Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 148 viesi un 26 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Automātiskā ātrumkārba

AutorsZiņojums
bmwaddict
04. Jan 2010, 18:18 #21

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


04 Jan 2010, 17:05:32 user rakstīja:
blablabla..

tikko at izlasīju, ka vienkārši ilgi buksējot pat var pārkarst kārba utt..

http://www.autonews.lv/raksts/108/Ka-pareizi-li...o-parnesumkarbu/


nu pārkarst tā tad ja dzeses sistēmas radiātorā nav līmenis pietiekams vai mufta beigta. ja viss kārtībā ar dzesēšanu tad nekas tur nevar pārkarst no buksēšanas..
Offline
KristsK
04. Jan 2010, 18:49 #22

Kopš: 22. Aug 2005

No: Ikšķile

Ziņojumi: 2725

Braucu ar: uzrakstu www.margas.lv


15 Oct 2009, 14:37:19 BMW530 rakstīja:

15 Oct 2009, 14:12:53 aigarsl rakstīja:
ABS viss OK. 4-5 ātrumi arī bez problēmām. Avārijas režīms (TRANS FAIL-SAFE PROG) gan kompī parādās. BMW 535i.


Nu tad laikam - diemzheel...
Nav jau teikts ka uzreiz kārba beigta - ja ieslēdzas avārijas režīms. man piem meta kļūdu kad aķis bij par švaku...

-----------------
METĀLA IZSTRĀDĀJUMI , GRILU GALERIJA šeit

Offline
mandariins
04. Jan 2010, 19:23 #23

Kopš: 23. Jul 2009

Ziņojumi: 256

Braucu ar: matiem uz aizmuguri

kāds nav saskāries ar problēmu, ja ripinot, vai viegli bremzējot, ātrumkārba 2. robā, stājoties, nevis liek 1., bet strauji pati bremzē, pa sniegu var jūst, ka pat riteņi bloķējas (kaut kas līdzīgs sitienam). Ja nedod gāzi mašīna pati asi apstājas un neiet uz priekšu. Tas viss notiek pie ~15 km/h. Sporta režīmā nekas tāds nenotiek. Vispār eļļa tika mainīta pirms ~2000 km, šāda paša iemesla dēļ. Uz kādiem 1000 km problēma tika novērsta,bet tagad atkal sāk parādīties.
Offline
bmwaddict
04. Jan 2010, 20:06 #24

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


04 Jan 2010, 19:23:20 mandariins rakstīja:
kāds nav saskāries ar problēmu, ja ripinot, vai viegli bremzējot, ātrumkārba 2. robā, stājoties, nevis liek 1., bet strauji pati bremzē, pa sniegu var jūst, ka pat riteņi bloķējas (kaut kas līdzīgs sitienam). Ja nedod gāzi mašīna pati asi apstājas un neiet uz priekšu. Tas viss notiek pie ~15 km/h. Sporta režīmā nekas tāds nenotiek. Vispār eļļa tika mainīta pirms ~2000 km, šāda paša iemesla dēļ. Uz kādiem 1000 km problēma tika novērsta,bet tagad atkal sāk parādīties.

man E36 tā dara, un ne tikai otrajā ātrumā, var just ka tā sabremzējās arī citos robos, vienk izteikti tas ir jūtams zemākajos jo tur pārnesumskaitlis lielāks un attiecīgi reizina to efektu. man liekas ka notiek arī sportmodē bet apgalvotu negribu, jāpamēģina
Offline
3AKOH
04. Jan 2010, 20:58 #25

Kopš: 27. May 2008

Ziņojumi: 1673

Braucu ar: 3AKOH , HZ 3 un CP 777, GP 777


04 Jan 2010, 17:23:39 crime rakstīja:

04 Jan 2010, 17:16:05 3AKOH rakstīja:

04 Jan 2010, 17:06:55 crime rakstīja:

04 Jan 2010, 17:00:52 3AKOH rakstīja:
Cik saprotu zgazejot, izsit automatu uz avarijas rezimu, bet pamegini loti leni uzsakt, ja uzreiz neizsit, tad visdrizak forvarda glazei beigas. Tad ari var gadities, ka uz panela redzesi tikai 3 4 5, un neredzi ciparus 1 2.
Normals remonts ap 700Ls. Pareizi seit raksta - cenas svarstas no 500 lidz 1000. Jaskatas kada garantija:
1) nekada
2) menesis utt.
3) pusgads vai 5000km
4) gads vai 5000/10000km
5) gads bez ierobezojuma.
Parasti dargakie tie, kur garantija labaka (protams, papirs, nevis solijums).


remonts ~ 500 Ls, SIA Vittrans, garantija viens gads, pie nosaciijuma, ka ellja peec 10.000 km tiek mainiita pie vinjiem un naakamaas elljas mainjas ik peec 50.000 km arii pie vinjiem.

Vai tad tie nav tie pasi, kuriem pirms pusotra gada bija 750Ls. Nosacijumi bija lidzigi.


Gjertruudes ielaa, taisiiju kaarbu pie vinjiem gadu atpakalj savam e38, samaksaaju tieshi 500 Ls, mazliet gan, protams, pakauleejos, pirms atdevu mashiinu labot, viss straadaa teicami veel shodien

I cik daudz taisiji? Vainu noversa vai visas ieksas jaunas ielika? Man sanaca atvest jau nonemtu karbu. Ta bija summa bez ellas, cena darbs un jaunas ieksas (abas forvarda glazes (prieks. un pakal. atrumiem) diski utt.) Garantija bija gads bez ierobezojuma.
Offline
osk
04. Jan 2010, 21:05 #26

Kopš: 29. Nov 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1342

Braucu ar: E61


04 Jan 2010, 20:09:41 user rakstīja:
ir kādā jēga tai sportmodei tipa "manualaja" reziimaa?? nav taa, ka automats pats bisku gudraks ir??


manuālais režīms tiek lietots uz gruntenes, be tāpat citreiz pats iemet 5. robā un tik vēlāk jūt ka līkumā sūdīgi velk, jo nav 4. robs.
bet nu ar 330Ci rallija priekus neizbaudīt, vienīgi ziemā
Offline
Didzis
04. Jan 2010, 21:42 #27

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)

Kāds ieteikums par šādu situāciju:

Braucot ar ieslēgtu kruīzu (5 ātrums) ~60/70kmh vai dzelžaini nemainīgu pedāļa pozīciju. Kad sāc braukt kalnā (minimāla slīpuma) - tilts/viadukts, parādās tāda kā vibrācija un kārba vairs netiek gudra - braukt ar 5 vai 4 ātrumu un pārslēdzas tad uz vienu, tad otru...

Visai regulāra parādība.

ir traģiski?

-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
mandariins
04. Jan 2010, 21:55 #28

Kopš: 23. Jul 2009

Ziņojumi: 256

Braucu ar: matiem uz aizmuguri

Šodien, 20:09
ir kādā jēga tai sportmodei tipa "manualaja" reziimaa?? nav taa, ka automats pats bisku gudraks ir??


cik es esmu pamanijis, mans e39 krietni sportiskāk uzvedās sporta režīmā, nemaz pašam neslēdzot ātrumus. var just ka turās uz paaugstinātiem apgriezieniem un asāk reaģē uz akselātora pedāli. Arī atmetot gāzi vēl kādas 3 sekundes tur zemākā robā un gaida ko darīs.
Offline
crime
05. Jan 2010, 14:54 #29

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8413

Braucu ar: m635csi


04 Jan 2010, 20:58:07 3AKOH rakstīja:

04 Jan 2010, 17:23:39 crime rakstīja:

04 Jan 2010, 17:16:05 3AKOH rakstīja:

04 Jan 2010, 17:06:55 crime rakstīja:

04 Jan 2010, 17:00:52 3AKOH rakstīja:
Cik saprotu zgazejot, izsit automatu uz avarijas rezimu, bet pamegini loti leni uzsakt, ja uzreiz neizsit, tad visdrizak forvarda glazei beigas. Tad ari var gadities, ka uz panela redzesi tikai 3 4 5, un neredzi ciparus 1 2.
Normals remonts ap 700Ls. Pareizi seit raksta - cenas svarstas no 500 lidz 1000. Jaskatas kada garantija:
1) nekada
2) menesis utt.
3) pusgads vai 5000km
4) gads vai 5000/10000km
5) gads bez ierobezojuma.
Parasti dargakie tie, kur garantija labaka (protams, papirs, nevis solijums).


remonts ~ 500 Ls, SIA Vittrans, garantija viens gads, pie nosaciijuma, ka ellja peec 10.000 km tiek mainiita pie vinjiem un naakamaas elljas mainjas ik peec 50.000 km arii pie vinjiem.

Vai tad tie nav tie pasi, kuriem pirms pusotra gada bija 750Ls. Nosacijumi bija lidzigi.


Gjertruudes ielaa, taisiiju kaarbu pie vinjiem gadu atpakalj savam e38, samaksaaju tieshi 500 Ls, mazliet gan, protams, pakauleejos, pirms atdevu mashiinu labot, viss straadaa teicami veel shodien

I cik daudz taisiji? Vainu noversa vai visas ieksas jaunas ielika? Man sanaca atvest jau nonemtu karbu. Ta bija summa bez ellas, cena darbs un jaunas ieksas (abas forvarda glazes (prieks. un pakal. atrumiem) diski utt.) Garantija bija gads bez ierobezojuma.


Kad atdzinu mashiinu, nestraadaaja 1;2;4;5 un REVERSE, respektiivi paarvietojos tikai ar 3 paarnesumu, likās, jau, ka liidz vinjiem bez evakuatora netikt, bet kaut kaa leenaa garaa aizmānījos. Kad nonjeema kaarbu, tad pateica, ka neesot nevienas dziivas vietas tajaa kaarbaa bet taa kaa saakumaa bijaam vienojushies par 500 Ls, tad taada cena arii palika, samainiija visas iekshas + ellja + nonjemshana un uzlikshana, Vitaalijs gan teica, ka remonts sanaacis mazliet daargaaks, bet pats arii piebilda, ka runaats bija 500 Ls, tad arii tie 500 Ls palika kaa galeejaa samaksa.

[ Šo ziņu laboja crime, 05 Jan 2010, 14:56:33 ]

Offline
crime
05. Jan 2010, 14:56 #30

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8413

Braucu ar: m635csi


04 Jan 2010, 21:42:27 Didzis rakstīja:
Kāds ieteikums par šādu situāciju:

Braucot ar ieslēgtu kruīzu (5 ātrums) ~60/70kmh vai dzelžaini nemainīgu pedāļa pozīciju. Kad sāc braukt kalnā (minimāla slīpuma) - tilts/viadukts, parādās tāda kā vibrācija un kārba vairs netiek gudra - braukt ar 5 vai 4 ātrumu un pārslēdzas tad uz vienu, tad otru...

Visai regulāra parādība.

ir traģiski?


Man ir taada pati kaite, esmu bijis ljoti daudzos servisos, nekur neviens nevareeja pateikt, kas par vainu. Tev taa vibraacija naak no pakaljeejaa tilta ? Vai tieshi kaarbas atrashanaas rajonaa ?
Offline
Didzis
05. Jan 2010, 20:26 #31

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)


05 Jan 2010, 14:56:11 crime rakstīja:

04 Jan 2010, 21:42:27 Didzis rakstīja:
Kāds ieteikums par šādu situāciju:

Braucot ar ieslēgtu kruīzu (5 ātrums) ~60/70kmh vai dzelžaini nemainīgu pedāļa pozīciju. Kad sāc braukt kalnā (minimāla slīpuma) - tilts/viadukts, parādās tāda kā vibrācija un kārba vairs netiek gudra - braukt ar 5 vai 4 ātrumu un pārslēdzas tad uz vienu, tad otru...

Visai regulāra parādība.

ir traģiski?


Man ir taada pati kaite, esmu bijis ljoti daudzos servisos, nekur neviens nevareeja pateikt, kas par vainu. Tev taa vibraacija naak no pakaljeejaa tilta ? Vai tieshi kaarbas atrashanaas rajonaa ?


liekas, ka no kārbas, jo palaižot pedāli vaļīgāk, vai straujāk ieminot, pārmetas ātrums uz augšu un vibrācija pazūd

-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
CP17
05. Jan 2010, 20:35 #32

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


04 Jan 2010, 21:55:30 mandariins rakstīja:
cik es esmu pamanijis, mans e39 krietni sportiskāk uzvedās sporta režīmā, nemaz pašam neslēdzot ātrumus. var just ka turās uz paaugstinātiem apgriezieniem un asāk reaģē uz akselātora pedāli. Arī atmetot gāzi vēl kādas 3 sekundes tur zemākā robā un gaida ko darīs.

+17
Un vēl kas, 5tajā robā iemet tik pie kkādiem 150km/h
Un vēl kas svarīgi, ka step troņikam ir kkādi 5ci režīmi, parastajā D pozīcijā, kuri pielāgojas vadītāja braukšanas stilam, tāpēc nevajadzētu brīnīties, ka pēc vienmērīgas /laidenas/ekonomiskas braukšanas pēkšņi pie luksafora zaļās gaismas nevari izkost opel corsa 1,1L
Iedodot pāris reizes 'cukurā' tad kārba slēdzas 530x sportiskāk un rāviens jūtamāk uzlabojas...
Karoč sviests ar to ķip troņiku...
Offline
CP17
05. Jan 2010, 20:41 #33

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

Un kā jau rakstīju, tad kārba kura ir 'pielāgojusies' pie eko braukšanas stila, tad tas režīms +/- var palīdzēt dinamiskāk uzņemt ātrumu, BET ja esi pāris 'krustus' pie zaļā pirms tam minis grīdā, tad tas +/- sporta režīms var nolaisties podā, un dinamiskāk/ātrāk iemetīs nākamajā robā un ar lielāku rāvienu aizies tieši D režīmā ieštepselēts steptroņiks e39/e38/e53 utt par citiem vēsturiskiem automātiem nemācēšu komentēt.
Offline
CP17
05. Jan 2010, 20:46 #34

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


05 Jan 2010, 20:37:40 user rakstīja:

05 Jan 2010, 20:35:16 CP17 rakstīja:

04 Jan 2010, 21:55:30 mandariins rakstīja:
cik es esmu pamanijis, mans e39 krietni sportiskāk uzvedās sporta režīmā, nemaz pašam neslēdzot ātrumus. var just ka turās uz paaugstinātiem apgriezieniem un asāk reaģē uz akselātora pedāli. Arī atmetot gāzi vēl kādas 3 sekundes tur zemākā robā un gaida ko darīs.

+17
Un vēl kas, 5tajā robā iemet tik pie kkādiem 150km/h
Un vēl kas svarīgi, ka step troņikam ir kkādi 5ci režīmi, parastajā D pozīcijā, kuri pielāgojas vadītāja braukšanas stilam, tāpēc nevajadzētu brīnīties, ka pēc vienmērīgas /laidenas/ekonomiskas braukšanas pēkšņi pie luksafora zaļās gaismas nevari izkost opel corsa 1,1L
Iedodot pāris reizes 'cukurā' tad kārba slēdzas 530x sportiskāk un rāviens jūtamāk uzlabojas...
Karoč sviests ar to ķip troņiku...


sporta režīmā ta viss skaidrs.

bet es domāju tajā nosacīti manuālajā - ir tolks no viņa? nomest lejā nevar cik strauji gribās.. pats tā pat koriģē un sāk slēgties..

Es raxtīju NE par sporta režīmu, bet gan par parasto D režīmu, kuram ir 5ci savi 'pielāgošanās' režīmi...
Ja konkrēti par jautājumu, tad esmu 4tru gadu laikā 3x izmēģinājis viņu un gandrīz izvēmies pie tās 1,5sek kamēr iemet nākamajā robā... + kā jau minēji, viņam ir 'sevis pasargāšanas' f-ja kad pats met tālāk pa robiem, lai tu neturētu redlainā 1/2 stundu un nenokautu motoru...
Offline
CP17
05. Jan 2010, 20:49 #35

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

Citiem vārdiem jēga liela nav no tā +/-, bet step troniks D režīmā ir 100x patīkamāks, kā parasts tomāts, jo pielāgojas.
Offline
osk
05. Jan 2010, 21:22 #36

Kopš: 29. Nov 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1342

Braucu ar: E61


05 Jan 2010, 20:37:40 user rakstīja:
sporta režīmā ta viss skaidrs.

bet es domāju tajā nosacīti manuālajā - ir tolks no viņa? nomest lejā nevar cik strauji gribās.. pats tā pat koriģē un sāk slēgties..


tu viņu vispār testējis esi? nav problēmu iemest vajadzīgajā robā atbilstoši ātrumam. uz leju slēgsies ja sāksi apstāties, uz augšu ja izgriezīsi robu.
bet nu vislabākās kārbas ir pusautomāti tipa SMG, DSG, Selespeed ar lāpstiņām pie stūres.
Offline
crime
05. Jan 2010, 21:27 #37

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8413

Braucu ar: m635csi


05 Jan 2010, 21:22:08 osk rakstīja:

05 Jan 2010, 20:37:40 user rakstīja:
sporta režīmā ta viss skaidrs.

bet es domāju tajā nosacīti manuālajā - ir tolks no viņa? nomest lejā nevar cik strauji gribās.. pats tā pat koriģē un sāk slēgties..


tu viņu vispār testējis esi? nav problēmu iemest vajadzīgajā robā atbilstoši ātrumam. uz leju slēgsies ja sāksi apstāties, uz augšu ja izgriezīsi robu.
bet nu vislabākās kārbas ir pusautomāti tipa SMG, DSG, Selespeed ar lāpstiņām pie stūres.


nu BMW SMG I esot pilniiga lazha, taa, kas naak parastajiem motoriem. SMG II, kas naak jau M motoriem, esot juutami labaaka. Varbuut, ka e60 M5, e63 M6 un e9x M3 ir jau SMG III ? Vai arii taa pati SMG II ?

[ Šo ziņu laboja crime, 05 Jan 2010, 21:33:04 ]

Offline
Atvars
05. Jan 2010, 21:32 #38

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1825

Braucu ar: Lincoln LS, BMW R65RS

Šobrīd vadošie servisi, kuri remontē kārbas ir labi ja uz pusi noslogoti un arī par cenām ir runājami.
Offline
CP17
05. Jan 2010, 21:32 #39

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


04 Jan 2010, 21:42:27 Didzis rakstīja:
Kāds ieteikums par šādu situāciju:
Braucot ar ieslēgtu kruīzu (5 ātrums) ~60/70kmh vai dzelžaini nemainīgu pedāļa pozīciju. Kad sāc braukt kalnā (minimāla slīpuma) - tilts/viadukts, parādās tāda kā vibrācija un kārba vairs netiek gudra - braukt ar 5 vai 4 ātrumu un pārslēdzas tad uz vienu, tad otru...
Visai regulāra parādība.
ir traģiski?

Nekas traģisks (izņemot to tevis pieminēto vibrāciju) tas step troņikam ir ļoti neveiksmīgs ātrums 60-70km/h viņš pie mazākās piepules met no 5tā uz 4turto un otrādi, divi varianti, vai nu mazliet uzspied gāzi un tad atlaid lai turpina ripot uz 75-85km/h 5tajā uz ~1200rpm, vai samazini ātrumu un ripinies 4turtajā uz ~1500rpm
Mani arī tas kretinē, bet man nav vibrācija ne kārbā ne reduktorā... Karoč tev gaidāma iebraukšana auzās, ja vien tie nav motora spilveni, kad motors pie slodzes uz maziem apgriezieniem izrāda palielinātu vibrāciju, + vēl pie šitiem mīnusiem ārā tās gumijas paliek nepatīkami cietas...
Offline
crime
05. Jan 2010, 21:35 #40

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8413

Braucu ar: m635csi


05 Jan 2010, 21:32:35 CP17 rakstīja:

04 Jan 2010, 21:42:27 Didzis rakstīja:
Kāds ieteikums par šādu situāciju:
Braucot ar ieslēgtu kruīzu (5 ātrums) ~60/70kmh vai dzelžaini nemainīgu pedāļa pozīciju. Kad sāc braukt kalnā (minimāla slīpuma) - tilts/viadukts, parādās tāda kā vibrācija un kārba vairs netiek gudra - braukt ar 5 vai 4 ātrumu un pārslēdzas tad uz vienu, tad otru...
Visai regulāra parādība.
ir traģiski?

Nekas traģisks (izņemot to tevis pieminēto vibrāciju) tas step troņikam ir ļoti neveiksmīgs ātrums 60-70km/h viņš pie mazākās piepules met no 5tā uz 4turto un otrādi, divi varianti, vai nu mazliet uzspied gāzi un tad atlaid lai turpina ripot uz 75-85km/h 5tajā uz ~1200rpm, vai samazini ātrumu un ripinies 4turtajā uz ~1500rpm
Mani arī tas kretinē, bet man nav vibrācija ne kārbā ne reduktorā... Karoč tev gaidāma iebraukšana auzās, ja vien tie nav motora spilveni, kad motors pie slodzes uz maziem apgriezieniem izrāda palielinātu vibrāciju, + vēl pie šitiem mīnusiem ārā tās gumijas paliek nepatīkami cietas...


njaa, nu man laikam tad reduktors vareetu iet uz beigaam ? man taa vibraacija uz pakaljeejaa tilta paraadaas starp 45-50 km/h
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo