Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 113 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Chiping up

AutorsZiņojums
damnz
09. Aug 2018, 13:34 #1421

Kopš: 19. Dec 2013

Ziņojumi: 78

Braucu ar:


09 Aug 2018, 12:08:27 @veics rakstīja:
Ir ienākusi ideja galvā čipot savu Octavia RS TSI DSG (220zs). Auto svaigs, vēl ar garantiju.
Sliecos uz kaross vai rolis chiptuning (kaut arī minētais jaudas ieguvums starp šiem abiem kantoriem atšķiras 2x).

Bet jautājums spečukiem un cilvēkiem iepriekšēju pieredzi - vai ir vērts? Vai es baigi neriskēju ar to, ka man kaut kas noklāsies un dīleris pasūtīs 3 mājas tālāk.

Greenmotors man par šādu ideju skaidri pateica - ja servisā pamanīs, tad pasūtīs 3 mājas tālāk. Protams, vai var pamanīt vai nevar to lai čipotāji komentē.
Offline
MMMax
09. Aug 2018, 13:38 #1422

Kopš: 24. Jul 2015

No: Dobele

Ziņojumi: 905

Braucu ar: 4 pa 4


09 Aug 2018, 12:42:04 @veics rakstīja:
Vieni teica +80,otri +40-50.
Daudz esmu pētījis, un pilns internets ir ar stage 1, kur ir 300-320z. Bet nekur neatradu,ka kādam kaut kas būtu dēļ čipošanas noklājies.

Cik reāli pirms servisa apmeklēšanas ir atgriezt rūpnīcas iestatījumus - noslēpt iejaukšanās pēdas?


Motoram galvu ar laiku varēsi nomainīt pēc čipošanas
Offline
AF
09. Aug 2018, 14:00 #1423

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


09 Aug 2018, 12:44:34 @soulles rakstīja:
tātad e39 525d ir jau čipots wess select cik sapratu viss itkā labi bet man gribētos lai viņš butu vēl dziīvāks vai tur var vēl kautko darīt vai tomēr nevajag un vienkārši likt 3,0d ,jo šobrīd iet vienādi ar 3,0d
labāk ieliec 3.0d ar visu degvielas sistēmu un turbīnu obligāti, un tad jau čipojies un izbaudi, vai neizbaudi
Offline
alxz
09. Aug 2018, 14:24 #1424

Kopš: 15. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 2566

Braucu ar: riteni

cik reāli dabūt 500 hp bez dzinēja jaukšanas/turbo maiņas N54? un uz e98 vēlams, ne e85. vai arī cik max varētu dabūt no griešanas/catless pipes n shit?

-----------------
Jebkāda veida metāla konstrukciju, dizaina elementu un citi metāla izstrādājumi un uzstādīšana. 3D/2D rasējumi un renderi. PM.
Offline
RS7
09. Aug 2018, 15:03 #1425

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9315

Braucu ar: dīzeļ Teslu

uz cik ilgu laiku ?
Offline
AF
09. Aug 2018, 19:24 #1426

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


09 Aug 2018, 14:24:14 @alxz rakstīja:
cik reāli dabūt 500 hp bez dzinēja jaukšanas/turbo maiņas N54? un uz e98 vēlams, ne e85. vai arī cik max varētu dabūt no griešanas/catless pipes n shit?

Nekā.
Stock ar jaunām sprauslām un indukcijas spolēm izdos labi ja 450hp
Offline
Janis26
18. Aug 2018, 17:05 #1427

Kopš: 18. May 2010

Ziņojumi: 19

Braucu ar: dīzeli

Pienācis laiks amputēt DPF. Ir doma pie reizes nočipot. Auto BMW X5 FL noskrējiens jau 334k.

Vai šeit ir kāds kam ir bijušas reālas problēmas pēc čipošanas? Baža vairāk par kārbu, viss itkā slēdzas normāli, bet šad tad uzsit starp robiem sledzoties.

Offline
Staris
18. Aug 2018, 17:31 #1428

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30522

Braucu ar: ra ucuarB

Jā ir. Man nē
Problēmas būs, ja tev attiecīgās komponentes ir uz "sabrukšanas robežas"
Loģiski, ka čipot auto ar sūdīgām sprauslām/turbīnu un jau gļukojošu kārbu nebūtu īsti prātīgi. Mazās problēmas var palikt par lielām problēmām.
Offline
AF
18. Aug 2018, 17:32 #1429

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


18 Aug 2018, 17:31:18 @Staris rakstīja:
Jā ir. Man nē
Problēmas būs, ja tev attiecīgās komponentes ir uz "sabrukšanas robežas"
Loģiski, ka čipot auto ar sūdīgām sprauslām/turbīnu un jau gļukojošu kārbu nebūtu īsti prātīgi. Mazās problēmas var palikt par lielām problēmām.
viedi vārdi. + ķēdes šiem motoriem ir jāmaina.
Offline
laimislaimimigais
19. Aug 2018, 09:24 #1430

Kopš: 06. Nov 2010

No: Jelgava

Ziņojumi: 53

Braucu ar:

Vajag paskatīties kārbas spiedienus. Ja kvēpu filtrs ļoti aizsists un dzinējam nav jaudas, tad automātiskās kārbas mēdz gļukot.
Offline
Kaross
19. Aug 2018, 10:01 #1431

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4324

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Mēdz gļukot, bet ne jau uzsist starp ātrumiem. Tas jau ir kārbas gļuks neatkarīgi no DPF stāvokļa.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Negantelis
19. Aug 2018, 13:57 #1432

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1442

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.


09 Aug 2018, 19:24:08 @AF rakstīja:

09 Aug 2018, 14:24:14 @alxz rakstīja:
cik reāli dabūt 500 hp bez dzinēja jaukšanas/turbo maiņas N54? un uz e98 vēlams, ne e85. vai arī cik max varētu dabūt no griešanas/catless pipes n shit?

Nekā.
Stock ar jaunām sprauslām un indukcijas spolēm izdos labi ja 450hp


Interesē šis pats jautājums,jo gatavojos chip up. Kādus inžektorus un.spoles likt .(oriģinālajiem.110tkm,kādi iekšā ir vēl nezinu)?

Kāds ir dženteļmeņa komplekts

Downpipe catless
Lielāks Interc
Charg pipe
Inžektori(kādi)
Spoles

Kas vēl?

Kas var uz stenda pēc tam sačipot+ kas ar DCT kārbu, tur tak.arī drošvien vajag pieķerties.
Offline
AF
19. Aug 2018, 14:24 #1433

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Sprauslas un spoles stock - tas ir jaudīgas.
Ic
Labākus gaisa kanālus no filtriem uz turbām un no turbām iepludē.
Ja ir skanošais tad vēlams drusku lielākas turbas - man liekas MaxIXT tieši piedāvāja.
Eļļas termostatu pārbaudīt - jaunu vai izmest nah un uztaisīt tiešo cirkulāciju.

Ar kārbu - īsti neko darīt nevajag.
Offline
add
19. Aug 2018, 14:34 #1434

Kopš: 27. Nov 2011

Ziņojumi: 2094

Braucu ar:

N54 cik info pēc US forumiem, nepieciešams uzstādīt arī labāku aftermarket eļļas dzesētāju, OEM pat standarta jaudu neturot pabraucot trases režīmā 5 min, tādējādi iemetot motoru limp mode un liekot braukt malā "atdzesēties"
Offline
Negantelis
19. Aug 2018, 14:45 #1435

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1442

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.


19 Aug 2018, 14:24:15 @AF rakstīja:
Sprauslas un spoles stock - tas ir jaudīgas.
Ic
Labākus gaisa kanālus no filtriem uz turbām un no turbām iepludē.
Ja ir skanošais tad vēlams drusku lielākas turbas - man liekas MaxIXT tieši piedāvāja.
Eļļas termostatu pārbaudīt - jaunu vai izmest nah un uztaisīt tiešo cirkulāciju.

Ar kārbu - īsti neko darīt nevajag.


Turbīnas uzreiz kosmoss,inžektoriem.ir kautkādi index,esmu dzirdējis kautko par index 12,tālāk neesmu pētījis vēl, varbūt tas vnk update detaļa.
Offline
AF
19. Aug 2018, 16:35 #1436

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Stock sprauslas ir vairāk ražīgākais nekā tu kādreiz no viņām spēsi izspiest bet ja gribi - liec , tāpat pirmais aptrūksies turbīnu ražība un tad augstspiediena sūkņa ražība.
Offline
wanksta
30. Aug 2018, 22:10 #1437

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7238

Braucu ar: muti

Vajag sačipot n47 130kw, eco+jauda
Uztaisat man superpraisu un aidā
Offline
Chubakla
31. Aug 2018, 10:44 #1438

Kopš: 20. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 387

Braucu ar: e39

visi ir pirmie

[ Šo ziņu laboja Chubakla, 31 Aug 2018, 10:46:18 ]

Offline
radari.lv
31. Aug 2018, 12:41 #1439

Kopš: 12. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 398

Braucu ar: interesantiem auto


09 Aug 2018, 14:24:14 @alxz rakstīja:
cik reāli dabūt 500 hp bez dzinēja jaukšanas/turbo maiņas N54? un uz e98 vēlams, ne e85. vai arī cik max varētu dabūt no griešanas/catless pipes n shit?


Var dabut 440 ar labu (wagner) ic, downpaipiem, iepludi, velams baakaa ielikt walbro sukni. Vairak mazinas td03 izpuust nevar.

TD03 upgrade

Ir wagner pieejams par labu cenu.

Wagner vs China copy

Wagner 41c @ 1.5bar
China 67c @ 1.39bar

Lielaka dala ic no kinas ir ar letam serdem, lielu pressure drop un zemam dzesesanas spejam. Augstak redzamais salidzinajums ar vienadu softu utt, atskiras tikai ic.

Uz N55 china lielais IC dzeseja sliktak ka stock.

[ Šo ziņu laboja radari.lv, 31 Aug 2018, 12:50:32 ]



-----------------
== Kesel Motorsport ==

brauc ātrāk - www.radari.lv
Offline
MU99
08. Sep 2018, 00:14 #1440

Kopš: 30. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 228

Braucu ar: BMW

Vakar pirmo reizi izleca DPF pavēste, auto x5, 2008. Gads, 3.0sd., mazliet pāri 200k km. Kur, pie kā labāk griezties un pa cik ārstējas šī kaite mūsdienās? Vai ir vēl sakarīgi varianti kā šo labot, izņemot dpf nahrenizēšanu un pārprogramēšanu? Paldies.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo