Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 77 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Automātiskā ātrumkārba

AutorsZiņojums
Peecis
25. Mar 2010, 10:26 #121

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2300

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


25 Mar 2010, 10:08:32 ivs12 rakstīja:
50km-staigā nedaudz ātrumi.ar vienmērīgu gāzi...

Slēdzās no viena pārnesuma otrā vai apgriezieni mētājās uz augšu, uz leju? Varbūt periodiski izslīd? Ja tā, tad diemžēl kārbas remonts visticamāk...
Offline
ivs12
25. Mar 2010, 10:46 #122

Kopš: 07. Feb 2010

Ziņojumi: 34

Braucu ar:

ar 50km.vienmērigu gāzi nenotura ātrumu,4-5vai3-4nezinu,moška eļļu nomainīt,bet ēļļa tīra.
Offline
Vidoks
12. Jul 2010, 15:47 #123

Kopš: 14. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 7

Braucu ar: BMW 530 D

Var būt kāds zina, ko tas varētu nozīmēt???
Braucu no Tatriem, 530 D, viss it kā kārtībā, ārā +35 grādi, eju garām fūrēm nu kādu 160km/h, un kompis izmet, ka automātiskā kārba sāk strādāt avārijas režīmā, pārbaudu, točņa, darbojas tikai 2.3 ātrums un atpakaļgaita! Tā nu lēnu garu tiku līdz Rīgai (saudzīgā režīmā MAX. 90km/h)
Nākamā dienā, visi ātrumi strādā, nekādas kļūdas kompis neuzrāda, kas pa štelli??? Pārkarsa????
Offline
hasans
12. Jul 2010, 16:28 #124

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7685

Braucu ar:

Kaa suudigs akumulators var ietekmet karbas darbibu? Man bija svaks akjis, no rita knapi vareju piedarbinat masinu, izmeta paneli dzelteno lampinju uz 3 sek. par automata kljudu un nodziest, braucot karba saka gljukot, tad pie luksafora uzsak ar 2. atrumu, tad pa shoseju braucot pati iemet kadu robu zemak, kautgan man kaja no pedalja ir atlaista Nopirku jaunu akumulatoru, tagad pie starteshanas bridinajuma lampinja vairs neiedegas un gljuki ari vairs nav noveroti.
Offline
Alzirs
12. Jul 2010, 18:04 #125

Kopš: 02. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 361

Braucu ar: E46 M43 :P

Neķeriet kreņķi... tā ir normāla parādība šajā temperatūrā pie +35 manam Raudi pazuda elektronika.pirms tam ārī gļuku meta laukā ātrumkarbai. Iztērēju 5Ls lai aizvelk mani līdz servisam.Tur meistars teica,ka automātam eļļa jāmaina jo no karstuma palikusi kā mizeļi un elektroinika pazuda no tā ka nokusa izolācija centrālajam vadam no ģenerātora. Vads kautkā saskārās un ierubijās kautkāds centrālais drožinātājs uz pārkaršanu kurš atslēdz pilnīgi visu elektroniku Sis karstums rulē
Offline
marihuans
20. Oct 2010, 13:26 #126

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23185

Braucu ar: 3 x 666

izmeta automaatam kljuudu un palika tikai 5tais aatrums un atpakaljgaita. Kur taisiit par normaaliem cipariem ?

-----------------

T: 203-65-203
Offline
mozais
20. Oct 2010, 19:55 #127

Kopš: 14. Mar 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1674

Braucu ar: e61 525d


20 Oct 2010, 13:26:27 marihuans rakstīja:
izmeta automaatam kljuudu un palika tikai 5tais aatrums un atpakaljgaita. Kur taisiit par normaaliem cipariem ?
- dāāāārgi.... bet saremontēsim....
Offline
CP17
20. Oct 2010, 20:06 #128

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


20 Oct 2010, 13:26:27 marihuans rakstīja:
izmeta automaatam kljuudu un palika tikai 5tais aatrums un atpakaljgaita. Kur taisiit par normaaliem cipariem ?

tirliņ, es tak tev teicu kur tāpat te uz vietas Rīgā retais kko sataisīs LABI, 80% servisi, kuri ķipa remontē kārbas, viņas ved uz cēsīm uz Recro sataisīt un par starpniecību ietur pāris simtus
Offline
osk
20. Oct 2010, 20:10 #129

Kopš: 29. Nov 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1342

Braucu ar: E61

manam E39 arī tomāts laikam iet uz beigām. kāds neinteresējās vai leišos kārbas neremontē lētāk kā pie mums?
Offline
Kalnz
20. Oct 2010, 20:15 #130

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14295

Braucu ar:

Ko dara automāta ZIEMAS režīms?!
Offline
osk
20. Oct 2010, 20:35 #131

Kopš: 29. Nov 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1342

Braucu ar: E61


20 Oct 2010, 20:15:13 Kalnz rakstīja:
Ko dara automāta ZIEMAS režīms?!


maybe starē ar otro robu un neļauj griezt līdz redlainam
Offline
Kalnz
20. Oct 2010, 20:36 #132

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14295

Braucu ar:


20 Oct 2010, 20:35:39 osk rakstīja:

20 Oct 2010, 20:15:13 Kalnz rakstīja:
Ko dara automāta ZIEMAS režīms?!


maybe starē ar otro robu un neļauj griezt līdz redlainam


to dara "E" (ekonomiskais) režīms!!!
Offline
crime
20. Oct 2010, 20:44 #133

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8419

Braucu ar: m635csi


20 Oct 2010, 13:26:27 marihuans rakstīja:
izmeta automaatam kljuudu un palika tikai 5tais aatrums un atpakaljgaita. Kur taisiit par normaaliem cipariem ?


Ģertrūdes ielā, SIA "VITTRANS", mob.29485790
Offline
Marta_22
20. Oct 2010, 21:19 #134

Kopš: 02. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 633

Braucu ar: E34 B20

Izlasot šito sadaļu šausmas sametās, man jau ir 300 000km noskrējiens (+100 000km noteikti nogriezti) un tur noteikti neviens nekadu eļļu nav mainijis, paskatoties auto data, tad tur tik ir divas skūrves pa vienu izlej pa otru salej eļļu, vai arī tas nav tik vienkārši? (tik man ir E34 neviss E39)

[ Šo ziņu laboja Marta_22, 20 Oct 2010, 21:19:49 ]

Offline
mozais
20. Oct 2010, 21:28 #135

Kopš: 14. Mar 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1674

Braucu ar: e61 525d


20 Oct 2010, 21:19:02 Marta_22 rakstīja:
Izlasot šito sadaļu šausmas sametās, man jau ir 300 000km noskrējiens (+100 000km noteikti nogriezti) un tur noteikti neviens nekadu eļļu nav mainijis, paskatoties auto data, tad tur tik ir divas skūrves pa vienu izlej pa otru salej eļļu, vai arī tas nav tik vienkārši? (tik man ir E34 neviss E39)
teoretiski tā ir...
izlej eļļu, noņem karteri (kārbas), nomaini filtru, salej ar spiedienu jauno eļļu atpakaļ kamēr līst ārā, tad piedarbini mašīnu un tālāl lej kamēr līst ārā - tad ir līmenis.....


servisā ~ 80ls tas prieks......
Offline
Marta_22
20. Oct 2010, 21:33 #136

Kopš: 02. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 633

Braucu ar: E34 B20


20 Oct 2010, 21:28:30 mozais rakstīja:

20 Oct 2010, 21:19:02 Marta_22 rakstīja:
Izlasot šito sadaļu šausmas sametās, man jau ir 300 000km noskrējiens (+100 000km noteikti nogriezti) un tur noteikti neviens nekadu eļļu nav mainijis, paskatoties auto data, tad tur tik ir divas skūrves pa vienu izlej pa otru salej eļļu, vai arī tas nav tik vienkārši? (tik man ir E34 neviss E39)
teoretiski tā ir...
izlej eļļu, noņem karteri (kārbas), nomaini filtru, salej ar spiedienu jauno eļļu atpakaļ kamēr līst ārā, tad piedarbini mašīnu un tālāl lej kamēr līst ārā - tad ir līmenis.....


servisā ~ 80ls tas prieks......


Tur nekur nekas nav minēts par filtru un kaut kādu kartera ņemšanu nost, tad ja tur ņem nost kaut ko tad noteikti uz servisu jādzen. Lai gan pa 100Ls noteikti var sarunāt kad uzliek manuālo, kas atrisinātu 101 problemas un varētu pa nakti mierīgi gulēt.
Offline
ausux
20. Oct 2010, 21:35 #137

Kopš: 18. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 849

Braucu ar: četrriteni.

man eļļa+darbs samainīja pa 45Ls, tiesa ne BMW
bet gan A-class mercedess .
Offline
v530D
20. Oct 2010, 21:59 #138

Kopš: 16. Feb 2010

Ziņojumi: 82

Braucu ar: traktoru


20 Oct 2010, 20:44:12 crime rakstīja:

20 Oct 2010, 13:26:27 marihuans rakstīja:
izmeta automaatam kljuudu un palika tikai 5tais aatrums un atpakaljgaita. Kur taisiit par normaaliem cipariem ?


Ģertrūdes ielā, SIA "VITTRANS", mob.29485790
neiesaku so kantori var jau but ka man vienkarsi nepaveicas bet nu garantijas laika autins vairak staveja pie viniem neka tika lietots!loti labs servis garantiju nekad neateica
Offline
crime
20. Oct 2010, 22:02 #139

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8419

Braucu ar: m635csi


20 Oct 2010, 21:59:24 v530D rakstīja:

20 Oct 2010, 20:44:12 crime rakstīja:

20 Oct 2010, 13:26:27 marihuans rakstīja:
izmeta automaatam kljuudu un palika tikai 5tais aatrums un atpakaljgaita. Kur taisiit par normaaliem cipariem ?


Ģertrūdes ielā, SIA "VITTRANS", mob.29485790
neiesaku so kantori var jau but ka man vienkarsi nepaveicas bet nu garantijas laika autins vairak staveja pie viniem neka tika lietots!loti labs servis garantiju nekad neateica



taisīju pirms 2 gadiem kārbu pie viņiem savam e38 730d, vēl šodien braucu un bēdu nezinu, slēdzas gan varbūt ne tik ideāli, ka bija ar OEM kārbu, taču arī pēc kapitalkas nav ne vainas principā.

p.s. runa ir par slēgšanos uz leju, bremzējot. ir minimāli sitieniņi reizēm, uz augšu slēdzas ideāli... norakstu to uz reduktoru, kas mazliet piegaudo un atdod rezonansi vai kardāna gumiju, kas arī būs kuru katru brīdi jāmaina.

[ Šo ziņu laboja crime, 20 Oct 2010, 22:05:29 ]

Offline
PASSATizhi
20. Oct 2010, 22:02 #140

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

divi auto tika taisiiti Vittrans. viss ok, un cenas saldas
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo