Online

Pašreiz BMWPower skatās 113 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Automātiskā ātrumkārba

AutorsZiņojums
Peecis
12. Mar 2010, 21:18 #101

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2300

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


12 Mar 2010, 20:31:50 VanBumbul rakstīja:
Sveiki, BMW 525tds automāts 98.gads, beidzās atpakaļgaita, respektīvi viss strādā, visi robi, izņemot atpakaļgaitu, kāda varētu būt problēma, uz cik esmu ielidojis? Ar eļļas maiņu tas nevarētu būt saistīts? Šodien tika veikta pārbaude uz kompja, itkā nekādas elektronikas kļudas neuzrāda!

Vai nu cita kārba, vai nu remonts ap 300-400Ls
Offline
ATB
12. Mar 2010, 21:28 #102

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5188

Braucu ar: ♛ ♛

Btw, kā ir ar to stāvēšanu pie sarkanās gaismas? Cik zinu, ja manuālajai kārbai tura visu laiku ātrumā, tad izspiedējgultnis dilst, bet kā ir ar automātu? Ja nekļūdos, tad automātam nekaitē tā ''turēšana ātrumā''?
Offline
Araajz
12. Mar 2010, 21:34 #103

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28092

Braucu ar: E39

Turi "D" un alles
Offline
lux
12. Mar 2010, 21:53 #104

Kopš: 21. Feb 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 627

Braucu ar: Visu


12 Mar 2010, 20:31:50 VanBumbul rakstīja:
Sveiki, BMW 525tds automāts 98.gads, beidzās atpakaļgaita, respektīvi viss strādā, visi robi, izņemot atpakaļgaitu, kāda varētu būt problēma, uz cik esmu ielidojis? Ar eļļas maiņu tas nevarētu būt saistīts? Šodien tika veikta pārbaude uz kompja, itkā nekādas elektronikas kļudas neuzrāda!

man a tā pate kaite bija 328 e46.. lai tiktu pie atpakal gaitas zobratiem ir jaaizjauc visa karba.. sapiigs remonts- lai labi sataisiitu kadi 400-600ls , ir servis artilerijas iela RAP laikam saucas -diez gan labs vai nu jataa userim 6500 -viņš ar kārbām ņemās.., taču labāk ir taisīt(manu prāt) jo tad +/- būs kā jauna + vēl garantija.. a ja mainīsi citu- hvz vai nenojuks atkal..
Offline
VanBumbul
13. Mar 2010, 13:23 #105

Kopš: 02. Jul 2009

Ziņojumi: 7

Braucu ar:

Paldies par atbildēm, man piedāvāja bauskā pa 250ls sataisīt to automātu! Kāds tur ir taisījis? Varbūt ir kādas atsauksmes?
Offline
Marteens
13. Mar 2010, 13:57 #106

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10689

Braucu ar:


12 Mar 2010, 21:53:18 lux rakstīja:

12 Mar 2010, 20:31:50 VanBumbul rakstīja:
Sveiki, BMW 525tds automāts 98.gads, beidzās atpakaļgaita, respektīvi viss strādā, visi robi, izņemot atpakaļgaitu, kāda varētu būt problēma, uz cik esmu ielidojis? Ar eļļas maiņu tas nevarētu būt saistīts? Šodien tika veikta pārbaude uz kompja, itkā nekādas elektronikas kļudas neuzrāda!

man a tā pate kaite bija 328 e46.. lai tiktu pie atpakal gaitas zobratiem ir jaaizjauc visa karba.. sapiigs remonts- lai labi sataisiitu kadi 400-600ls , ir servis artilerijas iela RAP laikam saucas -diez gan labs vai nu jataa userim 6500 -viņš ar kārbām ņemās.., taču labāk ir taisīt(manu prāt) jo tad +/- būs kā jauna + vēl garantija.. a ja mainīsi citu- hvz vai nenojuks atkal..



Nezinu kā ir citos servisos,bet Rap-s un vēl čupa kantorīšu ved kārbas remontēt uz šejieni http://auto.delfi.lv/zinas/latvija/automatisko-...tu.d?id=30539629 Citi servisi tikai nomontē un aizved.Neko neremontē paši.
Offline
Marteens
13. Mar 2010, 14:04 #107

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10689

Braucu ar:

Es jau neko nesaku ne labu,ne sliktu un viņu SIA radniecību ar nepārzinu,bet atsauksmes ir pozitīvas tikai.
Offline
Driver
13. Mar 2010, 14:25 #108

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Par RAAP parasti sudzas, ka dargi
bet loti reti, kad tomata remonts pa leto ari ir pirmais un vienigais...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Didzis
13. Mar 2010, 14:29 #109

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)

Tanīs kārbās tiešām ir tāda raķešzinātne vai arī vienkārši jāmaksā ir par garantiju un dārgu aparatūru?

-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
fireline
13. Mar 2010, 14:31 #110

Kopš: 16. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 60

Braucu ar: 3 cilindriem

man te vakar viena shtelle notikaas. 740ajam automaatam. Karo4 it kaa jau bija uzsilis paari zilajai iedaljai, taapeec apdzenot droshi iespiedu pedaali, gandriiz kickdownaa. Te peekshnji pusceljaa auto saaka taa raustiities it kaa bendziins beigtos. Psc, knapi apdzinu. Tad tas paargaaja un viss it kaa normaali. Pirmo reizi kas taads 3 gadu laikaa. Kaadam ir kas taads bijis???
Offline
Driver
13. Mar 2010, 14:43 #111

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


13 Mar 2010, 14:29:27 Didzis rakstīja:
Tanīs kārbās tiešām ir tāda raķešzinātne vai arī vienkārši jāmaksā ir par garantiju un dārgu aparatūru?

nekaa tur TAAADA nav, tikai tur viss ir loti precizs un tiesham labi japarzin mehanika, hidraulika kaa ari jabut sajegai. Tas nav tik vienkarshi kaa taisit motoram kapitalo remontu, kur katrs zabaks var iemacities mainit shales, gredzenus neko neslipejot un ar kuvaldu preset ara varstiem vadiiklas, beigas pusi saliekot visu uz hermetikji.
Ja tads motors stradas un cilveks varbut pat nenojautis, ka taa ir haltura, tad karba stradas tikai tad, kad bus saremonteta pedantiski, nevis tjap-ljap un gatavs. Tapec ari veidojas tada cena.
Kirurgs par miesnieku var stradat, bet otradi nekas labs nesanaks. Tapec ir loti liels kasjaku % letajiem automatu remontiem

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
13. Mar 2010, 14:46 #112

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


13 Mar 2010, 14:31:24 fireline rakstīja:
man te vakar viena shtelle notikaas. 740ajam automaatam. Karo4 it kaa jau bija uzsilis paari zilajai iedaljai, taapeec apdzenot droshi iespiedu pedaali, gandriiz kickdownaa. Te peekshnji pusceljaa auto saaka taa raustiities it kaa bendziins beigtos. Psc, knapi apdzinu. Tad tas paargaaja un viss it kaa normaali. Pirmo reizi kas taads 3 gadu laikaa. Kaadam ir kas taads bijis???

a kaa tu zini, ka problema ir karba, nevis motora
kadas kludas ir karba un kadas motoraa?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
fireline
13. Mar 2010, 14:52 #113

Kopš: 16. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 60

Braucu ar: 3 cilindriem


13 Mar 2010, 14:46:14 Driver rakstīja:

13 Mar 2010, 14:31:24 fireline rakstīja:
man te vakar viena shtelle notikaas. 740ajam automaatam. Karo4 it kaa jau bija uzsilis paari zilajai iedaljai, taapeec apdzenot droshi iespiedu pedaali, gandriiz kickdownaa. Te peekshnji pusceljaa auto saaka taa raustiities it kaa bendziins beigtos. Psc, knapi apdzinu. Tad tas paargaaja un viss it kaa normaali. Pirmo reizi kas taads 3 gadu laikaa. Kaadam ir kas taads bijis???

a kaa tu zini, ka problema ir karba, nevis motora
kadas kludas ir karba un kadas motoraa?
Aizdomas par kaarbu bija tapeec, ka apgriezieni motoram bija okei, vnk auto raustijaas. Nu hvz, ja veel kas taads buus, tad laikam naaksies dziit kaut kur
Offline
Peecis
13. Mar 2010, 15:10 #114

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2300

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI

Jautājums par neBMW kārbu:
bobiks Infiniti QX4 (Nissan Pathfinder) 99. gada. Braucot pa šoseju izleca no pēdējā roba un tahometrs līdz redlainam. Apstājotie un sākot atkal braukt slēdzas tikai līdz 2. pārnesumam un tad sāk izslīdēt. Ieliekot režīmā ''2'' viss iet un neslīd. R un 1. ātrums strādā labi, eļļa sarkana un līmenī.
Pēc kā tas izskatās
Pirmdien aizdzīšu uz RAAPu diagnosticēt, tik vai ar tādu var braukt līdz Rīgai 80km ar 2. robu?
Offline
Driver
13. Mar 2010, 15:20 #115

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Nu izskatas, ka treshais (un iespejams augstakie) robi nobraukti. Otraja var braukt, ja nesak ari tur izslidet, bet tapat visdrizak tiks mainitas visas frikcijas paketes un nav lielas nozimes vai brauksi, vai vilksi.
Bet vinju nav iespejams kautka manuaali iedabut 4 vai 5 robaa? Kautvai ielikt 2 uzgtiezt lidz redline un parlikt klokji pie atlaistas gazes uz D un tad turpinat kustibu. Iespejams auto sasniegs kustibas atrumu, kad karba jau var braukt ar citu robu un vares ieslegties uzreiz, neizmantojot "cauro robu"

vecam tomatam ar hidrovadibu bija iespejsms sita sagazejot no 1 trapit uz 3 un braukt

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Peecis
13. Mar 2010, 15:40 #116

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2300

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


13 Mar 2010, 15:20:43 Driver rakstīja:
Nu izskatas, ka treshais (un iespejams augstakie) robi nobraukti. Otraja var braukt, ja nesak ari tur izslidet, bet tapat visdrizak tiks mainitas visas frikcijas paketes un nav lielas nozimes vai brauksi, vai vilksi.
Bet vinju nav iespejams kautka manuaali iedabut 4 vai 5 robaa? Kautvai ielikt 2 uzgtiezt lidz redline un parlikt klokji pie atlaistas gazes uz D un tad turpinat kustibu. Iespejams auto sasniegs kustibas atrumu, kad karba jau var braukt ar citu robu un vares ieslegties uzreiz, neizmantojot "cauro robu"

vecam tomatam ar hidrovadibu bija iespejsms sita sagazejot no 1 trapit uz 3 un braukt

Izdevās dabūt trešajā- ar otro uzvilku līdz 90kmh un redlainam un caur N ieliku atkal D un ieleca trešajā. Gan jau līdz Rīgai tikšu.
Offline
ivs12
24. Mar 2010, 21:12 #117

Kopš: 07. Feb 2010

Ziņojumi: 34

Braucu ar:

Sveiks,varbūt kādam arī ir bijusi šāda ķibele.Braucot ar ātrumu 50km.un strauji dodot apgriezienus novibirē akpp.pie kompja neko neuzrāda zerro. BMW.E53-3.0D.02.G.
Offline
Peecis
24. Mar 2010, 21:52 #118

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2300

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


24 Mar 2010, 21:12:00 ivs12 rakstīja:
Sveiks,varbūt kādam arī ir bijusi šāda ķibele.Braucot ar ātrumu 50km.un strauji dodot apgriezienus novibirē akpp.pie kompja neko neuzrāda zerro. BMW.E53-3.0D.02.G.

Jāskatās kardāna gultnis, kārbas, dzinēja spilveni, reduktora/razdatkas stiprinājumi.
Offline
ivs12
25. Mar 2010, 10:07 #119

Kopš: 07. Feb 2010

Ziņojumi: 34

Braucu ar:


24 Mar 2010, 21:52:23 Peecis rakstīja:

24 Mar 2010, 21:12:00 ivs12 rakstīja:
Sveiks,varbūt kādam arī ir bijusi šāda ķibele.Braucot ar ātrumu 50km.un strauji dodot apgriezienus novibirē akpp.pie kompja neko neuzrāda zerro. BMW.E53-3.0D.02.G.

Jāskatās kardāna gultnis, kārbas, dzinēja spilveni, reduktora/razdatkas stiprinājumi.

[ Šo ziņu laboja ivs12, 25 Mar 2010, 10:07:42 ]

Offline
ivs12
25. Mar 2010, 10:08 #120

Kopš: 07. Feb 2010

Ziņojumi: 34

Braucu ar:

50km-staigā nedaudz ātrumi.ar vienmērīgu gāzi...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo