Online

Pašreiz BMWPower skatās 96 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Automātiskā ātrumkārba

AutorsZiņojums
Sonja
11. Jan 2010, 20:12 #61

Kopš: 31. Oct 2009

Ziņojumi: 277

Braucu ar:

Cik esmu ārdijies ar automātiem, tie parasti tādās reizēs noslāpst.
Offline
CP17
11. Jan 2010, 20:23 #62

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


11 Jan 2010, 00:06:33 Driver rakstīja:
neizradi savu nekompetenci, ja nezini kaa ir!
Pilnigi pofig vai uzreiz mauc uz servi vai izsledz ara aidedzi un gaidi kadu laiku pirms darbinat no jauna.
Kludas IR JEBKURA GADIJUMA, tikai nianse kads ir kludas statuss. Gaidot un darbinot no jauna kluda paliek atminja, bet karba iet normali tik ilgi, kamer atkal piefikse anomaliju karbas darbiba un atkal iedegas transsafemode.
Respektivi pie maziem sudiem noslapejot un pagaidot var turpinat braukt, bet lielas huinjas gadijuma tas neko nedos.
Vel ari ir redzams pie kada noskrejiena huinja pedejo x ir notikusi un cik reizes defekts ir paradijies.

Par tam 40sek un pilnu gazi man pirma dzirdesana, tik ir lielas aizdomas, ka tas ir placebo efekts vai vel launak - turot tas 40sek pilnu gazi karbas smadzenes piefikse kludu par gazes pedalja (droseles) poci un nedaudz mainas darbibas algoritms un tapec sak slegties savadak. Avarijas rezims nesledzas, jo tas nav tik nopietns defekts.

05 Jan 2010, 23:11:20 CP17 rakstīja:

05 Jan 2010, 23:05:03 user rakstīja:

05 Jan 2010, 23:00:46 CP17 rakstīja:

05 Jan 2010, 22:54:39 user rakstīja:
laba fiška!
moš vēl ir kādas interesantas lietas tām kārbām!?

Kas tad vēl var būt?


hvz - saku, pirmo gadu tikai auto ar AT, līdz ar to - jauna pasaule! gan par to braukšanas stila ielāgošanu, gan par dažām citām īpatnībām, jo pilnīgi tumša bilde līdz šim!

nekas vairāk nav, un nevar būt, vienīgais ko nenovēlu -TRANS.FAIL.SAFE.PROG. kad jākurina līdz servisam ar 3šo robu,,,
P.s. To var īslaicīgi atrisināt, ja kārbā nav kokteilis ieviesies- ar noslāpēšanu un ~3min pagaidīšanu, tad var aizkurināt līdz servm ar visiem 5ciem robiem, bet pieslēdzot PC neko vairs neuzrādīs....


mle tu izlasīji ko raxtīju? tu tieši to pašu uzraxtīji... man tā ir bijis reizes 7ņas 4tru gadu laikā, zinu par ko runāju un kāpēc sensona māris ar PC padusē raustīja plecus, vienīgais ko teica, ka lai atbraucu ar trešo robu trans.feila.modē, jo savādāk, pastāvot es visus feilus kārbai esmu nodzēsis P.s.neapšaubu tavu kompetenci elektronikā, bet pēc 24:00 iesaku powerā nepostēt bučaz
Offline
makansxl
19. Jan 2010, 00:41 #63

Kopš: 19. Jan 2010

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

Sveiki Vīri!!! 528i 98 gada autombīlim viss bija labi ,un tad sāka pie ātruma 140km/h lekt no roba ārā, pēc tam ieslēdzās avārijas režīms (tas viss divu dienu laikā!) Pēc ieteikuma nomainīju eļļu pēc visiem standartiem! No vietas rauj kā vajag bet kā sasniedz apm. 35/40kmh un 2000 apgriezieniem lec ārā!!! Kā parādās slodze pret kalnu vai samazinās ātrums ielec robā atpakaļ! kad uzslēdz manuāli rāda 5 robu. Kad nospiež gāzi līdz galam ,ieskaitot pogu zem pedāļa apgriezieni zūd - tāda sajūta ka nostrādā anti saneses sistēma (lampiņa nemirgo!!!)
Būšu dikti pateicīgs par padomu!!!!
Offline
Tune-L
19. Jan 2010, 08:24 #64

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20258

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Shaadi eksperimenteejot buusi jau nopisis kaarbu liidz naavei



-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Abu
19. Jan 2010, 10:44 #65

Kopš: 28. Dec 2007

Ziņojumi: 203

Braucu ar: 385 hp


11 Jan 2010, 20:23:13 CP17 rakstīja:

11 Jan 2010, 00:06:33 Driver rakstīja:
neizradi savu nekompetenci, ja nezini kaa ir!
Pilnigi pofig vai uzreiz mauc uz servi vai izsledz ara aidedzi un gaidi kadu laiku pirms darbinat no jauna.
Kludas IR JEBKURA GADIJUMA, tikai nianse kads ir kludas statuss. Gaidot un darbinot no jauna kluda paliek atminja, bet karba iet normali tik ilgi, kamer atkal piefikse anomaliju karbas darbiba un atkal iedegas transsafemode.
Respektivi pie maziem sudiem noslapejot un pagaidot var turpinat braukt, bet lielas huinjas gadijuma tas neko nedos.
Vel ari ir redzams pie kada noskrejiena huinja pedejo x ir notikusi un cik reizes defekts ir paradijies.

Par tam 40sek un pilnu gazi man pirma dzirdesana, tik ir lielas aizdomas, ka tas ir placebo efekts vai vel launak - turot tas 40sek pilnu gazi karbas smadzenes piefikse kludu par gazes pedalja (droseles) poci un nedaudz mainas darbibas algoritms un tapec sak slegties savadak. Avarijas rezims nesledzas, jo tas nav tik nopietns defekts.

05 Jan 2010, 23:11:20 CP17 rakstīja:

05 Jan 2010, 23:05:03 user rakstīja:

05 Jan 2010, 23:00:46 CP17 rakstīja:

05 Jan 2010, 22:54:39 user rakstīja:
laba fiška!
moš vēl ir kādas interesantas lietas tām kārbām!?

Kas tad vēl var būt?


hvz - saku, pirmo gadu tikai auto ar AT, līdz ar to - jauna pasaule! gan par to braukšanas stila ielāgošanu, gan par dažām citām īpatnībām, jo pilnīgi tumša bilde līdz šim!

nekas vairāk nav, un nevar būt, vienīgais ko nenovēlu -TRANS.FAIL.SAFE.PROG. kad jākurina līdz servisam ar 3šo robu,,,
P.s. To var īslaicīgi atrisināt, ja kārbā nav kokteilis ieviesies- ar noslāpēšanu un ~3min pagaidīšanu, tad var aizkurināt līdz servm ar visiem 5ciem robiem, bet pieslēdzot PC neko vairs neuzrādīs....


mle tu izlasīji ko raxtīju? tu tieši to pašu uzraxtīji... man tā ir bijis reizes 7ņas 4tru gadu laikā, zinu par ko runāju un kāpēc sensona māris ar PC padusē raustīja plecus, vienīgais ko teica, ka lai atbraucu ar trešo robu trans.feila.modē, jo savādāk, pastāvot es visus feilus kārbai esmu nodzēsis P.s.neapšaubu tavu kompetenci elektronikā, bet pēc 24:00 iesaku powerā nepostēt bučaz
arī bija līdzīga situācija, un problēmu konstatēja tikai tad, kad atbraucu trans.feil.modē - bija beigts automata selektors. Driver, pirms gudri dirst, palasi iepriekšējus postus
Offline
Tune-L
19. Jan 2010, 10:49 #66

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20258

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


19 Jan 2010, 10:31:00 user rakstīja:

19 Jan 2010, 08:24:40 Tune-L rakstīja:
Shaadi eksperimenteejot buusi jau nopisis kaarbu liidz naavei




kaut kad sen pieminēji, ka visiem vajag izlasīt rūpnīcas manuāli par automātiem! nav kaut kur aizķēries links par bmw kārbām? labprāt palasītu.. google visādus mēslus atrod..


Tas bija attieciibaa uz elljas mainju !
( ka taa nav muuzhiiga un ir jaamaina )

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Martiii
19. Jan 2010, 12:21 #67

Kopš: 09. Jun 2003

Ziņojumi: 1105

Braucu ar: F11

Man liekas, ka labs veids kā saudzēt automātu ir pie apstāšanās pārslēgt uz N un tad noraut roceni un atlaist bremzi lai autiņš nostājās... nekur vairs neripo un tikai tad likt uz P un slāpēt viņu nost. Attiecīgi pēc tam piestartējot ielikt D vai R un atlaist roceni, tad nebūs tie nepatīkamie sitieni ja ir atstāts kādā slīpumā....
Offline
RaL
19. Jan 2010, 12:25 #68

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3382

Braucu ar: kruīzu


19 Jan 2010, 12:18:17 user rakstīja:
kas notiek automātam, kad mauc pa asfaltu un saslīd tā, ka auto sagriežas un sāk braukt atpakaļgaitā, bet palicis drive-ā??


ja pietiks jaudas, tad spolēs
pieļauju, ka tad labāk uztreiz iemest neitrālajā, kā jūti, ka ir riņķī kad apstājies, tad atkal liec draivā un brauc.
citādāk nav pieredzēts, vienmēr brauc uz priekšu arī pēc sagriezšanās
Offline
Didzis
19. Jan 2010, 12:39 #69

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)

Itkā saka, ka vislabākais automātam ir: No rīta ieliec D, vakarā pārliec P+roķene.

Tb - jo mazāk slēgā, jo labāk. Izņemot gadījumus, kad n stundas jāsēž sastrēgumā, taču mums tas nedraud.

-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
RaL
19. Jan 2010, 12:39 #70

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3382

Braucu ar: kruīzu


19 Jan 2010, 12:37:04 user rakstīja:

19 Jan 2010, 12:21:41 Martiii rakstīja:
Man liekas, ka labs veids kā saudzēt automātu ir pie apstāšanās pārslēgt uz N un tad noraut roceni un atlaist bremzi lai autiņš nostājās... nekur vairs neripo un tikai tad likt uz P un slāpēt viņu nost. Attiecīgi pēc tam piestartējot ielikt D vai R un atlaist roceni, tad nebūs tie nepatīkamie sitieni ja ir atstāts kādā slīpumā....

tā laikam ir, ja slīpumā atstāj! bet pie luksaforiem gan vajag atstāt D un turēt bremzi - slēgalēt uz N laikam kauj to automātu


neredzu jēgu vispār pārslēgties pie luksoforiem uz N
ja nu vienīgi sarkanais deg tur 2 minūtes, bet tad arī uz P.
man kaut kā labāk patīk, ka es skaidri zinu, ka mašīna nekur neripos, nevis pēkšņi kaut kur sāk ripot. vai arī kāds priekšējais ņem un uzripo virsū...

edit: arī manuālim visu laiku turu bremzi, kad jāapstājas

[ Šo ziņu laboja raivis88, 19 Jan 2010, 12:42:01 ]

Offline
marex25
01. Mar 2010, 10:31 #71

Kopš: 22. Feb 2010

Ziņojumi: 180

Braucu ar: e39 3.0d

Kads var ieteikt kur riga var nomainit automatam ellu(e39 dizels.2000gada.) Un cik tas varetu maksat?
Offline
Ugunsdzesejs
01. Mar 2010, 10:41 #72

Kopš: 16. Dec 2008

Ziņojumi: 5327

Braucu ar:


01 Mar 2010, 10:31:46 marex25 rakstīja:
Kads var ieteikt kur riga var nomainit automatam ellu(e39 dizels.2000gada.) Un cik tas varetu maksat?

brauc uz grossu, tur nenoplēsīs 7 ādas, eļļa būs kādi 5Ls litrā
Offline
zirgs22
11. Mar 2010, 09:25 #73

Kopš: 24. Mar 2009

Ziņojumi: 13

Braucu ar:


05 Jan 2010, 22:27:10 Abu rakstīja:

05 Jan 2010, 22:15:32 CP17 rakstīja:
kā?
atsēgu pozicijā #2, nospiest gazes pedali un turēt nospiestu ~40 sek. Tālāk režims būs atkarīgs no braukšanas stila.

Tas pielāgošanās režīms ir visām automātiskām kārbām vai tikai jaunākajām?
Piemēram man ir 98g e39 ar 5ATM(P,D,N,S,1,2,3), bez step tronika.
Uz mani šī štele darbosies?
Offline
Driver
11. Mar 2010, 10:33 #74

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


19 Jan 2010, 12:39:03 Didzis rakstīja:
Itkā saka, ka vislabākais automātam ir: No rīta ieliec D, vakarā pārliec P+roķene.

Tb - jo mazāk slēgā, jo labāk. Izņemot gadījumus, kad n stundas jāsēž sastrēgumā, taču mums tas nedraud.

+1 veseligak ir darbinat no N
nevis piesklit aukstu P, caur R bazt uz D, jo tad auksta karba ar pabiezaku ellju tiek "iegriezta" uz atpakalu un uzreiz atkal uz priekshu - kas noteikti nav tas veseligakais pasakums vecai karbai.

tapec labak iekapt, parlikt no P uz N, tad iekurbulet, ieslegt D un braukt. protams ja ir jagrozas izmantojot atpakaglagitu vispirms, tad tam visam nav jeegas.

es ari uzreiz pec pilnigi auksta auto pieskilshanas apmeram minuti padarbinu auto N un tikai tad braucu

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Puuchuks
11. Mar 2010, 11:00 #75

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW


19 Jan 2010, 12:39:03 Didzis rakstīja:
Itkā saka, ka vislabākais automātam ir: No rīta ieliec D, vakarā pārliec P+roķene.

priekškam vēl +roķene (ja netur izteiktā slīpumā)
automātam roķeni ir jālieto 1x gadā - TA
Offline
Cumpars
11. Mar 2010, 11:08 #76

Kopš: 25. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6969

Braucu ar: KK-555


11 Mar 2010, 11:00:21 Puuchuks rakstīja:

19 Jan 2010, 12:39:03 Didzis rakstīja:
Itkā saka, ka vislabākais automātam ir: No rīta ieliec D, vakarā pārliec P+roķene.

priekškam vēl +roķene (ja netur izteiktā slīpumā)
automātam roķeni ir jālieto 1x gadā - TA


Un tāpēc arī automātiem bieži gadās neiziet TA dēļ rocenes

Jālieto viņa kautvai tāpēc lai strādātu un neierūsētu
Offline
Ugunsdzesejs
11. Mar 2010, 11:25 #77

Kopš: 16. Dec 2008

Ziņojumi: 5327

Braucu ar:

par to likšanu iekš D no rīta un P vakarā gribas

es savu e36 nevaru nemaz iekš D piešķilt... citiem to var?
Offline
mc
11. Mar 2010, 11:28 #78

Kopš: 11. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 48014

Braucu ar: lēnu žurciņu


11 Mar 2010, 11:25:27 Ugunsdzesejs rakstīja:
par to likšanu iekš D no rīta un P vakarā gribas

es savu e36 nevaru nemaz iekš D piešķilt... citiem to var?

nevar. arii rezhiimos liekas ka nevareeja.

-----------------


Offline
Didzis
11. Mar 2010, 11:29 #79

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)


11 Mar 2010, 11:00:21 Puuchuks rakstīja:

19 Jan 2010, 12:39:03 Didzis rakstīja:
Itkā saka, ka vislabākais automātam ir: No rīta ieliec D, vakarā pārliec P+roķene.

priekškam vēl +roķene (ja netur izteiktā slīpumā)
automātam roķeni ir jālieto 1x gadā - TA


Divas lietas - pirmā, ja nelieto roķeni, tad pēc gada tā var vairs nestrādāt kā nākas un sagādās galvassāpes tehniskājā, otrā, pat mazs slīpums apgrūtina ātruma pārslēgšanu prom no P.

Katrā gadījumā lielas problēmas tas nesagādā un mīnusus arī neredzu

-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
kvatra
11. Mar 2010, 11:32 #80

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1149

Braucu ar: Audi Quattro

Iekš N tak ar nevar piešķilt, nu vismaz jaunākiem automātiem!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo