Online

Pašreiz BMWPower skatas 70 viesi un 13 registreti lietotaji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Chiping up

AutorsZiņojums
alxz
09. Aug 2018, 14:24 #1461

Kopš: 15. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 1469

Braucu ar: 6666/635

cik reāli dabūt 500 hp bez dzinēja jaukšanas/turbo maiņas N54? un uz e98 vēlams, ne e85. vai arī cik max varētu dabūt no griešanas/catless pipes n shit?
Offline
RS7
09. Aug 2018, 15:03 #1462

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 5818

Braucu ar: dīzeļ Teslu

uz cik ilgu laiku ?
Offline
AF
09. Aug 2018, 19:24 #1463

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3729

Braucu ar: stūri rokās!


09 Aug 2018, 14:24:14 @alxz rakstīja:
cik reāli dabūt 500 hp bez dzinēja jaukšanas/turbo maiņas N54? un uz e98 vēlams, ne e85. vai arī cik max varētu dabūt no griešanas/catless pipes n shit?

Nekā.
Stock ar jaunām sprauslām un indukcijas spolēm izdos labi ja 450hp
Offline
Janis26
18. Aug 2018, 17:05 #1464

Kopš: 18. May 2010

Ziņojumi: 19

Braucu ar: dīzeli

Pienācis laiks amputēt DPF. Ir doma pie reizes nočipot. Auto BMW X5 FL noskrējiens jau 334k.

Vai šeit ir kāds kam ir bijušas reālas problēmas pēc čipošanas? Baža vairāk par kārbu, viss itkā slēdzas normāli, bet šad tad uzsit starp robiem sledzoties.

Offline
Staris
18. Aug 2018, 17:31 #1465

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 26771

Braucu ar: ra ucuarB

Jā ir. Man nē
Problēmas būs, ja tev attiecīgās komponentes ir uz "sabrukšanas robežas"
Loģiski, ka čipot auto ar sūdīgām sprauslām/turbīnu un jau gļukojošu kārbu nebūtu īsti prātīgi. Mazās problēmas var palikt par lielām problēmām.
Offline
AF
18. Aug 2018, 17:32 #1466

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3729

Braucu ar: stūri rokās!


18 Aug 2018, 17:31:18 @Staris rakstīja:
Jā ir. Man nē
Problēmas būs, ja tev attiecīgās komponentes ir uz "sabrukšanas robežas"
Loģiski, ka čipot auto ar sūdīgām sprauslām/turbīnu un jau gļukojošu kārbu nebūtu īsti prātīgi. Mazās problēmas var palikt par lielām problēmām.
viedi vārdi. + ķēdes šiem motoriem ir jāmaina.
Offline
laimislaimimigais
19. Aug 2018, 09:24 #1467

Kopš: 06. Nov 2010

No: Jelgava

Ziņojumi: 48

Braucu ar:

Vajag paskatīties kārbas spiedienus. Ja kvēpu filtrs ļoti aizsists un dzinējam nav jaudas, tad automātiskās kārbas mēdz gļukot.
Offline
Kaross
19. Aug 2018, 10:01 #1468

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2268

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

Mēdz gļukot, bet ne jau uzsist starp ātrumiem. Tas jau ir kārbas gļuks neatkarīgi no DPF stāvokļa.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline
Negantelis
19. Aug 2018, 13:57 #1469

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 814

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.


09 Aug 2018, 19:24:08 @AF rakstīja:

09 Aug 2018, 14:24:14 @alxz rakstīja:
cik reāli dabūt 500 hp bez dzinēja jaukšanas/turbo maiņas N54? un uz e98 vēlams, ne e85. vai arī cik max varētu dabūt no griešanas/catless pipes n shit?

Nekā.
Stock ar jaunām sprauslām un indukcijas spolēm izdos labi ja 450hp


Interesē šis pats jautājums,jo gatavojos chip up. Kādus inžektorus un.spoles likt .(oriģinālajiem.110tkm,kādi iekšā ir vēl nezinu)?

Kāds ir dženteļmeņa komplekts

Downpipe catless
Lielāks Interc
Charg pipe
Inžektori(kādi)
Spoles

Kas vēl?

Kas var uz stenda pēc tam sačipot+ kas ar DCT kārbu, tur tak.arī drošvien vajag pieķerties.
Offline
AF
19. Aug 2018, 14:24 #1470

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3729

Braucu ar: stūri rokās!

Sprauslas un spoles stock - tas ir jaudīgas.
Ic
Labākus gaisa kanālus no filtriem uz turbām un no turbām iepludē.
Ja ir skanošais tad vēlams drusku lielākas turbas - man liekas MaxIXT tieši piedāvāja.
Eļļas termostatu pārbaudīt - jaunu vai izmest nah un uztaisīt tiešo cirkulāciju.

Ar kārbu - īsti neko darīt nevajag.
Offline
add
19. Aug 2018, 14:34 #1471

Kopš: 27. Nov 2011

Ziņojumi: 1940

Braucu ar:

N54 cik info pēc US forumiem, nepieciešams uzstādīt arī labāku aftermarket eļļas dzesētāju, OEM pat standarta jaudu neturot pabraucot trases režīmā 5 min, tādējādi iemetot motoru limp mode un liekot braukt malā "atdzesēties"
Offline
Negantelis
19. Aug 2018, 14:45 #1472

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 814

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.


19 Aug 2018, 14:24:15 @AF rakstīja:
Sprauslas un spoles stock - tas ir jaudīgas.
Ic
Labākus gaisa kanālus no filtriem uz turbām un no turbām iepludē.
Ja ir skanošais tad vēlams drusku lielākas turbas - man liekas MaxIXT tieši piedāvāja.
Eļļas termostatu pārbaudīt - jaunu vai izmest nah un uztaisīt tiešo cirkulāciju.

Ar kārbu - īsti neko darīt nevajag.


Turbīnas uzreiz kosmoss,inžektoriem.ir kautkādi index,esmu dzirdējis kautko par index 12,tālāk neesmu pētījis vēl, varbūt tas vnk update detaļa.
Offline
AF
19. Aug 2018, 16:35 #1473

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3729

Braucu ar: stūri rokās!

Stock sprauslas ir vairāk ražīgākais nekā tu kādreiz no viņām spēsi izspiest bet ja gribi - liec , tāpat pirmais aptrūksies turbīnu ražība un tad augstspiediena sūkņa ražība.
Offline
wanksta
30. Aug 2018, 22:10 #1474

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 4632

Braucu ar: muti

Vajag sačipot n47 130kw, eco+jauda
Uztaisat man superpraisu un aidā
Offline
Chubakla
31. Aug 2018, 10:44 #1475

Kopš: 20. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 369

Braucu ar: e39

visi ir pirmie

[ Šo ziņu laboja Chubakla, 31 Aug 2018, 10:46:18 ]

Offline
Vantage
31. Aug 2018, 11:11 #1476

Kopš: 02. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4610

Braucu ar: '11 C7 3.0TDI quattro / '83 21060

eeh. Kaross vs. Jonix

tas dīzelistu vidē ir kā Ali vs. Tyson
Offline
radari.lv
31. Aug 2018, 12:41 #1477

Kopš: 12. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 312

Braucu ar: interesantiem auto


09 Aug 2018, 14:24:14 @alxz rakstīja:
cik reāli dabūt 500 hp bez dzinēja jaukšanas/turbo maiņas N54? un uz e98 vēlams, ne e85. vai arī cik max varētu dabūt no griešanas/catless pipes n shit?


Var dabut 440 ar labu (wagner) ic, downpaipiem, iepludi, velams baakaa ielikt walbro sukni. Vairak mazinas td03 izpuust nevar.

TD03 upgrade

Ir wagner pieejams par labu cenu.

Wagner vs China copy

Wagner 41c @ 1.5bar
China 67c @ 1.39bar

Lielaka dala ic no kinas ir ar letam serdem, lielu pressure drop un zemam dzesesanas spejam. Augstak redzamais salidzinajums ar vienadu softu utt, atskiras tikai ic.

Uz N55 china lielais IC dzeseja sliktak ka stock.

[ Šo ziņu laboja radari.lv, 31 Aug 2018, 12:50:32 ]



-----------------
brauc ātrāk - www.radari.lv
DNAtuning.com čiptūnings Latvijā
Offline
MU99
08. Sep 2018, 00:14 #1478

Kopš: 30. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 185

Braucu ar: BMW

Vakar pirmo reizi izleca DPF pavēste, auto x5, 2008. Gads, 3.0sd., mazliet pāri 200k km. Kur, pie kā labāk griezties un pa cik ārstējas šī kaite mūsdienās? Vai ir vēl sakarīgi varianti kā šo labot, izņemot dpf nahrenizēšanu un pārprogramēšanu? Paldies.
Offline
pelu_junkurs
08. Sep 2018, 01:01 #1479

Kopš: 27. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1382

Braucu ar: žurx

Ko var izdarīt ar fsērijas 535d ar esošu dpf utt?
Offline
bmwaddict
08. Sep 2018, 01:07 #1480

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 5752

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Man savukaart ir doma N62B48 ielikt N62B44 vietaa ieksh 545i, vai buus nepiecieshams kko chipot? Nav vajadziibas tur kkaadu jaudu palielinaat ar chiposhanu, jautaajums vai visam vajadzeetu straadaat defaultaa kaa ir vai tomeer buus kkas softiski arii jaamodificee?

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 08 Sep 2018, 01:08:02 ]

Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, OX, Puxxx, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, muldis, noisex, riddler, zzips