Online

Pašreiz BMWPower skatās 86 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Automātiskā ātrumkārba

AutorsZiņojums
Didzis
11. Mar 2010, 11:34 #81

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)


11 Mar 2010, 11:25:27 Ugunsdzesejs rakstīja:
par to likšanu iekš D no rīta un P vakarā gribas

es savu e36 nevaru nemaz iekš D piešķilt... citiem to var?


Kāpēc kādam būtu jāpiešķil auto iekš D roba?

-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
Puuchuks
11. Mar 2010, 11:35 #82

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW

visi baigie gudrinieki, pēdējais auto, ar kuru man bija jautājumi par roķeni, bija 635CSi, [B]manual[/B kādā ~2003. gadā.

pēc tam ir bijuši visādi automāti, tikai pāris no tiem garantijas auto, un nekādu jautājumu par roķeni, ne lietošanā, ne apskatē
Offline
Puuchuks
11. Mar 2010, 11:37 #83

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW


11 Mar 2010, 11:29:14 Didzis rakstīja:
otrā, pat mazs slīpums apgrūtina ātruma pārslēgšanu prom no P.

tā, šito palaidu garām - kādas problēmas ar pārslēgšanu slīpumā bremzi nospied stiprāk
Offline
Didzis
11. Mar 2010, 11:38 #84

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)


11 Mar 2010, 11:37:02 Puuchuks rakstīja:

11 Mar 2010, 11:29:14 Didzis rakstīja:
otrā, pat mazs slīpums apgrūtina ātruma pārslēgšanu prom no P.

tā, šito palaidu garām - kādas problēmas ar pārslēgšanu slīpumā bremzi nospied stiprāk


Bremzi jau nozpiežu, bet kloķis tāpat izrāda pretestību bieži vien. Citreiz nošūpinu beņķi, lai iekustās autiņš un mazāka pretestība izņemot no roba (tikai nesaki nevienam, kauns )

-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
Puuchuks
11. Mar 2010, 11:39 #85

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW


11 Mar 2010, 11:38:24 Didzis rakstīja:

11 Mar 2010, 11:37:02 Puuchuks rakstīja:

11 Mar 2010, 11:29:14 Didzis rakstīja:
otrā, pat mazs slīpums apgrūtina ātruma pārslēgšanu prom no P.

tā, šito palaidu garām - kādas problēmas ar pārslēgšanu slīpumā bremzi nospied stiprāk


Bremzi jau nozpiežu, bet kloķis tāpat izrāda pretestību bieži vien. Citreiz nošūpinu beņķi, lai iekustās autiņš un mazāka pretestība izņemot no roba (tikai nesaki nevienam, kauns )

nošūpināt beņķi izklausās jautri
Offline
LA
11. Mar 2010, 11:40 #86

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250

Vecu e34 arī var piešķilt tikai P , imho.
Offline
Driver
11. Mar 2010, 11:42 #87

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


11 Mar 2010, 11:40:27 Lauris rakstīja:
Vecu e34 arī var piešķilt tikai P , imho.

tikai nevajag, ja
e32/e34 viennozimigi lec gan P, gan N ja nav sapists selektors.
e38/e39 ari taa bija, esmu darbinajis

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
djmixx
11. Mar 2010, 11:43 #88

Kopš: 12. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1984

Braucu ar:

pirms face lift e38 toc ta var darit!!! gan P gan N

[ Šo ziņu laboja djmixx, 11 Mar 2010, 11:43:25 ]

Offline
LA
11. Mar 2010, 11:45 #89

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250

Tad vienkārši neatceros. Tik zinu , ka vienrezi biju ielici D un ilgi ilgi domāju kapēc nelec.
Offline
kalmens
11. Mar 2010, 11:45 #90

Kopš: 01. Oct 2007

Ziņojumi: 12271

Braucu ar: kartupeļiem bagāžniekā


11 Mar 2010, 11:40:27 Lauris rakstīja:
Vecu e34 arī var piešķilt tikai P , imho.
P un N

-----------------
Offline
Puuchuks
11. Mar 2010, 11:49 #91

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW


11 Mar 2010, 11:45:03 Lauris rakstīja:
vienrezi biju ielici D un ilgi ilgi domāju kapēc nelec.

visforšāk ir, ja it kā ir ielikts P, bet ne līdz galam. vismaz vecākiem auto tādu prikolu varēja izpildīt. un tad tu vari stundu sēdēt un neizdomāt, kas par vainu. atliek paraustīt kloķi turpu šurpu, ieliekās pareizi robā un auto pielec kā bitīte :shurikam_jauniibas_atminjas:
Offline
LA
11. Mar 2010, 11:51 #92

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250

Man tas bija pustumšā garažā un tā īsti nepamaniju. sāku skatīties varbūt starteris izbeidzies, mēģināju vel visādus jokus ar imobilaizeri.
Offline
miki
11. Mar 2010, 12:08 #93

Kopš: 28. Jul 2006

Ziņojumi: 352

Braucu ar: e36 328, e30 convertible, Trafic, Q7


Bremzi jau nozpiežu, bet kloķis tāpat izrāda pretestību bieži vien. Citreiz nošūpinu beņķi, lai iekustās autiņš un mazāka pretestība izņemot no roba (tikai nesaki nevienam, kauns )


Tā pretestība citreiz mēdz būt paliela. Paziņam gadījās noparkoties uz trotuāra tā, ka palika slodzē uz ripošanu nost no apmales (P režīmā). Lai izņemtu no P bija jāpielieto paliels spēks un ātrumpārslēgu Šīs pretestības dēļ, vienmēr apstājoties, vispirms ielieku N, pārbaudu vai neripo, ja ripo, tad stāvbremze un tikai tad P. Varbūt naivi ceru paildzināt kārbas mūžu, bet tā ir iegājies un notiek tas jau automātiski

[ Šo ziņu laboja miki, 11 Mar 2010, 12:09:41 ]

Offline
Ugunsdzesejs
11. Mar 2010, 12:13 #94

Kopš: 16. Dec 2008

Ziņojumi: 5327

Braucu ar:


11 Mar 2010, 11:34:54 Didzis rakstīja:

11 Mar 2010, 11:25:27 Ugunsdzesejs rakstīja:
par to likšanu iekš D no rīta un P vakarā gribas

es savu e36 nevaru nemaz iekš D piešķilt... citiem to var?


Kāpēc kādam būtu jāpiešķil auto iekš D roba?

nē nu vnk tiek ieteikts maksimāli neslēgalēt kārbu. no rīta D, tad močīt visu dienu un vakarā P...
kad es braucu, tad es parasti turu iekš D, nevis čakarēju... grozīšanās ir cits jautājums - tur bez slēgšanās neiztikt. bet ja apstājies un jāliek no D iekš N, lai pēc tam pieķšiltu - kur ir no tā visa jēga

es to mēģinu saprast
Offline
Emperor
11. Mar 2010, 12:17 #95

Kopš: 27. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 901

Braucu ar:

amerikāņiem nemaz atslēgu nevar izņemt, ja nav P
Offline
Puuchuks
11. Mar 2010, 12:18 #96

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW


11 Mar 2010, 12:13:26 Ugunsdzesejs rakstīja:

11 Mar 2010, 11:34:54 Didzis rakstīja:

11 Mar 2010, 11:25:27 Ugunsdzesejs rakstīja:
par to likšanu iekš D no rīta un P vakarā gribas

es savu e36 nevaru nemaz iekš D piešķilt... citiem to var?


Kāpēc kādam būtu jāpiešķil auto iekš D roba?

nē nu vnk tiek ieteikts maksimāli neslēgalēt kārbu. no rīta D, tad močīt visu dienu un vakarā P...
kad es braucu, tad es parasti turu iekš D, nevis čakarēju... grozīšanās ir cits jautājums - tur bez slēgšanās neiztikt. bet ja apstājies un jāliek no D iekš N, lai pēc tam pieķšiltu - kur ir no tā visa jēga

es to mēģinu saprast



no rīta atnāc uz auto, kloķis ir P. tu piedarbini (Drivers vispirms ieliek N, es ne), visu dienu braukā, lieki neslēgājot (pie katra krusta neliec D-N-D), un vakarā atbrauc, ieliec P (Didzis vēl norauj roķeni) un ej mājā - kas neskaidrs
Offline
Driver
11. Mar 2010, 12:19 #97

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

jega vienkarsha, lai kada sulba vecene vai auto defekta gadijuma, kad ir jatur gaze un jaskjilj auto uzreiz nepielektu un neaizlidotu spoledams.

esmu savulaik taa pameginajis - vadus pie selektora pa taisno, nospiest pilnu gaazi turot D un skjilt
tici man, loha rokas sudi sanaks

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
miki
11. Mar 2010, 12:19 #98

Kopš: 28. Jul 2006

Ziņojumi: 352

Braucu ar: e36 328, e30 convertible, Trafic, Q7


11 Mar 2010, 12:17:03 Emperor rakstīja:
amerikāņiem nemaz atslēgu nevar izņemt, ja nav P


Arī BMW tā ir
Offline
Jancuks
11. Mar 2010, 22:15 #99

Kopš: 22. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2285

Braucu ar:


11 Jan 2010, 13:15:03 user rakstīja:

10 Jan 2010, 23:03:59 user rakstīja:
jautājums kādam zinātājam:

pieņemsim situācija tāda - mauc ar automātu līkumā, driftē, auto sagriežas un aiziet atpakaļgaitā??
kas notiek ar kārbu? motoru? jo nevar sajūgu piespiest kā manuālajai??
nav momentā - pisec.. teiksim, ja uz asfalta tā notiek un motoram nav jaudas riteņus griezt pareizā virzienā??


Arī šis te interesē. Vienreiz biju iestredzis un nebija tuvumā neviena palīga. ieliku D un izkapu ara aiz stoikas pastumt. sanaca tada ka supinasana bet nu karba vislaik staveja D. Pec tam iedegas panelii 3 lampinas - ASC, ABS un Rokenes lampina. biski pabraucu un izdzisa. Tagad domaju vai tas bija vnk elektronikas gluks jo taa nesaprata kas notiek, vai ari tiesam nav labi taa karbai darit ka D rezima ripo atpakal Specuki comment
Offline
VanBumbul
12. Mar 2010, 20:31 #100

Kopš: 02. Jul 2009

Ziņojumi: 7

Braucu ar:

Sveiki, BMW 525tds automāts 98.gads, beidzās atpakaļgaita, respektīvi viss strādā, visi robi, izņemot atpakaļgaitu, kāda varētu būt problēma, uz cik esmu ielidojis? Ar eļļas maiņu tas nevarētu būt saistīts? Šodien tika veikta pārbaude uz kompja, itkā nekādas elektronikas kļudas neuzrāda!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo