Online

Pašreiz BMWPower skatās 149 viesi un 25 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Automātiskā ātrumkārba

AutorsZiņojums
aigarsl
15. Oct 2009, 13:00 #1

Kopš: 13. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 6

Braucu ar:

Sveiki.
Kārba steptronic, izslīd robi no 1-3 un pārslēdzas
ar sitienu (Apgriezieni lieli uz priekšu neiet).Arī sporta režīmā izmaiņu nav (pat neparādās uz paneļa ka būtu ieslēgts)... Vai būtu vērts nomainīt eļļu kārbā (varbūt tur eļļas ir par maz), vai tomēr uz restaurāciju???

Paldies.
Offline
krishax
15. Oct 2009, 13:06 #2

Kopš: 05. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 445

Braucu ar: Q

mums mersim bija taapat 1.,2. aatrumu, izraadijas beigti kaut kaadi trumulji
Offline
martinsz
15. Oct 2009, 13:07 #3

Kopš: 22. Nov 2003

Ziņojumi: 5899

Braucu ar: miseni


15 Oct 2009, 13:00:54 aigarsl rakstīja:
Sveiki.
Kārba steptronic, izslīd robi no 1-3 un pārslēdzas
ar sitienu (Apgriezieni lieli uz priekšu neiet).Arī sporta režīmā izmaiņu nav (pat neparādās uz paneļa ka būtu ieslēgts)... Vai būtu vērts nomainīt eļļu kārbā (varbūt tur eļļas ir par maz), vai tomēr uz restaurāciju???

Paldies.

kārbai ir ieslēdzies avārijas režīms

-----------------
...
Offline
dainiiz
15. Oct 2009, 13:12 #4

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5241

Braucu ar: 125mm

vairaak jau izklausaas ka kirdik kaarbai, un ellas maina buus jau par veelu, visdriizaak ka mufte izsliid.

p.s un iisteniibaa taas elljas mainjas vismaz audi nemaz taa paredzeetas peec ruupnicas datiem nav.
Offline
jur4ixx
15. Oct 2009, 14:10 #5

Kopš: 05. Sep 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 40

Braucu ar: Jetta GLI; Ford Mondeo

Man uz 525tds bija tāpat. Tikai paneli dega lampiņa. Kārba slēdzās avārijas režīmā. Pie kompja noņēmu kļūdu un pēc dienas atkal tas pats. Zvaniju uz servisu, kur remontē automātus un tur pateica, ka eļļas līmenis nēesot. Uzlēju un viss ok. Pēc mēneša tas pats, beigās kārbas remonts.
Offline
aigarsl
15. Oct 2009, 14:12 #6

Kopš: 13. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 6

Braucu ar:

ABS viss OK. 4-5 ātrumi arī bez problēmām. Avārijas režīms (TRANS FAIL-SAFE PROG) gan kompī parādās. BMW 535i.

[ Šo ziņu laboja aigarsl, 15 Oct 2009, 14:27:10 ]

Offline
Leenais
15. Oct 2009, 15:45 #7

Kopš: 15. Oct 2009

No: Tukums

Ziņojumi: 177

Braucu ar: mmm....

Kaarbas remonts ap 1000Ls, juutu liidzi
Offline
crime
04. Jan 2010, 16:51 #8

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8413

Braucu ar: m635csi


15 Oct 2009, 15:45:43 Leenais rakstīja:
Kaarbas remonts ap 1000Ls, juutu liidzi


ko tu tur murgo ? e38 730d steptronikam kaarbas kapitalka maksaa ~ 500 Ls, kaapeec gan e39 buutu 2 reizes daargaak ?

[ Šo ziņu laboja crime, 04 Jan 2010, 16:51:58 ]

Offline
bmwaddict
04. Jan 2010, 16:54 #9

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


04 Jan 2010, 16:49:02 user rakstīja:
lasīju netā, ka automātisko ātrumkārbu, kad iebuksē navarot šūpot - tipa ieliec robā, netralājā utt..

A ko drīkst ar viņu darīt? un kādā veidā, ja esi iesēdies!???


atstāj robā lai griež riteņus un kāp ārā stumt
Offline
buncix
04. Jan 2010, 16:54 #10

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5


04 Jan 2010, 16:49:02 user rakstīja:
lasīju netā, ka automātisko ātrumkārbu, kad iebuksē navarot šūpot - tipa ieliec robā, netralājā utt..

A ko drīkst ar viņu darīt? un kādā veidā, ja esi iesēdies!???

Kapēc jaliek robā un pēc tam neitrālajā? Tapat D režīmā var iešūpot. Protams ne tik jauki, kā ar manuālo. Vēl ja iesēdies un nav kas palīdz, tad vari darīt tā, ka ieslēdz D režīmē, pats izkāp ārā un iešūpini auto. Tik skaties, laicīgi ielekt atapkaļ
Offline
3AKOH
04. Jan 2010, 17:00 #11

Kopš: 27. May 2008

Ziņojumi: 1673

Braucu ar: 3AKOH , HZ 3 un CP 777, GP 777

Cik saprotu zgazejot, izsit automatu uz avarijas rezimu, bet pamegini loti leni uzsakt, ja uzreiz neizsit, tad visdrizak forvarda glazei beigas. Tad ari var gadities, ka uz panela redzesi tikai 3 4 5, un neredzi ciparus 1 2.
Normals remonts ap 700Ls. Pareizi seit raksta - cenas svarstas no 500 lidz 1000. Jaskatas kada garantija:
1) nekada
2) menesis utt.
3) pusgads vai 5000km
4) gads vai 5000/10000km
5) gads bez ierobezojuma.
Parasti dargakie tie, kur garantija labaka (protams, papirs, nevis solijums).
Offline
crime
04. Jan 2010, 17:06 #12

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8413

Braucu ar: m635csi


04 Jan 2010, 17:00:52 3AKOH rakstīja:
Cik saprotu zgazejot, izsit automatu uz avarijas rezimu, bet pamegini loti leni uzsakt, ja uzreiz neizsit, tad visdrizak forvarda glazei beigas. Tad ari var gadities, ka uz panela redzesi tikai 3 4 5, un neredzi ciparus 1 2.
Normals remonts ap 700Ls. Pareizi seit raksta - cenas svarstas no 500 lidz 1000. Jaskatas kada garantija:
1) nekada
2) menesis utt.
3) pusgads vai 5000km
4) gads vai 5000/10000km
5) gads bez ierobezojuma.
Parasti dargakie tie, kur garantija labaka (protams, papirs, nevis solijums).


remonts ~ 500 Ls, SIA Vittrans, garantija viens gads, pie nosaciijuma, ka ellja peec 10.000 km tiek mainiita pie vinjiem un naakamaas elljas mainjas ik peec 50.000 km arii pie vinjiem.

[ Šo ziņu laboja crime, 04 Jan 2010, 17:07:14 ]

Offline
3AKOH
04. Jan 2010, 17:16 #13

Kopš: 27. May 2008

Ziņojumi: 1673

Braucu ar: 3AKOH , HZ 3 un CP 777, GP 777


04 Jan 2010, 17:06:55 crime rakstīja:

04 Jan 2010, 17:00:52 3AKOH rakstīja:
Cik saprotu zgazejot, izsit automatu uz avarijas rezimu, bet pamegini loti leni uzsakt, ja uzreiz neizsit, tad visdrizak forvarda glazei beigas. Tad ari var gadities, ka uz panela redzesi tikai 3 4 5, un neredzi ciparus 1 2.
Normals remonts ap 700Ls. Pareizi seit raksta - cenas svarstas no 500 lidz 1000. Jaskatas kada garantija:
1) nekada
2) menesis utt.
3) pusgads vai 5000km
4) gads vai 5000/10000km
5) gads bez ierobezojuma.
Parasti dargakie tie, kur garantija labaka (protams, papirs, nevis solijums).


remonts ~ 500 Ls, SIA Vittrans, garantija viens gads, pie nosaciijuma, ka ellja peec 10.000 km tiek mainiita pie vinjiem un naakamaas elljas mainjas ik peec 50.000 km arii pie vinjiem.

Vai tad tie nav tie pasi, kuriem pirms pusotra gada bija 750Ls. Nosacijumi bija lidzigi.
Offline
crime
04. Jan 2010, 17:23 #14

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8413

Braucu ar: m635csi


04 Jan 2010, 17:16:05 3AKOH rakstīja:

04 Jan 2010, 17:06:55 crime rakstīja:

04 Jan 2010, 17:00:52 3AKOH rakstīja:
Cik saprotu zgazejot, izsit automatu uz avarijas rezimu, bet pamegini loti leni uzsakt, ja uzreiz neizsit, tad visdrizak forvarda glazei beigas. Tad ari var gadities, ka uz panela redzesi tikai 3 4 5, un neredzi ciparus 1 2.
Normals remonts ap 700Ls. Pareizi seit raksta - cenas svarstas no 500 lidz 1000. Jaskatas kada garantija:
1) nekada
2) menesis utt.
3) pusgads vai 5000km
4) gads vai 5000/10000km
5) gads bez ierobezojuma.
Parasti dargakie tie, kur garantija labaka (protams, papirs, nevis solijums).


remonts ~ 500 Ls, SIA Vittrans, garantija viens gads, pie nosaciijuma, ka ellja peec 10.000 km tiek mainiita pie vinjiem un naakamaas elljas mainjas ik peec 50.000 km arii pie vinjiem.

Vai tad tie nav tie pasi, kuriem pirms pusotra gada bija 750Ls. Nosacijumi bija lidzigi.


Gjertruudes ielaa, taisiiju kaarbu pie vinjiem gadu atpakalj savam e38, samaksaaju tieshi 500 Ls, mazliet gan, protams, pakauleejos, pirms atdevu mashiinu labot, viss straadaa teicami veel shodien

[ Šo ziņu laboja crime, 04 Jan 2010, 17:24:12 ]

Offline
crime
04. Jan 2010, 17:31 #15

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8413

Braucu ar: m635csi


04 Jan 2010, 17:26:04 user rakstīja:
es ar ceru, ka man pēts remonta viss būs ok! ka nesāksies reizi gadā remonti pa 500 ls.. tagad kopā ar eļļu, filtru un uzlikšanu/noņemšanu - karoč vis kopā ap ls 550.. cerams šonedēļ būs ar ko braukt, jo mašīnas trūkuma dēļ bija šausmīgi jādzer jaungadā


Nu tas atkariigs no taa, kaa brauksi ja taisiiji normaalaa servisaa, tad viss buus bumbaas rakstisku garantiju deva ? atceries, ka labotai kaarbai ellja jaamaina buus biezhaak nekaa kaarbai, kas naak no ruupniicas
Offline
djmixx
04. Jan 2010, 17:37 #16

Kopš: 12. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1984

Braucu ar:

Eu specuki a kaaa man zinat mainit elluu jeb nee????Autinam jau ir ap 280 no tim 100tk ir manejie un pa to laiku nekadu ellu nemainiju!!!!???
Offline
automociic
04. Jan 2010, 17:39 #17

Kopš: 17. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 242

Braucu ar: OFB 6VD1, R129, XJ40, FLSTF

Es smainiitu ja gribeetu veel kaadu laiku ar to auto paarvietoties
Offline
CP17
04. Jan 2010, 17:44 #18

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


04 Jan 2010, 16:54:07 bmwaddict rakstīja:

04 Jan 2010, 16:49:02 user rakstīja:
lasīju netā, ka automātisko ātrumkārbu, kad iebuksē navarot šūpot - tipa ieliec robā, netralājā utt..

A ko drīkst ar viņu darīt? un kādā veidā, ja esi iesēdies!???


atstāj robā lai griež riteņus un kāp ārā stumt


Šitā es pirms gadiem desmit iestūmu sētas stabā Pord scorpio
Sorry par offtopic
Offline
janchikz
04. Jan 2010, 17:53 #19

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:

Offline
crime
04. Jan 2010, 18:00 #20

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8413

Braucu ar: m635csi


04 Jan 2010, 17:36:37 user rakstīja:

04 Jan 2010, 17:31:45 crime rakstīja:

04 Jan 2010, 17:26:04 user rakstīja:
es ar ceru, ka man pēts remonta viss būs ok! ka nesāksies reizi gadā remonti pa 500 ls.. tagad kopā ar eļļu, filtru un uzlikšanu/noņemšanu - karoč vis kopā ap ls 550.. cerams šonedēļ būs ar ko braukt, jo mašīnas trūkuma dēļ bija šausmīgi jādzer jaungadā


Nu tas atkariigs no taa, kaa brauksi ja taisiiji normaalaa servisaa, tad viss buus bumbaas rakstisku garantiju deva ? atceries, ka labotai kaarbai ellja jaamaina buus biezhaak nekaa kaarbai, kas naak no ruupniicas


kapēc? un cik bieži? e46 330 ??


e38 steptronikam bija jaamaina peec 10.000 km, un tad katra naakamaa reize ik peec 50.000 km, garantijas nosaciijumi taadi. Domaaju, ka tev e46 buus liidziigi.

[ Šo ziņu laboja crime, 04 Jan 2010, 18:00:36 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo