi tie paši. | Offline | | |
CP17
| | Kopš: 17. Dec 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 17
Braucu ar:
| reku par tiem stabiņiem Domburs mēģina, kas/kur/kad utt
| Offline | | |
Arturiks | | Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9010
Braucu ar: 26 & 26
| Džeki labi spridzina:
Vācieša/Altonovas krustojums- 5 iesniegumi. Pilnībā pietiek, lai visu sadirstu. Pēc tam simtiem parakstu par aizvākšanu – nu nē, mums jārūpējas par drošību.
Ieskrūvējot stabiņus Tērbatas ielas bruģī - cēlas domas, kā padarīt pilsētu SKAISTĀKU.
Pilsēta cilvēkiem – “cilvēki pieraduši braukt uz veikalu 3 km attālumā ar mašīnu.” Ak šie izlaistie cilvēki, kas negrib 3km (vismaz 30 min) nest savus iepirkumus + venden vai sešpakas ar dzeramo ūdeni uz mājām.
| Offline | | |
arba | | Kopš: 19. Jun 2007
Ziņojumi: 940
Braucu ar: AR gtv 1975, Macan
| Dzivoju centrā, ikdiena staigaju kajam, darbs centrā.
Kas mani, kā gājēju, visvairak apdraud ?
Dažādi diriteni , parasti, elektro, lieli , mazi
Vai man tagad ir mierigak un drošāk ?
Nefiga !!! | Offline | | |
markelis | | Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 12856
Braucu ar: eFku
|
19 Jul 2021, 10:28:42 @Nixx rakstīja:
Kas jums visiem ir par Amsterdamas fetišu ? Kāda dārzeņa vārdā mums būtu jāņem par piemēru valsts, kurai ir 2 X mazāka teritorija un 5 X lielāks iedzīvotāju skaits ? Un piķis vsp kā jūras sūdi
Nafigam mums te Latvijā vajag sadzīties pilsētās un pēc tam risināt urbanizācijas problēmas ?
Ja man būtu teikšana, kolchoznieku ministriju pārceltu uz Jelgavu, aizsardzību - Lielvārdē, utt
Labs piemērs - RTU
nu nakuj Tu te lien? sip no savas maarupes uz otru pusi.
| Offline | | |
RVR | | Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 21964
Braucu ar: RVR
| Mārupe arī pēc gada būs pilsēta, pilnīgi oficiāli
| Offline | | |
|
mizerss | | Kopš: 27. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 741
Braucu ar:
|
19 Jul 2021, 11:42:59 @Arturiks rakstīja:
Pilsēta cilvēkiem – “cilvēki pieraduši braukt uz veikalu 3 km attālumā ar mašīnu.” Ak šie izlaistie cilvēki, kas negrib 3km (vismaz 30 min) nest savus iepirkumus + venden vai sešpakas ar dzeramo ūdeni uz mājām.
https://youtu.be/85ptOZdtzCU
Esmu redzējis arī dzīvē. Tas ir psc, vest savu sievieti finiera kastē. | Offline | | |
m8archa | | Kopš: 28. Dec 2009
Ziņojumi: 1022
Braucu ar: Zirdzinnu
| Pilsēta dalbajobiem.. principā, nākamajās vēlēšanās varētu uzvarēt tas, kurš apsola visu šito stabiņu huiņu izravēt. | Offline | | |
Arturiks | | Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9010
Braucu ar: 26 & 26
|
19 Jul 2021, 12:14:27 @mizerss rakstīja:
19 Jul 2021, 11:42:59 @Arturiks rakstīja:
Pilsēta cilvēkiem – “cilvēki pieraduši braukt uz veikalu 3 km attālumā ar mašīnu.” Ak šie izlaistie cilvēki, kas negrib 3km (vismaz 30 min) nest savus iepirkumus + venden vai sešpakas ar dzeramo ūdeni uz mājām.
https://youtu.be/85ptOZdtzCU
Esmu redzējis arī dzīvē. Tas ir psc, vest savu sievieti finiera kastē.
Katram ir savs redzējums par dzīvi, kā to vēlas realizēt -
a) kāds vēlas pārvietoties komfortā visos gadalaikos lai neslīst un nesnieg uz galvas, lai nav jāsvīst 2 minūtes pēc iziešanas no mājas) no/uz darbu, uz veikalu, vest savus bērnus uz skolu, doties ar auto ārpus pilsētas brīvdienās, darba dienās atrast iespēju to turēt pie mājas, saulainās dienās izbraukt ar ričuku, skūteri vai moci (kas asi noregulēto vegānu dzirdi nedrīkstētu traumēt), bet nedarīt to aukstās/slapjās/+32 grādu dienās (jo kādēļ, lai kāds pats sev to nodarītu brīvprātīgi?).
b) visos gadalaikos pedālēties, vai ārā ir 0 grādi un slapjš sniegs, vai arī +33 grādi, bērnus vest koka kastē, kamēr bērni ir skolā, koka kastē iesēdināt sievu un venden uzkrāmēt viņai klēpī, ārpus pilsētas nebraukt, jo nav mašīnas un centrā tāpat ir idille, var normāli parkā nokrist zālīte, izģērbties un pasūkt savu piparmētru vegānisko latti.
Nav tikai skaidrs, kādēļ a variantu sauc par padomju savienības sabiedrības paliekām, bet b variants ir way to go. Drīzāk izskatās, ka tautieši ar varu mēģina uzspiest paši sev sūdīgākus dzīves apstākļus slavinot tos ar rozā brillēm. | Offline | | |
Arturiks | | Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9010
Braucu ar: 26 & 26
|
19 Jul 2021, 13:10:12 @odiumz rakstīja:
19 Jul 2021, 11:42:59 @Arturiks rakstīja:
Pilsēta cilvēkiem – “cilvēki pieraduši braukt uz veikalu 3 km attālumā ar mašīnu.” Ak šie izlaistie cilvēki, kas negrib 3km (vismaz 30 min) nest savus iepirkumus + venden vai sešpakas ar dzeramo ūdeni uz mājām.
Esmu tālu no politikas, cenšos tur degunu nebāzt un sekoju līdzi ļoti virspusēji, lai nebūtu jābojā nervi, bet nu šis pajols ir vienkārši augstākā debilizācijas pakāpe. Kāds var 3 vārdos pastāstīt kādā bezsakarā viņiem ar to biedrību ir izdevies iebāzt savu hipsteru loģiku tik tālu, ka tiek reāli čakarēta satiksmes infrastruktūra?
Kā viņi to sauc - gājēju drošība, DROŠĪBA! Iekšlietu ministrijas statistika saka, ka tie palīdz! Kaut gan CSDD statistika saka pretējo... Tieši tāpat kā nekur nav redzēta statistika par notriektajiem gājājiem uz konkrētajiem krustojumiem, kas ir sajāti.
Problēma ir, bet vai uz tērbatas ielas un baznīcas ielas? Apšaubu, drīzāk mikrorajonos.
Stabiņi ar 30cm attālumu viens no otra, piemēram, jaunciema gatve? cilvēku drošībai! Un nē, tas nav lai nozagtu (kā citādāk tādu debīlismu var izskaidrot), tikai drošībai.
Šajā visā var vilkt tikai paralēlas ar dominējošo pakaļpiedziņas varu, kas nenoliedzami darbojas vienā virzienā - bērnu vedēji ar kasti, nedeļu garais praids ar tiešo translāciju, noteikti ir vēl kas nenosaukts un 100% nākotnē vēl līdis ārā kādas eiropejiskas iniciatīvas. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|