Online

Pašreiz BMWPower skatās 121 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Automātiskā ātrumkārba

AutorsZiņojums
Abu
05. Jan 2010, 22:14 #41

Kopš: 28. Dec 2007

Ziņojumi: 203

Braucu ar: 385 hp


05 Jan 2010, 20:35:16 CP17 rakstīja:

04 Jan 2010, 21:55:30 mandariins rakstīja:
cik es esmu pamanijis, mans e39 krietni sportiskāk uzvedās sporta režīmā, nemaz pašam neslēdzot ātrumus. var just ka turās uz paaugstinātiem apgriezieniem un asāk reaģē uz akselātora pedāli. Arī atmetot gāzi vēl kādas 3 sekundes tur zemākā robā un gaida ko darīs.

+17
Un vēl kas, 5tajā robā iemet tik pie kkādiem 150km/h
Un vēl kas svarīgi, ka step troņikam ir kkādi 5ci režīmi, parastajā D pozīcijā, kuri pielāgojas vadītāja braukšanas stilam, tāpēc nevajadzētu brīnīties, ka pēc vienmērīgas /laidenas/ekonomiskas braukšanas pēkšņi pie luksafora zaļās gaismas nevari izkost opel corsa 1,1L
Iedodot pāris reizes 'cukurā' tad kārba slēdzas 530x sportiskāk un rāviens jūtamāk uzlabojas...
Karoč sviests ar to ķip troņiku...
kārbas uzstadījumus var pašam nomest un tālāk no jauna pielagot savam braukšanas stilam, t.i. gāzt vai lēnam drochīt
Offline
CP17
05. Jan 2010, 22:15 #42

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

kā?
Offline
Abu
05. Jan 2010, 22:27 #43

Kopš: 28. Dec 2007

Ziņojumi: 203

Braucu ar: 385 hp


05 Jan 2010, 22:15:32 CP17 rakstīja:
kā?
atsēgu pozicijā #2, nospiest gazes pedali un turēt nospiestu ~40 sek. Tālāk režims būs atkarīgs no braukšanas stila.
Offline
CP17
05. Jan 2010, 22:33 #44

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


05 Jan 2010, 22:27:10 Abu rakstīja:

05 Jan 2010, 22:15:32 CP17 rakstīja:
kā?
atsēgu pozicijā #2, nospiest gazes pedali un turēt nospiestu ~40 sek. Tālāk režims būs atkarīgs no braukšanas stila.

#2 ir kad visas lampačkas iedegas/sūknis sūknē un sildās sveces?
Offline
crime
05. Jan 2010, 22:35 #45

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8412

Braucu ar: m635csi


05 Jan 2010, 22:33:13 CP17 rakstīja:

05 Jan 2010, 22:27:10 Abu rakstīja:

05 Jan 2010, 22:15:32 CP17 rakstīja:
kā?
atsēgu pozicijā #2, nospiest gazes pedali un turēt nospiestu ~40 sek. Tālāk režims būs atkarīgs no braukšanas stila.

#2 ir kad visas lampačkas iedegas/sūknis sūknē un sildās sveces?


paskaties uz aizdedzes atsleegas ieliktnja ( metaala gredzens ) tur ir virsuu visi I; II; III; un IV laikam taa bija.
Offline
Abu
05. Jan 2010, 22:43 #46

Kopš: 28. Dec 2007

Ziņojumi: 203

Braucu ar: 385 hp


05 Jan 2010, 22:33:13 CP17 rakstīja:

05 Jan 2010, 22:27:10 Abu rakstīja:

05 Jan 2010, 22:15:32 CP17 rakstīja:
kā?
atsēgu pozicijā #2, nospiest gazes pedali un turēt nospiestu ~40 sek. Tālāk režims būs atkarīgs no braukšanas stila.

#2 ir kad visas lampačkas iedegas/sūknis sūknē un sildās sveces?
exactly
Offline
CP17
05. Jan 2010, 22:48 #47

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


05 Jan 2010, 22:43:19 Abu rakstīja:

05 Jan 2010, 22:33:13 CP17 rakstīja:

05 Jan 2010, 22:27:10 Abu rakstīja:

05 Jan 2010, 22:15:32 CP17 rakstīja:
kā?
atsēgu pozicijā #2, nospiest gazes pedali un turēt nospiestu ~40 sek. Tālāk režims būs atkarīgs no braukšanas stila.

#2 ir kad visas lampačkas iedegas/sūknis sūknē un sildās sveces?
exactly

Ja tā iešām ir taisnība, tad a to vienmēr pirms 'drug race' vai nu CP paņēma mani netālu no Biķriem uz oplietošanas ceļa, vai pašā kartingu aplī ar radaru iešķieba sodu par >30km/h par pārsniegtu ātrumu, ar vienu vienīgu mērķi-> lai kārba sāk slēgties sportiski...
Offline
Abu
05. Jan 2010, 22:53 #48

Kopš: 28. Dec 2007

Ziņojumi: 203

Braucu ar: 385 hp

uz 730d 2000 darbojas, baudīju kad bija silts
Offline
CP17
05. Jan 2010, 23:00 #49

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


05 Jan 2010, 22:54:39 user rakstīja:
laba fiška!
moš vēl ir kādas interesantas lietas tām kārbām!?

Kas tad vēl var būt?
Offline
CP17
05. Jan 2010, 23:11 #50

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


05 Jan 2010, 23:05:03 user rakstīja:

05 Jan 2010, 23:00:46 CP17 rakstīja:

05 Jan 2010, 22:54:39 user rakstīja:
laba fiška!
moš vēl ir kādas interesantas lietas tām kārbām!?

Kas tad vēl var būt?


hvz - saku, pirmo gadu tikai auto ar AT, līdz ar to - jauna pasaule! gan par to braukšanas stila ielāgošanu, gan par dažām citām īpatnībām, jo pilnīgi tumša bilde līdz šim!

nekas vairāk nav, un nevar būt, vienīgais ko nenovēlu -TRANS.FAIL.SAFE.PROG. kad jākurina līdz servisam ar 3šo robu,,,
P.s. To var īslaicīgi atrisināt, ja kārbā nav kokteilis ieviesies- ar noslāpēšanu un ~3min pagaidīšanu, tad var aizkurināt līdz servm ar visiem 5ciem robiem, bet pieslēdzot PC neko vairs neuzrādīs....
Offline
CP17
06. Jan 2010, 08:53 #51

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


05 Jan 2010, 22:35:45 crime rakstīja:

05 Jan 2010, 22:33:13 CP17 rakstīja:

05 Jan 2010, 22:27:10 Abu rakstīja:

05 Jan 2010, 22:15:32 CP17 rakstīja:
kā?
atsēgu pozicijā #2, nospiest gazes pedali un turēt nospiestu ~40 sek. Tālāk režims būs atkarīgs no braukšanas stila.

#2 ir kad visas lampačkas iedegas/sūknis sūknē un sildās sveces?


paskaties uz aizdedzes atsleegas ieliktnja ( metaala gredzens ) tur ir virsuu visi I; II; III; un IV laikam taa bija.

man e39 nav nekādas sadaļas tur, any way viss noskaidrots.
Offline
RooL
07. Jan 2010, 12:38 #52

Kopš: 11. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 157

Braucu ar: ne BMW


06 Jan 2010, 08:53:52 CP17 rakstīja:

05 Jan 2010, 22:35:45 crime rakstīja:

05 Jan 2010, 22:33:13 CP17 rakstīja:

05 Jan 2010, 22:27:10 Abu rakstīja:

05 Jan 2010, 22:15:32 CP17 rakstīja:
kā?
atsēgu pozicijā #2, nospiest gazes pedali un turēt nospiestu ~40 sek. Tālāk režims būs atkarīgs no braukšanas stila.

#2 ir kad visas lampačkas iedegas/sūknis sūknē un sildās sveces?


paskaties uz aizdedzes atsleegas ieliktnja ( metaala gredzens ) tur ir virsuu visi I; II; III; un IV laikam taa bija.

man e39 nav nekādas sadaļas tur, any way viss noskaidrots.

jautājums - vai izdarot šīs darbības ar atslēgas pagriešanu un gāzes pedāļa nospiešanu kaut kur panelī būs redzams, ka kārba ir nometusi režīmu pirms pielāgoties
Offline
Didzis
07. Jan 2010, 12:51 #53

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)


05 Jan 2010, 22:54:39 user rakstīja:
laba fiška!
moš vēl ir kādas interesantas lietas tām kārbām!?


Jā ir viena.

Viņas ir pilnīgs sūds

-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
RooL
07. Jan 2010, 13:02 #54

Kopš: 11. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 157

Braucu ar: ne BMW

Jā, šis bija pamatots viedoklis!!!
Ja nav ko teikt, tad labāk paklusēt - dzīvē šī gudrība ar noder
Offline
RooL
07. Jan 2010, 14:05 #55

Kopš: 11. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 157

Braucu ar: ne BMW


jautājums - vai izdarot šīs darbības ar atslēgas pagriešanu un gāzes pedāļa nospiešanu kaut kur panelī būs redzams, ka kārba ir nometusi režīmu pirms pielāgoties
Offline
mixis
07. Jan 2010, 14:35 #56

Kopš: 29. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 120

Braucu ar: 530

klau visi te spriedelē par to eļļas maiņu! bet kādu ciparu tas pasākums kopā savāc?
Offline
Abu
07. Jan 2010, 14:43 #57

Kopš: 28. Dec 2007

Ziņojumi: 203

Braucu ar: 385 hp


07 Jan 2010, 12:38:15 RooL rakstīja:

06 Jan 2010, 08:53:52 CP17 rakstīja:

05 Jan 2010, 22:35:45 crime rakstīja:

05 Jan 2010, 22:33:13 CP17 rakstīja:

05 Jan 2010, 22:27:10 Abu rakstīja:

05 Jan 2010, 22:15:32 CP17 rakstīja:
kā?
atsēgu pozicijā #2, nospiest gazes pedali un turēt nospiestu ~40 sek. Tālāk režims būs atkarīgs no braukšanas stila.

#2 ir kad visas lampačkas iedegas/sūknis sūknē un sildās sveces?


paskaties uz aizdedzes atsleegas ieliktnja ( metaala gredzens ) tur ir virsuu visi I; II; III; un IV laikam taa bija.

man e39 nav nekādas sadaļas tur, any way viss noskaidrots.

jautājums - vai izdarot šīs darbības ar atslēgas pagriešanu un gāzes pedāļa nospiešanu kaut kur panelī būs redzams, ka kārba ir nometusi režīmu pirms pielāgoties
nē, nebūs
Offline
3AKOH
07. Jan 2010, 15:06 #58

Kopš: 27. May 2008

Ziņojumi: 1673

Braucu ar: 3AKOH , HZ 3 un CP 777, GP 777


07 Jan 2010, 14:43:35 Abu rakstīja:

07 Jan 2010, 12:38:15 RooL rakstīja:

06 Jan 2010, 08:53:52 CP17 rakstīja:

05 Jan 2010, 22:35:45 crime rakstīja:

05 Jan 2010, 22:33:13 CP17 rakstīja:

05 Jan 2010, 22:27:10 Abu rakstīja:

05 Jan 2010, 22:15:32 CP17 rakstīja:
kā?
atsēgu pozicijā #2, nospiest gazes pedali un turēt nospiestu ~40 sek. Tālāk režims būs atkarīgs no braukšanas stila.

#2 ir kad visas lampačkas iedegas/sūknis sūknē un sildās sveces?


paskaties uz aizdedzes atsleegas ieliktnja ( metaala gredzens ) tur ir virsuu visi I; II; III; un IV laikam taa bija.

man e39 nav nekādas sadaļas tur, any way viss noskaidrots.

jautājums - vai izdarot šīs darbības ar atslēgas pagriešanu un gāzes pedāļa nospiešanu kaut kur panelī būs redzams, ka kārba ir nometusi režīmu pirms pielāgoties
nē, nebūs

Interesanti cik dadudz nospiestu? Man ir kikdauwns. Tatad spiet kikdawnu grida?
Pie reizes kas te par IV rezimiem? Parasti ir tris, jo tresais jau griez starteri.
Offline
Driver
11. Jan 2010, 00:06 #59

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

neizradi savu nekompetenci, ja nezini kaa ir!
Pilnigi pofig vai uzreiz mauc uz servi vai izsledz ara aidedzi un gaidi kadu laiku pirms darbinat no jauna.
Kludas IR JEBKURA GADIJUMA, tikai nianse kads ir kludas statuss. Gaidot un darbinot no jauna kluda paliek atminja, bet karba iet normali tik ilgi, kamer atkal piefikse anomaliju karbas darbiba un atkal iedegas transsafemode.
Respektivi pie maziem sudiem noslapejot un pagaidot var turpinat braukt, bet lielas huinjas gadijuma tas neko nedos.
Vel ari ir redzams pie kada noskrejiena huinja pedejo x ir notikusi un cik reizes defekts ir paradijies.

Par tam 40sek un pilnu gazi man pirma dzirdesana, tik ir lielas aizdomas, ka tas ir placebo efekts vai vel launak - turot tas 40sek pilnu gazi karbas smadzenes piefikse kludu par gazes pedalja (droseles) poci un nedaudz mainas darbibas algoritms un tapec sak slegties savadak. Avarijas rezims nesledzas, jo tas nav tik nopietns defekts.

05 Jan 2010, 23:11:20 CP17 rakstīja:

05 Jan 2010, 23:05:03 user rakstīja:

05 Jan 2010, 23:00:46 CP17 rakstīja:

05 Jan 2010, 22:54:39 user rakstīja:
laba fiška!
moš vēl ir kādas interesantas lietas tām kārbām!?

Kas tad vēl var būt?


hvz - saku, pirmo gadu tikai auto ar AT, līdz ar to - jauna pasaule! gan par to braukšanas stila ielāgošanu, gan par dažām citām īpatnībām, jo pilnīgi tumša bilde līdz šim!

nekas vairāk nav, un nevar būt, vienīgais ko nenovēlu -TRANS.FAIL.SAFE.PROG. kad jākurina līdz servisam ar 3šo robu,,,
P.s. To var īslaicīgi atrisināt, ja kārbā nav kokteilis ieviesies- ar noslāpēšanu un ~3min pagaidīšanu, tad var aizkurināt līdz servm ar visiem 5ciem robiem, bet pieslēdzot PC neko vairs neuzrādīs....


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
crime
11. Jan 2010, 19:41 #60

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8412

Braucu ar: m635csi


11 Jan 2010, 19:38:50 user rakstīja:
kāds zina atbildi?


zina - nefig ar automaatu aardiities, baudi priekshrociibas, ko tas tev sniedz, nevis lauz to gribi plosities, peerc ar manuaalo kjeseli un aizzzzzziet
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo